Ozdobná ramínka

10.01.11 | autor Ada

Že jsou čumící ramínka od podprsenek hnus, zvláště ta "neviditelná" silikonová, jsme se víceméně shodli. Teď ovšem kohosi napadlo, že by se to dalo udělat přesně opačně: místo snahy o nenápadnost, která je odsouzena k marnosti, nechť ramínka schválně vyniknou.

Co na to říkáte? Já jsem určitě pro, samozřejmě k odpovídajícímu oděvu! V létě pod tílky mnohem raději uvidím tohle než zažloutlý silikon, ozdobná ramínka si dovedu představit i na večírku nebo na plese -  nápadná ramínka s kameny k jednoduchým černým šatům, upraveným tak, aby ani nebylo poznat, že jsou ta ramínka vlastně připevněná k podprsence, by mohla vypadat velmi zajímavě.

Jedinou nevýhodou je vysoká cena v obchodě, který tato ramínka nabízí. Doporučuji porozhlédnout se i po jiných e-shopech nebo na eBay, kde jsou některé typy k mání třeba za čtvrtinovou cenu.

Fotografie převzaty z: http://www.princcess.cz. Autor není uveden.

Líbil se vám článek?

Témata článku

 Váš příspěvek
 
Pan řídící  10.01.11 12:35

Cesty reklamního byznysu do duší spotřebitelů jsou někdy vážně rafinované…

 
Andrea  10.01.11 12:41

kdyby ta cena byla za ramínka i s podprsenkou, tak ještě ok, ale takhle se mi to zdá opravdu mírně přemrštěná. Výrobní cena tak 100,–.....s trochou fantazie si to šikovnější slečna ,,spíchne´´ doma sama

 
rdk  10.01.11 12:46

Já pro nejsem, působí to na mě dost lacině..

 
Dahllie  10.01.11 12:47

Hezký, zajímavý, už před lety jsem si všimla ramínek z korálkových kytiček. Ale osobně mi to je stejně k ničemu, v mé velikosti se bezramínkové (výměnné) podprsenky nevyrábějí.

 
Eva  10.01.11 12:49

Mně se to líbí, ale nedokážu si představit, že mi pár korálků na šňůrce unese prsa vel. DD. Au au, to by bolelo :-/

 
Dahllie  10.01.11 12:52

Evo, prsa mají držet na obvodu, ne na ramínkách. Kvalitně ušitá a padnoucí podprsenka by ramínka vlastně vůbec mít nemusela.

 
mia  10.01.11 12:54

podobné ramienka ako na prvom obrázku som mala tak cca pred 10 rokmi. nebolo to moc pohodlné, ono to totiž tlačí na pleci, takže sa nečudujem, že sa to neujalo a novinka to teda nie je…

 
Aailyyn  10.01.11 12:56

Mně se to docela líbí, hlavně pod bezramínkové společenské šaty si to představit umím. I když kdo chce, tak si padnoucí podprsenku sežene… Kdo ne, holt dál bude mít „neviditelný“ silikon.

 
Lenka  10.01.11 12:56

Mně by se taková ramínka líbila třeba v kombinaci s šatama bez ramínek, ale v s tím růžovým tílkem ne-e.

 
Dadina  10.01.11 13:00

To musí trošku tlačit,ikdyž je to třeba jen na volno,bojím se,že by mě to otravovalo.....
K večerním šatům -dejmet omu,ale jinak to není nic,co bych musela mít. …a čekám,která šperkařka to začne nabízet na Fleru…

 
Klarax  10.01.11 13:01

Nelíbí se mi to, představuje to pro mě něco, co vidět prostě být nemá, zvlášť tyhle cingrlátka se mi zdají dost kýč. Ozdoby mají být přece na krku a na uších, od kdy na podprdě?! .-D K elegantním šatům s cílem, aby mi nebyla vidět normální ramínka bych si to rozhodně nevzala (obrázek 1.), to spíš investovat do pořádné padnoucí podprsenky, která dobře drží i bez nich.

 
Mar  10.01.11 13:08

Zajímavý nápad. Ale moc se mi to nezdá, protože je otízka, jaký odv je k takovým ramínkům odpovídající. Rpozhodně to nejde aplikovat ke všemu, tím méně pod často sepraná/vytaha­ná/ošoupaná letní tílka, která lze v létě často vidět v kombinaci s průhlednými silikonovými ramínky.
Dovedu si některé z těchto výrazných kousků představit k šatům, jak píše Ada, případně k barevným etno věcem. Ale fakt, že bych měla dát 1800 Kč za dvě šňůrky, mě přesvědčil o tom, že zůstanu u podprsenek bez ramínek. Přes ebay nejsem ochotná nakupovat.

 
harfa  10.01.11 13:10

mně se to líbí, štrasový ramínka na večer, a na den sladit naušnice s ramínkama…su­per…cena je hrozná…

Na fleru jsem našla jenom jednu holčinu, co to dělá. http://www.fler.cz/…sence-879858 a to se mi zrovna vůbec nelíbí

ale není problém najít i na fleru někoho, kdo to udělá…zas na tom nic tak hrozně těžkýho

 
Anna  10.01.11 13:11

libi i nelibi. Podobne jako Klarax si myslim, ze podprsenka je pro moje prsa a pripadne tak jeste pro meho chlapa.

Kazdopadne tohle misto tech izolep na ramenou vsema deseti!

 
Jana  10.01.11 13:12

tyhle ramínka bych si zvládla udělat doma taky s výrobními náklady tak max. 50kč

 
Aailyyn  10.01.11 13:14

Jinak samozřejmě, vzhledem k ceně se to dost nevyplatí a je lepší si koupit normální kvalitní podprsenku tak, aby pod příslušným oděvem vidět nebyla.

 
mia  10.01.11 13:15

čože? 1800 korún?!?!?! ja som to mala ako súčasť podprsenky, takže to bolo v cene, ale videla som tieto ramienka aj zvlášť, u nás v meste ich mávajú…a stoja tak do 200…u vietnamcov možno ešte menej…

 
Petra  10.01.11 13:18

líbí se mi, ale myslím si, že něco takového vyžaduje notnou dávku vkusu a talentu kombinovat, jinak to bude vypadat blbě/lacině/jako pěst na oko. takže já nic:)

 
zuzi  10.01.11 13:21

jak co a jak k čemu. Ale za ty prachy-to si zvládnu udělat z korálků, štrasu nebo i krajky za pár minut a výrobní cena 20–50kč + k tomu stačí rozebrat silikonová ramínka kvůli úchytkům a je to. Občas žasnu za co dají lidi tolik prachů, díky Bohu za moje tvořivý a nelevý ruce! Ale zase vtipné:)

 
Bejby  10.01.11 13:21

Mě osobně se to nelíbí a nenosila bych to, i kdyby to bylo zadarmo. Možná tak ve dvanácti letech, kdy jsem na sebe začínala vyrábět kreativní kousky z látky, z korálků…tehdy bych se cítila jako hvězda, teď jako Máňa od kolotočů :-D

 
MadGirlNancy  10.01.11 13:25

Teď jsem ta štrasová viděla v Marks&Spencer. Cenu tedy nevím, spěchala jsem, ale hned jsem si vzpomněla na Adu, co by tomu asi říkala…mně se třeba ta štrasová líbí moc. Pokud mám malé černé, proč ne. Korálky a srdíčka ani omylem, ale jistě by se dalo vymyslet něco šikézního.

 
elesse  10.01.11 13:29

líbí se mi! samozřejmě vkusně, ale bez vkusu se dá zazdít cokoli:) taky sem na ně koukala v MaS, ale vloni nebo kdy sem je na netu viděla i docela levně, tak jdu pohledat…

 
Bobina  10.01.11 13:39

S mojí alergií na kov asi ne.

 
adeeelka  10.01.11 13:40

Dobry napad, urcite vhodnejsie nez tie silikonove zruudy:-) Ale chce to fakt velmi opatrne a vkusne skombinovat s odevom, neda sa to nosit k vsetkemu, napriklad v kombinacii s tym ruzovym topom na druhom obrazku to posobi dost lacne a nepaci sa mi to. Napriklad cisty stras v kombinacii s nejakymi vecernymi satami by to mohlo byt okej. Ovsem ta cena ktoru uvadzaju je fakt mimo realitu a ako sa tu uz piniektore zmienili kazda sikovnejsia holka to spravi doma raz dva. A nie za tych 8 a viac stoviek.
Osobne by som si tie ramienka nevzala vzhladom na moju velkost E by to bolo dost nepohodlne. (uz som raz nieco podobne skusala a vazne nie…) radsej investujem do kvalitnej podrsenky

 
Khiria  10.01.11 13:42

Mno, tak ještě s bídou ta štrasová, k malým černým, ale jinak teda nic moc, a ta cena je taky neuvěřitelná… Kdo má velká prsa, tak se mu to asi bude zařezávat i s dobrou podprsenkou(i když co já vím), a kdo velká prsa nemá, může si koupit podprsenku bez ramínek… Málokterá sice krásně sedí a drží, ale dá se sehnat, já si koupila jednu od DIM a je super, takže za mě ani silikon, ani ozdobná…

 
klaraT.  10.01.11 13:44

Mně se to nelíbí hned z několika důvodů. Podprsenka je pro mne spodní prádlo, které nemá být vidět, popřípadě jen decentně. Navíc tahle blbost bude slušet maximálně nějaké čtrnáctileté dívce s košíčkami velikosti A a ještě v případě, že celkově bude mít hezky sladěné oblečení (což se u náctiletých slečen objevu vlivem jejich touhy experimentovatovat jen zřídka). Ačkoli nemám nijak závratně těžká prsa, už vidím ty otlaky ve tvaru květinek:) Je to stejné, jako by začali vyrábět ozdobné řetízky k tangům nebo na bocích kalhotech…na první pohled krása, na druhý kýč a na třetí…au, au, au…

 
Sigilaria  10.01.11 13:44

já si takové koupila od Swarovského, stály 900, takže celkem pálka…ale třeba firma Marie Jo dělá ozdobná ramínka přímo u podprsenek a návíc jsou odepínací v půlce a dají se dát za krk…těch mám spousty

 
klaraT.  10.01.11 13:46

…i když…kdybych narazila na nějaké s korálkama Swarovski:DDD

 
Karolína  10.01.11 13:49

vyrábím si vlastní bižu a tohle se dá udělav velmi, velmi jednoduše, složitější tak do dvou hodin. S výrobními náklady jak tady píšou cca 50Kč nesouhlasím, to by to muselo být z plastového rokajlu a ještě hodně řiďounké :D na té druhé fotce cenu jednoho komponentu odhaduju na cca 12–18Kč, no a spočítejte si, kolik jich tam je…ono se to nezdá ;) a ty třetí lze udělat tak za cca 200Kč. Nicméně je to výborný nápad! Škoda že moje podprsenky nemají odejímatelná ramínka :D

 
Karo  10.01.11 14:04

Ja jsem vseobecne proti vycuhujicimu spodnimu pradlu i kdyz je vyrobene treba z diamantu. Pokud zena nema tak velka prsa, ze podprsenku vylozene potrebuje, pod saty bez raminek, halter top a nebo spagetova raminka se podprsenka nenosi.

 
Kai  10.01.11 14:06

Rozhodně menší zlo, než silikon, ale nelíbí se mi to. Asi bych se i bála, že se to roztrhne „za chodu“.

 
luckapucka  10.01.11 14:11

to je super, osobně dost nesnášim ta silikonová a bez podprsenky se teda neobejdu vzhledem k mým přednostem, takže mě mrzí, když nemůžu mít pod něco podprdu(tzn. že si to vůbec nemůžu vzít na sebe) páč by byla vidět-a tohle je milé řešení:)
luckapucka.blog­spot.com

 
Eva  10.01.11 14:27

Docela se mi líbí ty štrasové, třeba k malým černým bych si je vzala, ale bála bych se, že když se pohnu, tak prasknou a někomu vystřelí oči:DD Podprsenka má sice držet po obvodu, jak bylo řečeno, ale když se člověk pohne, ramínka se napínají a pochybuju, že tato jsou pružná. S mými prsy DD by praskly (nebo, pokud jsou hodně pevné, by se zařízly do ramene) už během sundavání kabátu v šatně. Já bych to tedy neriskla.

 
kiwi  10.01.11 14:47

Když už jsou šaty bez rukávů, odhalující ramena, tak jsou navrhovaný a ušitý tak, aby byly bez ramínek. Bych řekla.
Proto nevím, proč původní záměr kazit…

 
Klér  10.01.11 15:00

Ty úplně první jsou krásné! Určitě bych jedny brala. No a s tou cenou. To je jen otázka času, než se to rozroste a cena klesne :)

 
Ovec  10.01.11 15:05

A mně se to líbí náhodou:)

 
pixie  10.01.11 15:16

náhodou, ty ramínka od slečny z fleru se mi docela líbí a k tomu černýmu tričku na tom nevidim nic špatnýho. navíc v prodaném zboží jich má víc a to ne jen z plastových korálků. za mě ano, pokud se to správně nakombinuje – například si k tomu pořídit dlouhý naušnice a jednoduché triko+sukni/kal­hoty… ale jak řikam, nesmí se to přehnat

 
A.C.  10.01.11 15:25

Docela se mi líbí, k jednobarevnému tílku jako rozverná ozdoba, když už se to nebude dále ozdobičkovat náhrdelníkem, náušničkami, náramečky a čelenčičkou v podobném designu ;)

 
Dadina  10.01.11 15:27

Pixie..taky jsem se podívala na ten Fler a líbí se mi to,možná dokonce více než ty ukázky z článku…za takovou cenu bych o tom možná i uvažovala…a čelenky má taky pěkné…

 
Sofa  10.01.11 15:28

Mně teda slečna z Fléru uráží mnohem míň než ty lesklý záležitosti. Se svou alergií na kov si okamžitě představím, jak mám vosypaný záda až po lopatky. Ale proti gustu žádnej špunt. :)

 
Janiiiv  10.01.11 15:31

Za mě štras nebrat vůbec, ty druhé kameny jsou zajímavé, ale zatím jsem nepřišla na žádné moje oblečení, ke kterému by se hodily, a ty třetí bych viděla na tu čtrnáctku, vejš asi ne.
Přijde mi to jako zajímavý nápad, ale myslím, že ne moc praktický. I se svými béčky bych se bála, jak to po půl dni bude vypadat (a bolet). No a o té ceně vůbec nemluvím!

 
Ťapina  10.01.11 15:42

Pro mě tedy nic. Já i normální elastická ramínka věčně někde lovím a vracím na místo, nedovedu si představit, že by mi takovýhle těžký a nepružící (předpokládám) předmět držel na rameni déle, než minutu.

 
Lavender  10.01.11 15:45

Tak to je nadhera. V mych ocich to pozveda obycejnou podprsenku na „sperk“. Jinak souhlasim s tim, ze podprsenka drzi hlavne po obvodu, sama mam vel 80F, takze dost obri a neobvyklou, a presto se mi semtam povoli raminko a pak trochu odstava a pada na pazi, ale podprsenka drzi porad bez problemu dal. Takze bych urcite mohla mit i tyhle. Libi se mi to, oproti nevkusne, radobypruhledne, umele hmote. Na leto, na ples, parada.

 
Daniela S.  10.01.11 15:46

Proc to pripinat jen na podprsenku, ja mam par (platenych) satu s (platenymi) odepinacimi raminky, tak by se to dalo stridat. A netreba ani rozebirat silikonova raminka, ty dily se koupi v galanterii za par krejcaru. A klidne to navliknout na ruzne barevne stuzky, proc hnedka diamanty.
Jako ozvlastneni lezouciho pradla za me ne-e.

 
Daniela S.  10.01.11 15:47

Nebo, takhle, klidne si podprsenkova raminka pozmenim kazdy den, ale nebudu to ukazovat verejnosti.

 
Christabel  10.01.11 15:53

No nevim, jestli je argument, ze radsi toto nez nazloutly silikon, stastny, ja si nerada vybiram to mensi zlo, kdyz je na vyber i vkusne reseni… Navic se bojim, ze 90% pripadnych uzivatelek by to ve vysledku s chuti zkombinovala s nejakou straasne krasnou a masivni bizu kolem krku, usi a buhvi kde jeste…
Na druhou stranu ja mam jednicky a to si tu podprsenku jeste musim vycpat :-D takze si muzu dovolit ji pripadne vynechat (to se mi to pak mluvi)…

 
Dáša  10.01.11 15:53

Nápad dobrý, ale přikláním se k názoru Kiwi, že když už šaty byly navrženy bez ramínek, tak proč kazit původní záměr. To už je jednodušší, než si pořád hlídat, aby mi nepovylezla z výstřihu třeba ta neoštrasovaná část podprsenky, rovnou pořídit šaty se silnějšími ramínky. Mám větší poprsí a než silikonová zařezávající se ramínka a nějaké podobné kompromisy, radši jsem se smířila s tím, že podobné šaty si prostě nepořizuji.
Nicméně, ta štrasová ramínka vypadají krásně-asi i proto, že vypadají jako součást šatů, popravdě, jak by to asi vypadalo nafocené odkryté? Asi už ne tak dobře.

 
Anahi  10.01.11 16:07

Podla mna sa tie gorale budu zosuchavat z ramien. Celkovo nemam rada ramienka. V lete nosim vacsinou bezramienkove podprsenky, kedze mi pridu ovela praktickejsie a pohodlnsie.

 
mimoon  10.01.11 16:11

Jo, tohle sem proniklo asi před dvěma lety – koupila jsem to jako dárek a mělo úspěch.
Lepší než ta štrasová jsou s korálkovými kamínky…

 
hyenka  10.01.11 16:12

Tyhle ramínka jsem si koupila loni, ve dvou provedeních tmavé i světlé v Brně u Vietnamců, všem se líbily. Pořizovací cena 30,–Kč za pár. A fakt mi drží i moje éčka.

 
Kamila  10.01.11 16:15

hezké, hezké, ale naprosto se to vymyká mým finančním možnostem… využívala bych to hlavně k plesovým šatům… ale třeba k sukni a obyčejnému tílku by se mi to taky líbilo… ach škoda škoda…

 
Nora  10.01.11 16:16

trochu mi to připomnělo maturitu, kdy „potítko“ bylo umístěné tak, že připravující se student seděl ke komisi zády. Po mě šla spolužačka v bokovkách…jak se posadila, bokovky udělaly to, co většinou při posazení dělají, tedy sklouzly kamsi do půli půlek…a tak spolužačka po celou dobu špulila na komisi zadek v řetízkových (!!!) tangách s ozdobnými kameny a korálky. Mohla jsem si tam říkat, co jsem chtěla, nikdo mě stejně neposlouchal, profesoři do sebe strkali a ukazovali si a polohlasně komentovali :-)

 
Jarka  10.01.11 16:17

Mně se to snad líbí jen v kombinaci s bezramínkovými šaty nebo trikem. A druhá věc – třeba na té poslední fotce to není vidět, ale kdyby byla slečna vyfocená v detailu, ovšem pohled trochu jinam, tak by pod tílkem nádherně vyčumoval plastický vzor těch ramínek. A vůbec nosit dvoje ramínka mi přijde stejně úchylné ať jsou silikonová, gumová nebo od Svárowskýho.

 
Georgina  10.01.11 16:18

Mám prsa I, , ramínka mě netlačí a dokonce mám podprsenku s odepínacími ramínky, jde to. A to mám 2× větší prsa, než kdybych měla D nebo DD, to je naprosto průměrná bezproblémová velikost, jediný problém s ní může být, když někdo nosí 80D (nepadnoucí, tlačící, padající) místo 70G ( o které by ani nevěděl, že jí na sobě má) a tak podobně.

K večerním šatům asi ne, pořád je to jenom bižu ale třeba k nějakému topu nebo svetříku s hodně širokým výstřihem a odhaleným rameny bych si to uměla představit, hezší než normální ramínka nebo bezramínková s odepnutými, která ale obvykle také nedělá nejhezčí tvar prsou.

 
Nora  10.01.11 16:20

I když ta štrasová jsou docela pěkná…když už ženy a dívky musí mít poprsenku s ramínky k šatům, ke kterým se to nehodí, tak raději tohle, než silikon, nebo obyč látková.

 
Jana2  10.01.11 16:27

proč ne, určite je to menšia katastrofanež ten hnusný silikon… lenže mám z toho pocit, že sa to nosí silne nepohodlne 0:-)

 
Alizza  10.01.11 16:40

Za sebe teda říkám, že se mi to nelíbí. Přijde mi to jak od kolotočů :)

Jinak mě zaujalo, že tady v některých komentářích bylo, že není problém koupit si podprsenku větší velikosti bez ramínek, tak aby držela na místě. Prosím vás, poraďte mi nějakou značku, která tyhle podprsenky prodává a které opravdu drží na místě! Toužím po ní už asi 3 roky a zatím jsem neměla odvahu si ji ani vyzkoušet s tím, že si ušetřím další zklamaní :)

 
Klair  10.01.11 16:52

Já tedy nesouhlasím s Klarax… Proč by šperky nemohly být místo ramínek, prosím pěkně?

Jsem přesvědčená, že třeba takováhle ramínka by nebyla špatná v případě, že by vykukovala třeba z trika, co spadává na jedno rameno (viz http://claire.screensend.com/raminka)

naopak si myslím, že pokud jsou šaty navržené bez ramínek, tak jsou tak navrzené proto, že bez ramínek být mají…

A u ilustračních fotek mi přijde jako tragicky neladící ramínka a ten top pod nimi

a cena je imho samozřejmě drzá a nereálná…

 
Dahllie  10.01.11 16:58

Alizzo, co je u vsá větší velikost? Dají se koupit straplessky od Panache (v britském číslování 28–38 D-H), vyrábí i Fantasia, ta končí ale už na GG. Nicméně přes net nebo v zahraničí (ideálně UK). Většina českých žen je stále zaseklá na 85B a podle toho vypadá nabídka českých obchodů. Můžete zkusit BraExpert v Praze v pasáži Lucerna ve Vodičkově ulici, tam Panache i Fantazii dovážejí.

 
Lindiste  10.01.11 16:59

Může to vypadat pěkně, ale jen když je to použito promyšleně, tak, jak je to třeba na tom prvním obrázku, kde se to docela i hodí. Zbytek (jak je na fotkách toho internet. obchodu) je klasická bída, jako kdyby tam vykukovala normální ramínka, s tím rozdílem, že tady jsou ramínka s šutráky. U těch světlých háčkovaných šatů skoro brečím – jak by to vypadalo hezky , kdyby tam nic nevyčumovalo! Ale při troše vůle se zde nabízí prostor pro kreativitu, jen toho využít.

 
FoxInTheBox  10.01.11 16:59

Ty druhé, ty teda jsou, jej.
Za mě je to ano – při rozumném zkombinování, doladění a vůbec. Jako u všeho, že:) Čtrnáct mi dávno není, a ty na druhé fotce bych si klidně nejen na ten ples… Nosím skoro výhradně jednobarevné nepotištěné oblečení a většinou jen s jedním kouskem bižuterie/šperku, v tomto případě by to byla ta ramínka např. u trička s odhalenými rameny, lodičkovým nebo carmen výstřihem…jo!

 
FoxInTheBox  10.01.11 17:00

Jen bych teda vyměnila ty plastově vypadající krystaly za nějaké přírodnější kameny, perleť atd. …

 
Alizza  10.01.11 17:06

Dahllie
díky za tip… moje velikost je 75–80D, takže žádná hrůza, jenže při cestě do obchodů (podotýkám, že do butiků s prádlem, tedy né do HM, NewYorker) mám dojem, že mám velikost velryby… Teda aspoň podle hroutících se prodavaček, které mi jsou v mých 24 letech schopné nabídnout podprsenku jak pro mou babičku…

 
Hanča  10.01.11 17:12

FoxInTheBox – na těch stránkách máš několik typů těch ramínek..:) i s přírodními kameny..:)

 
Dahllie  10.01.11 17:14

Alizzo, uváděná velikost fakt není žádný extrém, naopak já je považuju za poměrně malá prsa. Já na sebe v českých obchodech neseženu vůbec nic, nakupuju už jen v zahraničí (36HH – na české cca 80J). Jestli se vydáte do té Prahy ptejte se po velikosti tak 34DD (pokud si teda jste jistá tím, že nosíte správnou velikost už teď). Ale prodavačky tam jsou zkušené, eventuálně přeměří.

 
Sab  10.01.11 17:22

ty raminka teda fakt ne-e…kdyz nebudou rezat, budou sjizdet a vetsina z nich mi pripada jako kdyz moje babicka navlika koralky u televize. Ty strasovy k satum proc ne…ale radsi rovnou jako soucast satu nez couhajici podprsenka. Myslim ze kdyz chce byt zenska za damu, zvladne krom jineho uz ten jeden detail, tedy neukazovat pradlo. A kdyz nechce, ve vysledku je vetsinou stejne jedno jestli koralky nebo silikon.....

 
Sigilaria  10.01.11 17:31

nesouhlasím s názorem že prádlo se nesmí za žádnou cenu ukázat…podívejte se na prádlo Marliess Dekkers…to je prádlo, které se ukazovat musí :)

 
kolasice  10.01.11 17:34

Ta věc se mi líbí pouze v té verzi, na kterou odkazovala Harfa – jednoduché tričko/svetřík s lodičkovým nebo jiným hodně širokým výstřihem a žádné další šperky. Jako ideální společenskou událost pro zhodnocení modelu bych viděla vernisáž, filmovou premiéru, hudební festival apod. Učitě ne na ples.

 
kolasice  10.01.11 17:39

Praktické využití stejné jako u korálkových tangáčů.

 
Klair  10.01.11 17:39

Alizza: omlouvám se, ale už jsem skeptická… jsi si svou velikostí opravdu jistá? Zkus tenhle kalkulátor http://www.atlastravel.nazwa.pl/mariska/ a třeba to vyjde jinak… No prostě – většině slečen, které to zkusily, se během minuty změnila prsa tak o tři až čtyři čísla… Já z původních nepadnoucích 90D na přijatelnější 85E a ve finále na báječných 80FF…

 
Ameline  10.01.11 17:55

Mě se to líbí. Jak už někdo psal, tak u triček z jednoho ramene spadlých to vypadá parádně. Ale u větších velikostí bych se bála. Sama nosím 70I která splňuje dostatečně pevný obvod, ale mám i jednu s nepružnými ramínky a to je utrpení – jak se to nenatáhne, v některých polohách to klouže dolů, v jiných extrémně řeže (a toto by se přervalo). Jo, kdyby to byly korálky navlečený na pružence a dobře řešená podprsenka, klidně.
Já mám pár podprsenek s ozdobnými ramínky a už jsem si i troufla nechat je koukat, třeba u trička bez ramínek, nebo právě u toho na jedno rameno, doplnila jsem to něčím v barvě, zatímco jsem to jinak hrála monochromaticky a subjektivně myslím, že to vypadalo dobře – aspoň do určité společnosti. (konkrétně – tuhle mám v ostře růžové: a pak i tuhle http://www.figleaves.com/uk/product.asp?… – v reále má krásně sytou tyrkysovou se žlutým prošíváním – obě mají krásný ramínka a je škoda, že je kdy uvidí jen partner a lékař)

 
Alizza  10.01.11 18:04

Klair
velikostí si sem opravdu jistá, mám podprsenky v téhle velikosti a ty sedí jako „prdel na hrnci“ i když sundám ramínka :) JENŽE sháním právě takovou podprsenku bez ramínek. Těžko si budu napevno přidělaná ramínka zastrkovat někde do košíčků :)
Po netu to objednávat moc nechci, radši bych si ji vyzkoušela.

 
Lucie  10.01.11 18:14

Souhlasím s prvním komentářem. Máte recht, Pane Řídící.

 
Žirafka  10.01.11 18:14

Líbí! Nosím jen náušnice a na krku málokdy něco, ale ozdobná ramínka bych si nosila.
Doufám, že do léta bude těchto ramínek za rozumnou cenu plný Fler a něco si koupím. ;-D

 
kolasice  10.01.11 18:16

Ameline: Ty jsou skvělý, ale krajkový, to je něco jinýho… Vykukující krajková ramínka se mi s patřičným oděním líbí.

 
Karol  10.01.11 18:25

Tahle ramínka jsem viděla už před asi dvěma lety v intimisimi.. moc pěknéé!!! :))

 
Ameline  10.01.11 18:29

Kolasice: Ale pořád to jsou vykukující ramínka. Mě to přijde jako stejný případ a vždycky jsem se trochu bála, že je to nepatřičné, akorát že to vypadalo natolik dobře, že jsem neodolala. Ta štrasová jsou taky moc pěkná, ta korálková jen některá. Uvažovala jsem ale už i o tom, že si ušiju šaty, které budou vyloženě slazené s podprsenkou a budou mít poutka k ramínkům – u mě je těžké schánět bezramínkovou podprdu ani ne tak kvůli velikosti jako kvůli tvaru, ale věci na ramínka mi sluší…

 
M.P.  10.01.11 18:31

Ono fakt záleží, s jakým oblečením se to zkombinuje. Stačí kouknout na eshop, na který odkazuje Ada. Třeba tady je povedený příklad, kdy to celkem jde:
http://www.princcess.cz/…-saty-2.html (vlastně ta připínací ramínka jsou mnohem hezčí než od samotných šatů), a tady je příklad, který je vysloveně odpudivý:
http://www.princcess.cz/…enkam-7.html Šaty s tak speciálním výstřihem zkazit něčím takovým, ach jo…

 
Helena  10.01.11 18:44

Princip je mi sympatický – udělat z něčeho nežádoucího, leč nevyhnutelně přítomného přednost a nesnažit se to (velmi neúspěšně) skrývat. Forma už tolik ne – kromě toho, že existují takové věci, jako jsou alergie na kovy, postupná koroze i u pokovených kousků (přeci jen se to postupně odře) a že to je u větších prsou naprostá utopie, je třeba myslet i na to, že i relativně lehká kabelka tyhle ozdobné řetízky zatlačí do kůže a samotné provedení mi v tomto případě příjde trochu kolotočářské. Nápad přiznaných ramínek a jejich neobvyklé zpracování však považuji za velmi dobrý nápad. Lesklé silikonové proužky na zádech uřícených dam a slečen o červencovém pražském odpoledni mi zvedá ledacos, jen ne náladu.

 
loca  10.01.11 18:45

Já nevím, mně to přijde taky docela kolotočářský. Nehledě k tomu, že to musí být děsně nepohodlné. Mně teda přijde nepohodlná podprsenka sama o sobě (člověk se opře a tlačí ho zapínání a takový ty plastový blbosti na ramínkách, kostice a co já vím co ještě), takže představa mít na ramenách ještě otlačený kamínky teda nic moc. Souhlasím s názory, že šaty bez ramínek prostě mají být bez ramínek, takže já to řeším v těhle případech jednoduše tak, že si podprsenku neberu (pro vyspělejší dámy jsou tu ty podprdy bez ramínek).

A trochu OT : ten polský kalkulátor někomu vážně spočítá správné číslo? nebo se to ještě musí převádět na české číslování, páč mně vyšla dost blbost.

 
Sigilaria  10.01.11 18:49

Loca jo počítá celkem dobře…takže asi nosíš špatnou velikost…proto je ti podprsenka nepohodlná

 
Rejčka  10.01.11 18:53

Nápad zajímavý, ale za tu cenu si raději koupím podprsenku bez ramínek, nebo silikonové košíčky. Mimochodem, máte s nimi někdo zkušenost? (http://www.bra.sk/…ct-dd-p-994/)

 
harfa  10.01.11 18:54

Loca, přesně jak říká Sigi, pravděpodobně nosíš špatnou velikost a to odpovídá i tomu co jsi napsala, může tě tlačit zapíná když se opřeš, ale kostice by tě tlačit fakt neměla. Zkus si velikost vypočítanou dle kalkulátoru a uvidíš

 
Sigilaria  10.01.11 18:56

Rejčka ty silikonové košíčky jsou pěkná blbost…drží ti přece obvod…a to číslování…A,B,C,D je dost blbost, košíček je přece poměr a je jiné 65D a 90D

 
Sonya  10.01.11 19:07

Loca: zkusila jsem to a počítá více méně dobře. Koukej se na velikost u UK, tu v závorce v horním řádku.
Jen tak pro tajímavost – co ti vyšlo a co obvykle nosíš?

 
Sonya  10.01.11 19:09

jenom poznámka: to „více méně“ jsem tam dala proto, že mi ukazuje 75B, což by sedělo na obvod, ale mám podezření, že mám spíš 75C. Asi to ověřím v Le Chaton :)

 
Rejčka  10.01.11 19:22

Sigilaria:ono to prý nějak přilne, ale také si nedovedu představit jak. Tak se raději ptám, abych nevyhodila peníze za nějakou blbost, jak už se mi párkrát stalo :)

 
Leňajs  10.01.11 19:26

Mně se to líbí.

Udělejmě si z nouze elegantní ctnost:-)

 
Taco...  10.01.11 19:32

Třeba zanedlouho budou k mání i na Fleru :-))

 
Dadina  10.01.11 19:38

Taco..už je… zkus přečíst výše:-)

 
Taco...  10.01.11 19:43

Omlouvám se, četla jsem odzadu. Už jsou :-)) a mám dojem, že u Vietnamců jsem je viděla také. A co je pravda, na výrobu to není těžké.

 
Snehurka  10.01.11 19:48

Rejcka: To prilne ta, ze se to prilepi. Skoro jako izolepa, ale da se to celkem pohodlne sloupnout, prelepit znovu igelitem a uskladnit na dalsi pouziti. Jinak je to fajn, ale pro prsa maximalne D. Ja jsem ji darkem dostala a parkrat mela uz pred 6 lety v tanecnich a byla fajn, mam jinak 70D. Ja jsem tehdy ty kosicky na prsa nalepila tak, ze jsem je jakoby trosku stahla k sobe a udelal se mi pekny „zlabek“:) Spoluzaci mi pak neustale zirali do vystrihu a bylo to pohodlne (podprsenka, ne to zirani). Pak to uz jednou neunesla a ten spoj uprostred prasknul. Dalsi jsem si nekupovala, protoze mam porad jeste prsa pevna a nutne podprsenku nepotrebuji.

 
Klair  10.01.11 19:49

Alizza: zkus Debenhams na Václaváku… Ve velikosti DD tam je snad dost kusů

Loca: jo, počítá dobře… jenže je to těžko uvěřitelné, ale je to tak :) takže si zkus prádlo ve velikosti, co vyšla, a třeba Ti nebude připadat tak nepohodlné…

 
Zanett  10.01.11 19:50

Rejcka – ja s nimi zkusenost mam. Poridila jsem si tu silikonovou podprsenku specialne pod jeden velmi odhalujici top na jednu letni party a vetsinu vecera jsem byla spokojena, ale za ctyri az pet hodin ty kosicky zacaly odstavat (jakoby se odlepovat). Na bezne noseni to neni, ale na jeden vecer za cas je to prima, je to prijemne, nikde nic neskrti a pekne splynula (barevne) s barvou me kuze. Ale je fakt, ze ja mam mala prsa (kosicek sotva A), u vetsich by to mohl byt problem.

 
Mirka  10.01.11 19:54

Myslím, že už Vás to dost psalo, ale jde o to, že čouhající ramínko je punková záležitost a to si se společenským oblečením moc nesedne. Já už mám nějaký ten rok přišité na jedné podprdě místo ramínek krásné barevné kšandy, resp,tu gumu z nich. A s některými tričky to tedy prdí.

 
Aailyyn  10.01.11 19:57

Ta štrasová kombinace se mi líbí, k černým večerním šatům bych si to dovedla představit. Proč ne ramínka podprsenky jako šperk. (Samozřejmě to nezazdít kilama šperků na krku a v uších.) Pod sepraný tričko blýskavou parádičku, no musí se na to se vkusem jako na všechno. Ta druhá kombinace už mě tolik nenadchla. Akorát jsem měla štrasovou ozdobu na topu na maturiťáku a nevím, jak s pohodlností takové parády, navíc u obdařenější dámy.

 
Ava  10.01.11 20:00

Rejčka: kdysi dávno jsem si tuto silikonovou věc koupila na ples – pod bílé šaty bez ramínek. Bylo to z jednoho z takových těch otřesných obchodů TV products, kde byla levnější než např. ve svatebních salonech. Funguje tak, že kůže musí být zcela suchá, nenamazaná a ten silikon má zevnitř prostě takový lepící povrch, co si na prsa přilepíte a uprostřed spojíte. Pod šaty to vypadalo výborně, podobně jako na nejrůznějších „selebrity“ fotkách – plná tvarovaná prsa, žádné prosvítající bradavky a přitom žádná podprsenka. Jenže – je to poměrně nepříjemné a především se Vám to po čase začne odlepovat, nedej bože, když se trošku zpotíte, což se v létě nebo ve vydýchaných společenských sálech může velmi snadno stát. Takže jsem několikrát za večer běžela na wc – sundat šaty, omýt silikony mýdlem, osušit, aby se obnovila lepivost, utřít kůži, znovu přilepit… prostě velmi společenská zábava:)) A pak jsem si to pouze jedinkrát vzala v létě a sundala asi po dvou hodinách úplně:) takže rozhodně nedoporučuji a dejte přednost jinému řešení. Ledaže by dražší modely byly lepší, ale nemyslím si… fungují totiž na stejném principu.

 
Baba Jaga  10.01.11 20:27

Mně se to líbí. Záleží jako u všeho, jak se to nakombinuje. S tílky mi to připadne pekelné, ale jak už tu bylo zmíněno: s tričky bez ramínek, s lodičkovými výstřihy, širokými výstřihy atd., bez ostatních šperků… To se mi líbí dost. A slečna z Fleru s oranžovými korálky a černým tričkem se mi taky líbí.
A jak tu někdo podotknul, že šaty bez ramínek jsou od toho, aby tam skutečně žádná nebyla, tak jak toho dosáhnout? Nejlepší možnost jsou dokonalá prsa bez podprdy, ale mě osobně vadí prosvítající bradavky a ne každé šaty mají zpevněnou část přes prsa. Podprsenka bez ramínek je většinou spíš pro zlost, opravdu jsem nikdy neměla takovou, co by nejela dolů a tak prsa ještě nesplácla (obvod dostatečně těsný, ale mám úzký pas, tak se prostě sune dolů a nepomůže ani to, že je na obvodi silikon).
A u těch vrchů bez ramínek se mi to líbí z tohoto důvodu: pokud budu chtít šaty nebo top s ozdobnými ramínky a takové si koupím, tak jsem zase u problému, jak pod ně natěsnat podprdu. No a top bez ramínek+ozdobná ramínka na podprsence=top s ozdobnými ramínky bez vykukujících silikonů nebo sjíždějící podprsenky.

Jo a k těm podprsenkám a velikostem.Taky jsem si vykalkulovala úplně jinou velikost: ze 75C na 70E. Mám teda dost malé košíčky. To bude asi důvod, proč mě pořád bolí prsa a ani doktor nepřišel na to, proč, když jsem zdravá. Takže jsem pocítila akutní potřebu koupit si nové prádlo. Ale v našem městě tohle číslo nemám šanci sehnat. Proto prosím nějakou dobrou duši, aby mi poradila nějaký obchod v Brně. Někde se tu na diskusích už tip objevil, ale nechce se mi hledat, přestože je to výživné počtení.

 
Dahllie  10.01.11 20:34

V Brně netuším. Máte tam Marks&Spencer? Tam mívají také „neobvyklé“ velikosti.

 
terka  10.01.11 20:35

pro Baba Jaga: 70E se dá sehnat i v normálních obchodech…soce těžce, ale jde to…jinak Braexpert v praze a ppak spousta eshopů (astratex.cz, padnemi.cz, escewell.eu)

 
Klair  10.01.11 20:41

Baba Jaga: no, taky můžeš zkusit zahraniční www.braexpert.com – téměř každý, kdo prošel podprsenkovým osvícením se stal závislákem (původně jsem měla 3 podprsenky, žádná velká sláva v blbých velikostech a vůbec jsem nechápala, proč mít jako víc… po osvícení jsem začala pořizovat jak divá. Teď čekám, až mi přijde sedmá, abych zjistitla, jak mi bude sedět. a pokud ano, tk objednám v dalších barvách :))

 
Baba Jaga  10.01.11 21:08

Dahllie: M&S v Brně je, ale tam jsem tuhle velikost nenašla.

Terka: Já jsem ale ze 17 000 města a tady to fakt neseženu. Brno mám nejblíž, na nákupy tam občas zajedeme. Ale nevím, kam se tam nejlíp vrtnout.

Klair: Podívám se na to. Ale první správnou podprsenku bych si potřebovala zkusit. Mám problém s tvary: jedna mi dělá špičatá prsa, skoro všechny dvojitá (ale to je ta malá velikost košíčků, já už vím:-) jedna má košíčky moc u sebe, další zase od sebe atd., však to znáte. Až budu zkušenější, tak si třeba i objednám.

 
Ava  10.01.11 21:21

Chtěla jsem se zeptat, taky Vám všechny podprsenky bez ramínek úplně splácnou prsa? Mně tedy ano, pokud mi nemá celá podprsenka padat dolů… já mám totiž na rozdíl od většiny zde diskutujících opačný problém – potřebuji obvod 60 nebo 65… v Brně jsem nesehnala. Jediné, co mi sedí, je nejmenší obvod (myslím, že vel. 32) od VS.

 
loca  10.01.11 21:24

to Sigilaria a Sonya: jo, blbou velikost nosím a vím o tom, jenže se mi ještě nepodařilo sehnat správnou. Vyšlo mi 70B. Minimální obvod, který zapnu, je 75 a i v tom si připadám jak ve skřipci a 70 ani za zlatý prase. Ozkoušeno milionkrát a fakt ne (holt ty žebra se podprdě nepřizpůsobí). Košíčky, co mi sedí, jsou A u té 70, u 75A či výše jsou mi velký. Tak mi vyplývá, že 70B je pro mě malý obvod a velké košíčky.

Takže můj problém je opačný – větší košíčky, co nahoře nesedí úplně dobře. A kostice mě u některých podprsenek tlačí, protože dělají ty košíčky moc blízko u sebe. Až najdu podprsenku na mou postavu, napíšu výrobci děkovný dopis.

 
Lenka J.  10.01.11 21:24

No nevím, mě to nezaujalo. ani jedny z ramínek, včetně flérových se mi nelíbí. Vypadají lacině.

 
Dahllie  10.01.11 21:31

M&S má britské číslování, takže hledat obvod 32 košíčky cca DD-E, čas od času se dají větší košíčky najít i v Tescu v F&F, ale obávám se, že s obvodem to bude horší.
Dál je možnost prádlo Timo, ale před tím bych osobně varovala, velikosti moc nesedí a hrozně rychle se to vytahá (dost velký podíl elastanu). Z dalších českých by uvedenou velikost měla mít i Triola (podle webu je obchod v Jánské 12), kvalitu nevím, z jejich tabulky jsem vyrostla dřív než jsem to mohla zkusit. Něco by se mohlo objevit snad i u Triumphu.

 
Rejčka  10.01.11 21:33

Díky všem za tipy. Silikon tedy raději ne :)

 
Dahllie  10.01.11 21:38

Avo, 32 je česká sedmdesátka. Menší obvody jedině po netu nebo Braexpert v Praze. Čas od času se objevovaly i v Debenhamsu, bohužel do Čech dovážet přestali už asi úplně.

Loco, jestli jsou fakt áčka na 75 velká, 75AA jste zkoušela?

 
xy  10.01.11 21:47

http://www.fler.cz/…sence-879858
ozdobná ramínka se dají sehnat i na fleru

 
Camella  10.01.11 21:49

Loca: není obvod jako obvod – problem toho, že tě dusí obvod může byt i v tom, že máš prsa místo v košíkách v obvodu. Já mám pod prsy 74cm a nosím obvod 65 (košíček F). Jinak obvod pod prsy se měří ve výdechu.

 
Zuza2  10.01.11 21:51

REJČKA, mám to a je mi to dost nepříjemné. Chtěla jsem to pod letní šaty, právě abych neměla vidět ramínka a podprdu vzadu a nejde to :-( V letním vedru jsem pod tím úplně mokrá a lechtá mě to :-( :-( Mám tendenci se pořád pod tím odrbávat, což je horší, než kdyby mi byla vidět podprsenka :-D

 
Ava  10.01.11 21:51

Dahllie: ano, podle tabulek ano, ale zatím, při porovnání několika kusů podprsenek mám pocit, že jejich 70 je jiná než naše 70 :) A také každá podprsenka sedí trochu jinak… Obvod pod prsy mám 74 cm, takže 70, zvláště když po čase povolí, je mi velká…

 
Ava  10.01.11 21:54

Camella: chtěla jsem napsat, že tu mám s někým stejnou postavu, ale pak jsem si přečetla to „košíček F“ a jenom tiše závidím…:)

 
Dahllie  10.01.11 21:58

Každá podprsenka je jiná, jiný výrobce, jiný střih, kolikrát i jiný kus téže. Chce to prostě zkoušet a zkoušet a zkoušet. Za sebe můžu poradit udělat si výlet do Londýna. Stačí projít obchody kolem Oxford Street. Sice je to trochu dražší sranda, ale pocit, že člověk není se svojí velikostí exot, je krásný :-D

 
Lenka  10.01.11 22:00

Já jsem viděla podprsenky větších velikostí (mám pocit, že snad až do 75F) v Lindexu…

 
loca  10.01.11 22:04

to Dahllie: ještě jsem nepotkala obchod, kde by toto číslo měli (nepočítám net, já si to fakt musím vyzkoušet).

to Camella: nechápu tu větu „že tě dusí obvod může byt i v tom, že máš prsa místo v košíkách v obvodu.“ – co si pod tím mám představit?
Já si osobně myslím, že ten menší obvod než naměřený je dán tím, že člověk má na sobě určitou vrstvu tuku, která jde trochu stáhnout. Ale když tam má někdo jako já jen ty žebra, tak to stáhnout nejde :) A měřila jsem se přesně podle rad vyčtených tady. Nastavitelná záda se na mojí pidi velikost sehnat dají, i když mi pak padají ramínka), ale najít košíčky, které budou dál od sebe je holá utopie. Takže díkybohu za léto, kdy na nějaké nošení podprdy zvysoka kašlu.

 
Dahllie  10.01.11 22:17

Vysvětlím ta prsa mimo košíčky, častý problém žen je, že nedají do košíčků všechno, co tam má být a nahrazují to větším obvodem (to jsou taková ta prsa „rozteklá“ v podpaždí), protože ani kolikrát netuší, že to nejsou jen postranní špeky. znatelné to je pak třeba na otlacích od kostic, které se zařezávají tam kde nemají.
Menší než naměřený obvod je dán zkušeností, že podprsenky nejsou pevné a táhnou se jak žvejkačka. Já mám pod prsy 89 a nosím obvod 80, protože ostatní už mi lezou nahoru (nenašla jsem podprsenku, která by v sobě neměla třeba elastan).
košíčky dál od sebe mívají většinou typy jako full cup.

A AA v českých luzích a hájích? no, po nich jsem nekoukala. Zkuste se podívat po obchodech patřících pod západní země – M&S, Debenhams, ten zmiňovaný Lindex…

 
Ava  10.01.11 22:17

Dahllie: výlet do Londýna bych si rozhodně udělala nejen kvůli podprsenkám ;)

 
Jana  10.01.11 22:18

Tak si říkám, že by nebyl problém našít takový štrasový či jiný ozdobný proužek na normální ramínka podprsenky a fungovalo by to možná i líp…

 
Dahllie  10.01.11 22:22

Avo, tak hurá do toho, letenky se dají pořídit i levněji než cesta busem se SA (která je naprosto příšerná). Já letím v únoru za 1800,– (z toho je 800,– poplatek za kufr) – takže jen s příručním za vazadlem na pár dní se dá cesta pořídit kolem tisícovky. Horší to je s tím, co kdo chce všechno v Londýně vidět (kromě krámů, které jsou tak na jeden den) :-D

 
Ava  10.01.11 22:30

Dahllie: krámy a na jeden den? Vy jste ale vtipálek :D :D
Jinak cesta není problém, to se dnes už vážně zmákne za pár korun, ale kde vzít peníze na ty obří nákupy? :) to už je horší…

 
http://beautybybellatrix.  10.01.11 22:31

mne sa to moc nepaci, ale rozhodne lepsie ako silikon

 
Sonya  10.01.11 22:32

Loca: zkoušela jsi různé střihy? Taky jsem si dlouho myslela, že mám 75A, a přitom mi košíčky pořádně neseděly. Myslela jsem si, že mám prostě jenom „divná“ prsa. Pak jsem zkusila jiný střih a ejhle – úplně jiná situace!
Hodně totiž záleží na střihu. 2 základní – s podélným švem (třeba tahle http://www.lechaton.cz/…P2756V30830/) a se švem zhora dolů (tahle http://www.lechaton.cz/…P2569V27812/).
Záleží na tvaru prsu, jaký typ potřebuješ. Jsou samozřejmě i jiné, je jich hodně. Vyzkoušej víc, v různých velikostech i objemech. Mě třeba podélný šev absolutně nesedí, nosím jen „šev zhora dolů“ – ale trvalo, než jsem na to přišla :) Hlavně jednu dobu se skoro neprodával, v Triole mi dokonce s pohledem „ty jsi psadla z Marsu, ne?!“ oznámili, že se už vůbec nevyrábí, že je to zastaralý model :D
Další věc – když zkoušíš podprsenku, nezapomeň si upravit ramínka. Často bývají na věšáku hodně zkrácená, musíš je trochu prodloužit.

 
Jitka  10.01.11 22:34

Podprsenky s většími košíky v Praze: Le Chaton http://www.lechaton.cz/ nebo butik Borgia /M.Horákové, Praha 7/

 
Lenka  10.01.11 22:37

Dahllie: Jo jo, taky se hlásím k majitelkám prsou lehce rozteklých do podpaží. Obvod mám správný – pod prsy mám 79, takže nosím podprsenku 75, zkoušela jsem si pro jistotu i 70, ale nezapnu ji… A 80 se mi sune nahoru. Teď jen sehnat tu správnou velikost košíčků. Mám doma podprsenku nějakou úplně obyč, ne od Vietnamců, ale prostě obyč asi za stovku… Je velikosti 75 DD. Cítím se v ní taková uškrcená… Mám otlaky na ramenou, kolikrát i od kostice ze strany na prsu. Ale prsa se mi do ní vejdou. Z toho usuzuju, že bych potřebovala větší košíček. Zkoušela jsem si tedy 75 E – malé, snad ještě menší než 75 DD, jestli je to možné. 75 F (v tom Lindexu) jakž takž, ze strany mi do podpaží nic neleze, ale zas se mi vepředu dělá efekt dvojitých prsou. Pod trikem je to hrozně vidět. Víte co myslím :-) Jsem už docela zoufalá… Asi by mi teda měla sedět velikost 75 G, ale nevím, kde a jak si to ověřit. Do specializovaných obchodů někde v centru Prahy se nedostanu ani náhodou a nakupovat přes net naslepo se mi taky nechce… Poradíte? :-)

 
Sonya  10.01.11 22:40

no nicméně (aby se na nás Ada nezlobiila, že zase řešíme úplně jiné věci, než o čem člének je) – mě se ozdobná ramínka líbí. Samozřejmě jak k čemu. Pod večerní šaty s výstřihem bych si je nevzala ani za mák – prostě nezakrajete, že to jsou ramínka od podprsenky, a ne ramínka šatů. Ale pod letní tílko (jako na obrázku v článku) s velkou radostí.
Trochu problém je cena, ale možná do toho i tak v létě půjdu :) Díky za tip, Ado!

 
Sonya  10.01.11 22:44

Lenka: záleží na výrobci a na tvaru košíčku. Otlaky na ramenou mohou být i od špatně nastavených ramínek, zkus je prodloužit.
Otlaky od kostic, dvojitá prsa – příznaky malých košíčků. Takže zkusit ještě větší a hlavně jiný střih, než běžné nosíš.

Pokud používáš podprsenky s lisovanými košíčky, tak je okamžitě zahoď – nemohou nikomu pořídně sedět!
Jinak bez zkoušení si „tu svou“ prostě nenajdeš :) Takže chodit a zkoušet a nekupovat nic, co ti pořádně nesedí.

 
Dahllie  10.01.11 22:47

Avo: myslela jsem nákupy prádla, na to den stačí mám to ozkoušené. S těmi dalšími to je horší :-D nestačil mi týden.

Lenko, géčka se někdy objeví v Tescu, sama jsem jednu takovou podprsenku měla, než jsem zjistila, že to co nosím je samozřejmě špatné (v té době jsem si myslela, že nic většího než G neexistuje a že mám prostě smůlu). Ta Triola by taky mohla něco mít.
Přes net nekupovat, dokud si nebudete stoprocentně jistá, která velikost a v jakém střihu vám padne (a taky vědět něco o šití jednotlivých značek, třeba Panache je známá tím, že má na mnoha modelech hrozně široké kostice, které kolikrát lezou až na záda)

 
moomi  10.01.11 22:50

Líbí se mi to! Jako nápad pro luxusní prostitutku! Když je potřeba vzít podprsenku k šatům nebo něčemu jinému kulturnímu, tak se přece vezme jehlička a nit, přistehuje se to a tradá! Jackie Kennedy je na světě. Pokud někdo trpí nesnesitelnou touhou ukazovat nám, co skrývá letní tílečko, tak si může vzít třeba horní díl plavek se zavazováním za krk. Je to asi tak stejné téma k diskuzi, jako když se horní okraj punčoch nemá ukazovat, ale když na něj někdo přišije kamení, tak budeme jásat a poslušně roztáhneme nohy.

 
loca  10.01.11 22:53

to Sonya: dík za tip. Já teda normálně ze zoufalství zkouším všechno krom těch vycpaných, to mi hlava nebere, proč to furt cpou do těch malých košíčků.

Omlouvám se za OT, já vlastně jen chtěla vědět, jestli ten polský kalkulátor lze brát vážně. A článek o podprsenkách je už dost starý, tak tam už diskuzi nerozproudím :)

A co se týče ramínek versus plesové šaty – pokud si je necháváme šít, tak to jde vyřešit naprosto elegantně tím, že si od švadleny necháme ušít i ramínka ze stejné látky.

 
Dahllie  10.01.11 22:56

A my co podprsenku s výměnnými ramínky neseženeme si pořídíme šaty s dostatečně širokými ramínky (a ideálně s na spodní straně našitým proužkem látky s patentkou), aby nic nečouhalo tam, kde nemá.

 
Sonya  10.01.11 23:18

Moomi: proč hned tak agresivně? :) Stačilo jen říct, že se ti to nelíbí a nepovažuješ za vhodné ukazovat jakákoli ramínka od podprsenky ;)
Jinak časy se mění, bývaly doby, kdy se nehodilo ukázat třeba jen kotník a vzít si světřík s větším výstřihem byl vrchol nevkusu. Nevidím vůbec nic pšatného na tom, udělat z nouze ctnost a nechat z pod tílka vykukovat ozdobná ramínka podprsenky. Nikdo přece neříká, že musí být vidět záměrně :)

btw, plavky pod tílko, když jdu do města, je laciná a nevkusná záležitost. Nechápu, jak může taková dáma, jaká jistě jsi, o něčem podobném vůbec uvažovat :P

 
Klair  10.01.11 23:34

Lenka: jestli máš pod prsy 79 a nosíš 75, tak je to špatně :) fakt, tu velikost 70 něco mít prostě budeš, no.. jen musíš mít větší košíčky. Všechno, co popisuješ, naprosto jasně ukazuje na malé košíčky

Loca: jo, ber ho vážně :)

Hele, já vím, že objednávat naslepo je otrava, ale… zvažte to. zkuste si projít diskuze o prádle třeba na www.bra4fan.cz jsou nějaké recenze (není jich moc, ale jsou tam), rozhlídněte se… Když si objednáte z www.brastop.com za nějakých 75 liber, tak neplatíte poštovné. Vezměte všechna čísla v okolí toho, co vám vyhodil kalkulátor… a pak prostě něco pošlete zpět… bude vás to stát navíc jen jedno poštovné a to není tak moc. A navíc – britské prádlo z loňské kolekce je mnohem, mnohem levnější než lecjaké nekvalitní české. Takže se to tak jako tak vyplatí!

 
Monika  10.01.11 23:45

K večerním šatům si to představt umím. Ale netlačí to?

 
Bullshitař BigLebowski  10.01.11 23:51

Ty první jsou definitivně krásné…

 
Monika  10.01.11 23:51

A pokud jde o prádlo – nedám dopustit na Debenhams. Mám tu výhodu, že jezdím jednou týdně pracovně do Prahy a tak tam můžu zaskočit, ale i tak je to opruz, jezdit kvůli prádlu kamsi 200 km. To je jak za komunistů… Nikde nic nebylo, jen v Praze byl výběr. Fakt jsem si myslela, že v Brně dobře nakoupím – spletla jsem se.

 
moomi  10.01.11 23:58

Sonya: Nepřipadám si agresivní… každý tady píše, proč se mu to líbí nebo nelíbí. Můžu se zkusit omluvit za poněkud expresivní podání, ale v názoru se neshodneme. Nevidím důvod, proč bych se měla oblékat tak, aby mi hrozila vylézající podprsenka, prostě se to nehodí. V dnešní době můžu mít výstřih až po pás a prádlo mi stejně nemusí koukat. Mě přijde laciné nosit do města tílko s tak úzkými ramínky, že ani neschovají podprsenku. Tílko se špagetami a vršek od plavek mi připadá jako oblečení pro stejnou příležitost, tak nevím, proč by to nešlo společně. Hodně lidí si myslí, že jak se na teploměru ukáže 25, je najednou každá šňůrka v pořádku. Mě ale cizí spodní prádlo nezajímá, ani kdyby na něm byly diamanty, ani v zimě, ani v létě. Omlouvám se, za svůj ojedinělý názor, ale podle mě je v pořádku ho tady vyjádřit.

 
Sonya  11.01.11 00:05

Moomi: myslím, že tvůj názor není ojedinělý, určitě nejsi sama, komu se to to nelíbí :) Ojedinělé bylo jen to podání, kterému říkáš expresivní :)
Za no´ázory se určitě není třeba omlouvat, zvlášť v tehle věci – je to dost na hraně vkusu a nevkusu, o tom se těžko diskutuje. Mě ta poslední fotka v článku nijak nebije do očí, tak mi to příjde ok. Tobě vadí, že jde o vykukující prádlo. To je IMHO o názoru.

Ohledně plavek místo podprsenky teda nesouhlasím, protože plavky patří na plovárnu, ale letní tílko klidně do města. Jak sama říkáš, podprsenka pod nim nemusí být vidět vůbec.

 
Panenka_bohemica  11.01.11 00:12

Tak tohle je náhodou dobrej nápad :-) v e-shopu bych si vybrala, třeba ta jakoby filigránová cetka se mně moc líbí… ovšem za tu cenu si ji možou strčit mezi půlky.

 
moomi  11.01.11 00:34

Sonya: Plavky a tílko se dohromady hodí do přírody na procházku, do parku, na cestu k plovárně, na zahradu… když se chce člověk chvilku opalovat, tak si tílko sundá, lehne si do trávy, pak ho zase obleče a jde se. Ve městě mi to připadá divný, ale spíš takový humpolácký, jako pěnový žabky nebo sportovní oblečení, nepřipadá mi to vulgární (samozřejmě bez toho sundavání:-))

 
Petra  11.01.11 00:35

Dahllie: Ty máě nějaké podprsenky bez ramínek přímo odzkoušené? Mám taky větší velikost (32FF až G podle střihu) a nakupuju už jedině po netu (nejvíc figleaves.com),ale jestli jít do nějaké bez ramínek pořád váhám.Jinak nejoblíbenější značkou je u mě Panache.
Co se týče tématu,tak mě to nijak neuchvátilo.Jak už psal někdo přede mnou,pokud mají být šaty bez ramínek,tak to pak ten dojem zkazí,at už jsou ramínka jakákoliv.Pokud je to alespon vkusně zkombinované,tak to neurazí,ale pro větší prsa to myslím musí být nepohodlné.Pod špagetovými ramínky se mi to nelíbí vůbec,mě to bije do očí.

 
Antees  11.01.11 07:33

Není to zas tak špatné, ale opravdu se to musí umět správně použít. Nakonec to ale stejně udělá víc škody než užitku (stejně jako třeba barvy na vlasy…).

 
Dahllie  11.01.11 07:43

Petro, zkoušela jsem Panache, vypadá, že mi mohla držet, je dostatečně pevná a široká. Košíčky jsou vystužené. (v mém případě bohužel i největší na mém obvodu byly malé – takže jsem se rozhodlal, že si nechám ušít korzet)

 
Lenka  11.01.11 08:37

Klair: 70 mít opravdu nemohu. Jak jsem psala – zkoušela jsem si podprsenku 70 E a vzadu jsem ji nezapla o dost velký kus. Jinak větší košíčky určitě potřebuju, s tím souhlasím.

Sonya: Vůbec netuším, co jsou lisované košíčky… Po pravdě jsem se o tohle nikdy nezajímala… ale asi bych měla začít, že… :-)

Dahllie: V Tescu jsem taky sháněla… A věřte nebo ne, měli tam podprsenky pouze do velikosti C :-(((

 
Leni  11.01.11 08:53

Pro určité příležitosti je to dobrý nápad, rozhodně lepší než silikonová ramínka, či čučící oprané kraječky. To, že já sama bych to nenosila, je věc jiná.
K diskuzi o podprsenkách: jediná šance, jak nemít prsa připláclá na pupku a ramena bez ramínek je u mne bona fide korzet ( mám 75 G). Podprsenky bez ramínek to vzdají již ve zkušební kabince, a že jsem po takové jeden čas hodně toužila…

 
kolasice  11.01.11 08:59

Polský kalkulátor mi vypočetl velikost 65B, dosud jsem nosila 75B, to je tedy rozdíl dvou čísel, pokud se nemýlím. To mi nemůže být…

Taky prosím o vysvětlení pojmu „lisované košíčky“. Děkuji:)

 
lenka  11.01.11 09:37

tak tohle se mi líbí :) děkuji za nápad, ráda si vyrábím doplňky, různě je kombinuji a tohle je pěkná věc, kterou jsem ještě nezkoušela :D doma sice nemám moc triček s tak tenkými ramínky, ale sem tam by se něco takového hodilo

 
Karlitchka  11.01.11 10:03

S ramínky mám vlastní dobrou zkušenost, pak už jen záleží na vkusu, jestli se vám to líbí a na postavě. Pokud by měl někdo zájem o tento „originální šperk“ určitě se zastavte v mém obchůdku na www.fler.cz/karlitchka a můžete si navrhnout ramínka podle vašeho přání za dostupnou cenu (200–300Kč).

 
Karlitchka  11.01.11 10:08

Pro inspiraci koukněte do prodaného zboží…!

 
Dahllie  11.01.11 10:17

Kolasice, a jste si jistá, že jste se změřila správně (těsně pod prsy při výdechu, přes prsa v nejširším místě, buď v co nejlépe padnoucím prádle, nebo v mírném předklonu bez prádla)? Nezdá se mi to. nejsou béčka jako béčka, pokud vám na 75 sedí béčkový košíček, na užšším obvodu byste ho musela mít větší, alespoň D.

 
Frndolina  11.01.11 10:20

Klair – myslim, ze s tou velkostou pod prsiami zalezi od vyrobcu. Ja mam obvod 77 a ked si vezmem podprsenku s obvodom 70, tak ma beznadejne tlaci. Ani 75 si nezapinam inak nez na posledny, inak ma to tlaci (skusala som chodit aj v zapnutej na uzsie, mala som z toho akurat cerveny pas po celom obvode). Ja tipujem, ze vyrobcovia tie obvody proste uz v tych strihoch zohladnili. 75F mi sedi ako uliata, ja som fakt spokojna, ze aj po troch odkojenych detoch tie prsia v podprsenke vyzeraju pekne, nikde nic nevylieza ani nekypi ani nepada na kolena. :) Uz by sa len v obchodoch mali prestat tvarit, ze kosicek C su velke prsia a vsetko vacsie treba pchat do minimizerov.

ozdobne ramienka by pre mna neboli, ale pre mlade dievcata je to myslim fajn. videla som uz podprsenky s kadecim, aj s roznymi retiazkami/nah­rdelnikmi vo vystrihu, obycajne sa zjavuju v obchodoch v decembri a su urcene na neformalne party ako Silvester. pokial sa to pekne zladi a pokial ma na to dotycna figuru, moze byt.

a este co sa tyka silikonovych ramienok. mala som svadobne saly so sifonovymi rukavmi, tak som si kupila podprsenku so silikonovymi ramienkami, aby to nebolo vidiet (obycajne v telovej farbe vidiet boli). zohnala som ale take ramienka, ktore boli matne a tak mierne telovo sfarbene. nie tie izolepy, co dostat kupit osobitne. pod tym sifonom boli fakt neviditelne.

 
Jarka  11.01.11 10:21

Uaa Karlitchka, ta oranžová korálková ramínka za 240, – to nemyslíš vážně, vždyť to si každá Mařka navlíkne sama a tímto dojmem to i působí. U ťamanů jsem ramínka viděla zpracovaná líp.

 
Sonya  11.01.11 10:33

Moomi: aha, už chápu. V tomhle případě jsou plavky pod tílko ok. Ale do města ani omylem, na tom jsme se obě shodly ;)

 
Sonya  11.01.11 10:39

Lenka: lisované košíčky jsou takové košíčky, které jsou vylisované z jednoho kusu molitanu, pěnové hmoty, plastu… Prostě něčeho takového. Hodně je prodávají Veitnamci nebo levnější obchody s prádlem nebo v prádle pro teenagery. Většinou nemají na látce zvenčí vůbec žádný šev a kočíšky prakticky ohnout. Tvarem jsou vcelku hezké – na figuríně. Na těle většinou pořádně nesedí, protože se absolutně nedají tvarovat, nepřizpůsobí se tělu.

 
Sonya  11.01.11 10:45

ještě odkaz: třeba Tezenis se těmito nepadnoucími podprsenkami přímo vyznačuje. Teda nepadnoucími… Určitě se najdou děvčata, kterým sedí, ale troufám si tvrdit, že jsou v menšině.

Takže třeba tady http://www.tezenis.it/…co/3179.html
Vypadá docela pěkně, co? :) Zdání klame.

 
kolasice  11.01.11 10:48

Sonya: Převážně nosím podprsenky značky Skiny. Ty nejsou lisované? Jsou taky pěnové, nebo ne?

Dahllie: Přeměřila jsem se ještě jednou, podle vašich rad a rozdíl je ještě větší. Nějak se mi nezdá, že bych zapla obvod 65, ale vyzkouším… díky.

 
kolasice  11.01.11 10:50

Český kalkulátor mi vypočetl 70A:)) To jsem z toho jelen…

 
kolasice  11.01.11 10:55

http://www.sendit.com/…-charts.info?…

Podle této tabulky bych měla mít 28E (UK). Omlouvám se, že do toho vnáším zmatek, ale ráda bych přišla na tu správnou hodnotu… Asi se dojdu poradit do Le Chaton:)

 
pixie  11.01.11 11:07

Jarka: jo, kdejaká Mařka si to doma zvládne navlíknout, ale taky existuje fakt hoooooodně Jarun, který by to nezvládly, korálky by byly všude jen ne na lanku (nebo na čem to je navlečený).
možná za komančů byly všechny slečny zručné, když chtěly mít něco, co nikdo jiný nemá, nic jiného jim ani nezbylo, ale v dnešní době? vážně si myslíš, že se nějaká kůl slečna do něčeho takového pustí? vždyť i kdyby nebyla levá, tak se jí kamarádky vysmějou

 
Makinka  11.01.11 11:08

Musím se Moomi zastat. Mně její příspěvek přišel vtipný. Hlava mi nebere, proč příznivkyně Adina ostrého jazyka zároveň stejný přístup strhají v diskusi.

Sama ve velikosti podprsenky dost tápu. Na internetu jsem si podle několika různých kalkulátorů a tabulek vypočítala několik různých velikostí. Myslím, že je opravdu nejlepší zajít do obchodu s rozumnými prodavačkami, které to vyberou za mě a dál se toho budu držet. Podle mnoha diskusí ale koukám, že takový obchod v Brně prostě neexistuje. Pokud by měl ale někdo nutkavou potřebu mi tohle přesvědčení vyvrátit, budu děkovat se slzami v očích. V případě, že by někdo chtěl na dotaz na brněnský kšeft doporučit obchod v Praze, na vědomí se dává, že takových rad je dvanáct do tuctu.

Železná ramínka ne. Nemají vůli, kůže pod nimi nedýchá, buďto budou padat nebo se otláčet, dívka si nemůže vzít kabelku, opřít se a celkově na sebe podprsenka nedá zapomenout. Příliš mnoho mínus oproti tomu, že by to třeba mohlo vypadat hezky. Ostatně, nevypadalo to hezky ani na obvykle krásné Emmě Watson pár let zpátky.

 
Dahllie  11.01.11 11:17

Kolasice, českým kalkulátorům nevěřte, počítají asi takhle obvod 68–72 = 70 jenže jak už jsem psala někde včera, nepotkala jsem podprsenku, která by měla tak pevný obvod, aby opravdu držel, téměř všechny se minimálně o dalších pět až deset centimetrů natáhnou (já mám 89 – nosím 80 a některé už můžu zkracovat, protože po půl roce už mi jsou volné i na nejužšší zapnutí). První setkání s úžším obvodem může být nepříjemné, svíravý pocit, nezvyk. Ale po pár dnech to vymizí, podprsenka sedne a zvláště plnější poprsí ocení rozložení váhy na obvodu a ne na ramínkách. Mně osobně díky správné podprsence přestaly bolet záda.
Upozorňuji, že Le Chaton není všehospásný, obvody pod 70 nevedou. Sice přešívají, ale představa, že si koupím za dva tisíce prádlo, které nesedí, se mi docela příčí. A velikostí košíčků končí na českém I (a to pouze v jednom jediném modelu). Raději si zajděte to BraExpertu ve Vodičkovce.

 
IvaKo  11.01.11 11:25

Jarko sama vyrábím šperky a troufám si tvrdit, že slečna z Fléru má všechny výrobky výborně zpracované, nápadité a ne každá Mařka by to tak zvládla. A ani každá Mařka z Fléru, tam jsou opravdu občas vidět věci :-(((
Jinak korálková ramínka se mi líbí, sama jsem je už nosila. Kdo je alrgický na kov, lze použít dřevěné korálky třeba na gumičce nebo bavlně. K tomu letní tričko a hurá na festival či podobnou akci. Jen by k tomu měla být hezká ramena, ale to už je zase o míře sebekritiky.

 
Sigilaria  11.01.11 11:35

já myslím že nejlepší výběr podprsenek mají v Dolly na Kamenické…v Bra­expertu mají jen 4 značky, pro mě celkem malý výběr…a to nosím 70G

 
kolasice  11.01.11 11:43

Dahllie: Tam to bude asi pálka… No, jednou to zkusit můžu. Děkuju za tip:)

 
Karlitchka  11.01.11 12:01

Děkuju za zastání děvčata! Pokud si to umí Mařka navléknout, ať si je navlékne, ale pokud ne, tak to ráda koupí. Nebudu nabízet věci pod cenou, materiál není levný, své práce si vážím a fotečky taky nějakou práci dají a komu to připadá drahé, tak si je nekoupí. Není nutné shazovat mou práci, ale pokud se potřebujete vyjádřit Jarko, tak prosím. Já to unesu :-)

 
Sonya  11.01.11 12:03

Kolasice: netuším :) Nejde o značku, ale o to, jak sedí.

 
Dahllie  11.01.11 12:08

Kolasice, jakákoliv „neobvyklá“ velikost je v Čechách předražená. Kvůli malému trhu, dovozu. V UK kupuju prádlo do 30 liber, což je asi tisícovka, tady je to samé prodávané až o pětistovku dráž.
V těchto obchodech si nechte poradit co přesně na tělo, kupovat nic nemusíte. ;-)

 
Dahllie  11.01.11 12:12

Sigilario, děkuju za ten typ na Dolly, myslela jsem, že je to jen eshop, mile mě překvapilo, že mají i kamenný obchod.

 
Karolína  11.01.11 12:23

šmarjá, ony si snad některý ženský myslí, že ty korálky jsou snad za kačku, nebo co…pro informaci takovým: orientačně ty třetí ramínka: komponenty cca 10Kč, pytlík rokajlu cca 10Kč, ale za ty růžové perličky cca 72Kč (3Kč/kus) a za ty šedé Kč 320 (2Kč/kus)! Takže to jsou čtyři stovky jen to švihne, a to jenom za materiál, není v tom započítaná práce :D a k těm ramínkům z oranžových korálků…i kdyby korálek stál kačku, tak se na ty ramínka podívejte se kolik jich tam je a že si do toho taky něco započítala za práci…pro ty, co si to myslí: není pravda, že když je něco ručně dělané z korálků, nutně to musí být laciné! Jako, kde žijete? O cenách máte představu asi jako moje babička :D

 
Klair  11.01.11 12:27

Lenka: Tak co třeba 70G? Jen návrh… A nechci slyšet, že „takový kozy přece mít nemůžeš“… OK, nemusí ti velikost 70 být. Jen se snažím tak nějak… přijít na to, že ti ta velikost 70 skutečně a opravdu je :)

Kolasice: uáá, na české kalkulátory kašli!! Opravdu, opravdu nejsou zodpovědné. Berou to tak, že co pod prsy, to je číslo prádla… Nosila jsem 90D, teď mám 80FF a je to bomba. Dřív jsem měla „velký kozy“, teď mám výstavní dekolt

Karlitchka: podpora a souhlas… Hlavně s tím, že komu to přijde drahé, může si to vyrobit a že tedy enní potřeba dštít síru

 
Eva  11.01.11 14:00

Mně to ten polský kalkulátor spočítal víceméně dobře, plus mínus, záleží na výrobci, pružnosti materiálu atd. Co se týče těch „lisovaných“ podprsenek, ty mi právě sedí nejlépe, kupuji v Nextu (75–80, DD-E).

 
Monika  11.01.11 14:16

Mám velikost 80FF (podle posledního měření a zkoušení prádla) a nedám dopustit na Panache a Georgious (obojí z Debenhams). Zítra zas jedu do Prhay, tak se půjdu mrknout co nového pro mě mají… :o))

P. S. Nemyslím si, že by existovala podprsenka bez ramínek, která by moje prsa udržela na místě. Takže pokud chci hezké plesové šaty, musím počítat s tím, že musí být ušité tak, aby mi nekoukalo prádlo (ramínka). A to většinou nejsou, takže bych pak velmi ocenila alespoň hezká raínka, která jsou ozdobná a tudíž určená k tomu, aby byla vidět. Ale na velká prsa to nemůže být moc pohodlné…

 
Evča  11.01.11 16:10

Ale věřte, že existuje taková podprsenka, když je správná velikost:) ja mám podprsenku bez ramínek, jinak na ples jsem ji nezkoušela,ale byla jsem v ní na rokovém koncertu, pro neznalé dvě hodiny v kuse jsem skákala a podobně a ani se mi nehla, takže si myslím, že valčík či walz, jive určitě zvládne, chce to jen hledat…btw stála mě 600kč Praha debenhams, ale je fakt že nemám velké prsa kupuju si obvykle 75DD nebo F záleží na střihu atd. ale chápu, že s čím dál větším poprsím je horší pořízení

 
Bobina  11.01.11 16:37

Tak já mám taky z Debenhams podprsenku a jsem spokojená. Jediná nevýhoda je, že obchod je jen v Praze.

 
Sarka  11.01.11 18:19

podprsenka bez ramínek v tělové a černé barvě by měla být povinnou výbavou, osobně mi drží ty z HM…vzhledem k tomu ze mi nemají skoro co držet, moc práce jim to nedá

 
Diet Grrrl  11.01.11 18:37

Ne !

 
Olinka  11.01.11 19:33

Když už se tu opět rozebírají ty podprdy… Co mám dělat, když mám každé prso jinak velké (což má prý každá ženská, ale mně se to fakt liší o jedno číslo)? Mám pár (hm… pár jsou dvě:-)) podprsenek, co mi sedí – nebo si to aspoň myslím, ale většina mi jedno prso půlí… Naposledy jsem si kupovala 70 nebo 75D, taky jsem na to čučela jak zjara, ale bohužel postupem času jsem zjistila, že střih mi nesedí (nahoře košíček odstává a přitom na to větší prso je kostice docela malá). Myslíte, že se někdy začnou šít podprsenky 70 R-D, L-F??? :-D

 
Dahllie  11.01.11 19:39

Olinko, dělají se podprsenky s kapsičkami pro výplně různých šířek (ale většinou jsou to spíš zdravotní po různých typech operací). Jestli to je jen o jedno číslo, tak by se snad dalo sehnat i něco v běžném obchodě. I když kdo ví, jestli v českém…

 
Radka  11.01.11 19:51

Olinko, vycpávky by to nevyřešily?
http://www.astratex.cz/…enky/doplnky
http://www.astratex.cz/…enky/doplnky
(osobní zkušenost s nimi bohužel nemám)

 
Bobina  11.01.11 19:57

Taky nejsem ideál ve velikosti a souměrnosti. Mám dobré zkušenosti s touto podprsenkou.
 http://www.pradlo-online.cz/…---lilyette/

 
Lenka  11.01.11 21:19

Klair: :-D To ne, nic takového neříkám. Naopak, myslím si, že ty košíčky G by mi mohly padnout. Ale obvod 70 prostě ne. Neříkám, že se v tomhle nějak extra vyznám, ale úplnej zabedněnec taky snad nejsem, to bych nosila 80 D a držela hubu :-P Ale když je obvod 70, tak je prostě 70 a je jedno, jestli jsou u toho košíčky E nebo G, ne? aspoň mi to zní logicky…

 
yasmin  11.01.11 23:33

strašný pičičandičky eee. Jinak Praha Debenhams a nezkoušejte jako většina holek si rvát prsa do menší podprsenky, že vám jako vlezou dopředu a nahoru a budou vypadat vív push-up:-))) musí to sedět hlavně pod prsy, takže kostice přesně po obvodu ňadra, pevný obvod. Jo a kdyžtak tu je skalpel:-))

 
Martina  12.01.11 00:02

Vypadá to hezky. Akorát bych měla strach, aby se to nepřetrhlo, nedřelo to, nezamotávaly se do toho vlasy…

 
Klair  12.01.11 00:16

Lenka: no, právě že ne… Neptej se mne na vysvětlení, já to neumím vysvětlit, ale je to opravdu tak, že obvod bude mít jiný podprsenka velikosti 70A a 70G. Ty košíčky prostě rozdíl udělají… Proč to tak nazvali, to netuším… Ale je to tak

 
Dahllie  12.01.11 02:05

Zkusím to vysvětlit (pokud jsem teda pochopila o čem se bavíte). Když jsou malé košíčky, je potřeba širší obvod, aby se prsa, která se nevzlela do nich, vešla aspoň někam – tím se pak z podprsenky stává zcela neúčinná náprsenka, či přikrývka bradavek.
Jinak by délka obvodu měla být stejná, ale když vezmete do ruky metr, tak se budete docela divit, co výrobce, to asi jiná početní soustava, kolikrát to lítá i o 5cm. Proto je potřeba znát přibližnou velikost a zkoušet a zkoušet. To samé velikosti a střihy košíčků.

 
Ryntyntýna  12.01.11 06:36

absolutně nechápu, proč bych měla vystavovat ramínka podprsenky pod topy či šaty BEZ ramínek. o tom to je ne? žádná ramínka. tak proč bych je tam měla přidávat? okamžitě to zruší efekt holých ramen.

 
Dina  12.01.11 12:10

Mno,silikonová ramínka jsou hnus a tohle bych na sebe nedala,protože jsem těžký alergik a kdoví,co by mi to udělalo.Ale…i když si myslím,že spodní prádlo,je spodní od toho,že má být vespod a ne všelijak chtě nebo nechtě vyčuhovat,tak budiž,tohle žvejknu.Kdysi jsem viděla jednu nejmenovanou známou zpěvačku,jak měla na sobě černou halenu spadnutou z jednoho ramene a bylo vidět fialové ozdobné ramínko podprsenky,ne­působilo to vulgárně ani lacině,bylo vidět,že je to schválně a na efekt a mně se to líbilo.A sama za sebe bezramínkovým podprsenkám nevěřím,takže radši ozdobná viditelná ramínka,jak nejistota a trvalé popotahování podprsenky kdesi v ústraní.

 
Dagmarka  13.01.11 16:46

Já říkám, proč ne?, když to někdo umí nosit. A nesnáším ty vaše a priori negativní kritiky … proč by to někdo na Fleru nemohl vyrobit … za dvě stovky? Rozhodně lepší než za to dát tisícovku …

 
Dovolenkář  14.01.11 10:44

No, to vypadá na hezký tip na dárek, nevíte o nějakých levnějších eshopech? V diskuzi bych čekal nějaké www :-)

 
Renata  14.01.11 22:12

já nevím…mě to příde skoro stejně hrozný jako ty silikonový (možná ještě horší, protože to stojí tolik?)

 
Baba Jaga  14.01.11 22:30

Dnes jsem viděla na aukru připíncí ozdobné ramínko kolem krku za 120 Kč.

 
fany  15.01.11 00:02

jako „nouzovka“ mě to přijde dobrý, zrovna dnes jsem si v sekáči zkoušla krásný svetřík, který trochu klouže z ramen a má na můj vkus trochu velký výstřih; s ozdobnýma doladěnýma ramínkama by to bylo OK

 
Karoleenah  26.01.11 11:12

Mně se ty ramínka docela líbí, určitě jsou hezčí než silikonový. Ovšem za tu cenu, to asi zůstanu u těch silikonových – zatím jsem nevymyslela rozumný způsob, jak se bez nich obejít, když mám plesové šaty na špagetová ramínka a bez zpevnění. Jakákoliv podprsenka bez ramínek, kterou jsem si kdy zkoušela, mi moje trojky rozplácla na ukázkové skoronulky… Nevím, možná je to mnou, zkoušela jsem zatím samodržící podprsenky v Triumphu a Tezenisu a všechny měly stejný placatící efekt. Nemáte třeba některá podobnej problém? Nedělám něco blbě?
Mimochodem, ten polskej kalkulátor mi spočítal velikost 70D, to mi připadá jako úplná kravina, když mám záda široký pomalu jak závodní plavkyně… :))

 
Ada Pekelná
749 příspěvků 26.01.11 12:33

A zkusila jsi tu 70D? U podprsenky bez ramínek je hodně důležité, aby obvod seděl co nejpevněji a košíčky měly správnou velikost. Až budeš mít možnost, vyzkoušej bezramínkovky velikostí, které pokládáš za nemožné, a třeba to vyjde.

 
Nora  26.01.11 20:45

ukázka ozdobných ramínek v praxi. Tady, myslím, to opravdu nebylo nutné, tím méně, že Aňa Geislerová se většinou obléká velmi hezky. :-( 

 
Radka  06.07.11 17:41

To je sice všechno hezké, co tu píšete o bezramínkových samodržících podprsenkách, ale slečny, která z vás s tímto názorem má čtyřky?
Vyzkoušela jsem velké množství takových podprsenek (hlavně kvůli šatům) a jeden večer v ní na plese přežiju, ale jedno je jasné – je mi to nanic.
Samozřejmě, bez ramínek to vypadá líp, ale možná, až budete mít něco většího (a nepohodlnějšího) než béčka, uznáte, že přinejmenším pod tílkem na běžné nošení jsou silikonová ramínka jakž takž přijatelná a to nejmenší zlo.

 
Georgina  06.07.11 21:16

Radko – ty sama nemáš čtyřky – Déčka jsou totiž cca střední prsa, vůbec ne velká. O co, že na podprsence kterou nosíš máš obvod minimálně 80 i když by ti stačil maximálně 70. Místo každých 5 cm obvodu je totiž třeba přidat 2 čísla košíčku ( zvětšují se po 2,5 cm) a pak budeš někde F-H v česmém nebo anglickém číslování. A do anglického G (devátá velikost) se dělají bezramínkové „v pohodě“ ale bohužel nám je obchody tají stejně jako naší správnou velikost. Odkazy na více informací jsou určitě na foru v příslušné sekci.

 
Pohodlné podprsenky  22.11.11 01:14

Prima diskuse. Pokud někdo skutečně potřebuje velké podprsenky, tak v obchodě Pohodlné podprsenky ( http://www.infojet.cz/shop1/ ) obvodu 125 a košíčky G a je možné zajistit až do K.

Poslední článek: Módně-technická revoluce

28.07.14 | Mezi moje koníčky nepatří jen móda. Mám ráda i technické hračky, a tyhle věci jdou kupodivu velice dobře dohromady. Varování: v tomto článku vás budu přesvědčovat, že nutně potřebujete tablet. Lidé se slabší vůlí by ho radši neměli číst. (číst dále)

TOPlist