Spatřena aneb vzkazník

Fotoalbum tématu (5) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Esmee
4418 příspěvků 25.10.16 16:42

@kalivrata Tak to mě moc těší. Jsem moc ráda, že se Vám moje přehlídka líbila! O to víc, že to byla moje premiéra :). Hudbu a „choreografii“ jsem vybírala sama. Celou dobu před přehlídkou jsem tam různě poletovala a česala a malovala modelky, tak nebyl čas koukat na program. Jen jsem postřehla taneční vystoupení, ze kterého jsem byla, kulantně řečeno, na rozpacích. Jsem moc vděčná za své krásné modelky, byly úžasné a moc jim to slušelo, já jsem amatér, a ze záznamu jsem na sobě viděla hodně chyb (někdy jsem si nedávala pozor a hrbila se :-( ). Ale sama jsem postřehla, že reakce publika byly hodně spontání a pozitivní :)

Edit: přidávám ještě dvě momentky ze závěrečného defilé :)

Příspěvek upraven 25.10.16 v 16:51

Esmee
4418 příspěvků 25.10.16 16:43

Mimochodem, ta úžasná zpěvačka, co vystupovala před mou přehlídkou, je čtenářkou Módního pekla :), možná i přispěvatelkou, ale nbohužel netuším, která z uživatelek by to mohla být.

kalivrata
430 příspěvků 26.10.16 08:59

@Esmee No to taneční vystoupení (viděla jsem jen to první), to bylo ryzí peklo. Když už se několik ženských kroutí a válí na zemi, měly by to dělat aspoň synchronizovaně.
Vaše přehlídka byla dost v kontrastu s tou první od Denisa design. To oblečení není můj šálek kávy, něco z toho bylo trochu jak z fleru, něco by nebylo špatné, ale trpělo to obvyklým nešvarem modelek z lidu. Ty ženské byly normálně hezké, o to nic, ale když už to teda nepředvádí vysoké štíhlé modelky (a že by to tomu oblečení pomohlo), tak ať se tam aspoň jako modelky nekroutí. Naučit se chůzi po molu není zas taková legrace, jak si všichni myslí, a ruka v bok to nezachrání.
Vystoupení manželů Špinlerových bylo krásné, ale nebylo skoro slyšet :-(

A možná se vidíte příliš kriticky, já jsem si žádného hrbení nevšimla.