Reklamace

Fotoalbum tématu (4) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 14 Další »
Moir
2640 příspěvků 14.11.13 20:56

@Karoleenah dle mé zkušenosti to skoro všude natahují do těch 30 dnů,. přestože je problém jasný, nebo věc zcela jednoduše opravitelná

Coraline
1980 příspěvků 14.11.13 20:58

@Syslik1 Já právě měla doteď vždy stejnou zkušenost jako vy, a nejen já, proto jsem byla ochotna tam ty šlupky koupit. Teď mě ale vyléčili :D.

indyka
625 příspěvků 14.11.13 23:40

@Karoleenah U bot nevím, ale když jsem se snažila reklamovat nabíječku na notebook, slečna mi sdělila, že to posílají na posouzení do Polska a opravdu to těch 30 dnů zabere. Pomyslela jsem si staré známé „něco o prdeli“ a koupila si novou, měla jsem zkouškové a ta nabíječka byla pro mě nepostradatelná.
Myslím si ale, že u každého zboží tu lhůtu dodrží už proto, aby si to zákazník dvakrát rozmyslel, zda jim tam tu věc opravdu na tak dlouho nechá a vydrží bez ní.

Coraline
1980 příspěvků 15.11.13 09:05

Jo, takhle jsem jednou reklamovala kozačky v Galexu. V říjnu jsem je koupila, v listopadu reklamovala a celej prosinec chodila v teniskách, protože jsem nevěděla, jestli mi je opraví, zamítnou, nebo vrátí peníze… A na dvoje jsem neměla prostředky :).

Esmee
4418 příspěvků 17.11.13 15:48

Nesouvisí ta reklamace sice s módou, ale naštvaná jsem fest. Jak může být cestovka tak drzá! Měly jsme s přítelem zaplacený poznávací 1 denní zájezd do Vídně, měli jsme čekat a smluveném místě v 7:20 ráno. Stepovali jsme tam už od 7 hodin, pro jistotu. 7:20, nic, 7:30, nic. 7:40 volá průvodkyně, že už jsou u Brna, že zjistila že tam nejsme, když rozdávala pojištění, tak na shledanou! Z toho překvapení jsem se nezmohla ani na „no to si děláte pr…?!“. Prostě na nás naprosto zjevně zapomněli a v Prostějově ani nezastavili, čekali jsem tam 20 minut předem. Tak jsem poslali řádně naštvaný dopis na cestovku. No a po měsíci nám došla odpověď, že v Prostějově stavěli, že tam dokonce nastoupil někdo pod naším jménem (!WTF!)a že se to zjistilo až při rozdávání pojištění, takže je to naše chyba, že jsme na smluveném místě v daný čas nebyli!
No já se asi fakt naštvu a udělám jim z té cestovní kanceláře kůlničku na dříví! Věc předávám právníkovi a doufám, že něco vymyslí, protože já na to nemám nervy… tady nejde o peníze ale o ten princip nehorázné drzosti z jejich strany.

Brunhilde
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.11.13 14:12

Náhodou jsem narazila na tenhle web , je to docela zajímavé si tam číst, co všechno vás jako zákazníka potká a jak se s tím společnost vypořádá.
Třeba tam paní reklamuje letenky společnosti Malev do USA prodané přes Student Agency (Malev zkrachoval, paní tam visí 30 tisíc a všichni jsou až na ni vlastně v pohodě).

Grine Kuzyne
243 příspěvků 17.12.13 20:13

Co myslíte, mám nárok na reklamaci kozaček, které mám necelé dva týdny a na jedné z nich je zcela schozený podpatek…?! (Jsou z CCC, dizajn moc pěkný…)

Jiná Realita
13791 příspěvků 17.12.13 21:16

@Grine Kuzyne
nevím, jak v ccc, ale ve streer super shoes (vaňkovka) a v baťovi by vám řekli, sorry, to je opotřebením, moc jste je těch 14 dnů používala…moje zkušenost :/

Grine Kuzyne
243 příspěvků 17.12.13 21:23

@Jiná Realita Bych musela být stonožka a střídat boty z jedné boty na druhou… až po stou nohu, aby se za dva týdny takto opotřeboval podpatek…

Karja
4837 příspěvků 17.12.13 21:24

@Grine Kuzyne Mám stejnou zkušenost jako Jiná realita, ale z obchodu street shoes. Tak dlouho jsem v tom obchodu stála a na prodavačku se usmívala (opravdu) a neustále opakovala ty samé argumenty, až mi navalila prachy rovou zpátky. Ale těch dvacet minut za to stálo! Takže pevné nervy přeju

Jiná Realita
13791 příspěvků 17.12.13 21:26

@Grine Kuzyne
to nikoho naprosto nezajímalo. prodavačka v brně mi výsměšně řekla, že se můžu s nimi soudit, pokud mi to za to stojí (brno česká, bych si přála, aby si to tu někdo z batě přečetl, protože potom tam přestalo chodit několik lidí…) šikovný obuvník mi ty úplně rozpadlé podpatky spravil za 50 kč…to by toho baťu asi nezabilo a měl by věrného zákazníka.

Esmee
4418 příspěvků 17.12.13 22:47

@Grine Kuzyne Já bych to zkusila, v CCC bývají docela vstřícní, alespoň z mé zkušenosti.
@Jiná Realita Chudák Tomáš Baťa zakladatel se asi obrací v hrobě :-(, pro něj byli zákazníci a dobré jméno podniku na prvním místě.
http://www.youtube.com/watch?…

Ceresa
465 příspěvků 18.12.13 22:28

Chtela jsem reklamovat kabat v Mangu. Po peti nosenich vypadal dost pouzite. Slecna se ptala, zda jsem ho davala do cistirny, coz jsem nedavala. Boty clovek vycisti sam, ovsem za cistirnu musim zaplatit. Zajimalo by me, zda muzu obchodu predlozit I ucet z cistirny. Jde mi o pouze o princip..

Karja
4837 příspěvků 18.12.13 22:31

Já chci taky jít reklamovat do Manga, koupila jsem si bundu s 50 % peří a peří z toho všude leze. Reklamoval jste už někdo péřovku, na jak velký úspěch to vidíte?

Tebah
4257 příspěvků 19.12.13 10:21

@Ceresa Moc nechápu Vás dotaz, když píšete, že jste kabát čistit nedávala. Ale v zásadě bych řekla, že spíš ne - na oblečení je napsáno, jak se má čistit / prát, takže když jste to kupovala, věděla jste o tom. Proto později můžete těžko namítat, že jste musela platit čistírnu.

Tebah
4257 příspěvků 19.12.13 10:23

@Karja Záleží, jak dlouho ji máte. Ale v Mangu mám s reklamací dobrou zkušenost - reklamovala jsem top, který po jednom nošení dost hnusně sežmolkoval, takže jasná vada materiálu. A normálně mi hned vrátili peníze - ale já jsem reklamovala tak max. dva týdnu po koupi.

Sekhmet
1918 příspěvků 19.12.13 10:38

@Tebah Ona @Ceresa možná myslí, že po ní chtěli, aby kabát dávala do reklamace perfektně vyčištěný, stejně jako umyjete boty, než je dáte reklamovat.
Což tedy neudělala, protože to stojí peníze

Ceresa
465 příspěvků 19.12.13 10:42

@Sekhmet presne..chteli po me kabat vycisteny, ze jinak ho nevyreklamuji…

Tebah
4257 příspěvků 19.12.13 10:46

@Ceresa @Sekhmet Aha, tak to jsem trochu nepochopila. Pokud ten kabát nebyl viditelně špinavý nebo nesmrděl, tak nechápu, proč po vás chtěla čistírnu - normálně bych trvala na tom, že je čistý a že jste ho měla na sobě jednou.

Sekhmet
1918 příspěvků 19.12.13 11:26

@Tebah Souhlas
Jinak je-li reklamace úspěšná, má kupující právo na úhradu nákladů s reklamací spojených - tedy i čistírna (pokud ovšem prokáže, že čistírna byla nutná právě pro reklamaci) a např. i poštovné apod.

Karja
4837 příspěvků 19.12.13 21:14

@Tebah No budu reklamovat téměř po dvou měsících. Ona byla hned na začátku zimy dost výrazně zlevněná, tuším o 50 %, takže asi věděli proč zlevnit. Takže ještě váhám, jestli si ji za ty peníze (vyšla mě na necelých 1500) nenechat a občas ze sebe odrat peří..

Grine Kuzyne
243 příspěvků 19.12.13 21:54

Tak jsem v CCC nepochodila, ale mezitím jsem si začala dopisovat s jejich servisem, zatím se tváří ochotně, tak jsem zvědavá, jak to dopadne.
Pro ilustraci přidávám zkušenost z německého Orsay - reklamovala jsem kabát, odpadla z něj patentka a zůstala po ní díra. Prodavačka bez slova kabát vzala, zeptala se, jestli chci peníze nebo nový kabát - vybrala jsem si nový (stejný) kabát a ještě mi vrátily část peněz, protože v době mé reklamace už byl kabát ve slevě. Vybaveno v průběhu pár minut a k mé velké spokojenosti. Nemám ráda fňukání, jak u nás nic nefunguje a na západě je vše skvělé, ale co se týče servisu zákazníkům, moje zkušenosti jsou bohužel takové, že máme co dohánět :/

bestia
2300 příspěvků 19.12.13 21:56

@Karja ak okrem toho mizerneho kabatu nemate co na seba a ziadnu sancu kupit si cosi ine, tak je to na povazenie. inak reklamovat

Karja
4837 příspěvků 19.12.13 23:54

@bestia Tak peníze na nový svrchník snad mám:-). Po Novém roce bude i čas, takže zkusím i nějaké slevy. Reklamovat budu v Rakousku, tak doufám, že tam s tím snad nedělají takové cavyky. Ale tak mě to štve, tolik se mi ta bunda líbila! Ale když se z ní vysvlíknu vypadám, jsem jak kdybych prolítla kurníkem!

Esmee
4418 příspěvků 20.12.13 00:06

@Grine Kuzyne S reklamacemi mám výbornou zkušenost i z české Orsay. Po roce používání kabelky mi vrátili peníze formou poukázky, protože na jednom z uchu se ve spoji koženky začalo odlupovat takové to gumové zažehlení spoje. Což se stane u každé kabelky, která má dvě pevné uši a když ji držíte v ruce, tak se o sebe ty spoje třou. S reklamacemi tam jsou opravdu vstřícní i tady v ČR.

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 14 Další »
Váš příspěvek

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek