pilotDodo

Registrován od: 03.03.13, naposledy on-line 25.10.16 12:31
Počet příspěvků v diskusích: 718 Kvasiny
Hodnocení uživatele: 9615 4599
 
04.11.15 14:34

Některý děcka s tím začnou už ve dvou letech, to je pak nejlepší řešení vstoupit do obchodu, vypustit dítě na lov a hlídat jen nutné parametry (funkčnost, kvalita, cena), ušetří se tím spousta nervů na všech stranách :D Zobrazit komentář »

03.11.15 22:41

Jenom vás mám ráda a mám volno :D Zobrazit komentář »

03.11.15 22:41

No, ale pořád nechápu, co je na tom tak špatného, aby se člověk bál, že takového člověka vychová? Trencle jim nelezou, nesmrděj, z hlediska základního pekla jsou v pohodě, dál už se jedná o osobní vkus každého, kdo na ně kouká, ne na objektivní hnus ;) Zobrazit komentář »

03.11.15 16:40

Na zženštilém šamponkovi je asi stejně tak špatnýho jako na drsném metalistovi. Chápu, že se vám nelíbí, mně taky nějak nepřitahujou stejně jako punkáči a další, ale v čem jsou špatní jako lidé? Plánují spiknutí a všechny nás zotročit a poslat makat v kosmetických firmách? :D Zobrazit komentář »

03.11.15 16:37

Jasně, děcko chce nakupovat, ale my ho radši potáhnem na fotbal, i kdyby sebevíc nechtělo, protože prostě šampónek a fuj a musíme ho vychovat ku správnému světonázoru co se týče chlapskosti, gelu a bezohlednosti ku přáním druhých, jaj! Zobrazit komentář »

23.10.15 10:14

Viz odpověď výše. Stačí trochu pohledat a najdete hned několik organizací, které se tímto problémem zabývají, seznamy výrobců, petice, záznamy o jednáních s nimi, jejich reakce... Netýká se to samozřejmě jen módy, ale i potravin, počítačových komponentů (tzv. krvavé nerosty) atd. Zobrazit komentář »

23.10.15 10:04

Dost jednoduše. Je již dlouho známo, že řetězce s levným oblečením (Orsay, HM, New York...) využívají otrockou práci. Takže se stačí mrknout na cedulku :D Obecně si pomůže uvědomit, za jakou cenu ušijí daný kus oblečení švadleny a za jakou cenu se prodává stejný kus oděvu v daném obchodě. Tričko za 300 stovky prostě za normálních férových podmínkám k lidem i životnímu prostředí nevyrobíte. Zobrazit komentář »

20.10.15 20:21

Čímž nechci způsobit, že se smečka lvů vrhne na nové oběti, jen chci říci, že když už člověk něco plácne, měl by se tím řídit :D Zobrazit komentář »

20.10.15 17:51

Ne, já s váma de facto souhlasím, resp. s vaším tvrzením, že kupovat si nový kožich ze zvířat, která jsou chována jen pro kožešinu a v nevyhovujících podmínkách, a nové hadry z řetězců, které všechny používají otrockou práci, je neetické. Sama jsem kvůli tomu změnila styl nakupování. Co kritizuju na vás je to, že ačkoliv kritizujete kožichy I oblečení vyrobené otroky, vrhla jste se POUZE na dámu s kožešinou, třebaže tu nejste nová a okomentovala jste dost modelů s řetězcovým oblečením, ale vůbec jste přitom nekritizovala neetičnost oblečení. Zobrazit komentář »

19.10.15 20:39

Ale já se bavím o příspěvcích tady v Galerii, kde máte (téměř) vždy napsáno, odkud oblečení je a bavím se o tom proto, že jste sama zde pod modelem v Galerii kritizovala nošení oblečení, které bylo vyrobeno otrockou prací :D Vy si protiřečíte v onom i tomto příspěvku :D Zobrazit komentář »

17.10.15 12:45

A jak známo, národy stále ještě spřízněné se svým životním prostředím (např. pro tento případ jsou vhodní Inuité) jsou charakteristické recyklováním a využíváním věcí do mrtě, kvůli tomu jsou nám dost často předhazovány, takže vyhodit nebo nepoužívat funkční věc, kterou už zkrátka máme, by byla podle nich naprostá kravina :D Zobrazit komentář »

17.10.15 09:38

V tom případě nechápu, proč jste takhle eticky nevtrhla i ke všem ostatním modelům, když tu prakticky každý má na sobě něco z řetězce, popř. od Vietnamců, takže otrocká práce nejen dětiček obsažena. Zobrazit komentář »

02.10.15 13:46

Děkuju :) Ono je to oblečení a všechny ty nutné doplňky a hlavně boty! (jak ty se špatně shání...) poměrně drahé, navíc jednou z manter lolity je kvalita, kvalita a kvalita :D Tak si to myslím každý potenciální pozér dost rozmyslí :D Zobrazit komentář »

02.10.15 10:03

Omlouvám se, špatně jsem to předtím formulovala, znám i pár extrovertních lolit, ale především jich neznám většinu. Z komunity jsem už pár let pryč. Kdybych měla generalizovat správně, tak jediná opravdu společná věc úplně všem lolitám je, že se jim tahle móda líbí. Za sebe vím, že ji nosím prostě proto, že se mi líbí. Nic víc. Filosofie s ní spojená je taky hezká, mám ráda historii, takže to, že vychází z historického odívání, je hezká třešnička na dortu, ale nijak to neřeším a neprožívám. Takových jako já je spousta. Pak jsou zase holčiny, které k lolitě přišly z té strany filosofie a historie, zajímaly se o Japonsko, studovaly jazyk, kulturu, zvyky a objevily lolitu a pak je u nich její nošení nejen kvůli líbivosti jejich vkusu, ale celkově odpovídá jejich japanofilii :D Další k lolitě zas přišly přes evropské historické odívání, classic lolita, která prakticky odpovídá tomu 19. století, je pro ně skvělý způsob jak se oblékat civilně a přitom v rámci jejich historizujícího vkusu a zas se to váže k něčemu jinému než u těch předchozích případů. Zkrátka, dokážu se do toho zamotat i já, natožpak někdo cizí :D Je to jako u všeho, každý člověk je originál a nedá se zevšeobecnit. PS: Promiňte, ale tohle Já tam prostě nevidím žádný názor, jenom samoúčelnou extravaganci, takže bych usoudila právě na ty psychické problémy a komplexy a snahu na sebe za každou cenu upozornit. prostě je hanlivé a nikomu se to líbit nebude, když o něm tohle řeknete. span classsmallPříspěvek upraven 02.10.15 v 10:05/span Zobrazit komentář »

02.10.15 09:13

Ne. Teda, hovořím teď za sebe a za své známé (ale je jich dost, mám pocit, že introvert k introvertu sedá :D ), ale takhle to nefunguje. Moje oblečení není má maska, jsem to já de facto. Oblečení prezentuje můj um, vkus, znalosti módy/materiálů/blabla, samozřejmě, že se snažím, aby mi to slušelo, takže se k tomu přidává prezentace mé krásy... Proto nás pak mrzí, když zaslechneme nějakou opovržlivou, dehonestující nebo výsměšnou poznámku (mně se to naštěstí zatím stalo jen tady, ne na živo) a naopak nás tak těší, když nám někdo řekne, jak nám to sluší, že jsme šik apod. Tohle je myslím shodné pro nás pro všechny, nehledě na módní styl. Zobrazit komentář »

01.10.15 16:27

Po kolikáté to tu budu znova vysvětlovat? Lolita vychází z dívčí evropské módy 19. století a s tím se, co se týče filosofie spojené s tímto módním stylem, pojí i správné způsoby mladé dámy, etiketa, slušnost, čestnost, ženské práce jako vyšívání, šití, výtvarné umění, dále četba prózy i poezie, čajové dýchánky, nápomocnost ostatním... Samotná móda se nám zkrátka líbí pro svoji kouzelnost, dívčí styl, jemnost, něžnost, panenkovost, u podstylů jako gothic tajemnost... Zkrátka jako se mi líbí i elegantní minimalismus pro své strohé linie a až jakousi nadpozemskost, když se to nositelce opravdu povede, tak se mi může úplně obyčejně líbit i něco jiného :D A snaha o extravaganci a vyčnívat z davu většinou nepadá úplně v úvahu, protože většina nositelek lolity, co znám, jsou děsní introverti a musí překonávat naopak strach z toho, co na to okolí :) PS: Ačkoliv netuším, co by na snaze o extravaganci a vyčnívat z davu mělo být špatného, tu na MP to je od začátku taková oblíbená a omílaná věc, jak jsou všichni okolo děsní a pak se nám pošklebují atd. :D (A že znám Peklo úplně od jeho začátků, kdy tu bylo jen pár článků a pod nimi do 18 komentářů.) span classsmallPříspěvek upraven 01.10.15 v 18:06/span Zobrazit komentář »

02.08.15 17:49

Už jsem poučena :D Zobrazit komentář »

02.08.15 17:31

Stricc: Rozmyslel si to právě proto, abychom spolu ladili, že by to k sobě nevypadalo dobře :D Chudák :D Trochu jsem se nad jeho výběrem barev zamyslela a uvědomila jsem si, že je zlatíčko. Červenou totiž moc rád nenosí, ale ví, že se mi v ní moc líbí, navíc je to barva lásky. Chtěl mi udělat radost i dát najevo svou lásku barvomluvou; ladil zkrátka oblečení podle jiné filosofie než my. A z hlediska svého srdce přiznávám, že ta jeho mě teď zahřála na duši, když jsem si ji uvědomila. Ne, že bych na svatbě s ním nebyla spokojená, červená mu setsakra sekne :D Zobrazit komentář »

29.07.15 17:49

Nebylo mi jedno, jak bude vypadat, ale v rámci našeho vztahu (každý vztah to má jinak naladěný a řeší jiné věci) bych se, když se rozhodl, že své oblečení zvládne sám, cítila jako... jako bych podkopávala jeho úsudek, jeho schopnosti, což by mi bylo velmi líto, když si mají svatbu oba užít i se těšit z příprav a přitom by se jeden z nich cítil jako neschopný trouba. Věděl, že květiny budou laděny do růžovobílé. Holt si vybral barvy jiné, tlouklo se to, naštěstí mám jiné priority, co se jeho týče :D Vzhledem k tomu, že se ještě dva dny před svatbou rozhodoval, jestli nepude v gotické zbroji rytíře nebo v oděvu z doby třicetileté války, o tom, že bychom ladili, jsem ani moc neuvažovala :D To jen k dotazům jako vysvětlení, neshazuju kritiku, o nesladěnosti mají pravdu. Zobrazit komentář »

29.07.15 16:28

Můj chlap není moje hračka ani dítě, když řekne, že něco zařídí sám, tak si to zařídí sám podle svého. Klidně ho kritizujte, ale vyhněte se tomu zastaralému mòdu: za muže může jeho partnerka, která musí mužovi vše nakázat a vymyslet, zakázat a řídit jej. Je to dost dehonestující vůči nim. Zobrazit komentář »

29.07.15 16:23

Manžel je šermíř, žádnej lumbersexuál, chudák... :D span classsmallPříspěvek upraven 02.08.15 v 17:34/span Zobrazit komentář »

28.07.15 19:38

Nevadí mi, že je hodnocen, jen vám popravdě píšu, že na dotazy ohledně jeho nemohu odpovídat, protože oblečení bylo čistě v jeho režii a já mu do něho nekecala, ani se následně nezajímala :D Zobrazit komentář »

28.07.15 19:34

Tento dotaz byste musela směřovat na něj, já nic nevím :D Zobrazit komentář »

28.07.15 19:32

Jo, něžná uličnice, to je přesně můj naturel :D takže jestli tak vypadám, úkol splněm :D Zobrazit komentář »

28.07.15 19:29

Ženich se oblékal (tedy i nakupoval) zcela sám a kvůli tradici, že ženich nesmí vidět nevěstu ve svatebním před chvílí D, odmítal vědět cokoli o mém ustrojení. Ladění k sobě jsem proto ani nepředpokládala :D To jen pro info, aby se lépe promýšlela kritika a hodnocení. Zobrazit komentář »

27.07.15 18:58

Děkuju :) Zobrazit komentář »

30.06.15 08:38

Docela chápu, proč nedovolila svatebčanům uvolněnější styl minimálně polovina by dorazila v džínách a tričku :/ Zobrazit komentář »

08.06.15 21:05

:D Zobrazit komentář »

08.06.15 20:28

Vypadáte jako Kurt Hummel :) Zobrazit komentář »

26.05.15 06:55

Obdivuju krásný rovný nohy, celá jste moc krásná :) Zobrazit komentář »

18.05.15 11:23

Máte pravdu, podvyživený může být i obézní člověk, člověk s podváhou zase nemusí, smotala jsem to dohromady :) Zobrazit komentář »

17.05.15 18:06

O jiskře v oku nepíšu jako o diagnostice této slečny a na fotce :D Snad v reálu, když někoho potkáte, si všimnete, jestli je to chodící zombie nebo člověk s chutí do života ;) Myslela jsem, že jsem to napsala jasně, když jsem neukázala na tuto slečnu, že má na fotce jiskru... Se zbytkem vašeho příspěvku se nemůžu přít, ačkoliv BMI ideální vodítko není (a nemusíme chodit rovnou ke kulturistům, moje maminka byla odjakživa žíravina na jídlo, sportovala, trampovala.. a po prvním dítěti měla BMI 15 :D já mám zase BMI 18/19, tedy lehkou podváhu, můžete se na mě mrknout, jestli působím podvyživeně), myslím, že lepší nechat diagnostikovat lékaře a to hezky naživo :) Zobrazit komentář »

16.05.15 07:56

@AnaKarenina Dospívající slečny a vy by si měly uvědomit, že přirozeně štíhlých postav existuje více typů... přirozeně znamená, že se k oné postavě člověk neprohladověl drastickými dietami, ani neprožral, že tak zkrátka narostl. Významný rozdíl mezi anorektičkami a štíhlými holkami je v jiskře, zdravý člověk má jiskru, energii. Tak si přestaňte brát tuhle diskuzi osobně, když se rozebírá jiný typ postavy než váš. A už konec s těma diagnózama přes internet. span classsmallPříspěvek upraven 16.05.15 v 07:56/span Zobrazit komentář »

30.03.15 19:16

Vypadáte v tom příjemně nenuceně a přirozeně, to se mi moc líbí :) Zobrazit komentář »

02.03.15 18:31

Ááá, tohle si představuju pod pojmem sexy nerd (doufám, že tím nikoho nepohorším) :D nehodnotím jednotlivé oblečení, ale celkový dojem a ten je perfektní, včetně účesu :D Zobrazit komentář »

25.02.15 10:03

A podle toho krásného, jemného a něžného obličeje jste to nepoznala? I to tělo i přes to oblečení je jasně ženský, slečna má velmi jemnou, gracilní postavu, naprosto nechlapskou... teď to nemyslím jako útok na vás, jen mě to překvapilo... Zobrazit komentář »

23.02.15 18:05

Šaty jsou sice hodně pestré, ale materiál je klasický plesový, proto určitě jsou vhodné, zvláště na maturitní ples oslavu mládí! (takže nějaká veselost a svěžest k tomu patří :) ) Jste krásná, šaty vám sluší a padnou, super :) Zobrazit komentář »

Napsat uživateli pilotDodo zprávu   Přidat uživatele pilotDodo do přátel

Přátelé uživatele

Poslední článek:
Módní nákupčí: Povolání snů, nebo hrůzy?

Autor: Kamila

Svět skloňuje velká jména návrhářů, přitom o našem šatníku... Celý článek