@zwedavka tohle se
mi nestává, spíš mají pocit, že vědí mnohem líp než já, co
potřebuju. Přezíravě se ke mně teda (v PC, elektro, IT) nikdo nechoval,
jen blahosklonně.
Zato paní v galanterii byla vyloženě drzá, když jsem jí řekla, že
potřebuju jehly do šicího stroje. Věděla jsem přesně, co chci, ale podle
jejího chování jsem zřejmě nikdy šicí stroj neviděla ani z pendolina a
dávala mi to proklatě sežrat. To byl nejhorší zážitek z nakupování evr
snad za poslední dekádu, pokud tedy nepočítám chování některých
prodavaček u nás v Bille, ty mají svou speciální kategorii
neurvalosti.
Stížnost na cokoliv
@ertz To mě znervózňuje taky, ten Blatného respirator. Vždycky čekám, kdy mu z toho nosu spadne. Nedává zrovna dobrý příklad. A to je jen prislovecna třešnička na tom dortu, co splácali v posledních měsících.
@ertz U nás se školka
zatím drží, nesmějí se tedy spojovat třídy na odpoledne, ale zatím se
nám vyhnula karanténa, kamarádčin syn už byl takhle v karanténě 2×.
K té škole, jasně, že tam jde i o to, že třeba cestují MHD, jedí
v jídelně, takže ano, je to rizikové. Na tom hřišti jsou sice venku,
někteří se ale při příchodu objímají, nadšení, že se vidí. Což ale
dělali, i když jsme je hlídali ve škole, jestli mají roušku a izolovali
třídy. Ráno se potkali před školou a objali. Těm dětem to prostě chybí,
kontakt s vrstevníky. I když teda by nemusel být tak těsný.
Já jsem ráda, že syn může chodit do školky, sama vysílám z domova, a
dost mi chybí kontakt s lidmi. Vyrazila jsem v pátek po „vyučování“
pěšky do města, musela jsem se narovnat od sezení u PC. Šla jsem koupit
nějaké látky na roušky a normálně jsem se tam zakecala s prodavačkou.
(Nikdo jiný tam naštěstí nebyl)
Ja jsem ziveho kolegu videla naposled 20. unora lonskeho roku. Zanedlouho mam vyroci. Chvalabohu mame deti dve, tak si delaly spolecnost behem tech ctyr mesicu, kdy byly jen s dospelymi. To me vpravde nenapadlo, kdyz jsme se rozhodovali o druhem diteti, jak se to bude hodit.
Stěžuji si na sebe. Včera jsem v práci mohla něco udělat naprosto jednoduchým způsobem. Mě to vůbec nenapadlo a teď se to bude dělat složitěji a potrvá to déle. Fakt nevím, na co jsem myslela. Říkám si, že jsem snad úplně blbá nebo co. Ach jo.
@květušína Mně se včera stalo totéž. Strašně složitě jsem vymýšlela věc, která měla úplně jednoduché řešení, které mě mělo automaticky napadnout jako první…a ne. Naštěstí se nestala žádná škoda, ale štve mě to z principu. A teď jsem byla u veterináře, kde se řešilo víc věcí, a na jednu z nich, docela důležitou, jsem zapomněla. Přitom jsem na ni předtím myslela vlastně nejvíc. Nechápu.
@benyka Je to
samozřejmě prkotina, ale mě to taky trochu naštvalo. Dokud byla zelená, tak
ten název dával smysl a pro lidi, co s autům tolik nerozumí nebo jsou
zmatení po nehodě a já nevím co všechno, tak se prostě může hodit, že
když hledají „zelenou kartu“, tak hledají zelenou kartu. Přijde mi to nepraktické a
nechápu, k čemu je ta změna dobrá. : )
Chápu, proč není černá skříňka černá, ale proč není zelená karta
zelená, zatím nevím.
@Judy24 Máte pravdu.
Ale buďme rádi, že aspoň tráva zůstává zelená. (Já jsem teda letos
ráda byla.)
Výplata ani odstupné nebude, napsal Pietro Filipi všem propouštěným
zaměstnancům
Dnes 9:15 ČTK Česká módní značka Pietro Filipi chce propustit všechny
pracovníky svých 23 obchodů, napsal ve středečním vydání deník
Blesk…V dopise firma zaměstnancům hrozí, že pokud neodejdou hned sami na
dohodu, propustí je sama na konci března z organizačních důvodů, ale až
do propuštění jim nevyplatí žádné peníze. Firma proto pracovníkům
píše, ať raději ukončí pracovní poměr dohodou ke konci ledna.
„Vznikne vám nárok na odstupné. To sice nebude vyplaceno, ale od 1. února 2021 se můžete přihlásit na pracovní úřad. Tam můžete požádat o kompenzaci odstupného,“ uvádí firma v dopise. Doplňuje podle Blesku, že i kdyby lidé pracovní poměr ukončili sami kvůli nevyplacení mzdy, vznikne jim nárok na náhradu mzdy zaměstnavatelem, kterou ale Pietro Filipi nemá z čeho vyplatit.
@Judy24 píše:
Chápu, proč není černá skříňka černá, ale proč není zelená karta zelená, zatím nevím.
Protože si ji lidé můžou vytisknou sami na domácí tiskárně a většina asi nemá zelené papíry.
Já su tak vzteklé. Potřebuju vyplnit přihlášku na jeden program,
potřebuju do ní zadat moduly, kterých bych se tam ráda účastnila. Hledám
nabízené možnosti na stránkách zapojených institucí, stránky sice
všechny krásné, ale informace o tom, co pro tenhle program nabízejí,
celkem žádné. Samozřejmě výraz „modul“ nepoužívá žádná z těch
institucí, takže nevím, co tím naše instituce myslí. Vypadá to buď na
střelbu od boku, nebo na dlouhé složité dotazování. A že bych chtěla
trávit čas dlouhým složitým hledáním nebo dotazováním, to moc nechci.
Překvapuje mě taky, že je nemožné k něčemu se proklikat nejen na
stránkách mé domovské instituce, ale i na těch zahraničních. Taky tam
mají bordel
Před vánocemi jsou koupila na e-shopu VEBA béžovou osušku gramáž 640 g/m2, kterou jsem napřed vyprala a pak po týdnu používání z ní visí nitě (v ploše nikoli po obvodu).Kdyby byla otevřená prodejna na Vinohradech šla bych to tam reklamovat, ale takhle nevím, zda to poslat zpět. Tolik k vychvalované Vebě.
@trnk Ha. To jsem ráda,
že to říkáte, protože příští várku ručníků jsem se chystala koupit
právě u nich. Tak uvidím, jak se to vyvrbí s tou vaší případnou
reklamací
@trnk Pred casem jsem
neco kupovala pres eshop Veby a vybrala si doruceni na prodejnu v Praze. Pri
vyzvednuti mi prodavacka nastvane sdelila, ze reklamace at si resim primo
s eshopem, ze oni spolu v podstate nemaji nic spolecneho.
Koukla jsem na reklamacni podminky na webu, bohuzel asi budete muset poslat
postou, prodejna Vam ani po otevreni nepomuze. Jedine ze by Vam poradili jiny
postup na zakaznicke lince.
Od Veby mam jen nekolik sad povleceni, to ma dobrou kvalitu i po dlouhe dobe. Rucniky jsem tam nekupovala.
Dnes v Lidlu: Ve frontě u kasy přede mnou mladá žena se dvěma lahvemi
sektu a čtyřmi balíčky míchaných oříšků (přesně jedny míchané
oříšky a troje oříšky s brusinkami). Prima, to půjde rychle. Ó jak jsem
se mýlila! Slečna po namarkování tvrdila, že oříšky mají být v akci,
a ukazovala na mobilu obrázek letáku. Pokladní to konzultovala s hlavním
pokladním, ten o tom také nic nevěděl, ptal se slečny, jestli to nebyla
předchozí akce, slečna, že ne, že to je ode dneška. Povolán vedoucí
směny, taky nic nevěděl, slečna se pořád oháněla letákem v mobilu,
vedoucí nakonec ustoupil. Slečna si na kalkulačce spočítala, že to má
být 52 Kč a pak rovněž na kalkulačce odečítala 378-52. Jenže stornovat
to a zadat opravenou cenu systém neumožnil, tak to nakonec dopadlo tak, že
slečna zaplatila plnou cenu (kartou) a pokladní jí pak vrátila 52 Kč. Doma
jsem si několikrát pečlivě prohlížela papírový leták - oříšky tam
nejsou. Náhodou jsem našla i leták z minulého týdne, taky tam nebyly.
PS Smekám před personálem prodejny, ani náznak rozmrzelosti.
@Temperance jste podcenila Murphyho zákon o frontě u pokladny:o) Což se mi stává běžně.
@Temperance má to být akce až na víkend, tedy od 30.1., i cenový rozdíl by odpovídal. Né, že bych měla leták Lidlu tak v hlavě, ale nedalo mi to a podívala jsem se na internet na nabídku. Každopádně ve vašem Lidlu máte personál na profesionální úrovni.
Prečo nikto - pokladníčka - hlavný pokladník - vedúci - neskontrolovali cenu / akciu / priamo v letáku? Pre podobné prípady majú na niektorých predajniach letáky na kase. V tomto prípade to nemusel byť zámer, slečna sa pravdepodobne skutočne iba pomýlila, ale že dali len na jej slovo? Keď dnes asi nebude až taký problém si na obrázku v mobile nejaký údaj „upraviť“. Ale to, že ostal perdonál kľudný by som tiež ocenila.