Vztahové vlákno

Fotoalbum tématu (19) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Oldyn
6130 příspěvků 03.07.19 14:48

@if5
Jako, že by si pořídila do fungujícího letitého vztahu dítě s milencem? Já teda nejsem žádnej odborník, ale schopnost používat mozek nás odlišuje od zvířátek.

Vinca_minor
798 příspěvků 03.07.19 15:09

@Oldyn Já jsem to pochopila tak, že když tělo chce miminko, tak se prostě hormony zblázní a vyberou si feromonálně vhodného partnera. A rozum je ten, co to brzdí.
PS: Dětí je kolem mě spousta, ale svoje vlastní nemám, furt mi nějak nebijou hodiny. Tak možná bijou, akorát se zamaskovaly :)

Matmys
2268 příspěvků 03.07.19 15:53
@Oldyn píše:
@if5
Jako, že by si pořídila do fungujícího letitého vztahu dítě s milencem? Já teda nejsem žádnej odborník, ale schopnost používat mozek nás odlišuje od zvířátek.

Ale pudy jsou stejné jako u zvířátek.
A protože máme úplně nahoře těla ten zámotek, tak se nám ten život pěkně zamotává :)

Lizbeth
858 příspěvků 04.07.19 11:44

..ehm, tak pro mě přesně tyhle hormony, feromony a chemie jsou láska.. co jinýho by to bylo..a emoce nemají logiku a neřídí se žádnými pravidly s tím nemá mozek co dočinění.
Já si takhle bláznivě rozvrátila z vlastní vůle ( tedy chemie) rodinu a už jsem díky tomuhle úletu pět let šťastná..Já si ji totiž toužila rozvrátit, šťastná jsem nebyla.
Ale chápu, že většinou je to v režii románků, krátkodobých vztahů a vzplanutí korunovaných následným prozřením.
Nepřijde mi nic přirozenějšího, než že se lidé sbližují právě v práci - vidí se tam častěji než s rodinou a sympatie jsou na světě - tím neříkám, že je to dobře, ale je to tak.
Navíc kolega, o kterého byste si na ulici neopřeli ani kolo, získává osamocen kupříkladu v převážně ženském kolektivu na atraktivitě a je obletován tak nějak z nouze..
To samé ženy co se vrací po mateřské do práce..Ta " nová " je vždy zajímavá, atraktivní. Navíc lidé uvěří jakékoliv lži, pokud je v ní zahrnuta lichotka..takže.

bao-baba