Oblečení pánovi moc sekne včetně skvěle vybraných doplňků.
S účesem a pozadím vypadá jako z britského filmu. Fešnej pán.
Zamilovala jsem se
Andrii
bunda, H&M
košile, Topmen
džíny, Wrangler
doplňky, H&M
hodinky, Royal London
boty, H&M
Kluk je pěknej, akorát ta džínová košile a boty děsné. Líbí se mi kombinace svetru, bundy a džínů. Hodinky jsou perfektní, kotvu na krku bych oželela. Účes tomu dává šmrnce, odkazuje trochu na punk.
Příspěvek upraven 13.02.13 v 13:08
Ještě mu dát takový ty pilotní brejle, fotku udělat černobílou a mám
pocit, že jste vyfotili nějakýho letce z Ameriky
Já bych nic neoddělávala ani nepřidávala…stačí se kouknout a každý musí vidět, že je to perfektní..včetně účesu atd..:) Možná s tím knoflíčkem souhlasím..bylo by to víc „rebelské“..:D:D
Už z dálky mi to příjde příšerně nevyrovnané…vrchní půlka těla v pořádku, ale od pasu dolů - džíny vem čert, ale je to celé úzké, křivé, opticky zkrácené…připomíná mi to spodní skříňku moji kuchyňské linky…velká krabice na úzkých a krátkých nožičkách široko od sebe…vlastně nevím, co by mi na tom mělo přijít vyjímečný či dokonce inspirativní
Lovec inspirace je zjevně na mladý zajíčky - rozkošná ňuňátka
Tohle by celkem šlo… ale co ta kotva na krku?! Kristepane, to už dneska nikdo neví, že jedinej šperk pravýho gentlemana (ve všední den) mají bejt kvalitní hodinky?!
Příspěvek upraven 13.02.13 v 09:21
Mládenče, k sešití děr existuje vynález jménem jehla a nit, maminka
vám poradí, popřípadě hodit kalhoty, které jste si roztrhal, do popelnice,
rozhodně nenosit. O část nohavic jste očividně přišel definitivně nebo
čekáte velkou vodu?
Ne, ale teď vážně. Líbí se mi to víc, než předchozí mladík co do
barev, ale působí to na mě tak nějak nuceně stylizovaně jakože „sice
sleduju trendy, ale koukejte, jak na ně okázale umím i kašlat, jsem
rebel“… Dokud to moc nezkoumám, tak mě to barevně baví. Na ulici by mě
to asi nepohoršilo a otočila bych se. (Jakkoli už je pro mě věkem dotyčný
hoch dost mládě, ale roztomilé. Ale při podrobnějším průzkumu mi džíny
přijdou ohavné a celé je to tak nějak sladěné a trendové trošku na
sílu. Ramínko nedám, červené si nezaslouží, na zelené to není.
Tohle vidim dost casto i v praci, a nikdy se mit nelibi. Asi tak nesnasim potrhane a jinak odrbane rifle a pak uz to muze byt, jak chce fajn, tak pro me je to peklo. A jeste nesnasim ohrnute kalhoty u chlapa, ktery ma i pri sve vysce kratke nohy a jeste do O. A ohrnutim si je jeste zkrati.
Stačilo by z krku sundat tu kotvu (to je jakože trend? tak s tím můžete jít víte kam), obléct si nějaké příčetné džíny (ostatně, kdyby byly v délce jaké mají být a jaká by lichotila nohám, ztlumily by se i boty a celé by to tak zoufale neřvalo „snažím se být zajímavý divnýma botama“), ponechat hodinky, bundu a slušivé tričko, modrá se k němu hodí. Je to takový wannabe rebel někde mezi snahou se obléct slušivě, trendově a přitom ty trendy okázale porušovat. Na to vědomě bořit pravidla jen tak někdo koule bohužel ovšem nemá.
Přemýšlím, co mě na tom má inspirovat. Odrbané zahnuté džíny,
které dělají křivé pidinohy? Džínová košile? Divný svetr, ketrý leze
zpod bundy? Kotva?
Velké červené ramínko.
Účes hitlerjungendu (vygooglete si „hitleryouth hair“ komu ušla tahle
móda), vyplajchovaný jeany ohrnutý ať sou vidět těžký boty, košile
zaplá ke krku… ještě jí zastrkat, přidat šle, zahodit ten svetr,
zalátat gatě a máme z něj čistého chlapce
@Voldemortka řekl
bych že jste si to spletla spíše vy. Toto je opravdu trend, osobitý styl
vypadá úplně jinak Ohrnuté kalhoty=trend, hipster účes=trend,
hipster přívěšek s kotvou=trend, šálový svetr (rozepnutý? O_o)=trend,
hodinky ala casio/seiko/citizen=trend
@Diankenstein
vždyť má zaplou jen košili To snad jediný trend není, ale začíná mi
děsit, že se to objevuje v téhle sestavě… čím budu v budoucnu holky
provokovat když mi „neokids“ seberou i tohle?
Ale notak. Přece mi nechcete tvrdit, že tohle je hipster? V tom případě je hipster každý druhý člověk na týhle planetě a skoro každý první na této stránce. To, že někdo trochu vybočuje z řady, z něj nedělá hipstera. V tom případě jsem jedna z největších hipsterek na této planetě a neuvědomuju si to.
Tohle se vám opravdu líbí, ženy? Tedy možná spíš dívky jsou schopny se zamilovat do fotky, já jsem tuto schopnost už ztratila ;o)
Treba mu dat precitat PANSKY casopis MAXIM kde su o hipsteroch cele 4 strany, a mozno by ho to potom preslo, kedze zenske casopisy tento styl chlapskeho obliekania bohuzial podporuju. ja vazne neviem… ked sa pozriem okolo seba na ulici, tak mam pocit, ze pomaly miznu z ulic chlapi, a objavuju sa tam chlapci, ktori by mi rano zaberali kupelnu a potajomky kradli lak na vlasy. chyba mi to obycajne chlapske obliekanie.. ked ma chlap vkus, tak sa vie obliect aj z nicoho, a nepotrebuje k tomu podhnute rifle, ani diery na nich, ani privesky. cervene. ja by som takto svojho chlapa von nepustila
@Voldemortka
klidně vám to tvrdit můžu. Zvláště, když tohle není žádné vybočení
z řady. Skoro bych si vsadil na to, že v létě běhá po praze v boatshoes
bez ponožek Je to prostě klasická copypasta
současného hipsterovského stylu. Yolo, tetovačky, instagram a podobné
krávoviny… Osobitého stylu na tom není ani za nehet. Už se nemůžu
dočkat, až se tu začne objevovat alespoň nějaký gothninja, protože tohle
mě neskutečně nudí.
Tak nevím, jestli v ČR žijete vy nebo já, ale všimněte si, v čem
tady chodí kluci/muži oblečení. Neříkám, že se mi to oblečení líbí,
možná i naopak. Ale tvrdím, žo tehle tady neni nromální oblečení.
Typickej českej chlap má sportovní lyžařskou bundu, džíny a k tomu
nějaký tenisky, nejlépe Nike, nebo Adidas. To je děsně smutný, tenhle kluk se
aspoň snažil
Od pása hore a od členkov dole sa mi to moc páči, ale tie gate neeee..Jednak vypadajú, že sú vytiahnuté zo smetiaka a jednak si myslím, že krivé pavúčie nožičky by si zaslúžili primerane maskovať, alebo aspoň na seba nestrhávať pozornosť..Mládenec je inak moc sympatický:)
@Voldemortka
Áaaano, magické zaříkávadlo modního pekla… koukněte se v čem chodí muži oblékaní tady
v Čechách, houšť a více těchto Tak budem holt všichni kopírovat
trendy X let dozadu, úplně stupidně bez špetky invence a tvářit se, že to
je vpohodě protože to je lepší než to co nosí generace před námi? Ok,
když vám to stačí, fajn, ale prosím, neřikejte tomu styl. Protože to
není styl, je to furt jen kopírování. Stejně hloupé kopírování
nějakého trendu jako je to nošení zimních bund a jeanů. To také nosí
proto, že to nosí ostatní
Vrchní pekař v pekárně mi vždycky řikal: „Snaha nestačí“ Ať si klidně nosí co chce, mě je po tom
obzvláště putna, ale nemuseli bysme z toho dělat nějakou hodobóžovou
róbu jen proto, že pár jedinců ve věku 40-50 tu ještě oblékají cáklé
manželky v Alpine a Hannah.
Příspěvek upraven 16.02.13 v 08:02
Já nevím, jestli čtete správně, ale já jsem neřekla, že mi to
stačí, ani že se mi to líbí. Pouze pokud bych to mohla srovnat s tím, co
tady nosí všichni, tohle bych ocenila víc, jelikož nad tím oblečením
uvažoval. Vše k sobě ladí, za nic ho zkritizovat nemůžu, ale můj šálek
kávy to není.
Souhlasím s Vámi, že některé ženušky se přizpůsobují manžílkům ve
stylu Alpine a Hannah a nemůžu říct pár jedinců, vidím jich stále
desítky. Ale podívejte se, kolik holek vě věku od 15 do 20 jedou v Nike,
Roxy, Adidas. V dnešní době bohužel tak nějak všichni něco kopírujou,
jelikož někde něco vidí a buď si koupí něco podobného, anebo si to
ušijí nebo já nevím co, takže říct o někom, že je „originál“, je
dost troufalé.
Dlouho jsem premyslel nad tim jestli to mam komentovat nebo ne, ale kdyz jsem precetl par komentaru tak si rikam ze neco napisu… Nejvic se mi libi ty komentare o tom jestli je to trend nebo styl nebo kopirovani. Hmmm neni to jedno? hlavne aby to dobre vypadalo, a to „dobre“ je pro kazdeho jiny, protoze kolik je lidi tolik je nazoru, to nikomu neberu. Ale teda komentar od „MARAVELO“ me u uplne zabil. „Nerikejte tomu styl je to kopirovani…“ me by FAKT zajimalo co je podle vas styl. Ted nemam na mysli jestli ja mam styl nebo ne, je mi to vazne jedno, oblikam se tak jak se mi to libi. Ale vsechno co si oblikate mate odnekud zkopirovane i kdyz si udelate obleceni sama tak stejne to bude kopirovani neceho (max kdyz si udelate 5 metrovy ruzovo zeleny kloubok tak asi to bude uz vazne jen vase). Tak asi styl je pro vas prave chodit v takovem klobouku. Nekdo zase pise ze existuje jen jediny doplnek u muzu a to jsou hodinky, coz je zase uplna pi*#&ina. RESPEKT vsem podobnym znalcum! Uzivatel „aailyyn“ jde do dalsiho kola nejelepsiho vtipu v zanru jehla a nit. Takovy veci jak roztrhany uzky rifle neresim, proste je nazor kazdyho, nekomu se to libi a nekdo chce aby ty dziny horeli v pekli. To uz je jina vec.
Většinou žádné příspěvky nepíšu, jelikož si nemyslím, že jsem
nějaká módní guru, nicméně tady se prostě Andriiho musím zastat.
Chodím s Andriim do školy, takže mám možnost sledovat denně, jak se
obléká. Netvrdím, že je to tak úplně můj šálek čaje a že se to nutně
musí líbit všem. Nicméně on je jedním z mála lidí, o kterých
s čistým svědomím můžu říct, že opravdu, ale opravdu má ten, zde
tolik opěvovanej, STYL. Pokaždé sleduju, co má na sobě a byť bych se já
(býti mužem) takhle třeba neoblíkla, nemůžu mu upřít to, že to, co
nosí, je prostě jiný a zajímavý a dobře se na to kouká. Pokud vím, tak
není Čech (ani Slovák) a je to prostě poznat. Kdyby muži v ČR měli
alespoň polovinu odvahy něco si obléct, jako má on, tak by tady bylo fakt
krásně.
Většina slečen se tady obléká (s prominutím) jako staré panny a
navzájem se ujišťujete o tom, jakej je to vrchol módy a stylu a bůh ví
čeho. Nedej bože, když se zde objeví slečna, která má sukni nad kolena
apod., to je tady pak veřejně linčována jako nějaká štětka. Přitom jste
pěkný mladý holky, který si mohou dovolit něco víc, než krajky a kabelky
po prababičce. Na takovou módu budete mít v životě ještě času dost,
ne?
Myslím si, že spousta z vás tady opravdu řeší hlouposti, přitom princip
je zcela jednoduchý - líbí/nelíbí, tečka. Jde o jedny a ty samé osoby,
které zde denně přispívají a několik hodin zde diskutují o pitomostech.
Přemýšlím, jestli nemáte na práci zajímavější aktivity. V tom
případě vám doporučuji vyjít si od počítače třeba na procházku.
(Těm, co by snad měli připomínku, že jsem si taky dala tu práci a
přečetla celou tuhle diskuzi, bych ráda předem odpověděla, že to je pouze
z důvodu, že se zde objevil člověk, kterého osobně znám.)
Andrii, špica!
@invadergir tohle přesměruj do diskuze, tady na to není prostor k řešení. Případně mi pošli zprávu soukromou poštou a i tam ti rád odpovim http://fc04.deviantart.net/…-d3fyjmj.gif Abych to shrnul:
Diskuze o trendech a stylu se netýkala ani tak tebe, jako spíš
Voldemortky, která toto považovala za styl. Mě je opravdu jedno (jak už jsem
kolikrát zmínil) co nosíš, ale když už má někdo potřebu opravovat
druhého v tom, že toto je styl, bylo by dobré v tom mít jasno. Je fajn,
že sleduješ trendy, někoho to tady osloví, mě to třeba nebaví. Ale to je
prostě každýho věc, kus od kusu. Jak jsi slyšel, je to lepší než
„lyžařská bunda“
Příspěvek upraven 17.02.13 v 09:59
@WannabeYourMonster myslím si, že inspirace není diskuze, od toho je diskuze diskuzí, aby se tam diskutovalo. Inspirace jsem spíše chápal jako prostor pro to se inspirovat, pouze v případě krajnosti si upřesnit nějaké styly nebo drobnosti. Rozhodně ne jako prostor pro to, aby se tady vedli takřka filosofické debaty nad tím, co je osobitý styl, jak si ho pěstovat a do jaké míry je v něm možné mít kopírované věci aby to zůstalo osobitým stylem a nestalo se to pouze všeobecným trendem. Takový dialog se neomezuje pouze na otázku-odpověď ale je to opravdu ze široka a pokud se podíváte na formát fóra (zde nazýváno Diskuze) a formát textů u inspirací, bude vám zřejmé, že právě Diskuze se hodí na řešení takových problémů více. Nemluvě o tom, že zde se to snadno bude vztahovat přímo k fotografii, i když se budeme pokoušet mluvit všeobecně.
Samozřejmě pokud bude pak invadergir chtít odemě feedback, bylo by dobré mě na takovou diskuzi upozornit interní poštou, jinak ji snadno mohu minout.
@Ginger Eve Andrii
může mít ve škole jakej styl chce, nevšiml jsem si že by tohle byl
dokument fotografii o tom, jak Andrii chodí běžně oblékaný Tad jsem si stylu nevšiml. Zastání ale jistě
ocení Evo
„Pokud vím, tak není Čech (ani
Slovák) a je to prostě poznat.“ A ještě nám naplivejte
To je jasný
Co mě ovšem zaujalo (což samozřejmě nemůžete vědět) je přirovnání
ke starým pannám. Fascinující je to z toho důvodu, že druh oblékání,
včetně účesu, který tu má invadergir na fotce pochází původně
z fóra, kde si běžní kluci jako já brali hodně příkladů z klasických
filmů a období třicátých až padesátých let. To bylo označováno jako TA
móda. Fred Astaire, Humpry Bogart a tak.
http://2.bp.blogspot.com/…-bogart3.jpg
Humphrey Bogart a jeho legendární Casablancovský trenchcoat
burberry
Kolikrát byli kritizováni lidmi z venčí přesně za to, že nosí
naprosto fádní, nezáživné věci. Cardigany, šálové svetry, obuv ve stylu
derbys a oxfords a ohavné konzervativní hodinky Casio, Seiko apod. kterými se
kluci ze středních tříd snažili přiblížit na fóru těm bohatším,
kteří měli konzervativní hodinky renomovaných značek (až po patka
filipiho). Do toho se začal z druhé strany přimíchávat styl hipsterů se
svýma parkama, hrubýma látkama (flanel, jeanovina -obzvláště oblíbené
Levis 501, tweed byl spíš dominantou té konzervy), náramkama a
náhrdelníkama bezesmyslu… No a výsledek… PARAMPAM PŠ, wait for it…
TADAAAAA zde
Mne se tvuj styl libi, myslim, ze bys dobre zapadl ve Francii, kde ted
momentalne ziju, vetsina kluku tu nosi podobny styl tomu tvemu.
Je to osobity a uz jen to, jaky rozpolupny reakce tvuj „outfit“ vyvolal,
znaci, ze to neni nuda a zaujal jsi..coz je dobre, protoze o tom vetsinou moda
je
PS: perfektni sestrih vlasu!
„vetsina kluku nosi podobny styl tomu tvemu“
** VS **
„Je to osobity…“
http://images4.fanpop.com/…-272-298.gif



Příspěvek upraven 19.02.13 v 20:24
Proč ne, ale už je to teď trochu klišé. všechno. od účesu přes zapnutej knoflík u krku a náhrdelník až po ohrnutý rifle a velký boty.
Diskuze v sekci inspirace občas přestávám pobírat. Tak trochu nechápu, co si zdejší rýpalové pod inspirací představují. Neustále pořád dokola slyším, že nic, co se zde objeví, není inspirativní. Nevím, jak vy, ale mě dokáže inspirovat třeba i maličkost, jakou je barva knoflíku. A kluk na fotce vedle rozhodně nešlápl - bunda je skvělá, svetr vypadá teple a příjemně, boty se mi strašně líbí. Roztrhané džíny bych si já osobně nevzal, ale jemu sluší, tak proč ne. Sečeteno a podtrženo hezky oblečenej kluk, ze kterým bych se na ulici otočil. A že je to stádovité? To je problém? Pokud to člověku sluší, tak mi vůbec nevadí, že vypadá jako stovky dalších lidí…ale to je tím, že si chudák dovolil vzít vysoké boty, roztrhané džíny a kotvu na krk. Tohle jsou totiž přesně ty věci, které pekelníci nedokážou odpustit. Jak by na sobě ale měl černej oblek s kravatou, byl by všemi vychvalován, a nikdo by o jeho stádovitosti neřekl půl slova…Já neříkám, že je tohle nějaký vrchol módy, to rozhodně ne, ale do školy/na nákupy/na procházku mi to připadá jako velice povedená kombinace.
Jéžiš, chudáček, že musí nosit otrhané kalhoty, ze kterých již vyrostl. Kdyby si je vyměnil, vypadal by pěkně.
Presne ten styl, ktery na chlapech naprosto zboznuji. Bunda super, boty
super, proste SUPER outfit! <3
Komentáře
Zobrazovat komentáře chronologicky