Rada - Jak upravit raglánový rukáv?

Fotoalbum tématu (7) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
SilvaSakasi
1 příspěvek 11.1.21 18:03
Rada - Jak upravit raglánový rukáv?

Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu zkušenějších.
Jsem začátečník, podle koupeného střihu jsem si ušila triko s raglánovým rukávem a vždy u tohoto typu rukávu mám stejný problém (u klasického se mi to zatím nestalo, ale nemám příliš odšito) - průkrčník mi vzadu odstává. Zkusila jsem horní část zadního švu trochu zabrat, zašpendlit (podle internetu je na vině sklon mých ramen) a myslím, že to dost pomohlo. Teď bych si změnu chtěla zanést do střihu.
Změnu jsem na fotce vyznačila červenou čárou. Chci se zeptat, jestli je to tak správně a zda stačí upravit jen rukáv, nebo mám to co zaberu rozdělit na polovinu a jednu polovinu ubrat na rukávu a druhou na části zad?
Nejdřív jsem si myslela, že je chybně střih - trochu mě to táhlo (bylo těsné) v ramenním kloubu, ale i když jsem dělala střih od jiného autora a rameno bylo OK, problém s průkrčníkem se taky objevil (i když ne tak markantní).
Děkuji vám za rady.

Reakce:
MP blanka
2822 příspěvků 11.1.21 19:21