Reklamace

Fotoalbum tématu (4) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 14 Další »
ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.2.13 19:27

@merunka89 Nevím,kde je pro vás ZDE a vaše červené mi je opravdu úplně fuk.

merunka89
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.2.13 19:46

@ionicera mne je zase FUK, ze nevite kde je pro mne ZDE :-)

Moir
2640 příspěvků 28.2.13 20:24

@medice akceptování vrácení zboží bez důvodu je pouze dobrá vůle prodávajícího, nikoli povinnost, povinnosti je to při uzavření kupní smlouvy na místě, které není provozovnou prodávajícího, nebo prostředkem dálkové komunikace (a v dalších případech, které se už objevily víše), tam je možné do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy

ilnyia
57 příspěvků 28.2.13 22:03

Tak se Vám s reklamací svěřím i já. Nedávno jsem reklamovala téměř 2 roky staré jeansy z Pepejeans. Po 30 dnech jsem dostala vrácenou celou částku s omluvou, že dané kalhoty nejsou již na skladě.

NicoleK
107 příspěvků 2.3.13 12:53
boty z Deichmann

Před lety si moje mamka koupila u Deichmanna lakovaný dřeváky, po několika nošení byly boty oprejskaný a gumový plátek vespodu na podpatku úplně spadl. Takže jsme jely boty reklamovat. Když slečna prodavačka řekla moje mamce, která přesně toho jednání prodavaček se zákazníkem nesnáší, že moje mamka neumí chodit a proto se boty oprejskaly, měly jste dámy vidět tu scénu:D Boty šly do reklamace a po měsíci vrátily peníze. Mimo to mamka napsala na paní prodavačku stížnost. Neuvěřitelný co si dneska prodavačky k zákazníkům dovolí.

Coraline
1980 příspěvků 11.11.13 17:06

Tak já jsem se dnes pokusila reklamovat v Deichmannovi boty. Nízké kozačky, kupované před měsícem, nošené asi 3×. Na vnitřní straně nohy mají zip a vedle něho se na obou botách udělala lysina cca 5×5mm, podotýkám, že nijak nešmajdám, ani nemám křivé nohy či tak něco. Slečna prodavačka nejdřív musela asi 10min. čekat na jinou slečnu prodavačku, protože nevěděla, zda to může reklamovat. Ta přišla, koukaly na to spolu, nějak se radily a po chvilce na mě ta první kývla, zda tedy chci jiné boty, nebo peníze. Já řekla, že peníze, a v tu chvíli se ta druhá zarazila, vzala znovu botu do ruky a začala něco mlet o mechanickém poškození a že to vlastně radši pošle na posouzení. Na můj argument o reklamaci do půl roku a povinnosti prodejce prokázat, že vada nebyla vzniklá již při převzetí, začala ona něco o tom, že tam v té lysině vidí vzorek něčeho, co tu botu poškodilo. Když jsem jí řekla, že to je vzorek látky, z které ta bota je (pod tou vrstvičkou rádoby kůže), jen něco zabrumlala a sepsala reklamační protokol. Mám se stavit za 3 dny (takže to sotva někam posílají) a něco mi říká, že mi to neuznají.

indyka
625 příspěvků 11.11.13 22:17

@Coraline Přeji vám pevné nervy. Kamarád kamarádky si koupil boty, které se jmenovaly „boty na basketbal“. Poté, co je po pár použitích přinesl polorozpadlé k reklamaci, dostal v obchodě vyčiněno, že v nich hrál basketbal. Že na to přece vůbec nejsou určené.

Coraline
1980 příspěvků 12.11.13 09:07

@indyka Díky :). No nejhorší je, že i když člověk ví, že má pravdu a že je v právu, tak pokud se setká s tvrdohlavým blbcem, nezmůže nic. Já tam šla v podstatě na jistotu a tak mě to dost odzbrojilo, byla jsem pekelně naštvaná a neschopná asertivně argumentovat. Pozítří si dám předtím pořádné kafe, něco sladkého, udělám si na to volné odpoledne a vytisknu si možná i §616 z občanského zákoníka. A budu tam stát, dokud mi neprokážou, že vada neexistovala již při převzetí. Jsem na sebe pěkně naštvaná, že jsem si raději nekoupila pořádné boty, ale křusky z Deichmanna v podstatě jen proto, že jsem tam doteď měla výbornou zkušenost s okamžitou reklamací, když se rozbily. Ale tyhle i tak stály 1000,– což za boty na 3 nošení je docela dost a asi jsem na takový boty fakt málo bohatá a další si koupím konečně nějaký pořádný a kvalitní.

Sekhmet
1918 příspěvků 12.11.13 09:39

@Coraline Dražšími botami si moc nepomůžete - jaký mně dělali ofuky u Gabora, to si nedovedete představit. Málem až k soudu to došlo.
Obecně mají prodavačky pokyn reklamace neuznávat. Protože zákazníci jsou vyčůraní a reklamují kde co jen proto, že se jim boty/šaty/foťák znelíbily, nebo (a to je překvapivě časté) už je po plese/zimě/dovolené a ony je už nepotřebují.
Takže používají co nejdementnější výmluvy a doufají, že vás to odradí. Některé firmy dokonce údajně mají interní pokyn neuznávat nic a čekat, až to dojde k soudu - ta tisícovka za soudní poplatek, která žalobci propadne je vždy vyjde laciněji, než reklamaci uznat, protože k soudu to dotlačí jeden z tisíce oprávněných reklamací - zejména u těch hodně laciných bot typu Deichmann

Coraline
1980 příspěvků 12.11.13 09:49

@Sekhmet Já vím, já už taky začínám mít fobii z reklamací :D. Ale zrovna ten Deichmann jsem brala na milost právě proto, že měl pověst prodejce, který s reklamacemi nedělá obstrukce a v pohodě je uzná. Zároveň mám odtud například už 3 roky baleríny za 400, které tahám celé jaro a léto a jsou jako nové. Minule mi od nich kozačky vydržely alespoň celou zimu a žralok se udělal až v březnu, ale to mi reklamaci okamžitě uznali a vrátili peníze. No ale asi s tím, jak,,kvalitní" boty prodávají začali zjišťovat, že se jim ten vřelý přístup k reklamacím nevyplácí. Nejhorší je, že malému prodejci by člověk mohl pohrozit tím soudem, ČOIkou nebo čím vším a na ty to většinou platí, ale takovémuhle řetězci je tohle všechno jedno a nejvíc nějaké nanynce, která tam je zaměstnaná za pár šlupek a naštvat zákazníka jí alespoň okoření směnu.

Sekhmet
1918 příspěvků 12.11.13 10:08

@Coraline Já u Deichmanna nenakupuju a když už ano, tak většinou něco, co mi nebude líto po pár nošeních vyhodit (mají např. výborné skládací baleríny). Pro „opravdové“ boty bych tam nešla - to jistí Hoegl, Peter Kaiser, Paul Green, Hispanitas apod. S Gaborem jsem po loňské zkušenosti s kozačkami, které se doslova rozpadly, opatrná a snažím se jim vyhnout.
A co se týče „bot na parádu“, to pak už jsme zcela někde jinde.

Coraline
1980 příspěvků 12.11.13 10:17

@Sekhmet Tak boty na parádu bych se snad ani neodvážila reklamovat, i kdyby přes noc pravá bota okousala levou. Přijde mi, že tu,,módní obuv" maj pořešenou tak, že se nesmí hlavně nosit a nedejbože v nich chodit :D. Ale kozačky na zimu by bylo fajn moct alespoň nosit, cožpak chce člověk tak mnoho? Jestli mi vrátí peníze, zkusím třeba Dapi, tam už jsem si koupila jedny perfektní kožené kozačky, které fakt drží, jenže mají podpatek a to pro mě není na každodenní použití. No v nejhorším se naučím si na něj zvyknout a k tomu pořídím sněhule v Kiku a bude :D.

Sekhmet
1918 příspěvků 12.11.13 10:29

@Coraline Já myslela „boty na parádu“ jinak. Jako boty, ve kterých jsem krásná - Jimmy Choo, Louboutin, Blahnik a tak :) Tam jsem ještě nereklamovala, nebylo to zapotřebí.

Ale do té reklamace jděte, už z principu. I levné boty jsou pořád boty a jsou určeny k chození. Takže ty případné kecy typu: „co jste čekala, za tu cenu,“ nebo „jejda, vy jste v tom ale chodila.“ ať si strčej do… za klobouk.
Jinak ve Zlíně je znalecký ústav, funguje to tak, že jim zašlete boty, oni posoudí, jestli má smysl dělat posudek (tedy jestli je to opravdu na reklamaci). Když ne, zavolají vám, zaplatíte nějaké čtyři stovky za poštovní náklady a vyřízeno. Pokud řeknou, že vaše reklamace byla oprávněná, zaplatíte čtyři tisíce a pak se můžete soudit - náklady na znalecký posudek vám potom musí proplatit obchodník.

kamaradvladimir
448 příspěvků 12.11.13 10:37

No má reklamace uznána nebyla, ale už jsem byl z toho tak otrávený, že jsem se na to pak s prominutím vy… :/ bylo tu u A3 sport, běžecké boty, uvnitř tyrkysově modré, zvenku šedo černé, byl jsem v nich asi 5× běhat a pokaždé mi na bílé (mimochodem docela drahé) ponožky, pustila ta modrá barva. Tak jsem šel boty reklamovat, arogance prodavače mě neodradila a trval jsem na odeslání zboží na posouzení. No a reklamace mi uznána nebyla, protože prý nebylo zjištěno, že boty pouští barvu. Aha počítám, že to nezkoušeli na zpocené běžecké noze a bylo mi doporučeno, tedy pokud mám pocit, že mi to barví ponožky abych nosil tmavé a ne bílé! No co na to říct!!

Coraline
1980 příspěvků 12.11.13 10:43
@Sekhmet píše:
@Coraline Já myslela „boty na parádu“ jinak. Jako boty, ve kterých jsem krásná - Jimmy Choo, Louboutin, Blahnik a tak :) Tam jsem ještě nereklamovala, nebylo to zapotřebí.

Ach, tak to jo, já mám z Deichmanna do těchto sfér ještě poněkud daleko, tak mě to nějak nenapadlo… Snad jednou :D.

Ano, tu službu ve Zlíně jsem objevila, jenže bohužel to tady typicky naráží na to klasické,,a stojí mi to za ty nervy?„… Uvidíme, jak moc mě naštvou, až tam pozítří půjdu. A zkusím hlavně nejdřív tu taktiku alá,,já mám času dost a neodejdu, dokud mi neprokážete, že ta vada nebyla už při převzetí, znám svoje práva (a mám právo sedět!)“ :D

Coraline
1980 příspěvků 12.11.13 10:45
@kamaradvladimir píše:
No co na to říct!!

Něco hodně sprostého.

My máme podobných příběhů v rodině spoustu, můj tatínek je na boty řekněme docela smolař. Podobně mu neuznali reklamaci, když mu jedna bota svlíkala ponožku..

AuroraBorealis
948 příspěvků 12.11.13 10:54

Ja sa práve dnes chystám do obchodu s čižmami od Baťu. sú ešte v záručnej lehote (2 mesiace), v podstate chcem, aby mi opravili zips, ktorý sa jedoducho z ničoho nič oddelil. mám ich už dosť dlho, ale veľa som ich nenosila. a inak im nič nie je, sú kožené, zvnútra teplučká ovca :) a nestáli málo v pomere k mojim možnostiam (110 €). takže fakt by som ich rada ešte nosila. myslíte, že mi to opravia, ak sa odvolám na záručný list, kde je uvedené, že v lehote 24 mesiacov odstrániteľné vady musia opraviť bezplatne? alebo si na mňa môžu niečo vymyslieť? má niekto skúsenosť s tým, že dané topánky nechcel vrátiť, či vymeniť a chcel ich len opraviť a ďalej nosiť? díky.

Coraline
1980 příspěvků 12.11.13 11:03

@AuroraBorealis Mně u Bati neuznali ani jasnýho žraloka (ten už by teda opravit nešel, dodělala jsem ho trochu, když jsem se, jiné boty nemaje, v mrákotách s mononukleozou plazila do nemocnice a podrážku táhla za sebou a ona při každým kroku pleskla, ale to jsem jim tam samozřejmě neříkala), ale už je to pár let, třeba budete mít štěstí :D.

