Vše o pletení a háčkování

Fotoalbum tématu (146) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
DanielaS
5220 příspěvků 9.1.21 19:03

Anebo ne jeleni:

Vinca_minor
2278 příspěvků 9.1.21 19:12

@DanielaS Tak ten druhý bych hned brala. Anebo tenhle:

xSx
989 příspěvků 10.1.21 17:48

To je sice lama, ale hrozně se mi ten svetr líbí :)

if5
424 příspěvků 10.1.21 23:17

@xSx Lama je hezká, v obličeji se dost podobá tomu pánovi, co ji má na svetru.

květušína
628 příspěvků 11.1.21 08:54

Chtěla bych se zeptat, jak se vám při raglánu top down chovají při oblečení rukávy. Mně se určitým způsobem krabatí a dívala jsem se na různé fotografie pletených svetrů a někde je mají zkrabacené stejně jako já a jinde ne. Tak nevím, jestli je to krabacení pro raglán normální a na těch hezkých fotkách to prostě vyfotí tak, aby tam to nebylo vidět. Dávám sem fotky svetrů Drops, kde je to vidět. Kdybych pletla rukáv s rukávovou hlavicí, tak mi přijde, že mám rukávovou hlavici krátkou a příliš širokou. Jenže když je to raglán? Tak přemýšlím, zda se mi to po vypnutí (vyblokování) nějak srovná a nebo to neřešit, protože je to prostě tím raglánovým tvarem. Mám už upletené sedlo, 1/2 trupu a jeden téměř celý rukáv, takže párání by bylo hodně bolestivé a navíc vůbec nevím, co bych s tím měla dělat, ale dřív se to zjistit nedá. Asi to moc řeším a zkoumám. :) A je to vidět i na tom svetru s lamou.

xSx
989 příspěvků 11.1.21 10:48

@květušína nikdy jsem si toho nevsimla, ale mate pravdu, krabati se to skoro vsude. Osobne si myslim, ze je to proste konstrukci, protoze normalni rukavova hlavice je pres rameno vyssi, ten raglan neni a je takovy pozvolny. Pres rameno se to natahne a v podpazi je potom te latky o neco vic. Kdybyste mela soustavne rozpazene ruce, tak to asi videt nebude :D ale jinak proste jo. O to vic videt to je, kdyz je rukav sirsi a ne na telo.

květušína
628 příspěvků 11.1.21 11:49