Čtenářské úlovky

27.05.11 | autor Ada

Milí čtenáři. Z některých z vás se pomalu stávají profesionální pekelní lovci a posíláte mi skutečně šťavnaté úlovky. Díky tomu mohou vznikat články jako tento; pohodlně se usadím k mailu, všechen ten prach z ulic proberu, opatřím svými velevtipnými komentáři, pro které mě tak milujete, a předhodím vám k posouzení.

Pokud jste mi posílali fotky a nedostane se na ně, nebrečte. Vězte, že minimálně jednomu člověku jste náladu zvedli.

Tenhle sluneční mládenec mi byl zaslán dnes, před pár hodinami.

foto: čtenářka Markéta

Nemůžu si pomoct, prostě sem nedokážu napsat nic jedovatého. Ten je tak krásně barevnej, že bych mohla vynechat dnešní dávku antidepresiv a nic by se nestalo! Očividně má rád žlutou a důsledně ji na sebe aplikuje - všimněte si bot a gumičky ve vlasech - bez ohledu na to, co si o něm kdo pomyslí. A to je věc, kterou v Pekle naopak chválíme. Poněvadž rejoicky jsme zvyklí vídat s trekovkami nebo sandály šedohnojové barvy a outdoorovou bundou. Takže, milý barevný neznámý, já ti fandím. Bez ironie. Mimochodem, znáš tyhle botasky?

Z webu botas.cz

Já vím, poukazování na oděvní a obuvní chyby postarších lidí špatně nesete. Ta paní má nejspíš nějaké problémy, možná cukrovku nebo jinou zákeřnou chorobu, proto je silné postavy a otékají jí nohy, takže jí v místní mizerné nabídce nezbývá ke koupi nic jiného než hnusoboty. A do nich si pak musí vzít silonové ponožky, aby si neodřela nohy. A zcela jistě se vzorně stará o vnoučata, má spoustu koníčků, smysl pro humor a je oblíbená v kolektivu.

Sakra. Mně se z toho zaříznutýho lemu stejně dělá blbě.

Foto: čtenářka Littlewingel

To už radši toto.

Foto: čtenářka Littlewingel

Těhotenství taky není prdel. Nohy těžknou, otékají, klesají pod tou tíhou, nemáte trpělivost zkoušet jedny módní úzké botičky za druhými a trpět. Na hadry není nálada, je vám nanic, připadáte si tlustá, prostě se schováte do nějakého pytle a ať se lidi třeba postaví na hlavu. Brýle neřešíte, sportovní nebo elegantní, to je fuk. Takže já tu paní naprosto... PANEBOŽETYFUSEKLE!!!

Foto: čtenářka Terezka

Čumící podprsenka není cool.

O číslo menší tričko zdůrazňující špeky není cool.

Legínové kraťásky s kraječkou nejsou cool.

Bílé sportovní kecky vždy a ke všemu nejsou cool.

Foto: čtenářka Emmi

Další důkaz, že krátké legíny jsou prostě neštěstí. Zvlášť na silnější postavě. Zvlášť pod sukní nebo šaty.

Foto: čtenářka Agnes

České baculky, pozor! Inspirace z New Yorku:

Foto: čtenářka Janča

I s nadváhou lze nosit lodičky na podpatku a pouzdrové šaty.

Akorát, ehm, pozor na délku rozparku a na velikost těch šatů.

Nemám nic proti tomu, aby muži nosili růžovou barvu. Trošinku mi vadí ten satén, ale to je hlavně tím, že mám na tenhle laciný efektní materiál všeobecně pifku. Prostě  jsem tolerantní.

Foto: čtenářka Sia

Ale stříbrné trencle vykukující z džín, chlapi, toho mě fakt ušetřete.

Možná jsem módně zaostalá, ale tyhlety kraťasy se silonkama fakt nepobírám. Je to takový... východní. Už tomu chybí jen špičaté kozačky.

Foto: čtenářka Nyuszi

A uzavřeme prádlovým kombem. Na těžce ležérním stylu je cosi sympatického: za prvé tam není úporná snaha být sexy. Za druhé, když už chcete na svět vystrčit zadek s tím, aby vám ho políbil, protože si budete nosit, co se vám zlíbí, mějte koule a udělejte to pořádně. Takže to je přece jasná... pochvala?... ne? NE?!

Foto: čtenářka Jana

Víte, jak to v pivnicích chodí. Někde mají i obsluhu nahoře bez, jen aby si chlapi přišli zaslintat a vypili u toho co nejvíc piva. Takže je možné, že slečna to má v popisu práce: průsvitná košilka, pod kterou je vidět úplně všechno. Vykukující podprsenka, jež povzbuzuje fantazii (můžete zasněně popíjet a představovat si, jak ji rozepínáte a servírka vám přináší půllitr nahatá... chápete). Bezostyšně odhalený zadek v tangách. Počkat.

Ona má kalhoty? Nejsou trošku...?

Foto: čtenářka Martina

Líbil se vám článek?
 Váš příspěvek
 
HanaB  27.05.11 12:44

Tak to je něco. Ta poslední fotka je neuvěřitelná. A ta těhotná paní vypadá jak z nějaké sekty Omišů.

 
Sida  27.05.11 12:45

Sříbrné trencle mají čisté, nablýskané boty (metrosexuálové jsou zábavní).

 
BacterialBandit  27.05.11 12:45

Bože můůj … růžové triko na chlapovi … už jsme si zvykli ..... ale STŘÍBRNÉ TRENCLE?!?!? … to už jsem tedy opravdu spadla pod stůl …

 
Kerstin  27.05.11 12:53

Paní v růžovém „tričičku“ – chtěla bych mít její sebevědomí

 
Janča  27.05.11 12:54

To je síla. Neuvěřitelné, co se dá potkat na ulicích. Ta silnější slečna v pouzdrových šatech a lodičkách se mi na české ulice zdála až příliš dobrá :-D.

Jinak také chystám foťák, to co vídám, občas stojí za shlédnutí :-D.

 
JK  27.05.11 12:54

Pani z Nju Jorku vypada jako panacek Michelin.

Ponozky v sandalech nenavidim. Vycuhujici pradlo me ve me vzbuzuje nikoliv vasne, ale nutkani zvracet.

 
Olinka  27.05.11 12:54

Kromě paní v červeném kabátku a kraťasema se silonkama (ano, potrefená husa, taky to tak nosím) nevěřím vlastním vočím. Ado, že tys našla pár dobrovolníků, nahastrošila jen co nejhůř to šlo a vyblikla, jen aby měly holky na pekle co pomlouvat? Že je to tak?

 
Janča  27.05.11 12:56

SIDA: noo nevím, tipla bych na orientaci zaměřenou na obě pohlaví.

 
Packa  27.05.11 13:00

Ta těhotná je teda úlet, není to nějaký vtip??
Nestojí tam převlečená Ada? To přece nemůžu nikdo myslet vážně…

 
Šárka  27.05.11 13:00

Paní v kabátku a kraťasech se silonkami mi naopak přijde velice hezky oblečená. Osobně proti této kombinaci nic nemám, i když ji nenosím, zvlášť pokud jsou to kraťasy této délky (koneckonců mezi tím a sukní se silonkami není takový rozdíl, ne?). Navíc kabátek má hezkou barvu a dobře sedí.
Barevný chlapec je mi také sympatický, i když bych si tohle na sebe nevzala.
Ale jinak naprosto nevěřícně kroutím hlavou, PEKLO!

 
scully  27.05.11 13:00

Pan v ruzove kosili a stribrnych trenclich mi vyrazil dech =D=D Neuveritelny!

 
Lenka  27.05.11 13:00

Slečna na poslednej fotke asi vypila moc piva, nutne potrebuje na záchod a sťahuje si gate už cestou…alebo jak to je? Inak si to neviem vysvetlit !!

 
Andrea  27.05.11 13:00

Ja jsem dneska take fotila :-), az se dostanu domu k datovemu kabelu poslu. Pani asi ctyricatnice nastoupila ve sportovni eleganci: cerne platene tenisky s, pozor, cernymi i bilymi tkanickami, ktere mladicky koncily v predposledni dirce, v nich bile ponozky a nad nimi nejake syte ruzove omotavky (vpravde nevim, co to melo byt…), k tomu cerne bavlenene saty, dzinovou bundu do pasu a kolem krku syte ruzovy sal (ladilo s „omotavkami“ na nohou).

Nejtrapnejsi ale bylo, ze jsem si neuvedomila, ze muj fotoaparat ma zapnuty zvuk, a tak blizke sedici okoli a mozna i ta pani sama mohlo slyset cvaknuti… :-(

 
Lenka  27.05.11 13:02

Scully : Ja si hlavne myslím, že ten pán musí DOSLOVA vyrážať dych každému kto je nablízku keď si tie parádne umelohmotné trenky po celom dni vyzlečie :)

 
Eva  27.05.11 13:03

Super! Nejlepší jsou ty vystrčený zadky :D

A pán v růžovém triku se sříbrnýma spoďárama se mi docela líbí :-) Čistý, upravený a myslí na detail :D Ha ha :D

 
Packa  27.05.11 13:07

Jinak paní v „kraťasech“ se mi taky docela líbí, přijde mi to lepší než nějaký beach šortky a kecky, případně barevný punčochy a tak…
Každý nemusí sukni, paní je upravená.
No ale třeba mi to tady vysvětlíte :-))

 
Wanna be your monster  27.05.11 13:12

To na první fotce je opravdu kluk? Přijde mi to jako holka.

 
Marianna  27.05.11 13:12

No jo, jenže i když je tu dneska i hříšná fotka z New Yorku, pořád dopadla líp, než všechny ty ostatní fotky dohromady.

 
Dadina  27.05.11 13:14

Hmmmm
Teda ale ta těhotná výstřední důchodkyně mě taky dostala…
Ale se mi zdá,že ten barevný kluk je spíše holka…

 
kiwi  27.05.11 13:19

Muhehééé, nahlas jsem vyprskla u tý těhotný…a vydrželo mi to až do konce. A teď si to dám ještě jednou! :-)

 
Makinka  27.05.11 13:21

Jéé, zrovna jsem chtěla taky poslat fotky jednoho modelu ze sekáče na Lidické a nestihla jsem to.

 
Wanna be your monster  27.05.11 13:24

Marianna- Ale myslím, že právě v americe se najdou i horší kusy než u nás, když se podíváš na People of Wallmart. právě u té paní se zadkem venku v pruhovaném tričku jsem si pomyslela, že to snad nemůže být u nás (a pak jsem uviděla nápis Brno v pozadí).

 
Anna  27.05.11 13:34

Kraťasy přes punčocháče, nebo kraťasy k lodičkám se mi taky nelíbí, ale myslela jsem, že jsem s touhle alergií sama…

 
Makinka  27.05.11 13:35

V Emérice se najdou horší kousky, protože je tam daleko větší výběr ;)

 
rouzí  27.05.11 13:36

tak to je neco ta posledni a predposledni jsou fakt neco cesi by se meli nekdy o to obleceni fakt vice starat

 
salka  27.05.11 13:38

ta těhotná působí těžce antikoncepčně… :(

 
Magri  27.05.11 13:39

Jestli mne stárnoucí zrak neklame, vidím v pozadí slunečního mládence fasádu obchodního domu Labe u nás na drsném severu :-) A stříbrný trenky žeru!!

 
Petromila  27.05.11 13:39

,,To barevný'' je určitě z Ústí nad Labem. Začínám se bát..

 
Velryba grónská  27.05.11 13:40

Líbí se mi lidé oblečení vpodstatě jakkoli (pokud je vidět, že je to nějaký promyšlený záměr), když je jim to akorát (barevný kluk, růžový kluk, paní v krátkých kalhotech). Nelíbí se mi, když je někdo oblečen tak, že to mělo „vypadat hezky“, ale nevypadá, protože on je do toho o čtyři čísla větší (maminka v růžovém triku, americká baculka), a nechápu, jak se někdo může obléct do něčeho, co z něj při každém kroku padá (servírka), ať už je to hezké nebo škaredé. Těhotná paní by byla v pohodě, kdyby si vzala místo ponožek silonové podkolenky. Ale bůhví, jestli by jí pak (možná) ty jediné pohodlné boty bez podpatků, které vlastní a normálně v nich běhá o dovolené po lese, třeba nepadaly. Toleruji. Stejně jako paní s otekláma nohama, kterou by naopak boty s bavlněnými ponožkami mohly třeba už tlačit.

 
Táňa  27.05.11 13:52

Předposlední fotka! Prdel! Au!

Jinak barevný hoch se mi líbí, bude to určitě fajn člověk. Slečna v tmavomodrých šatech a na podpatcích je v pohodě, jen to ještě lehce vychytat s velikostí šatů, ale do pekla bych ji jen kvůli tomu nestrkala, našlápnuto má dobře. A stříbrný trencle – první co mě napadlo bylo, že to musí přímo pekelně kousat :D

 
Abra  27.05.11 13:53

Dneska nutně potřebuju smajlíky…nějaký padající k zemi, protože až na tu paní v kraťasech (taky už jsem to párkrát oblékla) jsem v naprostém šoku. Kde ta těhotná přišla k tomu těhotenství? A ty holý zadky s džínama, mamnika s kočárkem (chudák dítě, na tohle od narození civět).....dnes se nesměju…je to k zblití.

 
chaje  27.05.11 13:54

ta paní v kraťasech je jinak dobře oblečená, upravená, to jo, ale mě taky tohle nesedí…kraťasy jsou „sportovní styl“ a zbytek je „elegantní styl“…ta kombinace je tak nějak buranská, ale v Čechách jsou tyhle věci tak nějak standardem ulice…
mužské modely fakt pobavily…já ale mám originály ráda, i když sluneční styl se hodí jen do určitého věku a u stříbrných trenclí by mě hned napadla otázka orientace dotyčného…neloví on na ty trencle stejně orientované chlapy?

 
Mila  27.05.11 13:56

Kombinaci kraťasy+silon­ky+lodičky též nechápu. Podobně jsou mi záhadou módní prvky typu ustřižená bundička končící v půli zad, kozačky s otevřenou špičkou či zde již zmiňované lodičky křížené se sportovníma keckama. Ale jako už někdo přede mnou doufám, že třeba mi to vysvětlíte.

 
Dadina  27.05.11 13:56

Opravdu si myslíte že to první je kluk?????

 
Mila  27.05.11 13:59

Jo a ta těhotná paní mi trochu připadá jako čaroděj Mrakomor.

 
chaje  27.05.11 13:59

ta těhotná mi tak hrozná nepřijde, až na boty a fusekle,to je hrůza…ale v určitých kruzích se takové šaty fakt nosí, i když to jde hodně proti trendu společnosti být za každou cenu sexy

 
chaje  27.05.11 14:03

tím nechci říct, že bych si ty šaty na sebe vzala…možná ten klobouk…mám dva podobného typu, ale z úpletu a lepšího vzhledu a nosím je furt

 
Sida  27.05.11 14:05

Šortky přes punčocháče, mám-li tak krásné nohy, že o ně svět prostě nemůžu ochudit – proč ne? Na pohled mě to neuráží. Ale na vlastní kůži nesnáším punčocháče pod kalhotami ani za třeskuté zimy, kdy to má opodstatnění.

 
Panenka  27.05.11 14:05

Ten sluníčkovej kluk ve mě vzbuzuje nostalgii, připomíná mi mě samotnou ve třinácti, čtrnáci letech (jen místo outdoor kalhot to v mém případě byly manšestráky sešité z padesáti různobarevných odstřižků). Chudák moje mamka se mnou v tomto věku odmítala chodit ven, argumentujíc zoufale, že „vypadám jako vandrák“. Sice už jsem z toho dávno vyrostla, ale hippies mají stále moje sympatie. Proč? Pro ty barvičky! Stokrát lepší domácí jásavá batika, než temný ateliérový NIC :-D

 
chaje  27.05.11 14:06

já myslím, že ten barevnej fakt je kluk, podle postavy i kombinace věcí…humanitně či umělecky zaměřený alternativní typ

 
Nikol  27.05.11 14:11

Dobrotivý bože, za co nás zase trestáš… Svatá zima, když jsou všichni oděni v péřovky a špičaté kozačky a neobtěžují nás svým spodním prádlem, svými odhalenými těly a „nápaditými“ kombinacemi…

 
holka  27.05.11 14:15

Já vím, že to není podstatné, ale nějak se nemůžu smířit s „těhotenstvím“ té paní. Ať koukám jak koukám, mně připadá jen břichatá…

 
Alyssa  27.05.11 14:16

Tyhlety tmavý látkový kraťasy neboli formal shorts se přece docela nosí? (A nemyslím, že je to zrovna peklo). Něco jako kalhotová sukně, no. Já je teda nemám, ale kolegyně hodně podobné v zimě nosila – spolu s bílou košilí a černou vestičkou a seklo jí to.

 
Alyssa  27.05.11 14:17

Jinak ten první chlapec, kdyby si místo rejoicek (a pochybuju že jsou to fakt rejoicky, nikdo aspoň trochu normální by si přece nekoupil takovýhle kalhoty za litr) vzal černé kalhoty, vypadal by úplně luxusně. :o)

Ta předposlední slečna by tedy mohla aspirovat do People of Walmart. :o)

 
MP Ann
215 příspěvků 27.05.11 14:19

Ta pneumatikoidní růžová maminka je vyfocena v Ostravě! peklo už teda dorazilo i sem…

 
katango
1315 příspěvků 27.05.11 14:22

Mně se ten sluníčkovej kluk líbí.

 
Dee  27.05.11 14:23

Někdy když vidím ty těhotné ženské, a ta šedá s kosmickýma brýlema je jednou z nich, tak si říkám kterej chlap jim byl ochotnej to dítě udělat?

 
katango
1315 příspěvků 27.05.11 14:26

Dee: říká se, že vobličej se přikreje novinama.

 
ella  27.05.11 14:28

chjoo,zrovna sem jedla a presla me u nekterych „modnich kreaci“ chut..uz aby ten „pohodlny styl“ – leginy a tricko do puli zadku odeznel. ikdyz bojime co prijde dalsiho a vic sexiii?!
u slecen se spadlyma kalhotoma – porad premyslim, zda u dalsiho kroku spadly??
btw..nechapu proc je pro nekoho tak dulezite, zda je to kluk, bo holka, je to „heterac“ nebo neni??dyt je to jedno, ne?

 
Mia  27.05.11 14:34

Ann: taky sem přemýšlela jestli to náhodou není Leninka /dnes tedy Hl. tř.) v Porubě…fajn, ode dneška jdu i s košem v sukni a na podpatcích:-)

 
FoxInTheBox  27.05.11 14:37

Ale jo, tak trochu záleží na tom, jestli je ta barevná osůbka kluk. Protože ti se pouští do pestrých barev nejmíň často.
A taky jim obvykle míň záleží na tom, jestli jejich oblečení vyjadřuje nějaký názor, osobitost…nebo ne.

Podle mě je to fakt kluk, stačí se podívat na stavbu postavy (široká ramena, úzké boky). Mohlo by být fajn si s ním popovídat, protože člověk, který dává takhle odvážně najevo, kdo je a jaký je, bude asi zajímavý.

 
Dadina  27.05.11 14:51

A co je na vytahaném batikovaném triku tak odvážného?

Humanitní či umělecky zaměřený,jak tu někdo psal…to asi podle kalhot co? A že s černýma kalhotama by vypadal luxusně? Božínku tak vypadali všichni kluci u nás na gymplu před 15 lety

Už jsem několik dívek s takovou postavou viděla…ale asi máte pravdu bude to kluk… …a taky souhlasím s tím,že to bude asi to nejlepší z tohoto výběru

 
MP Vera
182 příspěvků 27.05.11 14:57

Co se stalo slečnám na posledních dvou fotkách? Nějaká nehoda? Nebo je to vtip? Nebo už se bokovky nosí tak proklatě nízko že…že…došla mi slova.

 
Makinka  27.05.11 14:59

Co je na tom batikovaném triku vytahaného?

 
FoxInTheBox  27.05.11 15:01

Dadina: Třeba to, že už je nosí fakt málo lidí. Nějak to přestala bejt „alternativní uniforma“ (jako u těch kluků u vás na gymplu), takže už to nosí převážně jenom ti, kterým jde o konkrétní dojem.
Triko není vytahané a ladí s detaily (jako ty boty a gumička) – tedy je za tím celková snaha nějak působit, ne jenom „ségra mi dala tohle triko k narozeninám“.

 
Cenerentola  27.05.11 15:02

Nedávno jsem na nějaké internetové diskusi i módě četla komentář jednoho pána: I kdyby jste si,vy slepice, oupili já nevím kolik značkovejch hadrů podle poslední módy, stejně pak půjdete ven v rozedranejch bokovejch džínách, který jsou vám o 3 čísla menší. Tak co tady furt řešíte. No… pán měl pravdu. Ty fotky jsou toho důkazema a i já ulicích vídám až nechutně mnoho přeříznutých, zpola obanžených zadků. Proč????????

 
Marie  27.05.11 15:28

Silonové ponožky na otékající (cukrovkářské) nohy jsou to nejhorší, co existuje. I když výrobci tvrdí, že mají šetrný lem, noha v nich do půlhodiny oteče. Z vlastní zkušenosti: na otékající nohy jsou nejlepší dlouhé pláťáky a ponožky ze zdravotnických potřeb, nebo krátké kalhoty či sukně a naboso.

 
MP Loca
120 příspěvků 27.05.11 15:30

Jak jsem uviděla tu první fotku, tak i když mám dneska strašnej den a není mi úplně hej, tak jsem se prostě musela usmát! Pak mi úplně přišlo líto, že ho Ada jedovatě zdrbe a ono ne :) Takže to jeho oblečení očividně funguje na víc lidí, na to se prostě nedá říct nic škaredýho. Jen škoda té tmavé tašky :D

 
MP Loca
120 příspěvků 27.05.11 15:34

Ale musím si trochu zapeklit – dneska jsem viděla slečnu v krátkých kraťasech, silonkách a zimních kozačkách! Jakože fakt zimních, chápe to někdo?? I když vlastně jo, dneska se nám radikálně ochladilo, třeskutých 15 stupňů.

 
Velryba grónská  27.05.11 15:44

Marie, nejspíš máte pravdu, obávám se ale, že fotograf neřešil zdravotní stránku věci. Jinak silonové ponožky a podkolenky nosím taky, ale pod kalhoty, protože ty lemy jsou fakt hnusné. Nicméně jsem takové ponožky viděla celkem nedávno na fotkách z nějaké módní přehlídky, a to v lodičkách s jehlami k sukním ke kolenům. Kromě tělových i nějaké šedivé, khaki a tak. Když se řekne Anna Proletářka, tak si představím právě něco takového. :-)

 
Andrea  27.05.11 15:46

Mimochodem ted jsem si vzpomnela, kdyz uz jsme u toho odhalovani… Snad cely minuly tyden jsem cestou z prace tramvaji vidala okynkem slecnu opalujici se nahore bez a v bikinach kousek od silnicie (vzdycky jsem ji videla navic vylozenou pekne na boku).

Pro ty, co trochu znaji Prahu, bylo to u zastavky Chotkovy sady, jak zacina Letna. Lezela kousek od silnice… Neverila jsem vlastnim ocim, doposud jsem si konzervativne myslela, ze opalovani nahore bez by se, kdyz uz, melo rezervovat pro plovarny…

 
Emmi  27.05.11 15:51

Mia, Ann: ano, porubská Hlavní třída. Občas si tu pro sebe něco vyfotím, ale rozhodně to není známka poplachu, že by se s košem muselo chodit v šatech a podpatcích:) Tato mladá paní takto chodí na procházky a nejspíš si myslí, že jí to sluší :(

 
Eiwen  27.05.11 15:54

Kdyby první kluk nezazdil žlutě sluníčkovský vzhled rejoickami, opravdu by se mi to líbilo – a to přesto, že můj styl (i mého přítele :) je diametrálně odlišný, aspoň klučina nosí co se mu líbí a ještě je barevný. Jinak peklo, peklo, peklo!

 
Rahja  27.05.11 16:02

Elegantní kraťasy v téhle délce+silonky se mi líbí, i když žádné takové nemám. Jen mi připadá, že paní ta kombinace kraťasy, kabát, nízký podpatek zkracuje nohy.
K tomu opalování nahoře bez: moji rodiče bydlí na vesnici nebo spíš satelitním městečku o 1700 obyvatelích a jedna jejich sousedka se opaluje nahoře bez v předzahrádce, prsa vystavená k silnici, takže když jsem od nich jednou odjížděla, šla jsem přímo proti ní a přemýšlela, jestli je za takovéto situace vhodné pozdravit nebo ne..:)

 
Jana  27.05.11 16:02

Ta první fotka – kombinace šílená, ale je pravda, že je to aspoň veselý..trochu to prozáří ulice, protože vážně vidim všude v okolí většinou pouze tmavé barvy…poslední fotce doteď nemůžu uvěřit, že to je vůbec možný :-D no a stříbrný trenky…ježiš, to je úchylný…

 
M.P.  27.05.11 16:27

Paní v kraťasech sem do Pekla nepatří. OK, není to Adin styl, však málokdo se zavděčí každému, ale paní to sluší (aspoň takto zezadu) a nic východního na tom nevidím. V porovnání s ostatními „krásami“ v tomto článku mi její uvedení zde připadá dost scestné.

 
M.P.  27.05.11 16:29

PS: jinak mě před chviličkou předešel na ulici mladý asi pán :), který měl na kalhotách i na košili v bočních švech jakési chemlonové třásně. Byla jsem tak v šoku, že jsem ani fotit nestihla. Už mu chyběl jen Hatátitlá :)

 
Ann  27.05.11 16:30

Emmi: já na Hlavní třídě nebydlím a podpatky nenosím ani tak, takže to neberu jako poplach. já se za svoje oblečení sice nestydím, ale je to pro mě signál, že už ani v porubě nejsem před peklem v bezpečí, tudíž si dát ještě víc záležet

 
Monika P.  27.05.11 16:44

Články tohoto typu zbožňuju, jen houšť!
Paní z NY by stačilo obléct šaty o číslo větší a vypadala by super. Rozdíl mezi ní a ostaním pekelným materiálem je v obuvi, povšimněte si. Být to Češka, má na nohách rozmajdaný křusky, tady je vidět, že boty JSOU důležitý, bohužel strašně málo lidí v ČR to chápe.
Paní v metru s kraťasama oproti zbylým fotkám paráda, ale taky tu kombinaci se silonkama moc nedávám, pokud jsou šortky téhle délky. V zimě nosím krátké šortky s neprůhlednýma silonkama ke kozačkám běžně, ale tato délka vypadá divně. A když o tom tak přemýšlím, tak bude vypadat divně furt, bez silonek, se silonkama, jinýma botama, je to prostě divná délka, asi.
Poslední dvě fotky jsou peklo všech pekel, to není jen nevkus a nezájem, to je asi nenávist sebe sama, ne? Jako takto bych nechodila ani sama doma, ekl.

 
MP alex
271 příspěvků 27.05.11 16:58

Ved ta slecna na poslednej fotke si tie gate prave chyta, nie? Alebo si ich teda uz mozno povytiahla vyssie…ale…hm, nechcem asi vediet, kde boli predtym 8-)

A slunickovy chalan je super, farbickyy :-) Sme vcera boli s drahym vonku a stretli sme znamych…slecna mala cierne tielko a rifle, mlady pan mal ciernu koselu a rifle…tak sme si pri nich s priatelom vo svojom farebnom obleceni pripadali skoro prilis veselo :-D (ja som mala dlhe ruzove saty (ano, znie to horsie, jak to vyzera, ale su fakt pekne), priatel zelenu koselu a cierne nohavice…)

 
ginster  27.05.11 17:27

Andrea: Omotávky se nazývají onuce.

 
Eiwen  27.05.11 17:32

Gingster: Onuce a ovinky znovu na výsluní?

 
Naty  27.05.11 18:18

Smrt silonovým ponožkám!
Přiznávám, že pod kalhoty je taky někdy nosím, když je zima jít do lodiček naboso… Ale vždy při oblékání a svlékání mi je z nich zle.. Jak jen může být něco tak ošklivého? :-)

 
Lenka  27.05.11 18:29

Já si nemůžu pomoct, ale na bermudách nevidím nic zlého…

 
Jana  27.05.11 18:33

Vidět toho pána v růžovém saténu a stříbrných trenkách naživo…tak se fakt skoro až bojim
a ještě k té paní v červeném kabátu- myslim si taky, že do modniho pekla fakt nepatří

 
Denisa  27.05.11 18:40

Zvláštní. Dnes se mi udělalo zle nikoli z fotek, ale z mnohých komentářů. Skutečně je ta těhotná žena oblečena tak příšerně? Tak strašně úděsně příšerně? Ponožky v sandálech jsou nemožný evergreen, samozřejmě…Pokud kritizujeme u ostatních tupost, nevkus, nezájem, buranství, plebejství, lacinost, nesoudnost – jsou to jistě vlastnosti, které zaslouží odsouzení. A teď prosím dotyčné kritičky, aby si přestavily, že otěhotněly a najednou se jim bez varování udělalo zle. A už to nepřestalo. A přibyl milión zdravotních potíží. Taková žena je najdnou ráda, že vůbec existuje. Z posledních sil a zvracecím pytlíkem po ruce se doplazí do prvního obchodu, chňapne pár těhotenských hadrů, které jsou po ruce, protože na nějaké chození po obchodech a vybírání z mrňavé nabídky nemá absolutně sílu. Do svých vkusných, sladěných, jedním slovem epesních modelů se nevejde, takže přežívá v těch hadrech a těší se, až to martyrium skončí a ona se bude moci vrátit ke svým sladěným modelům. To, že se po porodu opět do ničeho nevejde a musí zcela obměnit šatník atd. je už zase jiný příběh.

Někdo tu napsal:„kterej chlap jim byl ochotnej to dítě udělat“. No, ona ta dotyčná nepochybně vypadala dříve úplně jinak a nejspíš se úplně jinak oblékala. Vzpoměňte si prosím, jak vypadáte a jak se oblékáte, když jste nemocné a není vám dobře. Skutečně řešíte, jestli vám to ladí a že byste už potřebovaly na kosmetiku?

Pokud je těhotná žena oblečena šik, lze to označit doslovně jako vítězství ducha nad hmotou. Vycpěte se polštářem, na nohy si dejte závaží, snězte něco zkaženého, do kapsy přidejte leklou rybu, abyste si užily ten pach a pak se pěkně a vkusně oblékněte do něčeho, co není pytel a bude vám to slušet.

Moje pointa ve zkratce: jistě kritizujme, ale tak nějak se zdravým rozumem…

 
ýmo  26.02.12 01:16

nemyslím si. nejspíš chodila takto oblékaná i předtím a je jí to jedno. jsem dlouhodobě nemocná a rozhodně to nedávám najevo tím, že bych šla ven v teplácích a špinavé bundě, například.

 
Naty  27.05.11 18:52

No já teda znám mraky těhotných žen, které se oblékají normálně. Nikoliv jako na módní molo, určitý ústupek k pohodlnosti tam většinou je, ale prostě NORMÁLNĚ, tak, že to nikoho neuráží a neděsí.
To s tím „kdo jí to mohl udělat“ byl vtip předpokládám. Stejně tak jako předpokládám, že tahle paní se dříve rozhodně lépe neoblékala.
Když já budu nemocná a půjdu do města k doktorovi, tak se taky oblíknu v rámci možností normálně a slušně. A když budu oblečená jako hastroš, tak holt budu psychicky připravená na to, že si o mně kdokoli může říct, že vypadám jako hastroš :-)

 
berta  27.05.11 19:01

Takz jsem byla nekolikrat tehotna,ale presto jsem na sebe nerezignovala, bylo mi take zle,zvracela jsem,ale jako amish jsem nevyrazila,tak podle me je pole kritiky volne, i kdyz je z vas potici se sud,mate to ve svych rukou........­.......

to by vsichni s nejakym velkym zdravotnim problemem a to nemyslim tehotenstvi,ale vaznou nemoc,mohli vyrazit nazi a byli bz z obliga,no ne

 
Hanice  27.05.11 19:03

S těhotenskou „módou“ mám z loňska hrůzné zážitky, sehnat něco dostupného z příjemného materiálu, co by navíc vypadalo hezky byla fuška. Po nahlédnutí do nabídky třeba na mimibazaru, kde se to hemžilo „supéééér těhu tuničkami“, je mi špatně ještě teď. Pokud se kouknete na paní na fotce a představíte si, že levituje a ty nohy v příšerných pánských sandálech s fuseklemi patří nějakému dědulovi za ní, je celkem v pohodě:-)

 
Alena Čechová  27.05.11 19:13

To je zajímavé téma: jak moc nás naše životní mizérie ovládá? Záleží asi, jak koho. Já hlasuju za to, abychom se snažili být silní a nenechali se jen tak vydeptat.
Můj děda, kulak, ač díky komunistům a své nechuti vstoupit do JZD doslova ryl držkou v zemi, každou neděli oblékl sváteční oblek, klobouk a vyrazil kopcem do kostela. Vyškrábal se tam i ve svých 90 letech – když už nemohl chodit na mši, zemřel.
Já si myslím, že ten řád nás drží při životě a těhotenství není nemoc. Je to těžké (sama mám dvojčata), ale nemělo by nás to takto paralyzovat. Však když se i tomto stavu udržujeme, cítíme se i líp.

 
martinka  27.05.11 19:17

pro denisu: jsem se zasmála jak popisujete těhotenství :D věřím, že některé to takle cítí, ale ne zdaleka všechny! a vím o čem mluvím (jsem na konci šestého měsíce)… a neoblíkla bych na sebe něco tak hrozného! jen to chce si více pohrát s oblečením, prolézt pár obchodů a vyzkoušet si více věcí, více stylů. mě taky trvalo poměrně dlouho než jsem na sebe našla šaty, ve kterých bych nevypadala jak soudek, ale našla :) jen je potřeba se vyhýbat obchodům s oblečením pro těhotné – děs běs (a ty ceny…!)
navíc se dá v každém obchodě koupit fešná tunika ;)

 
HanaB  27.05.11 19:35

Tak těhotná jsem byla dvakrát,pokaždé 30 kilo nahoru a nikdy jsem se neoblíkla do hnědošedého pytle. Nosila jsem těhotenské kalhoty a nejrůznější tuniky. NAVÍC jak už tu někdo zmínil, není jistota, že ta paní je těhotná. Taky může být jen obyčejně tlustá.

 
Mila  27.05.11 19:35

Deniso, těhotná jsem byla třikrát, blbě mi bylo řádně, ale pokud si vzpomínám, vždy jsem to přežila bez kreací podobných těm na obrázku, a to i když jsem k tomu všemu ráno ještě oblíkala a chystala dvě starší děti. Ač do dokonalosti jsem měla jistě daleko. Stačí si pořídit na střídání dvoje těhotenské kalhoty, neutrální strečové tričko a přes to nějaká pěkná barevná tunika, kterých jsou na trhu přehršle a téměř vždy sedí. Boty na klínku, aby nebolely záda, slušná kabelka, klidně i přes rameno, v létě nějaké volné letní šaty, fakt je to takový problém? Myslím, že problém té paní je přesně to, co píšete: nevkus, nezájem.

 
Helena  27.05.11 19:36

No konečně taky něco ze severu (viz. první happy foto) :)

 
janča  27.05.11 19:43

chlapec sluneční hodiny mě naprosto uchvátil…!!!!! nemohl byste mi ho někdo vyfotit příště zepředu? :) já mám slabost pro barvy, a na klukovi to je něco extra! (nemyslím metroušské růžové tyrkysové apod.)
zbytek extra peklo… síla...... červený kabát a kraťasy se silonkami také jako více lidí zde tolik neodsuzuji, ještě to jde.

 
Packa  27.05.11 19:48

Pokud je těhotný zle, že sotva leze, tak asi zrovna nejde vybírat těhotenské hadry, s pytlíkem u pusy :-))

 
kolasice  27.05.11 19:54

Duhový jogín je muž, páč jako muž stojí, žena/dívka by měla nožky u sebe nebo jednu nožku úkročmo bokem.

 
Marketa P.  27.05.11 20:16

Ja teda potrebuju poradit. Mam spoustu letnich tricek s raminkama, tak jak to mam udelat, aby me nekoukala podprda? Zkousela jsem podprsenku bez raminek, ale ta mi sjizdi dolu k pasu. Bez podprsenky se mi ven taky nechce. Tak co mam delat? Jak to delate vy?

 
Janucha  27.05.11 20:20

Ta těhotná je podle mě opravdu těhotná, akorát se oblíkla jako kdyby to byl těhotný chlap ;D

 
Janucha  27.05.11 20:29

Můj názor k červenému kabátku: k této délce kraťasů si představuju lodičky na delším podpatku, které prodlouží nohy, mnohem kratší kabátek, který zvýší pas a hlavně úplně jinou kabelku… Pak to nemusí vypadat jako tato horizontálně rozpolcená kreace… mrkněte na ty boty, jsou to krátké špičaté kozačky ? :(

 
MP alex
271 příspěvků 27.05.11 20:33

@Marketa P. – je treba si kupit podprsenku, ktora ma spravny obvod (a primerane velke kosicky), taka k pasu nelezie :-)

 
baconeba  27.05.11 20:49

Marketo P – pokud si nemůžeme dovolit chodit bez a nemáme na sebe podprdu bez ramínek, která na nás drží, tak nová tričínka na ramínka nekupujeme a ta stará rozdáme bezdomovcům či dětem a nebo je použijeme na leštění nábytku

 
petia  27.05.11 20:58

Ten sluničkový muž je focený v Ústí nad Labem, že? :) no jo, tam chodí samí takoví módní defekti, za celej rok jsem si na to ještě nestačila zvyknout :))

 
kolasice  27.05.11 21:14

Ty nejlepší pekelné články čte můj Milý povinně. Upozornil mě na takovou zajímavost – druhý plán poslední fotografie… Taková drobná konceptuální hříčka:)

 
MP Kristy
19 příspěvků 27.05.11 21:37

Škoda, že jsem včera nebyla pohotová, už jsem tu taky mohla publikovat. Viděla jsem totiž v samém centru Brna dvě dámy okolo šedešátky a čtyřicítky a obě měly červené neforemné kalhoty pod kolena, tmavé sandály, bílé nohy a sytě hnědé silonové ponožky. Měla jsem co dělat, abych odtrhla zrak.

 
Pompo  27.05.11 21:44

Baconeba – to nejsou jen tričínka na ramínka, to jsou taky šaty a bezdomovcům je fakt rozdávat nebudu; co bychom měly podle Vás nosit v létě?

Já vím, že se svými rozměry bych měla mít obvod podprsenky 60/65 a košíčky B/C a nejlíp po stranách silikonové pásky aby nepadala – ted bych ještě uvítala radu, kde ji sehnat :)

 
Sulamith  27.05.11 21:50

Rejoicky zrušit a vyměnit je za zvonáče. Teď hned!

 
anza  27.05.11 21:53

kolasice: nojo :-DDD

 
Katiie.  27.05.11 21:55

Jooooo, tuhle jsem potkala mladou těhotnou slečnu a byla pravým opakem té na fotce, půlka pupku jí vylejzala. Děkuju, nepotřebuju vidět něčí pupek v těhotenství když se plahočím ve městě do kopce, ne nepotřebuju…pot­řebuju kýbl.

 
Sibyla  27.05.11 22:42

Všechny mé těhotné známé se oblékaly normálně, ale souhlasím s Denisou: do těhotných bych se nestrefovala, těm bych hodně odpustila, ta chuděra vyfocená vypadá, že toho má dost. Ale Katiie má pravdu: ostentativně holý pupek je fuj, to je stejně nevkusné jako čučící podprsenka: lidi, helejte, jak jsem cool!

 
MP alex
271 příspěvků 27.05.11 23:01

@Pompo – eshopy ;-) Alebo skus mrknut napriklad v Tescu v takej tej prechodovej casti medzi detskou a damskou modou – minule som tam videla nejake 65 – a male kosicky by mohli mat (ja so svojim 70E-65F mozem ist tak do haja :-/)

 
Sulamith  27.05.11 23:15

Koukající ramínka podprsenky pod tílkem mi nevadí, pokud to teda není top od plesových šatů a ramínka jsou vkusná, třeba i ladící s tílkem, žádná sepraná zašedlá hrůza. Lezoucí obvod je ovšem jiné kafe.

 
jana  27.05.11 23:53

Ty jo, ta slečna s tangama pomalu u uší mě dostala. Dnes jsem totiž podobný exemplář potkala při nastupování do autobusu a docela jsem koukala (koukala celá fronta, co stála za slečnou) :-d, myslela jsem, že tady ten nešvar už zmizel a že si už opravdu nikdo nemyslí, že je to sexy… No kalhotkové královny jsou asi věčné. Jinak doufám, že nikomu nekradu nick.

 
baconeba  28.05.11 00:08

Pompo – z příspěvku na který reagujete je to snad jasné – buď si sežeňte prádlo, které nevykukuje, nebo si pořidťe vrchní obleček takový, kde tenhle problém mít nebudete (ony se kupodivu i šaty s širšími ramínky nebo rukávkem najdou). A nebo se na to holt vyprdněte a buďte za českou Bětu. Je to stejné jako kdyby se 200 kilová dáma ptala, proč ona by na rozdíl od 45 kilových neměla nosit na veřejnou plovárnu bikiny.

 
Evka  28.05.11 01:37

Jůůů, předposlední pruhovaná paní má ocásek!

 
Lola  28.05.11 07:05

Kolasice: asi už ten druhý plán vidím … no, poněkud infantině vulgární, řekla bych, ale co už: tento typ oděvu si o to skoro i řekl… ;)

 
Hagiela  28.05.11 08:56

To je dneska peklo, peklo, peklo :-) až tedy na sluníčkového chlapce, který je tak optimisticky letní. No a k těm, tolik probíraným kraťasům. Nevím jestli si to pamatujete, ale je to tak odhadem 20 (?) let kdy to byl velký hit, prodávali se i takové trojkombinace sako + sukně + kraťasy a také se to hodně objevovalo v amerických seriálech jako elegantní kraťasy a halenka. ale čistě můj názor je, že ať uděláte s kraťasama cokoliv tak nikdy nebudou elegantní. Jinak já tento týden také viděla skutečně zajímavý výstřelek. Slečna měla rifle asi tak o 40 cm delší a táhla je za sebou jako malé děti třeba dupačky nebo punčocháčky, prostě šlapala uvnitř nohavic. Nutno podotknout, že zírali všichni okolostojící a asi čekali až sebou slečna praští o zem. A jinak pršelo, takže di sovedete představit jak ty kalhoty vypadaly.

 
Velryba grónská  28.05.11 09:12

Co se týče vylézajících ramínek podprsenky pod úzkými ramínky šatů, myslím, že právě k tomu účelu jsou průhledná ramínka. Ale obojí by mělo být i tak v zákrytu.

 
katkarinka  28.05.11 09:16

priehladne ramienka su hnus

 
Eva  28.05.11 09:24

Denisa :
Jistě je možné, že je paní od prvního do dosavadního dne těhotenství nonstop tak ukrutně špatně, že si nemohla koupit přijatelné boty a něco slušného na sebe..
Ale spíše bych to viděla tak, že o sebe moc nedbala nikdy a nyní se na to už vybodla definitivně „když už je ta mamina a když má to břicho tak snad po ní nikdo nebud chtít aby byla i hezká“…

 
MP Vera
182 příspěvků 28.05.11 09:40

Alena Čechová: souhlas, zajímavé téma, osobně si myslím že kdo „to“ má v sobě, bude mít čistou košili a vyleštěné boty i cestou na popraviště, metaforicky řečeno. Já když se „necítím“ tak se taky spokojím s civilním nebo jaksi „univerzálnějším“ modelem – a i tak mám pocit že vypadám líp než to co je na ulicích běžně k vidění. A to že nás řád drží při životě vědí třeba velmi dobře v armádě nebo ve válkách – proto si vojáci v zajateckých táborech do zblbnutí leštili boty a čistili knoflíky – aby nezblbli. Podobně to zmiňuje i Primo Levi v knize o Osvětimi – jeho spoluvězeň se za nějakých záhadných okolností dokázal udržovat i v těch nelidských podmínkách v bezvadném stavu – oholený, umytý, v čisté košili. A přežil.
Omluva za OT.

 
Klára  28.05.11 09:47

silonové ponožky v sandálích nestojí už snad ani za řeč…pro mě jsou nejpekelnější ty legíny (ale aspoň obě mají aspoň „něco“ přetáhnuté přes zadek)…a poslední slečna je skvostná…
a těhotným zde posílám inspiraci, jak se jde krásně oblékat i těšně před porodem: http://sneakers-vs-heels.blogspot.com/

 
tillit  28.05.11 09:48

asi sem divná, ale mne pan Růžový vůbec nepobuřuje… nějak mi ta saténová košile k těm stříbrným spodkám jde :)

 
Johanna  28.05.11 10:07

Přiznávám, že tu obvykle nediskutuju, jen se kochám, ale přesto – nejšílenější mi snad už nepřipadají ty lezoucí podprsenky, protože, koncekonců, zvyknout se dá na všechno (i když nastupovat do tramvaje těsně za holým zadkem je taky děs), ale, proboha, nemohly by si ustřihnout z toho prádla ty cedule? To je jak mor. Lezoucí podprsenky a lezoucí tanga, ze kterých lezou cedule.

 
Emmi  28.05.11 10:13

Ad Klára. I toto je dobrá inspirace http://www.nikachic.com/
Ale je fakt, že takové maminky potkávám a je na ně radost pohledět:)

 
berta  28.05.11 10:28

marketo p. tak ja jsem vyzkousela spousty tech bandeau i od drahych znacek a ty nedrzi,vsechny sjizdeji k pasu,i kdyz nektera pomalu,ale porad to musim upravovat,ale v rakousku v palmers jsem si koupila podprsenku,kde se daji raminka krizit ruznym zpusobem i oddelat a ta drzi fantasticky i bez nich,ale upozornuji,ze mam mala prsa,tak nevim,jaka by byla zkusenost u vetsich,kamaradka s vel d,nosi pod tyto tilka kratky korzet beze svu nad pupik,vubec neni videt,ze ma pradlo a vypada to skvele a jako bonus to maskuje faldik

 
Jane  28.05.11 10:35

Je mi líto slečně v červeném kabátku, protože její outfit se mi líbí, není to okoukané, pěkně sladěné a je to takový ležérní styl pro ženy, který nesympatizují se sukněmi a šaty.

 
kolasice  28.05.11 10:39

Lola: Právě že jde o kontex;) Nepatřím k těm, kteří za každou cenu hledají skryté symboly.

 
tom  28.05.11 11:10

Model Růžová košile je docela sympatický pokus o to slušně vypadat. Je to sice vyhnané trochu do extrému, ale tenhle extrém je mi sympatičtější než bílé běžecké boty a černé tričko s nápisem Metallica. Ty trenky jsou ale úlet :-)

 
markrom  28.05.11 11:18

Tak to se podívejte sem… Peklo vypadá totiž jako http://www.stream.cz/…daku-walmart

 
Chilli  28.05.11 11:57

To Pompo: podprsenky bez ramienok so silikonovymi pruzkami sa daju kupit aj v H&M. Ich obvod vo velkosti 75 je v skutocnosti 66 cm. Ja som s nimi celkom spokojna.

 
pixie  28.05.11 12:20

Ado, asi jsi mě právě připravila o skoro dva litry, protože ty duhový botasky prostě musím mít.

 
Cinkitoo  28.05.11 12:20

Tak tedy nejvíc mě dostaly stříbrné trencle :D Kdyby se mi chlapec takhle promenádoval po ložnici, tak se asi smíchy protrhnu a je po vášni. A ta dvoje vykukující tanga, to je něco… Zvlášť poslední model mi odhalil netušené dimenze. Děkuji!!!

 
Pompo  28.05.11 12:30

To Chilli: já se do HM často nedostanu, naposledy kdy jsem tam byla mi nic nepadlo – ale třeba jen měli vyprodáno; podívám se tam zas.

V Tescu jsem hledala, ale obvod pod 70 jsem neobjevila – a to je na mě moc velké.

E-shop – který?

To Baconeba – ramínka vyčumí aj ze šatů s rukávky. No právě že nechci být za českou Bětu tak sháním to vhodné prádlo, akorát nevím kde.

 
Ann  28.05.11 12:48

Pompo: není HM jako HM, nejlépe zásobená jsou pražská (Václavák, Palladium) a docela i to v Brně na Svoboďáku, mám zkušenost, že v menším mětech (Ostrava, Hradec Králové) není takový výběr

 
Cheorchia  28.05.11 13:06

Treba me ukamenujte,ale ruzova na muži-není mužná. Červená se mi líbí na mužských hodně,ale růžová mi říká,že s ním není úplně tak všechno v pořádku… :)).
Už se vidím,jak ho svlíkám a bafnou na mě ty vouchylácký trencle,co má „klouček“ na fotce :)).
Ano,každý trpíme nějakým předsudkem :)).

Legíny jsou hnusný!
Pamatuju si ten hnus z hodin aerobicku,kdyz mi bylo asi 12–13let…

Fakt mi občas přijde,že lidi nemaji doma zrcadlo.

 
Michelle  28.05.11 14:16

Chaje: kratasy na fotce ze jsou „sportovni styl“? :) to me vazne rozesmalo :)

 
Velryba grónská  28.05.11 14:25

:-))) Průhledná ramínka… Nevíte někdo, proč se to vlastně vyrábí?

 
Adéla Kloudová  28.05.11 14:37

Velryba- Nevím,ale já s tím problém nemám a nosit je nepřestanu.

 
Maggie  28.05.11 14:38

Také se přidávám k táboru, který se zastává paní v červeném kabátku (který se mi mimochodem moc líbí)! zařadit toto do pekla byla opravdu střela mimo. Mně teda mnohem „východnější“ přijdou legíny (nejlépe olemované kraječkou) s vyšisovanou riflovou minisukní (a podobné modely) než výše uvedená kombinace. Ono totiž to, že Ada něco „nepobírá“ ještě nemusí nutně znamenat, že to je úplně špatně. Z tohoto blogu mám dojem, že Ada je poměrně konzervativní vyznavačkou tradiční klasiky (nic proti tomu) – kam jaksi trend kraťasy+punčocháče asi úplně nezapadá – ale rozhodně bych ho kvůli tomu nezatracovala. Myslím si, že paní na fotce má na sobě, na české poměry, relativně elegantní a ne úplně otřelý model.

 
Lola  28.05.11 14:40

Velryba Grónská: možná mě sepsujete, ale já nosím průhledná ramínka pod halenku, která má průsvitný vršek (ramena a rukávy) a od úrovně podprsenky je podložená. Když se to obleče s dokonale hladkou bílou podprsenkou s průhlednými ramínky, vypadá to zhruba jako korzet (schovaný pod halenkou).
Podobně mám udělaný i jeden krajkový top.
Se prosvítajícími neprůhlednými ramínky podprsenky by to vypadalo dost blbě – prostě jako prosvítající podprda.

Pochopitelně bych si ale průsvitná ramínka neoblékla, aniž by byla něčím krytá (v mém případě krajkou či průsvitnou látkou).

 
Be  28.05.11 14:51

Kluk zamíří do sportu, kde si jako ostatní koupí sportovní botasky, akorát jsou holt žlutý. K nim si přikoupí rejoicky, nikoliv šedý jako ostatní, nýbrž oranžový. A HLE!
Najednou tu máme „sluníčkový“ STYL. No bravo.

 
pixie  28.05.11 15:10

Paní/slečna v červeném kabátku – líbilo by se mi to, kdyby měla lodičky a ne boty ke kotníkům (nebo blbě vidim?) A kdyby ten kabátek neměl pásek na bocích, ale v pase, nebo kdyby místo toho kabátku měla prostě sáčko.
Podle mě tahle délka kraťasů zkracuje nohy a když se k tomu přidá kabátek, který dělá totéž a boty, které tomu taky zrovna nepomůžou… tak podle mě v pekle být může, i když bych jí nezahrnovala mezi lezoucí zadnice, křivé nohy v elasťácích a ponožky v sandálech, to je opravdu úplně o něčem jiném.
Prostě jako ukázka toho, čeho se vyvarovat, pokud nemáte nohy dlouhý až do nebe.

A pán v růžovém mě nepohoršil, ale pobavil.

A barevný kluk se mi líbí, jen bych ty rejoiceky vyměnila za jiné kalhoty, klidně i džíny (samozřejmě jednobarevné a padnoucí, žádné orvané a vyšisované hrůzy) nebo nějaké černé, pak by to vytvořilo kontrast a to by teprve bylo…

 
Anna  28.05.11 15:19

Teda, tvoje články čtu pravidelně, často se u nich pobavím, ale toto je něco :-D Opravdu umně napsané… Hodně se mi líbí lehce ironický nádech a občasné výkřiky zděšením… Jako bych to slyšela :-D Fotky bych radši nekomentovala…

 
MP Kristy
19 příspěvků 28.05.11 15:29

Be: Mně se ten sluníčkový hoch taky nelíbí, ale zase chápu, co chtěl básník říci. Jasně, není to do města, je to na skautský tábor, ale je to sranda. Veselá lesana, no.

 
Calwen  28.05.11 15:36

Hagiela: COZE? :D:D:D:D Musím říct, že při představě slečny s dlouhýma riflema, v kterých šlape a vláčí je za sebou mě rozesmála jako už dlouho nic! :D:D:D:D
Jak je TO vůbec možný?! :D

Jinak klasika – paní s červeným kabátkem mě taky nijak nepobuřuje, sluníčkový chlapec vypadá sympaticky (obzvlášť se mi líbí ta žlutá gumička do vlasů), ohoz paní z New Yorku by byl supr, kdyby byl o číslo větší ale jinak hrůza hrůz, fakt.

Moje teta byla teď těhotná, a nosila stále jedny rifle, a starou šusťakovku, protože peněz nebylo nazbyt – ale pořád to vypadalo prostě normálně. Nijak extra šik, ale normálně, ok, nic nevkusnýho. Ale ta paní na tédle fotce?
Jak sem chtěla nastínit, asi chápu že když je žena těhotná, tak ne vždy má na to (ať už energii nebo spíš peníze) nakoupit si hromadu tunik apod (a to ještě zvlášť když je těhotná v zimě, že). Ale probůh, proč si ta paní na fotce nevzala ty ponožky aspon nějaký jednobarevný, když už, ale s proužkem? Ať se dívám jak se dívám, nemůžu se zbavit dojmu, že tuhle paní nezajímá jak vypadá ani když těhotná není.
A nechápu, že se takový šaty vůbec dají někde koupit. Ble.

No a vše to završily opravdu poslední dvě fotky. Nerozumím tomu, jak někdo tak extrémě může postrádat soudnost. Fakt to ani trošku nechápu. Brr.

 
Calwen  28.05.11 15:42

Jo a dodatek – já růžovou na chlapech moc nemusím, jedině snad v nějaké mírnější formě.
Je to můj osobní názor a vkus, ale když se k tomu přidají blbě a hnusně nagelovaný a namelírovaný vlasy, úplý rifle a divný boty, jak je mi z toho na blití, či spíš mi jedinec nepřipadá jako MUŽ, nýbrž jako neidentifikovatelné stvoření, neurčitého pohlaví.
Stříbrný trenky mě naopak nijak nepobuřují, protože když už „kluk“ vypadá takhle, tak to jen doplňuje celkový styl. (a styl on má, to se mu zas musí nechat. jen já nechápu, jak někoho může vzrušovat někdo s takovým stylem).

Jedině snad, kdyby byl gej. To bych pak neměla jediné výtky – a možná by i sedělo to, že není žena, ale není ani muž. (proti gayům nemám NAPROSTO nic, jen aby bylo jasno, právě naopak. Ale chlapi to prostě nejsou).

 
Hasimir  28.05.11 15:47

Calwen: „Ale chlapi to prostě nejsou.“ Zajdi si do „leather“ nebo „bear“ gay baru, tam je uvidis.

 
Be  28.05.11 15:56

Calwen: Gayové nejsou muži? :D
A co teda jsou? Speciální třetí pohlaví?
Je pěkný, že jinak proti nim NAPROSTO nic nemáte. :D
To už jste rovnou mohla napsat „Nemám ráda homofobii a gaye.“ :D

Podle mě je to spíš takovej ten nagelovanej nablbanej týpek, co za zvuku Davida Guetty balí oranžově vysolárkovaný bloncky.

 
Blanche  28.05.11 16:18

Na poslední fotku koukám s otevřenou pusou. To je největší peklo ze všech pekel. Ovšem discoboy se stříbrným prádlem mě mocně pobavil, ten umí :-)

 
Adéla Kloudová  28.05.11 16:25

Tak můj manžel má do obleku růžovou a meruňkovou košili. Teplouš rozhodně není, trpíte milé dámy předsudky.

 
Calwen  28.05.11 16:30

Be: „Podle mě je to spíš takovej ten nagelovanej nablbanej týpek, co za zvuku Davida Guetty balí oranžově vysolárkovaný bloncky.“ – jo, vsak ano. Vsak presne o takovych typcich jsem psala, ze ne do meho osobniho vkusu nikdy nepadnou.
A proti gayum opravdu nic nemam =) Ale stojim si tim co jsem rekla – jen jsem to mozna spatne vyjadrila. Tak tedy oprava:

Muz, jako chlap, takovy jaky je do meho vkusu a zalibeni, proste vypada a hlavne chova se jako chlap. Z chlapa ma proste vyzarovat muznost a jakesi muzne charisma. (a ne, nemyslim tim smrad, krkani, a podobne veci, kdyby nekoho napadlo tady tim argumentovat).

Gayove toto nikdy vyzarovat nebudou, protoze jsou to proste gayové. Samozrejme, jsou to muzi. Mezi mymi kamarady je par gayu, mam je rada a vsechno jsou to skveli kluci – jen proste nemaji takove to muzne fluidum.

A tak jsem to myslela.

PS: Mozna jsou na svete gayove, co muzne fluidum i presto vyzaruji, jen jsem jeste zadneho takoveho nepotkala. Takze jo, mozna si priste vic rozmyslim, co napisu =)

 
Calwen  28.05.11 16:31

Be: jo a napsala jsem konkretne ze „gayove nejsou chlapi“ ne ze nejsou „muzi“ – jo, slovickarim, ale v tomhle smeru slovem „chlap“ myslim specifickej vyzor a chovani, viz vyse, ne obecne pojmenovani pro prislusnika lidske rasy s penisem =)

 
Calwen  28.05.11 16:36

Adéla Kloudová: to nejsou předsudky, je to můj osobní vkus. Taky jsem neřekla, že každej s růžovou košilí je gay. =)

 
slomice  28.05.11 17:06

velkolepé, díky! Zašlu své úlovky na podzim, neb jsem nemilosrdný pronásledovatel babek, co si v chladu narazej na hlavu rukodělný baret-o-hučku.

 
Velryba grónská  28.05.11 17:38

Lola, Adéla Kloudová: Tu řečnickou otázku, k čemu vlastně ta průhledná ramínka jsou, jsem položila proto, že můj názor, že by mohly být pod šaty s úzkými ramínky, pokud jsou oboje ramínka v zákrytu, schytal tolik negativních odpovědí, že je v ilegalitě. :-)

 
Cheorchia  28.05.11 17:41

Sorry,ruzovou barvu nosi nase sestileta dcera,pokud ji bude chtit oblekat muj dvoumetrovy skoro ctyricetilety a velmi muzny manzel,zacnu uvazovat o tom,ze mu slusne šiblo.
S kamoskou tomu rikame"Vořežpru­ti".Zrovna vcera na Flore jsme potkali tak padesatnika v ruzovy kosilce,za tlapku si vedl asi dvacetiletou slecnu.Dcera to nebyla,rikala mu Pejsku :)).
Dobre mu tak…

 
Velryba grónská  28.05.11 17:51

Růžovou holčička, bleděmodrou chlapeček, hnědou bába, šedou dědeček, manželovi dovolíme modrou, v létě snad ještě šedou, …ale co, sakra, si mám oblíct já?! :-)))

 
Sibyla  28.05.11 18:29

Velryba Grónská: vy můžete jakoukoliv a v tom je ta krása.

 
lopatka  28.05.11 18:56

Podle mě se legíny dají nosit i hezky. Nemyslím, že by to byl zrovna případ těch dam z fotek, ale myslím, že já to umím. Nemám teda zrovna ty fajnový s kraječkou to uznávám. Žiju momentálně v Londýně a potkávám spoustu vkusně oblečených dam v legínách, nejen černé, ale i s různýmy poticky a vím, že se dají nosit tak, aby vypadali pěkně.

 
anza  28.05.11 19:20

Halejte, ženy, děsí mě ta protilegínová liga :-) Mám totiž vymyšlenou jednu podle mě velice vkusnou kombinaci, na kterou teda teď není ouplně počasí, ale jejíž neodmyslitelnou součásti jsou obyč. černé legíny po kolena :-) A taky zakrytá prdel, samozřejmě. Uveďte názory, ať to můžu ještě promyslet. Díky.

 
anza  28.05.11 19:21

Jo pardon, názory na legíny obecně, co na nich jako vadí :-)

 
Grete  28.05.11 21:01

Já myslím, že není špatné, když Ada do pekelných obrázků zahrne ty jednoznačné, z kterých trčí půlka zadnice, i ty nejednoznačné (sluníčko, kraťasy, legíny, těhotná (?) atd.). U těch prvních můžeme akorát synchronizovaně ječet, ale o těch dalších se dá diskutovat co, jak, proč a jestli.
Peklo podle mě nejsou čeští peopleofwallmart (které miluju!), ale místo, kde se dá o věcech odívání přemýšlet, diskutovat a rovnat si je v hlavě. (Sluníčko žeru, kraťasy se mi líbí, u legín věřím, že se dají nosit líp, a u těhotné (?) pronáším wallmartovskou mantru „lepší než kdyby jí z toho něco čouhalo“ ;)

 
TheZdenyk  28.05.11 21:20

Nejvíc je mi líto kritiky té těhotné.Ale je fakt,že ty pytlovité šaty mohla mít alespoň barevné.A ponožky do sandálů jsem nenosila nikdy a to mi v létě ve velkém horku otékají pořád.V těhotenství to byly centimetry navíc oproti tomu než jsem ráno vstala, tak vím o čem píšu.Ten kluk na první fotce mne uvedl do rozpaků.Nevím jestli se mi líbí kombinace kalhot a trika.Souhlasím,že do určitého věku je to celkem zábavné a zajímavé oblečení.Pokud takto chodí do školy tak jo.

 
Umi  28.05.11 21:25

Calwen: tak třeba Radovan Lukavský, ten měl mužné fluidum, že by se na něm daly skály lámat.

I když je pravda, že Lukavský nebyl gay, Lukavský byl jen homosexuál. Na to, aby se člověk stal gayem, homosexualita nestačí, na to je potřeba ještě řádná dávka exhibicionismu. :-P

 
Ornela  28.05.11 21:34

Podle mě patří legíny na malé holčičky, jinak jsou to prostě tepláky. Nemám ani jedny.

 
Grete  28.05.11 21:36

Umi, obávám se, že si pleteš Radovana Lukavského s Eduardem Cupákem. Ovšem uznávám, že Cupák rozhodně mužné fluidum měl a z jeho hlasu i pohledu se mi podlamují kolena ještě teď ;)

 
anza  28.05.11 21:55

No a co když nejsou ty legíny bavlněný, to pak přece nejsou tepláky, ne? :-)

 
Izodora  28.05.11 22:34

Ta poslední fotka je dokonalá: Tvar dopravní značky x oblečeně-neoblečená slečna x hlava mladíka s pivem budí opravdu zajímavé asociace.

 
Kamík  28.05.11 23:43

zabte mě třeba, ale já jsem pro legíny a to po kotníky v různých barvách, za mě teda bez vzorů, bez krajek, bez promyšlených otrhaností (ano, i na takové už jsem narazila) a klidně s minisukní, ale taky naprosto bez problémů k bavlněné sukni po kolena a vypadá to skvěle. Vlastním neprůhledné černé, červené, fialové a využívám podobně jako punčochy.

 
She  29.05.11 08:34

Osobně se mi ten druhý outfit zdola dost líbí, slečna má skvělý kabátek – střihově i barevně a ty kraťasy se silonkama mi vůbec nevadí, není to vulgární a má k tomu společenské boty, tak proč ne? Kdyby měla ty špičatý kozačky, ublinkla bych si, ale ona je nemááá! :)

 
Sára  29.05.11 08:56

Taky legíny ráda nosím, ponejvíc černé, podle mě vyžadují opravdu tuniku nebo triko pod zadek a celkem štíhlou postavu, myslím, že pekelně nevypadám…

 
Luciak  29.05.11 08:59

Jezisikristepa­nebozenanebi, naco som sem liezla :(((
Toto snad ani nie je mozne. Velebnosti, jdu blejt.

ta vykukajuca rit v tangacoch sa enda ospravedlnit nicim. Jedine ak by dama prave unikla sexualnemu nasilnikovi.

 
Mayim
220 příspěvků 29.05.11 09:24

legíny mi vlastně nevadí, i když je sama nenosím. S delší tunikou nebo tričkem, a pokud možno bez jakýchkoli úprav – myslím tím nic, co by imitovalo kůži a podobně (jednu takto oblečenou slečnu jsem potkala v pátek v práci a nevím, nevím…), a taky ne tělové barvy, zvlášť když k nim je už jen tričko/tunika (úplně nejlépe taky tělového odstínu).
A docela se mi líbí i kombinace legíny + krátká sukně + top, ale inspirované spíš baletem…

 
E  29.05.11 11:11

Nejlepší kombinace s legínama je stejně mini džínová sukně, tričíčko roxy a bílé nike tenisky :-D. A vždycky když si tenhle bomba sportovně-elegantní outfit vezme některá moje spolužačka ,tak je od ostatních spolužaček samou chválou podrobena. Přitom ty holky jsou štíhlé, mohly by si dovolit jiné kombinace, ale u nás se zná jen tohle ;-).

 
Canavi  29.05.11 12:46

Poprvé jsem byla těhotná v době, kdy byly normálně k dostání jedině šílené hábity. Jedny krtečkové kalhoty jsem si ušila, jedny balonové minišaty stažené dole do lemu vhodné i do společnosti. Jinak jsem nosila i bavlněné leginy a k tomu manželovi dlouhé košile. Příšerné beztvaré cosi bych na sebe nevzala, i když jsem problila pět měsíců.

Podruhé byly okolo různě těhotné kamarádky, s kterými jsme prováděly různé výměny a zápůjčky těhotenského oblečení. A i ty pytlovité šaty, které mi byly doneseny se slovy, že je to akotrát tak na zahrádku, byly o dvě třídy výše.

 
Lenka  29.05.11 12:52

Chtěla bych se zastat zde tak haněných legín – mně třeba obyčejné černé nelesklé legíny umožnily nosit v létě sukně nad kolena. Mám dost komplex ze svých krátkých, ne zrovna hubených a příšerně bílých nohou; prostě od kolena výš nic neukazuju, jinak bych se musela v hanbě ploužit kanálama.. Legíny jsem tvrdošíjně odmítala sundat i v Luxoru, kde bylo 50 stupňů; až tak moc se stydím (podotýkám, že obézní nejsem). Sukně těsně pod kolena jsou pro mě zase nepoužitelné, protože při mé výšce mi končí v půli lýtek.. Já prostě své legíny nedám! ;) a jestli má pro mě někdo lepší řešení, sem s ním!

 
Eva  29.05.11 16:07

Lenka:
Třeba sukně na míru :) ? Anebo holt dlouho dlouho hledat až najdete tu pravou délku..:) Prípadně nechat moc dlouhou sukni u krejčové jenom upravit..Myslím, že legíny + sukně vám z nohou ještě víc ufikne a ještě je „ztlustí“..
Vím o čem mluvím, sama je nemám jak gazela a taky z jara příííšerně bledý ale to je začarovaný kruh – musíte pár týdnů prostě svítit a potom to bude lepší :)
Jinak se třeba pletete a mohla by ste si dovolit sukni i nad kolena /bez legin/ ! Mám několik známých co halekají jak mají odpudivé nohy a nemohou nosit to a tamto a přitom mají objektivně hezké nožky ;)
Anebo mně ještě napadají matné silonky, nějaké silnější :)

 
MP alex
271 příspěvků 29.05.11 16:21

@Lenka – ja mam teda hnusne aj lytka, takze leginy ani nahodou :-D A tiez mi pripada, ze leginy nohy skor skratia – jedine, ze by si si obliekla fakt kratku suknu a dala k tomu poriadne vysoke opatky 8-) A moje riesenie spociva v tom, ze nosim dlhe sukne, pripadne take, ktore koncia pod najhnusnejsou castou lytka (tzn asi 15 cm od zeme). A k tomu urcite nie placate balerinky :-) A ze v nich vyzeram „kratka“ ja alebo moje nohy? No, co sa da robit, s mojimi 160 cm proste mala som, aspon sa mozem tvarit milo a nevinne 8-)

 
Eva  29.05.11 16:34

Alex : No a dobře děláte :) Nemyslím, že by životním cílem malých žen mělo být vypadat vysoká – anebo alespoň nevypadat malá..

Já teda úpřimně taky nejsem spokojená s nohama, dlouho jsem sportovala takže mám monstrózní lýtkové svaly a svalnatá stehna – což bylo samo o sobě přijatelné,ale před časem jsem se hanebně oplácala tudíž konečná :D Ale zase si říkám..co všelijak vyžraných a zřízených ženských chodí po ulicích v sukýnkách pod zadek a všelijak průhledných modelech a já se budu pařit v kalhotech? Ze mám velká lýtka a pár jizev na koleně-no tak to jemnocit spoluobčanů bude muset zvládnout jelikož já určitě nejsem to nejhorší co je na ulicích k vidění :)

 
Ovec  29.05.11 16:54

Tomu byste nevěřily(i): Do butiku, kde pracuju, si přišla nějaká mladá paní vybrat šaty na filmovou premiéru. Zkoušela si krásný hedvábný zavinovačky v různých barvách, ale nelíbilo se jí, že v nich má pas, boky a velký prsa. Nakonec si nekoupila nic a řekla:„Stejně si asi vezmu tyhle džíny, v těch vypadám nejlíp.“!!! Nenápadně jsem se snažila o osvětu, tak slíbila, že si to ještě rozmyslí:)

 
Janiiiv  29.05.11 17:09

Uf… Můj ex byl podobný sluníčkovému chlapci, ale tohle už je fakt silný čaj. Silonkové ponožky k 3/4 kalhotám jsem nikdy nepochopila – když mají nohavice pod koleno, proč si nevezmou podkolenky? A když musí mít něco v botách, tak proč si nepořídí silonkové „ťapky“, které nosím do balerínek? Mám je nové a mám i po babičce, takže zas taková horká novinka to nebude.
Těhuli komentovat nebudu. Sleduju blog již zde zmíněné Niky chic a vidím, že se dá obléct za relativně slušný peníz tak, abych nestrašila malé děti (a netvrďte mi, že do H&M ani nepáchnete, do sekáče nechodíte kvůli nutnosti prohrabání se, na internetu nenakupujete a šít/plést/háčkovat neumíte vy ani nikdo v okolí).
Mini trička o číslo menší a zaříznuté džíny v tuku nechápu, to ty dámy (na pánech to kupodivu nevídám) nemají dost soudnosti, nebo mají tak velké ego, že se ani nesnaží tvářit, že JE co schovat pod trochu volnější svršek? Nebo si naopak myslí, že je to seksíííí?
Na závěr dva zážitky z Brna posledního týdne: http://www.loupak.cz/…icko-a-nuzky Možná jste to video už viděli. Několik lidí už se tím inspirovalo, proč ne, vypadá to zajímavě a neobvykle. Bohužel ke své smůle jsem takové tričko viděla i v šeříkové barvě s černou poprsenkou o asi 3 háčcích na paní, do které bych se vešla 2×. Kalhoty a obuv podobné 2. fotce (bez silonkových ponožek). A včera mě předběhly u Zvonařky leopardí běhy – víc jsem nezvládla vnímat. Pořád jsem nechápala, kde vídáte ty slečny v legínách s holou prdelí. Včera jsem pochopila. Dívala jsem se na tu pohybující se leopardí masu, černé kalhotky pod tím a zvažovala, jestli ji zkusit doběhnout a říct jí, že si asi zapomněla v kabince sukni…

 
Umi  29.05.11 17:47

Grete – oni byli homosexuálové oba. To, že byl pan Lukavský ženatý, není až tak směrodatné; spousta homosexuálů se „normálně“ oženila a přivedla na svět potomstvo. Konečně i Jean Marais, jeden z nejprofláknu­tějších homosexuálně orientovaných mužských idolů, byl krátce ženatý.

Z toho soudím, že zatímco homosexualita je sexuální orientace, „gayovství“ je stav mysli. Nedovedu si ani jednoho ze tří jmenovaných pánů představit, že by si kamkoliv vyrazil ve stříbrných trenýrkách. Možná snad ještě Lukavského, když točil Ikarii XB-1. :-)

 
Grete  29.05.11 21:45

Umi, to by mě fakt zajímalo, jaké máte pro informaci o Lukavského homosexualitě zdroje.
Mé zdroje tvrdící opak jsou například knížka „Rozhovory s dědečkem“ od Lukavského vnučky a mé blízké kamarádky. Přečtěte si ji. Do tohohle života se nevešel žádný mimomanželský poměr, ať už jakýkoli.

http://www.ikarmel.cz/…_101124.html

 
Honza  29.05.11 22:55

Když se chce, tak se vejde kdejakej poměr do kdejakýho života, jeden by se nestačil divit…

 
MP Vera
182 příspěvků 30.05.11 08:12

Ovec: po hedvábných zavinovačkách toužím, kde, kde..?!

 
Ovec  30.05.11 12:07

Vera: Tribu, Františkánská zahrada Praha, http://www.tribu.cz/cs/

 
Ovec  30.05.11 12:08

Vera: takoveéhle?

 
MP Vera
182 příspěvků 30.05.11 12:18

Ovec: díky, kolem domečku občas chodím ale takhle na dálku mi to na můj vkus připadalo příliš etno a hippie nebo jak to nazvat.. každopádně se tam příležitostně zastavím, díky za tip, ty zelené jsou přesně moje barva!

 
Ovec  30.05.11 12:52

Vera: Tak honem, dokud ještě jsou!;) Sice to zvenku tak trošku etno vypadá, není to ale žádný Sanu Babu. Jsou tam hlavně značky Antoine et Lilli, Petit Bateau a Mayda. Je to nápaditý, originální, krásný, nadčasový…Budeme se těšit na návštěvu:)

 
Mafinka  30.05.11 20:47

K pani v kratasech: na jednu stranu je to rozhodne jina liga nez zbyle modely, pani je sladena, upravena, cista. Na druhou stranu se rozhodne pridavam k Ade: taky mi to vazne dost prijde jako vychodoevropskej styl, na zapad od nasich hranic se to nenosi a me se z toho taky mirne jezi chlupy.

Co se tyce legin, tak nejsou leginy jako leginy – ciste bavlneny leginy, ktery po prvnim vyprani vypadaji jako na cviceni, leginy ke kolenum, ktery vypadaji jako cyklisticky kalhoty, leginy s krajeckama a leginy na lidech s tlustyma nohama jsou peklo. Naopak na hezkych nohou se mi – nejlepe teda dlouhy leginy – bud v zime do kozacek nebo v lete k nejakym reminkovym sandalum nepruhledny leginy s primesi moc libi, na horu nejaky trickosaty, treba pasek – jedna radost. Libi se mi na nich ta opnutost, kde vyniknou hezky nohy, zaroven nejsou „hunaty“ jako vetsina puncoch. Myslim, ze mame zakalenou mysl tema spatnyma prikladama z ceskych ulic, ale leginy obecne bych neztracovala.

 
sve  30.05.11 22:34

waaa ten slnieckovy chalan – podla mna dost zle, mozno je nasledovnik vesmirni drubeze. chalan v ruzovo-stiebornom – dalsia hroza. no a zvysok no comment. ta pani so silonkami, ako to sa da. ale mne subjektivne to pride hnusne. presne mi to pride take lacne a vychodne (ako autorka poznamenala, uz len chybaju kozacky). ja som zastancom slusneho obliekania, ale zato pekneho. tehotna pani v sedom by mohla zapracovat na estetike… tie topanky to uplne ble

 
Loli  31.05.11 05:02

Zvlastni, po precteni komentare od Denisy se hned citim hrozne haha. Ba ne, myslim, ze modni peklo neni socialni urad pro slbe a nemohouci, je to proste web, kde se resi obleceni. Koho zajima ze nejaka babca se stara o vnoucata nebo nejaka tehotna se citi spatne? Proste tyhle kecy si nechte nekam jinam, tohle je jasne vymezeny prostor pro otazky stylu. A mimochodem opravdu ne kazde tehotne je porad na zvraceni, pripada si jako velryba a „sotva doleze pred dum“, znam spousty zen, ktere pracuji do poslednich dni (momentalne jsem v New Yorku a je to tady bezne a verte neverte ale zadnou jsem nevidela prijit do kancelare tak jako pani na obrazku).

 
Alena Čechová  31.05.11 06:57

Ovec: na ten váš odkaz jsem neměla klikat!
Nějaké věci do vás mám, kupuju tam taky vánoční dárky, ale už jsem tam dlouho nebyla. A jak vidím, byla to chyba. Ty origami šperky, ach.

 
MP LenkaR
2 příspěvky 31.05.11 06:58

Loli: souhlasím. Byla jsem těhotná dvakrát, bývalo mi blbě, ale nevzpomínám si, že mi by nošení nehezkého hadrovitého oblečení a příšerných ponožek ve sportovních sandálech nějak ulevovalo. No, ani jsem to vlastně nezkoušela.
Když to přeženu: lidi, kteří mají křečové žíly nebo astma nebo žlučníkové kameny prostě POCHOPITELNĚ kupují a nosí hadry…?

 
Anka F.  31.05.11 09:10

Super článek, zajímavá diskuse.
ad růžové košile – chlapec sice vypadá jako kříženec gigola a estrádní hvězdy z ein kessel buntes, ale růžových košil na MUŽÍCH se musím zastat. Ne každý je umí nosit a ne každému sluší, ale proč ty paušální předsudky?
Můj muž je rozhodně mužný typ, vytrvalostní sportovec, a v růžových košilích vypadá dobře. Košile samozřejmě nejsou satenove, maji dlouhy rukav a nejsou doladene lesklým spodnim pradlem :-)
Na druhou stranu musim uznat, že když si poprve koupil ruzovou kosili, taky se mi to zdalo divne.
Silonkové ponožky jsou jednoznačně OHAVNE. Nesnašim ani silonkove tapky, brr. Silonkove podkolenky nosim pod dlouhe kalhoty, protoze nic lepsiho neznam, ale stejně je nemam rada.
Nedavno jsem viděla barevne, tapkove ponožky do balerinek (myslim,ze v takko) a to se mi zdalo jako docela dobry napad-nevite,jak to vypada oblecene?
pani v tmavych šortkach a červenem kabatku bych do pekla rozhodne nedavala, neni vzor elegance, neni to Adin styl, ale neni to peklo.
diky za nazory ohledne legin, v urcitych kombinacich se mi libi, ale nemam odvahu je nosit jinak, než volnočasově ke sportovnim košilovym minisatum. Nositelky legin pridejte link na inspirativni kombinaci s leginami „na slusno“.
Posledni dve damy jdou na casting moderni verze pohadky „o chytre horakyni“, prece!

Omlouvam se za diakritiku, lezim v posteli a nemuzu se hybat, tak si psani trochu zjednodusuju.

 
Mirka  31.05.11 12:27

Kde se kupujou stříbrný trenky? Měli bychom ten obchod raději podpálit…

 
Zdeněk  31.05.11 14:54

Super. Poslední dvě fotky jsou naprosto nej…
Tak mě napadá, jestli to není trošinku nepohodlný nosit kalhoty tak proklatě nízko.

 
Olinka  31.05.11 15:20

Mně by nevadily legíny nošené „pěkně“ – třeba jak zmiňuje výše Anka F. – dlouhé ke kotníkům a k tomu kratší šaty. Jakákoli jiná délka a kombinace mi přijde obludná a takových je v ulicích nejvíce – legíny těsně pod kolena + opasková minisukně, legíny pod kolena a k tomu jakákoli kratší sukně, legíny libovolné délky a k tomu jakože delší tričko, které ovšem nezakryje půlky ani ve stoje. To navlečené ponejvýše na slečnách a paních, jejichž postava vyžaduje úplně jiný typ oblečení. Jéje, a zapomněla bych – k tomu samozřejmě baleríny! Z tohoto důvodu se mi legíny a baleríny eklují a nesmí mi do baráku!
Mmch, hezký příklad legínového „náboženství“ – koupila jsem si o víkendu šaty, nesu je z obchodu a vidím, že jsou tam navlečené na figuríně, která má ovšem na sobě ještě – ano, legíny. Podotýkám, že šaty mi sahají po kolena (figuríně těsně nad) a legíny končily těsně pod. No humus!

 
matýsek  31.05.11 17:41

To je všechno hezké, ale může mi někdo odpovědět na tohle: proč většina české mužské populace s prvním oteplením opustí svou džínovobundovou uniformu a v děsu z představy, že by mohli být přitažliví, naskočí do něčeho, čemu se zdráhám říkat kalhoty? Začíná to (někdy) v pase, končí různě pod koleny. Je to ve všech myslitelných materiálech a nemyslitelných vzorech (invence hodná lepší věci) od maskáčů přes kostky a záplaty až ke kytičkám, pokud možno alespoň se 6 otlemenými kapsami. Z toho čouhají pahýly (oholené či štětinaté, v tomhle místě přerušená linie je vražedná i pro dokonalou nožku) zasunuté nejlépe do trekových sandálů, nejobludnějšího modelu obuvnictví v historii, případně do žabek. Zde se z chodidla stane půvabně rozjetá ploutev. Vylepšené modely pak jsou s rozkrokem v půli stehen, „zasekávačky“, pupek a nohy do X. Je snad nějaká soutěž o nejeklovnější obludu se zajímavou cenou?

 
Mafinka  31.05.11 19:03

No, internet uplne obrazky hezkych kombinaci s leginami nejak neoplyva, nicmene se mi celkem libi treba tyto dve kombinace:

(zde ty v popredi, ne ty lakovany)

(ano, toto jsou taky leginy)

 
MP Loca
120 příspěvků 31.05.11 19:48

to Mafinka: tak zrovna ten druhý odkaz mi přijde dost pekelný, stejně jako veškeré další legíno-kombinace, které vypadají, jako by si dotyčná zapomněla doma kalhoty či sukni.
Sama legíny nosím, sice ne moc často, ale VŽDYCKY s šatama či svetrem těsně pod zadek. Já se snad vyfotím a hodím sem fotku jako důkaz, že to jde i normálně :)

 
katy  01.06.11 00:12

ja jsem si loni koupila nekolik „tapek“ do balerinek, ale prestoze me prodavacky presvedcovaly, ze nebudou videt, videt jsou, protoze jsou moc vysoke…nejlepsi tip- reserved, ty mi sedi a ani nevykouknou. anti tip – calzedonia basic za cca 70 kc, ty tak jedine do kecek a jeste kotnikovych…

 
Honza  01.06.11 05:03

Loca: Tech „vyhruzek“ :) jak sem kdo hodi vlastni fotku uz tu bylo, a furt nic. Jednou to tu myslim udelala Karolina ohledne ucesu, ta snad byla jedina.
Bylo by dobry, kdybychom vsichni mohli posilat fotky svych haha „outfitu“ k ohodnoceni, nekdo to zalozte nekde na nejakem foru. I kdyz furt porat nejaky registrovani nekde, nejde to bez toho? Jak se musis registrovat tak prcham…
Joooo dneska bez diakritiky, lezim v posteli a chci to mit snadny.

 
Vendy  01.06.11 09:26

Problém: Můj muž si odmítá sundat ze svých kožených sandálů ponožky, neboť se mu v nich prý potí nohy… Sice používá nějaké spreje proti pocení, ale nepůsobí to moc dlouho… Co teď?

 
Ada Pekelná
765 příspěvků 01.06.11 11:35

Vendy: ať jsou to aspoň hezké sandály a hezké ponožky. Ne šedé fusekle v nějakých orvaných trekovkách.

 
Katy
82 příspěvků 01.06.11 11:51

nebo takové ty sandále s polouzavřenou špičkou (něco jako http://www.bata.cz/artikl/92311 ) – do těch mi kotníčková ponožka nevadí

 
eveli17  01.06.11 13:22

U chlapa mi vobec nevadia ponožky v sandáloch. Naopak, považujem za nehygienické, keď chodí bez nich. Samozrejme musia byť pekné a zladené farebne so zbytkom oblečenia.

 
RobertaTheRimbaud  01.06.11 21:45

Tá prvá fotka! To mu nevyšlo:)

 
Hanka  02.06.11 21:24

A mně se líbí, jak je „paní z New Yorku“ sladěná se svým asi partnerem. Ten pán je oblečený hezky, mám ráda takový styl, nezlobila bych se, kdybych měla muže, který by se takto oblékal.

 
Divi  02.06.11 22:30

jeden hlas za chlapy: kraťasy a silonky se mi na ženách obecně líbí, pokud na to mají nohy

 
Vačice  03.06.11 06:04

Divi – Jakub Diviš?

 
Miris  03.06.11 11:38

Holky, já jsem ze sev.Moravy z ca.15.tis města a asi tak
80% lidí patří na stránky pekla. S 14-letou dcerou jdeme po městě a stane se, že z nás vypadne souběžně „do pekla“.
Jak to fotíte ? Poslal bych taky pár fotek. Ale nerada bych se s někým dostala do křížku.
Jinak mojí mamince je 62 let, ale vypadá tak o 10 let mladší. Je vyučená švadlena a do nástupu vietnamských tržnic byla ve městě považována ze nejlépe oblékanou ženu. Miluju ji z celého srdce, ale její vkus v poslední době patří na tyto stránky. Barevná flitrová trička, tetování, prodloužené vlasy…Má skvělou postavu, může si dovolit odhalit víc, ale vkusně !! Jenomže jakákoliv kritika je předem ztracená, stačí malý náznak a oboří se na mě, že se mám starat sama o sebe a jí se to tak líbí. Tak poraďte jak na ni ?

 
Alena Čechová  03.06.11 12:55

Miris, nechte ji žít. Na vašem místě bych děkovala Bohu, že se (podle vašeho popisu soudím) těší dobrému zdraví a stará se o sebe sama.
Co já bych za to dala, kdyby moje mamka juchala po městě ve flitrovaných minišatech a pomrkávala na koloušky. (Je na vozíku)
Vlastně máte štěstí.

 
Pexe-so  04.06.11 12:01

Ten první mládenec.. Ústí.
Jo, tady to žije, lidi by se za to, jak se tu oblíkaj, měli kolikrát snad i zavírat. Nevěřím, že je toho taková koncentrace všude, Ústí je prostě na špičce podle mě.
Je to děs.

 
city  04.06.11 13:59

Alena Čechová – 62 dneska není žádný věk. Ale jinak samozřejmě všichni bychom měli být vděční, že jsme zdraví, v jakémkoli věku. Máme štěstí. Co by za to dali lidé, kteří zdraví nejsou, aby mohli pobíhat po městě v orvaných džínách a lezoucích podprdách. Já vám rozumím, ale zdá se mi, že to tady v „pekle“ není argument.

 
modra_kocka  04.06.11 15:25

Miris: nekritizovat! Mamka má pravdu, je jenom její věc, jak chodí oblečená. Zvlášť když říkáš, že dřív se oblékala vyloženě elegantně. Možná si máma jenom užívá takové oblečení, jaké dřív nemohla nosit. To se stává a většinou to po nějaké době pomine.
Mluvit zásadně pozivitně – o tom, co sluší a v čem vypadá dobře. To, co je opravdová hrůza, zmínit jen lehce. Podle situace / vztahu s mámou / její povahy říct „ty nové šaty mají hezký střih. Jenom se mi nezdá ta barva, myslím, že tě dělá starší.“ A tím skončit. Nejít do konfliktu, nevysvětlovat, nedokazovat. Když bude chtít, přebere si to sama a vezme k srdci.
Případně se dá použít příklad na druhých (na ulici, v televizi apod.) – to je úžasná halenka, taková by ti slušela taky! Je perfektní k té modré sukni, cos kdysi měla, vzpomínáš si na ni? Vždycky se mi na tobě moc líbila! Nebo „letos se nosí námořnický styl, to je pro tebe jak dělané. Máš na to perfektní postavu.“

Mě se takový přístup osvědčil. Ne u mamky, ta s oblékáním problémy fakt nemá. Ale občas jsem chtěla nenápadně nasměrovat přítele nebo kamarádku.

 
Sali  04.06.11 18:58

Miris – zdá se, že hovoříš o mé máti:-). Je tedy o 4 roky mladší než ta tvá, ale popis sedí…také se vždy oblékala velmi vkusně a elegantně, šila si na sebe (umí velmi dobře šít – dokonce kostýmy a kabáty – podotýkám, že není švadlena, chodila do nějakého kurzu šití), ale posledních 10 let má pocit, že jí ujíždí vlak a honí to džínami s nápisy na zadku a Guess kabelkami. Já jí vyprávím Modním Peklu, že by se mohla podívat, že je to vtipné čtení, třeba už se koukla a možná postupným studiem článků dospěje k tomu, že její původní styl byl mnohem stylovější než ten současný:-)

 
Sibyla  05.06.11 07:06

Ad legíny + vrstvení: šla jsem z metra a přede mnou osoba ve světlých legínách, květované šatovce, svetru přes to, v plochých ťapkách. Říkám si: no potěš, ta vypadá, jako by utekla z blázince! Až když jsem ji došla, zjistila jsem podle skelného pohledu a mumlavé samomluvy, že z něj patrně skutečně utekla – legíny byly dlouhé spodky, na nohách bačkory, no prostě chudák retardovaná ženská. Ale ona vám na první pohled vypadala jak nastřelená v módním ohozu!

 
kateřina  05.06.11 08:55

Pexe-so: Sice jen vždycky čtu a nijak nepřispívám, ale teď jsem si nemohla pomoct. Máš naprostou pravdu. To co tady občas je na Módním pekle za fotky špatně oblečených lidí je jen slabý odvar toho co ve městě někdy vidím. V Ústí pozoruju dva extrémy a to buď, že docela často potkávám vážně pěkně oblečený lidi nebo naprosto šíleně. Někdy je to taková hrůza, že i noví bezdomovci u fóra se za svůj outfit nemusí stydět :-D

 
Alena Čechová  05.06.11 11:30

City: Já jsem pochopitelně ovlivněná svou životní situací při hodnocení příliš mladistvého outfitu odkvetlých žen. Ve 62 letech například já ještě budu muset pracovat, že. Často se nad tímhle zamýšlím, protože to už začíná být i mé vlastní téma. A rozhodně fandím spíš zralým dámám, které to přehnaly až do infantility, než těm, které rezignovaly a které se oblékají stylem „na mně už stejně nesejde“.
Když se šedesátnice obléká takto, považuju to znak její vitality a jsem ráda, že mně nenutí chodit k ní klábosit o tom, jak ji všechno bolí a kdo zase umřel. Ale je to individuální, toto.

 
city  05.06.11 11:36

Právě jsem narazila na příklad, jak se legíny dají nosit hezky: 

 
MissTaken  05.06.11 16:17

nechce se mi věřit, že tohle se dá potkat v českých ulicích!

 
Rena  05.06.11 16:44

Tak koukám, že jsou na paškálu leginy, ještě před nedávnem se ale prosazovali jako modní ohoz, který se nosí hlavně v anglii…
Na tyhle stránky nechodím moc často, ale občas si pročtu diskuzi a pobavím se.
Proč se vždycky někdo rozhodne, že některé oblečení je fuj? To máme džíny, teď už i legíny, co bude dál? Vadí z modního hlediska ty leginy samotné, nebo to, kdo a jak a s čím je nosí? Samozřejmě, že chodit v džínách do divadla není moc vhodné, ale co si vzpomínám, tak jsem v džínách viděla hlavně cizince. Tak to snad s oblékáním Čechů nebude tak hrozné. Na druhou stranu, já myslím, že je lepší, když lidí chodí do divadel třeba v džínách, než aby tam nechodili vůbec. Kvůli komu se vlastně musím vyparádit, když jdu do divadla? Těm hercům to je asi jedno, hlavně v malých divadlech. Něco jiného je divadlo typu Národní a Stavovské. A i tam jsem vídala v džínách hlavně cizince, klidně i Italy, a to jsou nějací milovníci opery. Přiznávám, že jsem nikdy v jiném divadle než v českém nebyla, takže netuším, jak moc se formální oblékání v zahraničních divadlech dodržuje.
No nic, už toho nechám, na modu fakt odbornice nejsem.

 
Věrka  05.06.11 17:03

Óch,ách,blé a fuj…myslela jsem si že trapky jsou jen v amerických filmech o středoškolá­cích…mýlila jsem se a je mi z toho blivno co porevoluční doba vyplivla za paskvil v podobě povrchních hovínek.Když se vám na českých ulicích nelíbí,odleťte si třeba na Mars.SBOHÉÉÉÉM­.Jistě smrdíte na wc stejně jako ti druzí :-))Nebo na to již existuje nějaký parfém,aby jste voněly po fialkách?A víte,že je mi to putna?:-))

 
city
17 příspěvků 05.06.11 17:07

No teda, tak moc se vám to nelíbí? A mně se to zdálo přijatelné. Ta paní sice není nejmladší, ale je hodně štíhlá a jako letní neformální oblečení mi to přišlo ok. Tady je celý „post“ s více fotkama. A nebo jsou legíny nepřijatelné vždy a v jakékoli kombinaci?
 http://1url.cz/qtR4

 
city
17 příspěvků 05.06.11 17:08

odkaz na tu stránku, kterou jsem chtěla, nefunguje, škoda

 
FoxInTheBox  05.06.11 17:41

Věrko, kdo to říká, toho se to týká :) Vítám mezi hovínky.

 
sasa  05.06.11 17:56

ta pani v leginach vypada ako uklizecka

 
Anka F.  05.06.11 19:01

ahoj devcata,
vratila jsem se dnes z nemocnice /neurologie/ a musim se pridat k Alene Cechove – budte /budme rady, pokud nase matky ci jinak blizke osoby sleduji „modni“/=pekelne/ trendy a v 60+ oblekaji dziny a pomalovana tricka. Je to pekelnost, ale milionkrat lepsi nez nemocnicni kosilka ci pyzamko!
Ostatne o tom je i cele modni peklo – luxusni „starosti“ – nestarosti, ktere s temi opravdovymi zivotnimi problemy nemají nic spolecneho.

 
Karoleenah
1665 příspěvků 05.06.11 19:42

City: Já legíny nosím, ale ty šaty (když pominu fakt, že se mi nelíbí jako takové, ale to by až tak nevadilo) mi připadají moc dlouhé a naopak ty legíny moc krátké. Pokud jde o mě, nosím jen legíny po kotníky a k nim spíš dlouhé tunikoidní vršky nebo minišaty (takže vždycky zakrytý zadek). Ale v momentě, kdy se ta délka vršku přežene (jako u této paní), mi pak připadá, že jí nohy začínají přesně u okraje šatů a je pak v mých očích celá disproporční, dlouhatánský trup a nohy jak trpaslíček, i když má podpatky. Takže za mě legíny ano, ale ještě trochu jinak…

 
Karoleenah
1665 příspěvků 05.06.11 19:45

Tak ještě jinak – teď jsem si to celé prohlídla pozorněji a ten vršek není tak dlouhý, jak jsem si myslela. Ale připadá mi tak, nevím proč. Možná blbá fotka, možná nevhodnej střih. Tak jako tak to ale na mě působí přesně tak, jak jsem popsala prvně. :)

 
Sali  05.06.11 19:46

Ježíš dámy, já přece neřeším, zda je matka zdráva či ne (díkybohu je), ale to, že dříve byla schopna se oblékat elegantně a přiměřeně svému věku a teď už ne. Jsme přeci v Modním Pekle, ne? Řeším, že matka vyměnila kalhoty a sukně za džíny a chodí v nich do práce, nechci po ní věci, které jsou nereálné, např. aby nosila podpatky, boty má vždy kvalitní kožené na klínku (vyšší podpatek nemůže s ohledem na nohy). Ovšem kdybyste ty džíny viděly/i – některé má dole roztrhané, některé má s krajkou, jiné zase s výšivkou…trička s véééélikým výstřihem.....mj. ty elegantní věci v šatníku stále má a nenosí je! Má několik kostýmků, pouzdrové šaty, halenky.....

 
city
17 příspěvků 05.06.11 20:43

Karoleenah: právě ten vršek není tak dlouhý. Ona to vlastně dala na svůj blog jako ukázku tuniky, kterou si ušila. Smířím se s tím, že se vám to tady všeobecně tak nelíbí, až je můj příspěvek skryt kvůli nízkému hodnocení :-) Ale když se podíváte na další fotky, ta tunika není tak špatná. No, ale nic se nedá dělat, nelíbí se.

http://3.bp.blogspot.com/…edited-1.JPG

 
pasiflora  05.06.11 21:24

Rena: v zahraničí jsem byla v divadle v Comedii francaise, což je takové francouzské ND, a byla jsem tam jediná ve formálním oblečení. Ostatní měli džíny. A co víc při představení lidé běžně přicházeli a odcházeli, bavili se a tak. Myslím, že je to dáno tím, že ve Francii je kultura součástí života (v kině lidé běžně diskutovali o filmech po jejich shlédnutí, kina a divadla byla stále narvaná,..). Myslím, že do divadla se má chodit ve slavnostnějším oblečení. ALE: vadí mi, že v Čechách se do divadel ani kin moc nechodí, takže řešit co si tam vzít mi přijde úplně zbytečné… Ostatně s celou kulturou to tady jde do kytek. Takže ve výsledku by mi nevadilo kdyby lidi chodili do divadel třeba v plavkách (no, trochu přeháním ;-), ale jen ať tam, propánakrále, cho­dí!

 
kajiksuk  06.06.11 08:17

My jsme v hudební výchově na gymnáziu měli povinně absolvovat nějaký koncert vážné hudby. Náš učitel to ospravedlňoval, krom zušlechťování duše, i tímhle: „Vy prostě sundáte ty hnusný rifle, umyjete se, upravíte a pěkně se oblečete alespoň jednou za rok. Jen vám to prospěje!!“ Kultivace těla je stejně důležitá jako kultivace duše. Už staří Řekové to věděli.

 
Evča  06.06.11 08:54

Pasiflora asi je pravda,že se v Čechách do divadla moc nechodí, ale já třeba chodím poměrně často tak 4 do měsíce většinou ta představení sou plná, na některá představení si musíte koupit lístek třeba půl roku do předu, takže zas tragicky bych to neviděla. A co se týče oblečení v českých divadlech, podle mých zkušeností, se oblékáme slušně,ano je to trochu nuda, dámy většinou černé koktejlky nebo černý kostýmek a bílou halenku, ale džíny zas tak často nepotkávám (vlastně vůbec) a když už tak to jsou většinou ti cizinci.

 
pasiflora  06.06.11 09:01

Kajiksuk: S těmi starými Řeky je to taková okřídlená věta. Ve skutečnosti staří Řekové dojeli na to, že se přestali starat o kulturu, ale začali se starat více právě o to tělo. Po nich se to samé stalo Římanům… Bůhvíjak by staří Řekové mluvili teď… A odívání je mimochodem, alespoň historiograficky vzato, součástí právě kultury… Kultivací těla spíš mysleli sporty a jejich slavné olympiské hry.

 
pasiflora  06.06.11 09:06

Evča: no ono to zálěží kam chodíte… Já byla naposled minulý v Komedii v Praze a byla nás tam necelá půlka divadla. A je pravda, že tam lidé chodí neformálně (i já). Jediný, kdo tam chodí formálně jsou dámy v letech, a z těch mi většinou běhá mráz po zádech, když slyším jakým stylem a o čem se baví (tolik zapšklosti a nenávisti ke všem se hned tak nevidí).

 
Sida  06.06.11 09:26

Pasiflora : to je možná dobrý postřeh, že v zdravějších krajích je divadlo neformální zábavou, zatímco u nás se stále trochu pojímá jako obrozenecký obřad (kříšení národa a jazyka), který se samozřejmě musí přitvrdit i náležitě formálním oděvem.

 
kajiksuk  06.06.11 09:30

No, jak říkáte, je oblečení součástí kultury, tak proč by se nemohli lidi do divadla obléct pěkně? Když se obleču do divadla, namaluju, upravím, prostě se cítím líp. Vím, že mi to sluší a stejně se připravuji na zkoušky – krom vědomostí jdu dobře upravená. A nechápu moc holky v džínách a mikině(ony možná nechápou mě)  – copak ony se nechtějí líbit?

 
Kristy  06.06.11 09:32

Ovšem nejzdravější by snad bylo, kdyby se divadlo bralo za běžnou, kultivovanou zábavu a chodili do něj lidé v slušném a vhodném oblečení, které by pro ně ale bylo běžné. Což by ovšem nutně znamenalo, že by i do práce chodili oblečení patřičně a víc se vyfiknout na večer by pak pro ně nebylo takovým kuturním šokem. Takhle je to z kolikrát z extrému špinavých rifí do extrému šatů Kleopatry, a to ještě v lepším případě (v horším zůstane jen u prvního).

 
tlapkoun  06.06.11 09:32

pasifora:
já teda myslím, že římani dojeli na něco úplně jiného (krom ztráty veřejné morálky a kázně to byla spousta jiných vlivů, ale zrovna zájem o tělo a hry bych do toho netahala)

 
Kristy  06.06.11 09:32

(to bylo na Sidu)

 
Sida  06.06.11 10:35

Já se o ničem nehádám, jen to reflektuji. Faktem je, že výledkem obrození je určité přeceňování divadla jako média.

 
Miris  06.06.11 12:40

Děvčata, já jsem fakt šťastná, že je mamka zdravá a i kdyby běhala po městě v bikinách…když se jí to bude líbit. Jen mě prostě mrzí, že někdy to hraničí s „kurvím krojem“ jak zde bylo uvedeno. Není to naštěstí denně, ale někdy se prostě netrefí. Ale zas máte pravdu p.Čechová, že některé dámy o desítku let mladší typu „na mě už nesejde“ by si z ní mohli vzít příklad.

 
Ovec  06.06.11 15:30

Sida: A co je lepší médium? Televize?

 
Sida  06.06.11 15:59

Tak z hlediska vlivu samozřejmě je TV vydatnější a obrozenci by oblízli všech deset, kdyby ji měli pro šíření svých záměrů a myšlenek v době, kdy křísili národ a přes povinnou školní docházku stále zdaleka ne celá populace byla znalá písmenek. Ale raději bych tu diskusi utnula, začíná to být jak z Montíků.

 
Ovec  06.06.11 19:38

Jenže ji neměli. Měli právě to divadlo. A kdyby ji byli měli, bůhví, co by tam vysílali. A jakkoli se tenkrát vyskytoval brak, byl aspoň k něčemu. Dneska není televizní brak naprosto k ničemu. Díky bohu za divadlo. Více divadla!

 
Libor  06.06.11 19:57

Pokud vás někoho zajímá historie odívání v českých zemích, zde je cenný pramen pro módu let devadesátých:

http://www.youtube.com/watch?…
http://www.youtube.com/watch?…

 
miňo  06.06.11 20:28

Překvapuje mě názor, že u nás se málo chodí do divadla. Já mám zkušenost, že se lístky do zajímavých divadel musí shánět. Jen tak namátkou: v Brně na Provázek, do Městského, Hadivadla. A v Praze například do Dejvického? Téměř bez šance…

 
Sibyla  07.06.11 06:54

Ovec: obrozenecký brak byl bohužel neskutečný brak – aspoň ten z ranného obrození. Neměl kdo psát, a kdo psal, neuměl pomalu česky, natož aby měl dramatický talent. Tyl zde opravdu vyčnívá jako génius – a to ho dnes vnímáme jako lidového autora. Možná je dnes divadlo pro náročnějšího diváka právě díky sítu lidovějších médií, které zachytí a upoutá ty, kdo by brak vyžadovali: zůstanou dřepět doma u obrazovky.

 
Lindiste  07.06.11 10:36

City: Ano, ty šaty jsou docela pěkné, o to víc je škoda, že je majitelka zazdila těmi hroznými legínami… :) Ani ty boty se mi nelíbí. Jenže já zrovna mám na legíny úplně vyhraněný názor (jsou hnusné na každé postavě a ke každému oblečení a nikdy neměly spatřit denní světlo, natož zmrtvýchvstání), takže proč byste si měla dělat něco z toho, že vám se to líbí a někomu jinému ne :)

 
Rena  07.06.11 18:43

Pasiflora: No možná, kdyby čeští diváci dali spontánně najevo, jak se jim ta hra líbí nebo jak jsou znechucení, stoupla by i kvalita programů a lidi by do divadel zas víc chodili. Já jsem měla často chuť dělat bučet, ale jaksi jsem se k tomu neodhodlala:-) Holt jsem patřila k té formální většině – sukně, lodičky, slušně zatleskat a pak tradá domů.

 
Rena  07.06.11 18:44

Šotek se vloudil, měla jsem chuť bučet, ne dělat bučet. Já umět česky:-)

 
Tulpa  07.06.11 19:26

Z vlastní zkušenosti někoho, kdo dost dlouho provozoval „klasickou“ moderní hudbu musím říct, že jsem v obecenstvu měla větší radost z někoho v džínách a manžestrovém saku, kdo měl se skladby radost, než z nafoněné a formálně oblečené paní, co půlku prozívala, půlku prospala a pak měla radost, že už může domů ;)
Rena: zajímavý koncept komunikace, škoda, že to nejde provést i na ovladači televize ;) Možná by i kvůli efektu dokumentů na čt2 (každý přece kouká na televizi jen na ně, kdo by přiznal Superstar ;) ) i mírně vzrostlo vysílání náročnějších pořadů (a trošku klesla sledovanost :D)

 
Rena  07.06.11 20:50

Jak zajímavý koncept komunikace? V itálii se to snad pořád dělá, že diváci vydávají takového to tlumené bůůů, když se jim opera nelíbí. Četla jsem to v nějakém rozhovoru s Koženou nebo někým takovým… V reálu jsem to nikdy nezažila – i když mám dojem, že těm americkým turistům tehdy na Turandot ve Státní opeře k tomu moc nechybělo, rozhodně tam byly náznaky:-)

 
pasiflora  07.06.11 22:09

Rena: jenže lidé chodí zásadně na komerční programy Napříkald muzikály mají nekolikanásobně vyšší návštevnost než třeba vámi zmiňovaná opera. Takže pak do některých divadel jsou lístky nesehnatelné a jinam naopak i půlhodinu před představením bez problému. A tohle přece bučením nevyřešíte… A myslím, že v Čechách je několik divadel, která jsou na velmi dobré úrovni…

 
kalivrata
90 příspěvků 08.06.11 01:07

Pasiflora: Ne že bych přímo odporovala. Ale i tak se lístky do Provázku shánějí dlouho předem a Provázek rozhodně není divadlo Kalich.

 
Anka F.
89 příspěvků 08.06.11 08:01

to divadlo: mozna se moc nechodi do malych, okresnich, divadel, ale v tech vetsich mestech (napr. v Ostrave) je zajem velky, a lístky se musi kupovat hned, jak se uvolni do prodeje, velky zajem je i o letni shakespearovské slavnosti – slusná místa bývají vyprodané dlouho dopředu.

 
Karoleenah
1665 příspěvků 08.06.11 08:32

Já si teda taky nemyslím, že by se do divadel chodilo málo, aspoň v Brně rozhodně ne. Já se v divadle vyskytuju celkem často a nepamatuju se, že by tam někdy bylo poloprázdno (teda kromě Revizora v Mahence, kde v přestávce snad půlka lidí odešla, protože se ta hrůza nedala vydržet a já měla co dělat, abych nezdrhla taky :)) ). Ale jinak na některá představení musíme shánět lístky přes známosti, protože jinak to prostě nejde, hlavně právě do Husy a do Městskýho. Takže s tím nechozením do divadla to zas tak žhavý nebude. :)

 
pasiflora  08.06.11 08:36

Kalivrata: no, ale Provázek je to zrovna divadlo, o němž mluvím, když říkám, že je na velmi slušné úrovni. Ale ony jsou také velké rozdíly v Čechách podle krajů-např.: okolí Uherského Hradiště je známé jako „divadlo milující.“ Letni skakespearovské slavnosti jsou podle mě mimo veškeré kategorie (třeba už jen tím, že jsou divadelní prázdniny, takže není šance jít do jiného divadla).

 
Malenka  08.06.11 09:21

Pasiflora: podle mě je úspěch divadla přímo úměrný s jeho vedením a jeho referencemi na inscenace – například divadlo Ta Fantastika taky bylo komerční a jak dopadlo.

 
Ovec  08.06.11 10:23

Sibyla: České divadlo bylo rozhodně spíš lidovou zábavou, v raném období. Ale mělo neuvěřitelnou zásluhu právě o češtinu i seznamování se světovými díly. V tom byla jedho hodnota. Dnešní lidová televizní tuhle hodnotu nemá. Dneska má (mělo by mít) tu hodnotu právě divadlo, když už ne češtinářsky, tak seznamováním s naší i světovou tvorbou. Proto se mi nelíbilo tvrzení, že divadlo jako médium se přeceňuje. A nelíbí se mi, že se formálnost v kulturních institucích tolik snižuje nebo nedejbože považuje za přežitou. Je to jeden z důležitých prvků kulturnosti národa a lidí vůbec.

 
Endor  12.06.11 11:35

Obdivuji vaši schopnost komentáře. :D U některých fotek si říkám ,,…aha, takže další člověk se snaží dělat módní blog, aniž by něco věděl nebo se aspoň TROŠKU otevřel jiným stylům módy než uzavřené evropě…"(Viz ty kraťasy, silonky…mně se to zdá v pořádku.) A pak přijde fotka slečny s kraťasama pod zadkem a tangama nad pupkem a mně dojdou slova…:D

 
DIVA  15.06.11 18:00

A proto já otevírám krám až ve dvanáct. To už hospodyňky oběhaly všechny doktory a tesca a venku se pohybuje převážně hladová skupinka turistů a kancelářské ovečky, které se snaží hlídat outfit. Procházky městem si pak odbývám až navečer, kdy jdou z práce poměrně unavené ženy ve vyšších funkcích. Dopoledne vycházím jedině s tmavou clonou…

 
walley  19.06.11 14:08

zaspali ste dobu, ponozky v otevrenech botach so naopak velmi „cool“

 
Karin  19.06.11 15:16

Walley: to jako že ty nožky tady na fotkách jsou ve skutečnosti vkusné a cool a moderní a elegantní… ?

 
katka  03.07.11 15:14

tu předposlední paní jsem potkala v brně v šalině, seděla přede mnou. měla jsem z toho velký, velký zážitek. celou dobu vedle mě seděl přítel a děkoval mi, že se umím oblíct.

 
WiWi  07.09.11 17:55

Tu poslednu fotku skumam a skumam a skumam ale aj tak som neprisla na to ako to vlastne je. Ma tie gate moc nizko alebo tangače moc vysoko? Tehulka zabila na celej ciare. Moze taketo nieco urobit???

 
Markét  29.10.11 15:02

A já se bála, že bude sluníčkový chlapec zdrbán za batikované tričko, které se tu moc často nechválí, protože jej nosí podivná individua a lesany, navíc je snad trochu pomačkané, outdoorové kalhoty nepatří do města…
Ale je skvělý! :)

 
Thomas  01.11.11 16:40

sorry, ale Slunecnak skombinoval hippie triko, sportovni ‚futuristicky‘ boty na maraton a kalhoty ktery ma kazdej kdo si o sobe mysli ze je horal. To fakt neeee!!!

 
ravenka  10.02.12 13:25

po pulhodinovym zachvatu smichu jsem se konecne uklidnila… ta posledni slecna me fakt dostala, sice mi chvili trvalo, nez jsem si vsimla, jak proklate nizko ty kalhoty ma, ale ten smich za to opravdu stal…
tu slecnu predtim ani nekomentuju, rpotoze vypada trochu jako fetka…
ale ta posledni je proste bozi… :-D

 
Maby  25.02.12 22:19

Sakra!! Já u toho jedla…nemůžu číst peklo při večeři…uff…ale tomu prvnímu fandim!! :)

 
taniq
31 příspěvků 07.09.12 12:24

Prosim Vas spicate kozacky nejsou vychodni a ctrictvrtecne kalhoty uz vubec ne!!!
Napriklad na Ukrajine jsem to nikdy nevidela, u nas se zeny oblekaj mnohem lepe (ac spousta z nich nedisponuje zdaleka takovymi fin. prostredky, jako zeny v Cechach). Proste vstanou o hodinu drive a upravujou si vlasy, delaj make up atd!!! V Cechach, prominte mi tak radikalni nazor – zeny jsou linejsi povahy. Vymlouvaj se, ze na nic nemaj cas, ale tak to neni – kdyz clovek chce vypadat dobre, pochopitelne tomu cas venuje. Ja treba kazde rano umyvam vlasy a foukam si je, je to automaticky – a uz mi to neprijde, jako problem.
Dalsi poznamka k vychodu – uz kdyz vjedete do Polska tak uvidite rozdil, zeny maji barevnejsi obleceni, melir chybi a hodne chodi v lodickach!
Bohuzel, musim souhlasit s tim faktem, ze napr. Ukrajinky pobyvajici v Cechach (vetsinou te ktere prijedou sem kvuli rychlemu vydelku) mi moc radost v oblekani nedelaj. Ale obhajuji je jednym faktem(vim to z vypraveni),ze tak strasne chtej zapadnout mezi Cechy – v okamziku sundaj, saty, sukne – nacpou se do teplaku, sandalu a je z toho humus!

Poslední rychlovka

Prodej luxusních plesových a společenských šatů na http://topdress.cz/. Výběr z více jak 1000... Celý článek

Kalhotky pro všechny příležitosti. Jak vybrat ty nejvhodnější?

Některé ženy nakupují spodní prádlo tak, že zkrátka v rychlosti vezmou první kalhotky, které jim padnou do oka. I takto si lze pořídit zajímavé a pohodlné kusy, přesto Vám... Celý článek

Poslední článek:
Oscar de la Renta

Před několika dny, v pondělí 20. října, zemřel slavný návrhář Oscar de la Renta. Pro módní svět je to nenahraditelná ztráta. Oscar de la Renta ovlivňoval tvář módy po mnoho desetiletí a stal se legendou už za svého života. Celý článek

TOPlist