Prapodivný fler
no to chápu, ale pani byla okamzite agresivni, o byl hlavni problem, ne, ze zaplatila po delší dobe. No ale co ta vnitrni posta? tomu nerozumim!
To, že se zboží ztratilo si musela zjistit mamka sama, kdyby to nechala na
profesionální cti prodejkyně, tak dodnes nemá ani vrácené peníze. Já to
znám taky z druhé strany, vím, že lidé zkoušejí podvádět, ale když se
ke mně prodejce chová hrubě a nazývá mě zlodějem dřív, než si tedy
sám zkusi zjistit, co se s balíčkem stalo, je podle mě něco špatně.
Největší problém, kvůli kterému jsem to zde zalozila je ta smazana posta,
chápu, ze si ji muzu smazat u sebe, aby mi nezahlcovala pamet, ale to ji pak
smaze i u prijemce? jak pak má clovek neco dokázat? Jen překopírovany text
už dukazem neni, to by si mohl takhle jakoze prekopirovt kazdy a vydavat to za
dukaz. ta posta fleru mi zkrátka nedala spát
Však ji taky nehájím. Skutečně bych se zkusila ozvat fleru přes kontakt a popsat jim to takhle, museli to smazat oni.
nadávat na poštu je oblíbený sport, ale z mé zkušenosti se na poště
nikdy nic neztratí. Vyjímkou jsou faktury, které posílám poštou. Těch se
„ztrácí“ tolik, až je to podezřelé:-) Je mi pak krajně trapné
obvolávat klienty a ptát se, proč ještě nezaplatili a poslouchat pořád
dokola, že se to zřejmě muselo ztratit na poště:-)
To jednání té paní je nehorázné. Takhle se prostě nesmí k zákazníkům
chovat. Já být Tebou Hedviko, tak napíšu správcům z Fleru, že paní
vyhrožuje žalobami za pomluvu. Proto už nebudete jednat s ní, ale přímo
s majiteli stránek. Nakonec oni za ni zodpovídají. Pokud to odmítnou
vyřešit, obula bych se do celého Fleru. To je opravdu závažné porušení
pravidel a pokud oni mažou korespondenci a odmítají situaci řešit, tak to
už je na stížnost na nějakém tom úřadu na ochranu spotřebitele…
Hedviko, take bych to urcite doresila dokonce. Na fleru si obcas neco koupim
a hodnoceni prodejce je pro me velmi dulezite. Od Fleru mi prijde dost nefer ze
smazali Vase hodnoceni aniz by se Vas zeptali nebo Vam to alespon oznamali. Ja
bych napr. predpokladala, ze kdyz tam hodnoceni uvedu proste tam zustane a uz
bych si to znovu nekontolovala.
Chtela jsem se na prodejce podivat ale jestli jsem Vas pochopila spravne tak pod
nickem veverka je tam spousta lidi, muzete to nejak upresnit? abych nemusela
kazdeho rozkliknout a divat se co to vlastne prodava?
Hedviko, klidně to sem napiš, takové jednání by jí nemělo projít.
Pokud nechceš, nedávno jsem dávala recenzi (pozitivní) na tento web. http://recenzefirem.com/
Lidé by to měli vědět. Pak by si to jednání příště nedovolila. To, že
se tam konverzace opět objevila, je krajně divné. Vypadá to, že to stahli a
pak se lekli a raději to tam vrátili.
Do té recenze firem napiš prostě fler.cz, protože oni opravdu za jednání svých prodejců odpovídají. Tak nebudeš muset jmenovat přímo tu paní
Spíš bych nerada dělala problémy mamce, ona už to chce nechat být a
kdyby ji paní vážně pohnala před soud, i když si myslím, že by neměla
šanci, tak je to velká otrava a zbytečný stres, ale tedy aby bylo předem
jasné, která to je a já nenapsala přímo její jméno, tak je to teda výše
zmíněné zvíře s přidaným písmenem na konci L, dělá s cínovými
šperky a svojí tvorbou prý přispívá na zvířata, která má v názvu, a
dokonce má klub, do kterého si můžete zažádat o povolení o vstup.
V současné době má prodáno pře 4000 výrobků. Kdo bude chtít
konkrétní jméno, napíšu ho do mailu, co jsem napsala výš.
Hedviko, mám úplně stejnou zkušenost z Aukra. Stěžovala bych si Fleru
adminům.
ti prodejci jsou fakt někdy neuvěřitelní. Nechápu to, sama prodávám,
když se mi asi 3× za 4 roky ztratil balíček, tak jsem zákaznici okamžitě
poslala nové zboží a pak už si to s poštou vyřizovala sama. Bez
žádných vytáček. spíš se zboží někde zasekne, než vyloženě ztratí.
Dojde třeba se zpožděním. Jednou se mi ztratil vatelín, co jsem
objednávalaz velkoobchodu - ovšem to byla klasická rozkrádačka. rolle 140×
1 metr v průměru a bylo to pojištěné na 20 000 - hodnota 1500,– To
bylo jasné.
