„Co myslíte, jak na tom jsme?“
Chudě.
Agentura UBS zkoumala vztah lidí ve věku 18-35 let k luxusní módě.
Výsledek? Na celém světě se velké oblibě těší Gucci a Louis Vuitton.
Mladá generace má 85% zásluhu na růstu tohoto průmyslu, z nichž 20 %
tvoří mladí Číňané.
Očekává se, že do roku 2025 budou mileniálové tvořit 45 % veškerého
zisku. A jak jsou na tom jednotlivé národnosti? Italové a Američani prý
utrácejí více než starší zákazníci, bohužel o mladých Češích se
průzkum nezmiňuje. Co myslíte, jak na tom jsme?
zdroj: https://www.businessoffashion.com/…urite-brands
Jana, 5.10.18 00:00, z kategorie: Módní značky
Hehe, v upoutávce na pravé straně monitoru na mě vyskočilo „Agentura
UBS zkoumala vztah lidí ve věku 1835 let k luxusní módě…“ Po rozkliknutí už tam je správně 18-35.
Připadá mi to jako zapeklitá slovní úloha: Do roku 2025 budou mileniálové tvořit 45 % veškerého zisku. Mladá generace má 85% zásluhu na růstu tohoto průmyslu, z nichž 20 % tvoří mladí Číňané. Pokud bude růst lineární, jaký podíl na tržbách mají mladí Číňané nyní?
Tak jsem se ptala dětí jestli Gucci nebo Vuitton. Syn by raději boty na lezení nebo cosi do hor a dcera prachy na ruku, prý objevila brašnářství s výběrem usní a shopper si nechá ušít, za zbytek půjde do kina. Ve třídě má jednu spolužačku, která má Vuttionku, slečna předvádí módu, vydělala si a ni sama.
Komentáře rychlovky
Zobrazovat komentáře chronologicky