Www.latka.cz - varování

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
AnoNe
884 příspěvků 20.07.18 17:59
www.latka.cz - varování

Zdravím všechny, píšu sem po dlouhé době, protože bych chtěla všechny varovat před tímto eshopem. 19.5.2018 jsem objednala látky za 2000 Kč a nedostala jsem ani látky, ani zpět peníze (umožňují pouze platbu předem). Začalo to tím, že nemůžou dohledat platby a že všichni musí zaslat potvrzení o platbě, pokračovalo to tím, že jednu ze dvou látek vlastně už nemají, potom že už nemají ani tu druhou a že moji objednávku stornují. Ještě si (haha) napsali o číslo účtu - jako by ho neměli. To psali před měsícem a půl a stále odmítají poslat peníze zpět! Odmítají je tedy přehnané slovo, protože moje emaily prostě ignorují, neodpovídají na ně, telefon nemají a vypadá to, že svoje peníze už nikdy neuvidím.

Protože jsem blbá a nehledala jsem pořádně recenze. Když už vím, co hledat, našla jsem více podobných zkušeností a i jejich mateřská firma stoffe.de má dost špatných recenzí za nedodané zboží a nevrácené peníze.

Vyhněte se tomuto obchodu obloukem!

Reakce:
giuliettka
3258 příspěvků 20.07.18 18:18

@AnoNe Telefon je na stránkach +49 40 609459111.

AnoNe
884 příspěvků 20.07.18 19:42

To je ale telefon na německou stoffe.de

giuliettka
3258 příspěvků 20.07.18 19:48

@AnoNe Tak je to jedná firma, ja by som tam zavolala a skúsila to.

EJK
252 příspěvků 20.07.18 20:11

To je to iste ako www.dumlatek.cz

isko
1322 příspěvků 21.07.18 09:08

@EJK
Jako že www.latka.cz je to stejné jako www.dumlatek.cz
To ne, to jsou dvě různé firmy a dva různé eshopy.

EJK
252 příspěvků 21.07.18 20:44

@isko Pretože maju na úvodnej stránke rov naké niektoré obrázky, aj veľmi podobné členenie.

isko
1322 příspěvků 21.07.18 22:22

@EJK
Já jsem si tam žádných stejných obrázků nevšimla. Ale možná je to jen náhoda. Podobné členění taky mají, ale stejné určitě ne. Nicméně např. to, že raketoplán Buran a Challenger jsou (byli) si podobní, neznamená, že mají stejného výrobce.

www.dumlatek.cz má např. kamennou prodejnu v Praze na Harfě - www.latka.cz má odkaz jenom na tu německou centrálu.

Výběr látek taky není úplně stejný. Shodou okolností jsem oba eshopy před pár dny prohrabávala kvůli viskózám a to, co měli na latka.cz, nebylo v dumlatek.cz.

Na dumlatek.cz umožňují platbu na dobírku - zakladatelka píše, že na latka.cz takhle platit nemohla.

A střihy - na dumlatek.cz mají zajímavé tipy ke konstrukci střihů, zatímco na latka.cz mají nabídku hotových střihů.

Jordaan
8591 příspěvků 21.07.18 22:45

Ja na stoffe.de nakupuju casto (roky) a nikdy jsem zadny problem nemela a pokud ano, tak to zakaznicka linka vzdycky vyresila k me spokojenosti. Mam dokonce jejich flatrate na postovne, coz je vyborny vynalez.

EJK
252 příspěvků 22.07.18 09:15

@isko Ja som porovnavala len zbezne hlavnú stránku, preto som sa pýtala, aby som sa v tom nemusela prehrabávať. Ďakujem za podrobnú informáciu, som rada, že to nie je to isté.

isko
1322 příspěvků 22.07.18 09:28

@EJK
Aha, já jsem právě u vaší poznámky žádný otazník neviděla, tak jsem si myslela, že se neptáte.
Ale myslím, že otazník spolknul tenhleten editor, protože si myslím, že jsem u svého příspěvku taky psala otazník (hned za odkaz na webové stránky), ale nevidím ho tam.
Jinak já jsem taky ráda, že to není to stejné, protože ve čtvrtek jsem si na dumlatka.cz objednala látky a zaplatila je předem :-)

Dani17
430 příspěvků 22.07.18 09:59

@EJK @isko Dům látek objednávám a nemám s nimi nejmenší problém. Možná jeden malý ;) někdy barevnost změní můj monitor, tak pak přijde drobet něco odlišnějšího. ;)
Jinak kdo chce ještě látky, tak skvělou zkušenost mám s https://www.bargello.cz/ Jak osobní, tak později poštou, když jsem měla málo látky.

EJK
252 příspěvků 22.07.18 16:48

@isko Ten chýbajúci otáznik je moja chyba, ale myslela som to ako otázku, nie konštatovanie. Ospravedlňujem sa.

isko
1322 příspěvků 22.07.18 21:34

@EJK

Já už v tom nechci dál ťapkat, ale myslím si, že chybějící otazník je spíš chyba editoru, určitě se neomlouvejte, hlavně, že jsme si to vyjasnily.

Jindrason
288 příspěvků 23.07.18 09:45

teď je to takový trend. Lidi chytají na nesmyslné slevy a nabídky. Docela často se to právě vyznačuje tím ,že chtějí platbu předem a kartou. Přitom už byste měli zpozornět. Klasický prodejce nabízí více druhů plateb.

DanielaS
4873 příspěvků 23.07.18 10:16

Kdysi, opravdu pred cca 8 lety, jsem mela na latka.cz (to mozna jeste ani neexistovala ceska verze) problem, kdy na maily nereagovali. Napsala jsem na anglickou verzi v anglictine a odpovedeli a vyresili obratem. Jestli oni nemaji nejaky vypadek s ceskou verzi/ceskym personalem? Zkuste to jeste v nejakem jinem jazyce na prislusnou verzi, maji jich spoustu (anglickou, nemeckou, italskou, spanelskou, francouzskou, danskou…).

isko
1322 příspěvků 02.08.18 09:22

Hlásím, že balíček látek z www.dumlatek.cz dorazil dle časového plánu.
Což asi není úplně relevantní pro chuděru zakladatelku, já vím…

AnoNe
884 příspěvků 05.08.18 23:15

Jen pro info píšu, že peníze nakonec vrátili, k reakci se přemohli až po tom, co mi peníze přišly, a to v podstatě v tom smyslu, že nechápou, co mám za problém a proč by měli reagovat, když prý vrácení peněz předali účetní k řešení. No, 3 měsíce měli moje peníze, jsem ráda, že je mám zpět a už nikdy více. Zatím bezkonkurenčně nejhorší zkušenost s eshopem.

Bozidara1
3 příspěvky 08.04.19 22:57
Latka.cz už nikdy

Také bych se chtěla připojit k varování před eshopem latka.cz. Na tuto diskuzi jsem bohužel narazila teprve poté, co mi začalo být jasné, že s mou objednávkou asi za 4.800,–Kč není něco v pořádku. Podle e-mailu potvrzujícího mou objednávku měly látky dorazit do 5 - 6 dnů. Když se nic nedělo ani jednáctý den, a nedostala jsem od obchodu ani jakoukoliv zprávu, že to posílají/neposílají, ozvala jsem se sama. Napsala jsem dotaz na kontaktní e-mail uvedený jak na webovkách, tak v potvrzovacím e-mailu, jestli už byly moje látky odeslány a kdy je mohu očekávat. Vrátila se mi jenom automatická zpráva, a že prý na tuto e-mailovou adresu psát nic nemám, mám psát jinam a jen a pouze v němčině nebo v angličtině, jinak se se mnou nikdo bavit nebude. Napsala jsem tedy znovu, v angličtině, a dva dny se nic nedělo. Začala jsem být už hodně naštvaná, tak jsem se ozvala přímo přes formulář na webovkách látka.cz s tím, že pokud se mi nikdo neozve hodně rychle, obracím se na čoiku a možná i policajty (začala jsem mít o svých skoro 5 tisíc už vážně strach s tím, že jde možná o nějakej podfuk). Tak na to se mi ozvali velmi rychle - prý jedna z těch látek není v kuse ale v posledních dvou částech. Tak jsem jako pako přepočítávala rozměry pohovky, kterou jsem se chystala očalounit a sláva - ono mi to vyšlo, tak jsem jim napsala, že látku kupuji i ve dvou kusech a ať to hodně rychle pošlou, že už na objednané látky spěchám. Ozvali se mi teď po dvou dnech s tím, že prý sorry, ale ona je vlastně ta látka ještě navíc poškozená, tak mi ji vlastně prodat nemůžou a jestli chci tedy objednávku stornovat (měla jsem tam ještě dvakrát menší kusy dalších látek). Tak tedy jsem jim odepsala zcela upřímně, co si o jejich obchodu myslím, což je jednak to, že se chovají naprosto bezohledně (nad výběrem látky a následným propočítáváním rozměrů jsem strávila bez přehánění hodiny času, nemluvím o čase straveném nad úplně zbytečnou komunikací s obchodem - v angličtině, renovace nábytku na chatě se zdrží minimálně o jeden měsíc a tak tři týdny (doufám, že ne déle!) budou mé peníze ležet na jejich účtu a já se můžu jen nervovat, jestli mi ty peníze opravdu vrátí). Nemůžu si pomoci, ale celé to na mě působí dost podezřele, jakoby jim o ten prodej látek snad ani nešlo. Já nevím, nemůžou jen lákat z lidí peníze, které se jim třeba pak na účtu úročí? Ono když se to posčítá, nakonec webovky mají i pro německo a vel. británii myslím, tak to nějaké euro třeba hodí. Možná, že někteří, s menší objednávkou, to s představou reklamace v cizím jazyce i vzdají úplně. Jiné vysvětlení pro to nemám, ledaže tam kouří něco hodně silného. Ty webovky působí, podle mě, dost seriozně, dokonce tam pořád obnovují tu úvodní stránku, teď jim tam poskakovali zajíčci, hurá velikonoce. Tak za mě tedy ne, děkuji pěkně. Už nikdy.

Jordaan
8591 příspěvků 09.04.19 08:27

@Bozidara1

na nemecke verzi objednavam dnes a denne a nedam na ne dopustit. Komunikuji bez problemu a dodavaji rychle.

bao-baba
126 příspěvků 09.04.19 09:31

Hromadění peněz kvůli úrokům prakticky nemá smysl, jsou hrozně nízké. Spíš mi to připadá jako vytloukání klínu klínem - třeba nemají dost kapitálu na financování nákupů a objednávky dřívějších zákazníků platí z peněz, které vybrali od nových. No a jednoho dne to letadlo spadne.

Moir
2191 příspěvků 09.04.19 12:33

@bao-baba spíš trochu chaos u obchodu, který funguje napříč celou Evropou a minoritní země a řeči poněkud zanedbává logisticky i administrativně, než pokus o podvod a letadlo, což je ale neomlouvá

Bozidara1
3 příspěvky 09.04.19 15:15

Samozřejmě nevím, jak to je. Na mě to prostě působilo celé hrozně divně, vzhledem k tomu množství „chybiček“, které se do toho mého nákupu vloudily:
1. dlouho potom, co jsem už měla mít látky doma, se mi nikdo ani neozval. Vyřizoval tam někdo tu mou objednávku? Nebo na to 10 dní ani nesáhli?
2. když jsem se chtěla ozvat sama, uvedený kontaktní e-mail nefungoval
3. stížnosti na naprostou ignoranci mé objednávky je možné posílat pouze v cizím jazyce. Mezi staršími ročníky s tím podle mě bude docela problém, to však dopředu nezjistí
4. ani na mou anglicky psanou zprávu nikdo neodpověděl, dokud jsem neuvedla, že zvažuji návštěvu policie (a to bylo míněno upřímně, protože jsem se opravdu bála, že jsem peníze odeslala nějakým podvodníkům)
5. prvně byl problém s délkou látky, byla ve dvou kusech
6. látky jsem nakonec stejně nedostala, po skoro třech týdnech zjistili, že je vlastně látka poškozená.
Na mě je těch náhod prostě nějak moc, no.

Moir
2191 příspěvků 09.04.19 15:30

Když mi kamarád vypráví, jak se baví skladníci v různých skladech - balík křehké - nakopneme to a pošleme to do sběrného koše jako kopačák, obyč balík - soutěž v hodu na cíl; v jisté pobočce PPL se vyšetřovala krádež obsahu balíku - skladníci sežrali v něm obsažený dort; soutěž v nejzajímavější skvrně, která vznikne přejetím centrofixu vysokozvižným vozíkem…
takže se zas tak strašně nedivím, že je v těch skladech bordel jaký je
(opět, není to žádná omluva a podobné historky komentuji "dementi, debilové, blbci a zloději)

Bozidara1
3 příspěvky 09.04.19 17:06

:))). Díky Moir za pobavení, aspoň se člověk může v tom svým nas.štvání zasmát. Asijo, asi to tak nějak bude. Já se s tím akorát ještě nesetkala, ale nejspíš to muselo jednou přijít :)

Váš příspěvek

Před šesti lety se zřítila textilka Rana Plaza

Módní svět si připomíná šest let od zřícení textilní továrny Rana... Celý článek

Články z Expres.cz

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Poslední článek:
Jak vypadá módní deziluze

Autor: Kamila

Spousta lidí by vraždila za práci u předních značek haute couture.... Celý článek