Boty se mi ke zbytku nejak nehodi, ale asi to bude jen uhlem fotky. Tenhle styl se mi libi a vy to mate pekne dotazene, mozna ta broz je navic (predpokladam, ze je to ten cerveny flek na saku, mam maly monitor=]). Davam zelene
sako United Colors of Benetton
kalhoty Topman
boty Calvin Klein Jeans
svetr Selected / HOMME
košile Gap
kapesníček Asos
taška Fred Perry
brož Fler (Olivia Paige)
To že je mu to sako nějak malé, mě napadlo jako první.
Jinak, chlapy tu nikdy nehodnotím, žádný se mi nelíbí… Ale z Vašich hodnocení jsem nabyl dojmu, že
stačí mít neošoupané rifle a něco jiného než šusťákovou bundu a
dostanu zelené… Jsme národ nenáročných žen
Mých? Vždyť já dala zelené ramínko asi třem nebo čtyřem chlapům, co se tu objevili od začátku galerie, to ostatní nebyli chlapi. Tady dávám červené, protože to celé vypadá tak nějak divně, ale chtěla jsem prostě vědět, jestli příliš malé sako patří k tomu stylu preppy, co znám jen z fotek nějakých holek a všechny mi připadaly divné a hlavně jakože určené spíš pro mládež, tenhle tady vypadá tak na čtyřicet. Jenže tady se na něco zeptat, to je předem marný.
Ježiš to je skvělý! Teda chlapy nám tady dávají pěkně na pr.. zadek, co dámy. Pane jste můj preppy idol, sako je skvělý. I když celé to muselo stát majlant (a k tomu brož z Fleru - vtipné, cool).
To sako malé je. Děda by řekl-vyskákaný chocholouš. Vždyť jen trochu zvedne ruku a bude mít konec rukávu pod loktem.
Nejde jenom o délku rukávu, podivejte se na pnutí látky v oblasti hrudníku, pasu, rukávů. Prostě to je malé. Vsadím se, že při pohledu ze zadu na tom saku není na zádech materiál hladký, ale jsou na něm faldy.
Jedna věc je mít rozepnutý ten správný knoflík, druhá věc je, že na tomto saku to viditelně nejde.
Příspěvek upraven 17.01.13 v 10:27
Ale jo, máte pravdu, „faldíky“ tam jsou, a rukávy jsou asi takové stažené, ale mam pocit, že problém není ve velikosti saka, ale ve svetru - kdyby si dotyčný vzal sako jen na tu košili, tak by sedlo líp. nebylo by to ale tak pěkný, no..
Tím, že si vzal ten svetr, tak se jeho tělo zvětšilo a proto se do saka nevejde (i když podle toho jak se to pne, tak za to ten svetr nemůže, i na košili by mu to sako bylo malé) to není o tom, že by sako po svetru nesplývalo a zadrhávalo se. To je o tom, že je v tom nacpaný jak buřt.
Příspěvek upraven 08.02.13 v 15:22
Asi jsem se špatně vyjádřila, nemluvím vůbec o splývání a zadrhávání se, ale právě říkám, že to sako působí jako malé, protože toho má chlapec na sobě prostě hodně. takže sundat svetr, tudíž mít menší objem, a sako nebude pnout a dělat faldíky.
Příspěvek upraven 21.02.13 v 12:12
Přiznám se, že se mi móda zvýrazňování některých tělesných atributů nelíbí. mezi to spadá především zvýrazňování útlých chlapeckých hrudníčků. sladěné je to hezky, snaha se cení, ale pro mě to není na ramínko žádné
Nejvíc se mi to líbí od pasu na horu. Moc hezké sako, sluší vám.
A boty jsou taky moc zajímavé!
Celé to působí moc příjemně, a uvolněně (hlavně díky kalhotám).
Nezlobte se na mne, ale takto si vhodnou velikost saka nepředstavuji. Je
jednoznačně krátké ( nezakrývá ani 1/2 pozadí ), je úzké v ramenou (
koukněte kde je šev rukávů ). O délce rukávů můžeme diskutovat, ale
pokud je rukáv saka krátký, musí být vidět manžeta košile. Dokážete si
představit, jak by vypadal, kdyby upažil ( pokud by to vůbec šlo)? Měl by
z toho bolerko.
Správnou velikost saka si představuji asi takto:
Příspěvek upraven 18.01.13 v 10:19
@Jirkátor To si snad
delate legraci?? To jste me teda hodne pobavil, uprimne:-))). Tento pan co jste
postnul jeho fotku, to má tak o 5 čísel vetsi:-). Chápu, jste asi stara
škola, kdy tohle se nosilo v devadesatkach, ale tohle je naprosto spatne a to
uplne všechno:-). A to je taky problem dnesni starsi generace, drží se
stále pravidel z pred 20 let a podle toho to pak vypadá.
Kluk co si tady dal fotku, ma sako naprosto v pořádku, a rukávy by mohly byt
jeste kratší, i kdyz u volnocasovych sak se da i tohle. Ma na to postavu a
muze si to dovolit, takze sako je tak jak na byt! Většinou s vami souhlasim,
ale teď jste uplne mimo a pokud takto vybirate saka, tak to je skutecne
peklo:-)
Sako hezký, ale malý… navíc příliš zdůrazňuje ne tak úplně mužnou figuru. Volnější a delší (přes horní část stehen) by možná dopadlo líp… Košile, urputně zapnutá až na poslední knoflík, zkracuje krk - rozepnout! Dojem bude ležérnější.
Všechno to jsou hezký, kvalitní kousky, ale celkovej dojem je poněkud
rozpačitej, škoda.
Mimochodem bych vyměnila i holiče a nechala si zkrátit tu patku…
A obdivuju tvoji paměť - vědět, kde jsem zakoupila
kapesníček, to se mi asi nikdy nepodaří
Příspěvek upraven 10.01.13 v 18:07
Nedá se tomu outfitu nic vytknout, a přesto se mi nelíbí. Od mužů chci, aby vypadali mužně, čemuž zdůrazňování hubených nohou a úzkého hrudníku zvolenými střihy moc nepomáhá. Ale asi dnešní módě nerozumim, no.
Vnímám to stejně - barevnost hezká, nepochybně docela kvalitní materiály, nicméně celek je nějak podivně vůči nositeli nelichotivý. Pán je bezesporu úpravný, ale to je tak všechno. Jinak se přidávám ke kritikům saka - nemám ráda, když muž v saku „plave“ - ale pokud se mu očividně dělají faldíky na rukávech a při rovném postoji s připaženýma rukama sako vypadá, že pohyb rukou vpřed bude doprovázen praskáním švů v zádech, buď to není na danou postavu odpovídající střih, nebo to chce větší velikost, případně neoblékat právě toto sako na svetr. Útlá linie, proč ne, ale musí sedět, což tahle očividně nedělá.
Na pohlad je to velmi pekne, esteticke a domyslene. urcite by som sa obzrela, no nemozem si pomoct, takto sa chlapi neobliekaju. kam sa podela muznost?
@Ultravioline ale rozumiete, len proste máte rada pravých chlapov ako ja, mám z tej foto taký istý dojem, pri predstave že by som mala doma chlapa, ktorý má šperkovnicu z brošňami ma strasie, u chlapa znesiem len dva „šperky“, kvalitné hodinky a obrúčku
Jsem si jistá, že až bude muž, bude tak i vypadat. Teď je to mladík a
ti mívají k Michelangelovu Mojžíši většinou daleko
No, mladík. Je ve stejné věkové kategorii jako já, takže muž A záměrné snaze upozorňovat na to, že mám
užší hrudník než boky, u muže nerozumím, protože mi to přijde
vyloženě nelichotivé. A k tomu ta kabelka. Hm. Ale když vidím tu spoustu
zelených ramínek, tak asi bude chyba na mém přijímači.
@Ultravioline
srandovní, já si řekla " A, kluk má trochu silnější nohy"
(slabší dolní polovina je mimochodem právě typická pro muže… spolu se silnější horní polovinou, ale to přijde s věkem:))))
@Diankenstein asi
ste ma zle pochopili, nemám na mysli postavu, tú ma samozrejme každý inú,
ale čo mi vadí a v poslednej dobe to dosť pozorujem u mladých chlapcov je
zšenštilé obliekanie (často aj chovanie), manžela som spoznala v 17-tich a
ani vo sne by ho nenapadlo nosiť brošňu, asi som konzerva , aby som to vyjadrila v skratke proste sa mi
nepáči ak na chlapovi vidno že strávil pred zrkadlom viac času ako jeho
polovička, príroda to asi vymyslela dobre keď nám ženám dala do vienka
snahu páčiť sa, a mužom snahu prezentovať sa ako silný a úspešný a nie
načančaný
Aha, teď už rozumím.:)
Podle mě by se Opravdový Chlap vůbec při oblékání neměl dívat do
zrcadla:D
Ale zase, když dá fotku svého oblečení na MP, už to samotné je vlastně
příliš, takže mě žádná brožka nepřekvapí
Jenže takový Opravdový Chlap by byl pak lopata ze čtvrtý cenový
v montérkách, kterej - jak se lidově říká - smrdí i z fotky. (Dobře,
přeháním, ale rozhodně by se vám nelíbil, to mi věřte.) Takže ne, chlap
se má dívat do zrcadla, ale má pak vypadat jako chlap. Zde diskutovaný
mladík má ovšem zálibu v módě a tudíž ho jako takového musíme
i brát.
Ale nesmysl. To zas má někdo zmatek v představě, jak vypadá chlap.
Jako tenhle tady teda určitě ne a k smrdění i z fotky je přesto ještě
celá řada stupňů. Objektivně ale uznávám, že je celá řada stupňů
ještě i opačným směrem a jsou i horší případy než tenhle.
Když má chlap jenom džíny, trika a mikiny, odpadá důvod stoupnout si
před zrcadlo a kontrolovat, jestli to k sobě sedí.
O tom jestli se myje, nosí čisté oblečení atd. to nic nevypovídá.
Ten můj nepoužívá zrcadlo ani k česání, má je tak krátké, že není
třeba:D
Ale mladík se mi líbí, ovšem pohlížím na něj jako na hezky oblečeného kluka, ne potencionálního partnera.
A co je zženštilého na saku a kalhotách? není tohle ta klasicky nejmužnější možnost, jak se obléknout? a nechci tady vyznít jako nějaký fanatický fanoušek vyfoceného pána, ale víte, ne všechny ženy prahnou po zarostlejch, svalnatejch a přetestosteronovanejch mužích - hodně žen například nejvíc cení intelektuály, a předpokládám, že tohle má bejt taková stylizace do anglického intouše: sáčko, zdůraznění hubené postavy, nesportovní střihy, klasické materiály, tmavé barvy… Já fakt nevim, kdybychom hodnotili ženské „modelky“ na MP s tím, že se nám nelíbí jejich postava, nebo absence druhotných sexuálních znaků, tak je to opravdu peklo…
Sama jste si odpověděla:) Pohublý intouš se zálibou v módě (teď nemluvím o chlapci na fotce!!!) je sice muž, ale není mužný:)))
Tak s tím naprosto souhlasím. Pokud se jedná o módu, je to spíš
pozitivum.
Jinak je to ale vlastnost, která u opačného pohlaví vyvolává stejně
rozporuplné reakce, jako třeba „mužatka“.
…asi tomu nerozumím, nepůsobí to na mě příjemně nevím sice
racionálně proč, ale pocitově dávám červené. A to nejsem tupý
klasik
Je fantastické, jak se dá i při drahém oblečení vypadat jako děcko
z chudobince.
Sako s kapesníčkem a k tomu batůžková taška. Nevím k čemu má ladit,
jestli k vestě tak se to nepovedlo. Rifle jsou divné a nepadnoucí a přijde
mi že i odrbané v kombinaci s těmito botami zkracují nohy. Na nohách
humpolácké křusky.
Tohle není ani elegance ani sport. Tohle je zjištění dospělého muže, že
se už nenacpe do věcí co nosil před maturitou. Účes a celková úprava má
být možná preppy, ale vyšel z toho slizoun. Nebudete tomu věřit, ale
i učesaný muž může vypadat mužně, tomuto se to moc nepovedlo.
Příspěvek upraven 15.01.13 v 15:15
Já vám nevím, mě to přijde takový srandovní, asi to je tím, že osobně žádného muže s tímhle stylem oblékání neznám, ale asi bych opravdu nevěděla, co si o vás myslet (to neberte jako negativní narážku, já jsem prostě jen nerada zmatená). Pokud to je vyjádření vašeho smyslu pro humor, pak je to v pořádku, ale mě to prostě neoslovuje. Až na ten batoh, ten je super.
Upřímně řečeno se mi to vysloveně hnusí (tento styl u chlapů). Asi jsem divná, ale připadá mi tento outfit prostě příšerný celý. To už radši ty džíny. Upřímně nechápu, co je ošklivého na tom, když má chlap na sobě pěkný džíny + nějakou košily, nebo i to sportovní tričko. To prostě k chlapovi tak nějak sedí, ale tohle je takový, já nevím, přiteplený. Nechci působit jako homofob, ale chlap má podle mě prostě vypadat jako chlap, tohle je na mě už příliš. Už jsem to tu chtěla psát u jedný fotky s chlapem, ale dnes už jsem se prostě neovládla a musela jsem to okomentovat.
A co je na saku, košili a svetru přitepleného, nebo snad na kalhotech? Klasické mužské oblečení, když to tak vezmu, akorát ne v úplně nudné variantě. Upřímně řečeno se mi vysloveně hnusí váš komentář.
To Paolka:
PRESNĚ! Souhlas s Vámi! Abych mohla okomentovat foto nějakého předešlého
chlapce, tak sem si zde kvůli tomu udělala účet Děs, běs a hrůza v jednom! Měli bychom
založit nějaký klub, protože tady nám asi pšenka nepokvete
Příspěvek upraven 07.02.13 v 08:35
Kapesníček Asos podtrhává celkový vzhled a musím konstatovat, že na
něm stojí a padá kýžená imidž britského školáka. Barevně nepříliš
se hodící taška od Freda Perryho obsahuje stopro jablíčko, chleba
s máslem, pitíčko Jupík a učebnici vlastivědy.
Celému modelu chybí cylindr do špičky a nebo rovnou kouzelnický klobouček.
Nemůžu si pomoct, ale celkově mně přijde jako snadný a vděčný cíl pro
pedofila.
Na druhou stranu oceňuju dravost a odvahu modela.
@Jirkátor tak to si
představujete naprosto chybně a srovnáváte nesrovnatelné. Zaprvé se jedná
o úplně jiný typ saka, o úplně jiný střih (rovné versus vypasované) a
zadalší u vašeho příkladu: široké v ramenou (je poznat jak ramena saka
trčí ven) široké rukávy
dlouhé rukávy (u formálního saka je dobrým zvykem nechat vykukovat
(manžetové) knoflíčky košile)
zbytek je otázkou osobního vkusu, ale podle mě zrovna tohle sako je dost ohavné. 3 knoflíky se zapínáním hooodně vysoko, krabicoidní střih… prostě hnus
Co se týká saka tady „Prep“a, tak je to sako na tělo. V ramenou mu sedí dobře, šev sám o sobě není rozhodující. Diskutabilní je délka rukávů, protože se jedná o blazer do chladnějšího počasí a ty by měly mít rukávy delší, v tomto případě je ale délka v mezích jak se saka nosí. Horší je to už s kvalitou materiálu.
Být ale vámi, zjistím si, jak má sako vypadat, protože jste očividně vedle jak ta jedle.
Mně připadá to sako divné. Zdůrazňuje hubený hrudníček a zároveň
končí přesně v půlce boků, které zdůrazňuje. Takže zepředu boky
vypadají širší než hrudník, no nějak to celé nesedí.
A taky bych k fialové tašce a červenému svetru zvolila neutrální barvu
kalhot a jiné boty. Za mě červené.
Komentáře
Zobrazovat komentáře chronologicky