{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Svět skloňuje velká jména návrhářů, přitom o našem šatníku rozhoduje někdo úplně jiný. Zdánlivě tajní módní agenti – nákupčí.
Spousta lidí by vraždila za práci u předních značek haute couture. Málokdo ovšem ví, že ho pozvolna zabije právě módní průmysl.
Co je hlavním cílem fashion weeků? Jak vypadá módní šílenství v zákulisí a kde zůstávají značky při zemi?
Jak to, že je všechno oblečení pořád ve slevě... a nám to nepřijde divné?
Výlohy se mění každý měsíc a co týden najdeme v obchodech nové zboží. Proč ještě před 30 lety bylo všechno jinak?
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Rozhodla jsem se zbavit polyesteru a vyházet ho ze svého minimalistického šatníku. Proč a jak to dopadlo?
Nikdy si nekupuju oblečení, za což jsem z různých stran schytala vlnu negativních komentářů. Jak vypadá můj šatník?
Kamila Boudová poprvé na Módním Pekle jinak než v rozhovoru. Jako redaktorka, která zná módu skrz naskrz.