Také bych se chtěla připojit k varování před eshopem latka.cz. Na tuto
diskuzi jsem bohužel narazila teprve poté, co mi začalo být jasné, že
s mou objednávkou asi za 4.800,–Kč není něco v pořádku. Podle e-mailu
potvrzujícího mou objednávku měly látky dorazit do 5 - 6 dnů. Když se
nic nedělo ani jednáctý den, a nedostala jsem od obchodu ani jakoukoliv
zprávu, že to posílají/neposílají, ozvala jsem se sama. Napsala jsem dotaz
na kontaktní e-mail uvedený jak na webovkách, tak v potvrzovacím e-mailu,
jestli už byly moje látky odeslány a kdy je mohu očekávat. Vrátila se mi
jenom automatická zpráva, a že prý na tuto e-mailovou adresu psát nic
nemám, mám psát jinam a jen a pouze v němčině nebo v angličtině, jinak
se se mnou nikdo bavit nebude. Napsala jsem tedy znovu, v angličtině, a dva
dny se nic nedělo. Začala jsem být už hodně naštvaná, tak jsem se ozvala
přímo přes formulář na webovkách látka.cz s tím, že pokud se mi nikdo
neozve hodně rychle, obracím se na čoiku a možná i policajty (začala jsem
mít o svých skoro 5 tisíc už vážně strach s tím, že jde možná
o nějakej podfuk). Tak na to se mi ozvali velmi rychle - prý jedna z těch
látek není v kuse ale v posledních dvou částech. Tak jsem jako pako
přepočítávala rozměry pohovky, kterou jsem se chystala očalounit a sláva
- ono mi to vyšlo, tak jsem jim napsala, že látku kupuji i ve dvou kusech a
ať to hodně rychle pošlou, že už na objednané látky spěchám. Ozvali se
mi teď po dvou dnech s tím, že prý sorry, ale ona je vlastně ta látka
ještě navíc poškozená, tak mi ji vlastně prodat nemůžou a jestli chci
tedy objednávku stornovat (měla jsem tam ještě dvakrát menší kusy
dalších látek). Tak tedy jsem jim odepsala zcela upřímně, co si o jejich
obchodu myslím, což je jednak to, že se chovají naprosto bezohledně (nad
výběrem látky a následným propočítáváním rozměrů jsem strávila bez
přehánění hodiny času, nemluvím o čase straveném nad úplně zbytečnou
komunikací s obchodem - v angličtině, renovace nábytku na chatě se
zdrží minimálně o jeden měsíc a tak tři týdny (doufám, že ne déle!)
budou mé peníze ležet na jejich účtu a já se můžu jen nervovat, jestli
mi ty peníze opravdu vrátí). Nemůžu si pomoci, ale celé to na mě působí
dost podezřele, jakoby jim o ten prodej látek snad ani nešlo. Já nevím,
nemůžou jen lákat z lidí peníze, které se jim třeba pak na účtu
úročí? Ono když se to posčítá, nakonec webovky mají i pro německo a
vel. británii myslím, tak to nějaké euro třeba hodí. Možná, že
někteří, s menší objednávkou, to s představou reklamace v cizím
jazyce i vzdají úplně. Jiné vysvětlení pro to nemám, ledaže tam kouří
něco hodně silného. Ty webovky působí, podle mě, dost seriozně, dokonce
tam pořád obnovují tu úvodní stránku, teď jim tam poskakovali zajíčci,
hurá velikonoce. Tak za mě tedy ne, děkuji pěkně. Už nikdy.