@Aiweli
Tak to je masakr! To snad nikdo nemůže myslet vážně. Vypadá to, jako kdyby
prošlápla dekl u kadibudky…
Prapodivný fler
Křísím diskusi pro tento úžasný kus, který jsem na Fleru právě
našla. Nekupte to za osm stovek. Co kus, to originál!
http://img.flercdn.net/…bevofl-b.jpg?
(Podle mě - jak se zbavit nepoužitelných odřezků a ještě vydělat…)
@stes No to je, protože na Votoči se točí hadry vyrobené profíky, i když třeba uválené a nevkusné. Kdežto na Fleru může inzerovat každá matlalka. Ale taky tam jsou kvalitní věci - jen mám nějak pocit, že nejvíc letí laciné hovadiny.
@Karin Že ja blbá som všetky umelecké predmety, ktoré som v návale inšpirácie vytvorila u prarodičov v stodele keď som mala 8 vyhodila!
To nemusí být ani výsada fléru. Já jsem dala jedné paní do komisního
prodeje zboží z přírodního, surového lnu, po čtvrt roce mi zboží
vrátila a jeden kostýmový kabátek chyběl. Prodal se. Potvrdila to
i prodejkyně, ale začalo martýrium s posíláním peněz, napřed musela
platit dan, pak šla na mateřskou apod. výmluvy kdy by jí „moje“ peníze
chyběly, abych měla pochopení. Prostě dluh uznala ale dodnes nezaplatila.
Bylo to 1550 Kč. Jednalo se o majitelku p. Jiráskovou z www.niveaudeklara.cz
www.mimibazar.cz/NiveauDeKlara
z Brouna.
Tak já přidám svou zkušenost z Fleru. Dala jsem poptávku na pletený kabátek. Jelikož se mi ozvalo několik osob s tím, že to nelze zhotovit, domluvila jsem se s jednou z nich na jiné variantě. Zboží mi na fotkách přišlo celkem OK, tak jsem ho koupila. Co mi ale dnes přišlo, z toho jsem v šoku. Kabátek neskutečně smrdí kouřem (takže buď jej paní udělala z nějaké staré vlny) nebo u toho hulila jednu za druhou. Navíc jsou švy poněkud křivé a jako bonus je každá strana jinak dlouhá. A to vše za téměř 1500,– Kč. Napsala jsem jí, že jí zboží posílám zpět a trvám na vrácení peněz. Jsem zvedavá, jak toto dopadne. Každopádně mě to odradilo od dalších pokusů s Flerem a asi budu ještě dlouho vydýchávat to, co jsou druzí lidé ochotni považovat za zdařilé dílo!
@HanulkaUH Proč
s Flerem? Fler je jen webovka, zprostředkovatel. Vy jste snad měla problém
jen s jedním prodejcem
Na Fleru už jsem pár věcí koupila. Jedny náušnice přišly rozbité - dostala jsem hned peníze zpět i s omluvou. Následně kabelka s poškozeným dřevěným madlem a stejná reakce.
Není to o Fleru ale o konkrétním prodejci.
Podobnou zkušenost mám i z Aukra. Tam mi taky vrátili peníze za tři věci, jednou neodpovídal popis, podruhé velikost, potřetí na šátku dírky. Vždy omluva, peníze zpět a domluva, zda chce prodejce zpět zboží zaslat (dva nechtěli, jeden chtěl a poštovné mi proplatil).
Já mám na Fleru v oblibě pána, který restauruje nábytek. Tohle sofa je prostě přepychové:
http://www.fler.cz/…vani-1600359
Na Fleru se dají sehnat krásné věci i otřesné kýče. Komentáře
raději ale nečtu.
@Bara06 Já měla jednu blbou zkušenost, kupovala jsem designově zajímavý hrnek. Pánovi trvalo tři měsíce, než ho odeslal, na maily nereagoval, prostě děs. Ale hrnek stál za to. Pán už na Fleru není.
@pmisun no tak ať je Fler jaký chce, tak ta vaše slátanina ho nepřečí ani náhodou. Když si budu chtít objednat něco z e-bay nebo aliexpress udělám to přímo, nepotřebuju k tomu vás jako prostředníka.
@lucindaSK No tak to už mohli smazat i ten můj, ať nevypadám jako blázen. Admine prosím můžeš to zařídit? Díky
@hedvika píše:
Tak jsem se rozhodla založit toto vlákno, protože chci, aby se o tomto lidé měli možnost dozvědět se a popřípadně sdílet své zkušenosti.Moje maminka před Vánocemi objednala u jedné paní na Fleru, která vyrábí cínové šperky,( ve znaku a jménu má jedno malé zvíře co skáče po stromech a je známé svou nákloností k ořechům) několik andílků. Já osobně nemám cínové šperky ráda, kvůli své barvě a tendenci zacházet, mi připadá jaksi špinavé, nehygienické, ale maminka nám tím chtěla udělat radost a objednala je asi v hodnotě 2000 Kč.Když peníze poslala, dlouho žádný balíček nepřišel, tak maminka paní napsala, jestli už balík poslala, že jí zatím nepřišel. Paní jí odpověděla (jako od té chvíle již pokaždé) poměrně agresivně(klasická potrefená husa, co kejhá), že jí se nikdy nic neztratilo a cítila se dotčená, že ji moje máma z něčeho osočuje. Ta ji při tom nic takového nenapsala, jen chtěla vědět, jak se to má se zbožím. Když po nějaké době (omlouvám se za nepřesnosti, kdyžtak časem doplním, ale teď, v jednu v noci, kvůli tomu mámě vážně nemůžu volat ) zboží stále nikde nebylo, šla se maminka na zboží zeptat sama a tam jí řekli, že paní sice zboží odeslala, ale že to se zaseklo někde v praze. Tak jí mamka napsala, na co přišla. Paní zareagovala zase velice nepřiměřeně.Když jí mamka napsala, aby si objednávku zašla vyzvednout a jí vrátila peníze, paní se to nevýslovně dotklo. Abych to neprodlužovala. Peníze mamka dostala, ale po dlouhém uhánění(po 2 měsících velmi uražené korespondence). Mamce jsem řekla, a´t jí to hlavně napíše do hodnocení, že to tam od toho je a paní se třeba bude příště chovat slušněji.Mamka to tam napsala(jakože paní nereaguje, když zásilka nedojde, a když už reaguje, tk velmi agresivně a že peníze na vrácení z ní musela doslova dolovat).Mezi tisíci komentáři, jak je paní skvělá, byl ještě jeden komentář, který říkal vlastně to samé. Po nějaké době mámino hodnocení zmizelo, i té druhé paní.Prodejkyně zablokovala mamce na její stránky vstup (mám na fleru taky účet, nechápu, jak je to možné). Tak říkám mamce, ať to napíše na jednom fóru přímo na fleru, že od toho to tam je. Jak to celé dopadlo, paní hrozí mamce právníkem, za pomluvu, že má zákaz vstupu na její stránky a že to u soudu doloží vyměněnou korespondencí(což je vážne směšné, viz níže) Což mamce přišlo dost jako špatný nápad, protože z dopisů, které si vyměnili to vypadalo asi takto: od nahlášení, že zboží nedošlo paní reagovala kolikrát i s týdenním zpoždením, většinou velice přehnaně: na prosté: Dobrý den, zboží mi nepřišlo, nevíte kde je problém?reagovala zhruba takto: Vy mě tu osočujete, nikdy jsem s tím neměla problém, dejte mi pokoj.taky se kolikrát zamotávala ve vlastních argumentech, jednou napsala, že se jí žádné zboží nikdy neztratilo(pointou tedy je: jste hnusná lhářka, co mě tu osočuje z krádeže), podruhé, že se jí ztratí zhruba každý 4 balíček pro zákaznici(pointou tedy bylo, že to pošta je ten zlý pachatel, že ona je v tom chudina nevinne, ale resit to proste nehodlá).Ale proč to sem píšu především, kromě toho, že mě zaráží, že si paní libovolně upravuje své hodnocení, jsem velmi překvapená z jednoho faktu. Mamka když se chtěla podívat ´do jejich vyměněné korespondence, aby ji celou překopírovala do toho fóra na fleru, at si to kazdy precte sam a udela si o tom obrazek, tak zjistila, že kromě jediného dopisu, kde paní píše že ji mamka pomlouvá, žádný dopis nezbyl. Prostě to zmizelo!Nechtěla jsem tomu věřit, ale je to tak, výsledek je ten, že paní je zřejmě také správcem, nebo má někoho z nich třeba v rodině a tak si dělá co se jí zlíbí. Vždycky se mi líbilo, čím fler zajišťuje to, že máte alespon nejakou záruku poctivého nákupu a to to, že vám tam hodnocení může napsat každý váš zákazník a že se dá z korespondence vždycky dokázat, jak se věci mají, ale zřejmě to neplatí. Paní byla hodně nepříjemná, reagovala přehnaně, ráda osočovala, psala agresivně a nebála se urážek na adresu mojí maminky. Argumentem pro ni bylo: mám 4000 prodaného zboží, ale vy jste ta nespokojená a poukazovala na své kladné (100%) hodnocení od jejích zákazníků (kterému po těchto zkušenostech je těžko věřit. Je mi jasné, že má spoustu spokojených zákazníků, ale když přijde nějaký problém, tak je to s paní hodně těžké.Vyčítám si, že jsem za včasu nezkopírovala jejich korespondenci už dřív, abych ji mohla napsat alespon sem, ale koho by to predem napadlo? Máte někdo podobnou zkusenost?
Našla jsem Vas příspěvek bohužel pozde, dopadla jsem uplne
stejne…slusne jsem tuto prodejkyni vyrábějící cinove šperky a jmenujici
se po malém zvířátku milujicim oříšky, požádala o vrácení
peněz…tentokrát se ani neuracila poslat balíček vcas, prostě ho neposlala
vubec…pak prisly jakesi výmluvy a dnes mi paní sproste nadavala v SMS a
vyhrožovala svým nekolikatym přítelem ze si mne najde a „promluvi si se
mnou“…protoze jsem napsala na fleru, ze rozhodne nejsem spokojena s jejím
přístupem k platicimu zakaznikovi…vše jsem předala české obchodní
inspekci a policii, snad na ni konecne dojde…i když mi obratem napsala, ze
její bývalý přítel pracuje na čoi, tak ze se ji nic nemůže stat:-))) ted
ještě cekam, ze bude mít dalšího pritele jako ředitele na policii a možná ještě jednoho jako ředitele
zeměkoule…