Proč se vůbec vdávat?

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 21 Další »
MP Barbucha
3716 příspěvků 8.4.12 14:58

Poslední věta nějak nedává smysl, chtěla jsem napsat, že moje maminka měla asi trochu obavy, že se já, jako věčný bohém a černá ovce spořádané rodiny nikdy nevdám:-) No a nakonec jsem se vdávala v 27mi letech, což je na dnešní dobu vlastně ještě dost brzo, že?

Cinkitoo
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 8.4.12 15:18

Svatba rozhodně ano, z důvodů, které uvedly Lola a Lilip. Se současným přítelem jsem téměř pět let, poslední dobou se nás pořád někdo ptá: „A co svatba, nebude? Miminko?“ A mě to čím dál víc vytáčí. Je mi 22, studuju, a i když moje spolužačky do toho mlátí jedna za druhou, nebo už dokonce mají dítě (zase se otočil trend?), tak teď svatbu ještě rozhodně nechci. Samozřejmě že si ji představuju, mluvíme o tom, jaké to chceme. Ale chceme to, až na to bude prostor, prostředky, zkrátka až v příští pětiletce. Teď si uvědomujeme, že si můžeme užívat spoustu věcí spolu, a zatím nám to tak maximálně vyhovuje oběma.
Svatbu nechci velkou. Myslím, že to moc smyslu nemá. A jak už někdo řekl, vidina svatební cesty na úkor svatební hostiny je velmi lákavá. Chtěla bych se vdát odpoledne někde venku, pak zout podpatky a grilovat třeba vepřovou kýtu s lidmi, se kterými jsem ráda. Přítel by nejradši někde odchytil dva svědky, nikdo jiný by tam s námi nebyl, pak bychom si dali sushi a odjeli na svatební cestu a poslali třeba pohled domů, že jsme svoji :D Ale rodičům nás obou by to bylo líto a mně asi nakonec taky, takže budeme ty vize muset ještě nějak prolnout a na to se nám právě hodí ta fůra času, co máme před sebou :)

Eirean
244 příspěvků 8.4.12 15:19