Reklamace

Fotoalbum tématu (4) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Další »
Barbuchaa
219 příspěvků 20.12.13 00:39

Souhlas s @Esmee, loni jsem si v Orsay koupila punčocháče a až doma jsem zjistila, že je na nich je tak 5×5 cm díra, jak je někdo zatrhl ještě když byly v balíčku v obchodě (balení mají „okénka“, takže se to může stát celkem snadno, zvlášť u těch tenčích). Tak jsem je ještě se sklady donesla nazpátek a vyměnili mi je bez problému za nové.

Jinak u bot z CCC standardně sice dávají nové podpatky na výměnu (ty malé spodní - nevím, jak se tomu říká), ale sedřou se strašně rychle, dělají je z nějakého měkkého materiálu. U jiných značek to ochození tak rychlé není. Takže při koupi už počítám s tím, že je časem budu muset hodit k obuvníkovi, který mi podpatky za pár korun vymění. Pořád mi ale výkon cena x kvalita přijde u CCC dost dobrý, bavíme-li se o řadě Lasocki.

Grine Kuzyne
243 příspěvků 20.12.13 19:35

Dnes mi z CCC přišel mail, že mi patníky opraví a omluvili se za chování svých zaměstnanců (!), no, docela fajn.

BEZDOMOVEC
1704 příspěvků 24.12.13 02:13

To přijedou silničáři?

Karja
4837 příspěvků 31.12.13 16:01

Jakou máte zkušenost s reklamací zboží, které jste si koupili v jiné zemi? Konkrétně si chci koupit boty v CCC v Rakousku, ale jestli se mi pak v Čechách rozpadnou, tak se neznám:D.

rivka
87 příspěvků 3.1.14 14:23

@Karja No, já se přiznám, že jsem jednou udělala takovou nepěknou věc - koupila jsem si tričko v Londýně, přivezla, vyprala, ejhle, dírka. Kdyby to bylo něco, co jsem aspoň chvíli nosila, tak to odepíšu, ale takto jsem se rozesmutněla, odkvačila do českého obchodu a pravila, že to byl dar a účtenku nemám. Protože jim to tam ještě viselo na stojanech, bylo evidentní, že je to od nich a současná kolekce. Nabídli mi výměnu, ale neměli to ve stejné barvě, tak mi dali nabitou kartu s toutéž hodnotou. Košer to není, uznávám - a jak říkám, kdyby to vydrželo aspoň pár nošení, odepíšu to jako daň z blbosti. Takhle jsem svému horšímu já podlehla.

Coraline
1980 příspěvků 3.1.14 14:35

@rivka a co na tom jako není košer? Je to stejná značka, tak co, ať nese následky z Paříže třeba až na Kamčatce :). Navíc ze zákona nemáte při reklamaci povinnost mít doklad, jen musíte dokázat, že je to od nich… Měli ho tam, bylo jasné, že je to aktuální kolekce, takže měli povinnost to vyreklamovat. Takže nemějte špatný svědomí :).

pecka79
2011 příspěvků 3.1.14 15:00

Reklamacie…na tuto temu by sa dali pisat romany (cizmy pre fakirov, cierne chodidla,…)
Naposledy som reklamovala v Hudy Sport bundu, na ktorej sa po asi 3-hodinovom noseni (lahka pesia tura) uplne „zlamali“ suche zipsy zvrchu pogumovane. Kupena bola sice v maji, no oblecena prvykrat v oktobri.Prvy osloveny predavac ma odbil s tym, ze po pol roku by kazdy mohol prist s niecim takym a ze si to mam dat opravit krajcirke.(Podotykam, ze i v SR je 2-rocna zarucna doba.)Jeho nadriadeny mi bundu poslal na reklamaciu a asi po 3 tyzdnoch mam bundu s vymenenymi zipsami.
Pri tejto skusenosti som si spomenula, ake jednoduche to je v zahranici. Nejaky cas som pracovala na oddeleni sluzieb zakaznikom a ti nikdy nemuseli krvopotne dokazovat, ze maju pravo na reklamaciu a nasledne bud vratenie penazi ci ponuknutie ineho tovaru alebo darcekoveho poukazu. Riadili sme sa heslom ‚nas zakaznik-nas pan‘ a nasou ulohou bolo, aby sme si zakaznika udrzali, nie ho stratili.
Takze ked teraz kupujem nieco doma, vzdy tovar x-krat skontrolujem a potom sa modlim, aby vydrzal co najdlhsie, lebo na predavacky, co sa vacsinou tvaria kyslo uz pri vasom vstupe do obchodu, nemam pri pripadnej reklamacii naladu.

pecka79
2011 příspěvků 3.1.14 15:09

@Coraline ja som sa raz pokusila reklamovat vec kupenu v obchode XY Zilina v jeho bratislavskej pobocke.Bolo mi povedane, ze take nieco nie je mozne. Darmo som argumentovala tym, ze je to ta ista siet predajni a viem, ze v zahranici v ich obchodoch je to mozne (kupit v jednom a reklamovat/vymenit/vratit) v druhom.
@rivka Raz som nieco kupovala v UK mame s tym, ze som si nebola ista velkostou.Pri otazke, ci je mozne vymenit velkost v ich SK pobocke, som dostala raznu zamietavu odpoved. Chapem, kedze ceny v UK a u nas su na mile vzdialene a SK predajna ako taka by z takejto transakcie nemala okrem dobreho pocitu nic.

Roseline
2319 příspěvků 5.1.14 11:53

Mám negativní zkušenost s reklamací v H&M. Někdy v listopadu jsem si koupila krásnou zelenou pouzdrovku. Mám ve zvyku všechno nové oblečení prát, tak jsem jí hned dala do pračky. A ona se zhruba o číslo srazila (pozn. úplně stejnou sukni mám již z dřívějška ve dvou jiných barvách a nikdy jsem problém při praní neměla, netuším, kde se stala chyba). Vzala jsem ji na reklamaci, ale odmítli mi ji uznat (protože už neměla cedulku a nemohli by ji dát zpět do prodeje).
Teď mají sukni slevněnou o 50%, takže přemýšlím, že si ji koupím znovu - ačkoliv tu moji obléknu, je mi dost těsná a není mi to úplně příjemné. Je mi to opravdu líto, je to krásná smaragdově zelená.

rice
356 příspěvků 5.1.14 13:03

@Roseline Tak u reklamace se přece počítá s tím, že reklamujete již nošené zboží, tudíž bez visaček. Vám je přece úpně jedno, co si se sukní HM počne, jejich povinností je opravit vadu, případně vyměnit zboží nebo vrátit peníze. Reklamace je něco jiného než výměna nenošeného zboží (což je benevolece obchodníka)

Roseline
2319 příspěvků 5.1.14 14:02
@rice píše:
@Roseline Tak u reklamace se přece počítá s tím, že reklamujete již nošené zboží, tudíž bez visaček. Vám je přece úpně jedno, co si se sukní HM počne, jejich povinností je opravit vadu, případně vyměnit zboží nebo vrátit peníze. Reklamace je něco jiného než výměna nenošeného zboží (což je benevolece obchodníka)

To já vím :-D Jenom jsem napsala, co mi na to řekla slečna prodavačka.

rivka
87 příspěvků 5.1.14 18:32

@Coraline Obávám se, že to - až na výjimky - neplatí přes hranice, byť v rámci EU. Ale svědomí jsem si chlácholila úplně stejnými argumenty;)

Brunhilde
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 5.1.14 19:31

Zrovna dneska jsem si chemoprenem lepila podpatky u kozaček. Koupila jsem si kozačky u Bati, mají podpatek potažený kůží, bohužel se ta kůže na spodní části podpatku odlepila a zkroutila, takže tam vytvořila jakýsi vějíř. I když jsem s těmi kozačkami do vlhka vůbec nechodila, jsou z broušené kůže a ta vlhko nesnáší, stejně se mi to odlepilo. Po téhle zkušenosti si už boty u Bati asi nekoupím, nebyly sice nijak levné (4000), ale žádná trága to taky není. Mně vysloveně vadí, když cena toho produktu neodpovídá standardní kvalitě u té ceny očekávané. Tudíž kdybych si koupila kozačky za dejme tomu 999,–, řeknu si, že mi dobře tak a smířím se s tím.
A kupuju si raději kvalitní věci, protože reklamace z duše nenávidím. Jakkoli se mi zatím podařilo vyreklamovat úplně všechno.

ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 6.1.14 13:16

@Brunhilde Také neneávidím reklamace a také jsem byla teď nucená reklamovat. Prasklá podrážka u kozaček za 6500 v Beltissimu.Tak jsem zvědavá, jak se k tomu postaví. Ale myslím, že tady není, co řešit. Spíš mne mrzí, že byly pěkné, dobře sedly a co teď budu kde shánět.

Tebah
4257 příspěvků 6.1.14 13:33

@Roseline V takovém případě je hlavní nedat se. Prostě se zaseknout a pořád dokola opakovat, že to chcete reklamovat - ještě se mi nestalo, že bych neuspěla, ale je to fakt o nervy. Navíc v HM jsem s reklamací nikdy neměla problém, zkusila bych jinou prodejnu.

Tebah
4257 příspěvků 6.1.14 13:37

@pecka79 Tak zrovna u výměny by to mohly bratislavské pobočce jedno - prostě by se jí u jednoho trička změnila velikost. Přes hranice standardně reklamovat nejde, což samozřejmě nevylučuje, aby to některý řetězec umožnil, ale v praxi o ničem nevím. Ale já pořád doufám, že to vyřeší EU v rámci podpory komunitárního obchodu, tak uvidíme :-)

panvi
250 příspěvků 6.1.14 13:40

Co se týče zamítnutých reklamacích, vždy se obrátím emailem nebo telefonem přímo na tu danou společnost, kde mi vždy slíbí, že reklamaci prověří. V 99% mi byla nakonec uznaná, protože těm firmám se to prostě vyplatí. Lepší „příjít“ o něco málo zisku než získat negativní reklamu.

/odlepená podrážka z „nadměrného“ používání, prasklý display mp3 u kterého mi na tisíc procent tvrdili že je to má chyba, rozpáraný šev u trika atd…/

Karja
4837 příspěvků 13.1.14 18:58

Tak mě by zajímalo, jestli mi v obuvi vyreklamují odřenou špičku u kožené boty. Botky mám chvíli a už se mi to vepředu sedřelo. Chodím normálně, vůbec nevim, kde se mi ta kůže mohla strhnout. Jedině dneska, kdy jsem se ve dveřích obchodu nešťastně vyhýbala pánovi a zaklopla jsem o práh. No to je pech. Každopádně ta bota prostě nic nevydržela. Je to stržené tak dva na tři milimetry.

Dadoo
5536 příspěvků 13.1.14 22:16

@Karja To vám natuty neuznají. Výrobce není zodpovědný za vaše zakopnutí :-) Síla zakopnutí je neprokazatelná :-)

Karja
4837 příspěvků 14.1.14 10:33

@Dadoo
No taky si myslim, ze ne. Jako ja si nejsem. stoprocentne jista, jestli za to je diky tomu zakopnuti, to jsem si spis hledala duvod, jak se ro mohlo strhnout. No ale nekde jsem za to zkratka chytit musela
Predloni se mi taky u jednech bot okopaly spicky po 14 dnech, v obchode mi rikali, ze neumim. chodit a dalsi kecy, nicmene mi to pak uznali. Ovsem.tam to zniceno bylo uz mnohem vetsi.
Omlouvm se za za chyby, pisu z mobilu.

Monys01
330 příspěvků 14.1.14 11:33

@Karja Jestli vám to stojí za to být měsíc bez bot.. Já bych to spíš odnesla do opravny, jestli to půjde nějak zamaskovat.

Karja
4837 příspěvků 14.1.14 19:38

@Monys01 No nestojí, minule mi vrátili peníze na ruku, ale tehdy to poškození bylo mnohem větší i když stejného typu, plus jsem tam předvedla docela výkon. Letos to na takový úspěch nevidím…

hhanele
5 příspěvků 17.1.14 16:01

Zažila jsem loni velmi nepříjemnou nepodařenou reklamaci v opravně obuvi na Chlupově 1 v Brně: http://www.nelso.cz/…lace/295855/
Nechala jsem si tam vyměnit patníky na lodičkách s jehlovým podpatkem a při první procházce po opravě jsem je úplně sešlapala - rozjely se, jako kdyby byly z másla. Odnesla jsem je do opravny reklamovat a opravář mi sdělil, že na patníky se reklamace nevztahuje, že je to běžné opotřebení a že si mám zaplatit novou opravu. Hádala jsem se docela dlouho, že není možné, aby ten materiál nevydržel hodinu chůze, přece nebudu měnit patníky dvakrát do týdne. Řekl mi, že jsem velká, tlustá a těžká a že si prostě boty s jehlovými podpatky kupovat nemůžu. Podotýkám, že mám 65 kilo a původní patníky na těch botách vydržely asi dva roky.

Karja
4837 příspěvků 17.1.14 16:59

@hhanele Je sám proti sobě, takhle mu tam boty už nikdy nedonesete:).

hhanele
5 příspěvků 17.1.14 17:02

@Karja Jistě, že ne :-D

Stránka:  « Předchozí 1 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Další »
Váš příspěvek

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek