Pravé české peklo, oblečení, hudba, interiér, všechno..

Fotoalbum tématu (1402) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
giuliettka
8914 příspěvků 21.8.21 08:55
@Paris1789 píše:
@giuliettka
Věřím tomu, že se každá rozhodne, jak sama nejlíp bude umět.

Aj ja. Neverím však tomu, že každá unesie to, že jej potrat budú pripomínať pri každej príležitosti.

Moir
2590 příspěvků 21.8.21 08:55

@giuliettka v 8 lidech v polorozpadlé chatrči (unimobuňce) o jedné místnosti, bez tekoucí vody, kanalizace a elektřiny…to není zrovna ani nižší standard většiny 20. století

giuliettka
8914 příspěvků 21.8.21 09:01

@Moir To nerozporujem. Ale vy ste reagovala na to, že vyhodil kvoli Annemarii matku svojích detí. A to mi v dnešnej dobe rozvodovosti a žitia na psiu knižku, až tak stredoveké nepripadá. :-D

Moir
2590 příspěvků 21.8.21 09:18

@giuliettka to byla dvě spolu sice související (tím, koho se týkala), leč nezávislá sdělení

Vinca_minor
2940 příspěvků 23.8.21 17:37

Za pravé české peklo považuji níži trestů za sexuální násilí.
„Pět a půl roku vězení dostala od Krajského soudu v Pardubicích žena, která loni na Havlíčkobrodsku pořizovala sexuální fotky a videa se svými malými dětmi a prodávala je dvěma mužům. U jednoho dokonce svolila k tomu, že s její dcerou bude mít v její přítomnosti pohlavní styk.“

Vinca_minor
2940 příspěvků 23.8.21 17:41

PS: Ten článek na iDnes radši nečtěte, udělalo se mi zle. Hodně zle.

agirt
31 příspěvků 23.8.21 17:47

@Vinca_minor
Lituji, že jsem se neřídila doporučením. Doufám, že 5letý trest za tuto hnusotu bude přehodnocen.

bao-baba
1953 příspěvků 23.8.21 20:26

@agirt Radši to nečtu, tak se zeptám: Odvolal se proti výši trestu státní zástupce?

Vinca_minor
2940 příspěvků 23.8.21 20:29

@bao-baba iDnes píše: „Žena se k jednání přiznala, přijala vinu a navrhla soudu, že si odsedí pět a půl roku vězení. Soud to akceptoval, dál však bude soudit muže, který je obžalovaný ze znásilnění dívenky. Muž odmítl vypovídat, stejně se choval i u předchozích výslechů.“

Paris1789
5510 příspěvků 24.8.21 10:27

Lidové soudy jsou vždycky ošemetné. Ten rozsudek vyplynul z dohody o vině trestu, tudíž ta pachatelka ušetřila nám všem spoustu času i peněz tím, že se přiznala a přijala trest.
Věznice jsou přeplněné, je fajn si představovat, koho všeho a na jak dlouho tam je třeba zavřít, ovšem to nikomu z nás a ani těm obětem v důsledku nepomůže. Podle všeho je ta pachatelka na děti sama a i zřejmě proto je prodávala, asi aby je uživila. Tudíž čím déle bude ona v base, tím déle budou děti buď v dětském domově, u pěstounů nebo u příbuzných, nic moc.
Dohoda o vině a trestu znamená, že ona se přiznala a že taky chápe, co provedla a kaje se. Nepředstavujte si nějakou intelektuálku, která chápe dobře, co dělá, většinou jsou to lidi z okraje společnosti, kteří nepobírají ani příbalový leták u léků a o dětské psychologii nebo rodičovské výchově mají jen mlhavý pojem, většinou opakují to, co viděli a zažili doma.
Mezitím parlament schvaluje další omezení sociálních dávek, jako by to nějak mohlo pomoct. Tohle nikomu nevadí, že to mj. vede i k těmto koncům málokoho zajímá.

Vinca_minor
2940 příspěvků 24.8.21 12:18

Já považuji výši trestů za sexuální násilí v ČR obecně za nízké.
A k tomuto případu - pochopím, kdyby dotyčná prodávala sebe. Ale své děti?

agirt
31 příspěvků 24.8.21 15:05

@Paris1789
I kdybych měla denně šlapat a poskytovat své služby kamioňákům u silnice, tak prostě tohle ne. To podle mě nesouvisí se sociálníma dávkama, ekonomickou situací a intelektem. Četla jste ten článek? Ta žena prováděla orál 4letému synovi, nechávala se delší dobu orálně uspokojovat malými dcerami a nakonec svou dceru promaže olejem a držíc jí za ruku nechá znásilnit! Chudoba cti netratí. Tohle je úchylná hnusota, která i přes případný nízký intelekt (fakt nevím, v článku intelekt zmiňován není, ale pokud myslíte..) dobře věděla, že činí na svých dětech úchylné prasárny. Fuj tohle fakt finanční situací nelze ani minimálně omluvit.

Paris1789
5510 příspěvků 24.8.21 16:30

@agirt nezlobte se, ale už jen z toho, jak fascinovaná jste tím popisem všech praktik, mi nutně vychází, že nejste ta pravá, kdo by měl rozhodovat o tom, kdo a na jak dlouho půjde do vězení.
Klidně kamioňákům poskytněte, co chcete, jak to ale souvisí s tématem moc nechápu.

agirt
31 příspěvků 24.8.21 17:01

@Paris1789
Ano, nejsem tam pravá, nejsem zákonodárce, ani soudce a ani o tom netoužím rozhodovat. Jsem v diskusním vláknu a přidala jsem názor pod příspěvek, to naštěstí mohu. Z vašeho příspěvku mi přišlo, že se snad odsouzené zastáváte, částečně její vinu omlouváte těžkou finanční sitací. Dokonce ten příspěvek na mě působí, že dlouhá doba ve vězení by měla nějak bránit návratu dětí do péče odsouzené? Mně přijde otřesné, že by děti měly být vráceny do její „péče“. Z toho, jak se odsouzené zastáváte a její prohřešky omlouváte souhrou okolností (finance, okraj společnosti), trest považujete za dostuačující, mi přišlo, že jste článek nečetla. Proto jsem vypsala, co skutečně provedla-přiznala se k tomu. Fakt se na mě nezlobte, ale přišlo mi neuvěřitelné, že by vám po výčtu spáchných zločinů mohl trest připadat dostačující. K tomu řešit, že budou děti dlouho v pěstounské péči. Nyní tedy vidím, že jste článek skutečně četla a přijde vám to tak v pořádku. Váš názor respektuji, ale naprosto s ním nejsem v souladu. To je asi vše, co s tím mohu dělat. Ti kamioňáci souvisí i s názorem, který uvedla @Vinca_minor. Že tíživá finanční situace dožene ženu k prodávání sama sebe, což pochopím, ale nikdy nepochopím prodávání a znásilňování vlastních dětí.
Edit: omlouvám se za množství překlepů a chyb

Tyana
165 příspěvků 24.8.21 19:03

@Paris1789 Dohoda o vině a trestu byla vždycky handl mezi obviněným (před obžalováním přiznáte svou vinu, vyjádříte hlubokou lítost, vzdáte se svého nároku na veřejné projednání před soudem a výměnou pro vás bude obžaloba požadovat mírnější sazbu) a státním zástupcem. V přípravném řízení to má pro stát smysl.

Pokud ale státní zástupce, nebo soud přistupuje na schválení dohody o vině a trestu po provedeném dokazování, pak je to nesmyslné, neekonomické, nešetří to žádný čas a ze strany obviněného/obžalovaného jde o zištný kalkul. Proč odměňovat pachatele za to, že se přiznal zištně až poté, co mu jeho konání orgány činné v trestném řízení musely jednání, které je mu kladeno za vinu dokázat? Trest by měl být přece především pro pachatele výchovný. K čemu pachatele tohle vychovává?

Minulý rok se takto vyrobil v novele pěkný zmetek: https://www.pravniprostor.cz/…eni-qui-bono

Máte pravdu, že věznice jsou přeplněné. Možná je na čase si začít pokládat otázku proč v praxi trestáme hmotné trestné činy dvojnásobnými trestními sazbami oproti násilným t. č. a t. č. proti lidské důstojnosti v sexuální oblasti. Jestli to tak náhodou nebude pozůstatek socializmu a jestli není na čase to prizma změnit.

Pět a půl roku nepodmíněně pro člověka, který mohl být obžalován prakticky z více paragrafů, v těch přísnějších odstavcích, protože se toho dopustil na třech nezletilých dětech: http://zakony.centrum.cz/…st-2-hlava-3 je handl, když jí hrozilo 5 - 12 let jen v případě znásilnění.

Paris1789
5510 příspěvků 24.8.21 20:23

@Tyana v době, kdy polovina znásilnění končí podmínkou, je 5,5 roku vysoký trest. Přeci víte, že smyslem trestu není pomsta společnosti, já osobně moc nechápu, co tam ta magorka pochopí? Hlavní problém je v tom, že je nejspíše úplně pitomá a jak je pitomá, tak je i v nouzi a evidentně chtěla ty děti nějak uživit. Dokonce si myslím, že tyhle případy jsou častější, než si dokážeme připustit.
My se tady pořád zaobíráme tresty za takové jednání, přitom vůbec nemyslíme na prevenci a na to, jak takovým rodinám pomoct.
Předpokládám, že ty děti i vyšetřil psycholog a že v tom trestu by mělo být zohledněné i to, jak traumatické to pro ně bylo.

Vinca_minor
2940 příspěvků 24.8.21 22:18
@Paris1789 píše:
v době, kdy polovina znásilnění končí podmínkou, je 5,5 roku vysoký trest

Opakuji se, ale níži trestů u nás považuju za peklo. Podle psychologů je znásilnění druhý nejhorší trestný čin ohledně vyrovnávání se obětí s prožitým traumatem, hned po vraždě.
Dokážu pochopit oběti, že když vidí, kolik pachatel asi dostane, tak že to raději nenahlásí. Než aby podstupovaly vyšetřování, výpovědi na policii, chození k soudu… Navíc v menších obcích vyšetřování neutajíte a nakonec se to rozkřikne. A za těch pár let pro pachatele, pokud to dobře jde, to oběti nestojí.
A o účinnosti léčby v rámci trestu si nedělám iluze. Bezpečně izolovat někoho, dokud nebude zaručeně vyléčen, dost dobře nejde.

Tyana
165 příspěvků 24.8.21 23:01

@Paris1789 Ano, máte pravdu, v našich končinách se jedná o „vysoký“ trest. A to je na tom špatně. Ignorujete zjevnou pointu, a tou je, že majetkové trestné činy trestáme v nejvyšších možných sazbách, zatímco ostatní t. č., které mají na oběti a jejich budoucí život mnohem závažnější dopad (často celoživotní)bagatelizujeme - tím praktickým uplatňováním sazeb při nejnižší možné hranici, ukládání podmíněných trestů, nebo odklonů. Snažíte se mi to prodat, jako pozitivní jev. To není pozitivní jev. Ukažte mi někoho, kdo se raději nechá znásilnit / týrat / zmlátit / vyhrožovat si / několik let stalkovat, než okrást?

Víte, že lidé, kteří odcházejí s podmíněným trestem, nebo se po jejich obvinění trestní stíhání řeší některou z forem odklonu (o tom, že se trestný čin stal už není pochyb na základě důkazů) - tzn. trestním příkazem (odsouzení samosoudcem), podmíněným zastavením trestního řízení (pachatel přizná vinu, projeví účinnou lítost, přispěje přikázanou částkou do fondu obětí trestných činnů a popřípadě odškodní oběť, pokud uplatnila svůj nárok na náhradu škody u státního zástupce do doby vydání usnesení o odklonu - oběť, a častokrát ani její právník nepředpokládá, že by v tom jejich případě mělo dojít k odklonu, nejsou a nemusí o tom být dopředu zpraveni dle zákona, pachateli může být uložen zákaz činnosti, styku, kontaktu apod., popř. nařízena ambulantní léčba, a to vše na dobu ve které se má osvědčit a vést řádný život) mají čistý trestní rejstřík? Vám to připadá normální, že pachatel, který se přiznal k trestnému činu, že ho spáchal, není o tom pochyb, má čistý trestní rejstřík? Mně ne. A špatné na tom je, že ten pachatel je při lustraci pro PČR ctihodným občanem, čistým jako lilie, tím justice hází klacky pod nohy jak oběti, tak PČR i sama sobě. Jestli si myslíte, že lidi v podmínce, nebo osvědčující době někdo sleduje, tak si to nemyslete. Není to tak. Takže, když bude podmínku / nařízení pachatel porušovat je oběť znovu na začátku shánění důkazů, přesvědčování na lince 158 a PČR že si nevymýšlí, že dodá listiny, které to potvrdí. V tom „lepším“ případě. V tom „horším“ si pachatel najde oběť, která ho nezná.

Nevím, proč mluvíte o pomstě. Nikdo se na nikom mstít nechce. Ten double standart uplatňování trestání v našem státě prostě přítomný je. Já s tím nesouhlasím. Vyrábíme tím víc škody, než užitku.

Jsem příznivcem preventivních opatření a pomoci potřebným. Podle výpovědi té paní v přímé řeči, to v jejím případě nebylo o nouzi, ale o touze mít víc, mít se líp, mít na co si děti ukáží. To není nouze, to je chtění. Je tolik míst, který lidem v nouzi pomáhají, a je to dobře. Je potřeba tam jít a o pomoc požádat, ne namísto toho kupčit vlastní děti. Btw. to je mýtus, že tohle se děje jen v sociálně a ekonomicky slabých rodinách!

Nechci se tady jestě víc větvit ohledně poruch osobnosti, kompetenci soudních znalců a perel, který jsou schopni v souvětí vyplodit, ačkoliv se věty vzájemně vylučují, nebo odporujou tomu, co se učí už v prváku na psychologii. On R. Uzel je taky soudní znalec a pravil, že si máme na leccos zvyknout, zavřít oči a myslet na Anglii. Že nikdo nedělal psychologickej posudek na něj.

Oveeec
3034 příspěvků 24.8.21 23:29

Jenom taková poznámka na okraj - neměli bychom vysvětlování příčin určitých jevů (konkrétně špatnou sociální situaci, nedostatečnou sociální i jinou inteligenci apod.) považovat za omlouvání. Není to omlouvání, je to vysvětlení, proč se některé jevy dějí a proč je tedy (ne)pravděpodobné, že se bude pachatel chovat tak a tak a že konkrétní trest ho (ne)napraví nebo že nějaké opatření (ne)bude fungovat jako prevence. Lidi to často směšují. Jenže „morální“ potřeba vysokého trestu nemusí být nutně v souladu s efektivitou toho trestu. Já neříkám, že násilné trestné činy a zločiny proti lidské důstojnosti nemají být trestány vysokou sazbou. Myslím si, že z morálního hlediska rozhodně mají, jinak bychom rovnou mohli rezignovat i na vysoké tresty za vraždy.
Jenže morální rozměr trestu není jediný rozměr. Proto je prostě potřeba striktně rozlišovat, jestli chceme především trestat, nebo jestli chceme nebezpečnou osobu pouze izolovat, nebo i napravit a začlenit zpět do života. A proto je potřeba rozumět příčinám různých jevů a účinkům různých postupů a nemyslet si, že je to nějaké omlouvání. Myslím si, že nerozlišovat tyhle dvě věci může být nebezpečné. Lidi si například myslí, že trest smrti má odrazující účinek, ačkoli to není pravda.
Jen aby bylo jasno, pro tuhle ženskou nemám sebemenší omluvu (což ale neznamená, že pro její chování neexistuje vysvětlení).

Tyana
165 příspěvků 25.8.21 01:16

@Oveeec Pokud reagujete na mě a to co jsem napsala ohledně nerovného udělování trestů napříč hlavami trestního zákoníku, doporučuju shlédnout 7-mi minutovou reportáž Bez trestu v 168 hodinách na ČT: https://www.ceskatelevize.cz/…video/821679.

„Lidi to často směšují.“ Ano, směšují a častokrát, ani neví o čem mluví. Četla jste vůbec co jsem psala? Proč do toho taháte trest smrt tuším a považuju to od vás za OT a argumentační faul, stejně jako Parisinu větu o pomstě. To jsou vaše projekce dámy.

Vinca_minor
2940 příspěvků 25.8.21 06:18

@Tyana Můj pohled je čistě laický, ale ta reportáž mi mluví z duše.

Oveeec
3034 příspěvků 25.8.21 10:24

@Tyana Co blázníte? Jaký argumentační faul a jaké OT a jaká projekce? Já se normálně zamýšlím nad otázkou trestu, jeho efektivity a dalších okolností, proč bych jako nemohla zmínit trest smrti jako příklad? Taky nemusíte být vztahovačná, není všechno mířeno jenom na vás. Že lidi prostě chtějí trestat, chtějí se mstít, je fakt, přečtěte si jakoukoli diskuzi pod články o různých trestných činech. A hlavně, já nevyjadřuju nesouhlas s tím, co jste napsala (v tom zatím posledním komentáři). Na absurditu toho, že náš systém považuje za závažnější krádež než znásilnění a zneužívání, mám stejný názor. Reagovala jsem na to, že někdo, už nevím kdo, možná vy, tomu vysvětlení od Paris říkal omlouvání.

Paris1789
5510 příspěvků 25.8.21 13:16

@Tyana nechápu, proč jste si vybrala můj příspěvek k tomu, abyste na mě hodila všechny své frustrace z toho, jaký má náš právní řád podle vás být a není.
To, že máme tolik lidí v base, že vězení praskají ve švech (vynikne ve srovnání s jinými evropskými zeměmi, kterým se chceme podobat) přeci není známka žádné benevolence.

Temperance
3297 příspěvků 25.8.21 16:20

Nemám teoretické znalosti některých z Vás (je pro mě poučné si Vaše příspěvky číst) ani praktickou zkušenost s trestním řízením, ale když čtu o některých trestných činech a sankcích za ně, napadá mě, že má něco do sebe americký systém sčítání trestů.

Tyana
165 příspěvků 25.8.21 16:21

@Oveeec Váš předchozí post, by mi dával smysl a bezpochyby by měl místo v diskuzi na novinky.cz, kde se požadavky trestu smrti časti objevují. Tady v této diskuzi nikdo nic takového nenavrhl a neobhajoval, proto to tady a teď je OT a argumentační faul, který odvádí pozornost od meritu věci.

Stránka:  « Předchozí 1 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 Další »
Váš příspěvek

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek