{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ekologická firma z Nikaraguy ukazuje, že udržitelnost a styl mohou jít ruku v ruce.
Vůbec nic byste na něm neměnila. Kromě jeho příšerného oblečení, jehož původní barvu možná pamatují naposledy za RakouskaUherska.
Irský módní řetězec Primark otevře prodejnu v Praze. Přímo na Václaváku, vstupné zdarma. Proč mi to nepřijde jako skvělá zpráva?
Je vkus vrozený, nebo naučený od rodičů? Máme šanci si dobrý styl oblékání v dospělosti udržet, nebo se naopak vymanit z módního pekla?
Protože nápis na kulichu je daleko důležitější, než jestli vám jde jeho barva k očím.
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S dovolením si odložím pár módních předsevzetí na rok 2019. To abych se za 12 měsíců mohla ohlédnout a zaradovat. Nebo si dolít více šampaňského a zpytovat svědomí.
Naprosto chápu poslání huňaté šály. Ale opravdu ji potřebujeme mít tři kilometry dlouhou a dvacet loktů širokou?
Je sexy, rafinované, praktické a podle všech dokonce i velmi pohodlné. Proč mám tedy k dámskému body stále rozpačitý vztah?
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Trička, trenky, mikiny. Ženy kradou věci svým partnerům a po rozchodu se jich nezbavují...
Jak nosit tílka a další kousky na léto, když přichází zima?
O odcházejícím létě a nepříteli všech žen. O silonkách.
Jako malá jsem ze všech úkolů od mámy nejvíc nesnášela pokyn „Vytřiď si skříň.“ Pokaždé mě polilo horko, v puse mi vyschlo.