Bože. S tou zralostí to asi nebude slavné.
Najdete 5 rozdílů?
Francouzská novinářka se rozhodla nafotit kolekci fotek podle slavných reklam. Jak vyzní reklamní sdělení od vyhlazené modelky a jak od zralé ženy? Prohlédněte si fotky .
Admin Módnípeklo.cz, 6.8.15 00:00, z kategorie: Pekelné rychlovky a bizár
@paktofonika
Tak to je super, mě taky!
Navíc v těchto „růžovláskách“ vidím sebe a mojí neteř. Dokonale.
Taky je to o tom, že ta paní, která zastupuje zralé ženy (ano, je to jen jedna žena) není modelka a neumí se tedy tvářit, neví, jak se dotknout tváře, aby jí to nedělalo boule a tak… navíc ke zralé ženě se prostě extravagantní líčení nehodí, akorát zvýrazní vrásky, uzavře oči a to přesně prostě není potřeba. Co jsem si všimla, tak ani postavu nemá jako modelka, což by nevadilo, kdyby na ní některé to oblečení nevypadalo prostě blbě… :-/
Co asi myslite, ze znamena anglicke slovo „parodies“, ktere se nachazi hned v nadpise? Treba neco jako „ja, novinarka ve zralem veku, si o sobe myslim, ze jsem krasna jako modelky, a proto se misto nich vazne fotim do reklam“?!
Příspěvek upraven 07.08.15 v 00:51
Samozřejmě, že to parodie JE (pro ty, kteří by to snad nepochopili, je to jasně napsáno hned v úvodu). Navíc vcelmi trefně poukázala na to, že modelky na fotkách se často tváří jako po lobotomii. Projde jim to jenom proto, že jsou mladé, mimořádně krásné a navíc přežehlené fotoshopem.
Naprosto souhlasím s @ducatista. To, co měly fotky ukázat, tak dle mého ukázaly a nepřestává mě zarážet odpornost některých komentujících.
Chce se mi napsat, ze asi proto, ze jsi kokos,–ka schytam za to cervena, ale proste jsem si
nemohla pomoct
Příspěvek upraven 10.08.15 v 09:09
Tam je pruser v tom, ze nevybrali prumernou zenu, ale nadprumerne osklivou zenu. s prumerne vypadajici pani mezi 30-40 lety by to nemuselo dopadnout takhle spatne
Souhlasím. Sice bych ji možná nenazvala NADprůměrně ošklivou, ale je vyloženě nesympatická a nefotogenická…
Nejdřív jsem si říkala, že to opravdu není nic víc než „Mladá modelka vs. starší běžná žena“ - no a co. Nic víc jsem za tím neviděla. Ale pak mi to samozřejmě došlo a teď mě napadá, že nejde ani tak o to, jestli je zralá nebo ošklivá, prostě jakmile se vyfotí „normální“ člověk a odebere se logo, často se ukáže, jak je ta reklamní póza (eventuálně outfit nebo líčení) pitomá, že se tak nikdy nikdo netváří, nechová ani nestaví (viz například jednu dobu všudypřítomný fotky modelky zlomený v pase směrem dozadu s loktama dopředu - nechápu). Ale dokud to lidi dokážou vnímat čistě jenom jako iluzi v módních časopisech, nepřijde mi to zas až tak hrozný (asi už jsem natolik zkažená dobou, že podobnou iluzi v reklamě tak nějak očekávám a kdybych viděla v reklamě neretušovanou fotku, asi bych produkt považovala za lacinější - což mě trochu děsí).
Mně se (zcela nepřekvapivě ) líbí ta starší dáma mnohem víc, než ty
prázdné ksichty profesionálních barbín. Taky ukázky/srovnání „vysoce
uměleckého“ makeupu jsou super - je zjevné, jak je to líčení doslova
blbé, což samozřejmě daleko lépe vynikne na amatérské modelce.
Ehm, většina těch fotek je strašných hlavně v provedení modelek… a u Isabel Marant a Eric Bompard mi přijde tahle novinářka jako přirozenější zástupkyně všech žen (ne jen těch zralých), než modelka s neuvěřitelně hubenýma stehnama… pak nemají být všichni zblbí do téměř nereálných postav, když to člověk vidí na těch reklamách… chjo
Příspěvek upraven 09.08.15 v 13:54
Já si myslím, že to ukazuje opravdu jen to, jak jsou kolikrát ty reklamy pitomé. Nejvíc mě dostaly asi fotky pro gyvenchy a voltaire, protože u té mladé modelky jsem si říkala: A co tím básník vlastně jako chtěl říct?
Fotky novinářky mi přijdou jako skvělý nápad a dost mě děsí, kolik lidí je tu natolik povrchních, že v tom nepobrali nadsázku, případně že se tu objevil postoj typu „Jak si ta škaredá ženská mohla dovolit chtít vypadat na fotkách jako modelka“.
Já vám, milé dámy, velmi závidím, že jste všecky takové kočky já totiž ne.
Mě trošku udivuje, že někteří paní nepovažují ani za průměrnou,
nevím, asi se vyskytuji v nějaké divné, extrémně ošklivé krajině, že
mi paní přijde celkem hezká a průměrného vzhledu. Jen to prostě není
modelka a není už nejmladší. A přece o to v tomto fun projektu šlo.
Upřímně, u Givenchy ani nevidím proti modelce rozdíl, spíš roky a
absenci retuše. Jediné, kde jí to fakt nesluší je Lanvin, jinak, pokud to
srovnám s ulicemi, paní mi naopak přijde pohledná a rozhodně hezčí než
například všudypřítomné ulicové květákové zlo a ženy typu
Petrklíč:D - těch vidím na ulici spoustu.
Tak, tak…Když tady nahlédnu do diskuzí, mám pocit, že MP je plné jedovatých a zpruzených bab, a zdejší obliba v mínusování příspěvků, jakou jinde nevidím, mě zrovna k diskuzi nemotivuje. Naštěstí, jak tak koukám, jsou v této diskuzi mínuska (zatím) nejvíc tam, kde podle mě opravdu patří.
Příspěvek upraven 11.08.15 v 10:54
Pět rozdílů? Hm, pro mě je jeden zásadní- prostě ty růžové
rozevláté dlouhé vlasy paní středního věku nevěřím. A to je
celé. Není to pro mne přesvědčivé. Je to úplně normální žena, jaké
běžně potkávám.
Přitom na mladší mi „celorůžovost“ tak, jak je zde prezentována,
vůbec nepravdivá nepřijde.
Mne tiež príde skôr škaredá než priemerná. V reklame na Paule Ka mi okrem toho pripomína Noru Mojsejovú za tučnejších čias. V reklame na Lanvin chlapa. Kebyže ju stretnem na ulici, nepohoršuje ma, ale ako typ na paródiu módnych reklám ju vybrali veľmi zle, lebo je vyslovene nefotogenická.
Vůbec nejde o vyžehlenost nebo vrásky. Zásadní rozdíl je v tom, že
ta mladá je hezká a příjemná, kdežto ta stará je prostě přímo
nesympatická.
Pokud vím, tak i zralé ženy fotí reklamní kampaně. Takže jestli se paní
novinářka kopala nudou do zádele, pak chápu, ale ať si tímhle
(ne)geniálním nápadam nevylepšuje CV.
Příspěvek upraven 24.08.15 v 14:07
Komentáře rychlovky
Zobrazovat komentáře chronologicky