Stížnost na cokoliv

Fotoalbum tématu (577) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
MP Janka
791 příspěvků 1.4.21 07:39

@Brep
Přesně, praská to tu ve švech a podobnou fotku jako z Náplavky jsem schopná udělat v práci z okna, kde kolem lidé chodí do jindy celkem klidného parku.

Když mi v práci vyšel volný víkend, tak žádné se hezky vyspat a poležet si v posteli, tuhle chybu jsem udělala jen jednou, ale honem honem vstávat a ideálně po půl osmé vyrazit ven, abych po 9 hodině opouštěla poslední park na své 12 km trase. V 9 už je plno, nechci vědět, jak to vypadá v pozdějších hodinách, když už bylo teplo a nemrzlo.

Příspěvek upraven 01.04.21 v 07:44

Chichinka
114 příspěvků 1.4.21 07:43

@Temperance Jakožto introvertní asociál jsem měla hřbitov na procházky ráda i před covidérou. Vždycky jsem říkala, že je to jediné místo, kde je hodně lidí, ale zároveň mě nes…u :-D

bao-baba
1710 příspěvků 1.4.21 07:46
@MorusRubra píše:
Dnes byl asi mezinárodní den psychopatů. Jela jsem na schůzku do pojišťovny a v různých šalinách potkala naprosto odporné „lidi“.

Nejdřív naprosto šílenou ženskou, která nastoupila do šaliny a začala vyřvávat sprosťárny na všechny strany a vyloženě čekala, kdo se chytí a začne se hádat zpět.
Pak v další šalině romský pár, který se neuvěřitelně nahlas a sprostě hádal + kašlající chlápek bez respirátoru, který se vyzývavě rozhlížel, co mu kdo řekne.
A nakonec na cestě domů dva tmavší hoši, kteří stáli hned u sebe a řvali na celou šalinu. Seděla jsem na druhé straně vozu a zřetelně je slyšela i přes hlasitou hudbu ve sluchátkách (pořádně vohulenej power metal).

Mimochodem, město narvané, všude davy, a půlka lidí nezakrytou tlamu.

Jak mně je doma dobře.

Když se něco takového v MHD děje, dívejte se kolem, někdy ti hluční jenom poutají pozornost, aby mohli jiní tiše pracovat…

bao-baba
1710 příspěvků 1.4.21 07:51
@Anička dušička píše:
@MorusRubra @Oveeec @Dalmitka Myslíte si, že keď budete hovoriť, že tí ľudia bez nasadených masiek/respirátorov majú tlamy alebo papule, že ich to donúti nasadiť si ich? Nebude to pre nich o dôvod viac, aby to neurobili?

Zkuste se podívat do diskuze na Novinkách, jak tam ti lidé bez masek nazývají ty, kteří je nosí. Pochybuji, že by nějaká „tlama“ nebo „papule“ byla pro ty útlocitné osoby důvod, proč si respirátor nevezmou.

bao-baba
1710 příspěvků 1.4.21 08:07

Mám to štěstí, že bydlím na skorovesnici, takže není problém být venku. Chápu, že pro ty, kteří bydlí v bytě někde v husté zástavbě, musí být dlouhodobá uzavírka hrozně skličující a že chtějí jít také ven. Ale v hustém davu by ty roušky nosit podle mě měli. Je dost pravděpodobné, že tak týden po Velikonocích čísla pozitivních zase vyletí nahoru, vláda opět v reakci na to prodlouží nouzový stav a tak imrvére dokola a frustrace se bude jenom prohlubovat.

porjk
3245 příspěvků 1.4.21 08:35

@Anička dušička Ale proč hned zmiňovat komunismus? Mate za to, že kapitalismus nepraktikuje systém-porušení předpisu, zákona…a následně trest? Co jiného lze dělat, aby lidi respektovali nařízení. Vždycky bude skupina, které se něco nelíbí, ale prostě se musí zohlednit zájem většiny (a to zdraví a život jsou) a podle toho postupovat. Jít na to demokraticky je hezká idea. Jenže víme, že ta nefunguje. Tak co byste navrhla? Z dob výchovy svých děti vím, že musím být důsledná. Jestliže za nedodržení pravidel následuje jen povzdech a rezignace, že je to na houby, příště už neudělám nic.
Jiná věc je to, že zákonodárci sami nedodržují, co nařídí, ale to je zas jiná písnička.

ertz
953 příspěvků 1.4.21 08:50

Zajímalo by mě, čím argumentují lidé v zemích, kde nebyl komunismus. Tady se hodně věcí hází na minulý režim - já jsem nekradla ani tehdy, nekradu ani teď. Pravidla jsem dodržovala dřív a dodržuju i teď. Nepotřebuju k tomu žádné výmluvy. A na co se vymlouvají jinde? To by mě fakt zajímalo jako „vědecký fakt“. Prosím zahraniční diskutérky, aby nám rozšířily obzory.

ertz
953 příspěvků 1.4.21 08:52
ertz
953 příspěvků 1.4.21 08:53
ertz
953 příspěvků 1.4.21 08:54

@Jordaan @Porkpiehat Omlouvám se, že Vás tu vyvolávám jako duchy, ale neumím to jinak technicky obstarat. :-)

Anička dušička
131 příspěvků 1.4.21 09:05
@Oveeec píše:
Ano, argumentace komunismem, to je klasika.
@porjk píše:
Ale proč hned zmiňovat komunismus?
@ertz píše:
Zajímalo by mě, čím argumentují lidé v zemích, kde nebyl komunismus. (…) A na co se vymlouvají jinde? To by mě fakt zajímalo jako „vědecký fakt“.

Komunizmus tu (ani nikde inde) nikdy nebol. (V bývalom východnom bloku boli socialistické republiky, v ktorých vládli komunisti. Skrátiť to na komunizmus zmení obsah výpovede. Komunizmus je iný typ spoločnosti, ktorý sa - vďakabohu - nepodarilo zrealizovať. Aspoň zatiaľ nie.)
Neargumentujem systémom, ale spôsobom ovládania spoločnosti, kedy nebol dovolený iný ako oficiálny názor.

@porjk píše:
Mate za to, že kapitalismus nepraktikuje systém-porušení předpisu, zákona…a následně trest? Co jiného lze dělat, aby lidi respektovali nařízení. Vždycky bude skupina, které se něco nelíbí, ale prostě se musí zohlednit zájem většiny (a to zdraví a život jsou) a podle toho postupovat. Jít na to demokraticky je hezká idea. Jenže víme, že ta nefunguje. Tak co byste navrhla? Z dob výchovy svých děti vím, že musím být důsledná. Jestliže za nedodržení pravidel následuje jen povzdech a rezignace, že je to na houby, příště už neudělám nic.

Isteže aj kapitalizmus trestá. Sloboda slova (a sloboda rozhodovania sa o sebe) však bola (aspoň väčšinou) zaručená. (Žiaľ, treba použiť minulý čas, cancel kultúra postupuje.)
To však neznamená, že trest je jediné (alebo jediné správne) riešenie.
Ako príklad iného riešenia by som mohla uviesť Gándhiho.

(Mimochodom, výchova detí je o niečom inom ako riadenie dospelých. Aj keď princípy nenásilia by mali byť v oboch prípadoch. Nenásilie neznamená nedôslednosť. Ďalšie zmätenie pojmov.)

MP Janka
791 příspěvků 1.4.21 09:58

@ertz
Tam je policie rozhání vodními děly. K tomu u nás zatím nedošlo.
Mně přijde, že se v ČR akorát pořád omílá, jak nic nedodržujeme a na Západě jsou vzorní, a pak člověk na zpravodajském webu sjede trošku níž na stránku a tam na něj vyskočí, jak támhle zasahovala policie, onde měli otevřeno, jinde se bouří rodiče.

Teď se budem všichni pořád testovat, a co z toho bude? Nic, stejně nás budou držet zavřené, a nakažení přibývat budou, protože testy jsou na 2 věci, kolegyně úterý negativní antigenn, ve čtvrtek příznaky a pozitivní PCR, nemít příznaky a že takových lidí kolem sebe znám, tak chodí do práce dál. Je úplně jedno jestli budu sedět vzorně doma na zadku, užírat se a kynout, protože bohužel patřím k těm lidem, kteří májí 90% koníčků venkovních, vázaných na jiné okresy a jiné lidi, a nebo si pravidla lehce přizpůsobím k tomu, abych tak vydržela v nějakém příčetném stavu existovat dlouhodobě. I tak jsem asi zralá na psychologa, protože podle mě není normální se rozbrečet, když mi kamarádka z venkova volá a mezi řečí se zmíní, jak začíná rašit tráva a na horách je ještě sníh.

bao-baba
1710 příspěvků 1.4.21 10:13

@MP Janka No absolutně vzorní nejsou nikde, ale třeba v Německu vzorní v porovnání s námi jsou. Mám rodinného příslušníka, který žije v dřívější SRN. Vím, že tam lidé také už začali protestovat a semo tamo tam něco neklape, ale obecně tam dodržují pravidla mnohem více než u nás. Tak tam mají na počet obyvatel 4× méně pozitivních. Bohužel u nás, kromě národního hobby hledání způsobů, jak obejít jakákoli pravidla, se vláda chová naprosto zmatečně - např. viz v prosinci se řeší, že nemáme jehly na aplikaci objednaných vakcin.

Oveeec
2894 příspěvků 1.4.21 11:16

Mě by zajímalo, jak by diskutující (obzvlášť ty, které mají stávající stav za komunismus) pandemii řešily. A to nemyslím nijak ironicky, vážně by mě to zajímalo. Uzávěry okresů jsou k ničemu, to je asi celkem jasné, ale jestliže i testování je údajně k ničemu, tak co potom? Roušky ano, nebo ne? Omezení kontaktů? Společenských akcí? Nebo to pustit a děj se vůle boží?
Asi se shodneme na tom (pokud tu nejsou nějací antivaxeři), že ideální by bylo mít k dispozici dost vakcín a efektivně lidi naočkovat. A důsledně trasovat. Což by ovšem vyžadovalo jinačí disciplínu od lidí (což tady lidi berou jako osobní újmu) a samozřejmě úplně jiný přístup autorit (utopie). Protože jestliže má někdo pocit, že roušky nefungujou, možná nefungujou prostě proto, že je lidi nenosí, případně že vláda s těmi nástroji nepracuje systematicky (zavřula a otevřula, zavřula a otevřula).
Je švédská cesta (nad kterou se dřív všichni hrozili, jak údajně vede do pekel, haha), cesta Nového Zélandu, asijských zemí… Nevím, jak moc komunistický jejich přístup je, ale podle všeho jsou na tom mnohem líp než my. Jsem teď dost rýpavá, ale opravdu by mě zajímalo, jaké by podle vás mělo být ideální řešení.

Neferek
201 příspěvků 1.4.21 11:44

No jestli on nebude problém v tom, že ochota dodržovat rozumná opatření klesá úměrně k tomu, kolik vláda vydá těch nesmyslných. A následně argumentuje tím, že to tak je protože jsme to nastavili, viz Blatný a roušky na prázdné ulici. Vláda měla rok na to přijít s nějakým smysluplným plánem, místo toho slyšíme pořád dokola že ještě 14 dní vydržte, zlom je tady a tak podobně. Naprosto bez koncepce. A přitom je zjevné, že si pandemie dělá co chce a omezení mají pramalý vliv, jen to aktuálně spíše oddalují a čeká se na zázrak (vakcínu) kterou vláda opět totálně nezvládá. A nebo se prostě během dvou let kombinací vakcinace a promeření dostaneme do stavu, kdy už nebude koho nakazit a prostě to vyšumí, jako každá další jiná choroba.

Jinak roušky samozřejmě fungují, a kdo je nenosí uvnitř tak je s prominutím debil. Ale nepamatuju, kdy jsme naposledy viděl někoho v obchodě nebo v MHD bez roušky. Venku si ale odmítám funět do respirátoru pokud okolo mě nikdo není, to jako sorry.

Oveeec
2894 příspěvků 1.4.21 11:51

@Neferek Naprostý souhlas, i s tím respirátorem na prázdné ulici.

Paris1789
5411 příspěvků 1.4.21 12:35

Tak měli jsme možnosti, pracovně tomu budu říkat „chytrá řešení“, namátkou uvádím trasování, e-rouška, ale my řekli NE. No tak máme „blbé řešení“, lockdown.
Asi jsme to tak sami chtěli.

Dalmitka
1822 příspěvků 1.4.21 13:22

@Anička dušička - oháňať sa demokraciou, ale najmä právom na vlastný názor mi v tomto kontexte príde dosť mimo. Tu sa nerieši právo na vlastný názor na absurdity typu farba fasády nákupného centra, chov chrústov v susedovej záhrade a podobne. Tu mi je názor nejakých ignorantov na dodržiavanie, resp. nedodržiavanie opatrení - asi viete kde. Je psou povinnosťou ich dodržiavať, pretože tu ide o priame ohrozenie zdravia či až života tých, ktorí ich dodržiavajú a tým aj dbajú o bezpečie ostatných. Jednoduché porovnanie: to, že alkoholik slope ma netrápi, ako skončí je jeho problém; fajčiar ma už ale trochu trápi v zmysle, že hypoteticky ohrozuje aj moje zdravie; ale antirúškar ma už s…ie a to riadne, lebo ma priamo a nebezpečne ohrozuje - čo určite nepatrí k jeho demokratickým právam! Jeden náš bývalý politik sa raz vyjadril, že na tento národ platí jedine politika malého dvora a veľkého biča; asi jediný jeho rozumný výrok. Nechcem sa zamotať do nejakých paralel so stredovekom, ale všetci viete, ako to fungovalo v prípade epidémie moru napr., nakazených - aj s podozrením na nákazu, rovno v ich príbytkoch doslova zabednili bez možnosti úniku a nechali napospas osudu. Takže napr. 40-dňová karanténa námorníkov v karanténnych budovách vo vzdialenosti od prístavu bola v porovnaní s tým relaxačný pobyt; ale asi vedeli prečo to robia. Aby ma niekto nechytal za slovíčka, že volám po návrate stredoveku; ale situácia, ktorá je vlastne napriek pribúdajúcim poznatkom aj tak stále záhadná, si vyžaduje tvrdé opatrenia, ktoré bohužiaľ chápanie väčšiny ľudí nemá kapacitu obsiahnuť.

Sisi_82
18 příspěvků 1.4.21 13:44

K tomu dodržování pravidel…bydlim na sídlišti. Naštěstí mám malou terasu, takže trochu sluníčka taky je. Máme dvě chaty. Každá jiný okres takze se tam jet nedá. Ano štve mě to. Štve mě že nemůžu jít na víno na pivo na večeři do restaurace. Vsechno to kolem ale čím víc lidí na to bude kašlat tim to bude horší. A přesně čísla, vyletí nahoru a ten nouzovej stav tady bude další měsíc. A nejhorší na tom je že lidi v mým okolí se ukazují jako totální blbci… můj šéf…jede s manželkou do egypta na dovolenou. Po návratu ma byt 5 dní v karantene. Tak ne. Už byl na kole na golfu a ve finále dosel do práce ze jako na chvilu a rekl mi..To víš už mě to doma nebaví mě nic neni a se ženou už jsme byl dlouho musím na chvilu vypadnout. Muj brácha jeho přítelkyně ma pozitivní antigenni test. Na PCR nejde nikde to nahlásili. Proč však ji nic není. On je s ní v jednom bytě a chodí do prace a ted na Velikonoce pojede k rodičům. Přece nemůžu být sami. A ještě se me zeptá jestli přijedu taky. A dozvím se jaká jsem ovce a jak to na nás vláda hraje. Strašně strašně moc mě ty lidi s.rou…a všem jsem to řekla takze se mu ulevilo. Ale teď se mnou asi nikdo nepromluvi…hmmm omluva za dlouhý příspěvek ale muselo to ven… a nejhorší je, že takových jako můj šéf a brácha bude 60 procent…

Anička dušička
131 příspěvků 1.4.21 13:47
@Dalmitka píše:
…oháňať sa demokraciou, ale najmä právom na vlastný názor mi v tomto kontexte príde dosť mimo. (…) Tu mi je názor nejakých ignorantov na dodržiavanie, resp. nedodržiavanie opatrení - asi viete kde. Je psou povinnosťou ich dodržiavať, pretože tu ide o priame ohrozenie zdravia či až života tých, ktorí ich dodržiavajú a tým aj dbajú o bezpečie ostatných.

Celý čas píšem o tom, že toto je dosť sporné. Že oficiálna pravda nemusí byť pravdou. Len na zamyslenie - stav covidových čísel v Texase, dva týždne po zrušení všetkých opatrení tu: https://www.nytimes.com/…s-cases.html

K porovnaniu zo stredovekom - zaujímavá tabuľka tu: https://www.visualcapitalist.com/…s-deadliest/

Porovnanie smrteľnosti pandémií tu: https://www.visualcapitalist.com/…tion-impact/

A už som tu (niekde pred pár dňami) písala - ak je liečba nebezpečnejšia ako choroba, niekde je chyba. A veľká.

xSx
1065 příspěvků 1.4.21 15:12

@Anička dušička převelice zavádějící údaje a infografiky! Tak předně, kolik je v Texasu naočkováno lidí? Kolik z ohrožených skupin? V tom odkazu je značný i pokles provedených testů, ale je fakt, že hospitalizace klesají také. Nicméně dva týdny není ještě tolik, aby se projevilo zrušení restrikcí (navíc když počítáte s faktem, že ne každý se okamžitě vrhne do víru velkoměsta).
S tou druhou grafikou ohledně pandemií… Porovnáváte neporovnatelné, jelikož prostě máme uplně jiné možnosti, než dřív. A taky třeba HIV se rozhodně nešíří kapénkami (naštěstí). To, že někdo někam nahází čísla a hezky je nabarví, ještě neznamená, že mají nějakou vypovídající hodnotu. Covid prostě problém je, možná ne tak gigantický, ale je a lidi na to umíraj. A ne málo.

Vinca_minor
2547 příspěvků 1.4.21 15:30

Já se snažím opatření dodržovat, ale už jsem unavená.
Stát ohlašuje opatření ze dne na den, spousta opatření je nelogických, nedokáže trasovat a ani pohlídat dodržování karantén a nemocenských, ohledně zajištění pomůcek, náhrad a očkování mají plnou hubu keců, už máme dvoustýpádesátýosmýčikolikátý 14denní lockdown se slovy „musíme to vydržet“, žádný reálný plán, aby lidi věděli, co bude a nebude (B: Měli jsme PSA, když jste ho tak chtěli) a někteří papaláši z nákazy očividně strach nemají. Výsledek? Jsme na špici jak v nemocnosti, tak v ekonomické katastrofě. A blábolící premiér vše hází na lidi. Fakt už jsem unavená.

Vinca_minor
2547 příspěvků 1.4.21 15:52

A btw, neměla by kvůli Maláčové být celá vláda v karanténě? Nebo mají výjimku z důvodu vzorně nošených respirátorů a vysokých stropů po vzoru pana B.?

Anička dušička
131 příspěvků 1.4.21 16:04
@xSx píše:
To, že někdo někam nahází čísla a hezky je nabarví, ještě neznamená, že mají nějakou vypovídající hodnotu. Covid prostě problém je, možná ne tak gigantický, ale je a lidi na to umíraj. A ne málo.

Bez ohľadu na farbičku - obetí covidu je 0,03% svetovej populácie. 2 700 000 za rok tzv. pandémie.

Na druhej strane, v priamom dôsledku covidových opatrení do extrémnej chudoby upadajú desiatky miliónov ľudí. Odhad za minulý rok je nárast o 40-60 miliónov ľudí (na súčasných cca 650 miliónov). Tento rok sa predpokladá, že do extrémnej chudoby sa prepadne ďalších 100 miliónov ľudí. (Extrémna chudoba je znamená, že človek žije zo sumy menšej ako 1,9 dolára denne.) Nárast počtu insolvencií a krachov firiem následne celosvetovo zvyšuje nezamestnanosť (pokles životnej úrovne ďalších ľudí). Skokovo rastie počet úmrtí kvôli neliečeniu iných chorôb, pre odkladanie operácií. Celosvetovo rastie počet samovrážd.

To vám príde v poriadku?

Vinca_minor
2547 příspěvků 1.4.21 16:49
@MorusRubra píše: …a zřetelně je slyšela i přes hlasitou hudbu ve sluchátkách (pořádně vohulenej power metal).

Tak dík za přivolání. Už dlouho jsem v regiojetu nic podobného nepotkala. Takže dnes čtveřice Romů staršího vydání, značných rozměrů a značné hlučnosti. Tak jsem vyměnila Agathu za starý Soundgarden :D

Stránka:  « Předchozí 1 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1447 Další »
Váš příspěvek
Další podobná témata podle názvu

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek