Experiment

17.09.11 | autor Ada

Jelikož diskuze pod reportáží ze skleněné akce konečně utichla (nechtěla jsem rušit tím, že vám do toho vpadnu novým článkem, protože se tam sdělovaly dost zásadní informace), je čas postnout nový článek.

Co se diskuze pod tímto článkem týče, zkusíme si malý experiment, a sice přísné dodržování pravidel. To znamená diskutovat pouze k tématu, nehádat se, nepsat dokolečka, co už bylo řečeno, nereagovat na něco, co jste si do článku domysleli. Budu zřejmě muset mazat, v tom případě nekřičte a nedohadujte se (což je ostatně pravidlo číslo 7). Za pár dní vám dám anketu, ve které se vyslovíte, jestli vám víc vyhovuje neřízená diskuze, nebo diskuze moderovaná.

V diskuzi pod tímto článkem ještě diskuze samotné a tento experiment nerozebírejte!  Na to bude místo pod vyhodnocovací anketou.

A teď už k tématu tohoto článku, jímž jsou experimenty módní. Neřízená kreativita na vlastní či cizí osobě nebo při tvorbě často dopadá jako pokusy malých chemiků: co se stane, když dám do skleničky sodu bikarbonu s červeným potravinářským barvivem a zaleju to octem? (Doufám, že to teď někdo nezkusí se skleničkou postavenou na bílém tričku a pak to neprodá na Fleru.)

Kecky na podpatku už tu několikrát byly, ale značkové za 200 eur ještě ne! (Sleva z původních 395, nekupte to.)  Výsledky křížení a šlechtění mohou být sice fajn (jinak bychom neměli pšenici, brokolici, závodní koně ani modré andulky), saténová teniska na podpatku mi však přijde jako slepá ulička. Kam se to dá nosit? Napadá mě akorát street dance, který se ovšem na šteklích dost dobře provozovat nedá; vtipný prvek do promyšleného street fashion outfitu; harajuku.

Zdroj: http://www.shop-eu.puma.com/Women/Footwear/High-Cuts/High-Heel-Clyde-Satin/886260,en,pd.html&cgid=13180#!i%3D10%26color%3D04_deep_purple

Východoevropským zákaznicím bych to přirozeně doporučila s něčím takovýmhle jako sportovní eleganci.

Experimentální kombinování stylů je ostatně zdejší specialita. Na sobotní vyběhnutí do bazaru s mobily volíme eklektickou kombinaci lounge wear, vintage a military kousků.

Fotila čtenářka Sia

Další oblíbený pokus: vejdu se do toho ještě? Archimédův zákon je ovšem neúprosný: narveme-li těleso do kalhot o číslo menších, vybublavší kapalina stejně prozradí skutečný objem tělesa.

Fotila čtenářka Madietta

To ovšem není jen český problém. Vyspělý svět tloustne, leniví, ale přiznat si to nechce, a v duchu uvolněného trendu a všeobjímající tolerance se obléká tak, že z toho pak okolí vypadávají oči z důlků.

Jeden Stockholm:

Fotila čtenářka Bitterfitta

 

A opět Česko. Čtenářka, která kasičku vyfotila, mi napsala, že jeden přiopilý účastník akce skutečně neodolal a hodil tam korunu.

Fotila čtenářka Eva

Mě by asi  při zkoušení plavek napadlo, že když je nemají v mé velikosti, nebudou zřejmě pro tyto velikosti určené. Někomu to holt nevadí a prostě si vezme menší. No a co, že jo.

Fotila čtenářka Glace

Někdo je natolik chytrý, že místo experimentů na vlastní osobě przní jiné. Mluvím samozřejmě o stylistkách, pokladech českého módního světa. Co bychom si bez nich počali? Čtenářka Denisa mi poslala odkaz na proměnu ze serveru Myženy.sk s dotazem, jestli se mi nezdá, že Janka po proměně nějak zestárla. To bych neřekla, ovšem přeplácali to teda důkladně. (Mimochodem, skutečná nadčasová elegance ani neomlazuje, ani nezestařuje, ale prostě vypadá dobře v každém věku.)

Vizážistka i kadeřník to zvládli, Janka není zmelírovaná a zmalovaná xmrti, hladké vlasy jí moc sluší a vypadá mnohem lépe než ve své původní neupravené podobě. Návrhář Vlado Morávek, kterého pověřili, aby Janku oblékl, se však příliš nevytáhl a uvařil východoevropskou pizzu z rohlíků, kečupu, eidamu a gothaje.

Foto: andreazavarsky.com, převzato z http://myzeny.tvnoviny.sk/clanok/sekcia/krasa/stan-sa-hviezdou/janka-po-zmene-imidzu-ukazali-sme-jej-ze-je-krasna.html

Chystám se už nějakou dobu napsat článek o minimalismu, protože to je módní styl, ze kterého bychom potřebovali pořádnou lekci. Snad bychom se potom zbavili toho nutkání tvořit až do úplné křeče, kdykoli jsme k nějaké tvorbě vyzváni. Z toho, co stylista na Janku navěšel, bych vzala sukni nebo halenku a zbytek, především široký opasek zavěšený v podbřišku (jak si může někdo myslet, že to vypadá dobře?!) a lesklou kabelku, bych bez milosti vyhodila. Celek bych pak postavila buď na sukni, kterou bych radikálně zkrátila (na videu je vidět, že sahá až někam k lýtkům) a vybrala k ní jinou halenku (bez nápadného zdobení a spíš barevnou), nebo na halence, ke které bych dala jinou sukni. Při sestavování bych si na rozdíl od pana Morávka všimla, že Janka je štíhlá, a nedělala z ní podkasanou krabici.

Nebo bych to rovnou vyházela všechno a našla něco jednoduchého, ležérně elegantního, v čem se dosud mikinová Janka bude cítit dobře, což u téhle třpytivé ukrajinské pseudoelegance nehrozí.

A ještě jednu kategorii experimentů jste mi teď v mailech připomněli: prodejci oblečení moc rádi zkoušejí, co všechno si ještě necháme líbit.

Čtenářka Hanka si všimla, že v obchodech Stilago a Bonprix nabízejí úplně stejné šaty.

Screenshot z http://www.stilago.cz/index.asp?tn=productview&pid=444641

Screenshot z http://www.bonprix.cz/bc/offer.htm?cat=1.10.114.3.56.1.&pr=113577&p5=14

Na Stilagu je to ovšem značka (Mandarin). Kde se vůbec tato a další značky jako Patrizia Dini, Ashley Brooke nebo Class International, na něž Stilago láká (a které jsou viditelné i bez registrace - pecky jako Tom Tailor nebo Guess uvidíte až po zaregistrování), vzaly? Krátká chvilka pátrání vás dovede k slovinské firmě Studio Moderna, která má pobočky a dceřinné firmy po celé východní Evropě a prodává všechno možné. Začínala na začátku 90. let s Kosmodiskem a dnes vlastní značky, například Dormeo a Topshop (tenhleten, ne ten oděvní). Své produkty nabízí prostřednictvím přímého marketingu (např. v teleshoppingu). Po Kosmodisku a polštářích došlo i na oblečení, takže za tvrzením "jedná se o originání produkty, které k naším zákazníkům míří přímo od výrobce" si nemalujte nějakou firmičku s kvalitní, s láskou šitou značkovou módou, jde o běžnou levnou velkoprodukci. Bonprix očividně nakoupil hadrovité žerzejové šatečky u stejného zdroje, akorát to neumí tak hezky okecat jako Stilago.

Čtenářka Sabina  mi poslala fotku kalhot z Promodu. Stály prý cca tisícovku, hned po přinesení z obchodu je vyprala... a hle:

Fotila čtenářka Sabina

To není originální prvek, ten šev měl být na boku. Jen se jaksi přestěhoval. Sabina mi rozhořčeně psala, že to rozhodně půjde reklamovat. Takže, Sabino, jestli jsi tady, už jsi to zkusila - a jak jsi dopadla?

Takovéhle zmetky se rozhodně nebojte reklamovat, některé závady mohou být sporné, na tomhle ovšem není sporného vůbec nic!

Autor

Ada

Ada začala psát Módní peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou mnoha článků na Pekle.


Reklama

Líbil se vám článek?

Reklama

 Váš příspěvek
 
Alena Čechová  17.09.11 16:42

Podobnou kasičku jsem měla včera před očima v nákupním centru Zličín. Její majitelka byla zruba 17-20 letá dívka, zcela vyplňovala platovou židličku, v níž vězela, a narozdíl od téhle milosrdné ženy měla na sobě též velmi upnutý top, takže opět špekobití live. A samozřejmě džíny s bílým páskem. Vždycky spekuluju, do jaké velikosti se ty džíny v konfekci dneska šijí??
Jako bonus jsem pak mohla pozorovat celulitidu i na zádech, o jejíž existenci na tomto místě jsem do té doby neměla tušení.
Dívka měla před sebou zbytky menu McDonalds. Skoro by si zasloužiila vylepit do nějaké ordinace internisty, jak odstrašující to bylo.

 
Pafka  17.09.11 16:52

Kdysi jsem pracovala na brigádě v obchodě a tam byl jede velmi tlustý zaměstnanec. Nosil jakési tmavé kalhoty, o kterých jsem si vždy myslela, že to jsou tepláky. Pak jsem zjistila, že to jsou džíny - takže se šijí do ohromných velikostí, bohužel. Když se ohnul, lezl mu zadek ven.

 
Frankie
213 příspěvků 17.09.11 16:53

,

Příspěvek upraven 12.11.12 v 14:10

 
Sarah123  17.09.11 16:53

Nevim, jestli nebudu z diskuse vypovezena, ale k clanku se to vztahuje: odkud probuh prislo slovo „stekle“?

 
JarkaJar  30.03.12 11:26

Z němčiny. Vysoký podpatek hovorově = Stöckel [štekl].

 
Sarah123  17.09.11 16:55

Jinak jeste poznamka, kecky na podpatku tu tedy uz byly i za 200 euro, napriklad lonska kolekce Ash apod.

 
Cinkitoo  17.09.11 17:09

Já pamatuju kecky na podpatku Diesel a stály před těmi asi 4 roky nějakých 2300,–. Holt by někdo zasloužil vymáchat hubu v hnoji, aby zažil takové příjemné pocity, jako rozumný zákazník, když tohle vidí. Jinak si neodpustím malé off topic: Byla jsem u státnic a moji zkoušející se na to oblékli takto: 3 muži - džíny + košile, 1 žena - bavlněné triko s „jsemasizkouřená“ vzorem a takové ty vietnamské domácí kalhoty do gumy s různě klikatými strakatými pruhy (kdyby nevážila 50 kilo i s botama, snad bych jí to odpustila, ale takhle…)

 
Blue  17.09.11 17:13

Ta paní v plavkách…nemám slov. To je vážně peklo.

 
Blair  17.09.11 17:16

Toho dublování oblečení jsem si taky všimla, jednalo se o jakýsi červený kabát. Fotka i modelka úplně totožná. Jen se kabát lišil složením, což koukám ty šaty taky.

 
Alena Čechová  17.09.11 17:18

U těch kecek bych řekla, že zřejmě módní průmysl vychází vstříc zákaznicím malého vzrůstu, které podpatky prostě chtějí mít u všeho (expanze do Číny?).
Já osobně bych to neobula, ale dovedu si to představit jako součást nějaké outfitové parodie.

 
mia1987  17.09.11 17:20

Musím říct, že paí v plavkách je opravdová BOMBA a nedovedu si představít jakým typem poruchy zraku trpí její nejbližší okolí, že jí chuděru taklhle nechají vyjít na veřejnost. S klhotama jsem zhara dosti podobně dopadla v H&Mku, kde jsem po usiovném a dlouhém shánění objevila vysněné bílé kalhoty s pukem, které světe div se nebyly cigaretového ani jiného podobně „in“ střihu, každopádně po prvním vyprání jsem z nich mělakalhoty střihu vrtulového -reklamace mě tehdy ještě nenapadla, dobrý nápad. Článek o minimalismu by byl jistě velkým přínosem, ale aby padl tam kam má, musely by se z něho udělat při nejmenším banery na některých oblíbených serverech -třeba na Fleru, nebo některém z oblíbených dámských serverů, nabízejícím řešení všech možných i nemožných problémů, od pokakaného miminka až po předstíraný orgasmus a s ním „související“ možnou nevěru

 
Johanna  17.09.11 17:21

Kromě minimalismu bych možná taky uvítala článek o tom, jak se kam obléci. Absolvovala jsem teď několikero promocí a počet zlatých flitrů a lesklých mini v devět ráno byl extrémní. Asi jsem beznadějně staromódní a prvorepubliková, ale …

 
Nadja  17.09.11 17:25

kecky na podpätkoch sú hnus.fuj.fujky­.Väčším grcom sú už len gumáky na podpätkoch http://damske-ponozky-pancuchy.babybazar.sk/…4103092.html

 
Pafka  17.09.11 17:27

Mě promoce teprve čeká, ale po tom, co jsem viděla na imatrikulaci, si iluze nedělám. Naštěstí budeme mít hábity :-)

 
MarieS  17.09.11 17:28

No ty plavky, to snad neee! Jinak bych se chtěla zeptat, jestli si Ado opravdu myslíte že na východ od nás už je to s oblečením ještě horší. U nás na fakultě jsem spíš studenty z Východu obdivovala. Teda víc jsem si všímala dívek a většinou měly pěkné oblečení, boty, upravené vlasy, nehty atd.

 
monicka
565 příspěvků 17.09.11 17:30

Ta paní v plavkách - skoro nemám slov (ale jen skoro :) ). Chápu, že pro větší velikosti se plavky špatně shánějí, ale jak moc musí být člověk mimo, aby si myslel, že mu něco takového sluší?

A „vystajlované paní“ to sluší až na to oblečení. Halenka se mi líbí, ale to jí ten stylista opravdu dal fialovou podprsenku, nebo mě klame zrak? Vždyť tělová by pod tím vůbec nebyla vidět …

Lidi s koukajícím pozadím nechápu. Asi chtějí, aby jim větralo?

 
Karolka  17.09.11 17:57

Vyraz kasicka jsem slysela poprve, ale je to velmi trefne. Taky vam pripada, ze slecen mezi 17-20 a vahou vic nez 80 je nejak cim dal tim vic? V parku pri behani nebo v telocvicne potkavam zeny 30+…

 
janiz  17.09.11 18:06

Někomu vypadávají oči z důlků, jinému holt pr*el z kalhot… Článek o minimalismu bych velice uvítala!

 
Rena  17.09.11 18:08

No především by měl být stáhnut do pekla ten, kdo tehle typ džínů vymyslel. Protože ne každý je tak inteligentní, aby si pod ně vzal body - nebo superdlouhou košilku. I když i ta se různě shrnuje. Ten střih se superkrátkým sedem je navíc hrozně nepohodlný, pořád se to nekam posouvá, zařezává, dělá divnou postavu (pokud nejste mimořádně štíhlá), a co je horšího, skoro nic jiného v obchodech nemají. Teda pokud si jdete koupit džíny.

 
Katuliena  17.09.11 18:15

Podobne sportovo-elegantne hnusne ,,lodicky,, som videla v jednom casopise v reportazi o navrharovi od BAŤU. Nechcelo sa mi verit ze niekto kto ma skolu nieco take navrhne. Ako experiment ktory ma sokovat fajn. Ako nositelna vec nie. Co ma ,,zabilo,, je ta pani v plavkach…ja mat to sebavedomie, hned by som mala krajsi zivot.

 
Velryba grónská  17.09.11 18:20

Nevím, jestli je to OT, když se podle pravidel říkalo, že se nemá řešit tloušťka, ale mladé holky mají dneska pupky, bubny, panděra a hrdě je vystrkují, že člověk neví, jestli je nemá náhodou pustit v tramvaji sednout. Tak se chci zeptat někoho, kdo se vyzná v dnešních trendech: Ploché břicho už nefrčí?

 
Martina  17.09.11 18:23

Na východ od nás se ženy oblékají lépe! Navštívila jsem letos Rumunsko, Bulharsko a Moldávii a nestačila jsem se divit - zvlášť starší generace se obléká pěkně, i když módním peklem by možná neprošla (igelitka místo kabelky, občas horší materiály, protože na lepší holt nemaj). Tety, co v 6 ráno čekají na autobus, jsou upravené, v sukních a pěkných botách (příšerným silnicím bez chodníků navzdory) a na hlavě pravoslavný šátek - paráda. Okoukala jsem mnohem častější zdobení vlasů - i obyčejný drdol s umělou kytkou vypadá o třídu líp. Neplatí to samozřejmě pro všechny, zvlášť mladší generace se obléká víc jako my (tedy džíny a spol), ale obecně jsem měla pocit, že bych tam pochytila víc inspirace než doma. (Koukám teď ženám na nohy, chci si koupit nové boty, a je to na nic. :))

 
Evča  17.09.11 18:24

Rena taky bych vyčinila tomu, kdo to vymyslel, dyt to pomalu nesluší ani těm štíhlým slečnám, protože i těm se to zařízne a i tu trochu tuku co mají, dokáže na bocích vylisovat ven :) a to nemluvím o tom, že to není zdraví, když slečnám pořád lezou ledviny v těch případech kdy nenosí košilku (nebo něco podobného)… já je chápu taky mi košilka přišla před pár lety trapná, ale holej zadek ještě víc :-)

 
Nikola  17.09.11 18:32

čo kasička,to keby ste videli tie devy čo tu behajú ja keby som sa nebala že dostanem jednu-dve cez držku tak im ten pupek vyfotim jedna radost…
inak k tej premene…naozaj ju obliekol hrozne ale to on vzdy…make-up a vlasy sa mi pacia:)

 
misi  17.09.11 18:37

paní v plavkách…HUS­TÝÝÝÝ......ho­tová fata morgána.....

 
Alča  17.09.11 18:39

Ptáte se, kdo si vezme lodičky na podpatku? No přece sedmnáctka, která chce být děsně „in“ a světová, a aby jí spolužačky záviděly. Případně stejně stará slečna, která podvědomně touží po „slušných“ botách, ale lodičky si koupit nechce, protože by nad ní kamarádky ohrnovaly nos.

 
Jiřina  17.09.11 18:45

Velryba Grónská: Ploché břicho jistě frčí, ale po několika letech, kdy děvčata nosila bokové kalhoty, ho již nikdo nemá. Ta kalhoty jsou totiž většinou střiženy téměř rovně, a pokud nemají pásek na stažení, je třeba vystrčit bříško, jinak spadnou.

 
Lucie  17.09.11 18:50

„Archimédův zákon je ovšem neúprosný: narveme-li těleso do kalhot o číslo menších, vybublavší kapalina stejně prozradí skutečný objem tělesa.“
tak ted jsem vážně umřela smíchy.

 
Nolee  17.09.11 18:51

Vy to vůbec nechápete dámy :-) ty tenisky na podpatku jsou mezilevel mezi teniskama a elegantní obuví, což v praxi znamená, že si k tomu musíte vzít kabelku Guessku, uplý džíny s rozervanejma kolenama a vyšisováním, bílej pásek se super cool sponou (ideálně Guess nebo D&G) a hlavně nezapomenout na sexy topík se spoustou kamínků a nějakou významnou značkou přes prsa obrovskym výstřihem a delkou těsně pod pupík, aby vynikl ten pásek! a kdo chce být hodně drsnej tak si k tomu vezme nějakou parádní nekvalitní koženkovou bundičku ve zkrácený délce ve zmačkanym vzhledu a kapucou s falešnou kožešinou. Opravdu nechápu, že nevíte jak na to ;-)

 
Frndolina  17.09.11 18:52

Neviem nakolko sa da verit tym popiskom v katalogoch, ale jedny saty su 100% viskoza a druhe su s elastanom.
A na premenenej Janke ma okrem preplacanosti (a napriek tomu nude) irituje presvitajuca podprsenka!

 
Brblik  17.09.11 18:55

Ty fialky na podpatku, hnus, hnus, hnus. Možná pro slečnu, co celý život nosí akorát tenisky a když si na sebe jednou musí vzít šaty, tak jí tohle doporučí podobně postižená kamarádka, protože když to dělá Puma, tak je to děsně in a nadělá s tím spoustu parády. Fuj.

 
Frankie
213 příspěvků 17.09.11 19:04

,

Příspěvek upraven 12.11.12 v 14:10

 
Velryba grónská  17.09.11 19:11

Jiřina: Tohle mě teda nenapadlo. :-) Dík za vysvětlení. Je fakt, že bokovky jsou při sezení mnohem „pohodlnější“ než kalhoty do pasu, takže svádějí k tomu, aby si člověk ze špeků nic nedělal. Gatě zůstanou dole a panděro si můžu položit na klín.

 
Piggy  17.09.11 19:31

Ta přeměněná paní se náhodou povedla! Kombinace vzorů jednoznačně ano!!! Pásek a kabelka sice opravdu nic moc, ale jako celek se mi to fakt líbí, východní Evropu v tom teda nevidím (spíš New York). A proč zkracovat sukni? Delší sukně jsou skvělé, a navíc, každý taky nechce ukazovat nohy, že ano…

A minimalismus? Lidé se přece rádi hodně zdobili už od doby, kdy vymysleli, jak se zdobit (starověké civilizace, domorodé kmeny žijící a vypadající už po staletí pořád stejně (barevně), baroko atd. atd.) Takže něco jako minimalismus není člověku vůbec vlastní. (Ale článek o něm si ráda přečtu.)

 
Beru  17.09.11 19:32

K té proměně Janky - já bych nechala sukni a kabelku (jen ta třáseň by šla dolů) a zvolila nějakou halenku ve stejném odstínu jako jedna z barev sukně (klidně třeba hedvábnou), pak by to bylo fajn. Vlasy a make up se mi docela líbí, jenže, nevím čím to je, se mi zdá že fakt vypadá starší než těch 29, co jí je (takový ten neurčitý věk mezi 25 a 40).

 
MarieS  17.09.11 19:36

Jance je 29??? Já myslela, že jí je tak kolem 35… (no, přiznám se, že jsem ten článek o proměně prostě nečetla). Myslím, že před proměnou jí ty kudrnaté vlasy slušely víc a vypadala mladistvě.

 
Markéta  17.09.11 19:38

Musím bohužel souhlasit s téměř extrémním ztloustnutím generace 15 + .

Celé léto jsem dělala průvodkyni na zámku = stovky lidí denně jako na talíři .

A výsledek ? I sebehubenější slečny mají velmi, velmi povolená břicha . Nevytrénovaná bříška jim samozřejmě odmítnou držet záda a voilà ! Máme tu záda kulatá .

Pro mě jakožto člověka, který tráví denně 2 hodiny tréninky na hřbetě koně je to bohu dík španělská vesnice .

Tím chci jen říct , že je mi to líto . Kde jsou nádherné holky na styl třeba dam Vašáryových ?

Zkuste to …

Markéta

 
MK  17.09.11 19:55

Tu podprsenku bych docela chápala… stylista s barvou podprsenky nic neudělá a fotka „bez prosvítání“ třeba pořídit nešla. Což ovšem neomlouvá ten příšerný outfit.

 
XY  17.09.11 19:55

Ty první tenisky na podpatku bych samozřejmě nenosila - taky upřímně nevím, pro jako příležitost se hodí, ale musím uznat, že opravdu vypadají kvalitně…

 
ivet  17.09.11 19:58

Koupila jsem si plavky a zjistila, že tkaničky, co se vážou za krk, nesmí přijít do kontaktu za mokra se zbytkem plavek, protože barví. Nakonec jsem se na reklamaci vykašlala. Reklamace oblečení, kabelek, obuvy… myslím, že víc lidí by zajímal takový článek. ;o)

 
A.C.  17.09.11 20:02

V těch fialových keckách se postává u fotbalové branky! Máte u toho vysmaženou solárkovou barvu, zaříznuté kráťásky, vyvinutý hrudník se dere z rozhalenky (má cípy uvázané v pase), na hlavě máte kšiltovku, pod kšiltovkou navázaná vlasy. Na tváři kachní zobák.
A pak jste na vnitřní dvoustránce pokleslého pánského časopisu.

 
Panenka_bohemica  17.09.11 20:07

Náš národ prostě babicování miluje ve všech oblastech… A taky by mě zajímalo, jak dopadla reklamace. - (Stockholmská slečno fotografko, máte rozkošnou přezdívku.)

 
L...K...  17.09.11 20:24

Mě se paní v plavkách jistým způsobem líbí. Chápu ale, že aktuální generace neocení postavu modelky, která byla za dokonalou považována před pár tisíci lety (kdyby se někdo nechytal tak Věstonická venuše).

Navíc to co nemá být vidět vidět není a obrázek mi přišel spíš k pousmání než k pláči (či k pocitu odporu) a proto si podle mě nezaslouží být ten nejhorší z nejhorších (dle ohlasů v diskuzi).

 
mummy  17.09.11 20:38

Pani v plavkách mi nepríde až taká strašná, ale to možno preto, že aj mne sú plavky trochu malé (nie až tak, to by som už riešila), ale chodím na kúpalisko max. 1× do roka a kvôli tomu proste nechcem investovať do nových. Pri nej takisto neviete, či ju náhodou niekto nečakane nezlákal k vode a doma mala len pár rokov staré nepadnúce plavky… A pri 40° to proste neriešila..

 
Pally  17.09.11 20:47

L…K… : no, Věstonická Venuše je tvarovaná trochu jinak, nemá rozhodně větší obvod přes břuch než přes boky.
Paní by vypadala přijatelně v jednodílných plavkách, ale tohle je fakt silný kafe :)

 
Janiiiv  17.09.11 20:48

K paní v plavkách mám konspirační teorii: Paní je vzdělaná, pravidelně čte slovutné módní časopisy, a tak ví, že: 1. letos jsou in námořnické proužky, 2. geniální střih monokin vám opticky zeštíhlí postavu. Navíc ty proužky jsou nejvíc právě na prsou a bocích, takže jí to v podstatě vykouzlí postavu přesýpacích hodin ;) Jen nějak zapomněla, že součástí těch plavek není taky neviditelný závěs, pod kterým by se ztratilo to, co se nachází mezi prsy a boky.
Poznámka ke kasičce: co jsem tak vypozorovala, ty slečny mívají většinou ten problém, že pokud by jim kalhoty měly končit v nějakém užším místě (standardně to bývá pas), vychází to na krk či podkolenní jamky. Ty kalhoty se prostě jen sunou někam, kde je jim to přirozené. Asi jako byste se snažili udržet kouli na kopci.

 
Ido  17.09.11 20:48

moje oči, moje oči!!! před fotky ala paní v plavkách žádám příště upozornění, něco jako byly pořady s hvězdičkou!
ta fotka kalhot z promodu je k pláči. promod je šílenej šmejd, najdou se tam hezký věci, ale pouze na letmý pohled z deseti metrů. teď mají třeba krásně podzimní barevný věci, ale z principu si tam nic nekupuju po špatných zkušenostech a koukám, že dobře dělám :(

 
Aailyyn  17.09.11 20:54

Co vede ty lidi kupovat si oblečení, který je evidentně malý? To je takový ten klasický syndrom „do toho zhubnu“?

 
Magda  17.09.11 21:07

Sarah123: Štekle přišly z němčiny, jako leccos: der Stöckelabsatz, jehlový podpatek. Kdy a jak přesně, to ovšem nevím. Mě osobně se to slovo dotklo až po zhlédnutí Blbé Blondýny (parafráze): „…na šteklech, tlačí-netlačí, nezájem. Protože co dobře vypadá, je dobrý. A je to zdravý.“ Používám ho málokdy, protože štekle nosí pindulíny (tamtéž) a štětky. Lidé, kterým to sluší, mají podpatky.

 
Katuliena  17.09.11 21:09

podla mna nemaju doma zrkadlo. Dnes sa vela hovori o anorexii, ale fakt je ze mladucke baby toto neriesia a je ovela viac obeznych nez tych ktorym ,,kosti hrkaju,,. Spoluziacky na vysokej, baby ktore su o desat rokov mladsie ktore prisli rovno zo strednej maju na sebe vsetky bedrove rifle, tricka kratucke a vobec im nevadi ze im trci ,,falda,, pod pasom a aj nad pasom. Ked som mala patnast tak si pamatam ze sme boli k sebe velmi kriticke. Tak neviem, ci je to posun k lepsiemu alebo horsiemu.

 
Hanna  17.09.11 21:22

Sarah123 napsal…

Nevim, jestli nebudu z diskuse vypovezena, ale k clanku se to vztahuje: odkud probuh prislo slovo „stekle“?

Babička výraz pro podpatky - štekle vysvětlovala zkomolenou němčinou / podpěra- stutze/, najdete jej u postav z ulice, v literatuře z doby První republiky .

 
Mallena Corleone  17.09.11 21:35

Magda a Sara123

Štekle jsou prostě štekle, u nás v Brně se boty na šteklích prostě nosí :-) Právě proto, že brněnský hantec obsahuje hodně slov, která jsou původně německá, ale velmi silně tvořivým brněnským lidem zkomolená, tak máme štekle a taky třeba šolnu ;-) To je pánský oblek :-)

 
TheZdenyk  17.09.11 21:37

Tak dámu v plavkách jsem možná potkala v obchodě.Měla přesně takto řešený živůtek na šatech a šaty samotné byly nad kolena.A byla přesně takovéto postavy.Pokladní -brigádník mladý kluk-chudák nevěděl kam koukat,aby to nebylo trapné.Měla plný košík,tak před ním stála dlouho!!!

 
Markét  17.09.11 22:04

Tak…tenisky na podpatku nosí občas naše třicetiletá paní učitelka, není to rozhodně „značkový“ typ, obléká se moc hezky, i když často nosí džíny a ty tenisky jí moc sluší. Zrovna ty co jsou na obrázky jsou teda pěkně ošklivé, ona má ale ty podle vás pekelnic určitě ještě horší, protože to jsou klasické černobílé kecky s podpatkem. Ale…! Sluší jí to, cítí se v tom dobře, možná to není kostýmek nebo lodičky nebo nějaké nezvyklé a originální oblečení, ale chodí upravená, čistá, nikde jí nic neleze a pořád se usmívá. A o to jde, ne?

 
marketa  17.09.11 22:10

pica (pizza se to fakt neda nazvat) z rohliku :-O me fakt dostala.
„varit neumim, ale delam to originalne a jeste usetrim, protoze rohliky z minuleho tydne nedam kachnickam v parku, ale udelam z nich mnamku :-)!“

 
marketa  17.09.11 22:17

mummy - nemyslim, ze problem te pani v plavkach by bylo, ze chodi kupovat plavky „pouze“ jednou do roka a proto(!) z nich tak rychle vyrostla ( … vytloustla?), takze ji pratele zaskocili pozvanim na plovarnu a v satniku jak vymeteno :-z …

 
Henri  17.09.11 22:32

Velrybo - OT to není, řešíme přeci vkus - na adresu tlustých mladých holek se tuhle smutně vyjádřil můj manžel ke svým právě dospělým synům a to konkrétně s politováním, že by teda nechtěl být dnes v jejich věku, určitě by si nevybral.

Ale třeba je to tím, že stárne :-).

Ale kluci smutně souhlasili :-).

 
FoxInTheBox
278 příspěvků 17.09.11 22:33

Střih džín s krátkým sedem je děs, hrůza a pomsta čínských továren… Nejen, že v tom každá vypadá tlustá, nejen, že je to na zánět ledvin.
Ono se v tom i postupně tloustne. Část těla, která je vytrvale odhalená i za studeného počasí (bokovky+krátká bundička v zimě) a obsahuje důležité orgány, se postupně na jejich ochranu začne obalovat tukem.
Zní to nesmyslně, ale už jsem to na pár známých viděla. Po několika letech nošení bokovek mají ke zbytku postavy nesymetrické, tučné boky, i když jinak jsou celkem štíhlé a nijak výrazně nepřibraly…

 
GeeGee  17.09.11 23:02

nevím jak vy, ale já si vždycky ve zkušební kabince dřepnu na bobek, abych si nekoupila kalhoty co mi dělají „kasičku“…

a ty pumy jsou sice děs, ale tohle je mnohem horší
 http://everythinghapa.com/archives/1701

 
Magda  17.09.11 23:27

Mallena Corleone: Omlouvám se za lingvistický pragocentrismus, rozhodně jsem nechtěla urazit nikoho z Brna:-)

 
Jeníček a Mařenka  17.09.11 23:28

Paní v proklatě těsných „lacláčích“ mě naprosto dostala-takový dobře najedený krteček,který si při generálním úklidu, polil kalhoty savem… A čouhající zadnice mě už ani k smíchu nepřijdou, protože jsou důkazem nejen nevkusu,ale i stále více rozšířené obezitě. Nejen u mladých.

 
A.C.  17.09.11 23:31

GeeGee :)))) Adidas vrací úder!

Vyrábí se to i ve variantě „pohorky na jehle“. Kožená bota, kovová očka a háčky na šněrování
 http://www.zalando.de/…00e-102.html

Myslím, že to mezidruhové křížení nedělá botám moc dobře.

 
A.C.  17.09.11 23:41

Dala jsem špatný odkaz.. tyhle jsou jehlovitější
 http://www.zalando.de/…00l-703.html

 
Dahllie  17.09.11 23:44

Mně je té paní v plavkách vlastně dost líto. Má poměrně velká prsa a sehnat na ně slušné plavky je v Čechách téměř nemožné. A když už, tak se to šplhá klidně ke dvěma tisícům. Ale takovéhle pruhované monokiny se dají sehnat na tržnici třeba za tři stovky.
A k návrhu, že by si měla vzít jednodílné… česká nabídka má buď malé košíčky nebo pro jistotu zcela bez vystužení. Prsa „krásně“ splácnou a z hrbolatého válečku je jednolitý válec od krku až k pánvi.

 
miribellon  18.09.11 00:02

http://plavkyxxl.cz/…cument_root/ žádná sláva,ale dají se tam najít i docela použitelné,s vyz­tužením,do dvou tisíc,a s „jako efektem zeštíhlení“…

 
miribellon  18.09.11 00:15

Líto té paní je mi taky,ale nemyslím si,že z nich vyrostla od loňského léta z velikosti 38 do této podoby,tudíž by je vůbec neměla ani vlastnit. Ještě je tu možnost,že ji po letech přemluvili k vodě a ona u sebe zrovna neměla plavky,tak ji půjčila kamarádka svoje… Připomíná mi ale jednu dvacetiletou holku z práce,stejně „stavěnou“,a ta by si je myslím oblékla zcela vážně,s pocitem,že je seksi…

 
Velryba grónská  18.09.11 00:32

Problémem plavek vcelku pro větší povolená prsa jsou většinou příliš vystřižená záda. I když je předek rozumně zpracovaný jako podprsenka, hluboký výstřih na zádech ten efekt naprosto zbourá. Plavky vcelku, které by byly dobré vpředu a zároveň by z nich člověk „nevypadával“, jsou jedny z dvaceti. Ani se nedivím že si i prostorově rozměrnější dámy, pokud se nestydí za větší břicho, kupují raději plavky dvojdílné. Paní na obrázku má odvahu, ale nijak zvlášť mě nepobuřuje.

 
fg  18.09.11 00:35

Jehlový podpatek na pohorce je proto, abyste, až půjdete v zimě v horách po přemrzlém sněhu, se mohli zapíchnout skrz ledovou krustu a neuklouzli. V případě nouze se také dají použít jako cepín.

 
Sibyla  18.09.11 00:35

Tož já su Pražák jak poleno, ale štekle znám taky: jsou to ty podpatky, na ktertých se chodí jak koza po ledě a které vám do pár let oddělají kolena.
Ad „kasička“ - Ludvík snad XI. Francouzský, míjeje cestou do kostela dámu velmi dekoltovanou, zastavil se a naplil do příliš svůdného výstřihu. Co by udělal s kasičkou, si radši nepředstavuji.
Na východ od nás: nevím, jak chodí dcery širé matičky Rusi doma, ale po Praze z nich ten východ razí na sto honů. Peklo.

 
Gyta Oggova  18.09.11 01:00

K Jance - špatné oboje. V devětadvaceti nosí roztrhané džíny, což se dá stěží tolerovat u náctiletých, při diskutabilním „vylepšení“ přišla o zajímavé vlasy a navíc je vidět, že má špatně zvolenou podprsenku - šplhá jí na lopatky.
(A v MyŽeny pracují vizážistka Dáška Karas a fotografka Andrea Zavarsky !)

 
Umi  18.09.11 01:23

@Nadja - gumáky na podpatku jsou módní klasika ze sedmdesátých let. Tehdy ale byly samozřejmě jednobarevné, ne leopardové. Začít se studiem doporučuji u značky Liza Rigon.
Jestli mi něco na současné dámské módě vyloženě vadí, tak jsou to právě strakatě vzorované gumáky BEZ podpatku. Když už nosit gumáky, tak jedině s podpatkem, protože ty se hodí i k sukni. :-)

@A.C. - tak zrovna ty druhé odkazované pohorky jsou docela zajímavé a netradiční (to šněrování až do špičky!) a vůbec by se mi neošklivily, kdybych je na některé slečně viděl. A spíš než pohorku mi tedy připomínají bruslařskou botu. K dovršení vší dokonalosti by mohly být bílé.

 
Umi  18.09.11 01:37

Mimochodem, mám podezření, že idea tenisek na podpatku je ještě mnohem starší, než si kdo troufá domýšlet. Konkrétně tady: http://www.youtube.com/watch?… je písnička z roku 1964, kde se zpívá něco v tom smyslu, že „…vem si kecky na podpatku, kotě, nasaď si paruku, a natuty budou z tebe paf…“ A je u toho dokonce obrázek, nepochybně přímá inspirace dnešních „módních“ návrhářů! :-)

 
Panenka  18.09.11 02:54

Ado, ano, MINIMALISMUS!!! Pěkně prosíme!

 
Jaben  18.09.11 07:52

Ty tenisky na podpatku nejsou až takovým experimentem. Už předloni jsme při nákupech s dcerou narazily na kopačky na podpatku, které stály asi 3 tis. Kč. Dost jsme se jim nasmály a nechápu, proč to ti výrobci tak urputně tlačí na trh, když to stejně nikdo nenosí. Tedy alespoň já jsem to ještě na žádné kolemjdoucí nezaznamenala.

 
hedvika  18.09.11 08:05

nejvíc me zaujalo téma-tenisky na podpatku a zkusila jsem si o tom neco najit, jak ty boty asi vznikly vystihuje asi presne tahle fotka :D http://t1.gstatic.com/images?… neví, co si vzít, když tu náhle se zjeví návrhář bot, který mladou ženu zachráním vyrobením hybrida, žena je štastná, má svou univerzalní botu, ale ouha, hodný návrhář byl jen prestrojný zlý skrítek… Hybrid není k čemu nosit! zkusila jsem vyhledat v googlu obrázcích jednu ženu, která je má na sobě a teda můžu říct, že už jsem to skoro vzdala, když jsem objevila tohle: http://t2.gstatic.com/images?… fotka se jmenuje „farmárky na podpatku“ záhada je vyřesena, tohle je typ zeny, pro které jsou podpatky navrhnuty :D sranda, ze? páč jen ten název vlastne sam priznava, je to nesmyslny paradox, jelikoz zadna realna farmarka si tohle nikdy nevezme na pole, jelikoz si sveho zdravi jiste vazi, zabit se na tech botách, zadrhujici nekde o drn, neni jiste nic, o co by farmarka stála, ale nastesti pro zleho skritka jeste existuji zeny, ktere si neco tak originalniho cele stastne obuji :D jinak jeste k fotce farmářek- me se tedy osobne jak jsou slecny oblecne nelibi, jednotlive kousky snad, ale proc sakra navrhari dali vsechno sve obleceni na celkem 5 modelek? :D jo a jinak jedno male upozrneni, tenisky na podpatku jsou děs, ale mohlo by byt i hůř … http://t2.gstatic.com/images?…

 
hedvika  18.09.11 08:41

jinak jeste k tématu tlustých holek, které nejspís Ada vyhodi,ale stejne to risknu - sama jsem jeste pre par lety byla taková ta tlusta holka-typ hruska, ale podarilo se mi to zhubnout a ted jsem se sebou spokojena. Ale v té dobe jsem spolu se svou kamaradkou (mozna me za to budete chtit ukamenovat) chodívaly rády do tesca na letnanech. prosly jsme si obchody, trochu si pokecaly a jak nas zacaly bolet nohy, rády jsme si sedly na lavku v chodbe a vlastne jsem se bavily na úcet ostatnich, co chodili kolem. Ríkaly jsem tomu-zvedani si sebevedomi na ucet tlustejsich-coz musim priznat, bylo ucinne a zarucene, nejen, jak byli ti lide tlusti, ale hlavne i nevhodne obleceni, tak jsme se tam chichotaly a hned nam bylo hej. ano, priznavam, ale nestydim se za to. kazdopadne, dnes, kdybychom si tam sedly, mozna by nas smich presel, ted, když nekdy zavitam do tesca, vzdy se zastavime s pritelem na kafe v kavarne, ktera vidi do celeho arealu a musim rict, ze je hrozne, jak je obtizne najit stihlou holku. drtiva vetsina jsou holky s pupkem,nebo s prdelí, pupky ovsem vedou. kdyz uz se nekde objevi stihla holka, byva vetsinou zas prehnane hubena… jinak stihle kluky vidam pomerne casto, jsou tim postizene hlavne divky. jakmile presahnou 12 let, je po krase. nastoupi hormony a jelikoz je dnes vidam v televizi filmy na tema: tlusta popelka to natrela hubene- a tema: mame pravo na svou tloustku- a tema: i tlsuta jsi krasna… naproti tomu absolutnim tabu je rict: nepribrala jsi? nebo: nemela bys se sebou neco delat? tak to dopada, jak to dopada. navic okoli to tem dívkam nepreje, aby zhubly, kdy jsem hubnula ja, vetsina mych blizkych se mi to snazila vymluvit, ze strachu ze si ublizim, navzdory tomu, ze jsem na to sla se vsemi dulezitymi informacemi. a ted, kdyz jsem zhubla, porad jen slysim, jak jsem nezdrave hubena, pri tom mam vahu vhodnou sve vysky a nejake to liko navic mi stale zbylo, kazdopadne oni vydi ten rozdil a pripada jim to spatne, naproti tomu neblizke okoli to bere vicemene pozitivne, rikaji, ze je to uzasne a ze mi to slusi, kazdopadne v dobe, kdyz jsem byla tlusta, mi rodina rikala, ze nejsem, ze mi to slusi a neblizke okoli rikalo to same- pac se neslusi rikat pravdu, verte mi, ze jsem tlusta byla, vazila jsem 80 kg na 170 cm vysky, takze zadne nesebevedome hodnoceni sebesama! zkrátka to, ze jsou divky tluste v dnesni dobe je arazejici, vzhledem k dostupnosti zdravych potravin, je mi jasne, ze jsou vyjimky, kter maji zdravotni problemy a za svou vahu nemuzou, ale urcite to nejsou vsechny. bohuzel verejnost se jim nesnazi naznacit, ze je neco spatne, ba naopak utvrzuji je v jejich male lzi, ze takhle je to lepsi… http://ona.idnes.cz/…-/dieta.aspx?…

 
Milli  18.09.11 09:03

No, zajímavý čtení to bezesporu je. Vše důležité už bylo napsáno, jen bych vypíchla paní v lacláčích - má pěknou tašku.
Ale já bych přesto prosila o něco naučného, protože kasiček a špekobití potkávám na živo dost a spíš než aby mě to pobavilo mě to rozesmutní.

 
Mallena Corleone  18.09.11 09:23

U mě jednoznačně vede paní v lacláčích. Za odvahu…
A z odkazů kolegů diskutujích jsou „nej“ ty pohorky na jehlách, náááádhera…

 
Betty J.  18.09.11 09:26

Ad kasička: včera jsem byla konsternována paní (slečnou?), které k tomuto místu směřovalo naprosto nepřehlédnutelné tetování v podobě velmi dekorativní šipky.

 
Týnka  18.09.11 09:34

No s tím tukem na bocích je to bohužel pravda…já mám 52 kg na 166 cm a když si vezmu bokovky tak mi udělají špíčky…takže je prostě nenosím, nemyslím si že bych zas o tolik přicházela :)

 
Tabbinka  18.09.11 09:50

Děkuji za další lekci vkusu/hnusu;-) Co mě zarazilo jsou kalhoty z Promodu - přiznám se, že kdybych si koupila kalhoty za tisícovku, byly by to pro mě „ty dražší“, tak bych od nich očekávala, že i kvalitnější…
Pizza z rohlíků mě upřímně pobavila, chudák outfit paní Janky moc ne:-(

Jinak - lezoucí zadek z kalhot je otřesná věc, ale nechápu, že se v této souvislosti mluví jen o nadváze. Záleží především na velikosti a střihu kalhot, které jsou vhodné ke konkrétní postavě… Někomu poleze zadek z riflí 42 a nemusí to být zrovna „tlusťoch“. Nelíbí se mi černobílé vidění lidí - tlustí/štíhlí, ať už je obezita či anorexie sebevětší problém… Lidi jsou lidi a každý se nedá zaškatulkovat. Tisíc lidí, tisíc stylů, tisíc různých nedostatků, ale vkusně se podle mě může obléct každý. Škoda, že se to neučí ve školách…

 
Aprikot  18.09.11 10:19

Sportovní boty jsou sportovní pomůcka, v tomto případě pro disciplínu „chůze na podpatcích“, což je ostatně pro řadu dívek zvyklých na tenisky velmi náročný sport :-)

 
MarieS  18.09.11 10:25

Sibyla: Zřejmě je to jako s Čechama - v cizině jsou taky poznat na sto honů se svými batohy, sandály, neforemnými bundami. Jen by mne zajímalo, jestli jsou taky dáváni za špatný příklad oblékání, jako tady Rusky, Ukrajinky a bůhví kdo ještě z východu.
Je to teda mimo téma, ale zatím jsem se nedočkala odpovědi od Adi.

 
Lýdie  18.09.11 10:42

Na první kecky na podpadku - klínku si vzpomínám, máma si je koupila na trhu v jednom jihočeském městě v 70. letech. Byly modrobílé s 5cm klínkem a moc jí slušely k modré džínové sukni s kopretinama. Měla pohodlné boty na volný čas a neřešila, že nízké kecky zkracují nohy. Vážně jí to v mých dětských očích moc slušelo.

 
Tuhirangi  18.09.11 10:53

Moc nechápu ty narážky na „východoevropský styl“. Že by tu stále bylo zakořeněno, jak jsou ženy na východě nevkusně a přeplácaně oblečené? Ale jděte, od těch bychom se mohly učit!

 
beryl  18.09.11 10:54

Všimli jste si někdy, jaký je problém koupit padnoucí kalhoty? Ty rifle z toho vychází ještě nejlíp. Mám normální ženskou postavu. Drobně zhublou z kalhot 42 na kalhoty 38-40. Štíhlá, ale neasijsky (omlouvám se za příměr), s ženskými boky. Když už přes ně (98 cm) přetáhnu kalhoty, mohla bych pak v pase vzadu nosit ještě skutečnou kasičku (tzv. prasátko) a to pěkně nacupané.

 
A.  18.09.11 10:58

Ty první boty jsou dost hnus, ale jinak na keckách na podpatku nevidím až tak nic špatnýho - všechno je to jenom o tom umět se k tomu správně oblíct… (Což je u takových bot trošku větší oříšek, ale podle mého to jde.)

 
Anne  18.09.11 11:03

Vím, že některé lidi za svou váhu nemohou, mohou mít různé choroby apod., ale jedna naše profesorka je tak obří, že pokaždé, když si sedne na normální školní židli, ihned se jí utvoří zde zmiňovaná ,,kasička". Jednou si ale sedla asi příliš dozadu, špeky objaly židli a naše milá paní profesorka se tam zašprajcla, museli jsme ji pomoct sundat židli z jejího obrovského pozadí. Pravdou je, že ona zřejmě žádnou chorobou netrpí, protože první, kam po vyučování jde, je McDonald na Václaváku :)
Opravdu povedený článek, kéž by si ho přečetli všichni kritizovaní :)

 
Pafka  18.09.11 11:04

Nemyslím si, že bychom se měli od východoevropanů v oblékání učit - hezky a špatně oblečení lidé jsou v každé zemi a na každém kontinentu. Experimentuje se prostě všude.

 
Alča  18.09.11 11:11

Nechtěla bych naživo vidět, až se té paní v plavečkách přetrhne ta nitka, co drží to veliké poprsí… Z toho bych měla na celý život trauma.

 
las  18.09.11 11:11

Co se týče stejných šatů, konkrétně tyto vyobrazené mě zaujali v Bonprixu a následně jsem je našla i v katalogu Halens. I zde se jednalo a stejnou fotografii, ale poněkud jinou cenovou relaci. A nejsou to jediné šaty, které tyto dva zásilkové obchody mají společné. V čem se ovšem liší jsou ceny. V ženské části kruhu rodinného jsme řešily, zda se alespoň výrobky vyznačují jiným složením… no a ono v jednom obchodě uvádí, že má o 1% víc elastanu než tytéž šaty v druhém obchodě - markantní to rozdíl vysvětlující cenovou nejednotnost…

 
MarieS  18.09.11 11:15

Stejné šaty: Já si například koupila polokozačky v Mixeru a o rok později jsem na ty samé narazila v Humanicu (akorát tam měly napsáno, že je to Mustang), které byly i o něco dražší.

 
A.C.  18.09.11 11:23

Zkusila jsem najít jediný vyfocený model, na kterém má na sobě ženská ty botasky na podpatku a k tomu nějaké jakékoliv oblečení, jiné, než nosí Playmate.
Nenašla. Zato mám ještě něco

ADO, to musíš vidět :)))))

 
Cácorka  18.09.11 11:54

Když už se konečně zmínil ten Bonprix (ze kterého si mimochodem sem tam něco neškodného objednám), tak bych velmi uvítala článek o módních katalozích typu Quelle, Bonprix, Hallens apod… :)

 
Mafinka  18.09.11 11:54

Co se tyce promeny, tak mozna jeste horsi nez na zde zverejnenem fotu se mi zda fotka cislo 5, jak na nich ma pani Janka ty bily radoby spolecensky kalhoty s rozkrokem v puli stehem, jako kdyby se brutalne sekla ve velikosti, a k tomu obligatni povolenej pasek. To je prece prisernost prvniho radu a vubec me nenapada, na ktery prilezitosti by se cely outfit mel nosit!!! Na formalni prilezitosti teda rozhodne ne, maximalne jako asistentka klauna v cirkuse. Jinak souhlasim, ze co se tyce visaze, tak pani promena prospela, i kdyz ted na tyhle ucesy s konecky vlasu vyfoukanych nahoru jsem taky mirne vysazena.

Jedine vysvetleni, proc tu nekdo muze vychvalovat vychodoevropsky vkus, ktery me napada, je, ze mu sam holduje. Protoze podle me teda Ukrajinku nebo Rusku - a to muze i zit na zapade uz nekolik let - neomylne pozna podle toho, ze vypada v lepsim pripade jak od kolotocu a v horsim jak z E55. Reknu jenom: leskly (bily) kozacky do spicky, snerovani, masivni zlato, kozich… Jako jo, upraveny byvaji, ale v tohmle pripade nevim, co je horsi zlo…

 
M.  18.09.11 11:57

Co se týče stejné věci ve dvou obchodech, mám doma jednu minisukni z Croppu. Náhodou jsem na ni narazila tady: http://www.votocvohoz.cz/…e-atmosphere a na štítku je Atmosphere. Musím ale uznat, že tady je to vymyšleno docela chytře - Cropp jako polská značka, kdežto Atmosphere britská a je velmi pravděpodobné, že se v žádném státě nepotkají. Pokud někdo nenakupuje v zahraničí a pak se toho zbavuje, že.

 
Mafinka  18.09.11 12:08

Jo a ad. stekle: to je z nemciny, Stöckelschuhe jsou lodicky na pomerne vysokym podpadku, zde podrobnejsi vysvetleni: http://www.zalando.de/…he-im-trend/

 
Kerstin
516 příspěvků 18.09.11 12:36

Tyhle zadky ještě celkem jdou ve srovnání s dělníkem, který k nám přišel spravovat digestoř. Pán měl 100+ kil, velké kalhoty a opruzenou prdel. Radši tohle, vážně.

 
Alabama  18.09.11 12:42

K nám do školy chodí slečna, co nosí cosi co vypadá ne jako tenisky, ale jako bowlingové boty na podpatku. A to je teprve paráda. K tomu si vezme například kraťoučké džínové šortečky (zakrývají opravdu jen to nejnutnější) a bílou kanýrovatou halenu. Takže taková sporty víla na bowlingu.

 
Ev  18.09.11 12:46

Pizza z rohlíků :D Bože, já tu holku prostě žeru..

 
Katuliena  18.09.11 13:24

co sa tyka obliekania zien a ,,vychodoeurop­skeho,, vkusu.. Pracovala som v UK a ako jedna z mala na pracovisku som nosila topanky na podpatku, pekne nohavice a nie teplaky a botasky. To nosili Anglicanky. Casom sa smiali ze tie ,,posh,, topanky su urcite moje. Oni jednoducho neriesia. A na ulici chodili pekne oblecene prave zeny z ,,vychodu,, takze Polky, Slovenky a Cesky. To sa dalo poznat aj podla toho, ze povacsine neboli obezne a boli upravene.

 
Katuliena  18.09.11 13:28

a este jeden poznatok spoza oceanu. Anglicanky chodili alebo uplne nenamalovane, alebo zmalovane. Takze: cierna linka nahrubo, cerveny alebo iny kriklavy ruz, a vyzehlene zostrihane vlasy. Ako keby ich strihala jedna a ta ista kadernicka. K tomu pravdaze alebo sustiaky a botasky, alebo leskla bundicka do pasa s kozusinkou okolo kapucne a kecky.

 
P.  18.09.11 14:09

Až teď - po pár komentářích - mě to došlo. Ta pizza z rohlíků není Adin geniální výmysl, to fakt existuje - a dá se rozkliknout (kam jsem to čuměl!?). Doporučuji!

 
Mystery  18.09.11 14:35

Ta paní v plavkách náhodou vypadá úplně super, tedy oproti Rusce, se kterou jsme se pravidelně potkávali na pláži v Egyptě. Ta měla o trochu napapanější bříško a pravidelně střídala modrá a červená šňůrková tanga opravdu minimalistického střihu.

 
Loo  18.09.11 15:01

Škoda, že jsem peklo neznala před dvěma měsíci, kdy jsem ve Finsku viděla kluka, který měl ty kalhoty FAKT až pod zadnicí (!!!). Sebevědomě kráčel po ulici širokými kroky, aby mu ty kalhoty nespadly úplně… Na zadku mu svítily jen bílé trencle s jáužnevímjakým vzorem. Btw. taky nenatažené pořádně.

 
Dahllie  18.09.11 15:05

Atmosphere spadá pod Primark. Levné trendy zboží na jednu sezónu. Takže nová stála tak maximálně 5Ł.

 
Pafka  18.09.11 15:46

Mně nevadí, že ten tlustý (spíš hodně obézní) pán nosil džíny, ale měl si k nim vzít aspoň nějaké kšandy, aby mu nepadaly. Padnoucí rozhodně nebyly.

 
Lulu  18.09.11 17:17

Ó maj gád. Tá teta v plavkách…so scary.

 
Fialovy.Puntik  18.09.11 18:01

Ty fialové boty se mi moc líbí, i když u mě v botníku stejně neskončí (na podpatku chodím jen v nutných případech). Možná je to deformace způsobená sledováním dorama a asií vůbec, ale k určitému stylu se to hodí - a nemusí to být ani nic šíleného - jako třeba zde http://www.pinknbabi.com/…pdetail.html?…

 
Natálka  18.09.11 18:58

Musím se zastat té paní v plavkách - mě taky nijak nepohoršuje, poněvadž aspoň je OBLEČENÁ, a to dokonce se snahou o módnost.
Letos jsem po dlouhé době (a asi i naposled) zavítala na pražské koupaliště a ta koncentrace polonahých dam, opalujících se nahoře bez, mě totálně dostala. Jedna taková (podobné postavy jak na fotce) vyšla z vody v bílých, ÚPLNĚ průsvitných plavkách, z kterých si teda hned po usednutí na deku sundala podprdu, ale to už ani nebyla žádná změna.
Plus samozřejmě děsiví zjevové s trenclemi padajícími pod prdel, popř. třicátníci zaseknutí v normalizaci s poloprodřenými slipy z osmdesátých let… Jako HNUS vážení. Škoda, že jsem neměla foťák, abych to mohla pro Peklo zdokumentovat.

 
seznam.mih  18.09.11 19:34

No jako musím řct, že ty fialové body se mi líbí. Já bych je teda brala v černé nebo červené barvě. Prootže dle mě i když to má teniskovej design, tak se s tím dá furt něco dělat. Myslím si, že Módní peklo podporuje hlavně tu elegantní módu a někdy zapomíná na lidi, co se umí pěkně obléci, ale k eleganci mají daleko. Já vím, co myslím, ale nedokáži to nijak popsat :/

Co se týče hader z Bonprixu, Otta a podobný - v Plzni jsem na brigádě, kde ty hadry skládám a kontroluju, jestli je to v pořádku, jestli vše sedí a tak. Někdy i žehlím. A můžu říct, že kvalita zboží je tam dosti různorodá - někdy dostanu šílenej hadr z polyesteru, někdy ale dostanu pěkný šaty, nebo kabátky z ucházejícího materiálu. A že uvidím křivé šií na boku, že šev nenavazuje na zip? Dělejte, jako že ste to neviděli … A ty šaty na obrázku budou šílenej hadr. To se bude jistě roztahovat do všech stran …

Obezita - sama jsem poněkud při těle, nicméně neodhaluju svoje špeky a snažím se chodit slušně oblečená (ano snažím. kolikrát mi to nevyjde) a taky nemám nějak extra pocit, že by byli ženský víc tlustčí, než jindy. Nebo mám asi jiné měřítko, co je tlusté a co ne. No lépe budu tolerovat tu obezitu u ženské, která je slušně oblečená, sedne jí to, cítí se tak dobře, a potom obezitu netoleruji u ženských, co nosí bokovky, trička nad pupík, v ruce hambáč a hranolky z mekáče, litrovku koly (miluju kolu, ale dám si jí občas a né každej den) nemyté vlasy, neupravená, vobeďárovaná, s naštvaným obličejem. Prostě každej je jinej a lidi by měli mít soudnost :/

add pásek - já jsem si vždycky říkala, že jsem asi divná, že v páskách na boku vypadám děsně. Nejen, že to tam nebude držet, protože pohyby udělají své, ale ještě budu vypadat, že jsem přibrala.

Proto když pásky do pasu, tak abych nevypadala jak kdybych měla panděro. Ale když kouknu na pásky, tak se mi prostě žádný nelíbí!

 
Mallena Corleone  18.09.11 19:52

Fialový.Puntiku ze zvědavosti jsem koukla na tvůj odkaz a mám nový sen…chci být náctiletou japonkou :-) Bože, tam jsou tak rozkošné věcičky. Škoda, že naše pubescentky takový web a jemu podobné neobjevily, neříkám, že by museli všechny chodit oblíkané jako panenky, ale trošku, aspoň trošičku inspirace kdyby si z takových webů vzaly. Bože , to byla krásně na těch našich ulicích.

 
Lenka  18.09.11 21:16

Komentář: ta pizza z rohlíků není zas tak špatný nápad, zkusím ti uvařit :-)
Dotaz 1.: Ado, když jste zmínila že byste vzala barevnou halenku k té sukni, tak jakou barvu jste měla na mysli? Me v mé módní omezenosti totiž napadla jen béžová.
Dotaz 2.: Někdo v diskuzi zmiňuje, že pod takové ty rifle co dělají kasičky je třeba vzít si body nebo dlouhou košilku. Nemáte nějaký tip, kde koupit pěkné kvalitní body, které nemá na prsou flitry a mezi nohama se nerozpíná?

 
Noga  18.09.11 21:50

@promeny - naprosta vetsina promen vyrobi spolehlive univerzalni vysledek: silna vrstva makeupu (diky ktere patnactce hadate „dobre zachovalych petatricet“), komplikovane ucesy (rozumej rano nakulmovat, nebo radeji rovnou vyfoukat, natuzit, nagelovat a nalakovat, jinak to bude po obede vypadat k uzoufani) s minimalni moznosti promen pro ruzne prilezitosti. Idealne dlouhe vlasy zkratit, kratke nabarvit nebo prostrihnout a vozivit. Jen jednou jsem videla v TV solidni promenu, kadernice udelala takovy strih, ze se dal nosit minimalne na 3 ruzne zpusoby a to jeste hodne snadnou upravou. Byla bud z Bomton nebo z Tony&Guy. Nevyhoda takoveho strihu je jedina: pravidelna udrzba u kadernice. Ale odmenou je kazdodenni snadna uprava.
Fakt je ze te chudere z promeny jsem 29 nehadala ani pred, a uz vubec ne po promene. Slecna se mi libi v tech pestrobarevnych satech, zbytek povazuju za dost nepovedeny, vypada mdle, usedle. V jejim veku fakt skoda. @Rusko: pravdou je ze v naproste, do oci bijici vetsine, potkavame obraz „noveho Rusa“, chcete-li „novych penez“. Ale stejne jako jinde lze mezi Rusy potkat velmi elegantne, nenapadne a kvalitne oblecene. Jeden priklad za vsechny: na Vaclavaku minuly tyden dve mlade holky, ne starsi nez 25 let. Jedna v cernych satech (bavlna/vlna/hed­vabi)takove hladke pouzdro, k tomu kozene bezove balerynky (Ferragamo) a barevne pruhovanou kabelku (Lacoste); slunecni bryle, tmave vlasy volne rozpustene. Druha tmavomodre dziny, koralove cervenou hedvabnou bluzku bez rukavu, cerne balerynky a mensi kabelku od Chanel (klasicke kosoctvercove stepovani); blondyna s vlasy do culiku a dioptrickymi brylemi Prada. Nejdriv jsem je hadala na Francouzky, pak na Nemky a pak promluvily a ja byla vazne zaskocena… :)
Takze eleganci, vkus a nenapadny puvab lze najit kdekoli. Je jen otazkou v jake koncentraci na km2… @plavky: …a nebyla ta pani v plavkach nejaky zensky Borat?

 
FoxInTheBox
278 příspěvků 18.09.11 21:57

Ad jak a k čemu nosit tenisky na podpatku:

www.japanesestreets.com

 
Brnacka  18.09.11 22:42

Stekle jsou podpatky preci, negomete hantec? ;-)

Ten japonsky odkaz od Fialoveho puntiku(a) je rozkosnej! Ten ruzovej pokojicek… Rozhodne neujizdim na ruzove (ani nemuzu, mam dva chlapecky :-) ), ale tohle je tak ultramegapink, ze je to roztomily.
A ten svetr se mi asi libi ;-)

 
Evča  19.09.11 07:21

Brnacka…stekle asi hantec nebudou :-D neb se to slovo používá i jinde např u nás (Podkrkonoší) úplně běžně, dokonce jsem to slyšela i u rodilých Pražáků…jinak mně přijde největší peklo, ta paní jak nakupuje mobily nevím proč. Paní v plavkách mi je od srdce lito, za prvé že nevidí sama, že jí to je malé a střih se jaksi nehodí a zadruhé, že ji na to neupozorní někdo z blízkých…

 
sasa  19.09.11 07:44

foto od ctenarky madietta: dlho som nevedela identifikovat, ci je to muz alebo zena

 
Karin  19.09.11 08:22

Kecky na podpatku jsou pro mě ze stejné kategorie jako třeba rolák bez rukávů. Prostě kombinace, která prakticky znemožňuje nošení dané věci.

 
RV  19.09.11 08:45

Právě jsem vyřešila záhadu Bonprixu. Na fotkách relativně hezké věci, skutečnost naprosto šílená. Letos jsem vracela troje šaty. Holt, je to polská společnost. Vezmou zajímavé inspirace, okopírují fotku a našijí šmejdy z úděsných materiálů.

 
Velryba grónská  19.09.11 08:47

Karin, mně se kecky na podpatku docela líbí, ale ne zrovna tyto a ne zrovna na jehlách. Měla jsem dokonce jedny vyhlídnuté - z modrého denimu, ale měly podpatek pořád ještě dost vysoký (cca 7 cm) na to, aby mi byly pohodlné. Mám totiž úzkou nohu a v každé botě klechtám, takže když chci mít boty, ve kterých se nezabiju, kupuji se šňůrkami. A tohle je taky jedna z možností. V současné módě šňůrkových bot si přímo blahem rochním. :-)

 
KatkaJ  19.09.11 09:30

RV: Polská společnost to sice je ale hadry jsou šité v Indonésií, něco v Německu. Otázka zda li se to v Německu jen nekompletuje. Alespoň tak to bylo, změna je také možná ale pochybuji.

 
Betty J.  19.09.11 09:33

Ad pizza z rohlíků: po předložení takového výtvoru bych byla domácím tribunálem ve zrychleném řízení odsouzena za prznění nádivky a zneužívání slova pizza k doživotnímu pobytu ve vypolštářované ce­le.

 
Skarletka  19.09.11 09:41

velryba grónska: „prostorově rozměrnější dámy“ si kupujú dvojdielne plavky často i preto, že sú nižšie a majú krátky trup a plavky vcelku sú im dlhé, takže majú na výber pudlo kdesi pri kolenách alebo vystaviť brucho.
alena čechová: medzi zákazníčky „malého vzrůstu, které podpatky prostě chtějí mít u všeho“ sa radí aj moja teta, ktorá keď mala zlomenú nohu, tak presviedčala lekára, aby jej k sadre prirobil aspoň malý podpateček, ale moja teta bola elegantná dáma, ktorá tenisky nemala asi v živote na nohách

 
dagmarka  19.09.11 10:04

Já nevím, mně už ty objevy ani tak nepřekvapují, určitě nešokují. Protože to vidím na ulici denně, takže nic nového … Ale ty pumy, ty jsou naprosto nechutné! Horší boty jsem snad neviděla!

 
Velryba grónská  19.09.11 10:11

Skarletka: Já jsem měla vždycky opačný problém, neb jsem poměrně vysoká - všechny plavky vcelku mi byly krátké, takže jsem se mohla rozhodnout, jestli si nechám stlačit prsa k pasu nebo ukážu břicho. Ale ani ta druhá možnost nebyla ideální, protože dvojdílné plavky měly kalhotky jako stan a podprsenku jako dvě lžičky, a možnost, že by si člověk koupil zvlášť spodek a zvlášť vršek jiné velikosti, neexistovala.

 
fabiola  19.09.11 11:08

Vy necitové. Paní v plavkách je po operaci žlučníku. Vybírala tak aby mohla na pláž, nevystavovala jizvu slunci a nevykrvácela jí peněženka.

 
Anita  19.09.11 11:10

Asi už to tady někdo vysvětlil, jak vznikly štekle, ale přesto to napíšu. U nás, v západních Čechách dost používaný výraz. Mé vysvětlení - zkomoleni německého slova der Stecken, což je výraz pro tyčku, hůlku, zkrátka boty na tyčce.

 
Verufanda  19.09.11 11:57

Copak ty fialový…ty ještě ujdou…ale nedávno jsem zahlédla slečnu, která měla tyto botky vylepšené o kousky džínů…akorát nevím, zda jí je takhle za úplatu vnutil prodejce, nebo si je vylepšila sama tím, že roztříhala staré džíny a čtverečky porůznu nalepila vteřinovým lepidlem (pokud by byla pravdivá druhá možnost, tak to dosti odflákla, neb jí rohy čtverečků hravě povlávaly okolo bot…pfujky

 
Veronika Barchen  19.09.11 12:10

Musím sa k tejto téme trochu na okraj pochváliť svojím zistením na „blízkom východe“. Koncom leta som opäť po dlhšej dobe zavítala na svoje rodné Slovensko a nestačila som sa diviť, ako krásne oblečené slečny som stretávala na ulici. Vyšli sme s mamkou na nejaké nákupy do mesta Lučenec, pretože za posledný rok nie som schopná si nikde kúpiť kvalitnejšie elegantné nohavice (alebo kostým) do práce, za cenu, čo ma nezruinuje. No a tie elegantné slečny, čo som stretávala, to bolo niečo úžasné. Slečny oblečené v sukniach s košeľami alebo šatách, vhodné doplnky, upravené vlasy a make-up. Alebo elegantné nohavice doplnené halenkami či dokonca celý kostým v pastelovej farbe. Za celé to dopoludnie som nestretla (alebo skôr ma nezaujali..?) žiadne rifle, žiadnu „športovú eleganciu“ ani vykúkajúce faldíky. Niekoľkokrát som ťahala mamku za rukáv a neslušne či nenápadne prstom ukazovala na slečny, ktorých oblečenie ma neskutočne zaujalo. Musím dať poklonu týmto slečnám a ženám, ktoré som v ten deň stretla, pretože za posledných pár rokov sa pohybujem výhradne vo väčších mestách Európy a pomaly zabúdam, že u nás doma sa takto vlastne obliekame vždy, keď vyjdeme medzi ľudí.

 
E  19.09.11 12:18

Lenka: k druhému dotazu…já mám ráda body z tezenis…jsou bavlněná, obyčejná jednobarevná (max s kraječkou kolem výstřihu), přesto drží tvar…a cena je taky OK

jinak se musím přiznat, že já mám bokovky ráda - samozřejmě proužek (či pruh) kůže nevystavuji - od toho jsou tu jiní… a není mi jasné, proč by se mělo právě kvůli bokovkám dělat špeko/vlnobití…vždyť když mám správnou velikost, tak kalhoty k tělu pouze přilnou, nijak mě neškrtí a nepřepůlují… ne?
i když poslední dobou (sedavé zaměstnání) mi narostl zadek a mám regulérní problém sehnat kalhoty… v „normálních“ obchodních řetězcích (rozuměj levných hrabárnách) jsem na sebe nebyla schopná sehnat už ani rifle - velikost 44, jsem prostě neoblékla!!! to už je děs… takže jsem jako obvykle zašla do C&A, kde vždycky nakonec seženu…a voilá…rfle do zvonu 42…a málem mi jsou ještě volné…

a poslední..kdybyste měl někdo tip, kde sehnat zvonáče, prosím poraďte.. (značka: zvony pro mě nikdy nebudou out)

 
notrends  19.09.11 12:22

ještě k těm botám, je to tedy něco ale úplně jiného, včera v TV mluvil nějaký docent „přes boty“ (moje chyba že nevím jeho jméno) a říkal že podpatky by měly vymizet protože je to naprosto umělá ,neprospěšná a ničemu nesloužící věc, poškozující zdraví nohou. No jo ale s podpatkem jsou nohy tak jaksi hezčí..... ne?

 
Ooola  19.09.11 13:04

Mě teda z celého článku nejvíc dostala pizza z rohlíků. Pekelnost se neprojevuje jenom v oblékání, to je celý životní styl…

 
Brnacka  19.09.11 13:05

Toz umelych, neprospesnych a nicemu neslouzicich veci je plna historie (a co podpatky ve stare Cine?) a znamena to, ze je civilizace natolik na vzestupu, ze si muze dovolit i takove zbytecne picurinky jen tak pro radost :)

Ale samozrejme ma docent pravdu, noha se tim kurvi moc :(

 
IvaKo  19.09.11 13:30

Ty šaty nabízené v dvou různých obchodech má moje kamarádka ze třetího, Heine se jmenuje. Má je od loňského léta a nijak se nošením a praním nemění a hezky jí sedí. Já mám taky jedny šaty z Bon prix, mají podšívku, látka je kvalitní a ušití také. Asi to je kus od kusu. Některé „modely“ jsou nevkusné a nekvalitní na první pohled.

 
Monika P.  19.09.11 15:09

Ta „kasička“ na lavičce - není náhodou z Pálavského vinobraní v Mikulově?? Já mám pocit, že jsem to viděla naživo. Nicméně pokud ne, není divu, na podobných akcích bývá podobných obrázků nespočet :-)

 
DanielaS
4710 příspěvků 19.09.11 15:24

Pro Marii: ANO, Cesi jsou v zahranici „ti blbe obleceni“, ve smyslu sportovne, horalsky, nevhodne.

 
DanielaS
4710 příspěvků 19.09.11 15:35

K pretocenym svum, vcera jsem si strihala na pyzamo z upletu a brejlila jsem na uplet z asi dvou centimetru, abych nasla smer vlakna, na to sicky v Cine cas nemaji.

 
St.St  19.09.11 15:44

Skvělý článek, díky! Jenom poznámka k tomu, proč ty náctileté slečny tak holdují bokovkám a vystrčeným zadkům - je to vlastně forma protestu proti rodičům, kteří jsou samozřejmě trapní a staromódní, a sociálním konvecím vůbec, což všechno k pubertě patří. Je mi 21, takže si troufnu říct, že si také pamatuju, jak jsme byli v takovém tom věku, kdy oblečení jedinci sice ještě vybírají rodiče, ale ten jedinec už se proti tomu začíná bouřit a zjišťovat, že se jeho představa o hezkém oblečení od představy rodičů liší, tak v tomhle složitém období kolem 12 let většinou rodiče pro svá dospívající dítka kupovali pořádný kalhoty-mrkváče a hezky do pasu, kde se to stáhlo páskem, protože ty kahoty jsou o tři velikosti větší - nebudou se přeci nový kupovat už za měsíc, když to dítě roste jako z vody, žejo (zvlášť to platí o maloměstech a vesnicích (bez urážky, jsem také vesničan:D) . No, a tyhle „děti“ si jako vyhrocenou formu protestu pořizují pravý opak - čím níž bude pas, tím líp, a jako bonus tím slečna ukáže, co si myslí o babičkami opakovaným „zakryj si ledviny, budeš nemocná!“. Člověk v tomhle období má chuť bejt proti všemu, včetně dobrého vkusu a zdravého rozumu, což se asi pojí i s tou nadváhou.

 
Malvína  19.09.11 15:49

Obrázky nemá cenu komentovat. Vše už bylo řečeno. Uvítala bych nejen článek o minimalismu, ale také návod, jak kombinovat vzory. Nemám sice odvahu vzít si na sebe více než 1 vzorovanou věc, ale už jsem viděla pár kombinací, které mou představu elegance nenarušily. V čem to je ?

 
Malvína  19.09.11 15:52

Ohledně špeku nad pasem bokovek. Slyšela jsem názor lékaře, že si tělo vytváří izolaci reprodukčních orgánů, jelikož se nosí i v zimě krátké bundy, co dostatečně nechrání. Přírodo, klobouk dolů.

 
Malvína  19.09.11 16:19

DanielaS - je to možné, ale jestli jsou tam na výletě, je to snad pochopitelné. Na celodenní výlet do Vídně si také raději vezmu skutečně kvalitní (tmavé) tenisky, rifle, triko, koženou tašku šikmo přes hrudník a sportovní sako, než balerínky (které po běžném otoku nohou tlačí) a něco elegantního, včetně kabelky na jedno rameno. Jde o kompromis. Nejedu přece zdobit, ale užít si.

 
Barča  19.09.11 17:41

Ano Ano souhlasím, toto je pekelné peklo v ďábelských kombinacích. Paní jistě ukradla plavky své dceři a aby se tam vešla, má určitě vzadu našitej stan.
Patřím sice bohužel do té silnější populace českého národa (ale bojuju s tím, to si nemyslete), ale nikdy jsem neholdovala obnaženejm ledvinám. Proto jsem vděčná za to, že se před časem začali objevovat dlouhá nikoliv široká trika. Vždy jsem úpěla když trika ve velikostech L či XL se pouze rozšiřovala, ale do délky už nešla. Uf
Je škoda té slečny z proměny. Vizáž dobrá, ale to oblečení je strašně zkombinovaný. Jediný co se mi líbí je ta sukně, ale rozhodně bych si k tomu nevzala tuhle halenku.
Jo a s Bonprixem mám už taky jisté zkušenosti a nevím, jestli se tam dá vůbec sehnat něco kvalitního… :/

 
Baby Lee  19.09.11 18:05

Ke komentářům o tloušťce - spíš je zarážející, jak nestydatě nikomu nedělá problémy se se svými špeky „pochlubit“. Že je někdo při těle,ok, může to bejt i ze zdravitních důvodů…ale proč sakra takový lidi choděj polonahý?? S komentáři ohledně „lenivé generace“ souhlasím, mluví o tom spousta učitelek tělocviku jak dřív bylo normální to a tamto a te´d už ne…mě osobně třeba fascinuje, kolik slečen si svoje nedostatky uvědomuje, nadávají jak jim přetékají boky z džín atd, stěžují si, ale ani je nehne něco udělat…a zas se dostávám k tomu, že je škoda, že kalhoty a sukně do pasu tu nemají zrovna „velkou podporu“

 
Kleopatra007  19.09.11 18:24

Musím konstatovat, že mě osobně totálně odrovnala ona eklektická kombinace vintage a military kousků s lounge wear…Ovšem nejvypečenější mi připadá ten originelní vintage svetřík…Onehdy jsem viděla něco podobně vymakaného - asi to měl být sportovní glamour styl či co (šusťáková souprava doplněná divadelní stříbrnou kabelkou na řetízku). Bohužel mě zradil mobil, jelikož se vybila baterka přesně při zmáčknutí spoušti, jinak to už tady bylo. Tímto zdravím všechny pekelnice a zejména Adu; už asi měsíc se řežu smíchy, a jen houšť. Já ten zmar na ulicích pozoruju už dlouho a tohle mi fakt dělá dobře na duši.
Apropos, lekci minimalismu nám už tady předvedla ta paní v plavkách!!

 
mycak  19.09.11 20:05

mám bohužel úplně stejné kalhoty s ujetým švem po vyprání,to nebude jen jednorázová záležitost :-(

 
Carrie35
52 příspěvků 19.09.11 21:42

Ke Stilagu: podobné téma má na blogu Protivná blondýna, rozebírá tam víc kousků, které jsou jinde ke koupi levněji, v Halnes, Bonprix, a má i reakci Stilaga (docela vtipná). Nicméně značky Mandarin, Best Connection a i další Stilagový jsou podle článku z německého shopu Heine (Otto Group)

 
Lenka  20.09.11 08:12

Asi poprvé za dobu, co čtu Peklo (aeh, za poslední týden :D) souhlasím naprosto se vším, co je v článku a dokonce s celou diskuzí (asi bude přecijen lepší, když je moderovaná, ty hádky a výpady lezou na nervy).
Botasky/kecky/po­hory atd. na podpatku jsou skutečně děs, ale to není všechno… Poslední roky (dva, tři) mě absolutně zaráží ta snaha kombinovat sport a „eleganci“… Máme tu nový superIn styl sportovní legance, ale už je nuda jen kombinovat sportovní kusy s elegantními, tak to splácnem dohromady! Onehdá jsem jela vlakem s jednou známou a nestačila jsem se divit. Přišla v botách, které na první pohledy vypadaly moc hezky - černé baleríny s kulatou špičkou, lehce zdobenou prošíváním - pro Peklo asi nic moc extra, ale mně se moc líbily. Než si ta holka sedla a dala si nohu přes nohu. To jsem pak pod lehce nadzvdnutou nohavicí zpozorovala dva na botě našité ohavné černé obdélníčky s dírkami pro tkaničku a samozřejmě i onu ohavnou tkaničku… Takže z toho rázem vykoukly botasky, jen s """"""elegantní""""" kulatou špičkou. Achjo. Ale tak nějak asi chápu, proč se to vůbec dělá a proč si to ty holky kupujou. Třeba tahle konkrétní slečna se dřív oblékala hodně sportovně a když šla vysokou, chtěla to asi trochu změnit a začít se oblékat víc „elegantně“ (dávám to do uvozovek, protože nevím, jak to nazvat - já tomu říkám oblíkat se jako holka). Jenže ten sportoví styl má asi v hlavě nějak zakořeněnej, takže teď si myslí, že když si vezme takovéhle boty (které rozhodně nejsou legantní, ale sportovat by se v nich zaručeně nedalo), rifle a bílé tričko od roxy nebo pumy, na kterém je fialová kytka, je z ní rázem děsná dáma.
A to se přiznávám, že já jsem neochvějný zastánce riflí a třička, cítím se v tom dobře a mám za to, že když si vezmu padnoucí rifle a hezké tričko, tak mi to v té uniformě i sekne - a třeba ať přijdu do pekla :D
A za článek o minimalismu se přimlouvám taky - a nejen ten. Prosím více poučných a radících článků!!! To mi tu tak nějak chybí, většinou se tu ukazuje jen kolonka „Takhle ne“ ale už moc ne ta „Takhle ano“… No a jestli se nám pekelnice nechtějí ukázat, co takhle říct nějaké kamarádce a použít ji jako modelku pro předvědení nějakých hezkých kombinací z vašeho šatníku, hm? Snad nejsem jediná, kdo by to uvítal :)

 
Anka F.
210 příspěvků 20.09.11 11:29

Ad rifle bokovky: mám dvoje, které mi výborně sedí a nikde nic neleze (mám normální postavu, vel. cca 36-38) Určitě to je otázka dobrého střihu, což v jednom starším článku vysvětlovala Ada. Moje bokovky mají jenom lehce snížený pas, místo pásku je našito nízké sedlo. Kalhoty jsou kvalitní rifle ze sekáče, předpokládám, že původně stály majlant.

 
DanielaS
4710 příspěvků 20.09.11 11:36

Nene, Malvino, i Cesi usazeni, pracujici. Snazim se tento stereotyp bourat, jak jen lze.
Na druhe strane jsou mi milejsi cesti kluci „blbe“ obleceni nez ti italsti donekonecna resici nejnovejsi trendy v uvazovani tkanicek na zlatych keckach. To ostatne ocenuji naopak italsti chlapci na ceskych divkach, ze je v podstate jedno, co oni maji na sobe (a cim prijeli, a kolik maji v penezence) a divky se s nimi PRESTO bavi. Kulturni sok.

 
Malvína  20.09.11 12:22

DanielaS - aha, tak to se shodneme. Upřímně, já sama jsem nepřekousla používání zlatých a stříbrných věcí přes den (vyjma šperků, samozřejmě) a štras na den bych si také nevzala. Metalické tenisky mi připomínají DISCO mého dětství.

 
Brambora
42 příspěvků 20.09.11 14:41

Pokud jde o východoevropský vkus: loni začátkem podzimu jsem viděla ve Vodičkově ulici dvě ženy oblečené tak, jak v Praze nevídáno - luxusně a elegantně. Štíhlé, půvabné, ne zcela mladé (jedna 30 - 40, druhá 45 - 60). Čili bohaté s vkusem a chutí se tak obléct (nebo bohaté s dobrým vizážistou). Takové Češky buď neexistují nebo se, na rozdíl třeba od Itálie, Francie a spol. (ale i zde vzácné), nepohybují po veřejných komunikacích. Prostě jsem je tu neviděla. Hned mi bylo jasné, že jde o cizinky, domnívala jsem se, že Francouzky. I začala jsem je nenápadně sledovat, abych si národnost ověřila. Podařilo se mi to až u výlohy butiku Ivany Follové, u níž se zastavily a vystavené komentovaly tichým kultivovaným hlasem i slovníkem - rusky.

 
pipilotti  20.09.11 14:51

Jako pravidelná čtenářka módního pekla samozřejmě už vím, že móda je hlavně o pravidlech, respektu ke společnosti a k příležitosti.
Japonská pouliční móda je naprosto zvrhlá, jelikož tato pravidla (vytvořená za první republiky v československu) nedrží v úctě.
(jdu si koupit tenisky na podpatku od yohji yamamota a doufám, že tu ten komentář vydrží, než je zaplatím)

 
Cheorchia  21.09.11 08:38

""Takovéhle zmetky se rozhodně nebojte reklamovat, některé závady mohou být sporné, na tomhle ovšem není sporného vůbec nic!""

Doporucuji nereklamovat vadu vyrobku,ale rozpor s kupni smlouvou :)).
Mate narok na okamzite vraceni penez,nikoliv na reklamaci,ktera znamena az 30 dni reklamacni lhuty.

 
Erko  21.09.11 13:42

Myslím, že Janka na tom na rozdíl od ostatních vydělala. Je to snad první proměna, která se mi zdá k lepšímu (nemluvím teď o oblečení). Barva vlasů ji sedne, střih taky, kupodivu to ani není takový ten ulízaný a dole zuřivě prostříhaný ve stylu „mulletu“. Ani není zmalovaná jak padesátiletá paní z drogérky.
Ovšem to oblečení. Myslela jsem, že ji bude ke čtyřiceti a když jsem viděla původní podobu, zůstala jsem koukat.
Počítám, že se Jance stejně v novém stylu nebude moc líbit, takže ho brzo opustí a tím pádem jí zůstane jen to dobré, za což si z celého srdce oddechuji, protože většinou to končívá, že si říkám, že ty holky/paní pak musej mít hrůzu vyjít na ulici.

 
Áňa  21.09.11 17:46

@podpatkokecky - Hedviko, kraví boty jsou dokonalý! @odstrašující fotky mi tentokrát vůbec nepřijdou tak příšerný, a nejvíc mě na nic děsí ta stockholmská slečna, ostatní jsou hnusný, tahle je UÁÁÁÁÁ. Paní v plavkách upřímně lituju, není snad ani tak tlustá jako ta nad ní, nikde žádný hrbení kůže, faldy, tečení, celulitida (dobře, je to z dálky), což těžce oceňuju. Jen ty prsa - a tenhle problém minimálně znám teda velmi blízce, mám je taky trochu větší a trochu visací. A nebyly to jedny z dvaceti, jak tu někdo říkal, pěkně jsem to počítala. Než jsem si vybrala plavky, bylo to 53 ozkoušenejch modelů - a to už člověku lehce povolej nervy a koupí první blbost, aby to bylo. Stejně vypadáme jak vypadáme, plavky to moc nenapravěj. Paní má odvahu. @východ. Nechci se rozčilovat, máme to tady zakázaný. Jela jsem do Moskvy na stáž, protože mi bylo líto, jaky jsme xenofobové (možná, pravda, ne úplně xeno, tak zahořklý ublíženci). A co se týče módy, tam jsem poprvé zaplakala nad tim, jak tvrdá je selekce hezkýho oblečení i v řetězcích. Rusové jsou o moc míň než my moderní středoevropani zasažený tou moderností (tepláky a rovný kšilty vůbec), pořád si jedou v toom svym - klasický módě a často folklóru. Maj vlasy jako jujila tymošenková nebo aspoň cop jako nastěnka, skoro jsem se styděla s rozpuštěnejma, a pravoslavnej šátek od tý doby taky nosim. Jsou elegantní na milion způsobů. Taky nosej ty holiny - viděla jsem je podobný jako v baťovi, elegantní s plastovejma mašlema vzadu alá mellisa i na podpatku, a byly to prostě kozačky, určitě slušivější než to co si tady představujem jako ruský-šlapky-kozačky, to tam samozřejmě taky uvidíte… Ale je to pekelně pohodlný, když dva metry sněhu tajou, a chodíte potokem! Místní rusové, a toho jsem si teda taky všimla, pořád jsou rozpoznatelný podle černý kožený bundy a bílejch špičatejch kozaček…no co.

 
Panenka_bohemica  21.09.11 22:25

„Elegantní holiny s plastovejma mašlema“ teda zní v mejch uších stejně jako „paradox jak kráva“ :-)

 
Evee  21.09.11 23:23

tá „pizza z rožkov“ je presný ekvivalent toho nášho východného napodobňovania a nahrádzania niečoho, čo sa nosí inde, ale my si to spravíme po svojom, lebo to tak máme radi a dá sa to u nás zohnať- blond vlasy nahradíme peroxidovou slamou, gelové nechty jeden hnusnejší ako druhý, biely opasok guess a podpätky, tie najvyššie a najšpicatejšie, aké zoženieme a samozrejme rifle, lebo iné oblečenie a obuv sa u nás predsa zohnať nedá! a keď už, tak je to drahé…Ja by som skôr povedala, že nevieme nakupovať.
ad: obezita- kedysi cvičili úplne všetci, deti na telocviku aj dospelí, ale dnes sa decká akurát všemožne snažia z telesnej vykrútiť a športujú už iba tí najlepší. preto športovci a športovkyne majú postavy pekné, ostatné decká nemajú žiadny pohyb a tým pádom slabé svaly na chrbte a bruchu, čo deformuje držanie tela a vytvára ovísajúce faldy aj relatívne štíhlym dievčatám.

 
Misha  22.09.11 01:27

Tak ta paní v plavkách mě dostala. Jsou z Takka. Chtěla jsem si je koupit. Bohužel střih nic moc, materiál taky žádná sláva. Mám velikost S, ale měla jsem soudnost, prostě mi neseděly a nechala jsem je v krámu. Proč mám často pocit, že s přibývajícími kily klesá zdravý úsudek? Nepříjemná nepřímá úměra.

 
eni.enigma  22.09.11 09:11

Tak jsem byla včera po letech v Mangu a velmi mile překvapilo. Ceny až na šaty, u kterých ale zpracování a materiály i tomu mohou odpovídat, stejné jako v HM, ale tak kvalita jinde:)… Neměla jsem moc času, ale určitě se tam co nejdříve ještě vypravím… díky za typy přítomným :)

 
Sibyla  22.09.11 09:16

Misha: „že s přibývajícími kily klesá zdravý úsudek?“ Žejo? Já z dětství pamatuji, že se leckdy někde u lesa nebo u rybníka obludně tlusté matróny vysvlékly do podprsenky a slunily se s výrazem: „a co, na mě se už beztak žádnej nepodívá!“ - zatímco mladé svůdné dívčiny si doběhly domů pro opalovačky.

 
kiwi  22.09.11 12:36

Tak já nevím, Ado. Jednou máš příležitost vystavit jasný a nezpochybnitelný příklad sportovní ELEGANCE, a zas ohrnuješ nos. Jsou kecky sportovní obuv? Jsou. Je botka s podpatkem elegantní? Je.
No tak.

 
Sab  22.09.11 15:32

nejlepsi je pizza z rohliku…a taky tiramisu z pomazankovyho masla a buchta ze susenek…tyhle recyklacni recepty me taky dostavaji…i kdyz to nema co delat s modou a oblekanim, takze se omlouvam za odskok od tematu…

 
kiwi  22.09.11 21:32

Ne. Nejlepší je sojový MASO.

 
mishaka5  23.09.11 14:37

K tem kalhotum z Promodu. Koupila jsem si černé kalhoty za 800 s lehkým odleskem. Čekala bych, že vydrží déle než tak 10 vyprání. Teď maji barvu spíš prošedivělou, už jsem je vyřadila na charitu. Kalhoty si tam asi hned tak nekoupim, čekala bych větši kvalitu od někdy pěkně předraženého Promodu.

 
Lenka  23.09.11 20:05

Super článek, jen jednu věc nechápu - co by si tedy na sebe paní měla vzít za plavky? Jasně, postava hrozná, ale které plavky by to vylepšily?

 
Rena  23.09.11 21:12

Katuliena: Já si pořád říkám, že se sportovně nebo džínově přece neoblíkáme jen my češi. Když se člověk kouká na zahraniční seriály, tak tam taky mají herci džíny. To znamená, že i tam to je běžné oblečení. Skoro jsem po prostudování modního pekla nabyla dojmu, že žijeme v džínovém ghetu…

 
HH  23.09.11 21:13

Lenka: akekolvek plavky v jej velkosti… Tieto su ocividne male…

 
Catherine  03.10.11 22:56

dnes mi to nedá nereagovat - > tenisky na podpadku jsou vaážně dost odporná záležitost, buď chci být sportovně oblečená a vezmu si kecky nebo chci být hezky oblečená…vezmu za vděk baleríny nebo něco podobného, nebo chci být elegantně oblečená a obuju obtky na podpatku , ale tento paskvil je dost odporný…je to to samé jako si obléct jeansy, mikinu a dorazit to elegantní koženou kabelkou :-O → paní v plavkách je sice docela silné kafe , ale narovinu s její postavou bude silné kafe v každých plavkách a rozhodně to plavky celistvého střihu nezachrání…na druhou stranu paní už má svůj věk a můžou ji být všichni …(však vy víte kde ) → tím se dostaneme ke "kasičkám " u dnešní mladé generace ( taky jsem mladá ) je to snad nějaká povinnost nebo co nosit nízké jeansy, no prosím noste si je ale neukazujte nám holou pr_el, přijde mi to dost odporné…a ještě odpornější mi to přijde u postarších pětatřicátnic a výše u mladých teenage to ještě pochopím ( v patnácti mi škola nějakého stylu taky nic neříkala ) ale starší ženy už by mohly mít nějakou soudnost !!! opravdu se mi chce blejt velebnosti když potkám odbarvenou vysoláriovanou čtyřicítku s kachním hubou ( jak to sakra dělají ty rty :-O ) , s mrkacíma očkama a tunou řasenky, narvanou v riflové mini, leopardím topem, špičatýma kozačkama ( v létě kozačky ??? však zapaříme ne ? :-O ) celulitidou vystavenou na odiv a michelinkou kolem pasu … to je snad ještě horší…
ještě že si tady v peklu můžeme pěkně postěžovat co nás štve :-)

 
Jiřina  04.10.11 07:11

Milá Catherine, myslíte vážně, že pětatřicítky jsou postarší??? Co teprve padesátky?

 
Sibyla  04.10.11 08:13

Rana: žel, žijeme v džínovém ghettu, je to celosvětové. Ale naštěstí to není Osvětim, můžeme z něj vykročit.
Catherine: oj, šláplas do toho, říkat pětatřicítkám „postarší“ jsi vážně neměla, nediskutuješ jen s dvacítkami!!!! To bude reakcí! Navíc si uvědom, že nejznámější světové krasavice mají PŘES pětatřicet, a jak k nim vzhlížíme. Ale chápu, chtělas napsat, že v tom věku už by žena měla mít víc rozumu než teenager, slepě posedlý módou. Žel, nemá… Jinak vřele souhlasím, to co vídáme na ulicích je právě PEKLO.

 
FoxInTheBox  04.10.11 10:00

Catherine: kachní huby docílíme přehnanou kolagenovou injekcí:)

  • „v jejím věku jí můžou být všichni víte kde“ - proč? protože už neloví manžela? Na tom, co si o nás myslí okolí, by nám mělo záležet pořád, nikdy nevíš, jestli s tebou nejede výtahem budoucí šéf nebo nejlepší kamarádka:) (nehledě na to, že když bude dobře vypadat, bude se tak i cítit)

A zase ta velebnost… Já nevim, že se to pořád tak drží.

 
VeronikaN.  07.10.11 15:28

Vážená dámo (redaktorko,pi­satelko,adminis­trátorko, nebo kdo tady píše ty komentáře k fotkám)! jen bych Vám chtěla oznámit, že je poněkud nehezké, že odsuzujete ukrajinskou pseudoeleganci…Jak jste k tomu vůbec dospěla? Tipnu si, že jste na ukrajině vůbec nikdy nebyla a měla by jste přestat urážet lidi, protože v každém státě (a to i na UKRAJINĚ) se ženy oblékají mnohem lépe a světší inteligencí, než dámy v česku…Tak že jste měla asi na mysli českou pseudoeleganci.....

 
kiwi  09.10.11 23:04

Vážená VeronikoN., já jsem na Ukrajině už párkrát byla - proto bych ráda upozornila na smutnou skutečnost, že dlouhé nehty, krátké sukně a vysoké podpatky (i v zimě, ve sněhových závějích) ještě o lepším, natož „inteligentním“ oblékání nesvědčí. Natož že by dělalo „dámu“.
Jinými slovy - Ukrajinky sice přikládají svému oblečení a celkovému outfitu evidentně převelikou důležitost - o tom žádná - ale vypadají potom, že by si zfleku mohly stoupnout do Perlovky.
Inu - jiný kraj, jiný styl.

 
ara  09.10.11 23:40

S pozdní noční hodinou si nemůžu odpustit: úplně učůrávám smíchy, když se ozve nějaká potrefená husa. Tyhle příspěvky mi „světší“!

 
Catherine
72 příspěvků 11.10.11 23:37

to Jiřina : ano v 35 už bohužel je člověk trošku starší ......nemyslela jsem to špatně jako urážku !! Jen by člověk očekával mnohem více v kusu od ženy po třicítce , než od dívky v teenage, nemyslíte ?
Pokud se žena v 35 letech snaží oblékat jako teenage tak pro mě spíše vypadá jako lehčí děva než jako někdo na kom bych mohla obdivovat smysl pro styl a vkus ! Když potkám na ulici výše zmíněnou a posanou kachní hubu, která by mohla být skoro mojí mámou a je narvaná ve stejných hadrech jako já v 25 , potom je pro mě skutečně postarší …stejně jako já budu vypadat staře a blbě v kostýmku a kloubouku jaký nosí matka královna ( a nikdo jí nemůže vytknout, že nemá styl ! )
takže se omlouvám všem ženám co jsou starší než já!! a velmi se jich toto oslovení dotklo

 
Catherine
72 příspěvků 11.10.11 23:47

FoxInTheBox : neznáme nikdo okolnosti, proč ta paní na fotu vypadá tak jak vypadá…pokud je spokojená sama se sebou, tak si myslím, že se může cítit dobře i tak, ne ? a jen taková poznámka …"Na tom, co si o nás myslí okolí, by nám mělo záležet pořád, nikdy nevíš, jestli s tebou nejede výtahem budoucí šéf nebo nejlepší kamarádka:) " a to myslíte vážne ? myslíte si snad, že se sní okolí nebude bavit jen proto, že je tlustá ??? naivně doufám , že nejlepší kamarádka by mě snad neměla soudit za to jak vypadám ?? je to má kamarádka ( rozlišuji kamarády a známé )protože jí snad záleží na tom co mám v hlavě a jaká jsem a ne to co mám na sobě ?

 
Suva  11.11.11 13:44

U nás v Havlíčkově Brodě letos přišly kecky na podpatku do módy. Po každé pochůzce městem jsem doma hlásila počet obětí a NEBYLA TO NÍZKÁ ČÍSLA! A teď je půlka listopadu a já už v našem městečku očekávám tradiční oblíbený outfit: zimní, nejlépe lyžařská bunda, pohorky nebo kozačky a k tomu koženková kabelka! Mmmm!
Omlouvám se za takovou konkrétní lokalizaci, ale také si myslím, že už je čas podívat se pravdě do očí a říci: dámy, to je otřes!

 
MayBe  22.11.11 18:16

http://www.znackova-vip-moda.cz/…kolenky.html A vůbec celá tahle takzvaně „VIP“ stránka s takzvanou „VIP módou“ je vpodstatě strašně vtipná :D

 
zelitschko  22.11.11 18:44

MayBe: áááááá peklo, pomoc!!! Nic horšího už jsem dlouho neviděla

Dechberoucí výstava Moc&Móda v Drážďanech

Výstava se koná v Rezidenčním zámku v Drážďanech a zařadila se mezi... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
Zara žere těla

Autor: Andrea

Dala jsem na nějaký čas kritice dovolenou, ovšem poslední návštěva... Celý článek


Reklama

Tříčtvrteční fenomén

Autor: Ada

Všimli jste si toho taky? Sotva se oteplilo, určitá sorta českých... Celý článek

Pouliční směs

Autor: Ada

Po poučných článcích si dáme zase trochu obveselení, co vy na to?... Celý článek