Jaké styly znáte?

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu

Najdete v encyklopedii: Módní styly

Stránka:  « Předchozí 1 2
Niveau
20 příspěvků 13.7.12 17:41
Glamour

Zrovna jsem se zarazila nad fotografiemi kamaráda fotografa, který fotí „ve stylu glamour“. Fotky mi ale přijdou ohromně laciné, na většině z nich je modelka v korzetu a podvazcích nebo nějakém krajkovém prádle a já si říkám, že tohle asi NENÍ ten správný glamour…
Já vždy myslela, že pojem „glamour“ v sobě nosí luxus, eleganci a oslavu krásy ženského těla - ale spíše náznaky erotična než fotky, za které by se nemusel stydět katalog erotických služeb, ale i strýček Google na mě vyplivl polonahé krásky v lascivních pózách.
Co je tedy glamour, jaké typické znaky a představitelé (módního i fotografického směru) se dají jmenovat?

Chari
541 příspěvků 13.7.12 19:03

@Niveau glamour má svádět, ale ne přes čáru, modelka nemusí být úplně oblečená, ale ne vulgární.. rafinovaný je to slovo, které hledám. Glamour by měl být rafinovaný. Ovšem jako glamour se označuje kde co, ono to zní líp než erotická fotografie:).
Zkráceně je to prostě něco mezi aktem a erotickou fotografií.
Něco jako klasičtí zástupci asi neexistuje, protože nikdo nedělá a nedělal jen glamour, ale třeba Cecil Beaton a jeho fotka ležící ženy s krajtou, něco od Helmuta Newtona, poslední portréty Marilyn Monroe (víc si z hlavy nevybavím, ale večer se kouknu po konkrétních obrázcích:))

Niveau
20 příspěvků 13.7.12 19:18

@Chari Myslela jsem něco takového… Takto si já představuji glamour :)

Chari
541 příspěvků 13.7.12 19:24

@Niveau Jo, to je ono. Svádí, ale není to vulgární.

Kiririn
95 příspěvků 14.7.12 17:58