Šátek givenchy to nezachrání a pěkný škrtikule.
bunda: H&M
kalhoty: H&M
košile: C&A
kravata: New Yorker
boty: Baťa
šátek: Givenchy
hodinky: Balenciaga
náramek: Balenciaga
brýle: Marc Jacobs
Protože je to Balenciaga
aby to znělo a slipy jsou z šátků hermés, znám pána z blogu který vede
s jeho sestrou, občas mi to přijde jako incestní a zcestný blog jakože
marek mi koupil k narozeninám a s Markem jsme na Valentýna
Na mě je to moc pop up, prostě cvakni mě a svleč magazín se zavřel
Prorsum
Hlavní protagonisté blogu sourozenci nejsou, mají také každý jiné příjmení. (vlevo
nahoře)
Bratr té dívky se tam sice také objevuje, ale
jen občas.
Zdravím Vás, jen pro upřesnění, nevím, kde jste přišel na to, že je Marek můj bratr. To by bylo opravdu hodně incestní, takže vás snad potěším, je to můj přítel, abyste nezůstal uveden v omylu.
Asi by se mi to líbilo, kdyby to na sobě měla holka. Uplé kalhoty,
těsná bunda… ok.
Na chlapovi jsou pro mě těsné kalhoty absolutní hrůza. Nemůžu se zbavit
představám, jak je tam ten malej chudák asi namačkanej. Navíc křivá
hubená nožka v upnutém textilu… No prostě ne.
Bunda je moc těsná, brýle jsou příšerný, účas a vousy s knírem taky.
Celý outfit prostě křičí: Je mi to všechno malý!
Není to špatné, ale tento typ kalhot zdá se mi poněkud nešťastný, ale
určitě plus za vlasy, ty jsou super
Podla mna super, ale tie stihlunke nozky by som nedavala do tak extra slim dzinsov…skodi to detom…hlavne tym buducim, ja som mojmu drahemu manzelovi raz kupila bez skusania take uzke pyzamo a musela som ho vyhodit…strasne silna antikoncepcia! vyzeral v nom strasne antisexualne.Ja by som odporucila ked uz tak uz nejake pekne rovne rifle so spravnou dlzkou a sedom, take zakryju nedostatok prilis stihlich noh u muzov, takto to vyzera velmi disproporcne teda objemnejsi vrch a utly spodok.
A když muž kupuje pyžamo ženě, tak to platí taky?
Větší kravinu jsem fakt neslyšela. Co by na nákupu nočního oděvu pro
manžela mohlo bejt antisexuálního? Holt už nám není osmnáct a láska nás
sama nezahřeje dost, abychom spali bez. Naopak, lepší pyžamo od manželky
než potrhané triko a trenýrky, které už se nedají nosit ani na fotbal.
Ano, tak to podle mě platí taky. Jsou věci, které si má člověk vybírat a kupovat sám. Nepřipadá mi normální, pokud manželka kupuje manželovi pyžamo bez jeho přítomnosti. A jestli ho kupuje proto, „aby proboha už nespal v těch otrhaných trenkách“, tak to pak jo, to si evidentně zaslouží jeden druhého. Normální chlap to má poznat a koupit si to sám, aby mu to jeho normální manželka nemusela řešit takto.
Kdysi jsem taky mívala ideály, co by kdo měl jak dělat. Pak jsem zjistila za prvé, že v životě to někdy funguje jinak, a za druhé, že to není chyba. Někteří muži si kupují pyžama sami, jiní radši požádají manželku, a třetím je jedno, co mají na sobě - to neznamená, že jedni z nich jsou méně hodnotní jedinci, prostě mají odlišné priority. Co když je, například, ten týpek v orvaném tričku jinak úžasný a citlivý člověk, zatímco ten, co si sám koupí stylové pyžamo, studený čumák? Nikdo není dokonalý ve všem. Samostatnost v nákupu nočního prádla nemá žádnou souvislost s kvalitou sexu či vztahu (či sexu ve vztahu) - stejně jako s ní nemá souvislost, co kdo rád jí, jestli dává partnerce/partnerovi dárky a tak dále.
Samozřejmě jsem si vědoma toho, že muž kupující si sám pyžamo může být také úžasný a citlivý, stejně jako ten v orvaném tričku může být hulvát (nejen v posteli). Ale to se pořád točíme kolem téhož - v těch hadrech to fakt není…
Na zelený to je, ale osobně bych radši viděla širší nohavice. Ještě to radši zdůrazním, když říkám nohavice, myslím fakt jen nohavice tak od třetiny stehen dolů.
Příspěvek upraven 03.03.14 v 16:14
Cit.: Gůglovat, kolik z takhle nošených kalhot plyne zdravotních potíží, se mi ani nechce.
Co to asi musí být za ženu, která má potřebu googlovat, aby pak sdělila chlapovi, co s jeho penisem a tělem vůbec dělají takové kalhoty. To je jako by chlap radil ženám o nošení bílých kalhot…
Troufám si tvrdit, že pán nejspíš nenosí tyto kalhoty, respektive tento styl, celý týden a furt dokola, takže „zdravotní potíže“ nehrozí. Já jsem taky podobně hubený a nosím užší kalhoty, protože v plandavějších vypadám blbě… i když, přiznám, až tak upnuté asi nejsou…
Me se to libi… milionkrat lepsi, nez to, co denne vidam na ulici. zelene
EDIT: a ty prispevky o plodnosti mi prijdou fakt uchylny… resi se tady moda nebo plodnost? omg
Příspěvek upraven 03.03.14 v 15:20
Bože, to je zas keců kvůli upnutejm kalhotám… Kdyby si vzal volnější kalhoty, jde veškerej nápad a šmrnc do háje. Takhle mu to právě sluší a je zajímavej. Podle mě je to přesně ten typ chlapa, kterej si takový kalhoty může dovolit, právě proto, že jako chlap vypadá a na testosteronu mu neubírají, jen přidávají. Působí to na mě mužně, takovej umírněnej a promyšlenej pozůstatek punkovýho dospívání. A moc pěknej šátek k tý bundě…
Na tom, co je mužný a jak má vypadat správnej chlap, se asi neshodneme, tak se nerozčilujte. Každý ženský se líbí něco jinýho. Za mě teda peklo!
Kalhoty jsou strašný, kupodivu mně nevadí pánev, víc mi vadí ta olepená lýtka, stehna… pro mě absolutně asexuální a bohužel to zabíjí ten použitelný zbytek.
Tím, že na sebe navěsíte všechno, co je zrovna in, se ještě nestanete
idolem paní a dívek
Upnuté kalhoty zdůraznily nožičky jak hůlčičky, neméně upnutá bunda
zase kuřecí hrudníček… účes, vousy a brýle připomínají George
Michaela - možná se to tedy bude líbit aspoň pánům...
Nebýt kalhot, tak dobré…jak už zaznělo.
muži, nenoste to. je to hnusný, nemáte na to dost rovné nohy, vypadá to zařízle a ten kontrast s obřími chodidly…
My se ve škole divíme, proč jsou kluci zženštilí, bojí se míče a maj v 6. třídě melírky ve vlasech a „chic“ naušničky, a ono je to proto, že jejich matky si myslí, že jim slimky obtahující stehýnko o obvodu 30cm a bundička napasovaná na hrudníčku dvanáctiletého chlapce dodává na testosteronu a mužnosti. SVĚT SE ZBLÁZNIL
Ok, má reakce budiž:
- tyhle módní kreace (melírek, náušnice i ty zatracený slimky) dneska nosí spousta prvoligovejch fotbalistů (ergo mezi hadry a strachem z míče neexistuje přímá úměra aneb macho bullshit, my favorite bullshit, really).
- většinu šesťáků puberťáků do ničeho takového maminky nervou, většinou si to ti šesťáci na maminkách vydupali, a maminky holt povolily, protože v pubertě existují i horší průšvihy než že synek chodí v úzkejch kaťatech
- že by skutečnost, že má pětadvacetiletej vystajlovanej chlap slimky mělo cokoliv společného s oděvním vkusem jeho matky si dovoluju hluboce pochybovat. Stejně tak ti dnešní dvanáctiletí slimkaři budou za dalších dvanáct let chodit v něčem úplně jiném, protože co je dnes hip, bude samozřejmě totálně down, jestliže se ovšem móda do té doby nestihne vrátit.
Jestli potřebuju něco dovysvětlit, ráda otevřu ucho.
Příspěvek upraven 03.03.14 v 21:48
Já prostě jen reagoval na výroky dam, které si myslí, že toto dodává na testosteronu a mužnosti, což teda nevím. Moc se mi nechce věřit, že by měly rády doma chlapa, jež má hubenější nohy a nebojí se to ukázat.
BTW: Pokud považujete fotbalistu za ukázku CHLAPA, tak to pak vše vysvětluje.
Tak to mám asi blbý brejle, i když žádný nenosim.
Hele, já částečně chápu, že ty upnutý kalhoty jsou pro většinu lidí, z nichž někteří nikdy nezkusili vykouknout ze svý ulity, hořká pilulka, ale napsat, že ten týpek nevypadá jako chlap, to už je trochu divný, ne? Můj typ to taky neni, ale kvůli upnutým kalhotům z něj hned nemusíme dělat slečinku.
…zastávám názor, že móda by neměla zdůrazňovat nedostatky, v tomto
případě nohy hubené tak extrémně, že jsou v podstatě silně stejně
jako ruce (viz foto, velký rozdíl v šířce nevidím).
dneska letí typy, kteří jsou skoro jen chodící hlava - a ještě to
zdůrazňují slimkami (nebo legínami) - na tyčce a to já sama za sebe
prostě jako „chlapa“ nevnímám.
je mi jedno, jestli je to trendy nebo ubertrendy, jestli to budou nosit všichni a já budu jediná ve své ulitě. pro mě je to hnusný.
(extra špičaté boty a bílé kozačky, které dnes všichni odsuzují jako megahnus, mimochodem byly svého času taky megatrendy a taky jsem byla nařčena, že nechápu trendy a nevidím za svůj dvoreček…)
„…zastávám názor, že móda by neměla zdůrazňovat nedostatky“
Zajímavé. Když jsem si dovolila zkritizovat plochý chlapecký hrudník
moderátorky I. Pazderkové na plesu v Opeře, jíž výstřih až do pasu
tento nedostatek z d ů r a z n i l, tak se na mě sesypala červená
ramínka. U tohoto outfitu je to naopak, a spoustě lidí příjde naprosto
správné kritizovat nohy, rozkrok a já nevím, co ještě.
Asi žena prostě víc soucítí s ženoum, než s mužem, nebo máme někde
v podvědomí zasunutou nepříjemnou představu, že by někdo takhle
zkritizoval náš výstřih. Nevím…
Ano, příliš hubené nohy u mužů jsou nedostatek. Nemusí se vám to
líbit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat.
Podle čeho soudím? Podle názorů tady, podle názorů svých kamarádek a
známích. Kolikrát už jsem slyšela: „Ten má tak hubený nohy, že se mu
bojim sednout na klín.“
Mě osobně se štíhlé dlouhé nohy líbí. Ale vocaďpocaď
@Vasa:
„Ano, příliš hubené nohy u mužů jsou nedostatek. Nemusí se vám to
líbit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat.“
Na to vám můžu odpovědět ve stejném duchu: Ano, plochý chlapecký hrudník u ženy je nedostatek. Nemusí se vám to líbit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat."
@Hafina01 : no,
doufám, že je to ironie … Nebo si opravdu myslíte, že když si žena
s malými prsy nechce nechat ušít umělá, tak je prostě jednou provždy
nedostatečná, protože podle vás je normální mít prsa? To by byla
vyloženě zvrácená úvaha. Malá prsa nemusejí být nutně nedostatek.
Nedostatek je - jak už tu někdo napsal - když něco chybí. Jistě, pokud
ženě s malými prsy ta „prsní hmota“ chybí, nechť si je nechá vycpat.
Ale jsou ženy, kterým se jejich malá prsa líbí a jsou s nimi spokojená, a
jsou i muži, kterým se líbí drobná prsa… I žena bez bujných vnad
může být krásná žena, o kráse nerozhodují centimetry ani jiné měrné
jednotky…
V dnešní době je takzvaně normální spousta věcí, ale následovat tenhle
trend není vždycky rozumné.
Příspěvek upraven 06.03.14 v 22:41
Nejde o to, jestli si plochá žena chce nechat udělat silikony nebo ne. Prostě něco je norma, obvyklé, průměr, a když je to někdy výrazně podprůměrné, je toho nedostatek. Bez emocí, jen z hlediska matematiky.
V době, kdy jsou neustále vyzdvihovány a zdůrazňovány pohlavní znaky, žena by měla ukázat snad vše kromě bradavek, noviny píšou, jak měla která plný výstřih, jak vysoký rozparek, jaké kahotky, kdy vůbec ne, v této době jsou malá prsa nedostatek. Nedostatek hmoty prsou. A nedostatek estetický a „lookový“.
A mě se to docela líbí, až na ty kalhoty. Pán je mi ale sympatický spíš pro to, jak působí - líbí se mi vlasy a vousy, vypadá to docela drsňácky, aspoň to kompenzuje ten uplý outfit…nebránila bych se, kdyby mě požádal o číslo, pokud teda žádá ženy
Ty kalhoty mi také připadají divné. Mám podobně hubené nohy a párkrát jsem si zkoušela takové upnuté kalhoty v obchodě (ono skoro nic jiného totiž nebylo k mání). Skončila jsem vždycky na tom, že po usednutí nebo nějakém výraznějším pohybu zůstaly trčet na stehnech, nohavice se nahrnuly do třísel, a vršek pak vypadal jako volnější šortky oblečené přes. Tady je to ještě zdůrazněno rukama v kapsách. Těmhle kalhotám prostě nerozumím, nelíbí se mi na muži a nelíbily by se mi ani na ženě. U mužů k tomu přispívají ještě při stejné výšce postavy větší chodidla.
SUper outfit, moc se mi líbí, taky bystě mě mohl potkat podobně oblečenou. A teď koukám, že pod bundičkou je kravata? Zajímavé!
Vůbec žádná křeč z reakcí slepic z módního pekla. Většina váží víc, jak Vy, tak jediný co můžou je kdákat. Hezký, nikým neotrávený den.
Jaj. Ještě jsem nekoukala do diskuse, ale tuším podle toho velkého
počtu příspěvků, že to bude, jako když vleze liška do slepičárny Chlap, a nemá na sobě elegantní oděv - to je
průser.
Ode mně bod za čistý boty. Jinak oblečení na mě působí jaksi rozpačitě, nějak se nemůžu rozhodnout, jestli se mi to líbí, nebo ne. Na první pohled je to takové jakoby rebelské, rockové, ale nějak mi k tomu, nevímproč, nesedí ty módní brýle a účes, nemluvě o luxusních doplňcích (šátek z módního domu Givenchy), které mi k představě opravdického rockera prostě nepasují…
Uplé džíny v prvních příspěvcích… (OMG, říká se upnuté). To je trochu jako s leginami u žen. Dobře vypadají jen na ženách s dokonalýma nohama. Je to smutný, ale je to tak. Tenhle chlapec má takové útlé nožky… Snad by to vypadalo líp, kdyby byly vypracovanější. Každopádně další bod za to, že se tam nikde nerýsuje klobása a la Dalibor Janda.
Ale jo, je to o. k. Otočila bych se za ním, prohlídla bych si ho. Protože na našich ulicích pořád ještě není běžné, že chlap svým oblečením vybočuje z davu a nadto je na něm vidět, že přemýšlel o tom, co si oblékne…
Příspěvek upraven 04.03.14 v 09:25
K tým slimkám, keď už sa tu toľko rozoberajú - napríklad Slash nosil
v 80. rokoch stále slimky a nikdy mi neprišiel nemužný. ale je rozdiel ako
pôsobí drsný rocker a nagélovaný frajer (toto slovné spojenie nebolo
myslené negatívne, len som potrebovala protiklad ) ale inak outfit je vlastne celkom
v pohode..
Však ok, ale ja som predsa nepovedala, že slimky sú mužné.. len som
udala príklad jedného chlapa, u ktorého podľa mňa „nezabili“ jeho
mužnosť. nikde som nenapísala, že pôsobí mužne, lebo má tie slimky.
takže nechápem o čom sa ma tu snažíte presviedčať..
PS: mne sa páči mladá verzia Slasha, ale to je už totálne subjektívne, že
vám sa nepáči a mne hej.. no z jeho aktuálneho výzoru by sa mi už kolená
nepodlomili..
Ale nieee, ja som myslela túto vašu vetu: „Já nevím, ale drtivý
většině ty slimky nemužný přijdou, takže na tom asi něco bude, ne?“
vyznie to akože ja som niekedy povedala, že slimky sú mužné. pritom som
hovorila o konkrétnom obrázku, kde na mňa nepôsobia rušivo ani zženštile
v rockerskom kontexte 80. rokov. Ten kvázi hipsterský outfit, čo je tu
pridaný ma nijako nepoburuje, nie je zlý, ale napr. na svojom frajerovi by som
to vidieť nechcela.. myslím, že sa tu vlastne nemáme o čom doťahovať, vy
ste odporkyňa skinny džínsov na chlapoch a ja tiež nie som ich zástankyňa,
takže sme v podstate na jednej strane
PS: zistila som, že na tých fotkých, čo som pridala mal Slash len niečo cez 20, ale tie vlasy mal stále také, tie boli taký jeho trademark - väčšinou mu nebolo vidno nič z tváre okrem pier s cigaretou + ten jeho typický klobúk..
Tak guns neboli glam rockeri.. ale viem čo myslíte, glam rockeri nosili
kľudne aj lesklé elasťáky a natupírované vlasy a boli aj riadne
zmaľovaní ale to je už moc..
Příspěvek upraven 04.03.14 v 13:43
Tak tenhle útlý vlasatý chlapec mi opravdu nepřipadá mužný, přestože se tváří velmi rockersky. O toho bych se nemohla opřít. Spíš bych ho vzala do náruče. (Ale to hodnotím samozřejmě jen podle fotky, která je určitě pěkně stará a reflektuje nároky tehdejší módy na rockera.)
No tento útly vlasatý chlapec tu mal len niečo vyše 20 rokov.. a je to jeden z najlepších gitaristov. a nerozumiem vašej poznámke o vtedajších nárokoch na rockera, toto je z 80. rokov, ale keď si pozriete takého Roberta Planta z Led Zeppelin zo 60. rokov, tiež to bol kučeravo-vlasatý chudý chlapec..
Tak podľa mňa by mali zakázať aj také legíny…včera som išla
z divadla a predo mnou tri slečný s holými zadkami…akože ad1) keď už
si chcú dať tento skvelý kus odevu, tak s dlhším topom, nevyzerali by ako
nahé, ad2) je to otrasné, tak či tak a do divadla sa to už vôbec
nehodí…prečo to potom všetky nosia všade a úplne zle?! zakázať,
zakázať, zakázať a prečo by som to nemohla povedať, keď si to
myslím?
Ona už tu bola doba, kedy bolo zakázané obliekať sa určitým spôsobom. Nepamätáte sa? Vtedy ste takýto tovar ani nemohla zohnať, veci z kapitalistickej cudziny sa tu nedovážali, a ak niekto zohnal alebo vyrobil a výstredne sa obliekal alebo nosil dlhé vlasy, bol hned podozrivý z protisocialistického zmýšlania a riskoval poťahovačky s orgánmi štátnej moci… Nezakazovat nič! (Aspoň poznáte na prvý pohľad ludí s vkusom alebo nevkusom).
Nie, ja dúfam, že ste to mysleli v nadsázke.
@Ascari tak teraz vazne nechapem co je na tom divne a zle…kupila som mu ho preto ze ho milujem a chcem sa on ho starat, zalezi mi na nom a viem ze on by v zivote nesiel do obchodu a sam od seba by si nekupil pyzamo, predsa len ja mam tie obchody a hlavne materialy a ceny myslim viac zmaknute ako on, ktory ide do obchodu len ked ide kupit nejaky darcek, to je tak 3 krat za rok, a ak by si fakt musel ist nejake kupit tak by si kupil prve ktore by nasiel.Ja sa rada staram o svojho manzela a rada mu z lasky kupim sem tam nejaku malickost sem tam nejake pyzamo, ktore on zodere za pol roka sem tam nejake papuce a dokonca aj ziletky a on mi za to vzdy s laskou podakuje a je rad! Samozrejme oblecenie na nosenie do prace a vonku chodime vyberat spolu.
Tak mě napadlo, nemá ten pán náhodou holčičí slimky? Teda vidět něco takového na ulici, tak se
směju ještě hodně dlouho. Nožičky jak hůlčičky a ještě to narvat do
takových slimek, jako za mě tedy opravdu ne!
Fakt si myslíte, že smích je dospělá a normální reakce na něčí nohy v kombinaci s kalhotami?
Kdyby tady nějaký muž na adresu ne zrovna štíhlé ženy řekl něco jako „ježiš, ta je tlustá, tu vidět na ulici, tak se směju dva dny“, tak ho tady sežerete zaživa.
Vůbec si myslím, že ty komentáře na adresu muže a komentáře na adresu žen obecně jsou tady hrubě nevyvážené, jakoby podle hesla „však on chlap kritiku snese, ale ženám se některé věci diplomaticky neříkají“.
Když můžou chlapi běhat v upnutých věcech (na stovce), když můžou kluci hubení jak lunt chodit na koupaliště, proč by to mělo být u klasických kalhot jinak?
@AuroraBorealis
absolutně souhlasim… jen Slash a jemu podobní můžou nosit tohle a stejně
i oni můžou v určitých souvislostech vypadat podivně, ale jim se to dá
lehce prominout… oni prostě můžou
Jestli tomu rozumím správně, tak podle vaší logiky se obezita nebo
křivé nohy/zuby (rotřepené vlasy, poďobaná pleť) nepovažují za
nedostatek, neb nic nechybí?
Potom nemám žádné nedostatky, jupíí
Vážně: já myslím, že nedostatek je cokoliv, čeho se dotyčnému nedostává do plné shody s naší představou dokonalosti.
Strašně nesourodé. Úzké kalhoty jsou střihem strašné (na všech chlapech bez výjimky, jak dělají varhánky - jsou prostě malé), k tomu „rockově“ laděná bunda, motorkářský šáteček a lup ho černá košile s kravatou. Spona na kravatu je nepochopitelně vysoko. Boty, které jsou na masivnější podrážce ke kalhotám pak působí jak ploutve. Velké brýle tomu nijak nepřidaly.
Spona ke kravatě je schválně vysoko, aby byla vidět se zapnutou budou.
Patrně je to nějaký Lojza Výtoň nebo Ďouče od
Habána.
Mně se košile s kravatou pod motorkářskou bundou kupodivu líbí (z podobného důvodu, proč se mi líbí rolák pod sakem)… ale celkově je to takové překombinované. Takové pozérní.
Mě se to líbí Proti takovým kalhotům na mužích nic nemám,
možná tyto by chtělo trochu volnější, ale jinak proč ne? Líbí se mi
všechno. Rozchodně lepší jak potkávat rozgajdané džíny s rádoby cool
motivama a k tomu šusťákovku jak na turistiku po horách a k tomu školní
baťůžek…
Ps: Hmm závidím ty nohy
Mne naopak pan prijde muzny az az a ty kalhoty mi to vubec nekazi, ma do nich pekne nohy, stihle, svalnate a rovnez muzne. Ma to pekne sladene a na ulici bych se za nim jiste otocila. Jedine, co se mi nelibi, je kombinace kravaty a satku, kravatu bych vynechala, satek je skvely. Za me zelene.
Máte pravdu, muž by mal mať muskulatúru výraznejšiu ako žena, tak je
to od prírody dané aj geneticky. Ak si predstavím ako by mohla vyzerať žena
pri ktorej by muž tohto typu pôsobil svalnatejšie… Zdravo by teda
nepôsobila. Dievčatá sa nám obaľujú tukom, vodia sa za ruky s chlapčekmi
o 10-15 kíl ľahšími, mládenci zoženštievajú a to všetko pod jemnou
taktovkou niekoho kto v druhej ruke drží pamflet o zdravom sebavedomí
s nadpisom „Človek sa má mať rád taký aký je“. Čo je trestuhodný
postoj v časoch keď človek stratil všetky inštinkty ktoré ho spájali
s prírodou. Všetky moje idoly vždy športovali, ani jeden nepísal blog
o móde /a dám krk na to, že by to nerobil ani keby takýto šport už vtedy
jestvoval /a chvalabohu, že mi bolo dovolené
dospieť v čase, keď muž vyzeral ako muž a nie ako kamarátka
Správně, všichni pěkně podle jednoho měřítka a kdo by do něj náhodou nezapadal, ať se jde radši zahrabat, protože na chlapa není dost chlap nebo na ženu dost ženská. A trestuhodné zdravé sebevědomí, láskyplný postoj k sobě samému, nebo nedej bože vztah s někým, kdo vedle druhého nevypadá o poznání mužněji/ženštěji je zhouba lidstva.
To jsou názory k pláči.
Zato vtloukat dětem (a hlavně holkám) už od útlého věku, jak mají proti „ideálu“ hroznou postavu, jak by se sebou měly něco dělat a je hrůza, že jsou se sebou spokojené, je velmi prospěšné. Já se tedy spíš setkávám s přehnanou kritikou, necitlivostí a netaktností (tahle stránka je toho jasným důkazem), nikoli bezbřehou tolerancí.
A ja niekde píšem o malých deťoch a o „tu“? Spomínam mládencov a
mladé dámy v uliciach, schopných vodiť sa za ruky - to by už človek mal
mať akú-takú súdnosť aj zodpovednosť k svojmu telu. Ale ako vidím ste
extrémista, ak sa niekto ohradí proti nadváhe, ľudia vášho tábora hneď
vyťahujú anorexiu a pokrivené videnie sveta módy.
Ok, behajte si s nadváhou všetci leňosi, vyhlaďte si egá až na osnovu,
ale na staré kolená vám to zrátajú vaše kolená a kardiosystém. Akurát,
že zo zdravotnej poisťovne to pôjde aj z peňazí ľudí, ktorí radšej
pohli zadkom než by sa mali radi takí akí sú.
O zženštilých chlapoch niekedy nabudúce
Příspěvek upraven 05.03.14 v 20:44
Jenže přesně kvůli takovým názorům je to cpáno do hlavy už malým dětem (aneb většina zamindrákovaných maminek to předává svým dětem).
No jo, a mládenci a mladé dámy se radši na sebe ani nepodívají, nedejbože aby se vzaly za ruku, protože neodpovídají vašim představám o tom, jak by vedle sebe měl chlapec a dívka vypadat. Zvláštní, myslela jsem, že láska by měla být o něčem jiném, než jak se k sobě dva vizuálně hodí. Příště, až půjdu se svým hubeňoučkým, o několik kilo lehčím a podle vás určitě zženštilým partnerem po městě, budu mít tu soudnost a budu radši dělat, že ho neznám, abych tím někoho nepohoršila.
A nepochopila jste mě. Neohrazuji se jen proti kritice nadváhy. Uvědomte si, že u žen je mírná oplácanost naprosto přirozená a že holt ne každý muž je mohutné tělesné konstituce. Mimoto nadváha nemusí být způsobená leností, někteří lidé můžou dělat cokoliv a prostě nezhubnou, stejně jako někteří prostě nepřiberou. Smutné, že někteří omezenci si je rovnou zaškatulkují jako vyžraná líná prasata nebo anorektiky. A upřímně budu radši obklopená lidmi, kteří sice mají nadváhu, ale mají se přesně takoví rádi, než lidmi, kteří mají mindráky a problém se sebou samými.
A zženštilí chlapci… Naštěstí lidé jsou různí, mají různý vkus a právo vypadat tak, jak chtějí. Být na světě jen obrovští maskulinní chlapi, asi bych si nevybrala.
Různé definice míry „fešné“ mužnosti a ženskosti se tu točí už pár stovek let. Příbližují se z obou stran k androgynnosti a zase se od ní vzdalují a tak pořád dokola ad libidum až do zblbnutí… stačí si vzpomenout na hippies, rokoko nebo gotiku. Je to pořád jen móda, ne znamení doby, spiknutí iluminátů nebo předzvěst apokalypsy.
Mne to nepobuřuje, ale je to takové nesourodé. @Dlhonožka to s tou Darou a Rytmusem vystihla přesně; obličej dává tušit chlapáka, načež se zjeví eféb s párátky. Cestou odspoda jásají prepubertální fanynky Tokio Hotel, aby na ně vybafnul obličej jejich fotra. To nejde takto!
Líbí se mi, a to velmi, spojení bundy a košile s kravatou, moderní
sestřih i naleštěné boty, ale ty legíny mi k mužům prostě
nejdou…Zrovna včera jsme se s kamarádkou smály tomu, že když má upnuté
kalhoty hubenonohá žena, pokládá se to za sexy, zatímco u mužů nám to
připadá směšné
@Vasa : Když už posuzujete, kolik „toho“ tam pán na fotce může mít, uvažte, že má ruce v kapsách. (Pokud teda nemyslíte to - pozadí…)
Vypracované? Tak to fakt nevidím. Ani na jiné fotce z boku
Proti pánově postavě nic, je štíhlý. Jen ty slimky jsou prostě zlo.
@LadyTommy Ale jo,
to je na tom to pěkné, že „na každý hrneček se najde poklička“
řečí mé babičky.
Pán to schytal a já se přidám. Je to STRAŠNÝ!!! Prosím, chlapi nemučte nás pohledem na párátečka ve slimkách a upnutejma bundičkama. Představte si, že by všude běhaly ženský v tureckejch kalhotách a s knírem, taky by vás to jistě zneklidňovalo. Jinak naprosto top komentář měla Dlouhonožka:-D!
@MP Vladenka
jojojo přesně kvůli tomu i já volám o pomoc
a taky jsem si to tak trošku pročetla… kdybych nevěděla, že jde o bratra
a sestru (teda aspoň to tam píšou), tak bych si byla jistá, že spolu
choděj… šílený
@Tereza S. jo
přesně vám to nepovim, ale jak jsem to prolítávala, tak mě to cvrnklo do
nosu
Jestli jsem dobře četla, tak hlavní protagonisté blogu, Sára a Marek, jsou partneři. Bratrem Sáry je Matěj, který tam taky občas něco prskne.
@Tereza S. no teď
už ne, když se tak ptáte
prolítávám rychle, to je fakt, ale jen tak by mě to přece nenapadlo…
evidentně tam musel bejt aspoň náznak něčeho podobnýho
já vám nevim, a vy něco víte? povidejte
@Grete @Tereza S. tak děkuju
Grétě, že mám jasno, protože já měla dojem, že chlap tam vystupuje
pořád jeden a oni jsou to dva… mi přišli úplně stejný, vlasy, fousy,
pohled, oblečení
Když přejdu to, že se mi tento styl na mužích nelíbí, což je můj problém. Tak ale to oblečení mi prostě přijde, že je Vám malé, jak kalhoty tak bunda.
Asi bych mohl zareagovat i já, jakožto autor outfitu, a osvětlit několik věcí. Měřím 175cm a vážím cca 65kg, což znamená, že jsem štíhlý. Ano, na nohách, dá se říct, nemám ani gram tuku, ptáte se proč? Začněte chodit běhat a po nějaké době na to přijdete… Opravdu nemám maskulinní postavu jako bych užíval denně steroidy a růstové hormony, ale pro zajímavost, víte, jakou postavu mají dnešní super modelové? V takto ultra slim fit džínech opravdu nechodím denně, ale chtěl jsem, aby vynikl kontrast k botám. To se také používá na módních přehlídkách, nevšimli jste si někdy toho? Modelové nosí dokonce i o několik čísel větší obuv nebo naprosto upnuté kalhoty, aby obuv vynikla… O mé mužství se bát nemusíte, díky dobrému spodnímu prádlu se dá vše dobře poskládat i do opravdu úzkých kalhot, i když to dá občas trošku zabrat. Komplexem z jeho velikosti rozhodně netrpím, myslím si, že ony rozměry jsou víc než uspokojivé, ale dokazovat to tu rozhodně nehodlám… Jediné, co mě mrzí je, že se tu řeší vše jen né móda… Jde vidět, že jsme pořád národem, který nemá slušné vychování a jsme jen netolerantní hulváti. To, že většina naší společnosti nesleduje a nežije módou je pro mě samozřejmost, jen mi zůstává rozum stát nad tím, jak ona většina reaguje, když se objeví jedinec, který to má právě naopak? Opravdu mi není mé oblečení malé, módou se živím, takže vím, jakou mám konfekční velikost… Opravdu nemusím někde předpažovat, dělat dřepy čí jinou spartakiádní činnost jen abych zjistil, zda jsou mi rukávy správně dlouhé a nebo kalhoty dostatečně volné. Dokonce díky své profesi to od pohledu dokážu řict i vám. To, že tu v komentářích zaznělo, že by se mi dotyčný v reálném životě zasmál, je docela ubohé, protože já bych to nad vaším outfitem neudělal, přeci jen jsem slušně vychován. A věřte, že já se nebudu smát někomu, kdo si vezme ponožky do sandálů (když se to dobře zkombinuje, vypadá to geniálně), víc tragická mi přijde rádoby sladěnost oblečení s logy nebo neznalost alespoň základní oděvní etiky. Ano, opravdu mi přijde úsměvné, když někdo netuší, že existuje i jiný druh obuvi, než jsou jeho tenisky, ale nebudu se mu zákeřně smát nebo ho kvůli tomu slovně ponižovat. Taktně dokonce omlouvám i jeho rozpaky a hlasitý údiv, když mám na sobě např. loafers či mokasíny, chápu z reakce, že se s takovou věcí setkává poprvé v životě, což je ale dosti smutné. Zpět k mému outfitu, vím že není inspirativní pro všechny… Je ve stylu novodobého grunge, jaký nyní můžete vidět u Saint Laurent Paris, na šátku se objevuje tartanová kostka, mám křivák atd. Zajímavé je i, že boty jsou sice Baťa, ale cca z 95% jsou okopírované z kolekce Prada podzim/zima 2011. Třeba tady je vidět, jak oděvní řetězce a levnější značky přejímají se zpožděním a nabízejí svým zákazníkům něco, co člověk, kterého baví móda, zná několik let dopředu. A dokonce to i několik let dopředu nosí a asi vám tím přijde i trošku divný. Myslíte, že to, co nabízí H&M či Zara a jiné řetězce, není vykradené z přehlídek, na kterých chodí extrémně hubení modelové v takto podobně „divných“ kreacích? Pro mě je jen smutné nosit něco, aniž bych tušil, co za tím či jiným trendem stojí. A silně pochybuji že většina autorů příspěvků ví o svém oblečení něco víc, než to, že si ho koupili ve slevě nebo že jim přišlo pěkné.
PS: děkuji i za ty pochvalné komentáře, velice mě těší
s přaním pěkného dne všem
Marek
Příspěvek upraven 05.03.14 v 21:56
Vy to očividně vidíte jinak, ale to, že se něco nosí na přehlídkách, vůbec neznamená, že to je hezké. A to platí pro pánské i dámské oblečení. Platí to i pro páské i dámské modely a modelky (naschvál zvětšená chodidla u mužů, jak třeba píšete, anorekticky vyzáblé modelky). Prostě je rozdíl molo a reálný život.
A právě díky své postavě, samozřejmě i financím, které do toho s velkou láskou investuji, si mohu dovolit chodit v reálném životě jako na módním mole, stačí jen trocha odvahy.
Příspěvek upraven 05.03.14 v 21:57
Sako s košilí dopnu velice dobře, zde ale pod ním byl rugger, košile a
kravata, což na sako bylo krapet moc, to samozřejmě uznávám . Neměl jsem ho dopínat, esteticky to nevypadá
tak dobře.
Příspěvek upraven 05.03.14 v 22:49
Módní návrháři jsou z 99% homosexuálové a těm se líbí trochu jiný typ mužů než heterosexuálním ženám. Takže pokud chcete oslovit první skupinu, jste nepochybně jednička. Pokud druhou, smiřte se s tím, že naštěstí se ještě většina žen řídí vlastním vkusem a instinktem a ne tím, co někdo řekne, že se má líbit! Móda je podle mě o vyjádření jedinečné osobnosti a ne jen kopírováním trendů jako tupé stádo. I kdyby po mole běhalo milión hošíků na tenoučkých nohách a ve velkých botách;-)!
A Vy se oblékáte, abyste byla pro druhé pohlaví primárně nepřitažlivá? Říct o něčem/někom, že je to asexuální není sexismus. Trend ubývání mužnosti je prostě hnusný-většině ženských se to nelíbí. Jednoduché, ne?
Snad vás to nepřekvapí, ale svaly se dají vypracovat i jinak než
konzumací anabolických steroidů.
(Nechci tvrdit, že chlap musí mít svaly, ale můj osobní názor je, že
přiměřená svalová hmota prostě k mužům patří a sluší jim, a mně
jako ženě se víc líbí takové nohy, než když má muž nožky jako
baletka. Ale samozřejmě je lepší být štíhlý než tlustý, o tom
žádná.)
Tie baletkovské nožky nie sú najšťastnejšie prirovnanie, pretože ony
práve majú dosť svalnaté nohy..
http://picturrs.com/…excel_02.jpg
http://www.thestudio1.co.za/…2/ballet.jpg
edit. neviem prečo mi to sem pridalo fotku, keď som dala len link.. nechcela som to tu zahlcovať zbytočne fotkou..
Příspěvek upraven 06.03.14 v 10:58
Pane Černý, fandím Vám a máte můj obdiv, že zde vystupujete svým jménem a že jste sem dal svou fotku k hodnocení. A je mi líto, že některé dámy považovaly za nutné vkládat sem příspěvky o Vašem rozkroku, nemužných nohách apod.. V komentářích pod články je zdůrazňováno, že o komenty o postavách a kráse modelek si máme odpustit, ale tady šly některé dámy dál a pustily se vyloženě do hrubostí vůči Vám. Prosím nenechte se odradit a přidejte zas nějakou fotku z Vašeho šatníku pro ty z nás, které Vám fandí a které si považujeme muže, kteří se rádi a pěkně oblékají. M.
Nejde mi o to, že ho obtahují, vadí mi, jak v tom vypadají jeho nohy a to je zde pánovi nutno přiznat, že je narozdíl od některých dřívějších prezentovaných případů má dlouhé, jen hubené. Je zajímavé, že tohle jsem snad nikdy neviděla na někom se svalnatýma nohama, asi se takoví do slimek vůbec nenarvou (tedy pokud by je to napadlo).
Módu (oblečení), považuji za jeden ze způsobů komunikace. Co jste tedy
chtěl sdělit tímto, kromě toho, že se „v módě vyznáte a věnujete se
jí a máte na to prostředky“?
Pořád vidím berana, co si hraje na jehně!
Nemáte to prostě dotažené.
S tím jehnětem jste to vystihla.
Proto jsem se ptala, co znamená, že dělá do módy. Dneska si každý, kdo
dělá na prodejně nějakého řetězce s oblečením a občas si koupí elle,
myslí, že rozumí módě. Móda je umění, měnící se, líbivé pro
každého jinak. Móda zanikne, styl přetrvá.
Proto kopírovat slepě přehlídková mola, mi přijde hloupé. Nosit máte to,
co vám sluší, co se k vám hodí (k pleti, postavě, vlasům) a co vás
udělá do určité míry výjimečným.
A pokud je pán z oboru a „má prostředky“, pak nechápu, proč obléká
nejlevnější šmejdy z C&A, New Yorkeru nebo od Bati (doufám, že se
teď Baťa v kvalitě zlepší, když přesouvá výrobu z Číny zpět
do ČR).
@Marek_Černý
cituji vás:…A silně pochybuji že většina autorů příspěvků ví
o svém oblečení něco víc, než to, že si ho koupili ve slevě nebo že
jim přišlo pěkné.
a přidám radu: nepovyšujte se! Za prvý to je znak značně nesrovnaného
člověka, za druhé ta vaše hláška „mám na to prostředky“ taky
vypovídá hodně o vás a ne o místních reakcích a za třetí nejste
jedinej, kdo „něco ví o módě“ a to, že se většině lidí nelíbí
tyhle šílený kalhoty na chlapovi (i na některejch ženskej to vypadá
příšerně) bych přece jen nebrala jako neznalost oné většiny, ale
poměrně reálnej dojem, kterej v těch děsnejch gatích uděláte
Pokud se sám sobě ale líbíte, tak je noste, ovšem nesnažte se vnutit
okolí svůj názor, že vypadáte fajnově. Vůbec ne.
Příspěvek upraven 06.03.14 v 11:59
Jenže vypadat jako módní profík má od jakéhosi, řekněme třeba pro nedostatek jiného označení, řeckého chápání krásy jako harmonie a (pro běžného smrtelníka zaplaťpámbu nedosažitelné) dokonalosti, hodně daleko. Ano, kalhoty vynikají, obuv vyniká, vypadá to, že má tyčky lýtka a tlapy jako Prada, ale…
Potkat pána na ulici, řeknu si ´áha, módní fanouš´ (pro to mám pochopení) a víc to neřeším, protože každý má právo nosit, co mu vyhovuje, ale k hodnocení fota to dodat musím. Je to strašně módní, ale pánovi to nedodává v mých očích ani půvab, ani respekt, ten typ respektu, který do jisté míry přináší ´oblečení, co dělá člověka´, jde to prostě nějak proti jeho typu.
@kocurM jenže mě
nepřipadá jako módní profík, tudíž nevím, jestli jste reagoval/a
správně na mě nebo ne, mě se líbí jeho šátek a boty a tím to hasně,
zbytek je strašněj a jeho přístup k věci ještě horší
nepřijde mi ani, že by měl nějak echt cit, brát si kravatu a ještě
šátek je přece kravina, ale opravdu totální kravina a názor, že když se
něco nosí na mole, tak v reálu to bude super je hloupost na entou
podle mě je to profesionální kopírovač
Je to módní profík ve smyslu, že nosí to, co nosí na molech a dokonce to i tak vypadá. Druhá věc pak je, zda je to oko těšící nebo ne. V případě tohoto pána, jak jsem podotkla, to nedělá dobrou službu jeho tělesnému typu. Nelíbí se mi to.
@Marek_Černý Pane
Černý co takle místo běhání párkrát tejdně posilovna a dostat se na
takových… ať nežeru… 75 kilo? Myslim, že by vám to seklo líp… jen
otcovská rada, nic ve zlym
@Park Já dám radu zase vám, OK? Pokud nechcete vám rovného, cizího a dospělého člověka naštvat a ponížit, nedávejte mu „otcovské rady“. Tím se vůči němu automaticky stavíte do nadřazeného postavení, je to komunikační podpásovka a taky to navenek neříká nic hezkého o vašem charakteru. Normální „rada“ bohatě stačí. (Ačkoli konkrétně bez té vaší by se pan Černý určitě obešel. Paráda, jak se vždycky najde někdo, kdo cítí nutnou potřebu sdělit nositeli oblečení na obrázku, že je něco špatně s jeho tělem, ať už je to moc/málo tělesné hmoty, tvar a délka končetin, výraz obličeje a podobně… To je totiž ohromně k tématu a velmi to ty lidi - i všechny okolo - potěší.)
Park: To není „otcovská“, ale knížecí rada, navíc pěkně blbá. Tak zrovna tohle spadá do kategorie „kdyby to šlo, tak by už to bylo“. A zrovna člověk, který má k módě blíž než většina populace, by to takhle asi řešil… Neslyšel jste nikdy o predispozicích? Genetice? Atd. Marek třeba denně běhá patnáct kilometrů. Zkuste to navrhnout nějakému namakanci z posilovny, co má „správnou hmotnost“, a umře po prvním kilometru… Sorry za OT.
I vy jeden zatvrzelý šovinisto… to jste si dovolil dost. Což nevíte, že asi tak polovina mužské populace otce nemá??
Tak tento model me vubec neoslovil. Budu opakovat jako mnoho dalsich tady, ze tyhle kalhoty jsou na chlapech proste divne. Ale zase jsem se tu pobavila u komentaru. Minimalne jste tu rozceril stojate vody a urcite vlozte dalsi outfit, na vasem blogu me jich par zaujalo (jen ne prosim ten kozich:).
Mám naprostou averzi k příliš upnutým gatím, jak na ženách, tak na mužích. Irituje mě na nich to, jak obepínají lýtka a hlavně kolena. Jak je do nich to lýtko narvané, jak obtahují ten kulatý kolenní kloub. Přijde mi to strašně nevkusné, nemůžu si pomoct…(Škrtící se kule v tom nehrají roli, pokud nejsou vidět. Ať si muži rozkrok klidně škrtí, někdy je to i celkem pěkné a sexy, podle mě nikdo nemá nárok jim do toho kecat s tím, že to „škodí zdraví“, jsou přeci dospělí a svéprávní.)
@Marek_Černý Pane Marku, tento konkrétní model se mi osobně nelíbí (mám všeobecný odpor k takto extrémně úzkým kalhotám, na jakékoli postavě - oblečení, pod kterým je pro jeho přiléhavost vidět každý kloub a každá hlava lýtkového svalu, na mě působí vulgárně), váš projev je rovněž trochu arogantní (chlubení se penězi a postavou) ALE líbí se mi, že módu evidentně sledujete a řešíte a hlavně vám chci poděkovat za tu zmínku o ponožkách v sandálech. Jsem na tento stereotyp („ponožky v sandálech = hnusný = český“) naprosto alergická a souhlasím s vámi, že s dobrým nápadem a ve správném provedení se dá zkombinovat téměř cokoli včetně ponožek a sandálů, které jsou všichni místní „módní znalci“ zvyklí brát jako synonymum nevkusu.
Příspěvek upraven 07.03.14 v 17:04
@Ascari „Tak zrovna tohle spadá do kategorie „kdyby to šlo, tak by už to bylo““? A co třeba takhle kategorie: „Pán vypadá tak jak vypadá záměrně, protože je s tím spokojený“? Copak to, že je někdo tlustší nebo hubenější než já, musí automaticky vyvolávat reakce „jéžiš, to jeho tělo je nějaký divný, to je určitě nezdravé, a jestli ne nezdravé, tak aspoň ošklivé, pojďme mu to všichni říct“? Kua už.
Ja si naopak myslím, ze tento mladý muž vypadá skvěle! Tento muž je oblečen velmi prakticky, v tomto outfitu muže rovnou nasednout na letadlo, zaletet do Londýna, zajít tam na pivo, pak večer na koncert a ráno pak na snídani a vypadat blbe rozhodne nebude. Zatímco průměrně oden česky muž v nudnych rovnych dzinach, v nudnem tričku a v blbe bunde je vhodne oblečen leda tak na nákup do Lidlu. Slimky pánovi podle mě rozhodne sluší a muže si je dovolit, protože nemá vanu. Jak se chudáci chlapi mají podle vás oblékat zajímave, když je zdrbnete, za cokoli, co není průměr? Klasická ceska netolerance.
Komentáře
Zobrazovat komentáře chronologicky