Eeee… sorry, nenápadný luxus si asi představuju jinak, stejně jako „jemné zdravé opálení“ je dle mého o nějaký ten odstín světlejší. Uf uf uf… Že je to celý prča a ironie, že jo??!!
Nenápadný luxus
18.05.11 | autor Ada
Víte, jak chodí oblečené opravdu úspěšné ženy? Jak dávají najevo svůj dokonalý vkus, aniž by vypadaly jako od kolotoče? Tajemství tkví v nenápadnosti. Nic okázalého, na první pohled musíte budit dojem, že jste úplně normální žena, ale na druhý pohled již pozorovatel zachytí tu auru luxusu, která z vás vyzařuje.
1) Pořiďte si kvalitní džíny. To je naprostý základ šatníku každé ženy. Někdo vám možná bude tvrdit, že základem šatníku je kostým, malé černé nebo světlé koktejlky, případně kvalitní vlněné/plátěné kalhoty... Nevěřte. To je out. Základem jsou džíny. Přirozeně značkové.
2) Ležérní sportovní eleganci džín nejlépe doplníte mikinou. Dáte tak najevo, že se nevyvyšujete a nejste žádná upjatá madam. Protože ovšem potřebujete vyzařovat ten luxus, je podmínkou značka. I když si někdo nevšimne nenápadných nápisů, podvědomě ho zaujme kvalitní zpracování a materiál. Vhodná bude například "novinová" mikina od Galliana.
3) Naprosto nutná je kabelka od Vuittona. Někdo by možná namítl, že existuje spousta jiných značek, spousta jiných kvalitních kabelek... neexistuje. To jsou jen žvásty závistivců. Kdyby to tak bylo, přece bychom ty značky znali, ale koho osloví nějaký Longchamp, Radley, Aigner, Dooney & Bourke? Trapná Furla, která ani neumí dát na svoje kabelky pořádné logo? Out, out, out. Potřebujete Vuittona, tečka.
4) Celek dotvoří jemný šperk. Třeba nějaké Morellato, Dyrberg Kern apod., to frčí. Jsou krásné a je na nich vidět, že to jednou bude klasika.
5) Oblečení není všechno, nezapomeňte o sebe taky pečovat. K uvolněné eleganci mohou být klidně rozpuštěné vlasy, zvlášť jste-li mladá; hřívu opečovávanou v nejlepších kadeřnictvích by byl hřích nepředvést ostatním. A nezapomeňte na jemné zdravé opálení, aspoň v obličeji.

Foto: Marek Navrátil; dostupné z: http://revue.idnes.cz/foto.aspx?r=lidicky&c=A110315_232643_lidicky_nh
Edit: ještě dodateček. O tričku a botách jsem se nezmínila; nějaké bílé tričko se v šatníku může hodit, proti tomu nic, a boty v tělové, béžové nebo jiné neutrální barvě se taky šiknou, protože se hodí skoro ke všemu. Zaplaťpámbu už je mají i české obchody. Provedení a podpatek přirozeně volte podle vlastních preferencí.
No jasně, že je to ironie…!
Břitká a naprosto výstižná..!!! ![]()
protože přesně takhle si rychlokvašené rádobycelebrity představují
skutečně šikézní obleček ![]()
…no jo, mám plno předsudků, uznávám
Třeba si myslím, že dáma si nikdy neveme boty takového „střihu“. Barva
je ale nenápadně luxusní, to ju.
Po precteni prvnich radku jsem si pomyslela, tak Ada nam da nejake dobre
minene rady jak vypadat dokonale…:-)
Pak jsem pochopila ze: zakladem jsou dziny,pochopitelne znackove…to nemuze
myslet vazne
…kdyz doslo na kabelku Vuitton…tak uz mito bylo uplne jasny
Ada
opet trefila do cerneho.
Jinak co se tyce tech bot na platforme, vim ze je to ted obrovsky hit mit
lodicky s co nejvyssima podpatkama (nejlepe jehly) a tlustou platformu,
ale…na mne tenhle styl pusobi nejak tak lacine. I kdyz jsou to nevim jak
super znackove boty, tak podle mne to vazne nevypada dobre. (citujem sveho
pritele: pornoboty) Osobne mam podpatky rada a nosim ich,ale boty s klasickou
podrazkou nebo jen s tenkou platformou (treba 1 cm max) vypadaji stokrat lip
nez tenhle „obri“ styl.
Některý Dyrberg je krásný, některé LV jsou krásné, a proti těmto botám taky nic nemám. Ovšem všechno musí být podle mě použito jako solitér či akcent k zbytku looku, ne proboha splácané dohromady. Jo a ta mikina pro mě není krásná s ničím.
hm tie boty su vynikajuce pre romanticku prechadzku na pankraci pod dialnicnym mostom – myslim, ze Gabina isla na nakup do Akrad:-) Ako outfit mi to nevadi, ale urcite by som za to nedala v prepocte asi 20 000kc kolko tato cela sranda stala:-D
No tak to ne, u mě to teda není žádná dáma…vždyť nemá „voživení“ a gelové nehtíky (nebo aspoň nejsou vidět)!!!
Che, jinak pěkný článek. Mě ale ještě víc než džíny vytáčejí mikiny. Jsem asi na ně nějak alergická. Přece nějaký svetřík udělá stejnou službu a vypadá to mnohem líp – aspoň k vysokým podpatkům určitě. A boty se mi docela líbí.
Opálená alespoň v obličeji… Napřed jsem si myslela, že je vysolárkovaná, ale to by měla opálené i ruce a nohy. Takhle to vypadá, že hlava ke zbytku těla nepatří.
Boty jsou ted obrovsky hit, ziju mimo CR a prodavaji tu ted bud tyhle obri stekle a nebo balerinky, neco mezi tim, tedy podpatek v normalni vsce cca 7 cm ma v obchodech nejmensi zastoupeni… Nejak mi unika co chtel basnik rici kombinaci lezernich dzin a mikiny (povazuji za ok kdyz jdu jen tak ven nakoupit, nebo vecer na pivo) a tech zabijacky vysokych bot (do obchodniho centra nebo vecer do klubu prosim, ale chodit v tom po prazske nebo jakekoli jine dlazbe, o hrbatych asfaltovych chodnicich na mensich mestech ani nemluve, to bych dala mozna tak po dobu 10 – 15 minut, a ze jsem na vysoke podpatky hodne zvykla!). a elegantni kabelky. Osmazeny oblicej tomu jen dodava korunu.
Janas, naprostý souhlas. Nemyslím si, že pokud oblíknu tmavé, rovně střižené a nijak „nevopíčeninkové“ džíny (a sorry, ale mám pocit, že u nich je značka důležitá), ležérní proužkovanou košili třeba z Gantu (žádná na tělo narvaná pod špeky praskající hrůza) a pod. a k tomu klidně i tu vuittonku v klasickém vzoru a šperk, pokud výraznější, tak jeden, že bych si zasloužila být v módním pekle…chce to ale míru a ležérnost, ne to, co předvádí tady ta „krasavice“ na obrázku, to je skutečně horor…
To snad raději něco o materiálech, letní módě, barvách… O čemkoli jiném, než o místních „celebritách“ a jejich „vkusu“
Tak moment! Teď jsem si všimla, že článek je v záložce „celebrity“. Ona je to celebrita? Já myslela, že je to něco jako móda z ulice. Hmm… Ať na ni koukám jak chci, vážně mi ten obličej nepřipadá nijak povědomý.
Tak mě bylo jasný, že je to ironie ve chvíli, kdy jsem mrkla na fotku a
uvědomila jsem si, kdože na ní je ![]()
hezky napsaný, pobavilo, díky…
PS. a co je tedy SKUTEČNÝ základ šatníku? ![]()
Chaje: Někde jsem četla, že základem šatníku je kvalitní spodní prádlo. Tak se dejme do toho. Nakonec, nějak se začít musí, ne?
Sasa:
Tahle cela sranda, jak pises, nestoji 20 000, to by nestacilo ani na samotnou
kabelku. Takze spis tak 60 000 celkem. Jen FYI
Toto je takzvaná vaginální celebrita. Obléká se podle toho, já jsem
spokojená, páč všichni už na dálku poznají, co je paní zač.
Trochu by mne znepokojilo, kdyby si vyrazila v Chanelu, protože pak by v tom
začínal být pěknej maglajz, zvláště kdyby ji její souputnice začaly
napodobovat.
Jediný, co se mi na tom líbí, jsou ty boty.
ošklivé káčátko: myslím, že tady ani výměna mikiny za svetřík nepomůže
Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že všechny slečny s tímhle typem vlasů (černočerná, děsně „přirozená“) razí stejný styl a vypadaj tak nějak stejně… stejně blbě.
Takový prachy to celé stálo, a vypadá, jak kdyby vybrakovala vietnamskou tržnici. To by mě teda naštvalo.
Prezraďte mi, prosím, kto to je, ja sa v celebritách neorientujem (vždy ma napadne slovenská paródia na Celebrity camp, ktorú pomenovali „Celé v riti camp“). Ani nápoveda, že spala s Marešom mi nestačí, s ním spala kdektorá, mám ten pocit.
Eveli, je to jakási druhořadá modelka Gábina (příjmení mi vypadlo), která byla jistou dobou tajnou milenkou Mareše. Pak to nějak odtajnila, Marešovi se rozpadlo manželství a na tuto se vybodl a vyměnil jí za podobný (trošku vkusnější na pohled) kus. (Jestli mi vypadly nějaké podstatné detaily, tak se omlouvám, zas tolik to nesleduju.)
Proti džínám, tričku a mikině nic nemám – fajn oblečení na
venčení psa, nebo jdu-li cvičit a nechce se mi jen na ten přechod rvát do
punčošek… ale tak nějak mi k tomu patří nějaké městské kecky a už
vůbec ne kabelka za desítky tisíc. Botky, být trochu nižší, se mi líbí,
ale k uplně jinému oblečení.
Jinak vysvětlí mi někdo narážku na ty rozpuštěné vlasy? Mám taky
dlouhé tmavé vlasy (ne teda takovou syntetickou čerň) a nejradši je nosím
rozpuštěné – samozřejmě na formálnější příležitosti češu
drdoly, v těch se vyžívám, ale ta holčina se (doufám) nechystá na
formální událost, co je na tom tak pekelného?
to Eveli17: ale o ní fakt neví nic víc, než že spala s Marešem. Ještě, myslím, strašně originálně nafotila hambatý seksi kalendář s nějakou gumovou chobotnicí (nedoporučuji googlit, po shlédnutí hrozí hororové sny).
Coraline: tam bylo něco o vlasech, o které se stará nejlepší
kadeřník, a teď se jí podívej na hlavu…mastné, neučesané a hnusná
nepřirozená barva ![]()
Chaje: mně právě nepřijdou ani mastné, ani neučesané – barva je
diskutabilní no, samozřejmě u těhlech nevkusných slečinek působí
nepřirozeně, ale já myslím, že se dá i tahle barva zajímavě a hezky
unosit – jen to chce doladit i ten zbytek
. Ale ty
vlasy mi na ní přijdou docela v pohodě, žádné voživení, nepadnoucí
překombinované střihy…a hlavně jsem nepochopila narážku na to, že jsou
rozpuštěné, ono je to pro vlasy i nejzdravější a třeba mně je to
i pohodlnější než culík nebo drdol…a cítím se tak mnohem
ženštějí ![]()
Ještě k tomu opálení – vypadá to, že toto léto bude in i světlá pleť. http://ona.idnes.cz/…-/krasa.aspx?… To se mi hodí. Až mi zase někdo řekne jsem moc bledá a měla bych chodit víc na slunko, můžu říct, že to nejde, protože chci být trendy:)
mě se ty vlasy prostě nelíbí…a tom mám sama ještě delší než ona a hodně je nosím rozpuštěné, ale prostě nevypadají hezky…nahoře vypadají učesané podle toho,jak se to teď češe, to jo, ale nevypadají hezky nadýchaně a prostě nabarvit si vlasy na tak moc tmavou černou je sice poměrně běžný, ale mě to přijde laciný, nehezký a nehodící se k pleti nikomu (ani k přirozené barvě pleti, ani k její, která je zřejmě namazaná samoopalovacím krémem)…prostě takovej trend nevkusné ulice…
Ta módnost neopálení se diskutuje každý rok na jaře/začátku léta a
nakonec je to vždycky stejné. Pár šťastlivců vypadá dobře
s alabastrovou pletí (třeba Nicole Kidman – asi píšu blbě), bohužel
u většiny lidí to lehké (ne smažka) opálení vypadá lépe, zdravěji…
Alespoň já se líp cítím opálená. A strašně blbě se opaluju
.
Chaje – s jejím typem vlasů bude mít buď „rousy“, nebo to bude mít chvíli načechrané a vzdušné a po chvíli to stejně zplihne. Je lepší z toho udělat trend!
Helena N: Já jsem zrzka se světlou pletí a pihama (naštěstí jen pár na nose a tvářích) a když se zkusím opalovat, vypadám pak jak opařené selátko. Rychle se loupu a někdy mívám i puchýřky. Budu bledá ať je trend jaký chce:)
Chaje: Tak nadýchané moc nejsou, to je pravda, ale ono každý má nějaký
typ vlasů a nějaké snahy o ,,nadýchanost" budou s jejími jemnými
řídkými vlasy asi uplně na nic… já mám vlasů tak 5× víc než ona
(což taky není vždycky výhra), takže bych fakt nekritizovala kdo má jak
nadýchané vlasy… mně nesplihnou, ani kdybych si je týden nemyla, ona zase
nemusí řešit afro po probuzení
. Ta
nechuť k černým vlasům je vyloženě o subjektivním názoru, myslím, že
pokud se k tomu člověk umí nalíčit a obléct, prostě pokud je ,,umí
nosit", můžou být pěkné – za ,,univerzální nevkus" bych zrovna ty
vlasy fakt neoznačovala:).
Takto „luksusně“ oblečených povětšinou obarvených černovlásek vídávám dost v shopping parcích. Dotyčné si oblíknou hadry s co největšími logy, zmalujou se jak omalovánky a korunu tomu nasadí „luksusní“ kabelkou zn.Guess páč na Louis Vuitton nemají.A u kafíčka čekají,jaký borec je sbalí a sveze ve svém Ferrari:-)))…Jinak kombinace mikiny a bot na podpatku je pro mě nepochopitelná. Ať už si to obleče kdokoliv…
Chaje: Já ne
…a
myslím, že ani Ada to tak nemyslela, vzhledem k tomu, že té barvě sama
evidentně holduje
http://www.sedmicka.cz/…yskov/clanek?…
Ad vlasy: šlo mi o to, že Gábina má vlasy očividně poměrně jemné, přesto aplikuje sytou čerň, která má sklony ničit vlasy podobně jako peroxid. Mívala je hezčí, řekla bych podle starších fotek.
dát pryč mikinu, tu kabelku a místo nich dát třeba delší pulovr v béžovo-hnědo-červeno barvách (to dle vkusu), vyměnit trochu střih kalhot aby nebyli vyšísované a mohlo by to bejt o něco lepší.
Ada: díky za vysvětlení. Tak nemohu posoudit, jaké je měla dřív,
myslela jsem, že má prostě jen takový typ vlasů, viděla jsem už
i zničenější. A myslím, že čerň neničí vlasy tolik jako peroxid –
pokud je to kvalitní značka, což jistě její luxusní kadeřník
používá
.
…ty holky si nedaj pokoj. Zase ta uhelná barva vlasů odstín Ostrava-Poruba.
Mimochedem, moment, Ado: já bych neházela všechna cinkrlátka Dyrberg/Kern do jednoho saku, občas se jim něco povede.
Třeba tenhle přívěšek mojí mámy, která by v pekle, ať by ji vyfotil kdo chtěl a kdy chtěl, vždycky obstála na jedničku.
Marianna: Co máš proti Ostravě-Porubě?
Já se tady zrovna nacházím a nikdo tady takové vlasy nemá!.....:))
A takhle nějak touží vypadat dnešní náctileté holky…je to
k pláči nebo k smíchu?
JInak slečna Gábina je pro mě oříšek…teda hl.její tvář,ta má tolik
degenerativních znaků,že je divné ,že zrovna takový ksichtík se dává
příkladem krásy…no ale to je takový můj osobní postřeh…
Káčátko: No, polární liška je taky odstín i i zvíře a proti němu
nenám nic:D Chtěl jsem tím vyjádřit barvu, jež mi evokuje uhelné doly.
Ale říkejme tomu klidně Most nebo Litvínov, je to jedno ![]()
Když pomineme oblečení – prosím prosím, že nejsem jediná, komu tahle „modelka“ připadá velmi ošklivá?
Dadina:
haha, velice trefne! Je pravda, ze v obliceji vypada jak nic nechapajici
ukrivdene zviratko…
Neukamenujte mě, prosím, ale mně se ty boty líbí. Samozřejmě k úplně jinému oblečení, to je bez debat. Tu jistou kurvoidnost v nich zkrátka nevidím. V posledních dvou číslech Hello, které jsem si zrovna ráno prohlížela, je měly účastnice britské královské svatby zhusta na sobě, a lacině – alespoň podle mého – nevypadaly. Ale ony když jsou botky doplňkem k coat-dressu od. Valentina, a ne ke slimkám s příšernou „mikčou“, prostě vypadají jinak.
Boty se mi také líbí,ale už by se mi asi nelíbila ta chůze
v nich…
A ano Věro…nejsi jedinná…tohle prostě nemá parametry pěkné holky,tady
jde čistě a jednoduše o to,jak to umět namaskovat,aby vypadala žádostivě
a aby tak vypadaly všechny ostatní husičky…oči má tak daleko od sebe,až
se bojím,že se vsadu někde na hlavě potkají…omlouvám se za povrchnost
mých postřehů
http://www.google.cz/imgres?…
http://www.google.cz/imgres?…
Marianna: Jasně, já jsem to taky myslela ve srandě. Nepředpokládala jsem, že bys byla přímo proti O.Porubě nějak zaujatá. (Ale přímo v Porubě uhelné doly nejsou a nebyly.)
Ale když jsme u toho luxusního vzhledu: Minulý týden jsem viděla v tramvaji pěkný exemplář – dívčina tak 17 let, kraťoučká džínová minisukně, ale tak krátká, že při nastupování měli cestující sedící naproti dveřím možnost shlédnout její kalhotky, fialové tílko s flitry, gelové drápy s příslušným kolotočovým nazdobením, oči orámované tlustou černou linkou a řasy oblepené tunou řasenky a korunu krásy tomu nasadily vlasy – dlouhé, nahoře šílený blond, spodní vlasy tmavě hnědé. No, člověk nevěděl, kam se dřív podívat. K zlosti ale bylo, že se držela za ruku s moc hezkým a sympatickým mladíkem. Ale „vitonku“ neměla, to zase ne…:)
na to, že se jí o vlasy stará luxusńí kadeřník by jí mohl doporučit jiný střih vlasů. Možná to dělá ta fotka nebo světlo nebo něco, ale připadá mi, že jí čelo sahá do půlky hlavy.
Micka: to ti nepřipadá, ona má skutečně velmi vysoké čelo, ukamenujte mě ale její fyziognomie mi evokuje nějakou roztomilou opičku, která se snaží tvářit sexy – výsledkem je čisté dada.
Marianna: Ten šperk tvojí maminky je opravdu hezký, vkusný, nepekelný,
hodný dámy… ale PROČ tam je vyrytý název té značky? Přijde mi, že
tenhle jev ty šperky hned shodí, jakoby jejich nositelky měly zapotřebí
ukazovat značku, stejně jako u nápisu Diesel přes celý zadek ![]()
Tak a teď jsem omylem dala mínus někomu, komu jsem nechtěla. Ale neřeknu
komu, aspoň si ti z vás, kteří nějaké to mínus obdrželi, můžou
oddechnout, že to bylo neprávem ![]()
Boty se mi taky líbí, ale nelíbí se mi, že se nosí masově a ke všemu.
Barva se mi nelíbí. Nechci generalizovat, ale „tyhle typy“ mají vlasy nabarvené úplně načerno jako Gabča nahoře, nebo vyšisované úplně do blond, nic moc přirozeného. Já přirozenosti fandím.
to věra:
vím, že tenhle blog je o něčem jiném, ale též se k tomu
vyjádřím…i mně dvořáková připomíná něčím opici, a taky trochu
myš. něco v jejím obličeji mi hrozně vadí, možná ten totálně
neupřímný a tak strašně roztomiloučce slaďoučký úsměv.
kedze ju osobne nepoznam, budem hodnotit iba oblecenie a nie to ci je uprimna alebo neuprimna. Randi s podobnym typom ako je ona, tak sa spolu hodia – vysolarkovani mladeznici:-D A mimochodom, je to buduca pani ucitelka
To čelo, je to to čelo. Její čelo zabírá stejný prostor hlavy, jako obličej (tím myslím od obočí k bradě). Jinak nejhorší mi připadá ta mikina, lemy neladící k potisku a potisk neladící s kabelkou.
Osobně si myslím, že na maldé holce je někdy škoda, když si obarví
vlasy. Ať je to jakákoli barva, vždy vlasy poškodí (buď málo nebo hodně-
je to stejně chemie). Jestliže chodí do salónu, tak by ji měl kadeřník
něco doporučit… ale komu není rady…:)
Ošklivé káčátko: Právě to mne někdy udivuje, že s takovou zmalovanou
holkou chodí nějaký sympaťák…no, alespoň je vidět, že i ti kluci jsou
zblbý touhle „módou“. Pokud slečna není hubená koza, s minisukní a
umělými drápy, tak prostě není atraktivní. Někteří z toho záhy
vyrostou, jiným to zůstane po celý život.
Já bych se do jejího vzhledu, co se týče geneticky daných věcí, nenavážela. To, že má někdo vysoké čelo nebo oči daleko od sebe, asi fakt těžko ovlivní a chodit kanálama kvůli tomu snad nemusí, ne? Druhá věc je ovšem to „vylepšení“, co na sobě provádí, a prezentace sebe sama – to by jeden brečel. Mně přijde, že kdyby jí bylo dáno do vínku trochu vkusu, soudnosti a elegance, tak by z ní mohla být opravdu hezká holka.
Tie topánky sa mi strašne páčia, ale pri svojich 180 cm si ich
bohužiaľ nemôžem dovoliť (druhá vec je samozrejme, že neviem, kam by som
v nich chodila a ako ďaleko by som vôbec bez pádu zašla
).
Coraline: Já osobně taky nemám ráda loga značek na špercích/oblečení/kabelkách… Zdá se mi, že to narušuje jejich design, který se mi jinak třeba líbí.
Já si barvila vlasy od čtrnácti let a až teď nedávno mi došlo, že vlastně nemusím, že to není společenská povinnost (a navíc, že je to drahý a hnusný, když to odroste). Takže jsem si našla barvu, která je co nejvíc podobná té mé původní a prostě už nebarvím. Ale byla bych shovívavá, každý se obléká a strojí (to je divný slovo) podle toho, v jaké skupině lidí se pohybuje. Mladý český modelky vypadají co do oblečení, vlasů a doplňků všechny stejně.
Coraline – u toho Dyrberga to logo málokdy ruší.
Mám od nich vícero šperků a většinou je vyryto na uzávěru.
Mummy: Já mám taky 180 cm a podpatky nenosím, jelikož jsem muž.
Ale
teoreticky si neumím představit, že bych byl ještě vyšší, jelikož už
takhle se musím pořád všude různě shýbat a ohýbat, až mě z toho bolí
záda. ![]()
Mummy: proč bys nemohla? Já mám 178 cm a podobné boty mám
Asi
budou o něco nižší, ale ne o moc. Samozřejmě je nenosím pořád, a
hlavně v práci, ale občas si je vezmu i ven. Kvůli výšce bych si hlavu
nelámala ![]()
Když jsem přišel zkontrolovat, zda na peklíčku není nějaký hezký
nový článek, mé srdce se při první pohledu zaradovalo. Nicméně po
posunutí stránky směrem dolů, se mi rozbušilo, a v mém mozku následovali
opravdu divoké myšlenkové pochopy. Musím uznat, že celou tu fotku jsem
docela dlouho vstřebával. Nebudu to nějak přehnaně komentovat. Hnusná
kabelka (z té kombinace s páskem se mi už vážně dělá zle), robustní
boty, „divný“ jeans, a nejhorší je snad ta mikina (hlavně ty rukávy a
pas). Vizáž dotyčné osoby komentovat nebudu, o tom tento blog není.
Jakmile jsem se dostal k prvnímu uvedenému bodu, tak jsem byl opravdu velmi
zmatený, ale že je to recese, to jsem si neuvědomil. Možná je to tím, že
sem chodím jen krátkou dobu, a tak jsem nepochopil autorčin sarkasmus.
Přinejmenším jsem si říkal, proč si sakra tak strašně okatě
protiřečí s těmi džínami? No, a nebo mám jenom prostě dlouhý vedení.
Ale komentáře mě baví, díky za článek. ![]()
modra_kocka: musím si s tým hlavu lámať, takmer vždy si ju totiž v autobuse buchnem a to väčšinou nosievam tenisky alebo balerínky..
Tenhle „luxus“ miluju. Když se dáma takhle vymódí, tak je úplně jedno, jestli je ten „vujton“ pravej nebo jestli ho má z tržnice, protože prostě vypadá lacině bez ohledu na to, kolik stál… Nevím, jestli se tomu pak i dál říká luxus (nevybavuju si teď přesnou definici luxusu), ale jestli ano, tak je to luxus totálně zazděný. Ale je zajímavé pozorovat, jak je ta móda výmluvná, jak jejím prostřednictvím člověk „mluví“ o sobě… Zas a znova se potvrzuje tisíckrát potvrzené „šaty dělají člověka“… (ne cenovky a loga).
Trochu mi vadí, jak se tu všichni naváží do Vuittona. Ne do padělků,
nebo těch, co si padělky kupují, ale do výrobce skvělých kabelek a tašek.
Koupil jsem si originál pracovní tašku (decentní, ne s tím hrozným
potiskem
http://imageshack.us/…totaiga.jpg/
) Dal jsem za ní skoro dvě výplaty, a mám se teď stydět jí
vůbec nosit?
Tom: některé věci má krásné (třeba kabelky jako je Alma), některé mi připadají hrozně nevkusné (třeba kabelky s třešinkami a obřími logy), ale problém je hlavně v tom, že renomé této značky tady dost utrpělo právě vinou tržnicových padělků, které se masově rozšířily a nosí je tu teď pomalu každá druhá, většinou bohužel úplně bez vkusu (vezme si třeba tu svoji čínskou vuittonku k džínám a šusťákovce)…
Jenže Vuitton se docela snaží s tím něco udělat. Bohužel to vypadá, že se může stát obětí vlastního úspěchu. Podobně to asi má třeba Rolex, přitom dělají krásné a technicky dokonalé hodinky. Ach jo…
Výšku čela, hustotu a kvalitu vlasů nebo rozestup očí lze těžko ovlivnit, ale můžeme alespoň volit takové oblečení a účes, které naše nedostatky udělá méně nápadnými. Úplně černé vlasy sluší málokomu. Většinou vypadají hrozně kýčovitě v kombinaci se silně vysolárkovanou pletí (přirozené opálení je něco jiného, solárko dodává kůži „specifické“ zbarvení). Je to podobné, jako u vysolárkovaných peroxidových blondýn.
Tome: míněn je nejspíš ten hrozný potisk, jak sám píšete:) Protože většina stejně nepozná, jestli je pravý nebo padělaný, ale vidí jenom ten potisk…a vzhledem k tomu, že je tak oblíbený i u vietnamských prodejců, má jej spousta lidí spojeno právě s tržnicemi.
Já myslím, že kdyby šli s cenou dolů, nekupovali by si je lidi, kteří si je kupují, že na to mají a koupili by si je ti, kteří chtějí, protože je to dobré a líbí se jim to (pokud by to dobré bylo). No a důvod nápodoby by zmizel.
Marie: Jenže ten hrozný potisk je víc než sto let stará tradice, to tu
ještě žádní Vietnamci nebyli
Tím
ale netvrdím, že se mi ten vzor líbí nebo že bych si chtěl něco s ním
koupit…
Achjo..jediný plus na tom je, že má alespoň ty podpatky… Obvyklá kombinace totiž bývá LV+džíny+tenisky…to je teprve vysoká škola elegance.
no neviem ako vy, ale keby ja dostanem ako darcek pravu vuitton, tak by som absolutne neprotestovala, pretoze je to vec na cely zivot, ktora vydrzi. Ide aj o to ako sa k nej clovek postavi. A myslim si, ze 99% z vas, ktore tu hovorite aka je to zdevalvovana znacka by urcite nepovedala NIE, ak by ju dostala. Vuitton je kus modnej historie a na to, ze sa nanho stale tak nadava sa drzi na vysplni podozrivo dlho
Tom: myslím, že na asijskou produkci je celý LV krátký… Ale vy se svou aktovkou se podle mě nemusíte bát, že by vás někdo takhle řešil, třeba v Módním pekle. Ta aktovka je totiž decentní, neřve do světa „hele, já mám vuittonku!“… a Asiati tento typ nejspíš ani nekopírují. To je spíš problém těch „extravagantních“ dámských kabelek…
Janas: Ale tak já se nevyjadřuji ke šperkům, kde je to vyryto na
uzávěru, ale k těm, kde je to na samotném šperku. Je ale pravda, že je to
ode mne asi trochu povrchní, protože mi to vadí naprosto u všech značek,
jak u oblečení, tak u šperků, ale u jediného Bvlgari (u šperků) ne…
nechápu proč, ale je to tak, k této značce mi to nějak sedí ![]()
Sasa: já trvám na tom, že je to – bohužel – zdevalvovaná značka
(tím samozřejmě neříkám, že je špatná nebo tak), ale rozhodně
netvrdím a priori, že bych povedala nie, kdybych originál LV dostala
Takový
dárek snad nemůže nepotěšit! Jenomže v první řadě jde o to, jestli
bych ho mohla nosit s tím, co mám v šatníku. Kdybych byla typ
džíny-mikina, tak bych kabelku, jakou má Gábina, snad raději prodala… (na
Aukru, muhehe
)
Tom: Tak chápu, že je to tradiční vzor, ale právě, jak je ho všude plno, tak už je z něj spousta lidí přesycena. Jinak jsem tím nechtěla Vuittona hanit či tak, včera jsem viděla film s Belmondem a měl tam hezké vuittonovské kufry, i přes ten „hrozný“ potisk.
Riche noveau aneb ceske celeblitky. AT je toho hodne, at to ma hodne napisu a
cingrlatek, at to vypada, ze mame penize… LV kabelky nemusim, protoze
padelatele je znehodnotili, kazda druha holka z gheta ma Vuittonku.
Mam vubec rozebirat tu prepecenou divenku s vysokym celem, jejiz cesta ke slave
byla vydlazdena uspechem posteloidnim s Maresem?
No, nic, takto oblecene chodi holky na ulici porad a at jsou modelky nebo ne,
neslusi jim to. Krasa a elegance je v jednoduchosti, ne preplacanem mismasi.
Jak je videt, i s drahymi znackami lze vytvorit levny kyc. ![]()
Ale i s vlasama se dá něco dělat,ne??Existuje prohuštění když jich má málo…(ne že bych chtěla podporovat vlasy nahoře blond a k tomu hnědý prodlužko jak to některý kočičky maj,fuj)
Sasa: Já bych ne určitě neřekla, ale obratem bych jí prodala a koupila
si za ní nějakou úplně jinou (nebo spíš několik úplně jiných ![]()
Nikuš: Ježišmarjá, ještě tohle tady chybělo, proč by si je proboha prohušťovala? Aby se lidi nepohoršovali, že má málo vlasů? Mně ty vlasy přijdou normální, v pohodě…třeba by jí sedla jiná délka/barva/střih, nevím…ale to prodlužování a prohušťování vlasů stojí majlant a stejně to je vidět a vůbec… Neměla by si nechat přeoperovat i to vysoké čelo a přiblížit oči k sobě a jánevímco jste tady ještě kritizovaly? Proberte se, vždyť je to pěkná holka… to, že je to rajda když si udělala kariéru přes Marešovo lože, a že se neumí vkusně elegantně obléct, je věc jiná. Ale za to, co jí nadělila příroda, ji tu cupovat nemusíte, pochybuju, že vy jste všechny dokonalé :/
Muhehe, to je zase jedu! No konečně, Ado! ![]()
Na první pohled jsem myslela, že to je vítězka posledního kola Miss Roma od nás z Plzeňský… ale nic to: konečně jsem přišla na to, co mi tak vadí na vytónech – nehledě na hnusnou barvu hnoje a nehledě na mrzké kopie od čongů – je to proto, KDO je (alespoň u nás) nosí! Kdo by chtěl bejt v jednom kotli s courama a pasákama?
Co mi na tom Vuittonovi přijde nejdivnější je, že velde těch šíleno-vzorových a logoidních, k ničemu se nehodících kabelek vyrábí i naprosto střízlivé a pěkné kousky:
http://womens-fashion.gatag.net/…/080000.html
Nepřijde vám to trochu schizofrenní?
Ale jo, má pár slušnejch, lidskejch vzorů – ale ty naši kolotočáři obcházej velkým obloukem, neboť na nich není vidět co je to za značku a kolik to stálo.
Když už bych se nějak ,prokousala' přes ten výběr oblečení doplňků atd. zas a znova mě zaráží odstín její pleti. vzhledem k tomu, že přirozený je většinou o jeden odstín světlejší než na rukou a ne asi tak o tři tmavší, si říkám, jak to, že to těmhle lidem nepříjde ani trochu divný nebo aspoň zvláštní.
kriste ježíši, neříkejte mi, že vážně nepoznáte jak je to
myšleno?!?!?! to fakt potřebujete, aby před každou ironicky myšlenou větou
bylo napsané BACHA IRONIE!!!! a milion mrkajících smajlíků, aby vám
došlo, že je to sranda????
ach jo…
no nic ![]()
nejvíc se mi líbí, že i tento ironický článek se dá použít jako
bezvadný návod k tomu, abych se naučila vypadat jako slušný člověk,
díky Ado ![]()
Nevím jestli tady bylo vyplýtváno víc zbytečné enrgie na setření mediální chuděrky, která si na to vystačí sama, nebo jestli mnou víc hnula slepičí debata hned pod článkem na téma – jestli teda šlo o ironii nebo ne…ach bože…
No nevím, holky. Tentokrát půjdu proti proudu, ale nevidím na tehle fotce
nic zas TAK hrozného. Místo mikiny by byl lepší nějaký svetr/sako
v béžové nebo i výraznější barvě (napadá mě třeba koralová), ale
celkově to není o nic pekelnější model, než tohle
nebo tohle
nebo
tohle http://modnipeklo.cz/…upata-hlava/
Tyhle ovšem byly v pochvalách… No tak si ve svých cca 20 letech barví
vlasy na černo – no a? V tomhle věku si je polovina holek barví buď na
černo nebo na platinovo. Džíny ji sedí dobře, boty i kabelka jsou ok, a
ani mě nebijí do očí výrazné šperky. Trochu vedle šlápla s tou
mikinou. Ale podle místa vyfocení (nějaká průmyslová čtvrť?) bych
neřekla, že šla zrovna na galavečer.
Já bych tento model spíš dala do kategorie „dobrá kombinace
k džínám“ s tím, že je to částečná pochvala jako v případě
„chlupaté hlavy“.
A co se týče barvy pleti – našla jsem nějaké její fotky a ona prostě
má olivovou pleť. Asi chodí do solárka a možná si zvolila ne moc dobrý
odstín make-upu/pudru, ale nemyslím si, že je „vysolárkovaná“ jenom
v obličeji a na krku. Je vidět, že na ruce ji dopadá přímé světlo,
zatímco obličej je nasvícen spíš zhora a zezadu (tipuju, že vlevo od ní
stojí nějaký strom nebo budova), a barva pleti prostě vypadá jinak kvůli
nasvícení.
Za mě tahle fotka si nezaslouží být v pekle (koukněte se na jiné v historických článcích) a bohužel celé to působí dojmem, že Adě vadí ta holka jako taková. Nevím, neznám ji, podle diskuze jsem pochopila, že je to nějaká bývalá milenka Leoše Mareše. Ale odsuzovat to, co má na sobě, jenom kvůli tomu, s kým spala, je ubohé. Nemá ještě dokonalý vkus, ale hoďte první kamenem, kdo z vás ho v cca 20 letech měl (a prosím, posuzujte s odstupem alespoň 5 let)
Karin: Napsala jsem dvakrát příspěvek, který obsahoval argumenty, proč
myslím, že je Ada ta stejná Ada, jako ta z Arome…oba příspěvky jsou
zablokovány (,,čekají na schválení")…teď mi došlo, že to bude asi
proto, že obsahují celé jméno Ady – bylo uvedeno v rozhovorech s tou
z Arome i v Respektu, kde se psalo o svatbě té z Módního pekla a obě
se shodují. Takže já myslím, že je to ta samá (i podle stylu psaní,
místa bydliště, zaměstnání, fotek…) a snad už mi tenhle příspěvek
projde ![]()
Ještě mne k fotce napadla jedna věc: tohle je přesně ten look, který podporuje a oceňuje většina „stylistek“ a „módních policistek“ v bulvárních a polobulvárních společenských časopisech, elektronických i tištěných. Styl „kolotočář potkal burana a složili se na šlapku“. Další tip na článek pro Adu – dát si tyhle arbitry pokleslého českého vkusu na vidličku a nabrousit si o ně drápky. Prosím.
Tom: Můžu se zeptat (bez ironie), co vede někoho k tomu, že si koupí
tašku za 50 000 (navíc pokud to jsou tvé dvě výplaty?) Já si taky občas
koupím něco luxusního a drahého (a prdne na to moje mateřská
, ale
tohle už mi prostě přijde jako totální úlet. Já prostě nevěřím, že
se nedá koupit kabela stejné kvality za řekněme čtvrtinovou cenu.
Sasa a jiní: Kdybych dostala „vitonku“, neřekla bych ne, ale pouze v případě, že by to nebyla ta s tím šíleným tradičním potiskem. Protože ten se mi za prvé nelíbí a za druhé i kdyby se mi líbil, nechtěla bych ji právě kvůli tomu, že ji kopírujou ťamani… Když LV, tak takovou, na které to na první pohled není vidět…
Kulich: nejsem Tom, ale tohle dokážu pochopit. Někdo rád kvalitní doplňky (Tom), které vydrží bez nadsázky celý život. Když se to pak sečte, ta suma odpovídá. Já si například kupuju obrazy. Za současného umělce dáte asi tak bratru 30–60 tis. Kč (malba). Grafiky jsou levnější…
Modra Kocka: já jsem ve dvaceti nosila oblečení po tatínkovi, které jsem si přešívala. Byla jsem děsně pyšná, jak jsem skromná a nenáročná. Vypadala jsem jak lesní skřítek a všichni ze mne měli srandu. Všechno oblečení jsem zásadně nosila aspoň o jednu velikost větší, protože bych nesnesla jakýkoli náznak rýsování těla pod oděvem. Parádu té paní asi nepochopím nikdy.
Dvě poznámky:
1.) vynechala si pásek
2.) ta chobotnice nebyla umělá!! Ale mrtvá! Koupili jí někde na rybím
trhu, nechali zmrazit a pak použili na focení.
A k těm značkovým aktovkám – k Vánocům jsem si koupila koženou
červenou úžasnou krásnou a nepřehlédnutelnou aktovku bez jakýchkoli
viditelných značek a čistě hladkou (žádné zdobení, ta červená je tak
výrazná, že cokoli navíc by bylo moc). Stála mě 4.000,– a myslím, že
vydrží stejně dlouho jako ta „vitonka“. Za třicet tisíc bych si aktovku
nekoupila. Vím o lepším způsobu jak utratit peníze…
)
Alena: Obraz se přece nedá srovnávat s taškou
To, že
někdo utratí za umění desetiticíce nebo statisíce naprosto chápu, ale
opravdu je mi záhadou, proč někdo utratí dvě výplaty za tašku, u níž
je jasné, že větší část ceny tvoří značka. Opakuju – nevěřím,
že se nedá koupit neznačková (nebo jiné značky) kabela, která by
vydržela celý život a při tom nestála 50 000.
Dostat kabelku Vuitton tak normalne brecim nad vyhozenim nekolika desitek tisic! Fakt nesnasim zbytecne vyhazovani penez. Stejna situace jako kdyz mi maminka koupi naky nenositelny kousek u vietnamcu, ale to lituji jen par set Kc.
Milé dámy, jestli chcete vidět opravdu eleganci, sledujte Jessicu z minulého odkazu. Každý den přidává fotky – včera byla na nějakém jachtařském večeru. Měla džíny, stylovou mikinu, halenku a sako. Džíny čisté, nové, vyžehlené, ostatní vše do barvy, sladěné. Elegantní – nemohu napsat nenápadné, protože Jessica nápadná je. Oblečení má vždy složené ze základních kousků, ale dobře vybrané, žádné úlety. Jen sukně by na můj vkus mohla nosit někdy trochu delší. Ale ty barevné jsou parádní!
to Daniela: tak informaci o té chobotnici jsem opravdu vědět NECHTĚLA. Uááá, už nikdy se na české selebrity nebudu dívat jako dřív!
Já nejsem apriori proti značkovým kabelkám, třeba Birkinku od Hermese bych si nechala darovat (ale ne krokodýlovou, prosím), ale Vuittonky se mi těmi monogramy protiví. NESNÁŠÍM nápadná loga, to je tak vulgární – nejen od uživatele, i od výrobce. Ovšem věřím, že Vuitton vyrábí kvalitní kabely, to jistě. Bez monogramů mohou být i elegantní.
Kulich: možná chceš racionální vysvětlení pro něco, co se
racionálně vysvětlit nedá, někoho ty značky prostě rajcujou a má k nim
vztah, – a to myslím v tom pozitivním slova smyslu, baví ho, je
fanoušek. Jasně že by mohl mít kvalitativně srovnatelnou tašku za
třetinovou cenu, ale nebyla by to TA JEHO TAŠKA…
(Reakce na Toma, nikoliv na fotku „modelky“ G a jí podobných, které to
nosí jako statusovou věc a výraz příslušnosti k určité
společnosti).
Alena: chci říct, že všechny jsme v tomhle telecím věku nosily
oblečení, nad kterým bychom se dnes s chutí zasmály. Francouzi říkají,
že žena se do 25 let neumí obléknout – a mají pravdu.
Zkratka mi tento model nepříjde až TAK MOC pekelný. Nenosila bych to, není
to můj styl, ale srovnej to s jinými fotkami z ulice – černé
síťované něco s rozparkem přes celý zadek, leopardí legíny s bílou
bundičkou apod. To je opravdové peklo. Zkratka mi to nepříjde o nic
pekelnější, než ty 3 fotky z MP, které jsem uvedla v odkazech. Spíš
naopak – chlupatá hlava je mnohem horší, a Gottová je s tou kombinací
úplně mimo. Růžová kabelka zase neumí zkombinovat styly.
Nemusím souhlasit se vším, co se tady napíše, a v tomto případě
s Adinym názorem nesouhlasím.
Ano, to je asi to nejlepší vysvětlení
Asi mě
zmátlo to spojení chlap – vášeň pro tašky; přiznávám, že kdyby
napsal, že utratil dvě výplaty za mobil nebo součástku k motorce, tak by
mě to tak neudivilo. Moje stereotypní myšlení – můj problém ![]()
Kdybych dostala zrovna tuhle kabelku, vůbec bych se nezlobila, líbí se mi.
Mikina děs, zbytek včetně vlasů nuda a šeď, ale nic tragického, řekla
bych, slečnu nekomentuju, každý nějak vypadá.
Co se mi nelíbí, je tenhle typ bot. Tedy třeba tyto jsou samy o sobě docela
hezké, ale vždycky mě pobaví, když je vidím na slečně o výšce
155 cm, pak totiž tvoří zhruba čtvrtinu délky celé nohy a vypadá to tak
nějak směšně a kopýtkovitě, ty boty pak vypadají úplně jako nějaké
obří chůdy. A vysoká holka je v tom zas jak stožár. Někdo tu psal, že
to není problém, ale pokud jezdíte autobusem a mlátíte se hlavou do stropu,
pak věřte, že to problém je, vím, o čem mluvím:D
Coraline: já se taky přidám se svojí troškou: nikdo mě nepřesvědčí, že tyhle dvě paní nejsou jedna a ta samá: http://relax.lidovky.cz/…6l-/moda.asp?… http://www.lupa.cz/clanky/*******-ceskemu-internetu-weby-o-parfemech-chybi/ (za hvězdičky si prosím dosaďte její příjmení, taky se mi ten příspěvek kvůli tomu zablokoval) zvlášť, když se tak shodují ty jména atd… ještě bych přihodila fb stránku Ady z Arome http://cs-cz.facebook.com/ada.arome… ty oblíbený stránky mi taky přijdou až nápadně podobný tomu o co se zajímá Ada z pekla…
Ono je jedno kdo Ada je nebo není, co ale nechápu – proč když se snaží být tak tajemná a nechce spojovat svoje Arome já se svým pekelným já, proč si teda nedá pozor a tu prozradí respektu svoje celé jméno i svatbu, tu nechá lidovky otisknout její fotku…
souhlasím s tím, že Vuittona je je jedna, proto jsem si jí také pořídila, protože tuto kabelu můžu mít opravdu ke všemu .-))))) a hlavně se zatím tváří, že je nesmrtelná… vystihla jsi to přesně
Bára: no prostě – je to ta samá a basta, Módní peklo mám přečtené
od A do Z a pro svoji úchylku na parfémy mám přečteno i velké
množství recenzí z Arome a nikdo mi nebude tvrdit, že to psaly dvě
rozdílné osoby, když pominu jména a fotky, tak i ten styl psaní je jasný.
V recenzích není Ada až tak jízlivá, ale to, že jsem schopná se
rozesmát na celé kolo i u recenze na parfém, mluví za vše: http://www.arome.cz/index.php?…
no a teď někdo řekněte, že tohle nepsala Ada! ![]()
Eva: psala jsme to já
Měřím 178 cm a vysoké boty (nejvíšší podpatky mám tak 10–12 cm)
nosím ráda. V MHD jen málo, to je pravda, častěji se přezouvám
v práci. Ale je to spíš proto, že nechci ničit podpatky na dlažbě. To,
že koukám svým vysokým kolegům do očí, mne vůbec netrápí. Je to jen
o názoru, zvyku a zdravém sebevědomí ![]()
Modra_Kocka, tom případě máte štěstí na vysoké muže okolo sebe, já
bych mužům ve svém okolí koukala leda tak na pleš, v lepším případě
do kštice a oni mně do nosních dírek. Do očí se jim dívám, když mám
baleríny a to ještě v tom lepším případě. Nevím, jestli mám nebo
nemám zdravé sebevědomí, řekla bych, že tak normální, ale je fakt, že
být výrazně vyšší, než všichni ostatní, mi není moc příjemné,
i když se z toho nehroutím. Navíc moje přítelkyně bývají většinou
o dost menší než já a nemusím ten rozdíl ještě zvýrazňovat, to bych
si pak připadala, jak když se vedu s dítětem, ne se svojí ženou:)
Ale jinak Vaše zalíbení v botách s vysokými podpatky chápu, taky se mi
líbí, jen je málokdy nosím.
Měla jsem malou kolegyni, která ze zásady nosila převysoké štekle. Nezvládala je, navíc jsme dělaly na Starém Městě plném kočičích hlav, takže její chůze připomínala dřevěnou loutku na ledě. Veškerý sexappeal ženské chůze se vytratil (kdeže jsou přízraky kráčející Lauren Bacall a Catherine Zeta Jones!) V pěticentimetrových podpatcích mohla být hezká malá holka. Takhle z ní byl porouchaný robot střední výšky.
Proč mi nejde souhlasit/nesouhlasit s některými příspěvky? S těmi,
ke kterým se musím nutně vyjádřit?!
Slečna na obrázku není pekelná. Pekelné je, že je ve vší svojí
(pod)průměrností příkladem dnešní módy, dnešního stylu, já nevím,
čeho ještě. Kdyby jako ona vypadala nějaká moje spolužačka, neřeknu
o ní, že je ošklivá. Ale jestliže se o téhle (!) říká, že je
modelka, pak o ní řeknu, že je hnusná.
Eva: jaj, tak s takovouhle plešatou vyhlídkou bych podpatky taky nenosila
Já samozřejmě nemluvím obecně, ale jen o svém konkrétním případě.
Přesněji reagovala jsem na příspěvek někoho, že při výšce 180 cm si
nemůže dovolit podpatky – já říkám, že může, že to s touhle
výškou jde.
Mám 2 kamarádky, které jsou ještě vyšší, než já. Jedna decentní
podpatky nosí, druhá nikoli. I když mám pocit, že t adruhá spíš kvůli
velikosti nohy, než kvůli své výšce. Jak ji znám, tak by se do lodiček
klidně obula.
A s partnery je to blbé, no… Já jsme ve svých nejvyšších botách taky
vyšší, než přítel, a nechci je nosit, když jdu s nim.
OVec: já fakt nevím, co je zač
Až do
této diskuze jsem o ní nikdy neslyšela, a jeslti náhodou ano, tak jsem na
ní hned zapomněla.
Možná je vyjádřením průměrnosti, ale i když je její styl průměrný,
tak pořád nějaký má. Nemusí se mi líbit, ale ani můj se nemusí všem
líbit. To, že je někdo oblečený průměrně, ještě neznamená, že je
oblečený pekelně. Podívej se na rubriku Z ulice a srovnej… Tam je to
pravé peklo. Tady ano, chybí nápad, chybí vytříbenost, ale peklo to není.
Evidentně ji není jedno, jak vypadá, není špinavá, otrhaná,
neučasaná – a to je v těch jejích 20 nebo kolik to na mě vybalil
strýček google, velmi dobrý začátek.
Co je peklo pro mě jsou mj. neučesané vlasy na týlu hlavy, cenovky na podrážkách bot (zvlášť ty svítivých barev!", sešmajdané podpatky, nevyčištěné boty, špinavé límečky, páchnoucí podpaží (i když to už není o módě), slečna v džínách, kupujicí si další dvoje nemlich stejné (zážitek z minulého týdne), šusťáková bunda k obleku, punčocháče do páskových bot, orvaná igelitka místo tašky, sepraná kostičkovaná o 3 čísla větší a nevyžehlená košile k čemukoli, vytahané límce u triček a tak.
Coraline:…zrovna ho držím v ruce, ten přívěšek…a logo tam není
(to by máma asi nenosila), jen úplně malinký na straně, to mi teda zase tak
nevadí…na tý fotce je to možná výrazný, ve skutečnosti není ani
vidět. Vlastně nechápu, proč jí ho čas od času nešlohnu, vůbec neni
špatnej. ![]()
Marianna: Tak to potom jo, nechápu proč ho tak výrazně cpou na fotku teda
…
Jinak je přívěsek moc hezkej, to souhlasím ![]()
Jsem jediná, komu přijde taška od Vuitona, nebo cokoliv co má na sobě megavýrazné logo (triko s nápisem Armani, brýle s obřím nápisem Gucci, zbytek si doplňte sami) či jasně ukazuje na svoji značkovost, jako stejně prvoplánovitě buranská ukázka toho, „že na to mám“, jako tučný zlatý řetěz na krku taxikáře Deža?
Já si naopak myslím, že outfit tohoto typu k těmto profesionálním
kvazicelebritkám, jejichž životní dráha zanechá lidstvu svoji stopu tak
maximálně na 5. straně Blesku, sedne úplně přesně.
Takže svět je ještě v pořádku, jsem v klidu.
Modrá kočka – celá takhle stránka mi přijde jako kritika právě tohohle stylu, potažmo uniformity. Máš pravdu v tom, že samo o sobě Gábinino oblečení nevypadá nijak hrozně. Ale při vědomí širších souvislostí je to model odsouzeníhodný. Gábina je modelka a jako taková se pohybuje v módní branži a přesto okázale ignoruje jakoukoliv originalitu nebo osobní invenci. A ať mi nikdo nevykládá, že se mimo práci chce cítit pohodlně, to by si neobouvala takový štekle. Skoro bych se vsadila, že si pobrukovala „Já na to mám“, aby každému došlo, co se snaží svým oblečením říct. A proto všechno patří do pekla naprosto jednoznačně. Je ovšem třeba vzít v potaz, že její obor je plný dravé konkurence a když nenosíš ty správné značky, komunita tě nepřijme.
no zkrátka dražší varianta džín, špičatých kozaček a všeho toho, co jsme viděli z Fešn šou. Dala hodně peněz za to, aby vypadala jako každá druhá s ruským vkusem. a to jsem v rusku byla.
Já vám nevím, ale styl Jessicy z What I Wore mě nějak extra nezaujal.
Přece jen, je mi 19 a její oblečení (nesnáším slovo outfit) se prostě
hodí na takovou pěknou třicátnici. až mi bude 30, tak se jí možná
nechám inspirovat, ale prozatím bych si představovala něco jiného. Já
chápu, že za tohle budu nejspíše ukamenovaná, ale předpokládám, že tu
diskutují spíše dámy zralého věku, stejně staré, jako Ada. (tím se ale
nechci nikoho dotknout)
Můj dotaz je ale takový: Jak by se podle vás měly oblékat mladší holky
kolem 20? Vím, že slečna modelka není dobrý příklad…
Mozna se budu opakovat, tolik komentaru nejsem schopna precist, ale… fakt
to neni fotomontaz?? Fakt je ta hlava jeji?
Nejak to k tomu zbytku barevne nejde.....
Jinak
z bot jsem unesena, sice bych se na nich zabila, ale celkove se mi libi. Zbytek
se mi nelibi ani trochu.
co na ní ten mareš vidí??? (teda je to ta jeho, ne?)
i když je fakt, že on se v poslední době takyoblíká dost
nevkusně…
Ann – mně se teda Jessičin styl líbí přímo nezřízeně, ale rozhodně s tebou souhlasím, že v některých modelech vypadá starší. Rozhodně ne ale ve všech (třeba ty do rainy day). Devatenáctiletá holka to má těžší především v tom, že daleko víc vnímá tlak okolí, aby se co nejmíň lišila, má mnohem míň peněz, takže musí uvažovat ekonomicky a navíc ještě pořádně neví, jestli je ještě holka, nebo už ženská (ale neber to jako moralizování). Ráda bych něco přímo doporučila, bohužel asi budeš muset hledat, co ti nejvíc vyhovuje. I když bych se nepostavila za všechny modely Adély z Heels in Prague, líbí se mi rozpustilost, která z ní čiší. Navíc se mi líbí ještě tohle http://clothingpassion.com/…or-your-help (jen obrázek, ten text můžeš ignorovat).
Ovec: no přesně! Problém není v neznámé holce z Rokycan, problém je v tom že se z ní dělá modelka a příklad hodný následování a ani na jedno z toho nemá ani náhodou – jakkoliv chápu že bulvár musí špulit jednu „celebritu“ za druhou, aby pak měl o čem psát, tohle už je „čistý spodek“ jak říká kamarád. Takže ve finále máme všechny trochu másla na hlavě, že nám to stojí za těch 160 komentářů.
Ann: tak já jsem o dva roky starší než ty a styl Jessicy zbožňuji. Ne,
že bych tak vyloženě chodila oblékaná, ale líbí se mi to a třeba její
poslední model – se žlutým deštníkem, je naprosto přesně můj styl:).
A to i proto, že mám hodně ráda černou barvu (vím, že se tu obecně
brojí za barvy, a já jich mám v šatníku dost, ale černá je černá, je
to prostě moje barva, sedne mi jak p***l na hrnec
. Když
si tak její blog projíždím, říkám si, že to je přesně takový
nadčasový styl, který může slušet dvacítce, třicítce, čtyřicítce…
spíše než o věk tu jde o osobní preference a vkus – ten máme
přecijen každá jiný a v čem se jedna cítí dobře, druhá by to na sebe
nevzala
. Jinak k tvojí otázce – opět, jde o osobní vkus, podle mě
je jedno, kolik člověku je, ale pokud se mu oblečení líbí a podle svého
citu ho zkombinuje a cítí se v něm dobře, je to přesně to, co má nosit
(někdy je bohužel ten vkus a cit trochu zvrácený, což jsou pak případy
jako ten výše, ale dají se formovat zájmem o haute couture, etiketu,
Módní peklo:) atd.). Samozřejmě mladé holky si můžou dovolit víc
experimentovat, víc odhalit, být hravější, než starší dámy, ale je
důležité mít ten cit a míru. Obecná definice, co má kdo nosit
v určitém věku, imho neexistuje ![]()
Děkuji za první odpovědi. Chápu, že se nedá přesně definovat,
v jakém věku co nosit i když existujou určité meze. Jako svou inspiraci
používám některé blogy (pár je jich v odkazech na fóru). jeden sem
ještě přidám http://maddinka.blogspot.com/ slečna
je studentka, občas se také obléká jako trochu starší, ale její styl se
mi víceméně líbí.
A tlak okolí na to, abych vypadala stejně jako dav okolo, nevnímám.
nedostatek peněz řeším nákupy v sekáčích, ve slevách, brigádou atd. a
Adéla je na mě příliš prsatá
a tím
pádem moc výrazná. některé její modely ale můžu.
Ann: Adě je, myslím, zhruba 30 let, to ještě není zdaleka dáma ve zralém věku. Co bych pak byla např. já, které je přes čtyřicet?!..........ale to jen tak na okraj…:)
Jo jo, zralý věk je něco jiného, ale chápu, že v devatenácti se
zdají být třicátníci staří. Když mně bylo devatenáct, ani jsem si
neuměla představit co bude až mě bude třicet (bylo to strašně daleko a
třicátníci mi připadali jako „velcí dospěláci“…
) a
ejhle, už je to tady. A jako zralá žena si teda nepřipadám…
)
Monika: já to taky chápu, u mě to bylo stejné. Já si ale nepřipadám ve zralém věku ani teď. To bych řekla spíš na nějakou paní, které je sedmdesát. Ale možná, že ta by mě zase seřvala, že to není nic pro ni, leda tak až jí bude sto…:)
Coraline a Báro: já vycházím z toho, co Ada napsala ve svém článku
Pro nové návštěvnice z Omlazení: http://modnipeklo.cz/…-z-omlazeni/
(„Ada z Arome je někdo úplně jiný. Mně voňavky smrdí.“) – ovšem
jestli to byla ironie, tak jsem to nepochopila ![]()
Monika: no a jak tenhle věk řešíš co se týče šatníku? já jsem díky tomu věku v nějaký divným módním vakuu nebo co – do rozjuchaných dvacátnických kreací už jít nemůžu (a ani nechci), do uměřené elegance zralé dámy daleko, najednou se v máločem cítím dobře, autenticky, „svá“. Před několika málo roky bych neřekla že budu něco podobného řešit, zvláštní.
Problém není ani ve Vuittonce, ani v intimnostech s Marešem. Problém
této dívčiny je v tom, že je oblečená jako pipina, bez špetky fantazie,
bez vkusu, ve slátané kombinaci všeho „supr hustýho voblečení“, které
nasyslila.
A že takto vymustrovaná patrně nemá jiné cíle, než ulovit dalšího
nebožáka z řad VIP.....
Takové malé české „přiblblo“
a přitom by stačila místo jeansů ležérní polodlouhá sukně
v přírodní barvě.
A taky by mohla přiznat ty kecky, co má schované v kabelce, protože na těch štaflích ujde tak 15 kroků.
i když přece jen…proč si každá malá českárádobyVIPka koupí
Viuttonku potištěnou celoplošně logem?
Prohlížela jsem si dnes kvanta kabelek, krásných Viuttonek bez loga…a
vybrala jsem si.
http://womens-fashion.gatag.net/…/220000.html
za pouhých…
http://en.item.rakuten.com/…msbk2208912/
Věra: Tak nákup oblečení pro mě znamená utrpení protože kromě toho,
aby bylo uměřené (tj. nerozjuchané a na druhou stranu neusedlé) musím
řešit ještě totálně nekonfekční postavu – tedy 161 cm, 83 kg,
úzký pas, široké boky, silné paže, velká prsa… a pak taky to, že ne
všechno se mi samozřejmě líbí. Neobleču si nějakou hrůzu jen proto, že
je moderní. Musím se v tom sama sobě líbit a musím se v tom cítit
dobře. Což je teda někdy nadlidský úkol… Třeba dneska mám na sobě
bílou lněnou áčkovou sukni ke kolenům, pruhované tričko přes boky
(bílomodré), ve stejných barvách pruhovanou čelenku do vlasů (super
námořnický styl
),
červené zavřené boty na nízkém podpatku, červené dlouhé korálky a
červené náušnice…
)
Pfg: Myslím, že bez loga nebo s nenápadným logem ala kdo hledá, najde je drtivá většina drahých značkových kabelek. Tento fakt ovšem naráží na mentalitu „Když už jsem za to dala ty prachy, tak ať to každej vidí“. A to je peklo.
Ošklivé káčátko
ano je od Hermése, zapoměla jsem to zdůraznit.
ale v Praze prodává malá italská firmička kabelky, z podobně tuhé
kůže na kterých okopčili zapínání, jen ucho je jedno a jinak řešená ta
část, která překrývá předek, za slušnou cenu… bohužel jen
v černé barvě
No jo, ale to už není Hermésova birkinka ![]()
Mimochodem v článku zmiňovaná Furla má moc krásný tašky, a obchůdek na Malém náměstí vedle Staromáku! Ceny – proti vytónům – vpravdě lidový!
Toto a uspesna zena?? Zalezi,co kdo uznava,mozna v nejake pokrivene spolecnosti,kde stacise s nekym vyspat a jste uspesna,ale ne u me, ctim jine kvality.
Ann: Pobavila jste mě s tou „zralou ženou“ kolem 30, též se tak necítím. Ale v jednom jste se trefila- chtěla jsem Adě poděkovat za odkaz na Jessicu – konečně nějaká nadčasová blogující „třicítka“. Ta slečna z Vašeho odkazu má dobrý styl, takový ten typicky blo(g)gerský, ale pěkný, takže inspiraci máte. Ada zřejmě preferuje módu, která se hodí pro její věk, což není divu. Teď ještě najít nějakou blogující čtyřícítku, padesátnici…:)
ja (33) se na zralou zenu taky moc necitim. Mela jsem za to, ze zrale zeny
nakupuji na petrklici a pod., jinymi slovy, az se oznacim za zralou zenu, bude
to znamka toho, ze jsem to „vzdala“.
Co se tyka Jessici, jeji obleceni se mi sice libi, ale obcas je to trochu
„stara mlada“ a na muj vkus casto styl „americka provincie“. Ale ok,
kdyby se vsichni v Cechach oblikali jako ona, tak muze Peklo zavrit brany
(i kdyz pri tehle frekvenci novych prispevku to mozna prijde tak jako tak ![]()
GreatSusan: Mně se na tom líbí, že se ty kousky dají koupit i u nás, je to klasika, nic převratného, to uznávám. Ale jako inspirace (barevné kombinace, základní prvky šatníku) mi poslouží lépe, než např. taková Glamourai. Nevím, jak z tohoto pohledu vypadá americká provincie, připomíná mi to spíš rakousko-německý styl…
Kolasice: mne se to taky libi, rozhodne bych se za ni na ulici i otocila (ciste ze zajmu o obleceni) a rozhodne je to obcas inspirativni. Na muj vkus tomu trochu chybi „koule“… provincie, nemecko-rakousky styl, burda, predmestka idylka – to je jedno jak se to nazve, ale asi myslime obe to same…
Může mi prosím někdo vysvětlit, proč každá Nanynka co má blog, se nechává fotit s koleny od sebe a špičky bot k sobě?
Blbečková: Mě se zase nelíbí, když mají třeba mladé herečky/zpěvačky kolena k sobě a špičky taky. Máma mi vždycky říkala,že mám mít špičky od sebe, hlavně v botách na podpadku.
tak tohle je zase článek za milion
(ostatně nevím proč vůbec chodím na tyhle stránky)… ať mi autorka
poví, kolik průměrně vydělávajících žen v dnešní době si může
dovolit Vuitonky a samí značkový oblečení…jasně, koupim si mikinu od
Galliana, která vypádá jak od dítěte ze základky, který se učí na
výtvarce kašírku a nebudu kvůli tý ceně celej měsíc jíst, nezaplatim
nájem ale hlavně že je značková přece!!! všichni kolem jdoucí to ocení,
pozor!!!!
)
Míša N. rulezzzzz ![]()
Díky, upřímné díky, toto mě fakt pobavilo ještě víc Adin text ![]()
(Ale jestli to má být kongeniální pokračování úvodního článku ve
stylu „náhodně“ vybraný divák z publika, tak gratuluju a mizím do
kouta šoupat nohama ![]()
Nějak jsem nepochopila, co přesně se Míše N. nelíbí… „… kolik průměrně vydělávajících žen v dnešní době si může dovolit Vuitonky a samí značkový oblečení?“ – Asi málo, ale jak to souvisí s článkem? Gábina si to dovolit může, ale neumí to… Značka nebo cena oblečení je v otázce stylu jedna z těch méně důležitých věcí.
Modra_kocka: Arrrgh! Mně je dvacet (a třičtvrtě!
) a
to, co má na sobě slečna Gabriela, bych si na sebe nikdy nevzala.
Tedy,
možná ty boty. Ale mikina by si zasloužila spálit a rozptýlit.
Tohle je přesně to, co na mladých holkách nechápu a nenávidím – i ty, co mají na utrácení, se narvou do džín, trička a mikiny a jedinej rozdíl od jejich vrstevnic z maloměstského sídliště je ten, že jejich hadry jsou o pár levelů dražší. Ale odpárat ty značky, vypadaly by všechny stejně. A přitom je takový množství zajímavých návrhářů, kteří šijou vyloženě pro mladý holky a kteří by si jejich peníze zasloužili víc, než nějaký Guessohnus. A kdy jindy, než ve dvaceti se může člověk v módě nejvíc vyblbnout. Achjo. Ale to už lamentuju nad něčím, co tu bylo tisíckrát řečeno.
A ještě jeden postřeh – ty špičky u sebe, v japonské kultuře je
to tuším znak skromnosti a pokory. A harajuku holčičky tak stojí všecky.
Tak jestli to náhodou nepřišlo z východu… ![]()
Karoleenah: Mé dceři je dvacet a troufám si tvrdit, že by výše uvedený „vohoz“ na sebe taky nevzala. Ale na můj vkus se taky bojí trochu odvázat (dcera). Tvrdím jí to samé, co jsi psala ty – kdy jindy se budeš moci v oblečení vyřádit než teď? Navíc je vysoká a štíhlá, takže podmínky úplně ideální (a hlavně má podporu ve své matce, že jo..:)). To my, „zralé ženy“, se už musíme s výběrem ošacení trochu krotit…:).
Hej tohle mi nedělejte, já už jsem se lekla, že tu někomu hrklo, a že jsem to nejspíš já, že se mi to nelíbí. I když já mám rozvitou fantazii, myslím, že bych si to uměla představit alespoň trochu vkusnější i podle návodu:-D
Karoleenah: tak pokud móda začala „cestovat“ od východu k západu,
možná přijde ještě zajímavější tradice (která se už moc nedodržuje)
z Číny- zamotávání nožek, aby moc nevyrostly. I když… slyšela jsem,
že v USA (kde jinde) si ženy nechávají také nějak nohy „zmenšovat“
či tak něco, protože návrháři dělají malé úzké boty.
Jinak souhlasím, že dnešní mladé holky se většinou oblékají do džínů
a mikin a je jedno, jestli je to značkové či nikoli. Na druhou stranu, když
se podívám na některé blogerky, přijde mi, že vypadají stejně.
Kdyby tento článek visel někde na hlavní stránce seznam.cz, spousta
slečen by se určitě při jeho čtení zaradovala, jak skvěle se jim daří
vypadat „rafinovaně“ luxusně, úspěšně a hlavně naprosto JEDINEČNĚ a
ORIGINÁLNĚ… ![]()
Ty boty se mi líbí. Sice bych si je sama nekoupila, protože vyrazit v tom
na cestu po pražských chodnících se dle mého názoru rovná pokusu
o sebevraždu. (Takže leda tak až budu mít soukromého řidiče, který mě
odveze z bytu večer do klubu či baru a pak zase nazpátek
)
Zbytek je děs sám o sobě (v tom bych vyrazila možná tak na chatě do lesa
na houby, takže mi naprosto uniká, jak je možné to prodat za takovou cenu),
a k botám se navíc zoufale nehodí. Kdyby měla třeba letní šaty tak je to
hned něco jiného ![]()
Jinak souhlasím, že mi taky chybí vhodná inspirace – oblečení
Jessicy z odkazu v minulém článku mi třeba přijde moc pěkné, ale
souhlasím s autorkou tvrzení, že to je spíš pro „zralejší“ ženy
(„zralá“ žena, jak to chápu já, není odepsaná stará fuchtle, prostě
to jen vyjadřuje, že už to není mladá dívka, ale pořád může být
pěkná a přitažlivá a to i mnohem víc než některé mladší ženy,
zvlášť pokud se budou oblékat jako ta na fotce). Já ve svých dvaceti
letech cítím potřebu se oblékat víc hravě i vyzývavě, ráda nosím
výstřihy i minisukně (ač mě tu za to možná ukamenujete, ale řídím se
heslem „proč to neukázat, dokud ještě je na co se dívat“
Samozřejmě se snažím dělat to s vkusem a vyhnout se zde už tolikrát
pranýřovanému lacinému seksíí stylu, jen si nejsem jistá, kde přesně je
ta hranice a nakolik je vlastně vůbec možné se oblékat vyzývavě (či
svůdně apod.) ale přitom ne lacině. (ale to už jsem se dostala hodně
offtopic, za což se omlouvám ![]()
Pampeliška: kdy jindy minisukně, když né ve dvaceti, žejo… takže, za
mě Pampeliška v mini určitě ano.
Hranici nelacinosti vidím v absenci odbarvené blond, bílých kozaček,
smaženého xichtu, gelových drápů a vuitonky za čistapadesát. Vyhnula bych
se i bonbónově růžové (tu snesu do 15 let maximálně) a flitrům,
zvláště seskládaným do nějakého úchvatného nápisu.
Obsah šatníku souvisí s obsahem peněženky naprosto minimálně.
Mladá holka se může zajímavě obléct i za 1 euro:
http://www.hel-looks.com/archive/#…
může vypadat úžasně v šatech po mamince:
http://www.hel-looks.com/archive/#…
nebo v o hodně větší vojenské bundě po tatínkovi:
http://www.hel-looks.com/archive/#…
Může být za hvězdu, i když se bude programově vyhýbat HM:
http://www.hel-looks.com/archive/#…
a když se řetězcům nevyhne, může si originál dotvořit:
http://www.hel-looks.com/archive/#…
anebo si z utěrek ušít hit sezóny:
http://www.hel-looks.com/archive/#…
Klidně může mít i mikinu a tenisky:
http://www.hel-looks.com/archive/#…
a může vláčet batoh:
http://www.hel-looks.com/archive/#…
No a až nám děvče odroste, zjistí, že čas „to zabalit“ nenastává
ani v 60 letech:
http://www.hel-looks.com/archive/#…
ani v 70 letech:
http://www.hel-looks.com/archive/#…
V 73 letech objeví, že než courat po krámech, je lepší kouknout doma do
skříně:
http://www.hel-looks.com/archive/#…
a v 88 letech se poohlídne po krapet pohodlnějších botách:
http://www.hel-looks.com/archive/#…
A kdo jako první správně spočítá všechny vutónky na http://www.hel-looks.com , ten vyhrává
čokoládu ![]()
značka, neznačka, tradice, netradice, vuittonky s potiskem jsou peklo.
A ne proto, že by je kopírovali vietnamci, ale z principu… Velmi drahé
zboží s velmi lacinou konotací. Je to úplně stejně laciné a kurví jako
třeba pofidérní červené ferari.
Nemá to styl, nemá to duši ani rafinovanost.
Fakt ne, nezlobte se na mě.
Mně to taky tak strašný nepříjde. Je to žel takovej celkem běžnej ohoz, ve kterém chodí skoro každá. Tahle má jen vyšší podpatky než je u nás zvykem a stálo jí to asi víc peněz (jestli to nejsou taky jen napodobeniny, protože já to tedy nepoznám a nijak mě to netrápí).
Nevim,proc jste tolik proti oznaceni zrala zena, pokud jste se sebou srovnane, mate urcity prehled, nazor a vite, co chcete od zivota a pokud se tedy jedna o modu, co vam slusi, proc ne? Ja toto oznaceni snesu.
Jessica je oblecena hezky, ale ja bych byla hned pomackana a zmuchlana, nosit to, co ona a padesata leta nejsou moje ikona, takze ne, i tak ji dokazu ocenit, protoze ma styl a drzi se ho.
Mne se libi tyto damy:
http://www.nikachic.com/
http://thepicnicwithzebra.blogspot.com/
http://thepicnicwithzebra.blogspot.com/
http://deerandpigeon.blogspot.com/
rozhodne jsou inspirujici a vedi co a jak nosit
Pampeliška: Tu hranici, kdy je to ještě mladistvě svůdné, a ne už
kurví kroj, bych rozšířila ještě o jedno: výstřih – ANO,
minisukně – ANO, výstřih + minisukně najednou – NE ![]()
a ještě k: ,,v tom bych vyrazila možná tak na chatě do lesa na houby,
takže mi naprosto uniká, jak je možné to prodat za takovou cenu"… já ti
řeknu, jak je to možné: protože přesně takovéhle celebritky (a po nich
i kopírující děvčata se štědrými rodiči) si to hojně kupují.
Bohužel…je-li poptávka, je i nabídka. A oboje tu bude, obávám se, asi
ještě hezky dlouho :/
Pampeliška: 22 let a mini nosím taky, ale většinou s barevnýma
punčochama, až do šíleností
ale
najednou zjištuju, že ani sukně do pasu a po kolena nejsou k zahození ![]()
A já myslela podle prvního pohledu, že je to nějaká
hnědoobčanka…
Nuže, kombinace je to pekelná. Nebudu se vyjadřovat k vyjádřenému, jen
přihodím svůj názor – potisk mikiny by se mi líbil na obyčejném
jednoduchém bílém tričku, na ploše cca 20×30 cm. Víc ne. Ale jsou tu dvě
věci, kterých si všímám bohužel často a zatím, pokud vím, nebyly nikde
moc komentovány – jsem alergická na kruhové náušnice (pokud možno
o průměru vašeho krku), jak kdyby nebyla větší a zajímavější
nabídka, a nemám ráda ty mohutné náramky-řetězy s milionem prťavých
přívěsků. Vím, že se to nosí, že si tam člověk může dát, co se mu
líbí, ale doteď jsem to nepochopila. Možná je chyba na mojí straně, když
jsem si postuplně zvykla z osmi náramků už jen na hodinky.
Když mi bylo 20, tak jsem nosila jen sportovní věci. Měla jsem snad
pořád krosnu na zádech a jezdila na kolej. Máma mi to taky vytýkala, že
nejsem ženská. A že tamhleta je lépe oblečená. Uráželo mě to. Když
jsem začala pracovat, tak jsem po dámičkovském zatoužila. Inspirovaná
peklem a pod. jsem na tom zapracovala a pohorky i rejoicky odložila.
A pokaždé, když domů přinesu bezva kousek ženského hadříku. Můj
přítel (jsme spolu 9 let) si povzdychne a řekne, dobrý ale takovou jsem si
tě nenašle.
Nosila jsem sportovní oblečení, protože takové jsem. Ale teď
už jsem i „dospělá žena“ (fuj, to zní divně).
Berto, mně to nijak neuráží, ale ve věku něco málo před třicítkou
bych se jako zralou ženu nedefinovala, spíš, že už nejsem zas takový tele.
A k subjektivnímu vnímání věku mám historku z doby, kdy mi bylo devět
a byla jsem v nemocnici. Nevím, jak jinde, ale na jižní Moravě je zvykem se
oslovovat „děcka“ i v dospělém věku, třeba moje babička chodí s
„holkama“ do cukrárny, přičemž průměrný věk holek je momentálně
osmdesát. No a v té nemocnici se mnou byly na pokoji dvě puberťačky, tak
šesnáct jim bylo a ty se smrtelně urazily, když jsem je oslovila děcka,
protože ony byly už přece děsně dospělé, tak až do konce pobytu mi
říkaly děcko.
A popravdě na styl Jessicy se cítím také poněkud mladá. Obecně mě tyhle
profesionální bloggerky moc neberou, mnohem lepší inspirace jsou pro mě
street style na elle.com , Christine Centenera(editorka australského Bazaaru),
případně Miroslava Duma(pro změnu z ruského) a pak při cestování po
městech styl místních žen.
Vevero: Ať si přítel rychle zvyká, že ženy se mění. Bude hůř.
Třeba těhotenské bříško, a co je ještě horší – mateřské
pudy. ![]()
Dámy, věřím že se vytoužený článek o OPRAVDOVÉM nenápadném
luxusu v Pekle taky někdy objeví, zatím doporučuji zkrátit si čekání
prolistováním knížky Opravdová dáma- průvodce odíváním a stylem –
Bernhard Roetzel, Claudia Pirasová.¨
Myslím že v knihovnách by se dala najít, vydáno je to už dávno –
2003. Třeba kapitola o volnočasovém odívání je super.
Achjo, takovou hezkou zenu ten Mares mel… koukam, ze to s nim jde od desiti k peti, vcetne jeho vkusu…
No já nevím, nechci se tu za tu Jessicu prát, tak moc mě zase neuchvátila, ale říkám si, jestli ten dojem provinčnosti nevytváří ta moloměstská scenerie v pozadí nebo samotná Jessica, která je fakt jak vystřižená z německé Burdy. Když si (některé) ty hacafraky představím na např. té drobné Rusce z odkazu Jany, tak mi vyjde něco úplně jiného… Co myslíte? (Samozřejmě rozdíl mezi květovanými šaty a ultramoderním blazerem chápu:)
Já bych se ohradila proti tomu, že ženy do 25 let se neumí obléknout,
ať už to říkají Francouzi nebo kdokoli jiný… Jasně že tři čtvrtě
mých spolužaček z výšky bývá oblečeno v džínové uniformě a
podpatky vyšší jak 3 cm je pravděpodobně děsí, ale rozhodně bych to
takto neabsolutizovala. Vlastně bych věk s vkusem vůbec nespojovala –
podle mě se člověk s vkusem rodí =)
P.S. Tímto se všem omlouvám všem Pekelnicím – docela dlouho jsem Vás
všechny podle obsahu Vašich komentářů a názorů považovala za holky/kluky
přibližně mého věku (22)
Veruš: netřeba se omlouvat – někdy to tak bývá: duch je mlád, avšak tělesná schránka už tomu mnohdy neodpovídá.....:)
Veruš: Není zač se omlouvat, jen to asi vysvětluje některé odlišné preference. Já jsem třeba dřív příliš neřešila úpravu nehtů (samozřejmě vždy čistých a zapilovaných), návštěva manikúry se mi zdála jako zbytečný luxus, ale s přibývajícím věkem mám pocit, že by to chtělo vyšší level. Nebo make-up, udržovaný účes ad.. Vyšší věk=vyšší nároky moje i okolí=více financí, které nemám a tak řeším, co s tím, protože už nestačí, tak jako ve dvaceti, nahodit mini, rozpustit háro a vyzařovat seksiauru:)
Já si teda stará připadám, ale nevypadám. Nemám z toho žádnej
plezír, protože být mladý v téhle zemi není vůbec snadné. V tramvaji
revizor neomylně zamíří vždy ke mně a oslovuje mne „slečno“ (to bych
trhala), vrstevnice mne nutí, abych je v MHD pouštěla sednout, u doktora
mne předbíhají, každej se mne pokouší poučovat a na úřadě se mnou
jednají spatra. Nejvíc si mne vychutnávají takové ty matronovité
přednasrané typy s květákovým voživením. Občas považují mého syna za
mého milence a nepřátelsky si mě prohlížejí. Někdy mi přijde, že je
můj život plnej ústrků, i když už jsem ve věku, kdy bych mohla požívat
aspoň jakéhos takéhos respektu. Kdepak.
Když ale někam pošlu životopis, automaticky mne zřejmě na HR vyřadí,
protože jsem asi už moc stará.
Tohle běhá všude. Člověk aby si pak připadal jak divňák, že nosí jen sukně a šaty a nemá ani jedny (ani starý někde schovaný zapomenutý!) džíny.
Aleno, to jste napsala moc hezky, aspoň jsem se dneska snad poprvé
zasmála. No, není to jednoduché, ale je to přece jen lepší varianta, než
připadat si stará a ještě i tak vypadat…:)
Mě vytrvale „slečno“ oslovuje paní trafikantka. Ovšem nutno podotknout,
že je jí asi 75 let a má určitě aspoň šest dioptríí. A taky –
může to být z její strany chytrý marketingový tah…:) Ale musím se
přiznat, že i přes to všechno mě to potěší.
Pro dámy, které se zastávají Gábiny s tím, že její model není
„až takové peklo“: JE to peklo. Nezlobte se na mě, ale ona vypadá jako
utržená od kolotče. To, že se podobně obléká polovina českých
„celebrit“, není žádný argument, který by u mě obstál jako obhajoba.
Naopak. Kvůli tomu snad právě vzniklo módní peklo, nebo ne? Osobně mě
nijak neuráží, že někdo touží vypadat jako laciná ruská štětka, ale
to neznamená, že si z toho nebudu dělat srandu. Budu ![]()
Moje nejlepší kamarádka je bezvadná holka, ale bohužel bez gelových
drápů, prodloužených vlasů, „trendy“ ošoupaných bokovek a falešné
kabelky nedá ani ránu. Na dotaz „co ti mám přivézt z dovolené jako
dárek“ mi už se smíchem automaticky odpovídá „přivez to, co ti bude
připadat nejhnusnější, to se mi bude líbit“. Takže například vloni
jsem v Miláně na ulici kupovala velmi falešnou Vuittonku (připada jsem si
trochu jako feťák, kterej nechce, aby ho načapali s dealerem) a letos to byl
zlatý náremek Guess s obřím srdcem (pravý, nepřehlédnutelné logo
samozřejmě nemohlo chybět). V obou případech jsem jí udělala ohromnou
radost. Nebojuji s tím, i když samozřejmě doufám, že z toho jednou
vyroste. Naposledy jsem s ní pouze odmítla vejít do kavárny, dokud si
nesundá obří růžovou kšiltovku se stříbrnou aplikací, ale jinak se to
snažím (s humorem a občas s ironií) tolerovat. Když jí miluješ , není
holt co řešit ![]()
Alena: Takže to neskončí?! Zažívám to samé a vůbec se mi to nelíbí… Když žena jako holčička vypadá, bude mít asi i holčičí mozeček a tak si můžeme všechno dovolit…
Kolasice: je to tak. Myslím, že to nějak souvisí s kolektivním
nevědomím, protože láska k bližnímu velí chovat se ke všem stejně,
k dítěti, dospělákovi i starým lidem, s respektem. Že respekt náleží
jak řediteli, tak i uklízečce.
U nás převládá model lokajství: mocným lézt do zadku a na slabší se
vytahovat.
Alena: Smutné:(
Osobně pokud potřebuji vzbuzovat respekt (úřady), oblékám podpatky a luxusnější doplňky, ale štve mě to..
Kolasice: no to je ten důvod, proč si ty naivnější bytosti na sebe vrství ty značky (i fejky). Je to touha po respektu okolí, podvědomá sice, ale zřejmá. Někdy je za tím jen strach. Je to takovej trochu symptom společenské nemoci, směrem na východ zřejmě sílí a nevím upřímně, jestli se to dá nějak léčit.
No teda..kombinace sportovni mikiny a takovych botek.Fakt jak od kolotocu..A jeste si slecna mysli jak neni IN..
Dámy, to máte ještě dobré, když vás oslovují „slečno“. Mě oslovují „mladý pane“. Jenom když si udělám nabarvený květák, změní to na „mladou paní“. Grrrrrr. Ale musím říct, že je to důvod, proč jsem se prakticky celý život vyhýbala riflím a nosila pokud možno sukně.
Léčit se to nedá, o tom jsem přesvědčená. „Laťka“ se naopak každý rok zvyšuje a společnost si zvyká a vyžaduje stále okázalejší a blyštivější balení.
Kolasice: líbí se mi co jsi napsala – že vyšší věk vyžaduje
vyšší level, připomnělo mi to bývalou kolegyni z práce, padesátnice,
trochu robustnější postavy ale pečlivě udržovaná a s vkusem: zajímavé
střihy i kombinace, oblečení mělo dobrý střih a bylo kvalitně ušité,
šťavnaté barvy, doplňky – jednou jsme si o tom povídaly a říkala že
takto kompenzuje přibývající vrásky i kila a dařilo se jí to výborně,
vždycky vypadala jako dáma.
Pozoruju to i na sobě – čím jsem starší, tím kvalitnější oblečení
chci, a když na něj momentálně nemám, tak si radši (až na výjimky)
nekoupím nic.
Kousek výše tu bylo zmíněno – proč každá blogerka stojí s koleny
od sebe a špičkami k sobě – ono je to prosím velmi seksíí u Japonek!
Domnívám se, že to sem přišlo od tzv. Lolita stylu – viz. třeba
tady:
http://veneaglorthiel.blog.cz/1104/domi-duben
zřejmě to má evokovat takovou jako „pannu“ mrkací a infantilitu.
Ostatně tady jsou japonky přímo v akci:
http://www.reflex.cz/…majdaji.html
upozorňuji, že je to video je velmi pekelné.
Ostatně, uvítala bych článek o tzv. českých Lolitách – viz. první
odkaz. Myslím, že by bylo o čem psát, stačí si projít tento blog.
Díky Bohu, že mám dospělého syna…jenom aby mi nepřivedl domů nějako
českou Lolitku s prdelí jako štýrský valach a narvanou v dětské
sukýnce.
Věra, Kolasice a ostatní, které jen čteme a souhlasíme s potřebou
větší kvality po jistém věku (nad 25? nad 30?) -kdysi, když na Omlazení
ještě nediskutovaly puberťačky, bylo tam super(dnes již uzavřené)
téma
http://www.omlazeni.cz/…1-535-0.html
podnětných je z toho jen těch prvních cca 40 stran.
Tak třeba si taky své najdete. Super jsou hlavně rady od Evy 1960.
to Eva: jako malá jsem měla nohy do X, a to extrémně, a za takovou chůzi mě mamka vždycky pohlavkovala a doma jsem musela nosit papuče obráceně – levou na pravé a pravou na levé – abych se naučila chodit rovně. Teď to mamce nikdy neodpustím, v Japonsku nebo jako módní bloggerka jsem mohla být hvězda!!
Uh, tie lolity vyzeraju…zaujimavo. Nie ze by som o existencii niecoho
takeho pocula prvykrat, ale… ![]()
Btw, ja mam sice len/az 24, ale ked si nahodou kupujem Frisco (take to
„ovocne pivo“), tak si odo mna pri pokladni stale pytaju obcanku.
A o pristupe na uradoch alebo v „slusnejsich“ obchodoch ani nehovorim (to
vidim aj podla toho, ze ak idem nakupovat s mamou alebo vytiahnem niekam otca,
hned sa spravaju inac…) A vobec ma netesi, ze sa to asi nezmeni ![]()
Janas: to s tou podnetnou diskusi na omlazeni byl jen vtip nebo ne? cetla jsem prvnich nekolik stran a myslim, ze diskutujici damy patri do Pekla…
Alena Čechová – je to běs, je to běs
Ke mně
mají lidi taky tendenci chovat se blahosklonně a povýšeně ne proto, že
bych mladě vypadala, ale prostě proto, že na to, co dělám, mladá jsem.
Díky tomu už jsem se taky naučila, jak s nimi – ve vší slušnosti –
jednat, aby je tenhle přístup setsakra rychle přešel. Podle příspěvků
bych řekla, že s tímhle problém nemáš. Každopádně myslím, že je
důležitý si uvědomit, že všechno má svoje pro pro i proti a z toho se
dá vyvozovat že 1)nemá smysl někomu něco závidět, on má taky svoje
(mířeno všeobecně, ne na tebe) a 2)radši proti nechat koňovi a dívat se
na svoje pro.
Great Susan: vtip to být neměl… Patřím nejspíš do Pekla taky ![]()
![]()
Já jsem
kdysi díky týhle diskusi na Omlázku objevila Ebay, tak jsem asi
sentimentální ![]()
Hej a já se zaradovala, že nějakej opravdu užitečnej článek
Ale
jak jsem si sjela na tu zmustrovanou kuřbuřtku, hned mi to bylo jasný.
Makinka: já asi problém nemám, akorát mne ty opakující se situace unavujou. Dokonce na sobě někdy pozoruju příznaky sociální fobie.
to Ann: to je dost neohleduplné, vkládat takové odkazy bez jakéhokoliv upozornění! Jdu si vypláchnout oči savem.
Ann, pěkné, nápis skutečně sedí, možná by mohl být i ve formě
varování na cigaretách, aby bylo zjevné, co po shlédnutí hrozí ![]()
Ta diskuse na „Omlázku“ je šílená. Prvních pár postů to bylo
dobrý, ale v momentě, kdy došlo na pětačtyřicátnice narvané
v tričkách a kšiltovkách Ed Hardy, musela jsem potlačit nutkání silně
udeřit hlavou do stolu. Takhle si opravdu nepředstavuju tu kvalitu, po které
budu toužit, až budu o oněch dvacet let starší.
Jen tak mezi náma, Ed Hardy je totiž peklo samo o sobě a v každém
věku. ![]()
Ann: Ježiš, Vy jste mi dala! Kozy venku, staženej leopard, umělý odbarvený lokny a ta pani uprostřed, která ještě vypadá relativně nejlíp, na sobě má co? Řeznickou zástěru? Jak je možný, že se tohle všechno vejde na jednu fotku?
Tak ty boty!!!! Ale ráda bych už konečně našla ten obchod ve kterém
mají stejné nebo alespoň podobné na menším podpatku, přece jen nejsem
zrovna z těch co si vozí zadek v autě ![]()
Blbečková napsal…
Může mi prosím někdo vysvětlit, proč každá Nanynka co má blog, se nechává fotit s koleny od sebe a špičky bot k sobě?
To bude tim, ze jsou bud jeste mala decka nebo si hraji na mlade a roztomile
slecinky, ktere stoji cudne jako male divenky, jenom kopiruji. Neceho podobneho
jsem si vsimla tez (prosim, at mi Ada promine vlastni propagaci)
http://wendydnes.com/…nickach-atd/
Wendy: No a nebo se jim tenhle postoj prostě líbí. Live and let live. Mně
třeba k některým slečnám tento postoj vysloveně sedí, pravda, ne zrovna
k typům a la dáma na fotce ![]()
Wendy: v něčem máte pravdu ale pomlouvání vzhledu té krátkovlasé blondýny mi přijde nechutné a trapné. Vzhledem k tomu, co dostala od přírody do vínku vypadá dobře, jen je škoda že se pořád mračí. Pokud má velké sebevědomí, je to jen a jen dobře, protože jí neublíží takové husy jako jste vy, které pomlouvají její obličej.
Karolino,
jake pomlouvani? Terezka vypada celkem normalne jako bruneta, nyni si nechala
odbarvit oboci i vlasy a absolutne ji to nesedi. Fotky, na kterych pozuje
s bobrem, jsem ani nekomentovala. Verte, mohlo to byt horsi ![]()
Tak tenhle outfit je dost k smichu… videt tuhle mikinu u cinanu tak se tomu zasmeju jak je to spatnej fejk… Bohuzel tahle je s nejvetsi pravdepodobnosti prava a tudiz nekrestansky draha a to je na tom asi nejsmutnejsi…Hruza hruz… jediny co se mi libi jsou ty boty, samozrejme s jinym modelem…
jak by tenhle „outfit“ hned vypadal líp, kdyby si vzala tmavé jeansy a místo mikiny světřík. Ale to by nebyl její image, že jo…
na první pohled jsem si myslela, že je to černoška
(minimálně vzhled vlasů tomu odpovídá), ale pak mě dostal pohled na
její ruce…
Skrolew: Mně taky, moc. Ani ne tak vzhledem, ale hlavně jejím postojem „fuck off, stejně si budu nosit minisukně, rudou rtěnku a platinové vlasy i obočí, pač se mi to líbí.“
Ještě k vlasům – rozpuštěné vlasy jsou hezké, pokud jsou hezké. Tyto jsou dost zničené, vypadají jako chemlon a na rameni má zácuch, ve kterém tuším trčet polámaných konečků jak z dredů. Cpát prachy do značek a malovátek/solárek je imho zbytná nadstavba, na kterou já osobně kašlu, investovat aspoň zlomek takového obnosu do péče o kvalitu např. těch vlasů by měl být základ. Navrch huj, vespod fuj – to je další příznak celebrity trendů.
Dokud budou vypadat „vzory“ takto, nikdo nevymluví zbytku národa nákupy u vietnamců, když každý vidí, že ta mají „to samý“ akorát kus za tři stovky. No nekup to.
Já bych ještě dodala, že rozpuštěný vlasy jsou hezký, pokud jsou vlastní. Neboť ty koupený jsou prostě už jednou provždy, neoddiskutovatelně a viditelně mrtvý.
no mne zaiadne drahe tasky nechybaju mne staci aj tato je pekna a zadni
cinaci ju nemaju na trznici......carpisa ma krasne tasky a nie drahe
http://bags.stylosophy.it/…tate-2011/2/
Naprosto nejhorší jsou na tom ty boty s vysokou podrážkou. Jasně, tato „celebrita“ je malá, ale probůh no a co? Nemusí být všechny metr devadesát.
Mně k tomu ještě chybí malý chundelatý roztomiloučký psík. Samozřejmě s náležitou kadeřnickou úpravou a v oblečku, co by se třásl, poštěkával, naprosto neposlouchal a chaoticky pochcával každý roh v metru.
Jen k Therese Matějičné a jejímu blogu…fotky jsou možná provokativní stejně jako sama Theresa, někomu se klidně můžou nelíbit stejně jako sama Theresa. Mně je její výraz celkem fuk, stejně tak co má na sobě a co si o sobě myslí, pokud se jí to líbí tak jen do toho. Co mě ale dostalo do kolen je fakt, že v článku o šatech Lanvin byla schopná napsat: „Byl by hrich nechaD je v zapomneni.“ Takže ať si vypadá jak chce, ale ať se naučí psát!!!
Co mi ještě na obrázku chybí: kromě neurotického psa i pořádný bourák v pozadí. Protože nic víc nevyjádří v pražských přecpaných ulicích ten správný sociální status jako offroad nebo SUV – je přece třeba si udržovat od ubohých socek a ostatních plebs dostatečný odstup.
Zdena: na SUV mi nesahejte!!!
Sice
jej ještě nemám a jezdím si právě v té sociální české škodovce, ale
to jen pro to, že v potřebné době mnou vysněné SUV nešlo v dobrém
stavu sehnat…
Proti SUV ani offroadům nic nemám, naopak se mi velmi líbí. Ale připadá
mi, že právě v Praze jsou taková auta u určitých typů lidí ‚in‘
(jako ta mikina u svlečny na obrázku, vyhrnuté límečky u pánských polo
trik, kabelky s co největšími logy, vysolárkovaná zbarvení, atd.).
A prostě mi ta přibližovadla připadají nesmyslná do města – navíc
s ním často ani ty dotyčné slečny neumí jezdit a už vůbec ne parkovat.
Možná je to záležitost Prahy a nebo jsem na ně vysazená a vidím je
všude ![]()
Drobná žena v SUV, co sotva vidí ven, by ve většině případů potřebovala kromě řidičáku i zbroják. Co jsem zatím měla tu čest, tak to opravdu byla neřízená střela nebezpečná pro své okolí.
no tak to pozor! ja mám patfík, som malá a nemám problém v tom cúvať
ani parkovať a jazdím s ním väčšinou po meste!
mám aj toho psa ,,zmetáčka"
ale
toho nenosím so sebou, a neobliekam sa ,,cica a´la aupark". (mikinky, gelovky,
solárko a pod.) ![]()
SUV v Praze mi přišla srandovní, než jsem sama dostala řidičák. Pak
mi došlo, že terénní vůz je potřeba buď v divočině, nebo v Praze.
Praha se totiž dělí na zóny s dírama, zóny kluzkých dlaždic a zóny
hopsání přes retardéry. Sama sůvu nemám, ale nedivím se, že si to ženy
pořizují, navíc když je do auta potřeba dostat nákup, rodinu a kočárek.
Taky jsem slyšela názor, že chlapi pořizují svým ženám SUVčka, protože
při nehodě je sice všechno v okolí napadrť, ale řidička
v pořádku ![]()
jo, tak s suvčkama můžu potvrdit, tátův Volkswagen Touareg je jediný
auto, se kterým můžu vyrazit do lesa pro dříví ale dělat s ním
i parádu po praze, aby mi ty díry nerozbily hubu.
a to
o těch nehodách říká táta taky, félinky se zrasej, ale touareg to
vydrží ![]()
Tu ide iba o zlú kombináciu jednotlivých kusov s výsledným efektom „zlátaniny“. Keby tie isté veci lepšie skobinovala a „nenaplácala“ to všetko na seba naraz, tak by to bolo v pohode.
Mimochodom nechápem, načo tu niekto rieši ceny,vkus,afery apod nezmysly.
Každý žlovek preferuje niečo iné a tieto výlevy sú „scestné“.
Flavio
Flavio
Věro, není. Dolní část vlasu je živá, obsahuje živé buňky ve vlasové cibulce. V případě silných vlasů, které obsahují vlasovou dřeň (jemné vlasy ji nemají), jsou živé buňky i ve dřeni ve spodní části vlasu, cca do úrovně kůže.
Zbývající část vlasu je keratinizovaná, ale není v pravém slova smyslu „mrtvá“, protože mrtvé buňky se rozpadají, vlasové keratinizované ne. Je taková, jak bych to řekla, „polomrtvá“:)
Kami: spodní část je jasná – odtamtud to roste a tam se něco dít musí, mně šlo právě o tu vrchní – vzpomněla jsem si na Gwyneth Paltrow ve filmu Důkaz, kdy jí její sestra nutí nějaký super výživný šampon a ona jí oponuje že vlas je v podstatě mrtvé vlákno, které není nutné živit…skoro bych si tipla že podstatná část vlasové kosmetiky je mystifikace.
Řekla bych to jako Kami
Nakonec ten rozdíl je přece vidět na každý obohacený palici…koupený
vlasy prostě nežijou.
S tou mystifikací naprosto souhlasím, ale proto, že zvenčí se vlasy
vyživit fakt nedaj, jakkoliv nás laskaví výrobci (jistě pro naše dobro)
přesvědčují o opaku. Záleží na naší stravě…
mne sa zda krásne toto: http://koktail.pravda.sk/foto.asp?…
KAte to zase vychytala a proste ok 200E nie je zas tak malo, ale je to stale
dostupna suma. Aj to je taky maly nenapadny luxus
Kate – super! Obě strčila do kapsy a za tu cenu! Dobrý! Je fajn, že se obléká normálně, Zara apod.
Už jsme malinko OT. To je ale tím, že tu dlouho nebyl nový článek!!!!
No já nevím, si tu fotku zvětšete a podívejte se na dolní lem Katiných šatů. Takle by to asi vypadat nemělo…
Nemůžu si pomoc, ale vypadá v tom jak prkno které má dobře udělané vlasy – žádné křivky, výraz dobře udržované čtyřicátnice, působí na mě jako studený čumák.
Mně se zase líbí, že „ľahko opálená Kate“ má jen o odstín světlejší kůži, než afroamerická první dáma.
Gábina na to nevychytala, ale černý vlasy mi připadají skoro jako nejmenší zlo. (Pravdaže jako zlo mi připadá taková ta černá s modrými odlesky, ale na tu to tady nevypadá.) Upřímně si nedovedu představit, že by k takovéhle vizáži měla mít světlejší vlasy. Solárkem doslova sežehnuté peroxidové blondýny (nebo pokusy o blondýny na různém stupni zesvětlení) jsou děs největší. Nepovedl se účes, to ano. Má vysoké čelo (sama jsem z těhle důvodů začala po x letech zase nosit ofinu) a hrozně jemné vlasy. Vlasy jemné, rovné, ještě v takové délce nedélce, ani krátké, ani dlouhé, udělají přesně tohleto, efekt a la „hlava týdny neviděla šampon“. Bude to beztvaré a zanedbané. Jsem majitelkou takových vlasů, nechávám si je decentně sestříhat (nikoli jako tu v pekle bylo stylem „oškubeme to na minimum, jen aby to nevypadalo, že je nositelka úplně plešatá, pět chlupů jí na hlavě stačí“), jinak účes nedrží tvar a nemám šanci vypadat upraveně. O trošku delší by možná taky neuškodily, ale zas vlasy do pasu nepovažuju za nezbytně nutné. (Sama momentálně na dlouhé vlasy do půlky zad náladu mám, nosím je, ale nepochybuju, že přijde den, kdy mě chytne rapl a zase se ostříhám.) Jo a prodlužovat či zahušťovat uměle v žádným případě. To mi připadá divný. Prostě unifikovaný ideál krásy a odchylky nepřipouštíme? Našít, přešít, odsát, přidat? Připadá mi to jako pitomost. Každá ženská by se hlavně měla naučit nakládat s tím, co má. Ono to jde. A ono to dokonce vypadá mnohem líp, protože přirozeněji. Ale ono je jednodušší se podívat na modelku v časopise a říct si, že chci vlasy takový a takový, jako má ona, nemám, nevadí, nechám si přišít umělý, nehty taky takový, že svoje nemám je přece fuk, přilepím si taky umělý.
Jinak jsem shodou okolností nedávno narazila na blog Theresy a myslím, že ona je ten typ, který takovou blond šílenost na hlavě unese. Prostě je dostatečně sebevědomá (nebo dostatečně drzá) a sedí to k ní. Navíc je to udělané, musím říct, hodně dobře. Ten účes mi připadá velmi kvalitně provedený. Není to to, co se v pekle odsuzuje? Fušerství? A minimálně to u ní není a mně se to taky líbí. Když zesvětlit, tak žádná zrzavo-žlutá a když světlé vlasy, tak i obočí. Nemůžu říct, že bych si nemyslela, že černé vlasy jí slušely víc, ale to jen proto, že jsem to viděla a porovnávám. Je ten typ, u koho si řeknu, jo, úlet, ale klobouk dolů, že ten úlet umí nosit a ne „páni, ta holka vypadá jak kašpar“.
http://mydailyfashionnews.blogspot.com/…egancia.html#…
tento tu ta asi trochu vykrada…nemate ten pocit?
Uhm, a jak sa na to tak pozeram, tak to pise dalsi stastlivec, co ma rovnaky
nick ako ja
Si ho snad zmenim, alebo co. Jo, a nepise ten blog chlap (a nie
slecna)?
no k těm šperkům, sama mám nějaké od Morellata, jsou sice takové větší,ale vybrala jsem jednoduché tvary, takže žádná visící cinkrlátka a myslím, že vypadají dost dobře, takže tady bych nebyla tak přísná. Toto se ovšem netýká náramku na ruce slečny, ten je jako ze střelnice!
Efka: hm, zajímavé. Ať si autor slovenského blogu říká, co chce, je to
jasný plagiát. Vždyť používá i podobné obraty a zmiňuje podobné
věci – že je něco jak od kolotoče, šperky Morellato. První body Alexova
článku dokonce používá stejnou větnou konstrukci odstavce (nevím, jak to
lépe nazvat – prostě je to totéž, jenom lehouce pozměněné). Bohužel
Alex nemá takové literární nadání, jako Ada ![]()
a ešte sa urazil a ostošesť sa tam vyjadruje ze to nie je plagiát ![]()
keby to bol prvý taký príspevok tak ešte čuším…ale je ich tam takých
dosť…ak sa už chcem „nechať inšpirovať“ tak použijem rovnakú tému
ale aspoň myšlienky a slovné spojenia vymyslím nové ![]()
no veď ja nič… ![]()
Třeba ten chlapec chce udělat jen dobrý skutek. To víte,
džínovobundová omladina je už jiná generace, která nerozumí slovensky,
tak hoch překládá. ![]()
Dnes jsem byla v nákupním paláci na Flóře a párkrát jsem zalitovala,
že nemám foťák. Příklad: žena asi 50 let, vysolárkovaná a bohužel
velmi zhuntovaná, předčasně zestárlá pleť, blond culík, ve vlasech
černé sluneční brýle s obřím stříbrným nápisem Dior na
postranicích, černá tepláková bunda s obřím glitrovým nápisem Bacci
& Abracci na zádech (to je mě neznámá značka), džíny, baleríny
s velkými nápisy Emporio Armani, k tomu pochopitelně kabelka LV. Nebo ne
úplně štíhlá žena, asi 40 let, která měla na krátkých bujných
vlnitých vlasech naraženou kšiltovku s logy Gucci (bohužel opravdu nebyla
kšiltovkový typ), kabelku (nebo spíš sportovní tašku) Gucci stejného
designu a „kecky“ Gucci stejného designu a k tomu obtažené tričko, pod
nímž bylo dost vidět, že nesehnala padnoucí podprdu.
Chodící reklamy, o které by majitelé předmětných značek snad ani
nestáli. Měly na sobě oblečení a doplňky za desetitisíce, ale vypadaly
strašně lacině. Úplně stejně jako Vietnamky s falešnými vuittonkami,
které se tam taky vyskytovaly. Nebo jako chlap s pivním pupkem narvaným do
trička Lacoste, které doplnil kraťasy a sportovními botami s dlouhými
teplými ponožkami.
Nemohu si pomoci, ale ta slečna na plagiátu od sousedů je v úplně jiné kategorii, než tadlecta Marešovajaksemenuje, jeans nejeans.
Jen ten bágl trochu přehnala, ale jinak to žádné peklo určitě není. Kdyby všichni nositelé džínů (obou pohlaví) chodili oblečeni ve stejném duchu místo ošoupaných triček, kecek, pohorek a batohů, hned by to na ulicích vyzeralo jinak. Ten Slovák je úplně mimo; nejen, že kopíruje článek Ady, ale ještě si vzal na mušku někoho, kdo si kritiku v podstatě nezasluhuje.
Pokud si jako krédo dáte, že jeans jsou prostě nounou za všech okolností a nosit je nikdo nikdy nemá, tak je to o něčem jiném. Stejně ale i v nich můžete být classy casual nebo vůbec jinak cool, což myslím Ada někdy zapomíná:

http://www.thesartorialist.com/…1279Web1.jpg

http://www.thesartorialist.com/…_1124Web.jpg

http://www.thesartorialist.com/…_9648Web.jpg

http://www.thesartorialist.com/…_5271Web.jpg

http://www.thesartorialist.com/…_9215Web.jpg

http://www.thesartorialist.com/…_5585Web.jpg

http://www.thesartorialist.com/…06610Web.jpg
P.S. Úplně OT ve vlastním příspěvku, ale tohle je prostě super! 
Hlavne, ze ked som sem ja dala „jeho“ clanok o gelovych nechtoch, ktory bol pisany uplne rovnako ako Adin, tak ste mi dali tolko minusiek ze az. Jasne, ze ju ten chudak vykrada.
Myslím, že toho dotyčného znám – a jestli je to on, tak ho znám jako
člověka, který zapře i nos mezi očima. Kdyby ho chytili s lupem v ruce a
zavřeli, bude do smrti tvrdit, že to byl justiční omyl.
Ale co už s takovýma.
Lily: neber si to tak
Mínusy
se nemusely nutně vztahovat k tobě, ale byly nejspíš myšleny tak, že se
lidem nelíbí obsah postu – tzn. to, že Adu někdo kopíruje ![]()
tybrďo, to je silná vykrádačka. na to nemám žaludek. zajímalo by mě
které další blogy vykrádá. vlastně nezajímalo. protože na to nemám
žaludek ![]()
Až dosud mi Modne Podsvetie nevadilo – jasně, témata jsou podobná, Ada píše mnohem líp, ale občas se tam objevily zajímavé postřehy a originální témata (tedy ta, která se neobjevila zde).
Poslední článek bych vzala, kdyby se jednalo o nějaký „popkulturní odkaz“ na Adu aneb kdo ví, ten ví a kdo neví, ten nepochopí. V komentářích k článku se bohužel autor ukázal jako bezkonkurenční suchar a trapák. Škoda.
Karin napsal…
Tenhle „luxus“ miluju. Když se dáma takhle vymódí, tak je úplně jedno,
jestli je ten „vujton“ pravej nebo jestli ho má z tržnice, protože
prostě vypadá lacině bez ohledu na to, kolik stál… Nevím, jestli se tomu
pak i dál říká luxus (nevybavuju si teď přesnou definici luxusu), ale
jestli ano, tak je to luxus totálně zazděný.
Karin, tomu se rika luxus demokraticky!
Adaaa ja som sa zlakla, ze to myslis vazne, bolo to napisane tak trochu vierohodne, no ale ked som pozrela na tu fotku, tak som sa este raz spytala ze mysli to ta Ada vazne, ze vsak ta slecnino oblecenie to taka nuda draha
Jestli je to ironie, je trefná a přesná. Výborně. (NENÁVIDÍM LOGA!
NESNÁŠÍM TY ŽENSKÉ V MIKINĚ, DŽÍNÁCH, NA PODPATKU A S NEPŘIROZENOU
BARVOU VLASŮ S PŘÍČESKY!) …Jestli to není ironie, no… ehm. ![]()
@endor – no, skus(te) si tipnut, predpokladam, ze by to mohla rozpoznat
vacsina aspon trochu sudnych ludi ![]()
Nenapadny luxus? Popis spise sedi na natrasajici se pornohvezdu
…
Uprimne, nedalo mi to a zasla jsem se do LV podivat se svym pritelem, libyla se
mi souprava kabelky s paskem a botama. Ale jak jsem ty boty vzala do ruky, bylo
mi jasne, ze bych od nich zadnou pohodlnost nemohla cekat a to jsem si vybrala
tenisky, no mazec … pokracovat je jen ztrata casu, ale cestou jsem
v preplnenem obchode potkala polovinu lidi se stejnyma kabelkama prez rameno a
moc jsem nechapala, proc zrovna LV? A proc dalsi kus zbozi, ktereho je kolem
nas uz dost okoukanych trapnych imitaci … Za ty penize jsem schopna si poridit
kompletni obleceni vcetne doplnku navic a to znackovych. Holka, ty jsi mimo,
sorac …
@Eveli17 + Sharka – sarkazmus vam nic nehovori, dievcence? Ironia? Nadhlad? No tak, trosku sa snazte…
no vacsinou suhlasim… ale ta vuittonka? takto vobec… existuju aj ine znacky, ktore pozna vacsina ludi aspon trosku zaujimajucich ludi… napriklad hermes, guess, burrbery…taksito ma zaujme etiketa tychto znaciek…
Zpátky k modelce:
Kdybych se živila svým vzhledem, asi bych pročítala módní blogy jaksi
„povinně“. Nejčtenějším takovým blogem je právě tento, jak to tedy,
že tu Gábina není?
Nebo to čte a nechápe?
Ara: Nad tím stejným tématem jsem se zamýšlela dneska ráno při
venčení psa.
Protože podle toho, co české -nejen- modelky většinou nosí
(pár vyjímek se najde, třeba Karolina Kurková), to vypadá, že nečtou
vůbec nic. Zrovna Módní peklo ještě není na úrovni povinné četby, ale
třeba ty všeobecně známé „velké“ blogy jako je třeba Facehunter,
Sartorialist, blog Anny dello Russo, atd… O těch se mluví a píše všude a
myslím, že se tam dá najít hromada inspirace, obzvlášť když má někdo
dostatek financí. Ale né, ty naše celebrity to radši vrazí do hnusné, ale
značkové mikiny, případně otrhaného čehosi od Klíra.
Marně přemejšlím jak to ta exmarešovka udělala s tím opálením. jediné co mu vychází, že leze do solárkové rakve v ponožkách a rukavičkách.
Klidně bych si do budoucna nějakou kritiku od Ady na naše celebrity zase
ráda přečetla ![]()
…ja jednu Furlu doma mam, dostala som ju ako narodeninovy darcek od otca a nikdy, NIKDY by som ju za LV nevymenila.
Ježiš no ty si pipka ako hovädo
…
Som na tvojej stránke, preklikávam články, nenašla som ani jeden výslovne
zaujímavý, ale tu ti musím napísať komentár
. No
tak fajn- džíny súhlasím, to je akýsi… povedzme jeden zp základov.
Mikina? Áno, nosí sa to a blá blá blá ale iné bundičky sú všetky out?
… Ja mám aj mikiny, nie že nie ale tvrdiť že to je proste to, čo si
dať na seba keď je zima, by som nemohla. Existuje kopa bundičiek, v ktorých
budeš vypadať lepšie, nie ako „na tváry mám tunu make-upu a s chalanmy
sexujem celé dni tralalaaa“, ako dievča na obrázku, ale vážne ako
úspešná baba na úrovni. A kabelka od Vuittona?
Sa na
tebe smejem dievča
…
Raz tu píšeš ako kupuješ v Second hande a potom, ako si musíme kupovať
kabelky od vuittona
…
Existuje hromada krásnych kabeliek od menšých značiek (menších len
u nás, v zahraničí populárnych), ktoré majú krásne kabelky. A stoja
tiež o niečo viac ale zase na úrovni, že si to aj priemerná žena môže
kúpiť, keď trochu pošporí. Asi si neuvedomuješ, ako povrchne znieš.
A šperky? Napríklad taký Swarovski ti nič nehovorí, že pipi? Vuittona je
u vietnamcov kopa, šperkov zas tak nie, tak sa v tom neorientuješ
. Pozri,
neviem čo máš v mozgu za piliny ale tento článok stojí za prdelku
…
Vlastne na celom blogu sa správaš ako povrchná pipka
…
Tváriš sa ako si bohatá, ako sú všetky značky zlé… jasné že ti sveter
zmení farbu, keď nevieš ani správne pustiť práčku. Dievča uvedom sa!
A to, že sa o Vuittonovi hovorí, neznamená že je dobrý. Hovorí sa aj
o niektorých blogerkách, aké sú populárne, pritom majú návštevnosť za
deň menšiu ako 100 ľudí a články o ničom.
Kačenka: Velice jsem se divila, když srovnávací testy ve školách ukázaly, že dnešní děti neumí číst – tedy chápat smysl čteného textu. Zdálo se mi to přehnané, domnívala jsem se, že negramotnost byla vymýcena za Marie Terezie. A ejhle – je tomu tak. jsi důkaz.
Vtipné, trefné, zkrátka zábavné jako všechny články. Jen tak dál! Škoda jen, že někteří nechápou, že to je ironie:)
Kačenko, závidím Vám, jak máte ve všem hezky jasno. Ve čtrnácti je
svět jednoduché místo pro život…
P. S.: Už jsem spatřila leccos, ale bundičku, ve které by dáma vypadala
jako „baba na úrovni“, jsem ještě neviděla.
Přimlouvám se za to, aby další články vycházely v kreslené podobě, neboť zdá se, že tento blog navštěvují i osoby, které mají s pochopením psané formy nemalé problémy – viz Kačenka.
klid děvčata, Kačenka je dozajista velice převelice inteligentní a její
článek je psán natolik sarkasticky, že nás všecky do jedné zmátla ![]()
Po přečtení článku a shlédnutí fotešky jsem se docela vyděsila, že to Ada nemůže myslet vážně, protože snad snad by ty jednotlivé kousky šly nějak zvlášť, ale takhle dohromady???A k tomu ta kabelka a boty, no ta má prdu. Každej pes, jiná ves. A šup s tím někam před objektiv. I s těma botama jako solitérem mám problém, já vím, že tělové jsou IN, a sama mám jedny tělovky, ale páskové, jemnější. Fakt docela dobrej nápad, jak prodloužit nohu,ale ke všemu se taky zrovna nehodí. Konkrétně tohle provedení s tlusetjma podrážkama mi vždycky připadlo jaksi umělohmotné až hurvínkovské, přestože jsou často vidět na zahraničních celebritách…A já vím, že ta kabelka je VUITTON, ale zrovna tahle a jí podobné „flekaté“ vuittonky mě taky nenadchly. Tady na Adiných stránkách jsem viděla hromadu hezčích, proč jsou oblíbené zrovna tyhle v barvě nebarvě?
no podla mna je toto nenapadny luxus: http://www.topky.sk/…ia-v-luxuse-#…
proste decentne – obleco Burberry, deka LV. Take priemerne dieta ![]()
V LV kabelce nevidím problém (v outfitu ano, ale obecně nevím proč by měl být problém, pokud je to originál). Jak tady zmínila slečna tu černočenou barvu – tak někteří takovou barvu mají opravdu přirozeně (viz slečna na fotografii). Model je tedy strašný, ale opravdu nechápu tu nenávist k džínám – myslím si, že k mladé holce patří, dají se slušně kombinovat i s podpatky (i když ne zrovna tyhle) a dvacetiletá holka v nich vypadá rozhodně lépe, než v pukových vlněných kalhotách.
No jo, tenhle styl teď strašně frčí a spousta lidí to napodobuje. Džíny zkombinované s vysokými podpatky, potiskané mikiny, velké sluneční brýle. opálení ze solárka, nabarvené vlasy… Hlavně že je to všechno značkové a strašně drahé a všichni to na první pohled vidí. Znám pár holek, které tenhle styl napodobují (samozřejmě že nosí jen hadry z vietnamských tržnic) a je z nich k pláči.
Oukej, niektoré príspevky na tejto stránke sú naozaj trefné a zaujímavé, ale neviem čo si mám myslieť o tomto článku. Silná irónia, ktorá ale nie je dostatočne cítiť alebo toto autor myslel vážne?! Ak áno, radím zrušiť módny blog..
No tak takto nenápaditý text jsem už dlouho nečetla. Jako kdyby nestačilo, že po ulicích chodí ženy oblečené naprosto bez nápadu. Ještě to bude doporučovat modní expertka. Pokud to tedy nemyslí jako ironickou kritiku. Rifle, ať jsou nebo nejsou značkové, budou pořád jenom rifle.Nic proti nim, ale je to velmi NUDNÁ část šatníku. Naše ženy se zřejmě řídí těmito doporučeními a proto nikdy šarm pařížanek mít nebudou. Myslím, že základním požadavkem na jakékoliv oblečení, které má být na úrovni, je originalita.Ale když o tom přemýšlím, asi fakt je to ironie.Pak je to článek dobrý, který popisuje stejnou sortu, jako je nositelka na obrázku. Nudnou a nenápaditou touhu zbohatlíků vypadat draze. Včetně té profláklé Vuittonky.Pak jo, ironie jo..
Příspěvek upraven 31.07.12 v 21:44



Komentáře článku
Zobrazovat komentáře chronologicky