Stížnost na cokoliv

Fotoalbum tématu (607) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
BeKaa
695 příspěvků 25.10.21 17:41

@xSx Já to taky nechápu. Teď se soustředím na porod, mám to za pár. Až budu v pohodě, promluvím o tom s doktorem znovu a přitlačím.
@Vinca_minor O dobrovolnosti očkování dost pochybuji. Nejhorší je, že nejsem žádný zarytý odpůrce, já se klidně nechám naočkovat, ale protože jsem v tom laik, potřebuji vědět, jak se mám se svoji diagnózou chránit. Informace typu: Ve vašem případě je očkování riskantní, ale záleží na vás, je od lékaře dost nanic.

vvy
358 příspěvků 25.10.21 20:30

@BeKaa já teda nevím, ale porod je akutní, spontánní záležitost. Prostě jdete rodit do porodnice, a tam by vám snad test měli udělat sami. Manžel v létě musel vyhledat akutně lékaře, a v nemocnici mu udělali test, hospitalizovali ho a vyřešili problém. Je tedy očkovaný. Ale určitě vás nenechají slehnout venku před branou jen proto, že nejste očkovaná a oni vám test neudělají.

BeKaa
695 příspěvků 25.10.21 20:42

@vvy Ano, taky věřím, že to nakonec nebude tak horké :-) Spíš jsem to dala do stížností jako něco, co člověku chvíli před porodem na klidu nepřidá. :-D
Představa, že mezi kontrakcema hledám volné odběrné místo mi přišla až komická.

vvy
358 příspěvků 25.10.21 21:20

@BeKaa tohle neřešte, chystejte se na příchod miminka. Přeji klidný porod a covidové starosti nechte na personálu porodnice.

Singer ka
205 příspěvků 26.10.21 07:39

@BeKaa https://covid.gov.cz/…ozeni-ditete

byt vami jsem v klidu, tedy ohledně kovidu, preji vám snadný porod a zdravé dítě.

Královna trnů
60 příspěvků 28.10.21 13:01

Stěžuji si na to, že jsem na čsfd. cz v databázi nalezla jako film vedený skutečný snuff (tedy video zachycující skutečnou vraždu), kde je nejen jeden z vrahů z daného případu vedený jako herec a režisér, ale někteří lidé ten „snímek“ skutečně hodnotí, ať už třemi, nebo pěti hvězdičkami.
A stěžuji si, že když jsem napsala dotaz čsfd, zda se jim to zdá v pořádku (pravda, v podmínkách užívání o ničem takovém nemluví), dostala jsem jen automatickou odpověď: „Jako každý vzkaz od našich uživatelů si jej přečteme a zamyslíme se nad ním, ale z kapacitních důvodů Ti nemůžeme slíbit reakci na něj.“
Doufám tedy, že to alespoň smažou, pokud už se nebudou obtěžovat odpovědět. Přijde mi to vážně nechutné, nehledě na to, jak moc je to video po internetu rozšířené - o to víc, že nikde v popisu třeba nezmiňují jméno dané oběti. Mám z toho pak nepříjemný pocit, že se někdo v tom vrahovi třeba vzhlédl a jen ho glorifikuje…

Oveeec
3143 příspěvků 28.10.21 13:51

@Královna trnů A není tohle už na nahlášení někam jinam?

Královna trnů
60 příspěvků 28.10.21 14:11

@Oveeec Možná, ale úplně si nejsem jistá kam: vést to v databázi filmů je jistě amorální, ale nelegální jenom sotva. Záznam samotný tam ke shlédnutí není. Jestli vás něco napadá, sem s tím!

Porkpiehat
3095 příspěvků 28.10.21 15:26

@Královna trnů Na koukání na skutečnou smrt nemám žaludek, ale na ČSFD hledám filmy celkem často a nikdy jsem na nic podobného nenarazila. To vám to ČSFD jen tak nabídlo při vyhledávání nějakého filmu? Zajímalo by mě, jak se na takový film narazí, abych udělala všechno pro to, aby se k němu moje děti nedostaly, byť třeba jen k ukázce.
Někdy je vyhledávání oříšek, protože jsem třeba našla v naší videotéce v počítači film, který se jmenuje The Day. Ale pod tímhle názvem mi ČSFD nabídne hned několik filmů :-)

Oveeec
3143 příspěvků 28.10.21 20:37

@Královna trnů Já vůbec nevím, jak je to s legálností, nechce se mi věřit, že by to mohlo být legální, ale pod co by zveřejnění spadalo, to netuším. Mně to přijde jako takový bizár, že mě napadají otázky, které jsou asi úplně absurdní, ale prostě je to za hranicí mého chápání: je to něco, co si už ti lidi odseděli, jestli je vůbec někdo chytil (protože jinak by se asi těžko sami takhle prozradili)? Kdyby ne, tak je to samozřejmě na policii. Mají různé kontakty pro dotazy, asi bych zkusila tohle:

https://www.policie.cz/…hotline.aspx

„Policejní hotline svoji činnost ukončila 24. května 2018, nicméně ani v mezidobí nezůstane veřejnost bez možnosti využít formulářovou metodu hlášení závadného obsahu na internetu. Toto hlášení může probíhat prostřednictvím formuláře sdružení CZ.NIC, se kterým Policie ČR spolupracuje. Odkaz: www.stoponline.cz

Královna trnů
60 příspěvků 28.10.21 21:14

@Porkpiehat Ne, řešila jsem s pár lidmi, jak se internet od let na začátku století změnil, že dříve se jednalo o takový divoký západ, kde na podobné nahrávky člověk narazil třeba i v diskuzi na tenkrát ještě lidé. cz a podobně, stejně jako bývaly obrovské stránky, které se tomu vysloveně věnovaly a byly velice populární, ale prý časem začaly se samocenzurou a letos dokonce ta nejznámější z nich sama skončila. Probírali jsme, že člověk ve zralém věku deseti let tenkrát viděl popravu a další nechutnosti docela běžně, a právě díky cenzuře a i jakési centralizaci internetu (alespoň toho, co člověk běžně používá), se to dnes dětem naštěstí vyhýbá, zatímco jsme se děsili, kolik informací na sebe jsou schopné online říct.
A jak jsme se bavili, všichni jsme si vybavovali tak nějak stejná nechutná nebo vyloženě takto nebezpečná videa: většinou jsou známé pod určitými názvy, pod kterými se šíří. A já si nemohla vzpomenout, jak přesně se tohle konkrétní jmenovalo, takže jsem prostě zadala do Googlu název, který jsem myslela, že má, abych se ujistila, že je správně, abych se mohla zeptat, koho dalšího poznamenalo. V názvu jsem se sekla o počet účastníků, ale všimla jsem si, že hned druhý odkaz je na čsfd… a jsme pak tady.
Věřím, že se k tomu dnes náhodou snad už nedostanou, i když jsem slyšela, že kupříkladu na twitteru občas něco proběhne a je tam velká komunita lidí, co sdílejí fotografie ze svého sebepoškozování, a vím, že rok nebo dva zpátky kolovalo na facebooku, tiktoku a dalších sociálních médiích video sebevraždy, které bylo živě vysíláno, a někteří to pak lidem rozesílali jako vtip… :/

@Oveeec Chytili je a byli odsouzení, dva z nich na doživotí - měli toho na krku docela dost. Pokud vás to zajímá, přečíst si o tom můžete zde . Opravdu si nedovedu představit, že by prakticky jenom uvedení názvu, pod kterým je ten záznam známý, a jednoho z těch lidí, mohlo být jakýmkoliv způsobem protizákonné, na vámi uvedené stránce o podobných věcech (ani videích samotných) nic nepíší, ale za zeptání se nic nedám, takže děkuji.

Oveeec
3143 příspěvků 28.10.21 22:13

@Královna trnů Není zač. Ale teda to jsem si početla :D Jsem věděla, že to nemám otevírat. Vůbec nemám slov.

Lakerol
271 příspěvků 29.10.21 07:37

@Královna trnů Určitě to nepatří do databáze. A pokud se to video dá najít podle jejich informací nebo jsou tam komentáře, tak by je to mělo zajímat. Pokud jste dostala automatickou odpověď, zkuste to poslat na mail vlastníka databáze, providera, atd. Chce to trochu googlení, ale zabrat by to mohlo.

Oveeec
3143 příspěvků 7.11.21 12:03

Já vím, že nemá smysl stěžovat si na všechna ta sv*nstva (algoritmu se to slovo zdá příliš vulgární), o kterých se člověk dočte ve zprávách, ani na demenci (dtto) lidí, kteří si myslí, že nějaká herečka vypadla z taneční estrády, protože je nepohodlná režimu. Ale co se týče té Polky, která zemřela, protože jí nedovolili potrat, tak doufám, že ti, kdo ty zákony protlačili, si to od nějaké té vyšší moci vyžerou desetinásobně.

Edit: Formátování

chitrá alex
415 příspěvků 7.11.21 18:07

@Oveeec
Nevyžerou. Nedoufejte. Jsou nadále přesvědčeni o své svaté pravdě a není, kdo by trestal.
Kolegyně v práci mi povídala o své polské známé, jíž se toto opatření dotklo osobně (nějaká genetická vada plodu, neslučitelná se životem, přesto abort nedostupný), a mě to úplně porazilo, musela jsem si sednout jako po ráně klackem do hlavy. Osobní známost udělá z hloupého zákona kdesi za hranicemi věc, která zraňuje i tady. Aniž bychom mohli jakkoliv pomoci.

Oveeec
3143 příspěvků 7.11.21 19:25

@chitrá alex Já to myslela spíš tak, že by se jim to nějak vrátilo řízením osudu, protože se taky obávám, že páka na ně není. Člověk je tak strašně bezmocný. U nás je Ciocia Czesia, ale to samozřejmě není systémové řešení, je toho hrozně málo a hlavně na to v takových případech není čas. Ale upřímně, zaráží mě ten přístup těch doktorů. Že se nenašel nikdo, kdo by si troufnul zachránit jí život. Já si myslím, že bych jí ten potrat na jejich místě udělala, ale člověk si samozřejmě o sobě rád myslí, že by se zachoval tak a onak a teprve v akci se ukáže, jaký je ve skutečnosti hrdina.

Moir
2620 příspěvků 8.11.21 08:34
@Oveeec píše: … Ale co se týče té Polky, která zemřela, protože jí nedovolili potrat, tak doufám, že ti, kdo ty zákony protlačili, si to od nějaké té vyšší moci vyžerou desetinásobně.
Edit: Formátování

V Irsku smrt ženy kvůli neprovedenému potratu mimoděložního těhotenství nakonec vedla ke zrušení zákazu potratů

MP blanka
2995 příspěvků 8.11.21 21:33

Neviem, ako je to v Česku, ale na Slovensku sa stupňuje teror antirúškárov - prepáčte za expresívny výraz. Prvý prípad akoby bol návodom a už sa to rýchlo rozšírilo do viacerých miest na Slovensku. O čo ide? To sa proste dohovoria ľudia, že nielenže pôjdu do obchodu bez rúška / ale stalo sa to už aj u lekárov, v banke! a pod /,ale tam aktívne bránia fungovaniu pokladní, čím neumožnia ostatným nakupujúcim zaplatiť a odísť z obchodu, sú vulgárni k personálu aj nakupujúcim, ak sa ich od toho snažia odhovoriť. Nejde pritom o niekoľko minút zdržania, boli to aj hodiny - a to mali schválne vo vozíkoch rýchlo sa kaziace potraviny. Ochranka, ani polícia s nimi v tých prvých prípadoch ani nehnula, teraz, zdá sa, sa už vypracoval nejaký postup, som zvedavá, či to bude účinné.
Tí chudáci vraj takto odvážne protestujú a demonštrujú, ako sú rúškami ohrození na svojich právach! To, že svojim správaním obmedzujú práva ostatných je pre nich nepodstatné, a nejaké zdravotné riziká z ich správania vyplývajúce ignorujú. Mám na ich adresu na jazyku veľa tvrdých a sprostých slov, ktoré mi iba môj jemnocit nedovolí napísať.
Z viacerých článkov na toto téma napr. tento :

https://www.tvnoviny.sk/…lateny-tovar

Oveeec
3143 příspěvků 8.11.21 22:48

@MP blanka A nejhorší na tom je, že s tím neuděláte v podstatě nic. Co tak první člověka napadne, že by udělal? Já bych je ztřískala, že by je vlastní matka nepoznala. Může to člověk udělat? Nemůže. Můžou je za to zavřít? Asi těžko, navíc cokoli uděláte, bude spíš kontraproduktivní, budou za mučedníky a ještě víc se zatvrdí. Finanční postih? Dtto. Odepřít jim péči, až se nakazí? Nelze. Já jsem samozřejmě rozumově vzato ráda, že žijeme v civilizované společnosti, kde nic takového udělat nemůžete, ale je dost frustrující, když si uvědomíte, že člověk pořád bere ohledy a stará se, aby byl dost humánní a civilizovaný a motivoval pozitivně a já nevím co, a tihleti prostě udělají první věc, kterou jim velí emoce, a vůbec je nenapadá, že by se mohli ovládat. A to vůbec nemluvě o tom, že když je někdo schopen něco takového vymyslet, co asi má v té palici? Jak třeba řídí auto? Jak vychovává děti? Jak se chová k menšinám? Jenže tak to prostě ve společnosti vždycky bude, dělat se toho s tím dá minimum. Ale čistě emocionálně vzato, není fér, že „my“ jsme vůči tomu úplně bezmocní a nemáme na to ani jiný ventil než to ignorovat nebo to rozdýchat někde v lese, a tihleti si dělají, co je napadne. Poslat je pomáhat do covidária, to bych udělala. Fuj, to jsem se rozčílila :)

MP blanka
2995 příspěvků 9.11.21 08:53

@Oveeec - súhlasom s vami. Už dávno som si uvedomila, že to „ Zlo “ je vždy v predstihu pred „ Dobrom “,lebo sa spolieha na to. že môže urobiť čokoľvek, čo tú druhú stranu ani nenapadne, a čo si nedovolia, a ešte sa z toho, z nich, bude vysmievať. To heslo z 1989 - Nie sme ako oni - je pekné, ale skôr také moc ideálne. Môj muž sa pri podobných prípadoch vždy rozzúri a vykrikuje, čo všetko by im on urobil / cha-cha-cha/ čo mňa potom vytáča ešte viac, ako prvotná príčina jeho, aj môjho nas…ia.
Ale včera už boli vyhlásené nejaké trestnoprávne opatrenia, síce mierne, podľa nás, ale aspoň niečo bude mať polícia v rukách, aby mohla konať.

porjk
3320 příspěvků 9.11.21 09:14

@MP blanka To mě taky vytáčí. Ať si ponechají svůj názor a druhým ať nechaji právo na svůj. Bohužel, myslím, že tihle nejsou přímo odpůrci roušek a ockovani, jsou to proste jen křiklouni a lidi, co se využívají v konfliktních situacích. Kdyby se už roušky nemusely, budou oni první, co demonstrativně nasadí respiratory a budou se navážet do lidí bez. Proste odboj, v každém případě budou kontra.

bao-baba
2051 příspěvků 9.11.21 09:36

Teď do toho trochu hodím vidle. Abyste mě hned neumlátili rouškama, tak řeknu, že s popisovanými nátlakovými praktikami antirouškařů (možná jsou to podobní lidé jako fotbaloví „fanoušci“) silně nesouhlasím. Respirátor nosím a jsem i očkovaná.

Ale: v několika posledních dnech jsem hodně cestovala MHD. Sem tam byl někdo bez respirátoru, ale množství lidí s respirátorem pod nosem bylo občas větší než těch se správně nasazeným. Respirátor pod nosem je naprd, je to stejné, jako kdyby ho dotyčný neměl vůbec. Ti, kteří jej nenosí, si alespoň stojí za svým i s tím, že budou třeba pokutováni. Podnosníci jsou podle mě vychcánci, kteří si ho v případě kontroly nasadí a budou ječet, že ho přece mají. Nechoďte na mne s tím, že chudáci nemůžou dýchat, lidí kteří skutečně nemohou dýchat, není zas tolik. Oni jenom nechtějí strpět určité nepohodlí tu chvilku v MHD ani v situaci, kdy covid zase řádně nabírá na síle. Jisté pochopení v tomto směru mám třeba pro prodavačky, které mají mít zakrytý nos celou směnu a musejí sebou mrskat za pultem. Ale když někdo sedí deset, dvacet minut v autobuse?

Všechnoužtubylo
27 příspěvků 9.11.21 10:21
Dali mi pokutu za to, co jsem neudělalala

Teď vám tu napíšu, jak funguje magistrát v Plzni. V dubnu jsem prodala svoje staré auto za pár tisíc jednomu mladému muži, byl to vrak a nechtělo se mi s ním běhat po úřadech, ještě byl lockdown.To byla moje chyba. Ten ho hned přeprodal dále, nevím, možná ho trochu opravil. Nový majitel ještě před tím, než auto převedli na základě mojí plné moci, s ním udělal přestupek - v Plzni je lapač na řidiče v ulici Na seřadišti, jel tam rychlostí 66 Km/hod. Magistrát mi vyměřil pokutu 700 Kč. Tak jsem jim napsala vysvětlení, kdo kdy auto měl k dispozici. Mladý muž, kterému jsem auto prodala, se ohradil, že s tím jel ten druhý, a ten si pro jistotu, možná dostal echo od toho prvního, nevyzvednul dopis z magistrátu. Tak zinkasovali mně, po půl roce, a pro jistotu mi pokutu zvýšili na 1500. Radši jsem jim to zaplatila, aby mi náhodou nesebrali střechu nad hlavou. Celou noc jsem z toho nespala, e-mailem jsme jim poslala zlý dopis. A teď nevím. Mám to nějak řešit nebo už se na to vykašlat? 1500 je dost, ale zase ne tolik, abych to nepřežila. Živili se tím policajti, úředníci, pošta. Počítám, že celý ten cirkus stál mnohem více než těch 1500, co vymohli na nevinné osobě. tj. na mně. Co byste dělaly?

Všechnoužtubylo
27 příspěvků 9.11.21 10:53
Rouška napáchaly hodně zla v mězilidksých vztazích
@Oveeec píše:
@MP blanka A nejhorší na tom je, že s tím neuděláte v podstatě nic. Co tak první člověka napadne, že by udělal? Já bych je ztřískala, že by je vlastní matka nepoznala. Může to člověk udělat? Nemůže. Můžou je za to zavřít? Asi těžko, navíc cokoli uděláte, bude spíš kontraproduktivní, budou za mučedníky a ještě víc se zatvrdí. Finanční postih? Dtto. Odepřít jim péči, až se nakazí? Nelze. Já jsem samozřejmě rozumově vzato ráda, že žijeme v civilizované společnosti, kde nic takového udělat nemůžete, ale je dost frustrující, když si uvědomíte, že člověk pořád bere ohledy a stará se, aby byl dost humánní a civilizovaný a motivoval pozitivně a já nevím co, a tihleti prostě udělají první věc, kterou jim velí emoce, a vůbec je nenapadá, že by se mohli ovládat. A to vůbec nemluvě o tom, že když je někdo schopen něco takového vymyslet, co asi má v té palici? Jak třeba řídí auto? Jak vychovává děti? Jak se chová k menšinám? Jenže tak to prostě ve společnosti vždycky bude, dělat se toho s tím dá minimum. Ale čistě emocionálně vzato, není fér, že „my“ jsme vůči tomu úplně bezmocní a nemáme na to ani jiný ventil než to ignorovat nebo to rozdýchat někde v lese, a tihleti si dělají, co je napadne. Poslat je pomáhat do covidária, to bych udělala. Fuj, to jsem se rozčílila :)

Já vidím jako daleko horší než rouška - nerouška, jak se lidi navzájem napadají. Ve společnosti se šíří strach jeden z druhého a agresivita jednoho proti druhému. Tak vznikají pogromy a občanské války. Osobně sama nevěřím, že roušky mají nějaký velký smysl, možná v té MHD, a sama mám respirátory a roušky všude možně postrkané a vždycky něco umolousaného vytáhnu z kapsy nebo z kabelky. Nebo ze dna nákupní tašky. Nevím, jak dlouho to nosím, někdy mám v kapse strčený skoro nový, některý už je řádně jetý, ale je nad moje síly to sledovat. A není vyloučeno, že se nošením některých i střídáme, máme je třeba v autě, kterým jezdí celá rodina. Na jaře se roušky nosily, a co zemřelo lidí. Hlavně,. prosím vás, nebuďte agresivní, nikoho nenapadejte, neperte se. Stačí se držet dále od nerouškaře, naočkovat se, mýt se a doma také dobře uklízet.

Oveeec
3143 příspěvků 9.11.21 11:51

@Všechnoužtubylo Já s vámi naprosto souhlasím! Pochybuju o nějaké dramatické účinnosti roušek, nosím je v podstatě stejným způsobem jako vy. Nehledě na to, že třeba ve škole je musíte mít na chodbě, ale ne ve třídě, vždyť je to směšné. Ale - a už jsme to tu řešili - jde o známku respektu k ostatním. A souhlasím i s tím, že nemáme být agresivní a napadat atd., myslím, že koneckonců skoro nikdo tady to nedělá. Ale oni to dělají. A jsou věci, které se jim už nesmí tolerovat. Ale pokud nechceme občanské války a pogromy, musíme to dělat civilizovaně (a taky efektivně, ono nejde jenom o to, abychom se chovali slušně, ale taky o to, co je skutečně efektivní). A o tom píšu - musí to tak být. Akorát je to trochu frustrující. Teď zrovna koluje po internetu takový vtip ohledně snah nerozdělovat společnosti: „Nikdy nejezdím opilá.“ „Super! To já jo.“ „Super!“

@bao-baba Přesně. Mám vždycky takovou chuť jim říct, ať nejsou srabi a aspoň si to sundají úplně, hrdinové. Ale ještě jsem nesebrala odvahu :)

Stránka:  « Předchozí 1 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1493 Další »
Váš příspěvek
Další podobná témata podle názvu

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek