Slečno, kouká vám... II.

24.06.11 | autor Ada

Ach, čouhající podprsenko, pekelný evergreene! Vždycky se zařeknu, že už nikdy, ale pak mi přijde nějaká pěkná fotečka, kterou vám nemůžu neukázat.

Foto: čtenářka M.

Neumím si nějak představit, jak to vypadá zepředu. To přece musí úplně celé koukat i tam? Nebo je ten živůtek nějak za vlásek přichycený?

Vím, že kritiku adolescentní mládeže špatně nesete, ale někdo jim to říct musí. Rodiče nestačí, na ty správný adolescent zpravidla zvysoka kálí, takže to budu muset být já. Takže: milé vyfocené děvče. Kouká ti vzadu skoro celá podprsenka, což není sexy, a vzhledem k častému výskytu odhaleného prádla na ulicích už to není ani šokující, ale spíš trapné. Navíc se zdá, že máš špatnou velikost - příliš velký obvod (a tím pádem zřejmě i malé košíčky). Najdi si v Pekle články o podprsenkách a kup si takovou, která ti bude sedět a nepoleze ti za krk. Ty boty, které sis obula, nevypadají dvakrát vkusně. Je dobře, že se neomezuješ jen na rozpláclé kecky jako mnohé tvé vrstevnice, ale tohle je zase opačný extrém. Opatři si něco méně křiklavého (a v zájmu tvé vyvíjející se kostry i méně jehlového). A vyper si tu kabelku.

Foto: čtenářka Sima

No comment. No comment.

foto: Meander

A nějaké to školní spodní prádlo si dáme. To je jiná slečna než ta posledně. Schválně jestli bokovky stihnou vyjít z módy a zase se do ní vrátit, aniž by si toho (středo)školačky všimly.

Foto: čtenářka Světlana

Když jsme u těch škol, tak tu mám ještě jedny školní přezůvky (opět jiná studentka, jiná škola). Byly pořízeny schválně, nebo z nouze? Kdo jde dotyčné v oblibě špičatých křápů vzorem? (Existuje vysoká pravděpodobnost, že maminka, ale já na to nechci myslet, NECHCI.)

Foto: čtenářka Zdenička

Pane, kouká vám... Sakrachlapimusítechoditpoulicíchpolonahý?! Až se budu chtít kochat odhaleným mužským tělem, požádám si doma. Venku chci mít klid.

Foto: čtenářka M.

Tohle je jedna z těch zvláštních fotek, kdy rolujete... rolujete... a ono to někde v půlce projde zrcadlem a ocitnete se v zemi divů. Slečna má pěkné červené náušnice, sladěnou kabelku, černé sáčko - klasika -, a najednou, jako by se doma před zrcadlem lekla, že je to moc nudné, od pasu dolů zešílela a navlíkla lolitku v podkolenkách a ultrakrátké sukýnce.

Foto: čtenář Zdeněk

Oranžová je prý symbol optimismu. Mají ji rádi lidé společenští, extrovertní, veselí, upřímní; oranžová vyzařuje teplo a energii, touhu po napětí a dobrodružství. Tahle paní musí být hotový uragán. Doporučovala bych už jen trochu toho samoopalováku a natónovat se do oranžova celá. (Kresbičku zahalující obličej načrtla po zhypnotizování fotkou sama čtenářka, která ji vyfotila a zaslala. V jednotlivých liniích jasně čteme energetický vliv oranžové na druhou sakrální čakru fotografky.)

Foto: čtenářka Lenka

Radši chodící pomeranče, než divoce vzorované kabelky a divoce vzorovaná trička. Proč mají některé ženy tendenci kupovat si přeplácané, křiklavé, ocingrlátkované tašky? Je to způsob zoufalého volání o pomoc?

Foto: čtenářka Evica

Pakliže vás článek inspiroval k vytvoření vlastního nezaměnitelného stylu, zkuste nakoupit na Aukru. Nějaké to trigo, rifle, kecky, prďácky hodinky a nikdo vás v šedé mase nepřehlédne!

Screenshot z www.aukro.cz

Líbil se vám článek?
 Váš příspěvek
 
Grete  24.06.11 13:16

Obrázek ze školní židličky jasně dokazuje, že v případě nevhodného prádla do bokovek pásek nic, ale opravdu nic nezachrání.

 
Rowena Hawke
11 příspěvků 30.07.14 13:27

Ono to nebude ani tak o tom pradle, ale spis o padnouci velikosti bokovek.

 
misi  24.06.11 13:18

hihihihi…krásná přehlídka......

 
Olinka  24.06.11 13:19

Už zas? Já to nechápu, proč ty holky teda nejdou jen v podprsence???
Oranžová paní není špatná, nečouhají jí ramínka:-) ale nějakou podprsenku by to chtělo, drobet jí ta prsa visí a nad pasek má fald… To jsou asi jediné výtky, jasný, oranžové je to hodně, ale má to hezky zkombinované a ty boty jsou božské.
Chlapy s odhaleným pupkem bych věšela za koule do průvanu! Menší zlo jsou pak ti, co si sice vezmou tričko, ale příliš malé/krátké, takže jim ten pupek nad gaťama stejnak trčí ven (blicí smajlík).

 
Lady Luscious
1 příspěvek 21.10.12 21:24

Pro ten fald, který vznikne přidáním pásku, máme já a můj taťka svůj název-NADPIČINK :)

 
Kerstin  24.06.11 13:22

Teda taky nesnáším polonahý mužský na ulici (natož v dopravním prostředku, fuj), a obzvláště úděsný jsou ti co opravdu nemají co ukazovat. To je fakt peklo, pekelný.
A slečna v bílé sukénce je taky pěkný úlovek, asi má příliš bujnou fantazii a nebojí se kombinovat :-))

 
Karin  24.06.11 13:22

a ty voživený účesy…

 
baconeba  24.06.11 13:24

Oranžová paní mi až na děsné botky nevadí, vykukující prádlo ano, zvláště u sedících. Nositelky nízkých bokovek ale dostatečně vytrestají následné problémy s ledvinami a bederní páteří.

 
Wanna be your monster  24.06.11 13:27

Slečna s červenou kabelkou je na tom asi nejlíp, celkem se mi to líbí..
A u té první fotky fakt netuším, jak to může vypadat zepředu. Není to třeba jen jeden kus oblečení s dírou na zádech?..ale ono to vypadá i jako spojené s kalhotkama. No záhada.

 
Leia  24.06.11 13:28

Bala jsem se trochu jinych fotek, o kterych se mi posledni noci zda (zapinani ostre cervene podprsenky za krkem slecny odene cele v cernem). I tohle je ovsem vyzivne. Uz se tesim, az se do mody zase dostane vkus :)

 
Klára  24.06.11 13:30

Jak to děláte s tím focením? Já vídám tolik lidí, ale buď nestihnu vytáhnout mobil, nebo se bojím, abych nedostala přes držku až uvidí, že je fotím…

ty bokovky a tanga je děs-na gymplu jsem měla spolužačku, která seděla přede mnou, každý den jí lezla celá prdel a krajková tanga- kdykoliv jsem jí poprosila, aby si zadek zandala, tak se mohla zbláznit…

a paní Oranžáda je skvělá :D Ale snad mi víc vadí ten zaříznutý špek, než to, že je celá oranžová…
A to odhalování chalpů (jakkoliv starých s jakýmkoliv tělem) by se mělo zakázat

 
riema  24.06.11 13:35

a většině chlapů, bych zakázala do města a hlavně do práce! chodit v kraťasech-většinou hrůza! Existují světlé plátěné kalhoty.

 
Jitka  24.06.11 13:36

Spodni pradlo, jak jiz nazev naznacuje, by nemelo byti videno, protoze ma byt vespod. Zda se, ze nekteri maji problem s perspektivou?

Polonahe muze, napriklad toho pana v saline, bych zavirala za verejne pohorseni. U muzu me to znechucuje, u zen otravuje.

 
a.l.e.n.a  24.06.11 13:37

Ten chlápek je fakt… Sexy..?

 
MalinaMalinová  24.06.11 13:46

Zdá se mi to, nebo má ten chlápek PODKOLENKY?

 
Dita  24.06.11 13:54

Dneska jsem pozvala kamaráda na oběd. Když přišel, měla jsem co dělat abych se neotočila a nešla pryč, se slovy, že s něčím takovým přes město nepůjdu – měl asi kdysi dávno bílé kraťasy, modré tričko, přes to džínovou bundu – kratší než tričko a sandály. Některé chlapy by měli radši postavit rovnou ke zdi a zastřelit.

 
Barča  24.06.11 14:00

Ty mastné vlasy a cigáro v ruce, noj fuj. Vykukující podprsenka a špinavé spodní kalhotky také pěkná prasárna. Holky to vůbec nemáte vkus, moje máma se stydí říci podprsenka. Vždycky řekne : "Tady Ti kouká kus prádla. měla by jsi s tím něco asi udělat. "
Stejně je nechutný pán s odhaleným břichem, i když ho sice chápu. Bylo mu vedro, ale v tramvaji mi příjde nevkusný.

 
Grete  24.06.11 14:01

Vypadá to na zdravotní podkolenky. Já jsem zatím nepochopila, co se honí v hlavě mužům, co vyjdou ven do půl těla. Že když nemají vyvinuté prsní žlázy, mohou prostě ukázat všechno a pořád to bude slušné až cudné? Jakože co se může ukázat na plovárně, může se ukázat i na ulici? Nebo se někteří domnívají, že je to dokonce přitažlivé?

 
Konvalinka  24.06.11 14:05

Když je ten polonahý chlap hezký, tak mi to vůbec nevadí, ráda se podívám. Ale samozřejmě ne v tramvaji, tam mi to přijde nehygienické.

 
Janiiiv  24.06.11 14:05

Add školní pozadí s fialovými tangy – koukám dobře, že to modré nad tím je pásek? Nemá náhodou procházet poutky na pásek? Ptž takhle je jí to fakt na 2 věci.
Můžu se zeptat, proč tolik brojíte proti pánům v kraťasech? Jasný, když budou pod prdel a mohly by jim z toho vyčuhovat i trenky, tak to fakt na ulici néé, ale normální šortky ke kolenům???

 
Barča  24.06.11 14:06

Někteří 40 letí jinak atraktivní muži si dávají košile do smradlavých spoďárů a vypadají jak nakomoušlé socky. Smrdí všem kolegům v práci a mají tak oprávněně i menší plat. Určitě byste jim dali také pár facek a srovnali je ke zdi. Nwelí se mi třeba neoholení muži – připadají mi jako bezdomovci.

 
Grete  24.06.11 14:10

Já to mám tak, že do celkového vzhledu chlapa započítávám i jeho mozek. Sebekrásnější polonahé tělo na městské ulici mi naznačuje, že majitel těla má zřejmě nějaký problém, který mu v mých očích sráží body – minimálně mu schází slušné vychování. Krásné polonahé tělo na plovárně je naprosto v pořádku a budiž obdivováno, jak si zaslouží.

 
Barča  24.06.11 14:18

souhlas, může být chudý, ale vkusně oblečený. A to lze i z levných materiálů. Spíš být jím bych si potrpěla na kvalitní ponožky, které polykají pot.

 
Barča  24.06.11 14:22

to malina Malinova: a určitě sandály ze stánku. A proto navrhuji se podívat na pánské oblečení, určitě se najde a vkusné, kvalitní a levné. Stačí jen hledat.

 
MP Vera
182 příspěvků 24.06.11 14:28

Názorová výzbroj některých příspěvků mě začíná zarážet (postavení ke zdi, zastřelit, nakomoušlá socka etc.), to neberu ani v nadsázce a připadá mi to jako slovní obdoba těch hrůz na fotkách.

Jinak se TAK těším na něco pozitivního, Ado, že ty si hezky, vkusně a nápaditě oblečené lidi necháváš na konec sezóny a pak nám je naservíruješ najednou?

 
Alena Čechová  24.06.11 14:32

Rozvalenej obnaženej pivas v MHD je totální hnus!!! To mi vadí ze všeho nejvíc a přimlouvala bych se za to, aby to bylo trestné a pokutované, protože pán už vzbuzuje veřejné pohoršení. Když se Něco Takového ochomýtá kolem mne v hromadném prostředku, vystupuju a přemáhám dávení.
Oranžová paní mne nepobořuje, podprsenka by ale bodla a kdyby se narovnala, zmizela by jí i ta pneumatika v pase. Dívka v podkolenkách mi nevadí. Dívce s vulgárními botami bych přiznala kladné boty za pěknou figuru; není to u nás tak běžné. Převzorovaná paní je čistý běs a ani já nechápu, co ty osoby k tomu vede.
Včera jsem viděla dívku v bílých(!) harémkách, které byly tak průhledné, že se dal z dálky několika metrů poznat vzorek na kalhotkách. Protože to byl už několikátý exemplář během poslední doby, chci vás upozornit, abyste si na to daly pozor. Já si taky málem koupila takovou sukni, protože to ve zkoušecí kabince není vidět. Naštěstí mne někdo upozornil včas.

 
Ošklivé káčátko  24.06.11 14:39

Alena Čechová: Mě „baví“ jaký má ten dobrý muž sebevědomý posed.....a vůbec, je to elegán, má přece na ruce prsten!

 
Hankie  24.06.11 14:46

Přemýšlím, jestli na té první fotce leze paní z kalhot (tang?) i kousek zadele… Pořád mi tam skáčou oči :-D

 
werus  24.06.11 14:52

tak ten chlapek v MHD je peklo vsech pekel. Kdyz si nekdo oblece nevkusne obleceni, ok…ale kdyz nekdo chodi po ulici polonahy…tak to je na pokutu. Ani kdyby to byl ten nejkrasnejsi chlap na svete.....Pro­ducirovat se muze doma a na koupalisti.....ne ve meste a uz vubec v MHD

 
Ada Pekelná
770 příspěvků 24.06.11 14:53

Leia: neposílala jsi mi takovou fotku? Já jsem ji totiž někde viděla, chtěla jsem ji dát do článku, ale nemohla jsem ji najít. A už nevím, jestli mi ji někdo poslal mailem nebo byla kdesi v diskuzi…

 
alex  24.06.11 15:02

@Alena Cechova – tie body za peknu figuru slecne na 2. obrazku? Cojaviem, mne osobne to uz pride zlahka anorekticke, ked vidim, jak jej odstavaju „nevyuzite“ rifle na stehnach… (ale asi je to zalezitost vkusu, mne sa viac paci, ked je zena sice stihla, ale ma boky a nie az tak chude nohy, k comu sa snazim priblizit :-))

 
teetee  24.06.11 15:05

ked som sa niekedy vyjadrila ze vycuhujuce spodne pradlo je pre mna vulgarne, antisexi a nechutne, bola som za puritanku

tak nech som aj nadalej, furt mi to bude pripadat hnusne
najma ak je to zaprane kedysi biele cosi co absolutne nesedi postave dotycnej

ad pasek: slecna si ho evidentne nemoze umestnit kam patri, pretoze inak by nebolo vidno ZNACKU jej stylovych dzin…ze jej kuka von cela prdel nie je podstatne, je predsa seksi

 
Víťa  24.06.11 15:14

Já na slečnu v hnědém tílku nechci být zlý, ale když vidím tenhle typ středoškolaček, které nemají boky ani zadek, oblečou to do riflí a doplní botami viz. fotka, mám neodbytný pocit, že je ukradly z botníku mámě a musím se pousmát. A to nejsem o moc starší…
Ohledně pána (zdá se mi, že je to ve vozidle DPMB), pokud se odvoláme na Smluvní přepravní podmínky, cestujícímu je zakázáno zejména:
„Způsobit škodu dopravci, sobě nebo jinému cestujícímu.“
Pán si poškozuje reputaci, mělo by se mu to zakázat :)

 
Jana  24.06.11 15:16

Kdybych potkala tu paní v oranžové, hnedka se mi zlepší nálada, oranžovou prostě miluju, působí na mne hrozně pozitivně…sice ten model, aby vypadal vážně pěkně, tak by potřeboval několik změn, úprav…ale na aspoň krátkodobé zlepšení nálady – pro mne ideální..:-)

 
MP Vera
182 příspěvků 24.06.11 15:25

Víťa: myslím že slečny většinou boky a zadek mají, ale tento střih a navíc takhle použitý dost deformuje postavu, proto je nevidíte…

 
Helena  24.06.11 15:25

Ty oranžové boty jsou naprosto úžasné. Škoda, že si do takových nikdy netroufnu…

 
Aranel  24.06.11 15:29

Ehh… no, není mi z toho dobře od žaludku. Nedávno jsem napočítala na zastávce sedm ženských v 7/8, nohyzkracujících rovných světlých kalhotách… podivnost. Ale to by v Pekle asi vlastně nestálo za zmínku :)

 
Simone  24.06.11 15:31

Když lezou tanga, je to ještě zlatý. Má spolužačka, která je značně při těle, mi denně poskytuje výhled na vykukující holý zadek, jež zdobí černé chlupy. Vrr..

 
Rybanna  24.06.11 15:31

Mě nejvíc dostávají špičaté přezůvky s bílýma ponožkama! To jsem ještě neviděla!:-)

 
Ošklivé káčátko  24.06.11 15:32

Mám obavu, že se fotek s vkusně oděnými spoluobčany hned tak nedočkáme. Aspoň pokud mohu soudit z mých posledních zkušeností.
Minulý týden jsem byla na návštěvě v Luhačovicích. Za celý den v tom poměrně velkém množství lidí jsem potkala dvě hezky oblečené ženy. Jedna z nich byla starší paní určitě přes 70 let, štíhlá, na sobě bílou áčkovou sukni, bílé střevíce na nižším podpatku, bílá kabelka a bílomodrý svetřík, na krku perličky. Bylo to moc hezké. Jinak jsem konstatovala, že jsme opravdu asi národ tlustých lidí.( Ano, já vím, v Luhačovicích se léčí cukrovka.) Navíc všude samé psychedelické vzory, tříčtvrťáky, cukle a nepostradatelný květák místo účesu.
Tento týden jsem seděla v parku a poté ve venkovní zahrádce cukrárny našeho krajského města. Bylo hodně teplo, ale o kochání se pohledem na letní šaty a sukně jsem si mohla nechat jenom zdát. Za celé cca 2 hodiny se daly vidět pouze džínové sukně, džínové kraťasy, džínové tříčtvrťáky, tílka, haleny – vše v tržnicovém provedení. A opravdu jsem za celou dobu neviděla ani jedny letní šaty!! Podotýkám, že to bylo kolem 16 hodin odpoledne, takže frekvence lidu byla značná.

 
Velryba grónská  24.06.11 15:34

Srandičky, srandičky, ale ta paní s kombinací vzorů se nechala evidentně inspirovat italskou módou. Tak pozor, vážené dámy, bude zle, už to jde i z nejvyšších míst. :-))) http://www.mezizenami.cz/…alskou-modou

 
Frndolina  24.06.11 15:37

A Czech Fashionisto Vitek sa minule stazoval, ze jak to, ze zenske mozu chodit v lete polonahe a muzi nie. Nuz, mily Vitek, na vyzlecenie ti zjavne (na rozdiel od pana v elektricke) chybaju ti gule! :-D

 
pierre faberge  24.06.11 15:43

ten chlap s tim vyvalenym panderem, to je husty…na druhou stranu nevim, co mate proti spicatym botam, ty lodicky vypadaj lip nez s kulatou spickou, a u panskejch polobotek ja jednoznacne preferuju spicatejsi, uplne nesnasim takovy ty humpolacky polobotky s kulatou spickou a s gumovou podrazkou sirsi nez zbytek boty – proste miluju brogues pointues…

 
Víťa  24.06.11 15:47

Vera: Zrovna tady se mi zdá, že když srovnám s šířkou ramen, slečna moc ženskou postavu nemá, ale věřím, že máte v jiných případech pravdu.
Káčátko: Dneska jsem viděl na Obilňáku slečnu v jednoduchých výrazně zelených letních šatech s pěknou koženou kabelkou a sandály. Byl jsem tak uhranutý, že jsem za ní zahnul za roh a pak se musel kus vrátit :P

 
city  24.06.11 15:57

Asi jsem nepochopila ten závěr vybízející k nákupu na aukru. To patří k článku, nebo je to placená reklama?

 
Víťa  24.06.11 16:06

City: http://bit.ly/jL0sV6

 
Ošklivé káčátko  24.06.11 16:08

Víťa: Kdybych v tom panoptiku zahlédla paní v oranžovém či slečnu v sáčku a lolitkovské sukni, tak radostí nadskakuju. Bylo by to jak závan svěžího větru!
I když lhala bych, jednoho překvapení se mi přece jen dostalo. Šly kolem mě tři puberťačky a ta jedna byla moc hezká. Štíhlá, jemné rysy, hezké vlasy, vcelku pěkně oblečená…když si ji tak zálibně prohlížím, vypadla jí z ucha náušnice a já slyším: Kuva, já se na to vyjbu!!
To byla ledová sprcha a ne svěží vítr.....:))

 
opY  24.06.11 16:08

Cha, ten pán asi koukal na nějaký akční film, kde hlavní hrdina sedí s odhaleným, vypracovaným tělem na výslunní a přitahuje okolní samičky. Však i tomu pánovi dalo dost práce vypracovat se na vyžranej pupek – a víte vy vůbec, kolik takové vyžrání pupku stojí peněz?? Nevíte. Tak hrc ho světu na obdiv!

 
MirkaP.  24.06.11 16:17

Slečna v hnědém tílku asi dělala gymnastiku. Naše děti této postavě říkaly MRKEV a opravdu hodně gymnastek jí má (ovšem ty boky tak musí být založeny už geneticky).
Dnešní várka fotek fakt soda, zejména ty prádelní.

 
Marianna  24.06.11 16:24

Cheche, ta oranžová paní, to je takovej ten kolór blokynk, ne? To se teď děsně nosí :D :D

 
city
17 příspěvků 24.06.11 16:28

Víťa: třeba jo, ale já si nejsem úplně jistá. Asi profesionální deformace.

 
sabuu  24.06.11 16:31

neuvěřitelná nesoudnost…nic víc.

 
Víťa  24.06.11 16:40

City: Je to screenshot, nefunkční lišta pro přehazování stránek by na něm byla zbytečně, pokud by šlo o reklamu. Ale hlavně pokud čteš Peklo, musíš vědět, jaký má Ada vztah ke slovům nezaměnitelný/u­nikátní/osobi­tý pokud je někdo použije na popis riflí a triček. Já nepochybuju ;)

 
Georgina  24.06.11 16:49

„Schválně jestli bokovky stihnou vyjít z módy a zase se do ní vrátit, aniž by si toho (středo)školačky všimly.“

Proti tomuto tvrzení bych si netroufala sázet.

Oranžová: Vysvětlete mi, při jaké příležitosti si někdo obleče sako a podpatky, ale nechá doma prádlo???

Skoro to vypadá na svatbu, v tom případě chudák nevěsta. Paní spíš než aby šířila pohodu bude širokému příbuzenstvu zvedat adrenalin.

 
Klair  24.06.11 16:53

Nedávno jsem viděla několik luxusních kousků, tak aspoň popisem, at zvednu náladu… nemám odvahu fotit

Paní v černých letních šatech s malými bílými kvítky. šaty bez rukávů. Vlasy nakrátko, ale „nevoživený“. červený pásek. červené kožené boty. červená kožená kabelka

paní, která byla velmi tlustá, ale to mi došlo, až když jsem začala zkoumat, co že je na té šmrncovní babě vlastně divného. Vzorovaná sukně pod kolena, halenka, pásek, sáčko

vídám letní šaty. Na václaváku je jich dost. A je to skvělé :)

 
city
17 příspěvků 24.06.11 16:56

Víťa: no právě, tyhlety zamaskovaný reklamy nesnáším nejvíc – aby se vlk nažral (aukro zaplatilo) a koza zůstala celá (čtenáři si mysleli, že to pokračuje jízlivý článek). Ta věta tam totiž vůbec nedává smysl. Ale už toho nechám, asi to tak není, určitě to tak není. Skryté reklamy jsou proti etice jakékoli publikační činnosti (a ve slušných médiích i proti pravidlům). Měla jsem s tím co do činění a jsem na to alergická. Ale už to nebudu řešit, tohle asi není ten případ. Omlouvám se za OT, ale ono se to tady v té záplavě příspěvků ztratí.

 
city
17 příspěvků 24.06.11 16:57

Ta paní v oranžovém zřejmě podprsenku má, pod tílkem se jí rýsuje takový ten šev (aspoň se mi zdá). Asi takovou tu bezramínkovou, hodně volnou a nic nedržící. Jinak na mě taky působí jako zvedač nálady.

 
Tina  24.06.11 17:01

Slečna na prvom obrázku má top so zaväzovaním za krk alebo halterneck, takisto ako slečna na treťom obrázku, takže spredu to nebude také zlé, nie je to top bez ramienok. Ale aby toho nebolo málo, vidno jej aj tie nohavičky ako tu už niekto podotkol.

 
city
17 příspěvků 24.06.11 17:07

ještě si neodpustím poznámku, když už jsem si neodpustila ty komentáře výše: proti sponzorování blogů nic nemám, ale měli by být dobře označeni. Někteří mí oblíbení blogeři jim čas od času věnují „blogerský post“. howgh

 
city
17 příspěvků 24.06.11 17:10

uff, omlouvám se za nesmyslné věty, jsem už myšlenkama úplně jinde. Označeni by měli být sponzoři a jde o sponzorské posty.

 
Ada Pekelná
770 příspěvků 24.06.11 17:14

City: není to žádná skrytá reklama. Jen mě namíchlo, že tam napíšou „nezaměnitelný“ styl a k tomu dají, co asi, modré džíny a tričko! S takovou nezaměnitelností ať se jdou bodnout všichni, kteří ji nosí.

 
Mayim
233 příspěvků 24.06.11 17:14

Klair: něco podobného jsem dneska viděla na zastávce; bílo-zeleno-růžovo-kdovíjak květovaná sukně (ale šílené to nebylo ani v nejmenším), béžové lněné sáčko s tříčtvrtečním rukávem, světle zelené tričko pod tím. Bílá kabelka. Uznávám, trochu to zazdila bílými trekovými sandály (ale aspoň superčistými, zjevně byly nové; a nerušily tolik)

 
Katka  24.06.11 17:17

Teda já dneska bleju nejvíc z těch ponožek v těch sexy jehlovejch podpatečkách (anebo už jsem otupělá a zvykla jsem si na prádlo v ulicích..?).
Vážně nechápu, jak někoho může napadnou tohle nosit jako přezuvky. Až slečna vyroste, tak doufám, že se za tohle bude stydět… anebo taky ne a její oblečení bude gradovat do ještě větších hnusů. Ach jo…

 
Maja  24.06.11 17:35

Máme ve městečku takové dva bezdomovce, chlapa a ženskou, co to spolu táhnou na parkovišti u supermarketu a ta ženská chodí normálně oblékaná lépe, než tadyti na fotkách. Prádlo jí nekouká a dokonce je občas i barevně sladěná:D

 
seznam.mih  24.06.11 18:43

OMG!

 
Johanna  24.06.11 19:14

Už jsem tak otupělá, že se mi už snad u toho čouhajícího prádla ekluje jen když z té podprsenky leze cedule. Opraná a zašedlá, samozřejmě. Ostatně, lezoucí cedule, bez toho se snad ani neprojedu tramvají… Ti lidé nemají zrcadlo?

 
Alena Čechová  24.06.11 19:55

Nechci zavádět debatu do pekelných offtopiců, jen bych ráda dodala ke své poznámce k postavě dívky, která to schytala za podprsenku a jehlové podpatky: chtěla jsem jen kvitovat, že dívčina figura nepřipomíná panáčka Michelin, jak je v její generaci adolescentů už téměř pravidlem. Poměr boků a ramen nekomentuji, sama vypadám dost podobně, a to odjakživa a ano, nelze s tím nic dělat. Proto si kupříkladu můžu kupovat pouze zavinovací šaty.

 
mia  24.06.11 20:45

moja matka sa práve na mňa naštvala, že som jej jemne naznačila, že biela podprsenka pod čierne tielko sa nenosí. :/ to som jej radšej nehovorila, že jej žltá farba na vlasoch je tiež peklo. vraj sa mám pozrieť na seba :D najlepšia obrana je útok. no darmo sa budeme snažiť jemne vplývať na okolie a chcieť aby Ada nemala čo fotiť, ked si vaši najbližší nechcú dať poradiť, ešte sa na vás naserú! :(

 
Matka pluku  24.06.11 20:51

K pánovi v MHD: má snubní prsten… To znamená, že je ženatý… Je to něčí manžel… Existuje tedy žena, která se s ním minimálně jednou denně potká ve společné domácnosti, má patrně přehled o tom, co její muž nosí na sobě, možná se i podílí na skladbě jeho šatníku. A proto apeluji!!!! Manželky, uvědomte si prosím, že muži jsou v podstatě jiný živočišný druh a některé věci jim jaksi unikají. Buďte svým mužům očima i svědomím a když se budou snažit páchat podobné zvěrstvo jako tento v módním pekle zvěčněný pán, sdělte jim jasně a stručně, že takto se nedá jít jinam než k rybníku na ryby.
JO! Ta vestička, kterou má onen muž na sobě – to je taky pekelná oděvní součástka. Původně určena pro rybáře. Je to ale samá kapsa a to zdá pánům velmi praktické. Proto se stala z vesty v níž sedávali tiší blázni u vody módní záležitost, která se drží už dobře deset let na žebříčku nejoblíbenějších oblečků u pánů ve věku 60+. To když vidím, dělá se mi zle. Pánové, kteří jsou vesměs celkem slušně oblečení, například: světlé letní kalhoty, nažehlená košile s krátkým rukávem nebo polo tričko…a celé to zazdí ohyzdnou vestou s deseti kapsama, která se prodává pouze v podivných odstínech šedé barvy. A podle mého názoru se hodí akorát tak na to zahradničení, muškaření, houbaření a sběr brusinek.

 
Monika  24.06.11 21:04

No, jsou to všechno pekelné kousky. Nejelpší je asi ta oranžová paní, i když na můj vkus je té oranžové moc (ale boty jsou fakt výborný). Asi nevětší peklo jsou zase ty tangáče vylízající z gatí a v těsným závěsu jsou špidlatý boty místo přezůvek s těma zapranýma fuskama… Pokud něco takovýho není v té škole norma, tak se jí snad musí všichni smát, ne?

 
Iva  24.06.11 21:39

Ado, díky! Nad komentářem u oranžové paní jsem řvala smíchy X-D

 
kolasice  24.06.11 22:16

Hohohohóóhuhuh­chichichííííu­ííííííííííííí­í...........

 
Anča  25.06.11 01:46

Lolitkovka se mi líbí. Nemůžu si pomoct, mladým holkám to sluší. Jen by si to zasloužilo sukýnku pořádnější a kabelku méně umělou… možná jiné boty… Ale jinak nemám problém.

 
honza  25.06.11 03:08

Velryba grónská : Fuj ty hrůzy od Dolce & Gabbana! Určitě se tahle paní nechala inspirovat třeba tímhle  :)))

 
honza  25.06.11 03:11

City: V prvý řadě to chce jedno – nepsat „howgh“…

 
Velryba grónská  25.06.11 09:14

Honza: Smějete se hezky, ale na špatném hrobě. http://www.mezizenami.cz/…alskou-modou …v opačném složení a řádně nasvícené jsem to viděla v sestavě: leopardí sukně + tmavomodrá halenka s květy.

 
Velryba grónská  25.06.11 09:17

Aha, šotek. Doporučuji zvětšit druhý obrázek shora.

 
Lola  25.06.11 09:20

Honza: Nedávno jsem v časopise Proč ne…? (příloha HN) četla reportáž z vily – soukromého sídla Dolce+Gabbana. Doporučuju jen silným povahám a uvařit si k tomu zklidňující bylinné thé.

 
Ošklivé káčátko  25.06.11 10:30

Honza: Ty puntíkaté šaty jsou naprosto úžasné!!

 
Helena  25.06.11 11:57

Matka pluku: já mám pocit, že chlapům vadí nošení pánských kabelek (což tak trochu chápu) a nechce se jim nosit taška nebo batoh na pár drobností, tak mají věci po kapsách. (Nebo v horším případě v ledvinkách, brrr) Takže chápu oblibu vest se spoustou kapes. Bohužel jim to nijak neubírá na hnusnosti. Znáte někdo nějaké neurážlivé pánské zavazadlo menších rozměrů? (Klíče, peněženka, brýle, telefon…) Někteří nosí věci v taštičkách na pásku, ale to mi připadá dobré k džínám, ale ne třeba k letním kalhotám.

 
Lola  25.06.11 12:16

Helena: Když jde do práce, dá si věci do kufříku, a když jde na výlet, má je v batohu. Pokud jde někam, kam se ani kufřík, ani batoh nehodí (nákup ve městě, restaurace, kino), jdeme spolu a dá si to ke mně do kabelky. Fakt netuším, co by dělal, kdyby měl jít někam sám beze mě, protože žádnou pánskou tašku, ledvinku, kapsovatou vestu ani nějakou malou pánskou taštičku doma nemáme. Asi by to nacpal do kapes u kalhot a u saka a co by se nevešlo, zůstalo by doma.

 
Iva  25.06.11 12:17

Jen pro doplnění – proti paní v oranžové v podstatě nic nemám. Pobavila mě ta kresbička přes obličej a trefný komentář o hypnotizování a energetickém vlivu :D. Ten top jí nehezky rýsuje záhyb na břiše, ale jinak je oblečená hezky a boty jsou mňam. Na první pohled to sladění do jedné barvy působí trochu šíleně, ale ruku na srdce, kdyby měla černé vlasy a byla celá oblečená v černé, nikoho by to moc nezarazilo, že? Takže to bude spíš o zvyku.

 
Maja  25.06.11 12:31

No jo, když se chlapi proháněli džunglí s oštěpem, museli mít volné ruce a nic, co by je omezovalo v pohybu. Tak si to zavěšovali na sebe. Ženský zase měly nějaký váček mimo tělo, aby si nerozmačkaly borůvky:D Chlapům to zůstalo, i když už teď nemusí běhat za nějakým šavlozubým cosi. Narvané kapsy nejsou sice hezké, ale kdyby vymizely, přišla bych o nalézání zapadlých drobáků v autobusových sedačkách:)

 
Iveta  25.06.11 12:49

Teda, já si nemůžu pomoct ale na tu paní v Oranžovém se nemůžu vynadívat. Tak za prvé ty boty. TY BOTY. Paráda. A za druhé, bych vsadila svou pravou ruku na to, že je to moje učitelka ze střední.Stejné vlasy,výrazné náušnice, postava. Obličej má podobné rysy ale žel přes to začmrkané to nemůžu říct přesně. Ale jestli je to ona, tak teda to byla vždycky ženská která se uměla obléct. Téměř výlučně nosí sukně a šaty a kalhoty jen zcela výjmečně a jedině s kostýmkem…

 
Lachenauerin  25.06.11 12:57

Lezoucí prádlo je otřesné, zuřivě vzorovaná paní jakbysmet, oranžová paní má navzdory nedokonalostem mé vřelé sympatie a lolitkovská slečna – tam bych vyzdvihla, že se evidentně hledá, jako opravdu, a že má oproti mnohým vrstevnicím podstatně větší šanci se dopracovat k nápaditému oblékání. Největší hrůza je však bezesporu ten polonahý rozvalenec, o tom žádná.

Jako obzvlášť tragickou pak vnímám zejména skutečnost, že (aspoň co jsem si tak stihla povšimnout) právě tito týpci mívají plnou pusu řečí, jak jsou ty dnešní ženské ošklivé-tlusté-křivonohé-neupravené a vůbec celé tak nějak defektní.

 
Lucie  25.06.11 15:31

někdo by té slečně školačce měl říct, že to nejsou BOTY, natož tak školní přezůvky !!!!! tyhle špičátý křusky mě fakt vytáčí

 
Luciaaa  25.06.11 19:13

Veľmi ľutujem, že som nemala príležitosť odfotiť jednu slečnu, ktorú som nedávno videla. Bola to odfarbená blondínka v neprehliadnu­teľnom outfite – leopardí top s extra hlbokým výstrihom v dĺžke do pásu, lesklé legíny a k tomu mega vysoké sandále s prihľadnou plastovou podrážkou na zaväzovanie okolo lýtok s ružovými stuhami. Tá by sa tu skvele hodila :) Ale stála oproti mne a nemohla som ju odfotiť, lebo by si to všimla :)

 
MP Vera
182 příspěvků 25.06.11 19:41

Maja: výborný postřeh! to je vlastní spekulace, nebo z odborné literatury? Nikdy jsem nechápala jak můžou kluci chodit jen tak „nalehko“ a oni zas nerozuměli mé obsesi mít aspoň miniaturní zavazadlo, protože nechápali co všechno tam tak můžu mít…podobně je to možná v případě nákupu potravin – muži jsou do obchodu pro jednu konkrétní věc (=loví), ženy prolezou každý regál a berou co se hodí (=vysbírají les)…nepřestává mě fascinovat jak je ten pravěk pořád v nás. Dovětek pro pořádek: mluvím o obecných tendencích, nikoliv o zákonu.

 
Matka pluku  25.06.11 20:56

Dnes jsem potkala šest mužů ve věku 60+ oblečených do pekelných šedomorových rybářských vestiček. Sledovala jsem také podrobněji, co si k tomu oblékají. Mimo jednoho pána – to byl naprosto ztracený případ, něco jako pán v MHD na fotografii zde: kdyby odložili vestu, byli by to vesměs sportovně/elegantně oblečení a celkově upravení pánové v nejlepším věku, většinou ve společnosti poměrně slušně oblečených manželek přiměřeného věku. Tak já fakt nechápu, co na těch vestách vidí. Klíčky od auta můžou strčit do kapsy a peněženku s doklady manželce do kabelky. V tom, že chtějí mít volné ruce to tedy asi nebude, to by se dalo vyřešit i jinak…nemáte nějaký jiný sociologicko – freudovsko – historicko – psychologický nápad, PROČ SE TENTO ŠEDÝ NESMYSL TAK DLOUHO A VEHEMENTNĚ DRŽÍ V ČESKÝCH ŠATNÍCÍCH?

 
Sibyla  25.06.11 21:30

Děsné, souhlasím, ale všimli jste si taky, že žádná z těch vyčuhujících podprsenek nemá správný rozměr? Všechny trpí tím věčným neduhem: velký obvod/malé košíčky. (Já už jsem tak deformovaná, že to registruji i na ulici). Jediné malilinké plus je, že žádná tu není viditelně zapraná. Aspoň něco.

 
honza  26.06.11 03:40

Ošklivé káčátko : Zcela souhlasím, můj příspěvek ohledně D & G byl myšlen v tomto duchu 

 
honza  26.06.11 04:20

Postřeh:

Vážené a milé dámy,

opravdu mě zaráží, jak často vaše příspěvky ohledně mužů zajedou na tu jakousi „pravěkou“ rovinu. Opravdu nás, všeobecně vzato, máte za takové primitivy?

Nejde prostě něco na někom zkritizovat, aniž by to hned muselo zapadnout na úroveň „nojo voni tohle ti lovci v sobě maj už od šavlozubejch tygrů“?!
Jsem první, kterému se z polonahého pupkáče s roztaženýma nohama dělá nevolno a safari vestičce se v duchu směji také, ale řešit to na freudovsko – historicko – předhistoricko – pravěko – geneticky zažitých rovinách mě připadá trošku mimo.

Ja vím, někdy je to ironie, ale zdaleka ne pokaždé. Udělejte si čas, pročtete tento blog od začátku a sami budete překvapené, jak často se zde ten blahosklonný " pravěko" postoj vůči mužům v debatách opakuje.

 
Matka pluku  26.06.11 06:58

Honza: řešit nedostatečný oděv chlapa s vyvaleným pupkem ve veřejné dopravě na vámi vytyčených rovinách je samosebou naprosto mimo. Řešit to jakkoli jinak je také mimo. Já nic neřeším, jenom se snažím rozproudit debatu, protože se chci bavit. Na tento blog totiž chodím pouze proto, abych se pobavila, případně inspirovala. V podstatě mi vůbec nezáleží na tom abych se dopátrala, z jakého důvodu se mně neznámé osoby oblékají do pro mě nepochopitelných oděvních kreací. Opravdu ne.

„Pravěko“ postoj používám, pokud jsem nucena nějakému chování porozumět a je to nad moje síly. Nejsem-li tohoto porozumění schopna, potom použiji pravěký vzorec. Pouze pro usnadnění pochopení chování lidí!!! Abych o tom nemusela dlouze přemýšlet a mohla se zabývat nějakou užitečnější činností.

 
Janucha  26.06.11 07:15

…TEN PÁN.......MÁ PODKOLENKY...­...........om­g!

 
Sali  26.06.11 07:57

Ty podkolenky jsou evidentně zdravotní, pán pravděpodobně trpí křečovými žilami nebo otoky nohou.

 
Krysík  26.06.11 08:48

Pánovi v MHD kouká „jenom“ břicho, mně už se takhle povedlo zahlédnout i něco jiného- starší pán, kraťasy kratší než krátké, poněkud volnější, seděl pěkně rozvalený s nohama od sebe…a z nohavice koukalo…však víte co…

 
Velryba grónská  26.06.11 09:10

Ať žijí kapsové vestičky! …Když je totiž tomu svému rozmluvíte, nastanou tři možnosti: Buď si bude dávat doklady k vám do kabelky a pak vám bude nadávat, když mu je včas nevrátíte, takže jezdil celý den bez řidičáku, nebo mu vnutíte pánskou kabelku, kterou okamžitě někde zapomene a bude vám nadávat, že kvůli vašim rozmarům musí shánět novou občanku a spol., nebo si pověsí na pupek ledvinku, což se vám bude ošklivit ještě víc než jakákoli vesta.

 
Aduš  26.06.11 09:52

Mě se líbí botky na oranžové paní…chci takové

 
seznam.mih  26.06.11 10:03

takový ty pánský džínový kraťasy, které mají dolní okraj „nohavic“ oztřepený ty bych naprosto zakázala. Krátké jak minišortky u holek to je peklo, když vidím. vadí mi to víc, než když vidím všechny osttaní fau pa na chlapech.

 
Lama_z_Lana
635 příspěvků 26.06.11 10:11

Slečna lolitka dopadla asi nejlépe…akorát…Buď si pořídit delší sukni x punčocháče…Takhle s těmi holými stehny se mi to nepozdává, trošku mi to připomíná ty kompresivní punčochy u pána z MHD. :)

 
katango
1316 příspěvků 26.06.11 10:35

Krysíku, pán má asi rád, když mu kolem franty pěkně fouká.

 
Aranel  26.06.11 10:43

Katango: Zřejmě je opravdu ten správný čas zavést pro pány i sukně!

 
Karolina
193 příspěvků 26.06.11 10:44

Baconeba:
„Nositelky nízkých bokovek ale dostatečně vytrestají následné problémy s ledvinami a bederní páteří.“
teda, ne že by se mi do toho nějak moc chtělo, nedá mi to: Baconebo, jste si jistá tím že víte, kde v těle se nacházejí ledviny? Protože v pánvi to zcela jistě není :) stejně jako bederní páteř mají všechny ženy na fotkách zakrytou a většinou i dívky o kterých říkáme že „jim lezou záda“.

 
Karolina
193 příspěvků 26.06.11 11:16

a aby to nebyl jenom prázdný štěk, ale bylo to i trochu konstruktivní, sesmolila jsem toto: http://tinyurl.com/65qhn8c modře jsou ledviny a močák, zeleně vaječníky. ty vaječníky jsou přiblišně protože krídla pánve mám trochu mimo. nevypadá to nic moc, byla to rychlovka, a ještě myší, občas mi to velice hezky ujelo. ale doufám že se nebudete zlobit když řeknu že mě tento výrok vždy spolehlivě rozesměje :) myslím že to vydrželo z dob kdy byly v módě lambady. nyní se to týká spíš vaječníků.

 
Maja  26.06.11 11:16

Honza: freudovsko – historicko – předhistoricko – pravěko – geneticky WTF? Prosímvás, někdy mě překvapuje, kvůli jakým blbostem jsou lidé na diskuzích schopni vidět rudě a jak dokáží drobnost rozmáznout do neuvěřitelných rozměrů. Můj příspěvek byl myšlen s nadsázkou, mimochodem, opravdu to není žádné freudovské cosi tosi, napadlo mě to na záchodě:D, a protože je to diskuze o životně naprosto nedůležitých věcech, co bych to sem nenapsala. Jak napsala Matka pluku, chci se bavit a pravěk je taková archetypální pomůcka. Přijde mi, že vás hlavně urazilo to, že pravěkem muže házíme do primitivů. Hmm, co je na tom zlého? Já sama sním o zarostlém muži s plnovousem, co se bude v rozedraném kabátě toulat lesem:D. Jestli vás primitiv uráží, tak je to vinou civilizace, co z toho slova udělala nadávku. Ty principy ale fungují a to na obou stranách, a jako ženu mě opravdu neuráží, když je mi řečeno, že jsem sběračka a mám se starat o oheň:)

 
Helena  26.06.11 11:41

Honza, Maja: Maju to možná napadlo na záchodě, ale jsem si jistá, že jsem stejné teorie už leckde četla podpořené celkem solidním daty. Je pravděpodobné, že jsem to tedy četla taktéž na záchodě, protože muž nosí z knihovny spoustu zajímavých a poučných knížek, které pak má třeba i na záchodě. Fakt nevím, co je na tom urážlivého. Ještě před 10000 lety byli prostě všichni muži lovci a všechny ženy sběračky a 10000 let je na vymýcení instinktů velice málo. Zkuste jít se ženskou na procházku lesem, ve kterém rostou borůvky…

 
Helena  26.06.11 11:46

Baconeba, Karolina: ať už bude holky s nahatými zády trápit cokoliv, bude je to trápit až za dlouho, takže už neuvidí tu příčinu a stejně se nepoučí. Myslím, že je dobré působit raději výchovně předem. Nejlíp myslím funguje to, že dotyčná zjistí, že tomu, kterého chtěla oslnit, připadá v takovém oděvu směšná.

 
Alena Čechová  26.06.11 11:59

Honza je normální troll a stále se mu daří zavádět debatu do offtopicových hlubin tak, že si najde nějaký absolutně nepodstatný detail z něčího příspěvku, aby jej rozmáznul. Vždycky se na to někdo chytí.
Rada: ignorujte ho. Už jen ta okolnost, že se nějaký muž dlouhodobě baví sledováním vlastně ženského webu je poněkud podivná a myslím, že debata s někým takovým není prostě podnětná.

 
MP Ann
215 příspěvků 26.06.11 12:57

Karolina: tleskám paní medičce! ten obrázek si vytisknu a pověsím naď postel!

 
tom  26.06.11 13:26

A.Č.: Nerozumím, proč by tohle měl být ženský web?

 
M.  26.06.11 13:41

Doplnenie k mojim fotkám:

Č. 1. – pani v supermarkete- vek by som odhadovala asi na 50. Mala veľmi vysoko vytiahnuté tangáče. Pri nakupovaní sa zohýbala do toho stavu, že jej vyliezla polovica zadku s patričným štedrým výkrojom tangáčov. Top mala mimoriadne voľný a pri pohľade spredu sme mali možnosť vidieť zrhuba tretinu košíčkov podprsenky aj vľavo, aj vpravo.

Č. 2 – obnažený pán v MHD – podkolienky skutočne má. Predpokladám, že boli zdravotné. Na nohách mal obuté žiarivo zelené crocs. V MHD bola celá rodinka, vč. manželky, dcéry/nevesty (v oranžovom vľavo) a vnúčeniec. Boli to cudzinci, odhadom Ukrajinci alebo Rusi.

 
Alena Čechová  26.06.11 13:43

Tom: když já půjdu na web, který se zabývá tunningem aut a budu chlapce buzerovat za pravopisné chyby a nelichotivé vyjadřování se k ženám, bude to dost podobné. Oni mně rychle zabanujou, napřed mne ale zasypou sprškou nadávek. Vlastně má Honza štěstí, že je tady tak mírumilovné klima, čehož on radostně zneužívá.

 
Velryba grónská  26.06.11 14:33

A.Č.: To je jenom takový folklór. Mě tedy mnohem víc vadí marketingová komanda, která mě seřvou na tři doby jenom proto, že si dovoluji nakupovat jinde. :/

 
Helena  26.06.11 14:43

Alena Čechová: ale když tam půjdete kvůli tomu, že vás ty auta fakt zajímaj a u každého druhého příspěvku bude něco o tom, že auto s ženskou za volantem=auto bez řidiče nebo něco podobného, tak vás to bude štvát a možná se ohradíte. A hodně vás naštve, když tam napíšou, že ženská, kterou zajímaj auta, je nějaká divná.

S Honzou nesouhlasím (viz výše) a omlouvám se za off topic, ale v souvislosti s pánem ve vestičce mě prostě napadla problematika pánských zavazadel, která má možná i nějaké souvislosti s mužskou přirozeností týkající se odporu k nošení čehokoli v rukou. Nepřipadá mi to nepodnětné.

 
Alena Čechová  26.06.11 15:23

Heleno, já se pohybuju prakticky výhradně v mužské společnosti a fakt neznám chlapa, kterého by MP zajímalo.
Když budu psát k tunningu (a to bych mohla, protože mám ze spalovacích motorů státnici :)), bude to ok. Vaše vývody ohledně nopšení vestiček mne zajímají a nenapadlo by mne vás za ně napomínat, stejně jako by mne nenapadlo napomínat frajery, co se hecujou proti ženským. Bylo by to jaksi přilejvání oleje do ohně, že. Je to jejich problém a mně do toho nic není, do jejich problémů. Mně zajímá tunning (hypoteticky), zajímavé příspěvky čtu a blbiny přeskakuju. Rejpalové se točí na blbinách a sviní diskusi.

 
Erika  26.06.11 15:41

Každému podľa jeho gusta. Viditeľných 50% podprsenky a polonahý pán je naozaj na zamyslenie sa – ich zamyslenie sa.
Ale u dievčinky s bielou sukničkou by som reagovala inak. No áno, ja by som si to neobliekla. Ale ona je mladučká, má peknú postavu, oblečenie je čisté, podľa fotografie nie je priehľadné a nikde jej nevidno spodné prádlo – tak prečo nie? Len preto, lebo je to z pohľadu väčšiny výstredné?
Pani v oranžovom. Som rada, že vo svojom veku (odhadujem 50 a viac, keďže tvár nie je viditeľná) nemá zle sediaci kostým so sukňou neurčitej dĺžky a „univerzálnu“ bielu blúzku. A body naviac za sandálky s vysokými opätkami. Nie je to moja šálka kávy, ja by som v takomto oblečení na ulicu nevyrazila. Ale nepovažujem to za peklo – je oblečená lepšie ako 99% jej rovesníčok.
A posledná poznámka  – ten odkaz na aukro – tak dokonale využitá irónia je naozaj dokonalou bodkou. Pochopila som ju na prvý pokus.

 
FoxInTheBox  26.06.11 15:41

Helena: K těm pánským zavazadlům – taky se mi zdá, že mít zavazadlo je pro většinu chlapů společenská sebevražda:)
Můj muž nosí tohle: http://www.bushman.cz/…ella-81.html (nosí se to přes rameno, ne v ruce). Přiznávám, že Bushman je u něj modla nejvyšší, ale ty jejich věci včetně tašek prostě na chlapech nevypadají špatně :)
Mimochodem mají i lehké letní gatě z přírodních vláken (hlavně bavlna) – alternativu k orvaným riflovým kraťáskům:)

P.S. Firma Bushman mě neplatí a je mi fuk, kde kdo nakupuje:)))

 
Helena  26.06.11 15:44

Aleno, souhlasím. (Možná jednoho, co znám, by to zajímalo, ale na druhou stranu neznám ani žádnou jinou ženskou, která MP čte.) Mně jen připadalo, že Honzu to vcelku zajímá a nepsal zas tak od věci, tak mi připadalo, že se od módního pekla nemá odrazovat. Třeba se poučí a odteď už si bude kupovat správně dlouhé džíny ;-)

Neberte si to prosím nikdo osobně, už končím, Alena má pravdu, rozpitvávání blbostí sem nepatří.

 
Lessss  26.06.11 17:23

Můj muž nosí pánskou kabelku:  – ano, je to hand made, tak snad nebude shledána pekelnou :) má v ní peněženku, doklady, kapesní nůž a mininářadí, kuličkový deodorant, klíčky od auta a někdy i mobil – jindy ho nosí na pásku.
Nicméně on ji má rád a to je hlavní (vejde se mu do ní dokonce i složená látková taška když ho potřebuji vyslat na nákup – dřív mi nosil pravidelně koupené igelitky).

Otec nosí výše zmíněnou vestu, váží s obsahem asi deset kilo a klidně přiznám, že k němu prostě patří – s kabelkou, byť pánskou, si ho představit neumím :)

 
kiwi  26.06.11 21:23

Pravej CHLAP, dámy, přece nebude nosit tašku – to již příliš zavání ženskou změkčilostí… a mohlo by mu to Na Růžku mezi kamarády společensky přitížit. Rovněž tak se nebude pravej CHLAP zatěžovat nějakým oblíkáním, dyž mu je hic! Nakonec, beztak vypadá jak hotovej Brus Vyliž, tudíž se každá žencká ráda pokochá, no ni?!

 
Poe  26.06.11 21:57

Celou dobu pevně doufám, že na tangách slečny v bílých džínách je stín a nikoliv jiná skvrna …

 
Anka F.  26.06.11 23:11

Kiwi: pravý CHLAP si přece dá všechno do svých kapes u kalhot, ne? kapesníky, klíče od bytu, klíče od auta, doklady, peněženku, mobil, kapesní nůž, oblíbený časopis, svačinu …
všechno se tam vejde! :-)

 
honza  27.06.11 01:42

Maja: Otázku na „nějaký jiný sociologicko – freudovsko – historicko – psychologický nápad“ vznesla Matka Pluku a já jsem to trochu upravené použil právě proto, že mi to rovněž připadalo WTF a to vlastně byla podstata mé otázky.

Mě ony „pravěké“ poznámky osobně neurážejí, byla to jen zvědavost. Asi takhle: je tady pořád dokola poukazováno na odhalené spodní prádlo. Je to hloupé, je to nevkusné atd. a právem to odsuzujme, aly myslím si, že kdybych o tom napsal něco ve smyslu „no co chcete, samice se předvádějí“, tak by záporné palce naskakovaly jak divé.

 
Lenka  27.06.11 08:41

Já mám ohledně rybářské pánské vesty úplně jasno, u nás v Brně ji nosí výhradně revizoři MHD – stávají se tak díky této uniformě značně nenápadní, ale touží se nějak sjednotit (asi odboráři). No takže to je jasné, ten polonahý pán je revizor, který číhá a odpočívá než zatkne další čsrné pasažéry!!!!

 
JaSof  27.06.11 09:57

No peklo. Nejhorší je ten pán v MHD. Blueee…
Na třetí fotce se mi moc líbí ta paní v pozadí – má vzorovanou halenku a k tomu puntíkatou sukni v nádherně sladěných barevných odstínech. Moc hezké.

 
Verufanda  27.06.11 10:05

mno něco teda stojí za to, ale všimli jste si té krásně oblečené slečny, co stojí za paní Oranžovou? má moc pěkné šatky a celkově to vypadá moc dobře:)

 
Lenka  27.06.11 10:45

Ještě jsem chtěla napsat, že je naopak skvělé, že se zde objevují názory mužů. Mě osobně právě jejich názory na módu a pohled na ženy velice zajímají. Takové užitečné nastavení zrcadla z pohledu obou pohlaví. Já když doma někdy ukážu manželovi některé fotografie z Pekla, tak většinou nevidí ty špatné detaily jako já ženská, ale hodnotí ženu jako celek…třeba že má moc veliký zadek k takovým kalhotům, ale až pak si třeba všimne, že tam ty tanga lezou…a bojí se, že to mu zase tak moc nevadí :) Ale je skvělé, když i muži mají styl a módní cit…v opačném případě musí mít vkusnou ženu, která jim nedovolí na sebe navěsit oděvní kousky z Pekla…

 
Lola  27.06.11 10:58

Ohledně mužů naprosto souhlasím s Lenkou a celkově nechápu, proč by měli být muži sledující MP „podivní“, zvláště když:

http://modnipeklo.cz/category/muzi/

Muž může taky :)

 
FoxInTheBox  27.06.11 12:24

Honzo, nikomu tu nevadí chlapi. Ale většině vadí prudiči ;-)

 
Alena Čechová  27.06.11 12:47

Lištičko v krabičce, já na to vyplýtvám takovejch slov a vám stačí jedna věta. Závistivý smajlík.

 
notrends  27.06.11 15:05

ono se řekne to jsou mladí, neberou naše rady vážně, mají zato že jsme nemoderní. Ale není to pravda, např. syn mi říkal že před ním sedí tělnatá spolužačka která nosí zásadně tanga lezoucí z bokovek. že je mu z toho špatně a že si s klukama z ní dělají strandu. A to je mu 19 let. zakže nějaký vkus taky existuje i přes trendy

 
Makinka  27.06.11 15:32

A dělají to všichni http://gofugyourself.com/…girl-06-2011

 
Ijáček  27.06.11 19:23

Já jsem rád, když holkám něco kouká :)))

 
Janiiiv  27.06.11 19:58

http://www.super.cz/…predtim.html
Tohle snad nepotřebuje komentář, leda by tu byl zvracející smajlík… Nevím, jestli mě na tom víc prudí fakt, že ta nádherná bytost má zapotřebí předvádět svoje spodní prádlo, nebo to, že někdo v redakci super.cz to považuje za sexy (seksiiii?) :(

 
Matka pluku  27.06.11 21:01

Ženy, Honza neprudí, v podstatě. Jenom tak píše. Stějně jako já, vy, každý, kdo klepe do klávesnice a posléze odesílá příspěvek. Dyk o nic nejde, jsou to jenom písmenka, tak nač to řešit .........

 
alex  27.06.11 21:18

K tym panskym taskam – uz sa mi podarilo chlapovi vysvetlit, ze napchat vsetko do vreciek fakt nevyzera dobre (rok prace, ale uz sa to skoro naucil :-D), a teraz zacal chapat aj to, ze batoh nemusi byt vzdy idealny…tak sme na „rozjezd“ kupili pomerne neplanovane tuto tasku – http://www.ikea.com/…cts/70166902 . Dufam teda, ze sa casom dostane aj k niecomu kvalitnejsiemu a estetickejsiemu, ale aj toto vyzera napodiv celkom dobre 8-)

 
Baru  27.06.11 21:33

Už ani do divadla se lidé neoblékají vkusně. Včera jsem shlédla nespočet naprosto odporných kousků, které bych si ani na doma nevzala. Připadala jsem si jak víla mezi vodníky. Ach jo :(

 
Konvalinka  27.06.11 21:41

Janiiiv, to Katino tílko je samo o sobě moc pěkné, má úžasný vzor, škoda že se normálně nedá nosit, maximálně na pláž.

 
Tereza  27.06.11 22:33

Na té první fotce to má zavázaný zvláštním způsobem za krkem.

 
Janiiiv  27.06.11 22:59

Konvalinka: Dá se nosit bez problémů, ale rozhodně ne s černou podprsenkou (tělová podprsenka to jistí). I když ten vzor si vyloženě žádá, aby si pod to vzala ještě něco tmavšího, pak víc vynikne.
Mimochodem, docela by mě zajímalo, proč jsem si vysloužila ty palce dolů – vám připadá normální a esteticky únosné mít pod bílým děrovaným vrškem černou podprsenku???

 
Olinka  27.06.11 23:34

Janiiiv: třeba je to za tu nádhernou bytost:-))

 
honza  28.06.11 03:26

Tak tedy něco k některým fotkám…

Fotka c. 2) Nevím, jestli bych tohle zařadil do Pekla. Ano,ach ta podprsenka,ale jinak? Podle mého se dost snaží, kabelka je sladěná s botama a celkově to na pohled žádná hrůza rozhodně není. Jestli se tady začne hodnotit, která výše podpatků je vhodná/nevhodná pro který věk, tak to si pak už rovnou otevřít zdravotně poradenský blog.

Fotka c. 3) Paní vpravo určitě přemýšlela o tom, co si na sebe vezme. Její vkus se mi nelíbí, ale sladěné to určitě je, což se o dalších řekl bych i miliónech našich spoluobčanů říci nedá.

Fotka c. 7) Jak psala Ada – do pasu dobrý, pak už se to veze. Nelíbí se mi podkolenky v sandálech a není mi zcela jasné, co se děje s botou na pravé noze. Působí to na mě dojmem, že si snad omylem koupila pomíchaný pár dvou různých velikostí, kdy levá ji padne perfektně a pravá je o 3 čísla větší. Celkový dojem nic moc, nicméně Peklo je ta osoba v oranžové kostičkárně s keckama a fuseklema ke kotníku hned za ní.

Na závěr Orange Lady: Na té mě spíš udivuje, stejně jako na oranžové paní z Malty, že si k tomu nechá takto nabarvit i vlasy. Oranžovou rád nemám a celkově je to příliš monotónní, ale Peklo to také není. Hlavně se jedná o barvu, být ona celá (mimo vlasů samozřejmě) třeba takhle

http://cache-images.pronto.com/thumb2.php?…

nebo takhle

tak se nad tím nikdo nepozastaví. U těchto pestrých lidiček se podle mého jedná o určitou ujetost a myslím, že tak chodí pořád.

Zbytek co se módy týče nestojí za komentář.

 
honza  28.06.11 03:36

JaSof: Že jsem teď zrovna o třetí fotce psal – já si fakt myslel, že jsou to kalhoty…

 
Verufanda  28.06.11 07:03

Janiiiv – asi ze stejného důvodu, jako jsem já dostala palce dolů za to, že jsem napsala, že se mi líbí, jak je oblečená slečna za paní Oranžovou…nějak tady to palcování přestávám chápat (někdo vysvětlí?)

 
Lenka  28.06.11 08:23

HA-HA-HA nezamenitelný štýl tričko s potlačou+ri­fle+tenisky, to je v dnešnej dobe fakt originál a nehrozí vám, že v niečom tak origoš stretnete na ulicI dalších 100 000 ludí, fakt ne :D
Mamma mia :))

 
Zdenka_P  28.06.11 08:25

K zavazadlům se mi vyjádřila služba na recepci lokálního oddělení Policie ČR takto: My ženy jsme v podstatě velice nedovtipné, když nosíme peníze a doklady v kabelkách. Muži je obtěžují méně často, neb tyto důležité předměty nosí tak, aby jim zcizeny nebyly. Z tohoto pohledu je volání po pánských zavazadlech velice kontraproduktivní. Co kdyby se nám pak policie přetížila?

 
Helena  28.06.11 08:39

Zdenka_P: jej, to mě nenapadlo… Už nikdy nebudu nikomu rozmlouvat plné kapsy peněženek a klíčů! Ještě, žes to napsala včas, je to mnohem bezpečnější.

Když ty kalhoty to většinou dlouho nevydržej a třeba u pěkného obleku z tenké vlny to vypadá FAKT BLBĚ!

 
Helena  28.06.11 08:40

Ale stejně. Ještě nějaký tip na pánské zavazadlo?

 
Konvalinka  28.06.11 09:18

Janiiiv, s tím tílkem je to záležitost osobního vkusu, já sama na sobě nemám ráda přílišné vrstvení a nedovedu si představit, že bych si pod ně oblékla jiné tílko nebo tričko. Pokud to někdo jiný dokáže vkusně zkombinovat, tak proč ne, já se přiznám, že bych to nedokázala, protože tento styl oblékání mi není vlastní. A s tou tělovou podprsenkou by se podle mě nic nevyřešilo, byla by vidět taky a hodně.
A z palců dolů si nic nedělejte!

 
Milan  28.06.11 09:26

Nevím čím to je, ale ta ultrakrátká sukénka s podkolenkami a vysokými podpatky se mi líbí. Jestli to nebude tím, že jsem chlap :-))

 
Velryba grónská  28.06.11 10:03

Milane, to je přímo kontraindikace pro posuzování ženské módy. :-)

 
Bramborka  28.06.11 10:04

Milane, a co ultrakrátká sukénka BEZ podkolenek s vysokými podpatky? Můžete porovnat? Dík!
(Muži mě zajímají, proto jsem tak zvídavá :-)

 
Alena Čechová  28.06.11 10:14

Helena:
Co tohle?
http://www.bata.cz/artikl/81474

 
Helena  28.06.11 10:31

Alena Čechová: ale jo, proč ne, ale já jsem myslela spíš něco opravdu jen na ty klíče, peněženku a brýle. Tohle už je normální taška do práce (vejde se do toho A4), v těch je celkem dobrý výběr.

(Ale děkuji a i za předchozí tipy, i když asi nic nepoběžím hned kupovat ;-)

 
Helena  28.06.11 10:42

Ale když tak koukám k Baťům. Jak by se vám líbil chlap s něčím takovým?
 http://www.bata.cz/artikl/91664

 
Karoleenah
1688 příspěvků 28.06.11 10:43

Helena: http://www.asos.com/…product.aspx?…
Můj táta měl něco velmi podobného, akorát v poloviční velikosti, v tmavě hnědé kůži. Vešly se mu tam právě ty klíče, peněženka, nějaké blbiny do práce jako metr a malej bloček. A nosil ji do úplného rozpadnutí. Vůbec si ale nevzpomínám, kde si ji koupil, dost možná to byl i Bushman, tím si ale vůbec nejsem jistá.

 
Helena  28.06.11 10:47

Doprčic, špatný odkaz, předchozího si prosím nevšímejte.
Pořídila bys(te) svému muži něco takového?

http://www.bata.cz/artikl/91893
(asi jako píše Karoleenah)

 
Ivako  28.06.11 10:59

Mimo jiné jsem se s přítelem rozešla i proto, že dojednávat práci se zákazníkem jel jen v plavkách (velmi úsporných, žádné koupací kraťasy). A to mu bylo okolo padesáti let. Bylo to na stavbu, ale i tak.....

 
Levandule  28.06.11 11:24

Heleno, ten Baťa je podle mě moc pěkná taška, aby chlap v podstatě jakéhokoliv věku netahal těžký svazek klíčů a spol. po kapsách (nesnáším, nesnáším, ne, nezvyknu si). Ale pozor na ten zip na zadní straně, muž shání cokoliv slušného bez něho, protože se postaral o zničení bundy, dost drahé a těžce sháněné (kvůli proporcím onoho muže).

 
JaSof  28.06.11 11:52

Honza: Na tom třetím obrázku to vypadá na krátkou sukni, je tam myslím vidět kousek rozparku. A trvám na tom, že se mi to líbí, i přes ty palce dolů. Paní vypadá na cca 50, nemá na hlavě květák, i přes nějaké to kilo nad ideál nehodila flintu do žita, snaží se kombinovat a do šatníku JEŠTĚ POŘÁD investuje i jinde, než jen v oddělení XXXfuj v Hanoi shopu, což se o mnoha českých padesátnicích říct bohužel nedá.

 
salka  28.06.11 11:56

čtu si to teď (a prohlížím vobrázky) podruhý důkladněji a ten nezaměnitelný styl na závěr mě úplně rozsekal :D

 
Janiiiv  28.06.11 14:55

Olinka: Já nevím, proč bych ji tak nemohla označit. Je krásná, éterická, narozdíl od některých slečen a paní u nás i mimo ČR se umí obléct… a uměla se dobře „prodat“ – pokud si dobře vzpomínám, někde v TV řekla, že od dětství miluje Toma Cruise a díky tomu ji pozval na rande. Když já tady řeknu, že se mi líbí Jan Budař, pomůžu si? :D
Konvalinka: Tělová podprsenka se pod tím ztratí. Taky proto je nejlepší pod bílé oblečení, nebude mlátit do očí jako bílá (nebo nedej bože černá). Já sama bych to použila jako „vestičku“ a vzala si pod to barevnou košili/halenku/trič­ko s krátkým i dlouhým rukávem. Nebylo by to na tohle počasí, vím, teď bych pod to vzala tekné tílko nebo tu tělovou podprdu. A ne ty harémový kalhoty, zbytečně jí to deformuje krásný štíhlý tělo.

 
MP Ann
215 příspěvků 28.06.11 14:56

K tomu koukajícímu prádlu… Mnoho z vás tu v diskuzích k předchozím článkům psalo, že na léto jsou nejvhodnější bílé košile nebo tuniky (vzdušné, z jemného a prodyšného materiálu…). Na tento popud jsem si jich pár koupila, ale zjistila jsem, že nevím, co nosit pod ně. Pod halenkami bílých a béžových barev totiž vždy prosvítá prádlo. Asi jsem moc stydlivá nebo co, ale nemám tu odvahu si pod to oblíknout jen tělovou podprsenku (která je taky vidět) a tudíž si natáhnu bílé tílko. Nosit ale v parném létě 2 vrstvy mi připadá moc.
Co s tím? Co pod bílé halenky v létě nosíte vy? Je takto prosvítající prádlo taky peklo?

 
Kuřátko  28.06.11 15:03

Nedávno jsem v metru viděla slečnu a ta by se sem opravdu hodila. Pokusila jsem si zapamatovat její šílenou kombinaci oblečení a doplňků, ale myslím, že jsem na něco stejně zapomněla (foťák v mobilu mám bohužel k ničemu). Takže: Bílé krajkové tričko s dlouhým rukávem, celé průhledné, pod ním bílá podprsenka. Přes to šedá šusťáková vestička lemovaná „kožešinou“. Jasně žluté gelové nehty, černá kabelka se střapci a stříbrnými přezkami nějaké „velké značky“, střevíčky zdobené štrasem. Od pasu dolů si už nepamatuju nic, mám dojem, že tam byly nějaké černé legíny a ještě něco růžového. Po chvíli vytáhla mobil v nějakém zlatém pouzdře a jala se poslouchat hudbu ze sluchátek ozdobených velkými štrasovými trojúhelníky. Asi si slečna potrpěla na luxus :-))

 
Lachenauerin  28.06.11 15:19

Ann: A zkoušela jste takové to „neviditelné prádlo“? Mám s čím čerstvou zkušenost, sháněla jsem ho kvůli novým letním šatům, které jsou hodně tenké a normální prádlo pod ně vzít nejde.
Jinak myslím, že asi nejde úplně o to, aby vůbec nebylo poznat, že nějaké spodní prádlo pod takovou halenkou máte, to snad každému musí dojít, že pod tím člověk nechodí nahý.

 
Lachenauerin  28.06.11 15:20

Zkusila jsem to najít na webu, je to přesně tohle (snad se odkaz povede):

http://www.moda.cz/…_pradlo.html

 
Velryba grónská  28.06.11 15:41

Lachenauerin: Hezké, ale ty prostřední dvě holčiny mají to prádlo zatraceně viditelné! Tak bachratá prsíčka pod šaty bych nechtěla ani zadarmo. :-)

 
Zdenka_P  28.06.11 16:19

U „neviditelného prádla“ se podle mě netrefili ani odstínem ani tvarem. Skutečně profi prezentace!

 
Aranel  28.06.11 16:37

Souhlasím, ta Asiatka je hodně mimo.¨
Ann: Myslím, že je přece jenom léto – když budeš mít hladkou, bílou, čistou, dobře sedící podprsenku pod bílou košilí, nezdá se mi na tom pranic pohoršujícího (u té „tělové“ bych váhala právě kvůli nesladěnosti barvy podprsenky s kůží).

 
MP Ann
215 příspěvků 28.06.11 16:48

V Marks and Spencer jsem se na prádlo dívat ještě nebyla,no snad to někdy vyjde. Z modelek je nejlepší te černoška.
Jinak mě ještě napadlo… některé bloggerky nosí pod bílé triko schválně kontrastní prádlo. Mě to přijde takové kolotočářské, co vám? 

http://lh4.ggpht.com/…IMG_3261.JPG

 
Matka pluku  28.06.11 16:48

Hledala jsem odpověď na otázku „jak to maj ti chlapi dělat s těma všema krámama, které potřebují nosit s sebou“ a odpověď jsem našla v knize Nová velká kniha etikety od Ladislava Špačka. Ten zmiňuje ve zkratce asi tolik: muž by měl mít všechny věci, které potřebuje, při sobě. Proto má sako pět kapes a víc a kalhoty další tři. Píše také o pánské kabelce jako o praktické záležitosti, s níž však chlapi mívají problém – nejsou na ní většinou zvyklí a tak jí snadno někde zapomenou.
A nyní si dovolím citovat: „Muž by měl zvláště dnes, kdy elektronika je pro každého samozřejmostí, nosit diář v mobilu, místo tlusté peněženky jen tenkou platební kartu a klíče buď viditelně (street móda), nebo na pár klíčů každý muž na sobě nějakou kapsu najde.“
Takže otázka nezní „kam to všechno dát“ ale „proč to s sebou tahat“.
Já jsem si z toho vyvodila, že například můj přítel by si měl vystačit se třemi kapsami u kalhot: v jedné mobil, ve druhé klíče od auta a od bytu, v kapse zadní slabé pouzdro na kreditku a doklady. Pokud však bude chtít vláčet i nějaký jiný fetiš, například odporné tlusté pouzdro na doklady, které vlastní minimálně dvacet let a je opravdu odporné, bude muset přeložit náklad do pánské kabely a jak ho znám, nebude se mu to zamlouvat.
Po přečtení rad pana Špačka jsem totiž došla k závěru, že víc toho muž opravdu nepotřebuje. Končím s nošením a opatrováním jeho dokladů, mobilu a peněženky ve své kabelce. Takže buď přítel ubere „potřebných“ věcí a vystačí si s vlastními kapsami...... nebo nafasuje kabelku.

 
MP Ann
215 příspěvků 28.06.11 16:49

*Mně (sorry)

 
Dahllie  28.06.11 17:29

to „neviditelné prádlo“ mimo jiné také nezvládlo vhodné velikosti pro modelky. přepůlená prsa, odstávající kostice. jak tohle může být propagace, když je to špatně

 
Olinka  28.06.11 17:48

Přítel si koupil pánskou tašku na věci do školy – tedy formát A4, obyč látková, spíš sportovní styl, pravda u stánku. Nosí ji každodenně tři roky a jde to na ní hodně vidět – navíc ji dost zatěžuje, i několik kg… Ráda bych mu dopřála novou, ale ani mně, ani jemu se nelíbí takový ten styl surová kůže, z hladké kůže mi to přijde zas moc podnikatelské a nóbl (navíc to bude asi dost drahé). Je to opravdu těžké. Mmch, to s tím „hele, vem mi k sobě prosímtě peněženku“ znám taky a rostu – když si vezmu prudce elegantní menší červenou kabelku, tak akorát na mé věci a malou vodu a on mi tam souká tu svou přerostlou mrchu, ve které tahá milion zbytečnosti, těžké je to jak sviňa – „ne, nemůžu si to dát do kapsy“ – když mu to tahám, tak s tím aspoň taky platím :-))

 
Aranel  28.06.11 17:58

Ann: Mně taky. U té druhé fotky jedině kdyby ta podprsenka měla široká ramínka a byla třeba za krkem na velký uzel; ale jinak si prostě nikdy nejsem jistá, nakolik je to záměr a nakolik kolotočářství.

 
Foxik  28.06.11 19:19

http://www.prozeny.cz/…a-tajne-tipy-

Zila jsem v domeni ze mam prsa 85 B- a po shlednuti tohoto clanku jsem vytahla podedenou podprdu 80 C a je mi mala:D takze bych rekla ze budu mit tak 75 D. MAzec holky, shlednete to:)

 
Natálka  28.06.11 19:30

Ann: Pokud si vezmeš tělovou podprsenku tak pokud ta věc není vysloveně háčkovaná, nebo totálně průsvitná, tak pod bílým trikem/halenkou prostě vidět nebude.
Samozřejmě podprsenku bez krajek a jakýchkoli ozdob, ideálně takovéto „bezešvé“ prádlo (seamless), to je fakt bez problémů. Taky musí ale dobře sedět velikost, aby z toho nevylejzaly prsa nahoře.
Myslim, že v Marks and Spencer mají ideální nabídku, tam si vybere každá. Pak ještě v Debenhams a v Tescu mají značku DIM, s těmi mám dobrou zkušenost…

 
Dahllie  28.06.11 19:53

Foxíku, víc najdete třeba na webu spravnapodprsen­ka.cz nicméně jinde se zase dočtete, že úzké obvody jsou placená infiltrace zahraničních obchodů, které chtějí zničit český prádlový průmysl s velikostmi 75A-90D, které prostě padnou všem :-D

 
Helena  28.06.11 21:00

Matka Pluku: do kapes se dá nacpat leccos, ale s brýlemi mám problém. Já třeba nosím dioptrické sluneční, takže s sebou neustále tahám futrál s brýlemi a přehazuju je, táta zas na čtení (ty jsou trochu neší, uznávám).

Foxik: No o podprsenkách se má psát jinde (na fóru), ale 90 %??? To přece není možný… To doma nikdo nemá centimetr? A hlavně: to vážně nepřijde nikomu divný, že to pod prsama odstává??? Ale aspoň začínám chápat, jak jsem mohla podědit několik pěkných podprsenek po mnohem hubenější spolubydlící s mnohem většími prsy.

 
Georgina  29.06.11 08:46

Tělové prádlo pod bílým oblečením narozdíl od bílého obvykle neprosvítá. Nejde o úplné sladění odstínů s kůží, ale bílé prádlo má větší sytost bílé a proto svítí i přes košili, tělová je neutrální nevýrazná barva, kterou překryjí i světlé barvy.

 
mummy  29.06.11 09:38

Keď sa na tie fotky pozerám, tá slečna v žltom tope si ho náhodou len neskúša? Vyzerá to ako v obchode a možno mala oblečené normálne tričko, v ktorom jej (nepadnúca) podprsenka nebola vidieť. Dávam jej benefit of the doubt (ani za nič mi nepríde na rozum, ako sa to povie po slovensky).

 
Janina  29.06.11 10:07

Já nosím hladkou tělovou podprsenku téměř pod jakékoliv oblečení. Mám jednu klasickou a jednu bez ramínek pod šaty a topy. Krásně se schová i pod bílým tričkem. Pokud by ale šlo o nějaký vyložené průhledný vršek (viz. fotka Katie Holmes), asi bych to vyřešila bílým tílkem. Tělová podprsenka totiž nevypadá na pohled moc hezky a v tomto případě by to byl spíše nepovedený pokus o její skrytí.

 
eveli17  29.06.11 10:14

Mummy: in dubio pro reo sa to povie. Pri pochybnosti v prospech (obvineného).

 
Olinka  29.06.11 11:25

Mummy: ale nic to nemění na tom, že jí zapínání podprsenky povážlivě šplhá nahoru…

 
Arry  29.06.11 14:53

Hlavně se musí zdržovat ten dokonalý muž výhradně v místech, kde berou karty, jinak je v haj… háji:-D

 
Superstar  29.06.11 15:02

Prosba! Zakažte někdo prosím ty HROZNÉ 3/4 vyblité kalhoty!!! O víkendu šla po chodníku skupinka lidí,staří i mladí.99% z nich mělo na sobě tu 3/4 hrůzu.Když ne látkovou vyblitinu,tak aspoň riflovou. Pak jsem autem popojela, a opět na zastávce další příznivci těchto kalhot.A pak další a další…To fakt v obchodech není k dostání jiný typ kalhot? Sukně či šaty jsou pro tyto pekelníky asi sprosté slova:-(

 
tom  29.06.11 16:05

Ono s těmi kraťasy to není tak jednoduché… chápu, že do města nepatří, a já je taky do města nenosím, ovšem pokud si někdo z mých kamarádů kraťasy vezme (lépe na kolena, než ty 3/4), tak na ně blbě koukat nebudu.

 
Tee  29.06.11 16:05

A teď si představte, že já s podobnými spolužačkami chodím do třídy a potkávám je snad na každém kroku (nejspíš ví o mé nejhorší noční můře a pronásledují mě). K tomu všemu (trička průhledná jak sklo, ještě podle mě nošené zadkem dopředu, takže je vidět pod úžasným krajkovým hnusem, ještě smyslnější krajková podprsenka, nebo jiné skvosty jako tričko nošené alá šaty = fakt sexy a nucený sedánek u psychiatra) na sobě mají řekla bych veškeré zásoby make-up (u) na světě v té nejoranžovější barvě, co existuje (skvělý typ pro paní v oranžové, napadlo mě, že si v únoru neužila maškarních plesů) a vlasy vyčeané do výšek, že připomínají mě ve školce, kdy děsně frčela fontánka. O podpsenkách a kalhotkách vylízajících všude tam, kde to opravdu není nic slušného se raději ani nebudu zmiňovat (právě jsem svačila a udělalo by se mi špatně).m Když potom nasednu do autobusu a sedne si vedle mě chlápek s rozhalenou košilí, nedoplými kalhoty a postrádajícím kapesník, takže neustále posmrkuje, nebo si nenápadně přidržuje nos rukou, dostávám amok, a jsem štěstím bez sebe, když o pár zastávek dál můžu z tohoto pekla konečně vystoupit. Docela mě fascinují i malé dětičky oblečené celé v kolekci H&M Hallo Kitty, prostě jen růžová to může být! Myslím si, že v ČR najdete asi tak jen každého 500 hezky oblečeného člověka, jinak je to samý flitr, děsné podpatky (samozřejmě si nezapomeňte vzít ty na největším šteklu, aby jste viděla svět z ptačí perspektivy a měla, co nejvíc zlomenin), podivné kabelky, podivná trička (kdy se největším módním trendem stala trika s výstřihy k pasu, jsem totálně out) a hlavně všechno nakoupené v jednom obchodu, co pak vám nevádí vidět někoho jiného v tom stejném oblečení, ještě, když mu to sluší 100 násobně víc?

 
Rahja  30.06.11 09:12

A tady je další inspirace Módním peklem http://www.prozeny.cz/…ylu-obleceni

 
kiwi  02.07.11 21:59

Ann, tak já na rozdíl od předřečnic (Natálka?) zvolila do tenký bílý košile podprsenku bílou, a schválně jsem vybrala hezkou, zdobnou krajkovou. Tílko dospod nebrat, to bych zdechla…
Pokud je podprda pěkná (a zachovalá!), pod tenčí látkou naopak zdobí… ač jsem téměř nad hrobem, klidně to prádlo přiznám – páč bez něj by to bylo, věřte mi, daleko horší :-))

 
  21.07.11 19:09

Sebevědomí některých lidí nezná hranic. Poslední dobou se mi zdá, že čím víc má slečna nebo mladá paní kilogramů, tím větší má sebevědomí. Tomu muží bych doporučila, aby si, stejmě jako má lýtka stažená elestickými punčochami, navlékl na břicho elestický pás na stažení. Byl by stejně legrační a navíc by ještě ladil:-D

 
  21.07.11 20:10

a sobě bych doporučila se vrátit do školy

 
mummy  24.07.11 12:08

http://wanda.atlas.sk/…/758771.html

 
katango
1316 příspěvků 24.07.11 12:23

Fuj.

 
Olinka  24.07.11 13:45

Tak a máme potvrzené, že jste tu všecky mimo a sto let za opicema a vůbec – jak si můžete dovolit ty dámy na fotkách kritizovat, když nejenže jdou ve šlépějích, ale dokonce předbíhají světovou módu! Fuj, všichni se styďte a příště chci pod stylem dobrý den, kozy a podprdu ven vidět jen samé pochvalné komentáře.

 
Werus  24.07.11 14:07

Mummy: tak to snad neni pravda.....to mi hlava nebere.....

 
Mia  24.07.11 14:48

Chápu jemně přiznanou podprsenku, například vykukující krajka luxusní podprsenky ve výstřihu k patřičné příležitosti. Vykukující ramínka u tílka ve volném čase toleruji i občasné vykouknutí okraje zadního dílu (stane se) ale tohle je fakt, fakt moc. Jdu se zahrabat, ve svých 21 letech sem nejspíš pruderní, zapšklá stará panna!

 
Karolina
193 příspěvků 24.07.11 15:05

Mia: ber to tak, že holky s lezoucíma podprdama budou ty kchúl, a na nás, zaprděné závistivé konzervativní panny zbudou zaprdění závistiví konzervativní panicové, kterým se to též nelíbí. A že jich je :)

 
Nachty  25.08.11 16:21

A všimli jste si, že má pán k holému pupíčku pěkné podkolenky? Netuším, jestli jsou zdravotní a tudíž nevyhnutelné, fakt padnou.. :o) A ještě mi přišla zajímavá slečna v pozadí na obrázku u okolenkované lolitky – má efektně sladěnou mikinku s dětskými sandálky a ty vysoké ponožtičky do toho.. super! :o))

 
Bella  28.10.11 14:52

No, jednou měl jeden můj spolužák čouhající spodky, na kterých bylo napsáno: Pomáhat a chránit. Za tu hodinu (chemie) jsme s kamarádkou byly několikrát napomenuty, ať se laskavě přestaneme pořád smát.

 
Pavlik12  04.06.12 00:23
jiný pohled

Teda dámy .. :-) Jsem chlap, 28, šťastně zadaný … a když slečně na ulici trochu koukají kalhotky nebo podprsenka tak se mi to prostě líbí a přítelkyně se takhle pro mě občas také oblékne.

Takže mírně s tím hodnocením, co se nelíbí Vám, může se líbit jiným ;)

 
miska123
24 příspěvků 27.08.12 22:10

Jenže když tak chodí holka po ulici, tak trochu ze sebe dělá laciný sexuální objekt, co ji sice nemusí vadit, ale může to být nebezpečné.

Poslední rychlovka

Přijďte se podívat na vánoční bazar:https://www.facebook.com/events/709924272425601/?source1 v Praze... Celý článek

Poslední článek:
Móda pod kůží

Když jsem se dozvěděla, že Michaela Mathonová, která získala druhé místo v soutěži Hamé Sweet Fashion, studuje v Brně, bylo mi jasné, že se s ní musím co nejdřív sejít. Pozvala jsem ji do kavárny, položila před ni diktafon a skoro dvě hodiny jsme si povídaly o soutěži, o škole, praxi, látkách, nové kolekci a budoucnosti. Celý článek

TOPlist