Renovace kabelky po babičce

Fotoalbum tématu (17) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 Další »
Guinea Pig
1190 příspěvků 10.2.13 16:24

@chekotay tak aspon zkuste přiblížit, ke komu by se podle vás hodila…to by taky mohlo pomoci. jinak já jsem ta v těch zelených šatech, co jste komentoval vedle…ale takto to asi myšleno nebylo :-)

chekotay
411 příspěvků 13.2.13 08:59

No, tak k těm zeleným šatům ani jedna. :-)
To jsou (vizuální odhad) dvacátá a třicátá léta, takže si okamžitě představím ženy z fotografií té doby (studuji ovšem fotografie letadel a vojenské techniky, takže ty ženy na pozadí. :D ) - na googlu se mi daří najít maximálně tak modely v tom stylu, ovšem pověšené na moderních vychrtlých modelkách se svěšenými rameny, což je k ničemu.
Bílou kabelku, v mých představách, by mohla nosit třeba tato paní:
http://img.ihned.cz/…en_filmo.jpg
A tu hnědou třeba tato (dobře, možná kdyby byla ještě o 10 let starší):
http://uloupenahranice.iprostor.cz/…ete_mody.jpg

Guinea Pig
1190 příspěvků 13.2.13 17:04

@chekotay Heh…ta první vypadá jako moje prababička, to je vtipný :-) Nakonec budu opravovat jen tu hnědou.

Schnitzel
6 příspěvků 13.2.13 17:39
@Borůvka19 píše:
@chekotay Heh…ta první vypadá jako moje prababička, to je vtipný :-) Nakonec budu opravovat jen tu hnědou.

To je Zita Kabátová. ;) Ta hnědá je pěkná a byla by škoda ji neopravit.

Guinea Pig
1190 příspěvků 13.2.13 18:05

@Schnitzel To bych ji nepoznala…znám ji jen jako tu starou paní. Ale teda nic to nemění na tom, že je podobná prababičce! :-)

if5
461 příspěvků 27.2.13 11:16

Kabelky v Brně opravuje je taky BRAŠNÁŘSTVÍ Nová & Kulhánková na Mendlově náměstí.

LuisaLeelou
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 2.3.13 15:26

Musim se primluvit za tu bilou kabelku, libi se mi vic nez ta hneda, i kdyz i a je perfektni… Nez vyhodit, to mi ji radsi poslete :)

Guinea Pig
1190 příspěvků 2.3.13 15:29