Tylová sukňa do práce - áno alebo nie?

Fotoalbum tématu (4) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Miss_Liliana
1 příspěvek 8.9.20 17:50
Tylová sukňa do práce - áno alebo nie?

Ahojte :) Chcela by som poznať nezávislý názor.
Postupne som si nakúpila niekoľko nadýchaných tylových midi sukní (prikladám aj ilustračné fotky). Mám ich v rôznych farbách a proste ich milujem <3 Mrzí ma len, že ich nemám veľmi kam vynosiť. S manželom nie sme veľmi spoločensky založení, na prechádzky po meste mi v nich za chvíľu začne byť zima a mať ich len do kostola sa mi zdá málo. Tak som si povedala, že by som ich mohla začať nosiť aj do práce :) Čo si o tom myslíte? Pracujem ako personalistka v automotive, nebude to podľa vás príliš? Nemáme oficiálny dress code a obliekanie v našej kancelárii je veľmi rôznorodé.

Reakce:
Ghost B.C.
3956 příspěvků 9.9.20 08:21

@Miss_Liliana Jestli opravdu nemáte dress code, jste éterická křehule s dívčím vzhledem a máte vhodný top, který vás dohromady s takovou sukní nepromění v obří cukrovou vatu, tak ji noste klidně i do práce. Ty sukně by ale opravdu měly vypadat jako sukně, ne jako spodničky a vy byste v nich neměla vypadat jako zastydlý diblík. Nic ve zlém. Tylová sukně mi přijde jako docela „náročný“ kus oděvu pro dospělou ženu.
Ale třeba takhle bych si to do kanceláře klidně vzala:

Paris1789
4929 příspěvků 9.9.20 10:05

Dejte sem fotku a my vám řekneme

Paris1789
4929 příspěvků 9.9.20 10:06

Já ji teda do práce nosila, ale tak před 8 lety (?). Myslela jsem si, že je to už out?

Puffin
311 příspěvků 9.9.20 10:16

@Paris1789 Nosila jste ji s teniskami a trikem s potiskem? Tak bych si Vás představila.

MarryJu
492 příspěvků 9.9.20 13:04

Edit.
Nepochopila jsem příspěvek
Omlouvám se

Paris1789
4929 příspěvků 9.9.20 14:24
@Puffin píše:
@Paris1789 Nosila jste ji s teniskami a trikem s potiskem? Tak bych si Vás představila.