Daniel z Dnes nosím: Jsme domovem influencerů

14.08.18 | autor Monika

Jejich účty získaly na sítích 800 tisíc followerů za 3 roky. O zákulisí dvou nejpopulárnějších stránek jsem si povídala s jedním ze spoluzakladatelů.

Daniel Čačala, Igor Zahradnik a Kamil Šlosár z DayByMeDaniel Čačala, Igor Zahradnik a Kamil Šlosár z DayByMe

Stránky DNES NOSÍM a DNES OBÚVÁM fungují jako agregátor – přes web nebo aplikaci DayByMe nahrajete fotku, sbíráte hvězdičky od fanoušků a když se zadaří, vaši inspirace ocení další statisíce na Facebooku a Instagramu. Daniela jsem se proto ptala na začátky a zákulisí.

Kdy jste si uvědomili, že DNES NOSÍM nebude klasická Facebooková stránka?

Wejjka poslala outfit, ktorý sme na Dnes nosím zverejnili. Po jej masívnom úspechu sme si uvedomili, že nie je dôvod zdielať zahraničný obsah, keď máme na Slovensku a Česku také obrovské množstvo šikovných ľudí. Dovolím si povedať, že takmer každý človek, ktorý sa do nášho procesu zapojil aj na úplnom začiatku na sociálnych sieťach je s nami doteraz. Z mnohých ľudí sa stali významní influenceri, ďalší od toho nemajú vôbec ďaleko.

Na počátku jste stránku zamýšleli jako koníček, nebo jste rovnou o byznyse?

Išlo o hobby, voľnočasovú aktivitu a projekt, ktorých sme s Kamilom Šlosárom mali veľa. Biznisový potenciál sme „objavili” až po rokoch práce, keď si plynulý a stabilný chod Dnes nosím a ďalších stránok priniesli prvé, spočiatku barterové spolupráce (pozn. red. směnný obchod).

Preto potom vznikla lifestyle sieť DayByMe, ktorá všetky stránky zastrešuje. Na sociálnych sieťach nás sledovali státisíce ľudí a bez vlastnej platformy by boli títo ľudia roztrúsení. Daybyme spojilo milovníkov módy, gastronómie a cestovania pod jednou strechou. Sme domovom lifestylu a influencerov Slovenska a Česka. Začínali sme dvaja, dnes sme tím do 10 ľudí.

Daniel Čačala, Igor Zahradnik a Kamil Šlosár z DayByMeDaniel Čačala, Igor Zahradnik a Kamil Šlosár z DayByMe

Co jste vy tři, kteří teď stojíte v popředí, dělali předtím?

Ja a Kamil sme rok pracovali v reklamných agentúrach popri vysokej škole, Igor má profesijnú minulosť v bankovníctve vo viacerých krajinách.

Měli jste nějaké období, kdy fanoušci raketově narostli?

Fanúšici rástli stabilne od úplného začiatku. Dôvodom je predovšetkým fakt, že sme boli a stále sme projekt, ktorý nemá na Slovensku a Česku obdoby, prispievateľom na Daybyme prinášame veľa pozornosti, stovky či tisíce nových fanúšikov/follo­werov a tým šikovnejším aj množstvo spoluprác so svetoznámymi značkami. Rástli a rastieme organicky, čo je znak toho, že to robíme dobre a pre ľudí.

Posledné dva roky je najmä prínos DayByMe taký, že keď sa človek vypracuje, vie si cez Daybyme aj zarobiť. Čo sa týka vývoju módy, ten určujú samotní prispievatelia, my len manažujeme ich obsah.

Podle čeho vybíráte, co půjde na Facebook a Instagram?

Spočiatku sme všetko na Facebooku a Instagrame manažovali ja a Kamil, dnes už máme tím ľudí, ktorí z Daybyme vyberajú to najzaujímavejšie. Majú nato oko, vyberáme kvalitné fotky s popismi a príbehmi.

Daniel Čačala, Kamil Šlosár a Igor Zahradnik z DayByMeDaniel Čačala, Kamil Šlosár a Igor Zahradnik z DayByMe

Řešíte nějak, že Dnes nosim může mít i negativním vliv? Myslím tím například podporu rychlé spotřeby a nákupů, ideál krásy jakožto štíhlé postavy a podobně…

Ako na koho napríklad Dnes nosím je len o nastavení vnímania a mysle každého užívateľa či navštevníka Daybyme. Kto si chce odniesť to pozitívne, odnesie si to, kto chce hľadať chyby bez konštruktívnej kritiky, bude to robiť aj keby sme sa na hlavu postavili. Ale tak to funguje všade, že jo. :)

Máte třeba nějaká etická pravidla, kterými se řídíte při výběru fotek?

Neriadíme sa žiadnymi vyložene etickými pravidlami. Zdieľame a pracujeme s materiálom, ktorý je kvalitný a zaslúži si pozornosť. Dodám, že užívatelia Daybyme sú v absolútnej väčšine inteligentní mladí ľudia, ktorí prinášajú veľkú dávku pozitivity do online sveta a tým nám prácu podstatne uľahčujú. Zároveň sme otvorení spoločensky zodpovedným kampaniam, uvedomujeme si náš vplyv a možnosť meniť veci k lepšiemu. Využívame to formou rôznych kampaní s pridanou hodnotou a zaujímavých projektov, ktorého tvár (dúfam!) odhalíme už v septembri. :)

V souvislosti s vlivem Instagramu mě napadá, zda vám tato populární platforma nebere sledující, nebo spíš fungujete v symbióze?

Symbióza je veľmi správny výraz. Daybyme funguje ako samostatne žijúci celok. Zdieľanie fotiek našich prispievateľov na našich sociálnych sieťach je len bonus, vďaka ktorému ľudom vieme priniesť veľké množstvo pozornosti, ktorú si zaslúžia. Sme akýsi akcelerátor influencerov.

Znáte a sledujete stránky DNES NOSÍM nebo DNES OBÚVAM?

Autor

Monika

Má ráda minimum věcí - když si koupí jeden kousek, vyhodí ze skříně aspoň dva. Nakupování v secondhandech ji baví víc než v HáeMku.

Líbil se vám článek?
 Váš příspěvek
 
pavka_l
707 příspěvků 14.08.18 14:50

Mohu poprosit o vysvětlení pojmu influencer? Je pěkné, že redakce vysvětlila barter a barterový obchod, což většina zná ze základů ekonomie nebo z dějepisu. Ale pojem influencer, kolem kterého se pravděpodobně aktivity pánů točí, vysvětlen není. Asi se předpokládá, že ho zná každý. Tak jsem asi úplně mimo.

 
ajatar
624 příspěvků 14.08.18 18:27

Zdroj wikipedia: „Význam a původ slova influencer má původ v anglickém jazyce a je odvozeno od výrazu influence (vliv). Slovo influencer popisuje jednak jev, skutečnost či záležitost, mající určitý vliv a dopad na danou situaci. Druhý význam influencera je vlastní člověku, jenž má určitý vliv, čili svými názory, postoji a myšlenkami dokáže působit na druhé lidi (uživatele, zákazníky…).“

V praxi reklamná figúrka, ktorá nevzdelaným ovciam (followerom) ukazuje, čo si majú obliekať, do akých destinácii cestovať, čo jesť, ako cvičiť, aby neboli out…

 
pavka_l
707 příspěvků 15.08.18 10:40

Děkuji. Po pravdě nebaví mě číst článek u toho hledat, co jaký pojem znamená.

 
ajatar
624 příspěvků 15.08.18 12:40

Ja sa priznám, že som to ani nedočítala, nedá sa to. Stačil mi influencer v nadpise a hneď za tým follower. Neuveriteľná splácanina nič nehovoriacich frází. Otrasná jazyková stránka je už len taký zhnilý bonus.

 
misionářka
291 příspěvků 14.08.18 22:58

@ajatar On celý ten článek by potřeboval vysvětlivky, obsah za to ale nestojí. Už samotný název „dnes nosíme“ je špatný překlad z angličtiny. Česky i slovensky by to znělo" dnes máme na sobě/ na sebe." Jděte do háje s czenglish

 
vlm
4212 příspěvků 15.08.18 06:08

Prekvapujici,po té co nebyl zajem o clanky psané ve slovenštině.čist se to neda a slovenštinou to nebude.

 
mikrob
100 příspěvků 15.08.18 07:23

Vliver :-)

 
shanimplavkynahrocha
4556 příspěvků 15.08.18 08:23

Proč je tu rozhovor slovensky, když články od @barvinok jste odmítli? Tohle je jako kvalitnější obsah? Anglicismy se hemžící dvojjazyčný rozhovor?

 
Pirek
7040 příspěvků 15.08.18 09:59

@pavka_l
Ovlivňovatel.

 
pavka_l
707 příspěvků 15.08.18 10:41

Díky. Taky bych to asi překladem odvodila, ale zajímá mě hlavně, jestli to je jejich „pracovní náplní“, jestli je to „ovlivňování“ živí?

 
Paris1789
2788 příspěvků 15.08.18 13:00

ano, některé velmi dobře.

 
ajatar
624 příspěvků 15.08.18 13:43

Nejaké štatistiky sa k tomu dohľadať dajú, napríklad Financial Times píše, že ak má niekto 100000 odberateľov, môže mu sponzorovaný príspevok vyniesť okolo 2700 dolárov. Aj keby uverejnil len jeden taký príspevok mesačne, je to slušný príjem.

 
asterah
332 příspěvků 16.08.18 02:07

Pokud bude dost blbců, kteří jim to budou žrát, tak je to bude živit - bohužel. Za mně - zbytečná havěť…

 
barvinok
622 příspěvků 15.08.18 10:52

.

Příspěvek upraven 02.10.18 v 14:45

 
MonikaMP
61 příspěvků 15.08.18 13:03

Rozlišovala bych mezi rozhovorem se slovensky mluvícím člověkem a slovensky psaným redakčním článkem, v tom bude asi kámen úrazu + ve výběru témat. :think:

Příspěvek upraven 15.08.18 v 13:07

 
Judy24
696 příspěvků 15.08.18 14:37

A v čem je přesně ten rozdíl, prosím? Já to fakt nechápu.

 
shanimplavkynahrocha
4556 příspěvků 15.08.18 16:45

A ve výběru témat? WTF, to mi připadá skoro jako urážka…

 
asterah
332 příspěvků 16.08.18 02:08

A můžete to vy vůbec nějak ovlivnit?

 
sirena007
888 příspěvků 15.08.18 11:13

Vlivník (podle vzoru plivník)

 
pavka_l
707 příspěvků 15.08.18 12:28

Vlivník je krásné nové slovo, navrhuji jej používat a zavést jako odborný termín.

 
VeronikK
749 příspěvků 17.08.18 19:20

A potom následník, sledovatel… ?

 
ajatar
624 příspěvků 15.08.18 12:45

Coolový a úplne free tip pre redakciu: skúste hodiť nabudúce na záver nejakú viac catchy frázičku, napr.:

„A ktorých lifestylových influencerov followujete vy?“

 
MonikaMP
61 příspěvků 15.08.18 12:57

Ano, pojďme sedět a ukazovat si na existující trend prstem… ;) Jasně, DNES NOSÍM má jiný slovník, než je na Pekle zvykem, nicméně sedí k dané komunitě. Proto mi přijde zajímavé o něm psát. Přece jen, těn počet sledujících není zanedbatelný. No doubt. :D

Příspěvek upraven 15.08.18 v 12:58

 
ajatar
624 příspěvků 15.08.18 13:29

Peace… píšte o čom chcete. Akurát tu asi na to nie je správna cieľová skupina.

Btw… obetovala som sa a preklikala som niekoľko TOP profilov na DayByMe a… to je tak zúfalo nekonfliktná, načančaná nuda. Všetci tie isté destinácie, furt dokola rovnaké kompozície, rovnaké filtre. A takmer každý príspevok je (občas skrytá, občas priznaná) reklama. Nie, ďakujem.

 
asterah
332 příspěvků 16.08.18 02:10

Odporný „angločeskoslo­venštin“ fujtajbl vespolek :D

 
misionářka
291 příspěvků 15.08.18 12:55

@ajatar Kdyby to šlo, dám Vám zelených třicet!!!

Příspěvek upraven 15.08.18 v 12:56

 
Paris1789
2788 příspěvků 15.08.18 12:59

Mně se angličtina líbí, jak je taková stručná. Není divu, že u nás nemáme slovo pro influencera (a mnohá jiná), když u nás se nosí nevyčnívat a zařezávat (a v některých obdobích dějin akorát ve výši krku).
Jak jsem se už ale odcizila slovenštině, mám s delšími texty problém. Musí mne to hodně zajímat, což zde v tomto případě není bohužel splněno.

 
asterah
332 příspěvků 16.08.18 02:11

Je to řeč otroků…

 
Wounded Knee
26 příspěvků 16.08.18 10:03

slovenština nebo angličtina?

 
asterah
332 příspěvků 16.08.18 10:15

Angličtina, samozřejmě :)

 
sirena007
888 příspěvků 16.08.18 10:54

Jasně že ne slovenština, vždyť už Samo Chalupka řekl „Mor ty len, a voľ nebyť, ako byť otrokom“!

 
Atlacoya
2580 příspěvků 16.08.18 14:52

Shakespeare byl otrok? Nebo Wilde? Pratchett?

 
asterah
332 příspěvků 16.08.18 19:44

Obávám se, že na vysvětlení tady není dost prostoru :) to nesouvisí s osobnostmi

Příspěvek upraven 16.08.18 v 19:45

 
Atlacoya
2580 příspěvků 17.08.18 08:25

Necháte mě umřít hloupou? To od vás není pěkné.

 
Paris1789
2788 příspěvků 17.08.18 14:00

Líbíte se mi!

 
asterah
332 příspěvků 17.08.18 18:40

@Atlacoya to jste mě dostala :D hloupou vás umřít nemůžu nechat, protože hloupá nejste…
Zkusím být stručná a předem upozorňuju, že nejsem lingvista - toto je jen můj názor - zajímá mě historie.
V roce 1066 se Vilém Dobyvatel stal anglickým králem = faktické dobytí Anglie Normany. Normané v podstatě vyvraždili anglickou šlechtu a nahradili ji francouzskou. Takže skuteční Angličané zbyli jen v nejnižší vrstvě a ještě jich nebylo mnoho. Byli v područí - vlastně v otroctví a jazyk chátral - myslím, že tehdy angličtina přišla o „pády“ a zdeformovala se tak její gramatika. Dá se tedy říci, že je to jazyk otroků…zajímavé vzhledem k tomu, že se pak stali národem utlačovatelů, ale ten jejich „otrocký“ jazyk jim zůstal v podstatě stejný.

 
Atlacoya
2580 příspěvků 20.08.18 08:35

Díky, napadlo mě, že to budete brát až tak do minulosti.
Mně nad ránem jeden opilý Skot tvrdil, že ta původní, stará, před „otrocká“ angličtina je v podstatě dnešní velština.

 
asterah
332 příspěvků 20.08.18 21:32

Těžko říct - možné to je - já tomu v podstatě fakt nerozumím - tohle jsou jen mé vývody podle toho, co jsem četla a dala si dohromady - historie je zajímavá, člověk narazí na věci a těžko uvěřit - je to tak dávno, důkazů tak málo a přesto je to tak fascinující…i móda se vlastně svým způsobem pořád opakuje.

 
shanimplavkynahrocha
4556 příspěvků 15.08.18 13:25

@MonikaMP A co je na tom jiného? I rozhovory se běžně překládají.

 
sirena007
888 příspěvků 15.08.18 14:51

@Judy24 Asi že by tu slovensko-anglickou mluvu tzv. influencerů musel někdo převést do češtiny a to je dost velký překladatelský oříšek!

 
Lucy Liu
37 příspěvků 15.08.18 15:04

@barvinok
„ja sa stále ponúkam“ :D No, dobře… „Vyhodí mě dveřmi, vrátím se oknem“ xD

 
Kryptozoo
158 příspěvků 15.08.18 16:12

@MonikaMP Smajlík dumající nad vhodností/atrak­tivitou bych spíš přihodila pod nejeden Váš článek. A ostatně nejen Váš.. Když už jste sem teda přihodila takovou úvahu.
Ale jistě chápu-nová lepší progresivní cílovka.

Blbě zařazeno,ale chápete na co reaguju.

Příspěvek upraven 15.08.18 v 16:14

 
barvinok
622 příspěvků 15.08.18 18:50

@Lucy Liu na korekciu článku som sa ponúkla :(

 
mikrob
100 příspěvků 16.08.18 09:00

@asterah I když nedělají nic užitečného, tak aspoň vyloženě neškodí.

 
asterah
332 příspěvků 16.08.18 10:17

To je fakt a pokud je nemusím platit, může mi to být jedno… :)

 
asterah
332 příspěvků 16.08.18 11:59

@Paris1789 já mám slovenštinu velmi ráda - jsou knihy, které jsem četla ve slovenštině a pak v češtině a musím říct, že v češtině mě to tolik nebavilo. A nebylo to tím, že by český překlad byl špatný.

 
Paris1789
2788 příspěvků 17.08.18 14:06

ne, to není v tom, že bych neměla slovenštinu ráda…i když, je možné mít rád jazyk? Díky federální televizi jsme tady všichni byli dvojjazyční. Jen se mi odcizila, jak ji nepoužívám a tak, když si mám číst něco, co nemusím a nezajímá mne to zrovna, slovenština je další důvod, proč tak nečinit. Unavuje mne trochu.
Samože mám přečteno hodně knih slovensky, už jen proto, že hodně překladů bylo za totáče v češtině nedostupných a Slováci zřejmě měli víc odvahy. A třeba Lema jsem četla polsky. Dnes už bych se na to taky vykašlala.

 
asterah
332 příspěvků 17.08.18 18:54

@Paris1789
Ano, je možné mít rád jazyk - já třeba nemám ráda němčinu - zní mi jako psí štěkot - ta řeč je kostrbatá, a to jsem se donutila přečíst kousek Goetha v originále a nepomohlo to.
Chápu odcizení - já jsem se narodila a stále žiju na Slezsko-Polsko-Slovenském pomezí, ale jedna věc je číst a druhá mluvit - čtení (pochopení textu) mi nevadí, ale když mám plynule mluvit slovensky nebo polsky, mám problém.

 
JUBA
96 příspěvků 16.08.18 16:16
influencer = VLIVÁK

Influencer = VLIVÁK. (Podle vzoru divák).
Ale ten „vlivník“ - něco jako plivník - je taky moc pěknej…

Jenže celý ten článek mne úplně vyděsil, protože nějak nechápu PROČ proboha zrovna tohle, tady a teď.

 
Jitkakytka1
3 příspěvky 17.08.18 07:08

Poradím vám jedno, zeptejte se svých dětí nebo vnoučat, co to znamená. Dnes jsou výrazy jako follower, influencer, like, repost a mnoho dalších běžně používány. Nebývají přesně překládané, protože pouze v té angličtině přesně vystihují význam, jaký mají. Pokud to budeme překládat do češtiny, mohlo by dojít k pozměnění významu slova. Je to přirozený vývoj jazyka, není na tom nic špatného. Nechápu, že nerozumíte Slovensky nebo to je jenom zase ten hnusnej českej nacionalismus, kterej ve vás dříme? Kluky sleduji roky a jsou to špičky v oboru, článek je dobře napsaný. Tady paní Monika je pro vás taky influencerka, kdyby vás to zajímalo. To znamená, že čtete její články, sledujete její profil, souhlasíte s jejíma názorama a ovlivňuje vás například ve výběru oblečení. Vaší diskuzí tady jste ji moc hezkou vizitku neudělali.

 
asterah
332 příspěvků 17.08.18 08:01

Obávám se, že můj syn má zcela jiné zájmy (naštěstí), než sledovat něco takového, ale zeptat se ho můžu…
Jinak to, že čtu něčí články a občas souhlasím s názorem, to ještě zdaleka neznamená, že mě ten člověk v něčem ovlivní.
Zajímalo by mně, do jaké kategorie těchto „šašků“ patří dívka Eliška, která na streamu pravidelně kritizuje své spoluobčany a sama často vypadá jako pytel hadrů…

 
Jitkakytka1
3 příspěvky 17.08.18 12:57

nevím, o jaké dívce Elišce mluvíte a už vůbec nechápu, proč ji nazýváte šaškem. Vás taky nikdo nenazývá například hvězdou nebo ředitelkou zeměkoule. Proč se tedy na její videa díváte? Proč si nenajdete videa, která vás obohatí a inspirují?

 
asterah
332 příspěvků 17.08.18 19:00

Eliška je něco jako „módní policie“ aspoň se do té role intenzívně staví - třeba se časem vytříbí a bude jiná - lepší :D
Nazývám ji šaškem, protože do jisté míry šašek je. Proč se dívám na ta videa? Jednoduše proto, že mě baví.
Co vás kouše, máte nějaký problém?

 
Judy24
696 příspěvků 18.08.18 08:45

Jo, u tý jsem myslela, že přežije tak deset dílů maximálně a ona už tam vesele kydá určitě přes rok. I když teď už je to prostě nejspíš tím, že co ze Streamu odešli všichni, co za něco stáli, tak jsou tam nejspíš rádi, že mají aspoň někoho.

 
pavka_l
707 příspěvků 17.08.18 09:55

Mě tedy paní Monika ve výběru fakt neovlivňuje. A že Vy jste se zaregistrovala kvůli tomuhle jednomu příspěvku? ;-) Že by redakce?

 
Jitkakytka1
3 příspěvky 17.08.18 12:53

Dobrý den, přihlásila jsem se proto, že to vyžaduje admin, abych mohla odpovědět v diskuzi. Nevím, o jaké redakci mluvíte a rohodně do žádné nepatřím. Jsem jen věrný follower (sledující) stránek Dnes nosím, obúvam, daybyme atd., sleduju je od jejich začátků a chlapcům fandím. To je celé. Proto mi vadí, že zde na stránkách módního pekla rozvíjíte takhle přízemní kritiky, které nevychází ani z nějakých objektivních názorů na věc, ale pouze a jenom z vašeho nepochopení slovenského a anglického jazyka, a odmítání jakýchkoliv jinakostí proti vašim standardům. Já paní Monice dě.kuji za tento rozhovor, který se jí povedl a jak je vidět, tak ukázal i spoustu novinek, o kterých jste dosud neměli ani ponětí.

 
asterah
332 příspěvků 17.08.18 19:22

@Jitkakytka1
Vy jste tedy kvítek k pohledání - začnu tím, jak my tady nechápeme podle vás slovenštinu a angličtinu…Follower - podle vás „sledující“ - no, sledovat = watch nebo pursue, follow = následovat. tedy Follower = stoupenec, přívrženec, následovník. Když už chcete kvákat.
Následujte si koho chcete, toto je diskuze, kde má každý právo vyjádřit slušně svůj názor - jakýkoliv. Nechápete-li význam slova „diskuze“ vygůglete si, co znamená…:D

 
shanimplavkynahrocha
4556 příspěvků 25.08.18 11:56

Mně vadí, že redakce tvrdí, že tu nemohou být publikovány články ve slovenském jazyce, ale tento rozhovor ven pustí. Slovenštině i angličtině rozumím, jenže umím i česky a české ekvivalenty některých slov by použít bez problémů šlo.

Mimochodem i formulace otázek jsou často stylisticky špatné, ale za vrchol považuji: Na počátku jste stránku zamýšleli jako koníček, nebo jste rovnou o byznyse? :D

Příspěvek upraven 25.08.18 v 11:58

 
MP Vera
258 příspěvků 17.08.18 18:47

@Jitkakytka1 Správně, kritika která nevychází z objektivního názoru je tragédie…

 
asterah
332 příspěvků 17.08.18 19:24

A ta Jitkakytka je podle vás objektivní? To jako fakt? :D

 
LenkaPraha01
46 příspěvků 19.08.18 00:57

Tři metrosexuálci, božíčku :) Jak si fotí SELFÍČKA ve výtahu jako pipiny, co to pak cpou na INSTÁČ. Jejich cílem je sbírat LAIKY a mít co nejvíc FOLLOWERŮ… A pak budou HAPPY a svět bude růžovoučkej.

 
misionářka
291 příspěvků 19.08.18 10:23

@Jitkakytka1 Milé dítě, naučte se nejprve česky správně psát a vyjadřovat. To především. A pak si ještě zkuste přečíst pár místních diskusí a snad pochopíte, že nedovzdělanost ani neinformovanost není pro zdejší přispěvatele zrovna signifikantní.

Céline Dion odmítá holčičí a klučičí oblečení

Žádná růžová nebo modrá! Zpěvačka Céline Dion uvádí genderově... Celý článek

Poslední článek:
Rozhovor: K šití korzetu bruska a kladivo

Autor: Monika

Riwaa Nerona o šití korzetů, spodním prádle a nádherných křivkách... Celý článek

Jak kombinovat žlutou

Autor: Ada

Žlutá je krásná barva, ale na kombinování je trochu potvora. Pro... Celý článek

Koupila jsem si boty u Deichmanna

Autor: Ada

Nekecám. Opravdu. A teď nebude následovat storka o příšerných... Celý článek