@mikrob
Začátkem devadesátých let jsme měli jednoho zákazníka, hrdého vlastníka
mobilu - byl to kufřík do ruky (tedy ten mobil) a s normálním sluchátkem
připojeným kroucenou šňůrou. Později jsme pořizovali do firmy mobilní
telefony, které už byly podobnější dnešním, stály tehdy 70 tisíc,
minuta hovoru 7 korun a platily se i přijaté hovory.
Stížnost na cokoliv
Tak jsem si před 11 dny koupila na webu kalhoty, protože je potřebuju, a
co myslíte? Nemám je. Nemám ani zprávu, kde by mohly být.
Na webu dopravce pořád u mé zásilky visí poslední údaj ze 30. listopadu
a jinak ticho po pěšině.
Jméno dopravce nezmiňuji, ale asi všichni budete vědět.
Stezuju si, ze se mi po porodu zacly neuveritelne mastit vlasy. Ale denne mi jich vypadne tolik, ze problem bude brzy vyresen. Asi dan za to, ze v tehotenstvi mi vypadly tak 3 vlasy za den a myt bych je mohla jednou za tyden a porad by to nebylo nutne.
Docetla jsem ted par prispevku o emailech a telefonovani. Ja zase nechapu manzelovy spolupracovniky. On dela v IT, tak se sice predpoklada, ze bude na emailu, ale oni mu jsou schopni poslat “urgentni email”, ktery je opravdu nutne resit okamzite, klidne ve 3 v noci. To by opravdu mohli zavolat. Takhle vetsinou poslou nekolik emailu a me probudi vibrace, pripadne jsem zrovna vzhuru s ditetem, kouknu co se deje, kdyz to ma v predmetu “urgent”, budim manzela.
@Pozorovatel Mno jo no, už se předpokládá, že protistrana má chytrý mobil a tudíž příjem e-mailu spustí bzučák.
@Paris1789 píše:
Jméno dopravce nezmiňuji, ale asi všichni budete vědět.
Ak je to Geis, tak ja ho kľudne zmienim. Ten chlap u nich na centrále je debil krížený s idiotom a chlapík v aute čo rozváža klamár. Ukecala som manžela, aby na ten balík čakal na druhý deň po tom čo som voľno mala ja a čakala som ho ja. Trčala som doma celý deň a neprišla ani sms, ani nikto nevolal. A na druhý deň to isté urobil manželovi. Ak ešte niekde bude iba dopravca Geis, tak si to neobjednám, ani keby bola akcia -kilo investičného zlata za korunu.
@Gorilka jeste by bylo dobry, kdyby chytry mobil vyhodnotil pred sirenou urgentnost, protoze mu v noci chodi emaily i neurgentni, ti kolegove pracuji v ruznych casovych pasmech.
@Paris1789 Včera jsem byla na poště pro balíček na poštu. Naprosto bez problému a ještě nebyla vůbec fronta. Vyrozuměli mě SMS.
@Paris1789 Ja mám
asi šťastie, na Českú poštu nemožem povedať krivého slova, ten chlapík
mi to doviezol do práce, po tom čo som povedala, že som ešte v robote. Tak
sa spýtal kde, ja oznámila so smiechom firmu a on na to, za 10 minút som
tam. A to som nemala doručovaciu adresu do
firmy, ale domov. S tým z Geis sa nedalo dohodnúť nijak, teda s tým na
centrále, chlapík čo doručoval sa ani neunuval zavolat. Buď si po tom
pojdem k nim do kotehulek na predmestí, alebo nič. Na to aby som sa trepala
do prdele a počúvala nasratého blbca, dopravu neplatím. (nemala som dopravu
grátis, mala som normálnu platbu za dopravu.)
@trnk No práve, ak človek náhodou nie je doma, tak si to može nechat preposlat znova, kamkoľvek na ktorukolvek poštu, a ešte sú ti chlapíci milí a príjemný. Nemusím počúvat človeka z Geis, čo je evidentne naštvaný, že som nestála pred barákom s pečenou husou a uvítacím transparentom. A on má toho veľa a ešte aj ja otravujem.
Tak do statistiky přidám, že u nás balíky od pošty v pořádku a milí doručovatelé, ale pošťačka je flink a hází moji a manželovu poštu k mému bratrovi a jeho poštu k nám. Adresy jsou správně, čísla domů a jména taky ( nemáme stejná příjmení, čísla domů se taky liší). Mám dojem, že když se jí už nechce jít dál, tak to hodí do nejbližší schránky a počítá s tím, že si to předáme.
@Pozorovatel píše:
Stezuju si, ze se mi po porodu zacly neuveritelne mastit vlasy.
To prejde, tedka behem par tydnu vypadnou vsechny ty, co byly devet mesicu v cekaci lhute, odpad ve vane bude vypadat straslive, pak budete mit chvili svatozar z dorustajicich vlasku mezi dlouhyma a pak se to srovna. A pak budete znova tehotna, chacha.
V září jsem si koupila nový telefon, je super, skoro lituju, že jsem si
ho nekoupila už dřív. Ale jak jsem byla v té euforii, že se vyšvihnu na
vyšší technologickou úroveň, nechala jsem se prodavačem ukecat na jakousi
ochrannou fólii na displej. Stála 500 korun. Vydržela mi přesně do
dneška, když jsem ji musela sloupnout, protože ty bubliny už mě vážně
sraly. Že jsem odmítla potažení lepší a prý trvanlivější fólií za
tisícovku, mě už moc nehřeje.
Jsem prostě moc měkká.
Kalhoty stále nikde, ale z eshopu mi napsali, že když se do zítřka
pošta neozve, vrátí mi peníze.
Zrovna tyhle kalhoty jsem opravdu chtěla a těšila jsem se na ně
@Paris1789 Já se taky nechala ukecat na ochrannou fólii za asi 400 kč. Hned druhý den mi začala na okrajích praskat a drolit se a když jsem se o ni třikrát řízla, tak jsem ji odstranila. Bubliny se časem začaly tvořit taky.
@Paris1789 Já jsem jednou zkusila matnou fólii, aby se mi displej tak neleskl. Ovládání prstem dělalo tak protivný šustivý zvuk, že šla taky rychle dolů. Ale štve mě, že mi praská na bocích kryt, konkrétně u sluchátek už jsem ho lepila a u konektoru nabíječky kus odpadl a již nebyl nalezen. A není výměnný, takže nový si koupit nemůžu.
To já mám na mobilu ochranné sklo ( za litr, taky jsem se nechala překecat) a už tam mám dvě praskliny přes cely displej. U obou dvou jsem si bohužel vědoma toho, ze jsem ve spěchu strcila mobil s klicema do stejné prihradky v kabelce. Takže můžu říct, že jsem spokojena, protože by to jinak odskakal displej. Zlaté Nokia 3210, které spadly ze třetího patra balkonu, člověk na chodníku sesbiral kousky, složil dohromady a zase jela. A kdyz ne, tak si mohl za tři stovky koupit přední i zadní kryt… Stejně je divné, že při koupi mobilu je téměř povinnost si koupit minimálně silikonový obal na rohy a zadek plus tu fólii na předek, v lepším případě obal ve tvaru desek na sešity. Ze se za těch x let, co dotykové displeje existují a vesele křupají jeden za druhým, stále nevymyslelo něco funkčního. Právě naopak, teď se dělají i skleněné zadky, aby se ten mobil mohl roztříštit kompletně, plast je asi moc odolný…
Zrovna jsem si vyslechla přehršel příběhů o poškozených displejích
a chytám lehkou paniku a přemítám, jestli si to potažení nemám zaplatit
znovu.
Tak se pěstují spotřebitelé, strachem!
Já mám odolný smartphone, Samsung Xcover 4S, předtím Xcover3. Jezdím s ním i do terénu a potřebuju mít jistotu, že mu koupel v potoce neublíží. Párkrát se proletěl na asfalt, vodu taky nějakou schytal a má jen lehce omlácené rohy. A to žádný obal ani fólii nevedu.
Jsem si myslela, ze jsem relativne klidny clovek, ale ted me vytocili UPC asi technici. Mame zavadu na pripojeni, po treti hodine meli volat. Tak jsem si prizpusobila den, abych v ty 3 hodiny byla doma a pripadne mela volny ruce, kdybych musela delat neco s routerem. 4× me pouze prozvonili, nezvonilo to ani vterinu, jen se zaznamenal zmeskany hovor. A pak mi prisla smska, ze se me nepodarilo zastihnout. Tak jsem volala zpatky, vzali to… a kdyz jsem sdelila, ze me 4× prozvonili, tak volam zpatky, tak se vypnul zvuk a dal sel hovor. A vcera na pobocce me odkazali prave na technickou podporu na telefonu, ze jinak mi pomoct nemuzou. Ale uz jsem dostala odpoved na dotaz. Pry a ted cituji: toto okamžité přerušení hovoru se opravdu děje při volání na některá čísla. Na odstranění dané chyby u naší telefonie již pracujeme. Tak nevim, mam byt porad nastvana, nebo jim verit, ze je to technicka zavada, kdyz pri komunikaci s realnou osobou zavada nastala az po sdeleni toho, ze me 4× prozvonili, tak jestli muzu tedy mluvit s technikem.