Na Aukru jsem vydražila kabelku a triko, pšilo triko a peníze za kabelku
zpět, namíchlo mě to, napsala jsem paní, ta arogantně napsala, že kabelka
měla přehrnuté uši. Celé mě to namíchlo - nedala mi vědět, nezeptala
se. Pak se z toho vyvinul týdenní urputný souboj emailů, z její strany
děsné vyhrožování soudem, že si došlápne na mou firmu, ví, jak
vypadám, co dělám, byla hnusně osobní - kontaktovala jsem teda Aukro já,
přeposlala jim emaily a ti si na paní musela nějak došlápnout, vyzvali ji,
ať to dá do pořádku a možná jí přiložili pistoli k hlavě, protože
začala být milá, psala mi Petruško - vstřícná, slíbila, že až přijde
další stejná kabelka, dá mi vědět - vyhrála jsem a zapomněla na to.
S kabelkou jsem se samozřejmě rozloučila. Po třech měsících se mi
ozvala, a mám kabelku doma za vydražených 54 korun a ještě s umírněným
poštovným - 38. Nikoliv původních 68, nad čímž jsem se také podivovala.
Jestli měla ten týden premenstruační syndrom, nebo jí tak vyděsili admini,
to je mi záhadou.
Musím říct, že kabelka za víc jak 54 korun nestojí, je to nějaká
reklamní od Loreálu, nechápu, proč kolem toho dělala takové haló -
nejspíš jí někomu chtěla dát a pak nevěděla, jak z toho ven.

Ne, posílám pouze dopisy. Uznávám, že pošta asi něco ztratit může,
psala jsem to trochu s nadsázkou. Pokud Fler za prodejce neodpovídá,
nemůže se pak divit, že se tady a jinde o nich takto nehezky píše. Toto
přece není osobní spor.
Já jsem z Fleru koupila pár věcí na děti, vše od stejné paní a vše bez
problémů. Uznávám, že je to škoda, poškozuje to ty slušné prodejce. Ale
já jsem nějak nepochopila, jestli Hedvičina maminka dostala zpět aspoň
peníze. Pokud ano a paní byla „pouze“ nepříjemná, tak bych to asi taky
nechala být, s tím se bohužel člověk občas setká
PS: Provozovatelé webu fler odpovídají za své prodejce minimálně tím, dobří prodejci jim dělají dobré jméno a ti horší špatné. Pokud vím, je to výdělečný projekt a proto by jej měli nějakým způsobem spravovat.
Ano, peníze poslala, ale až po dvou a půl měsíci, co se jí mamka musela co týden připomínat že zboží nepřišlo, zboží objednala dávno před Vánoci, tak to trvalo hodně dlouho
Ani - s těmi ztrátami to není tak hrozné. Já posílám ročně kolem 4-5 tisíc balíčků a za 4 roky se mi fakt nenávratně ztratily 3 zásilky!!! Z toho jedna na Slovensko. Pár se jich vrátilo kvůli špatné adrese, dva předala špatně pošťačka cizímu člověku. Při tom množstvím můžu říct, že ztráta je ta poslední možnost. Na Fleru jsem ale zatím nikdy problém neměla. Zrovna jsem si nechala ušít krááásnou kabelku oi-oi i nákrčníkem do barvy. Tady: http://www.fler.cz/…n-12-2399528
Dobrý ten, tato diskuze je více než měsíc stará, takže nevím, zda se
ke zde diskutujím má informace dostane.
Předem upozorňuji, že nepracuji pro fler, ani s nikým z jeho „vedení“
nejsem spřízněná, stejně tak se neznám s onou zde probíranou
prodávající. Jsem jen veliký příznivce fleru a velmi aktivně sleduji
dění tam.
Proto mě zarazila informace zde uvedená, že by snad mělo být smazáno
hodnocení bez vědomí zákazníka, který ho udělil.
Obrátila jsem se proto přímo na vedení fleru, zda se něco takového mohlo
stát. Dostalo se mi odpovědi, že hodnocení maží jen ve zcela
výjimečných případech, kdy porušuje etický kodex. Zažila jsem na fleru
již několik vyhrocených situací a fler do nic přesto nezasahoval. Před
zrušením hodnocení VŹDY kontaktují obě strany sporu. Takže není možné,
že by bylo smazáno hodnocení, aniž by zákaznice byla vyzvána
k vyjádření. Především ale, a to je informace zásadní, žádné
hodnocení flerem nebylo smazáno již asi rok.
Tím nijak nezpochybňuji, že mohl nastat jakýkoliv konflikt mezi
prodávající a kupující, o tom nic nevím a nemám důvod tomu věřit ani
nevěřit.
Nedošlo ale k mazání hodnocení na fleru.
Vzhledem k „záhadnému“ mizení a objevování se pošty bych to viděla
spíš na technickou nezdatnost na straně kupující - buď hodnocení nebylo
uloženo, nebo si ho smazala. Každopádně hodnocení lze zadat 6 měsíců po
skončení obchodu, tedy máte dost času jej tam dopsat, je-li to potřeba.
Zuzka

Teda mne ešte nikdy nezmizla pošta,ani na FB ani nikde inde.
A špekulácie typu akého ma pani zdatného počítačového synka vo mne
prebudili pochybnosti o celej kauze. Takže pravda asi nebude niekde vonku,ale
na druhej strane.
No mne teda spravy na facebooku miznu v niektorych obdobiach pomerne casto (pripadne na chat ani nepridu alebo sa objavia az za dva dni). Neviem, cim to je, na pocitaci som schopna akurat tak napisat text vo Worde a odoslat mail, ale stava sa to…