Reklamace

Fotoalbum tématu (4) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Další »
lioncity
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.14 20:00
@Lama_z_Lana píše:
K sedym pouzdrovym satum s cernym sakem a sedou kozesinovou salou se moje svitive modro-ruzove tenisky do fitka vyjimaly skvostne :)

Nosim bezne. A uz se tesim, co prijde priste.

Lama_z_Lana
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.14 20:39
@lioncity píše:
Nosim bezne. A uz se tesim, co prijde priste.

Vzpomnela jsem si ;)
Rozdil je v tom, ze u me bylo fakt videt, ze to neni pokus o trend, ale ze jsem se „zapomnela prezout“.

Karja
4837 příspěvků 1.11.14 12:18

@Lama_z_Lana A co to bylo za značku? Lasocki nebo nějaká jiná? Když to tady čtu, mám strach tam jít nějaké nové botky koupit.

Lama_z_Lana
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 1.11.14 17:14

@Karja Ano, Lasocki - konkretne tento model http://www.ccc.eu/…10000sur.jpg
Jsem dost prekvapena, protoze s touhle radou mam jen dobre zkusenosti.

Karja
4837 příspěvků 1.11.14 17:57

@Lama_z_Lana Néé, Lasocki z CCC, jsou jedny z mála, kde mám jistotu, že si vždycky vyberu. Snad je problémový jen tento konkrétní model.

MP Meri
1323 příspěvků 22.2.16 20:41

Objednala jsem si z e-shopu Orsay šaty a přišly ve špatné barvě. Mnou požadovaná barva je uvedená i na faktuře i na objednávce, ale šaty mají prostě barvu jinou. Máte zkušenosti, jestli vám v tomto případě (tedy reklamace S udáním - dle mého názoru naprosto postačujícího - důvodu) jsou povinni vrátit i poštovné k nim zpět? Nebo se dají reklamovat na prodejně? Obchodní podmínky jsem si přečetla, ale zní mi to spíše jako že ne.

coralline
840 příspěvků 23.2.16 11:01

@MP Meri Já jsem si z eshopu Orsay objednala kabelku. Protože byla s prominutím křivá jak prase, tak jsem ji šla okamžitě zase vátit. Šlo to v pohodě v prodejně. Tak to zkuste.

Bongani
180 příspěvků 4.5.17 21:38

Máte někdo zkušenosti s reklamací bot v Humanicu? Našla jsem tu jeden starší dotaz, kde byly zkušenosti vesměs negativní, tak bych chtěla zjistit, jaká je momentální situace.
Mám od nich kožené boty, koupené v říjnu, stály 1800, takže bych čekala aspoň nějakou kvalitu. Už po měsíci nošení mi přišlo, že kůže ztrácí barvu, ale to jsem zase moc neřešila. Teď jsem je chtěla po zimě uklidit a koukám, že podrážka se na obou botách normálně odlepuje, nebo lépe řečeno, vzniká tam jakoby bublina mezi podrážkou a nějakou nalepenou gumou (nevím, jak to líp popsat) a na jedné botě už se ta bublina protrhla a je tam díra. Vzniklo to chozením, to je jasné, ale snad by měla být podrážka tak kvalitní, aby vydržela aspoň pár měsíců chození, v botách jsem chodila na podzim a potom zase až v březnu a dubnu, takže necelé 4 měsíce a střídala jsem je. Co myslíte, má to vůbec smysl se tam chodit rozčilovat?

Bazuch
34 příspěvků 4.5.17 22:26

@Bongani Já být na Vašem místě, tak to zkusím. Reklamovala jsem boty v posledních pár letech u Bati a u Salamandra a v obou případech překvapivě úspěšně. Je tedy pravda, že v obou případech se jednalo o boty o které jsem nechtěla přijít a tak jsem zdůraznila, že chci boty opravit, pokud to bude reálné. A musím přiznat, že jakmile jsem projevila zájem o opravu a ne o vrácení peněz, tak se v obou případech manažerky přestaly tvářit jak citron a začaly být výrazně vstřícnější. Ale možná jsem měla jen štěstí. Každopádně bych to zkusila.

KoraKora
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 5.5.17 07:11

@Bongani S tím co popisujete určitě jděte. A nedejte se. Já s nimi mám kupodivu samé dobré zkušenosti.

Bongani
180 příspěvků 5.5.17 10:46

@Bazuch @KoraKora Díky za povzbuzení, určitě tam zajdu. Ještě jsem si prostudovala letáček, co mi přicvakli k účtence a ten moje naděje zvyšuje. Prodavačka mi při koupi označila, že se v mém případě jedná o obuv pro volný čas, a o té se píše: Je vybavena podešvemi schopnými odolávat pohybu po nerovných terénech ve městech i v přírodě.
Chodila jsem v nich akorát po chodníku ve městě, vzít je do přírody, to by vypadaly ještě mnohem hůř. :-( Tak doufám, že narazím na nějakou rozumnou prodavačku.

Bossana
131 příspěvků 5.5.17 11:42

@Bongani
Vnutím se sem i s vlastní zkušeností : jakmile se začne paní prodavačka tzv. tvářit, vyžádejte si její celé jméno pro případné využití v dalších krocích reklamace (poženete to vejš :) ) Málo lidem se chce dávat všanc své dobré jméno ve jménu nějakého koncernu atp., který určitě své nejnižší články nepřeplácí.
Držím palce, když tak se ozvěte, jak akce bota proběhla.

KláraCH
11 příspěvků 5.5.17 11:54

Já jsem taky reklamovala v Humanicu, ale taky byla reklamace vyřízena opravou bez řečí. Byla to prasklá spona, takže to šlo opravit. Být vámi, tak to rozhodně zkusím, pokud je v botě díra, tak to podle mého po půl roce není normální.

Bongani
180 příspěvků 11.5.17 13:49

Tak jsem včera odnesla ty boty na reklamaci a za mě rozhodně Humanic dostává palec nahoru. Slečna si boty prohlédla a bez řečí mi do formuláře napsala odstoupení od kupní smlouvy, sice mě trochu nutila, abych si vybrala nové boty, ale když jsem nechtěla, tak mi na pokladně vrátili peníze.
A musím říct, že takové nákupy bot se mi docela líbí. Přes zimu jsem boty nosila, na jaře mi vrátí peníze a na podzim si koupím nové, takže můžu jít každý rok s nejnovějšími trendy :-)

ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.5.17 17:21

@Bongani Jo. To věřím, že se vám to líbí. :-(

dagino
863 příspěvků 11.5.17 17:59

@Bongani Potom zistia, že majú veľa reklamácií a nebudú vybavovať žiadne.

MichaMach
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.5.17 21:07

@ionicera Ten váš povzdech chápu, ale tady byla přece @Bongani v právu, ne jako jiní vychytralí spotřebitelé.

g1268
31 příspěvků 11.5.17 21:13
Zrušení objednávky

Ahoj,

Pardon pokud to sem zcela nepatří, ale…nechala jsem si šít svatební šaty a výsledek je výrazně jiný než zaslané podklady, mohu objednávku zrušit?

Jordaan
9322 příspěvků 11.5.17 21:23

.

Příspěvek upraven 22.06.17 v 01:13

g1268
31 příspěvků 11.5.17 21:31

@Jordaan v salonu na maloměstě. Jsem dost nešťastná, ještě jsem je nepřevzala, ze bude další a další zkouška, jenže už podle střihu vim, ze z toho zadané šaty nikdy nebudou…co ted?

Sheba
392 příspěvků 11.5.17 21:46

Vypadá to hodně jinak. Protestujte, reklamujte.

g1268
31 příspěvků 11.5.17 21:52

@Sheba ano pokusím se, ale nemám patřičnou vyřídilku, a paní je dost nepříjemná, už jsme měly jeden výstup k vůli zrušené zkoušce, což mi jaksi zapomněla oznámit a v podstatě to dopadlo tak, ze téměř ona byla nepříjemná na mě. No jde o zrušení objednávky, dávala jsem zálohu 2000 na materiál, může po mě chtít další peníze?

Sheba
392 příspěvků 11.5.17 22:22

Vezměte si posilu, nějakou autoritativní ráznou ženu, co se nedá. Příbuznou nebo kamarádku, kolegyni, sousedku…

g1268
31 příspěvků 11.5.17 22:24

@Sheba děkuji budoucí tchyně by byla ideální, pokusim se ji přesvědčit.

Linie
2020 příspěvků 12.5.17 07:52

On i ten původní model nebyl nic moc, tipuji na čínskou kopii. Na modelech Karen Willis Holmes /nejde mi vložit foto/ z kolekce 2015 je vidět, že hlavní efekt nadýchané sukně dělá tuhá výztuž, někdy zvaná krinolina, používá se i u závodních tanečních sukní.

Stránka:  « Předchozí 1 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Další »
Váš příspěvek

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek