Jaké máte zkušenosti se zásilkovými obchody? Např. bonprix, halens, otto a další? Nakupujete v nich? Vyplatí se to? Je to moc velký risk? Konkrétně v bonprix mě zaujaly nějaké svetry, ale nevím, zda si je objednat. Někdo píše, že je to hrůza a děs, někdo vychvaluje. Díky za všechny postřehy a tipy.
Zásilkové obchody - jaké máte zkušenosti?
Já tady tedy nikdy nenakupovala a asi hlavně proto, že jsem vždycky
slyšela pouze rozporuplné reakce.. ale taky by mě zajímaly názory jejich
zákazníků a zákaznic
@BáraVZ Ještě kdysi jsem objednávala z Qelle když ještě bylo a měla jsem dobrou zkušenost. Třeba povlečení vydrželo doteď a to je tak 5 let. Jeden kabát mi taky ještě slouží. Halens je asi prý pokračování Qelle, tak to bude pravděpodobně podobné. S bonprixem mám dvě blbé zkušenosti, zboží jednou přišlo úplně jiné než podle fotky a z hnusného materiálu a musela jsem vracet, boty přišly pěkné ale s křivě nalepenými podpatky takže na zníčení nohou. Hodně se dá vyčíst v komentářích…
Nakupuji přes Bonprix a Halens, dodací lhůta nic-moc (až 3 týdny),
záměna zboží je spíš vyjímečná, ale kvalita je dost sporná podle druhu
oblečení.
Z Bonprixu akrylový svetr vždycky zklamal, to bych už nezkoušela, ale basic
trička ba+elastan jsou super, poslední „várka“ svetřík a rolák
z 70%ba+30%polyamidu nemají chybu a takový výběr barev jsem jinde
neviděla. Takže když svetr, spíš zkus nějaký směsový, ne čistý
polyakryl.
Z Halensu mám taky pár velmi vděčných věcí, příjemně překvapil
i oranžový kabát s 50% vlny, z bývalého Quelle taky ledacos pořád
nosím - pyžama, domácí kalhoty apod.
U obou - cokoliv jsem vracela (a bylo to tak 40% věcí…), nikdy nebyl
problém s vrácením peněz, většinou do 3 dnů na účtě. Možná
i díky tomu že to vždycky pečlivě skládám a balím.
Já teda hlavně oceňuju, že si všechno v klidu pozkouším doma ke všemu
možnému a v klidu rozmyslím. Zpětné balení (do původního pytlíku) a
cesta na poštu je pro mě mnohem menší zlo než většinou neúspěšné
lítání po obchodech, poštovné je mi menší než cestovné do
„velkoměsta“…
Nakupuji v Halensu a to hlavně proto, že mají Next kalhoty v prodloužených délkách, které v kamenném Nextu nekoupím. Sem tam přihodím nějaké basic kousky, ty jsou kvalitativně většinou odpovídající.
@BáraVZ píše:
Jaké máte zkušenosti se zásilkovými obchody? Např. bonprix, halens, otto a další? Nakupujete v nich? Vyplatí se to? Je to moc velký risk? Konkrétně v bonprix mě zaujaly nějaké svetry, ale nevím, zda si je objednat. Někdo píše, že je to hrůza a děs, někdo vychvaluje. Díky za všechny postřehy a tipy.
Z Bonprixu už nikdy, pokaždé mi přišel jiný odstín barvy, a velikost taky pokaždé jiná, ikdyž byla uvedená stejná. Takže za mě NE.
Z bonprix objednáváme basic kousky a spodní prádlo, pánské i dámské a pyžama. vracíme málo, velikostně to většinou odpovídá. Vyplatí se počkat na poštovné zdarma. Máma má z bonprix krásné pouzdrové šaty co vypadají jako od švadleny a moje šaty byly jak hadr na podlahu - je to o štěstí!
Také mám špatné zkušenosti s Bonprixem. Na obrázku nádherné věci, ale došel hadr, prostě děs. Takže jsem vyléčená. Boty občas objednávám - na www.obuvdirrovi.cz. Mají značkovou obuv- Tamaris, Rieker, a veliký výběr. Spokojenost.
@cryptoprocta
Zkušenosti s Florian Fashion mám jenom ty nejlepší a ráda je doporučím.
Stránky jsou sice poněkud nepřehledné, ale paní, co obchod vede, je velmi
vstřícná - blesková komunikace, šaty přeměří, pomůže podle mír
vybrat správnou velikost a střih, s případným vrácením by asi taky nebyl
problém. Co nemají skladem objedná z UK, jen je pak delší dodací lhůta,
čekala jsem asi týden. Objednávka pak probíhá přes mail. S kvalitou
šatů jsme spokojená, za tu cenu paráda, ačkoliv mě teda ještě čekala
návštěva u švadleny, která mi upravila délku a ramínka. S tím jsem ale
počítala a nevyhla bych se tomu ani při nákupu v kamenném obchodě. Šaty
mám tyto
a už se těším, jak je konečně vynesu
@Valentinas píše:
Také mám špatné zkušenosti s Bonprixem. Na obrázku nádherné věci, ale došel hadr, prostě děs. Takže jsem vyléčená. Boty občas objednávám - na www.obuvdirrovi.cz. Mají značkovou obuv- Tamaris, Rieker, a veliký výběr. Spokojenost.
Objednáváte u sebe? Platíte si převodem nebo keš?:-)
@Valentinas Milá paní Emilie Dirrová, když si děláte reklamu na váš obchod, tak prosím alespoň neklamte spotřebitele. Když máte pod nadpisem GTX takové strašné rádobyboty, jako je např. Wolf, které neviděly tuto membránu ani z rychlíku, tak to už je opravdu na návštěvu ČOI.
@Barbuchaa díky moc za reference. Šaty mám zatím jenom objednané, ale můžu potvrdit výbornou komunikaci s paní Florianovou už teď. Tak snad budou i šaty v pořádku.