Sekhmet
1918 příspěvků 12.11.13 11:05

@kamaradvladimir A3 jsou neuznáváním reklamací proslulí, bohužel.
@AuroraBorealis Pokud je vada odstranitelná, má prodejce povinnost vadu v prvé řadě odstranit - tedy botu opravit, takže buďte v pohodě.

AuroraBorealis
948 příspěvků 12.11.13 11:09

@Coraline no skúsim to, nákupné centrum, kde som ich kupovala mám kúsok od bytu, takže by som za tým ani nemusela kade-tade behať.. sú pekné, neobnosené, chcem ich nosiť, tak dúfam, že natrafím na normálnu ochotnú osobu a nebudem musieť behať po opravách obuvi..

AuroraBorealis
948 příspěvků 12.11.13 11:11

@Sekhmet dík, toto som sa dočítala v záručnom liste.. len viem, akí vedia byť vychcaní v obchodoch. tak som chcela vedieť, či aj na toto majú nejaké finty :D

Anijsha
248 příspěvků 13.11.13 20:42

Před nedávnem jsem si v jednom místním obchodě s punčochovým zbožím a spodním prádlem koupila proužkované punčocháče. Měli posledí a navíc v mé velikosti, takže jsem je brala hned. Jako poslední kus mě měli vystavený na prodejmě na figuríně (jen noha to byla). Když jsem si je poprvé oblíkla, ta jsem zjistila, že jsou děravé. První, co jsem si pomyslela, že je to v pr*eli, že při reklamaci řeknou, že jsem si to udělala sama a víc se se mnou bavit nebudou, i když se mohly roztrhnout při manipulaci s figurínou. Ale i tak jsem vyhrabala z propadliště dějin účtenku a šla to zkusit. Paní prodavačka mě mile překvapila. Byla milá a hned mi nabídla vrácení peněz, pak ji napadlo se podívat, jestli ty punčocháče nemá. Měla a ještě i moji velikost. Takže došlo k výměně zboží a já tam budu ráda chdit nakupovat dál.

Musím to zaklepat klep klep jelikož co jsem zatím ve svém životě reklamovala, tak se mi podařilo úspěšně vyreklamovat :-D

Coraline
1980 příspěvků 14.11.13 15:05

Tak mi v Deichmannovi dneska vrátili peníze, jen jsem vešla a sotva jsem vytáhla reklamační papír, už se ke mně s širokým úsměvem hnala prodavačka, kterou jsem tam ještě neviděla (možná vedoucí, těžko říct?) se slovy,,vy si jdete pro boty, že" a s papírem zmizela. Když je přinesla, řekla slečně u pokladny ať mi vrátí peníze a bylo to. Doteď přemýšlím, jestli už na mě byla připravená, nebo to byla jen náhoda. Každopádně jsem spokojená, i když už mě jímá hrůza ze shánění jiných :D.

Syslik1
95 příspěvků 14.11.13 20:14

Asi je to v každém Deichmanovi trochu jinak - já tam reklamovala už několikrát, a vždy mi nabídli hned výměnu, jiné zboží nebo peníze zpět - ale je fakt, že se jednalo o jasné a viditelné vady.

Karoleenah
2322 příspěvků 14.11.13 20:49

Já teď právě otálím s reklamací kozaček, u kterých se mi vyrval zip, tzn mezi samotným zipem a kůží je na jeho cca půlcentimetrovém úseku dírka. Ničemu to nevadí, bota jde pořád zapínat a ani to není vidět při chůzi, ale samozřejmě mi to vadí už z principu, protože boty jsou prostě rozbité a to je mám sotva měsíc. Bohužel jsou ale už v mém šatníku naprosto nenahraditelné, tak nevím, jestli je dát u Bati na reklamaci a měsíc být bez pořádných bot, nebo nechat ten zip vyměnit u obuvníka (do týdne ani ne), ale přijít tak o ještě dost dlouhou záruku… Nemáte třeba někdo zkušenost, že vám opravu bot urychlili, když to byla viditelně opravitelná vada a chtěli jste ty boty skutečně jen opravit, ne vrátit peníze? Třicetidenní lhůta je fakt peklo, ach jo! :)

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 14 Další »
Váš příspěvek

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek