Blbnutí z tepla

23.06.13 | autor Ada

Původně jsem chtěla napsat článek o kalhotách s obrázky, jako byl nedávno o sukních. Když jsem však vzala do ruky tužku a udělala pár tahů, zjistila jsem, že za současného počasí se i při této činnosti lze zpotit a proto bude lepší ji nedělat. Kalhoty necháme na příště a podíváme se, jak to na ulicích blbne z horka. Aneb přivezli maso!

Nějak se nám vyrojila krajková tílka, dotaz na jejich vhodné kombinování jsem našla nejen na Omlazení, ale dokonce i tady (rok starý a letos zatím nic, snad vás články o tom, jak nenosit a nosit krajku, dostatečně poučily). A taky jsem je dostala na fotkách, samozřejmě v těch nejlibovějších podobách.

zaslala Vendula

Přesvědčení, že pod průhledné krajkové tílko se nosí jen podprsenka, stále přetrvává. Ale jo, budiž... někam na diskotéku nebo podobný mejdan, kde se předpokládá výskyt lidí, jimž to přijde sexy. Na ulici je to ale strašné faux pas. Paní na fotce to však nestačilo a dopustila se dvojitého. Přes průsvitné kalhoty, zcela jasně určené na doma nebo na spaní, navíc vidíme černá tanga. Ty pěnové žabky už k tomu tak nějak stylově sedí.

Další zakrajkovanou matku poslal čtenář z Prahy:

zaslal Markisch

Kalhoty v tomto případě nejsou tak úchylné, ale vršek to bohatě vyvažuje. Bílé krajkové tílko s tyrkysovými prvky je opět navlečeno pouze na podprsenku, navíc černou, zřejmě podle hesla "černobílá kombinace je klasika".  Matko, kdyby ten tvůj nevkus škodil jen tobě, ale ty to svým příkladem učíš i to dítě! Pamatuj se!

Prdel v Europarku vyfotila čtenářka mých sloupků v Mladé frontě. Děkuji a jen houšť, na pěkný zadek se všichni rádi podíváme a ulice svědčí o tom, že lidé to vědí, protože nás bohatě zásobují. Včera se mi dokonce stalo, že jsem odvrátila hlavu od občana, který se přede mnou sehnul a obšťastnil mě dobrými osmi centimetry chlupaté čárky, a v zorném poli se mi objevila další, bez srsti (dámská), zato kypřejší. (Tolik k tomu "když se ti to nelíbí, tak na to nekoukej". Děkuji, nechám si vyoperovat oči.)

zaslala Anna

Kromě krajek a bokovek se nám s teplými dny zase vyrojila ta móda divně rozstříhaných triček a tílek, do kterých se nedá rozumně umístit podprsenka. Proč si to ty ženské kupují?

zaslala Širín

Když už je od koupě neodradí díry a průstřihy, mohl by aspoň ten nekvalitní materiál - ještě jsem snad neviděla tričko tohoto typu z pěkného materiálu, vždycky to byla nějaká tahavá slina jako na té fotce. Autorka fotky píše, že máme být rádi za ty vlasy přikrývající záda, podprsenka prý byla viditelně špinavá.

Po předchozích krajkových hrůzách mě mile překvapila paní vlevo, která si pod ten děravý svetr vzala ještě něco. (Tím milá překvapení pochopitelně končí, mahagonový drn, čelenka (!) a náznak bachratých riflí patří do pekla.)

Už slyším, jak se ptáte: krajkové tílko ne, bokovky ne, větrací tričko ne, tak co mám sakra nosit?

No co asi do těch veder. Šortky.

zdroj: votocvohoz.cz, zaslala Klaryta

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
firefly
527 příspěvků 23.06.13 22:55

Řekla bych, že chybí obrázek k této popisce:
Kromě krajek a bokovek se nám s teplými dny zase vyrojila ta móda divně rozstříhaných triček a tílek, do kterých se nedá rozumně umístit podprsenka. Proč si to ty ženské kupují?

 
Anežka Moravská
134 příspěvků 23.06.13 22:58

Nechybí, ale je nějaký „větší“ a ta slečna tam není vidět.

 
Lalita  23.06.13 22:58

Jj, taky si říkám, jestli tam něco nechybí, nebo jen blbnu z tepla…

Edit: Když si obrázek otevřu v novém panelu, tak ho vidím celý.

Příspěvek upraven 23.06.13 v 23:01

 
Atlacoya
2146 příspěvků 23.06.13 23:09

Dík za tip na řešení, ale tohle jsem asi vidět nechtěla.

 
Lola Fluffy
11 příspěvků 23.06.13 23:17

Ani já ne. Au au.

 
Kralovna Bitche
382 příspěvků 23.06.13 23:01

Aha, takže se to týká té slečny, z níž momentálně vidíme jenom levou paži.

 
manitram
21 příspěvků 23.06.13 23:05

Nechybí, je to ten obrázek s paní v bílém háčkovaném (?) svršku, jen se vložil z nějakého důvodu nezmenšený a ono rozstřižené tričko je v jiné části fotky. Celý obrázek je možno shlédnout po pravém kliknutí vybráním volby „otevřít obrázek v novém okně“, ale nevím, jestli to doporučuju, je to příšerné!

 
firefly
527 příspěvků 23.06.13 23:09

Už to vidím, ale jen pokud dám Kopírovat adresu obrázku a získaný odkaz vložím bokem. (Mozilla Firefox)

 
z_dediny
1032 příspěvků 24.06.13 11:33

Jednou jsem v obchodě potkala matku a dceru(pravděpo­dobně). Oči mi šly šejdrem. Matka sice byla oblečená trošku „mladistvěji“ než odpovídalo jejímu věku a postavě, ale v normě, zatímco dcera byla totální peklo, bohudík aspoň se slušnou postavou. Já bych nešla ven se svojí dcerou, která by měla zaříznuté kraťasy a které by lezla skoro celá podprsenka jak vepředu, tak vzadu. Kdyby moje dcera byla takové zhůvěřilosti schopná (bohudík není), alespoň se mnou by musela jít oblečená vhodněji nebo by se ke mně nesměla na ulici hlásit :-)

 
Judy24
366 příspěvků 23.06.13 22:57

Ada je zpět v nejlepší formě. :)
Jakkoli se zase těším na vaše články o různých střizích kalhot, na tohle jsem se v tom vedru přesně čekala - až se vyrojí kritika těch hrůz, co jsem kolem sebe potkávala.
Na druhou stranu jsem ale viděla i vysoce nadprůměrné množství žen v šatech (s podprsenkami se silikonovými ramínky…), tak si říkám, jestli náhodou nebudou z veder i nějaké pochvaly.
Krajce zdar!

 
Martina410
23 příspěvků 27.06.13 09:50

To ano ale mně osobně přijde, že ta silikonová ramínka jsou vidět víc než obyčejná. :D

 
janickaslunicka
1 příspěvek 18.07.13 12:00

Taky myslím, a navíc je to nepohodlné, mě osobně řežou a vadí mi jak se lepí ke kůži…je tolik druhů prádla, kde ramínka nejsou potřeba, nebo se dá podprsenka nenosit vůbec…a jestli ji někdo nutně potřebuje, pak je na zvážení, jestli vybral vhodný šaty ke svý postavě…

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 23.06.13 22:57

Už jsem se těšila na další pekelný článek. Krajky jsou holt výživné, na koukající čárky jsem si stále nezvykla. Ovšem nejlepší na konec - šortky s ukázkovým muffinem. Kdy to těm lidem docvakne, že to vypadá blbě?

 
dee-dee
92 příspěvků 24.06.13 21:19

Vzhledem k velikosti bych to snad ani nenazvala muffinem, tohle je spíš panettone :-)

Edit: překlep

Příspěvek upraven 24.06.13 v 21:28

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 01.07.13 16:42

Ty šortky bych nehodnotila/nev­kládala - votočvohoz je o tom, že je to na prodej. Evidentně z důvodu, že jsou jí malé. Takže kritizovat muffin je neadekvátní.

 
jedovata ropucha
1 příspěvek 04.07.13 11:23

Dovolím si nesouhlasit. Pokud je mi to malé, tak se do toho prostě nesoukám. Pokud je to na prodej, tak to vyfotím samotné. Či si snad slečna na snímku myslí, že to snáze prodá, pokud si to obleče? Opak je pravdou, toto by odradilo každého kupce.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 04.07.13 13:29

Tak s tím zas nesouhlasím já. Na většině věcech se nepozná, jak ve skutečnosti vypadají, dokud se na něco neoblečou (krejčovská panna/člověk). Fotka strašně zkresluje velikost a délku a málo kdo přiloží aspoň pravítko či krejčovský metr, aby bylo jasné, jak konkrétní zkus skutečně velký je. V tomhle případě by to zkreslilo zipovou část, která by určitě působila delší, než skutečně je.

 
AnnyLunden
102 příspěvků 02.06.15 15:44

Zřejmě nevíte jak to na VV chodí. Admini pomalu nutí všechny vytvářet fotky oblečení na postavě, jinak obvykle nabídku mažou. Slečna se holt radši nasoukala do těch pidi šortek než aby musela řešit, že její nabídka není viditelná, protože chybí foto na postavě.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 02.06.15 18:58

Jak je to teď nevím, ale ten příspěvek, na který reagujete, je dva roky starý

 
Bajova
41 příspěvků 23.06.13 22:58

Tak tie šortky ma zabili :D To chce peknú dávku odvahy vystaviť taký krásne prepracovaný muffinek na net. Ja len nechápem ako sa do nich dotyčná navliekla

 
Kralovna Bitche
382 příspěvků 23.06.13 22:59

Ty jo. Ty šortky - není to zdraví škodlivé? Vždyť to musí přiškrtit nějaké ty tepny a nervy.

 
Sibyla
2639 příspěvků 23.06.13 22:59

Děsivé, zvlášť ta poslední v šortkách na poloviční postavu. V minulých dnech jsem potkala dvě podobné, přetékající z těsné sukně/kalhot tak, že připomínaly půlitr piva s čepicí pěny.

 
Bajova
41 příspěvků 23.06.13 23:12

Verte mi, že ani to pivo neprotéká tak ukážkovo ako tento muffinek :D ja proste tomu nedokážem uveriť. Toto predsa snáď ani nieje fyzicky možné

 
mari28
12 příspěvků 24.06.13 11:13

Fyzicky mozne to je, vsechny ty speky se sortkama vyhrnou nahoru. A mame o esteticky zazitek postarano :-)

 
Chany
871 příspěvků 24.06.13 20:42

Mně tenhle úkaz připomíná pohádku „Hrnečku, vař“ - kaše se valí přes okraj.Mezi chlapy je zase rozšířen termín „teče jí (mu) vana“ - v případě kypícího břicha, boků.

 
ajatar
557 příspěvků 23.06.13 23:02

.

Příspěvek upraven 04.12.15 v 07:50

 
Agara
16 příspěvků 24.06.13 08:11

Tak aspoň má tolik soudnosti, že ví, že už je nemůže nosit a chce je prodat…

 
Martini90
159 příspěvků 23.06.13 23:03

Slečna na konci vypadá, jako by si oblékla šortky, napršelo a ony se srazily přímo na ni :D
Já jen zaboha nepochopím, jak se do toho může někdo narvat.

 
Sharene
25 příspěvků 23.06.13 23:04

A je to tady :-) nová sezóna, a všichni se škodolibě těší na nový příděl kasiček, mufinů, čumících podprsenek, a dalších nestárnoucích pekelných prohřešků.

 
pampa
22 příspěvků 23.06.13 23:05
Bože

Ještěže se téhle doby nedožila moje babička, která bez trojkombinace klobouk, punčochy a rukavičky nevystrčila za první republiky nos z domu. Posléze opustila rukavičky, ale i za reálného socialismu to byla stále buržoazně upravená dáma. Dneska by ji trefil šlak. Na druhou stranu, je těžké dneska kypré tvary pěkně obléci. kalhoty do pasu se nenosí a zřejmě ani moc neprodávají, takže kam s pneumatikou a velezadkem, že. O pěkných halenkách a topech nemluvě. tuhle si mi stěžovala kamarádka, že sehnat módní oblečení větší než vel 42 je mnohde nadlidský výkon.

 
taraxaca
19 příspěvků 23.06.13 23:54

Dovolila bych si nesouhlasit. Poté co jsem se propracovala k velikosti 48, přestala jsem úplně nosit kalhoty - to co se prodává poslední dva roky udělá hrocha i z nepříliš kypré ženy. Jinak si ovšem nemůžu stěžovat. Sukní, šatů, halenek, tunik nebo „šatů“ použitelných v naší velikosti jen jako tunika pod zadek je spousta. Jen člověk nesmí vzít první tenký viskózový hadr, ale přemýšlet co vlastně k jeho postavě sedne. Střihem, materiálem i stylem.
Když to shrnu, nikdy v životě jsem nechodila tak elegantně oblečená jako teď. S vel. 38 jsem na sebe natáhla leccos a vždycky to vypadalo použitelně. Teď holt přemýšlím, nekupuji některé módní výstřelky a nechodím do Orsay. Ale s tím se dá docela dobře žít :-)

Příspěvek upraven 23.06.13 v 23:59

 
MP zuz
13 příspěvků 24.06.13 00:09

Spravny pristup, chcela by som mat kusok toho nadhledu. Ked som mala po porode syna velke poporodne brucho asi pol roka, bola som z toho fakt nestastna a necitila som sa dobre, mala som pocit ze mi nic nesedi a nemam sancu vypadat pekne, teraz si hovorim ze zbytocne, ten cas co som smutila a hladala co by mi sadlo som mohla venovat niecomu inemu a zmysluplnejsiemu.

 
blondyyn
16 příspěvků 24.06.13 08:38

Dovolila bych si souhlasit s nesouhlasem. Mám vel. 44-46,občas se to zhoupne, takhle kolem vánoc, do 48,postavu přesýpacích hodin a mám narvaný šatník. Kdo říká, že na sebe nemůže nic sehnat-kecá. Při dnešních možnostech a nabídce jde všechno. Větší velikosti? Marks a Spencer, CaA, G.Weber, německý Basler, Takko…sice některé z nich jsou hadrárny strašlivé, ale občas se slušný kousek najde. A samozřejmě mé milované sekáče. Jen to prostě chce si to dát práci, pátrat, hledat a zkoušet. A koukat u toho do zrcadla. A nebýt líná sednout občas do auta, busu, vlaku a vzít do do Němec, Rakous…vždyť to máme za rohem. A nemusím na to mít extra jazykovou vybavenost. Stačí mapa a minislovník. Spíš mi někdo poraďte, jak koupit boty, když máte jednu nohu o číslo větší než druhou a lejtka jak zápasník sumo. Nepřejte si vidět ten účet od ševce za kozačky!!

 
taraxaca
19 příspěvků 24.06.13 09:57

Ano, problém s rozdílem čísla u bot řeším také. navíc mám širokou nohu, takže klasické lodičky jsem nikdy neměla a mít nebudu. kupuji si „maryjanes“ s páskem přes nárt nebo šněrovací, k retro stylu je to prima a nepadají. Kozačky nosím šněrovací. prostě se retro stylu nezbavím, na výběr mám buď viktoriánky nebo martensky…

problém jsou sandálky na podpatku - většinou musí mít uzavřenou buď špičku nebo patu, jinak je jedna bota jako lyže nebo kus nohy čouhá ven.

u těch bot, které se mi nejvíce osvědčily, jsem si prostě koupila dva páry různé velikosti a zkombinovala. pokud si vyberete v nabídce levnějších řetězců - třeba u Deichmanna, není to zase taková finanční rána. a máte pohodlné a padnoucí sezónní boty za zlomek ceny kterou byste dala u obuvníka.

Příspěvek upraven 24.06.13 v 09:59

 
blondyyn
16 příspěvků 24.06.13 12:06

Do levnějších řetězců s obuví ani nepáchnu. Nohy mě živí a ještě chvíli budou. Takže to co ušetřím za hadry v sekáči(jaké blaho ulovit kožený kabát Blacky Dress za pětikilo),uvalím za pořádné boty. A světe div se, jakto, že dokážu např v Řezně koupit botky od Marca Jacobse z měkoučké kůžičky za 40 euro???A slouží mi už druhým rokem a ještě chvíli budou…kozačky mi nejsou ani šněrovací, navíc opravdu nejsem typ retro, takže nezbývá než švec-klasika jezdecké kožené ke všemu. a vlastně i ten účet nebyl tak strašný, když si spočítám, že odpočívají v botníku již pátým rokem a nabírají dech na šestou, sedmou, osmou…sezonu.

 
MP zuz
13 příspěvků 26.06.13 15:06

Ja som nevravela ze som nic nezohnala ale ze som mala pocit ze mi to v nicom nesedi, a teraz ked sa podivam na fotecky viem ze to bol len pocit ale v tom bol rave ten problem.

 
Norielle  24.06.13 07:02

Ja sice nosim 38cku, ale som zarytym odporcom nohavic, vzdy mam pocit ze jednoducho mojej postave nesadnu tak ako saty a sukne. A mozno je to skutocne len individualny pocit, ale mam tie saty a sukne omnoho radsej prave preto, lebo z nich vacsinou nic nelezie, nie su do bedier a su pohodlne a vzdusne. V kombinacii s opaskom do pasa robia super postavu. Stokrat radsej ako rifle a tricko…

 
Martina410
23 příspěvků 27.06.13 09:56

Juchůůů, přesně můj názor! :)

 
atrix
483 příspěvků 04.07.13 05:13

Dá se - přes internet úplně v pohodě. Taky nemám právě malou velikost a sehnala jsem jak kalhoty do pasu, přes které nic neleze, tak pěkné tuniky, které problémové místo volně zakryjí, takže ve výsledku to vypadá fakt dobře. Chce to jen trochu hledat.

 
klubo  23.06.13 23:05

Čistá krása! Komu se zdá, že fotek je v článku málo, doporučuji si sednout někam na zahrádku a pozorovat. Nebudete zklamáni: kromě výše popsaného uvidíte ještě armádu ošumělých rozchňáplých divnosandálů, průhledné elasťáky, minišaty na maxipostavách, tílka, tílka, tílka a zase tílka - čím upnutější, tím víc sexí, podprda zásadně v kontrastní barvě (moc hezké jsou neonové odstíny), kalhoty v délce někde mezi půlkou lýtka a kotníkem, kšiltovku vždy a všude, ponožečky proti pocení, spousta hnusných otahaných triček atd., však to znáte…

 
Jajka_87
7 příspěvků 23.06.13 23:06
Barevné ladění

Některé slečny to vyladily do dokonalosti, že se snaží k těm vykrojeným tílkům sladit podprdu, takže není nad to vidět svítivě růžové tílko a tyrkysovou podprdu a podobně :) Já to nenávidim. Do vykrojených tílek (boxerské, nebo jak se to jmenuje) mám takové spínátko na ramínka a do dirkatých triček jedině s něčím a né je s podprdou :)

Příspěvek upraven 23.06.13 v 23:09

 
Festinka
6 příspěvků 23.06.13 23:06

Po přečtení odstavce o prdelích všude, kam se člověk otočí a větě Tolik k tomu „když se ti to nelíbí, tak na to nekoukej“. jsem zhruba na dvě minuty odpadla smíchy :-D
a když jsem si otevřela tu fotku, jak není vidět celá, tak jsem zalitovala toho, že jsem se o tento výživný materiál raději neochudila. sice jsem si na lezoucí podprdy pomalu zvykla, přeci jen, zima byla dlouhá a tak jsem se důkladně připravila, ale tady tahle paní mě bude strašit i ve snu…

 
Alatriz
57 příspěvků 23.06.13 23:13

Šortky mě umrtvily…

 
atrix
483 příspěvků 04.07.13 05:16

Skoro bych řekla, že patřičně umrtvily i nositelku… :D

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 23.06.13 23:35

Chtělo by to nějaký článek o módních nešvarech u vody - výživné fotky z koupáku, plné přetékajících ňader z nepadnoucích plavek apod., to tu ještě nebylo.

 
Grete
797 příspěvků 24.06.13 00:07

Tak to já bych teda narýsovala tlustou čáru tak pět set metrů před koupákem. Protože padne nepadne, nakonec by se to stejně zvrhlo k pranýřování postav a nikoli jejich odění. Koupaliště je podobně jako třeba nemocniční pokoj specifické místo, kde funkce vítězí nad formou a mělo by to tak zůstat. Fakt bych tu nechtěla řešit, jestli má dáma velikosti 48 ještě právo nosit dvojdílné plavky nebo zda jsou pánské speedos příliš obtažené a měly by se nosit jen šortky.

 
Norielle  24.06.13 07:05

Nie, nema :) Rovnako ako ja s realne normalnou konfekcnou velkostou sice nosim plavky dvojdielne, ale spodok je normalny nohavickovy a nie snurkove bikinky a rovnako vrch taky, aby sa donho prsia zmestili. Suhlasim ze to je skutocne o sudnosti.

 
Wolviecat
48 příspěvků 24.06.13 08:35

Za tenhle komentář bych Vám přála, abyste alespoň na den neměla „konfekční“ postavu. A abyste si vyzkoušela, jaké to je, když bojujete s vlastním sebevědomím, a do toho za Vás nějaká… Norielle chce rozhodovat, na co „máte právo“.

A ne, nemám velikost 48. Jenže tahle představa, že Vám něco dovoluje rozhodovat, co si kdo může a nemůže dovolit, začíná u čísel mnohem menších.

 
Norielle  24.06.13 08:44

Cudovali by ste sa, ale presla som si oboma extremami spektra. Nikdy som sice nebola vyslovene obezna, ale kilami naviac a zlym sebavedomim som sama bojovala. Pomaha bohuzial len sebazaprenie sa a odhodlanie nieco so sebou spravit. Ja nevravim nech sa vsetci nekonfekcni ludia niekam zahrabu alebo co. Ale je uz nejaka hranica kde sa naozaj dvojdielne plavky nehodia a to ako vekova tak hmotnostna. Sama sa obliekam trochu konzervativnejsie na svoj vek a nemam rada prehnane ukazovanie koze napriek tomu, ze by som si to teoreticky podla univerzalnych standardov mohla dovolit prave preto, lebo mi to nepride moc triezve.

 
z_dediny
1032 příspěvků 24.06.13 11:21

Já na koupaliště nechodím, nudí mě to. Plavat se tam nedá a smažit se vedle upocených karbanátků a řvoucích dětí není moje představa příjemně stráveného času. Jak ale chcete chodit na koupaliště a neukazovat tam značnou část své pokožky? To snad mají nosit burkiny nebo něco podobného? Nelíbí se mi pohled na tlusté nebo vyzáblé lidi, ale nemám právo kritizovat je za to, že se odhalují na místě k tomu určeném.

 
Norielle  24.06.13 11:27

Zasa neprehanajme. Bavili sme sa len o tom, ze existuje nieco ako jednodielne plavky a ze od isteho veku a istej hmotnosti je vhodne zvazit nahradenie dvojdielnych plaviek prave tymto modelom. Nic viac nic menej.

 
Ameline
95 příspěvků 24.06.13 11:46

Od určitých velikostí poprsí jsou dvoudílné plavky s podprsenkovým vrškem jediné (rozumné) řešení a je to v mých očích preferovaná volba nehledě na věk a váhu. Po pravdě, má preferovaná volba jsou žádné plavky - to jsem zvědavá, jak zdejší lid snáší myšlenku nudapláže :)

 
Pruhovaná
79 příspěvků 24.06.13 14:14

Milá Norielle, mám horná velikost 44 a dolní 42… jak je to podle vás s mými právy??
Podotýkám, že si po každém koupání (namočení v koupališti) převlékám spodní díl plavek - jdu do suchého. Je to jediný způsob, jak nechytit zánět močáku. Mít nárok pouze na jednodílné plavky, buď bych nemohla chodit k vodě, (tlustý tam nemají co dělat, abychom si nemuseli dát vyoperovat oči), nebo bych mohla v jednodílných plavkách riskovat chorobu. Prima varianty :-).

 
Stemcells
97 příspěvků 25.06.13 13:56

Všechny ženy v mé rodině jsou přesýpací hodiny. I já. Mají velká prsa, štíhlý pas, pěkné břicho a docela hezké nohy (tam jsem výjimka). Akorát že ty všecky rozměry jsou velké. VELKÉ. A právě pěkně ušitá, pevná plavková podprsenka umí daleko víc vylepšit vzhled, než plavky od krku dolů a zejména přes břicho, kde akorát studí. Za mého dětství si pamatuju mámu, tety i babičku, jak chodily v horním dílu opalovaček (dneska se to už moc nevidí) a lehké sukni či šátku dole. I statná nebo starší žena může mít pěkný trup a břicho bez vytahané kůže a strií po porodu či buřtů na zádech, což naopak může klidně potkat i holčinu ve věku 18+. Šmahem zavrhnout dvoudílné plavky pro určité věkové či hmotnostní kategorie je hloupost. Vždy jde o individuální posouzení. Navíc většinu žen nejvíc trápí povislá kůže na pažích, stehnech, celulitida, křečáky - a to plavky stejně nezakryjí. Těm byste taky zamezila odhalování na pláži, nebo by se dámy měly koupat a slunit v burkinách či rovnou v burnusu?

 
MP zuz
13 příspěvků 26.06.13 15:20

Suhlasim, mnoho ludi ma kritizovalo aj ked som mala velkost dost malu, ked niekto chce kritizovat tak si dovod najde.

 
lizlisa
151 příspěvků 30.06.13 22:52

Horší nápad by nebyl? Už vidím ty fotky baculatých slečen, co si vyrazily na koupák aby se zchladily, a teď jsou pranýřovány na pekle, protože mají celulitidu a špíček.

 
MP zuz
13 příspěvků 24.06.13 00:06

Ku kazdej divnej pani je kocarek, napada ma ci aj ja sa tak prapodivne promenadujem po ulici. Aj ked musim povedat ze ked mam spatny den tak sa citim ako ta pani na druhom obrazku. Mam pocit ze mi kalhoty dost nesedi, a cez to moje tricko je urcite vsetko vidiet(viem ze neni ale citim to). Ak su to obrazky s nahledom do duse matiek tak ja som ta druha :-(

 
taraxaca
19 příspěvků 24.06.13 01:03

To nic, nejsou tepláky jako tepláky a není triko jako triko… když je mi nejhůř, natáhnu černé legíny a k tomu volnější úpletové šaty ke kolenům a baleríny. je to stejně pohodlné a nenáročné, ale tuhle se mě zeptal kolega jestli se večer chystám za kulturou :-)
Třeba tyhle šaty mám ráda, jsou sice zs Bonprixu, ale není to ten nejtenčí žmolkující hadr… černobílé http://www.bonprix.cz/…saty-916360/?…

 
Mulis
30 příspěvků 24.06.13 00:14

Je to hrůza, no… ale co je špatně na čelence, kromě toho, že je v ní asi trochu teplo v těch třicítkách?

 
taraxaca
19 příspěvků 24.06.13 00:49

Jo a víte jak hrozně štípe pot v očích? když je vedro, jde o holé přežití :-))

 
Katjinka
177 příspěvků 24.06.13 01:27

Ta šortková fotka nedává smysl. Je ze serveru votočvohoz. cz, kde se oblečení prodává, takže logicky slečna už šortky nenosí a chce je předat někomu s menší velikostí. Chápu, že přidala fotku na postavě, protože nic neprodáte a zavalí vás hromada vzkazů o fotku na postavě, pokud ji už rovnou nepřidáte. A nakupujícím je jendo, že vám to už nesedí.

 
DonChichot  24.06.13 09:54

Po tomhle zobrazení bych si to nekoupila. Nikdy. I kdyby to byly šortky Chanel.

 
koi  30.06.13 19:49

To je sice na jednu stranu pravda, na druhou stranu pak už jsou extrémy, kdy ta „fotka na postavě“ nepomůže.
Taky prodávám šaty po mámě na postavu 160 cm / 40 kg, sama mám 180 cm / 65 kg, technicky vzato se do nich dokážu narvat a dát i ruce do rukávů, ale nedokážu ani částečně zapnout zip na zádech (přes celá záda až k zadku); tak jsem to holt zatím nechala bez fotky na postavě, když to nepůjde na odbyt, tak poprosím vietnamskou kamarádku, které to pravděpodobně jakž-takž padne.

 
trinita
323 příspěvků 24.06.13 01:33

Včera som v ZOO stretla slečnu v riflových minišatách na ramienka a v červenej podprsenke, trčiace ramienka by som v pohode prežila, ale keď sa slečna otočila, zistila som, že mala vzadu podprsenku vzadu vytiahnutú až na lopatky a teda celý zadný diel asi tak 10 centimetrov nad horným okrajom šiat… :-)
minulý rok som videla na zastávke autobusu slečnu, hrdo sediacu na lavičke v hnedých károvaných kraťasoch a v ružovom tričku v podstate bez zadného dielu, mala pod tým čiernu podprsenku a z daľky sa mne - krátkozrakej - zdalo, že má v mieste zapínania mašličku, ešte som sa potešila, že keď už jej trčí celý zadný diel podprsenky, má ju aspoň nejakú krásnu, s vtipným detailom… keď som prišla bližšie, zistila som, že to nie je mašlička, ale prekrútené zapínanie na hnusnej spranej čiernej podprsenke s povolenými vyťahanými gumičkami…

 
Sicilianwidow
505 příspěvků 24.06.13 06:38

Já z těchto článků začínám mít deprese. Chvilku se bavím, ale pak začnu uvažovat, co k tomu ty lidi vede. I kdyby doma neměli zrcadlo, tak se dokážou nějak zhodnotit - přece na první pocit/pohled poznáte, jestli vám triko nebo kalhoty sedí. Dneska jsem po roce vytáhla jedny letní kalhoty, oblékla je a zjistila, že je mám těsnější, než je mi příjemné, tak jsem se vyměnila za jiné. A nepotřebovala jsem k tomu ani to zrcadlo. To se ve všem cítí tak skvěle, že tak vyjdou. Přece každý člověk se chce cítit dobře, tak proč to dělají??? Když se na to zeptám, tak mi hodně lidí říká: „…protože je to pohodlné.“ Ale co je tak pohodlného na zařezané podprsence? Na příliš nízkých a nepadnoucích kalhotách? Zhola nic! Tak kurnik proč to ti lidí nosí? Nechápu.

 
Norielle  24.06.13 07:07

Idete na to zle, verite ze tito jedinci maju sudnost a zdravy rozum namieste. No nemaju, ocividne, alebo to maju na haku.

 
Sicilianwidow
505 příspěvků 24.06.13 07:40

No jo, ale přeci musí cítit, že to není pohodlné. Někdo tady psal, že viděl slečnu, která na sobě měla podprsenku s překrouceným zapínáním. Ta představa mě doslova bolí. Nepřipadá mi to jako nedostatek soudnosti, ale spíše jako totální ignorace nebo dokonce apatie vůči všemu.
A ta nepříčetnost v oblékání - většina lidí má občanku, je použitelná v běžných životních situacích, část z nich úspěšně vystuduje VŠ, ví, kde sehnat instalatéra, ale nenapadne je, že na vítání občánků se neberou capri legíny a vytahané triko po chlapovi (moje aktuální zkušenost z vítání občánků)? Přece nemůžeme argumentovat tím, že to neví - nějaké povědomí o společenském dress code si neseme snad už od dětství. A ne, není to těmi čtyřiceti lety strávenými v době temna - moje matka při té samé události měla hezké šaty a můj otec oblek. Co se od té doby tak změnilo?

 
Norielle  24.06.13 08:32

S tou podprsenkou to inac nechapem ani ja, vzdy „citim“ ked ju mam prekrutenu. No a co sa tyka tych beznych veci v zivote, Protivna Blondyna riesila miliony hlupych otazok na mimibazari, asi sa ta konkretna mamicka popytala na mimaci, tam jej povedali ze leginy a vytahane tricko su fajn. Alebo ani nerozmyslala. Bohvie. Ono inteligencna a modny vkus nemusia este ist velmi dohromady, mam kamosku na matfyze, ta by rozpravala :)

 
Sicilianwidow
505 příspěvků 24.06.13 10:58

To jsme u Protivné blondýny četly stejný článek. A nechápu. Řeší věci, o kterých jsem si myslela, že ani nepotřebují býti řešeny. Vím, že to zní hnusně, ale pokud by evoluce skutečně fungovala tak, jak má, tak by tito lidé neexistovali.

 
Semak
10 příspěvků 27.06.13 19:44

Mám podobnou taky čerstvou zkušenost z vítání občánků. Bohužel všechny matky
vypadaly, jako by si právě odskočily od plotny…džíny, vytahané svetříky, špinavé
boty…pánové jakbysmet…smutné. Sakriš…je to snad taky společenská událost!!
V černých pouzdrovkách a lodičkách jsem tam byla asi nejlépe oblečená…a to
jsem si říkala jak jsem nudná…

 
Voldemortka
361 příspěvků 24.06.13 07:21

Řežu se smíchy. Vyloženě tu brečim smíchy, já nemám komentář. Nemám, prostě nemám :D :D :D

 
Eyela
197 příspěvků 24.06.13 07:46

Hurá, konečně je nejen teplo, ale i peklo :-D Hned je to zkouškové veselejší, když člověk ví, co ho venku čeká a nemusí litovat, že tam nemůže!

 
Akitaken
4960 příspěvků 24.06.13 08:01

Obrázek s šortkama je klasickým příkladem, jak z holky s normální postavou (a perfektníma nohama) udělat.. ehm.. bachyni (čímž se dojem perfektních nohou zabije)

 
danika55
5 příspěvků 24.06.13 08:26

Šortky má slečna evidentně malé - a proto je asi prodává :)
ale viděla jsem ještě menší, a jak se do nich nasoukala, to mi hlava nebere :D

 
Caralina
916 příspěvků 24.06.13 08:50

Danika..WTF? Tohle..tohle snad ani není možný. Já nechci být hnusná, ale není ta osoba na fotce mentálně postižená?

 
danika55
5 příspěvků 24.06.13 08:53

:) to nevím.. ty hlavy u foto už nebyly - ale bude to nejspíš teeneger- ty nemají soudnost a
oblast tipuji USA, nejspíš u pultu Mekáče :D

Příspěvek upraven 24.06.13 v 08:55

 
barami  24.06.13 11:04

Zajímalo by mě, co jí proběhlo hlavou, když se na sebe podívala do zrcadla…

 
pampa
22 příspěvků 24.06.13 19:22

Nic, protože se do něj evidentně nepodívala

 
Reine
13 příspěvků 24.06.13 11:32

Je toto normálne???

 
dee-dee
92 příspěvků 24.06.13 22:25

Tohle není zdraví škodlivé, tohle je smrtelné!

 
Shiro
354 příspěvků 25.06.13 01:18

Proboha, jak se do toho nasoukala? To se musela celá napatlat olejem aby to klouzalo a potom ho zase smyla, jinak si to nedovedu vysvětlit.

 
Chany
871 příspěvků 25.06.13 21:48

Normálně, žádný maštění. Vykasala si špeky, narvala se do kraťasů a špeky nechala přepadnout. ;) :-D

 
paffg
376 příspěvků 26.06.13 00:59

Pánbůh nás netrestej…

 
AgeMiddle
83 příspěvků 27.06.13 15:14

Tak to mě porazilo :-(

 
OliviaD
44 příspěvků 24.06.13 08:39

Ty kraťasy? WOW.
Tuhle jsem na sebe ze srandy navlíkla kalhoty o číslo menší, než mám normálně (jen ve zkušební kabince, nikde jsem v tom samozřejmě neběhala), a po pár vteřinách jsem nemohla dýchat, jak mě to všude škrtilo. Ovšem jak se slečna nasoukala do kraťasů o minimálně dvě čísla menší a neumřela, to nechápu. :D

 
moet.de.foret  24.06.13 08:51

Pozor, viděla jsem vytuněnou krajku - tílko záda krajka, předek army :D dost hrůza.

 
Tajtrliková
188 příspěvků 24.06.13 09:18

Letos jsem se ve vedrech setkala s něčím velmi překvapivým; dámy v mini, které seděly tak, že jim bylo vidět spodní prádlo…Blbý posez akceptuju u holčiček do 5 let věku. Toto byly dámy od 30 let výše.

 
taraxaca
19 příspěvků 24.06.13 10:03

No, jsou dámy a „dámy“

 
Tearstief
15 příspěvků 27.06.13 21:03

Můj muž říká „dámy a dá-mi“

 
Tajtrliková
188 příspěvků 28.06.13 14:20

No jo, ale tyhle vypadaly docela civilizovaně. O to víc překvapily. S dovolením, na lehké děvy fakt nevypadaly. Spíš se jim asi z vedra zavařily závity co maj na starost nohy :)

 
Tearstief
15 příspěvků 29.06.13 23:15

:D
beru, že nevypadaly :) ale chlapi tohle označení lehké děvy dávají právě i na posez nebo líčení (teda chlapi v mém okolí). Nebo ještě používají výraz „héreřka“ (příšerný film ku… hoši guten tag)

 
Chany
871 příspěvků 24.06.13 21:10

Vybavila se mi scénka s Jiřím Lábusem, kde je převlečen za ženu a konverzuje vsedě s druhou paní: " To sou hice, vite pani? Se musím trochu vyluftovat" - a rozhodí nohy a třepe sukní… :-D

 
Pandorra
31 příspěvků 24.06.13 09:00

Vzhledem ke zdroji fotky šortek se jich musím zaslat. Na votočvohoz si totiž každý píše o foto na postavě. Tato slečna je prodává evidentně proto, že je má malé. A ještě k prvnímu krajkovému tílku. Kdyby ta paní vypadala celkově příčetně (čti kdyby byl na fotce někdo úplně jiný a jinak celkově oblečený), mohlo by to vypadat dobře. Jestli to tílko nemá krajku i vepředu, tak na tom nevidím vůbec nic pohoršujícího a v klidu bych si to na sebe vzala i do města. Dneska to na mě působá jako taková z horka ctnost.

 
KlaudieS
1640 příspěvků 24.06.13 10:21

No, pochybuju, že je takhle ovšem prodá!!! :D

 
klaryta22
11 příspěvků 24.06.13 20:27
To je sranda?

Děláš si doufám srandu? Já nosím vel. 36 a pokud mi na VV někdo napíše o fotku na postavě, tak mu slušně napíšu, že mi je oblečení malé a tudiž foto na postavě dodat nemůžu…A když už, sama od sebe málokdy dám foto na postavě, dodám až max. po napsání SZ.

Slečna měla mít soudnost.

 
DonChichot  24.06.13 09:46

Cywe, já jen čekám, kdy se tady objevím.
Krajkové triko nosím, ale s nátělníkem. Přecijen už nejsem nejmladší a soudím, že spoluobčani by pohled na mé ovadlé tělo (byť jen průzory) neocenili.
Mně jen zaráží, jak jsou ti lidé tlustí. Ale to sem píšu pořád dokola, evidentně to nemá žádný vliv.

 
dee-dee
92 příspěvků 24.06.13 22:35

Netahejte sem tloušťku, to není o tloušťce, to je o nedostatku soudnosti.

Vypadá to, že jste přesvědčena o tom, že všechny ženy s velikostí nad 42 se oblékají takto :-(

Pravda je, že ty hrůzy na výraznějších ženách více vyniknou, to nepopírám.

edit: překlep

Příspěvek upraven 24.06.13 v 22:36

 
DonChichot  24.06.13 22:45

Nemyslím si, že všechny ženy s vel. nad 42 se oblékají takto,

 
dee-dee
92 příspěvků 24.06.13 22:52

To je dobře že si to nemyslíte, neoblékají :-)

Mějte hezký večer…

 
DonChichot  24.06.13 09:47

@OliviaD
No já myslím, že musí mít mezi nohama celou zoo.

 
jiminna
10 příspěvků 24.06.13 10:08

Proč tyhle nechutnosti oblékají ženy co mají prokazatelnou nadváhu…to nikdy nepochopím, a navíc to jsou šmudly.

 
KlaudieS
1640 příspěvků 24.06.13 10:24

Za ještě větší peklo, než ta krajková tílka, považuju kombinaci - kraťásky (takové ty vyloženě pod zadek), tílko (nejlíp ještě leopard, gepard…) a k tomu (v nynějších vedrech!!!) ty odporné, hnusné, zavrženíhodné, k zblití nechutné krajkové cosijakokozačky.
Už jsem to v Brně viděla mockrát. :(

 
sely1
184 příspěvků 24.06.13 10:33
tielka

Neviem preco si si niekto kupuje tie cipkovane tielka ved v lete a v tomto hice mat na sebe nalepene nieco silonove umelohmotne a skrablave…ble­eeeeeeeee ja teraz len nejake bavlnene maximalne viskozove volne nariasane tielka alebo tricka bez rukavov ktore su vzdusne a nelepia sa na telo. A jednu vec ma peklo uz naucilo…za ziadnych okolnosti-aj ked sa mi paci si nikdy nekupim tielko alebo tricko ani saty s holym chrbtom-ked si predstavim ze by som to mala nosit bez podprdy ani to nekupim :)

 
Indianska
16 příspěvků 24.06.13 10:51

Bohové! Co vede lidi k tomu, aby narvali své špeky do pidi šortek? Co vede takové lidi k tomu, aby si do svého břišiska umístili piercing? Co vede lidi k představě, že je to nejen vhodné, ale taky cool? Odcházím si dát studenej obklad na čelo. Vedro nevedro, tohle je ZLO v čiré své podobě.

 
nádoba
7 příspěvků 24.06.13 11:48

Ado, jste strašně vtipná. Slova-perly. Chtěla bych taky umět takhle psát. S obsahem ne vždy souhlasím, ale ta forma… Díky.

 
aailyyn
807 příspěvků 24.06.13 13:29

Hm a já tahle poloprůsvitná nic viděla nosit jenom teenagerky (podprsenky za krkem included), evidentně jsem měla štěstí.

 
dee-dee
92 příspěvků 24.06.13 22:29

Šťastná toť žena!

 
Blangie
31 příspěvků 24.06.13 13:43

Ach ty šortky! Dokonalý příklad jak narvat litr do půllitru :-(

 
dagur
263 příspěvků 24.06.13 22:04

Myslím, že večer ty šortky budou muset oškrábat, to přece nemůže jít normálně sundat!

 
Lištička666  24.06.13 16:33

Ano, jsou to šílenosti, kterých je na ulici vidět bohužel dost a dost. Nicméně, zlobte se nebo ne, fotit cizí lidi na ulici bez jejich souhlasu, cpát je kamsi na internet a veřejně se jim vysmívat, je podle mého názoru velmi, velmi pod úroveň inteligentního člověka. Tolik stručný vzkaz paní autorce.

 
Verhro
630 příspěvků 24.06.13 16:47
reakce

Mně zde občas přijde divné, jak je na fotce v galerii hezká mladá dívka a dole v diskusi se kritizuje, že má nitku na levém rameni…:-D nebo se jí moc kroutí vlasy.

 
Ascari
315 příspěvků 24.06.13 17:02
Kritika

Lištička: Vy jste nikdy nehodnotila oblečení někoho jiného? Nikdy jste neseděla s kamarádkami, neuviděla celou slečnu včetně hlavy a nepřidala se do debaty o tom, jak vypadá? Nikdy jste se nedopustila stereotypizace? Váš příspěvek do debaty je pokrytectví na entou. Je rozdíl mezi „vysmíváním“ a kritikou - ve výběru verbálních a neverbálních prostředků. Pokud jsem si všiml, fotky jsou „bez hlav“. Komu to ublížilo?

 
Maiandra
221 příspěvků 26.06.13 12:08

Máte samozřejmě pravdu, ale jen kopete do vosího hnízda, protože většina čtenářek ten článek rozklikla přesně proto, aby si užila trochu rýpáníčka.
Mezi tím, že si pomyslíte „ženská nešťastná, vy nemáte soudnost“ o někom, koho vidíte na ulici, a tím, že si ho potměšile vyfotíte, nadšeně pošlete Adě, aby se tomu mohlo hejno zasmát na webu, se zde rozdíl ze zásady nečiní. ;)
Mně je upřímně líto těch lidí, kteří mají potřebu vytahovat foťák/mobil a takovéhle lidi si fotit (protože ne, není za tím absolutně žádný dobrý úmysl, jen čirá zlomyslnost), a až jim někdo dá přes hubu, divit se tomu vůbec nebudu. :D

 
kurzatko
230 příspěvků 26.06.13 17:58

Ohó, to tady už dlouho nebylo. Paní autorka blogu se teď po vašem vzkazu určitě chytne za nos a fotky sem dávat přestane.

 
Sonmi
48 příspěvků 24.06.13 17:25

To poslední poznávám, to je pás cudnosti. :)

 
Zorča
140 příspěvků 24.06.13 23:41

Nebo nový druh veleúčinné antikoncepce :)

 
Atrofie
741 příspěvků 24.06.13 23:41

Oceňuji foto kompozici „Kasičky“ pod nápisem „Totální výprodej“! pecka!

 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 24.06.13 23:42

Super!! Ať je to pod úroveň inteligentního člověka nebo ne, těchto článků nebudu mít nikdy dost :-D

 
Shiro
354 příspěvků 25.06.13 01:21

Vždy, když se vztekám, že nemám na břiše pekáč buchet, přijde Ada a ukáže mi že můžu být šťastný, protože aspoň umím používat mozek… Na rozdíl od zde vyfocených tvorů.

 
Radmi
4 příspěvky 25.06.13 07:22

Fakt se bavím:))))… jen mě trošku mrzí, že ty dvě první dámy jsou nejspíš maminky na mateřské… já vím, že je to někdy náročné vypravit se s prckem, sama jednoho mǎm, ale tak si říkám, proč si takově věci vůbec kupují, vždyt zrovna na mateřské peněz málo… ale na druhou stranu je vidět, že jakys takys minimalní pojem o tom, co dat na sebe maji… znám daleko pekelnejsi pripady, které existenci krajky jen matne tuší…

Příspěvek upraven 25.06.13 v 07:23

 
Kaili
22 příspěvků 25.06.13 13:02
Jednodílné plavky?

Za tímto účelem se mi osvědčily tankiny. Dají se převléknout snadno, spodní díl jako u bikin a ten horní jako tílko a je to, tělíčko vždy v suchu. A taky vypadají hezky, i když mám 36-38, líbí se mi víc než bikiny.

 
Monys01
328 příspěvků 25.06.13 15:04

Já jsem dneska narazila na „úžasné šaty“ na fleru. http://www.fler.cz/…zeme-3971295 kdbyby nebyli tak drahé, tak si je koupím na maškarní, mohla bych jít za vědmu co byla v princezně ze mlejna. :D

 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 25.06.13 16:16

Opravdu „velká krása“!!! Jen si myslím, že si s tím paní dala zbytečně moc práce. Spodní cíp nemusela batikovat, stačilo vymáchat v kaluži :-D

 
Casmaria
761 příspěvků 25.06.13 22:19

Tak ten vymáchaný spodek šatů je vážně odpornej…

 
Monys01
328 příspěvků 26.06.13 09:31

Mě spíš zaráží to, že je to evidentně skutečně sešité z deček co háčkuje moje babička.. A je to takový divný pelmel, kdyby se alespon drzela jednoho až dvou vzorů..

 
Oveeec
1368 příspěvků 25.06.13 22:40

A mně se líbí!

 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 26.06.13 08:41

Šaty samy o sobě se mi taky docela líbí, ale ten spodek(+ to „cmrdnutí“ u výstřihu) to podle mě bohužel zkazil…

 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 26.06.13 08:41

Odesláno 2×

Příspěvek upraven 26.06.13 v 08:42

 
Isca
958 příspěvků 27.06.13 09:59

Není to taková hrůza, podle příspěvků jsem čekala pytel, ale tvar mají dobrý.

 
jiminna
10 příspěvků 28.06.13 09:46

A ještě něco na krk od stejné autorky…ta osoba je podle toho co vytváří, lehce šílená
 http://www.fler.cz/…lova-2164939

 
Lokutus
2 příspěvky 25.06.13 22:51

Štíhlý a sexy holky můžou nosit cokoliv a vypadají v tom dobře. Problém bude IMO spíš v těch neforemných postavách, než v hadrech…

 
Lokutus
2 příspěvky 27.06.13 12:20

Pět na pět. To může být buď pět hezkých a pět ošklivých holek, anebo pět chlapů a pět ošklivých holek… :-D

 
whatsername
5 příspěvků 26.06.13 11:56

Víte co je nejhorší? Že tu jsou takové jako já, které se nejen moří cvičením, aby ty všechny nedokonalosti (především povadlé břicho a „madla lásky“) eliminovaly, ale také když už si vezmou něco upnutého (třeba skinny jeans s vysokým pasem, kde každičká nedokonalost je vidět) tak milionkrát během dne kontrolují, jestli jim nějaký ten minišpek nekouká. A pak jde před vámi slečna/žena, které ty špeky sprostě vytýkají z kalhot (nejčastěji právě kvůli špatné velikosti),ale jim je to jedno a sebevědomě si vykračují ulicí. Pak mě vždy napadá, jestli všechna ta námaha, snaha a stres má vůbec cenu, když vidím tyhle exempláře.

 
Maiandra
221 příspěvků 26.06.13 12:11

Snad to děláte pro sebe, nikoli pro zlepšení celkového dojmu z lidí na ulicích. Podívejte… Když je to někomu opravdu jedno, tak je mu to jedno a je jen jeho věc, že možná vypadá… podivně; na tom, že vy chcete a můžete vypadat dobře, to přece nic nemění. :)

Příspěvek upraven 26.06.13 v 12:11

 
whatsername
5 příspěvků 28.06.13 00:40

No to je samozřejmé, že to dělám pro svůj pocit, jen zkrátka člověk se stresuje sebemenším detailem a nedokonalostí a pak když vidí jiné, tak nechápe, proč se vlastně tak stresuje…zkrátka bych chtěla mít to „je mi to jedno“

 
z_dediny
1032 příspěvků 28.06.13 11:56

To se dá natrénovat. Když jsem byla mladá, pořád jsem měla obavy, abych nebyla směšná nebo nepobuřovala. Prostě česká výchova ve stylu: „Co by tomu řekli lidi?“ Dnes soudím, že v běžných věcech jsem soudcem svého jednání já. Mám-li já dobrý pocit a neubližuji jiným, je to jen a jen moje věc. Obzvlášť oblečení a můj vzhled je jen a jen moje věc. (Samozřejmě že čistota a vhodnost je důležitá, na svatbu v černé nebo na pohřeb v bílé nebo do divadla v džínách, to je jiná.) Zkuste se oprostit od toho, že očekáváte od ostatních obdiv, a ono to půjde samo. Přece jste štíhlá a upravená kvůli sobě, ne aby ta čůza od vedle závistí pukla. Nebo snad ne?

 
whatsername
5 příspěvků 03.07.13 13:12

Ano, pravda. Děkuju za radu :)

 
astorka
13 příspěvků 27.06.13 09:16

O to radši se za Vámi pak každý otočí :-)

 
Cimrwoman
42 příspěvků 26.06.13 15:03

Blbnutí z tepla (a byznysu) může vypadat třeba takhle.
PS: nešlo to líp vyfotit, zřejmě psychedelické účinky potisku…

 
dee-dee
92 příspěvků 26.06.13 18:02

Třeba má pán v kufru oblek a chtěl všem v okolí rozsvítit den, když je takový hic.

Nebo odlétá na služebku na Havaj…

Nebo touží státi se šmoulou :-)

 
H2SO4
4 příspěvky 26.06.13 21:29

Né, to musí být sázka. Pán se vsadil, prohrál a součástí prohry bylo projet se po městě jako ichtyl. Jináč to neeejni moooožnýýý!!!

 
dee-dee
92 příspěvků 26.06.13 22:34

No, rozhodně je o přijatelnější varianta, než že to myslí opravdu vážně.

Protože pokud by to myslel vážně, je to skoro na zbavení svéprávnosti a odevzdání dokladů na služebnu místní policie :-D

 
Kajuli
447 příspěvků 27.06.13 09:52

Před pár lety by to mému muži připadalo jako docela normální oblečení. Teď už i chodí za mnou, jestli se v jeho zvolené kombinaci dá chodit:) takže ano, někteří muži tohle bohužel myslí vážně

 
dee-dee
92 příspěvků 27.06.13 20:25

To byla jen nadsázka o té občance…

Jestli to myslí vážně, je to fajn, chce být osobitý a rozsvítit české ulice…
Ještě by na sobě mohl mít seprané džíny a triko.

Jen je to prostě crazy, zvláště v kombinaci s těmi ponožkami a botami k obleku…

 
kolúch
445 příspěvků 28.06.13 11:52

K úplnej dokonalosti gentlemana chýba klobúk, tým to pán celé zabil…

 
AgeMiddle
83 příspěvků 27.06.13 15:21

Před pár lety byli v létě na módní peklo většinou muži - na veřejnosti chodili v trenýrkách, vytahaném nátělníku a pantoflích, jako by si odskočili ze dvorku.
Dnes koukám, že je ženy a dívky zdatně předhánějí.

 
kolúch
445 příspěvků 28.06.13 11:46

Mňa už tieto články o otrasne oblečených ľuďoch nudia. Párkrát na začiatku sa človek pobaví, ale smiať sa dokola na tom istom? To sa dá? A progres to nemá žiadny, vstanou noví bojovníci, nevkus a ľudská blbosť si rodí a vychováva svoje nové generácie sama. Takže si počkám na nejaký ten článok o strihoch a materiáloch, to je prínos a zasmejem sa radšej na niečom inom ;)

 
noemi
1547 příspěvků 30.06.13 23:06

@danika55, proboha, tu fotku jsem asi teď před spaním neměla vidět, budu mít noční můry… Vždyť jí trčí půl zadku, to je jako by na sebe narvala oblečení pro panenku… no, nemám slov.

 
Pavlina.90
17 příspěvků 15.07.13 09:05

Děs běs z ulic, klasika. Ale s tou nutností něčeho pod krajku teda ostře nesouhlasím. Podle mě patří pod krajku tělová podprsenka. Ani černá, ani bílá, ani v barvě krajky, ale tělová. Nosím to tak jak do klubů, tak i přes den a rozhodně nemám pocit, že by to bylo faux-pas, ani u sebe a ani u ostatních. Samozřejmě je to něco jiného v případě, že má nositelka pěkných pár kilo navíc jako na tady prezentovaných obrázcích, ale dokud na to má holka postavu, tak proč ne.

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Šaty do opery

Letos máte článek o šatech na ples v opeře s předstihem. Kdybyste... Celý článek

Nad dopisy čtenářů

To, že jsem se v poslední době objevila v médiích, přivedlo do... Celý článek