Reklamace

Fotoalbum tématu (4) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Další »
ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 2.6.14 09:56

@Xennie Já se vám jen pokusím věc vysvětlit z 2. strany. Pokud by vše proběhlo, jak jste to popsala, je vše O. K. Prodavačka vysvětlí, že nedodržela postup a bohužel je její vina, že se triko srazilo. Také se mi to stalo s malými černými. Byly pak opravdu malé.
Ale pokud bude paní trvat na tom, že chce triko reklamovat, prodavačka je povinna jí triko přijmout. A teď začíná ten proces, kdy je potřeba triko nafotit - někdy ani 10 fotek nestačí, napsat zamítací posudek, někdy se i posílají fotky výrobci, když zákazník chce i vyjádření od něj. To se ale v téměř 100% shoduje s vyjádřením prodávajícího. cca hodina i víc úplně zbytečné práce, kdy si paní jen prostě nepřečetla návod.

MP Maggie
995 příspěvků 2.6.14 14:40
@ionicera píše:
@Xennie cca hodina i víc úplně zbytečné práce,

Toto mi připadá jako lichý argument. Dopředu víte, že je to zbytečná práce. Co např. vadný materiál?
Celkově mi tady ta diskuse připadá lehce hysterická, kdy se většina snesla na tazatelku, ta se neobhajovala, tak všichni hurá na xenii. Davové chování jak vyšité.

ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 2.6.14 15:06

@MP Maggie Nevím o jaké hysterii mluvíte. Jen jsem se snažila vysvětlit, co obnáší věta jdu zkusit reklamovat. Nic víc, nic míň. Ale nějak si neumím představit vadu materiálu, který se po vyprání zmenší. Ale to je jedno, nerozumím tomu.

Kay_Adams
1614 příspěvků 2.6.14 15:10

@ionicera
To je bohorovná teória „šak to stálo dva a pol litra, to musí niečo vydržať!“
Viď tvrdenie pani „Kazdopadne to zkusim, za ty penize mam trosku jinou predstavu o kvalite.

Čo koho do toho, čo s tým robila či nerobila. Stálo to nekresťanské peniaze, takže to musí vydržať!
Polemiku na tému „kvalita vs cena vs zaobchádzanie v súlade s materiálovými vlastnosťami výrobku“ si necháme na ďalší diel.

Brunhilde
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 2.6.14 15:15
@MP Maggie píše:Celkově mi tady ta diskuse připadá lehce hysterická, kdy se většina snesla na tazatelku, ta se neobhajovala, tak všichni hurá na xenii. Davové chování jak vyšité.

Taková pekelná klasika, že.

MP Maggie
995 příspěvků 2.6.14 16:05

@ionicera Já zase nerozumím tomu, že když prodávám jakkoli předražený hadr, je pro mě ztráta času se zabývat zpětnou vazbou zákazníka, v tomto případě reklamací.
Snad každý ve své profesi dělá něco, co ho netěší, nepřináší to efekt, ale prostě to k práci patří.

Dadoo
5536 příspěvků 2.6.14 16:40

@MP Maggie Proč hned mluvit o hadru??? A naopak, cena není zárukou kvality vždy a za všech okolností. Výrobek byl velmi kvalitní, dokud nebyl zcela nevhodně a proti návodu ošetřen.
Když si koupíte sklenku na víno za 3.000 a před prvním napitím ji rozkřápnete o dřez, taky ji půjdete reklamovat, že je to šunt, protože za ty prachy má něco vydržet a vina je na prodavačce, že vás neupozornila, že sklo je křehké???
Když je někdo tak…ehm.. nerozumný.. že si ani nepřečte cedulky a ještě má tu drzost svádět odpovědnost na někoho jiného, hnala bych ho z obchodu svinským krokem.
Reklamovat se dá výrobní chyba.
Vlastní blbost maximálně u rodičů.

Tebah
4257 příspěvků 2.6.14 17:20

@Dadoo Mně teda sražení viskozového trička praného na 30 přijde jako výrobní chyba. Na kolik byste ho prala v ruce? Asi taky tak nějak.
Navíc mám dojem, že výrobci v poslední době dost chytračí - třeba na polyesterové sako nebo top (bez kamínků :-)) dají, že se má čistit chemicky. Proč proboha?

Kokoska1
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 2.6.14 18:01

Tak jsem si vyprala viskózové tričko v pračce na 40 a zdrclo se na délku. Ale ne moc, nosit to půjde. Na cedulkách mělo v češtině prát ručně bez udání teploty, v angličtině prát v pračce na 30 a v nějakém dalším jazyku (psáno rozsypaným čajem) prát v pračce na 40. A teď si vyberte!

Kokoska1
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 2.6.14 18:03

@Tebah Ono jde možná spíš o střídání teplot v pračce, která napouští čistou vodu neohřátou, kdežto při ručním praní bych asi teplotu měla pořád skoro stejnou, možná až na poslední máchání bych dala chladnější. Některé materiály ale to zchlazení nemají rády.

Ikeya-Seki
1090 příspěvků 2.6.14 18:21

@Kokoska1 Jo střídání teplot! Tím už jsem zmenšila nějakých svetrů.

Dadoo
5536 příspěvků 2.6.14 18:36

@Tebah A vy jste stála u škopku a teploměrem tu teplotu vody měřila?? Navíc viskóza - zřejmě nějak upravená, zpracování jsou mraky druhů… co my víme, my to tričko v ruce neměly.
Pokud výrobce napíše jak se má věc ošetřit a já to udělám jinak, není co řešit.
Jasně, taky se s tím osobně moc nemažu a spoustu věcí do pračky vrazím. Kdyby to náhodou nepřežily, nadávám ale jen sobě :-) Výrobce se, samozřejmě, kryje.
A jak vidíte, ani napsat na cedulku to nestačí.. :-D

Tebah
4257 příspěvků 2.6.14 19:00

@Kokoska1 já myslím, ze pracka ma tohle vychytany, minimalne v programu na vlnu, protoze svetry peru v prace a zatim všechny přežily: -)

@Dadoo mne to přijde podobný jako vysoce módní obuv - proste obezlicka, jak se výrobce / prodejce muže zbavit odpovědnosti.

Edit: preklep.

ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 2.6.14 19:38

@MP Maggie Nevím, co myslíte pojmem předražený hadr. Vy jste to triko viděla? Já ne, tak si to netroufám posuzovat. Mám spoustu trik v této cenové kategorii a ani jedno bych tak nenazvala. A to, že jsem si koupila svetr za 10000, vyprala ho v pračce byť na vlnu a zničil se, dávám za vinu jen sobě, protože tam měl jasně napsáno jen ruční praní. Nešla bych s tím nikam prudit. Stejně tak už jsem si nekoupila spoustu věcí od Gant, protože tam mají, že se nesmí prát, ale musí se s ním do čistírny. Neriskovala bych prát, když je to výslovně označené.
A ještě něco. Kde není poptávka, není nabídka. Když paní, i když bych řekla spíš slečna, věc koupila, asi by to nenazvala předraženým hadrem.

Dadoo
5536 příspěvků 2.6.14 19:58

Jen poslední poznámka:
Mám pár věcí z viskózy, které po vyprání vypadají jako úplně sražené a zmuchlané. Stačí na ně ale vzít žehličku. Pod horkou žehlící plochou se látka úplně narovná a roztáhne a po vyžehlení mají zase svou původní normální velikost.
Kdybych to nevěděla, asi bych se lekla, ale asi bych zkusila jemně popotáhnout, jemně tak, abych ho nepoškodila a pak ho nechat usušit a zjistila, jak se bude chovat dál.
Ale rvát ho tak, až ho roztrhám a pak ho chtít reklamovat..
Fakticky nevím, jak tohle myšlení nazvat slušně :-/

Kačaba112
10 příspěvků 3.6.14 06:50

Proboha, ja vazne zasnu. Jen jsem se ptala, jestli muzu reklamovat, kdyz me prodavacka neupozornila. A co si tady vsechno o sobe neprectu? Vite, byla jsem z toho nestastna a chytala se stebla. Proste se stalo. Taky jsem psala, ze peru uz nekolik desitek let a tohle se mi jeste nestalo, protoze zkratka u trika me to nenapadlo a co vsechno se o sobe nedovim. Plyne z toho pro me dvoji ponauceni, ze se budu divat na cedulky uplne u kazde nove veci a hlavne, nikam nepsat. Ale chybama se clovek stale uci :-)

alter ego
906 příspěvků 3.6.14 10:32

@Kačaba112
Co se stalo? Ptala jste se, jestli máte důvod k reklamaci. Všichni vám odpověděli, ze ne, ze zničené tričko je vaše chyba. A vy jste stále opakovala, ze „to půjdete zkusit“. To se stalo. ;-)

Ustica
69 příspěvků 3.6.14 13:18

Chci se s Vámi podělit o negativní zkušenost při reklamaci kožené peněženky, kterou jsem zakoupila v obchodě s kožešinami a koženým zbožím na Újezdu v Praze. Červená kožená peněženka, cena kolem 800 Kč. Měla jsem z ní radost, ale po cca 2 měsících se vytrhla na dvou místech ta umělohmotná síťka (většinou se s ní přikrývá kapsička na doklady apod). Ta peněženka měla dvě síťky, obě se vytrhly, byly nekvalitně přišité, přichycené na takovém kousku látky, že bylo jasné, že se vytrhnou (škoda, že jsem si toho nevšimla již při koupi, nevzala bych si ji).
Tak jsem ji šla reklamovat, sepsali se mnou reklamační protokol a že se mi ozvou, až budou něco vědět. Uteklo 30 kalendářních dní a nic, tak jsem si tam hned ten následující den zajela. Paní prodavačka mi řekla, že peněženka je vadná a že mi nabízí buď jinou (nesla v ruce jinou červenou peněženku se zlatým zdobením, myslela jsem si, že je to ta, kterou mi chce nabídnout za tu moji) anebo jiné zboží. O vrácení peněz nepadla ani zmínka. Tak jsem jí řekla, že nechci jinou (ta paněženka, co nesla v ruce, byla mimořádně ošklivá) ani jiné zboží, ale že chci vrátit peníze. Stál tam i majitel obchodu, po mých slovech se na sebe podívali, kývli hlavou a peníze mi nakonec vrátili.
OK, řekla jsem si, je to vyřešené, ale dost mě zklamali tím, že mi nenabídli vrácení peněz sami, asi to zkoušeli - ovšem v takovém relativně solidně se tvářícím obchodě bych čekala, že se k zákázníkovi budou chovat férově.
Za 2 týdny (podotýkám, že to bylo cca 44 dní po zadání reklamace!!!) mi volala znovu ta paní z prodejny, vůbec mě nepustila ke slovu, začala na mne velmi nevybíravě mluvit o tom, že jsem jim lhala, že jsem je obelhala apod. Vůbec jsem zprvu nevěděla, co se děje. Nakonec se mi paní podařilo zastavit a trochu jsem na ni zvýšila hlas, ať na mě nekřičí a vysvětlí mi, co se děje. A pak jsem to pochopila. Ta ošklivá červená peněženka, kterou nesla v ruce, nebyla na výměnu za tu mojí - ona to spletla a myslela si, že je to ta peněženka, kvůli které jsem přišla. Tak jsem jí to vysvětlila, že jsem to pochopila úplně jinak, opět reagovala dost neadekvátně. To jsem se už naštvala, křičela jsem na ni, co si to dovoluje. Ona mi řekla, že moje chování je neslušné, protože dnes (aha, takže 44 dní po reklamaci, dobré), jí přišla ta moje opravená peněženka a já jsem je obelhala atd… Takže jsem paní utípla, řekla jsem jí, že kdyby se chovala po telefonu slušně, tak se můžeme dohodnout, ale pokud mě obviňuje z toho, že jsem ji podvedla, tak že tedy ani omylem. A podle reklamačního řádu má stejně smůlu, takže jsem se s ní rozloučila a řekla jsem jí, ať si nastuduje podmínky reklamace a trochu slušného chování.
Do toho obchodu už nikdy nepůjdu, opravdu otřesné chování.
A přitom stačilo málo, zavolat, slušně se domluvit, že došlo k omylu.

Pirek
7064 příspěvků 7.7.14 14:36

Chtěla bych se zeptat - kdo prokazuje zavinění vady? Koupila jsem si tílko v Orsay a když jsem si ho chtěla včera prvně obléci, objevila jsem na prsu dírku (fakt tak hloupé místo)! Takže ho dnes nesu na reklamaci, ale obávám se, že mi řeknou, že jsem si ji způsobila sama a že mám smůlu.

Tebah
4257 příspěvků 7.7.14 15:08

@Pirek Pokud budete tvrdit, že jse tričko s vadou už koupila, tak je na nich, aby vám to prokázali - v praxi nemožné. Nevím, jak to je s reklamací konkrétně s Orsay, ale osvědčilo se mi trvat na svém a na sepsání reklamačního protokolu za každou cenu, i kdyby mi slečna stokrát tvrdila, že to oni neuznávají. Sepsat s Vámi protokol totiž musí, i kdyby to pak zamítli - většinou ale vyhoví :-)

Ale třeba v HM se vůbec necukají, rovnou Vám nabídnou výměnu.

Pirek
7064 příspěvků 7.7.14 15:32

@Tebah
Děkuji za radu. Tílko jim vnutím stůj co stůj, otázka je, jak to posoudí.

Bongani
180 příspěvků 7.7.14 15:38

Já tahle koupila letní sukni v CA, po asi 2 měsících bylo poprvé teplo, tak jsem si ji chtěla poprvé vzít na sebe a objevila jsem, že je trochu rozpáraná ve švu, nebylo to moc, klidně bych si to mohla zašít. Ale i tak jsem ji tam odnesla, slečna nesepisovala žádný protokol ani se mě na nic nevyptávala, zeptala se, jestli se nechci podívat, jestli sukně ještě nemají a vyměnit, a když jsem nechtěla, tak mi rovnou bez řečí vrátila peníze. Tak snad to bude v Orsay podobné.

Potrefenáhusa
10057 příspěvků 7.7.14 15:54

@Pirek Já si jednou koupila tričko propíchnuté vzadu vedle cedulky od té pípací věci, s reklamací nebyl vůbec žádný problém. Kdyžtak co vám radí @Tebah.

Pirek
7064 příspěvků 8.7.14 09:47

Tak tílko mi okamžitě vyměnili, ale dostala jsem od prodavače vyhubováno, že odstřihávám cedulky. jsou to prý integrální součásti oděvů a musejí tam být. Vážně?

Bongani
180 příspěvků 8.7.14 09:54

No nevím, že by to člověk nosil i s cedulkami?

Stránka:  « Předchozí 1 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Další »
Váš příspěvek

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek