Reklama jako reklama. Nesnáším žádnou. Ale tohle je jako reklama dost dobré.
Český sušenkový gigant fušuje do obuvi. Tiskne na ně polomáčené!
Kdo by nechtěl tenisky přímo k nakousnutí! Přesně tak zřejmě uvažovala značka Opavia, když se rozhodla vytvořit limitovanou kolekci bot posetých sušenkami. Sušenkový gigant se spojil se slovenskou obuvnickou značkou Tikoki, která vytváří boty z přírodních materiálů, jako je kaučuk nebo bavlna. Na teniskách najdete nejen řadu oblíbených polomáčených, ale i dalších oplatek. Opavia věří, že tím zaujme více mladých spotřebitelů. Nejsme si však jistí, zda dnešní mladí chtějí nosit zrovna sušenky připláclé na botách! Každopádně kampaň pojede na Facebooku značky a boty získáte pouze tak, že o ně budete soutěžit. No tak hodně štěstí! Líbí se vám nápad českého výrobce cukrovinek, nebo je to pořádný krok vedle?
Admin Módnípeklo.cz, 18.7.18 00:00, z kategorie: Zaujalo nás
Určite si nekúpim topánky iba preto, že sú na nich oblátky,a ani oblátky len kvôli tomu,že som ich videla na teniskách.Ale ja som asi ten menšinový, nezaujímavý zákazník. Zásadne si nekupujem oblečenie ktoré má na viditeľnom mieste logo výrobcu. Robiť im reklamu a ešte za to aj zaplatiť ?! Ale inak si myslím, že to od Opavie nie je zlý nápad, lebo reklamu na obvyklých miestach po čase už ani nevnímame, a toto je predsalen iná nová,neobvyklá plocha.
…odkedy je „český sušenkový gigant“ pod Mondelez International, tak sa to jednoducho nedá žrať, žiadna takáto prijebaná kampaň im nových zákazníkov neprinesie… čo tak vrátiť maslo do sušienok??? alebo arašidy do tatraniek???? alebo vyhodiť glukózovo - fruktózový sirup a použivať cukor???? hmm????? šmejdi odporní
Komentáře rychlovky
Zobrazovat komentáře chronologicky