@benyka Já jsem to
spočítala - jen ty hnědooké
Česká pošta
ČP je klasika, jak by neměla fungovat žádná firma. Ale jako všude je to
o lidech..
Na chalupě v Jizerkách na vesnici pošťačka bez problémů, klidně sjede
2×. Když si nechám poslat přes poštu v Liberci…tak vždycky
k okénku :/
@vlm píše:
@venca.krej kdybych ke každému se vším chodili 2×tak roznáší do půlnoci.
ono by stačilo přinést, zazvonit, minutu počkat…nebo prostě vzít
telefon do ruky a zavolat
@venca.krej píše:
ono by stačilo přinést, zazvonit, minutu počkat…nebo prostě vzít telefon do ruky a zavolat
Jasne pošťák bude chodiť s telefonom, každému vyvolávať 15 minut, u každých dverí čakať pol hodinu. No do kelu aj s takými zákaznikami. Ja vlastniť Českú poštu, tak sa modlím, aby si taký idioti ako vy, nechali všetko posielať inou dopravnou spoločnosťou.
Vždyť přesně tak to dělá ppl, dpd a ostatní služby. Zavolají, zeptají se, jestli jsem doma a poprosí, jestli bych nevyšla před barák, že za minutku budou u mě, očividně to funguje… Dokonce, když náhodou zrovna doma nejsem, tak se s nima dá domluvit, že mi to odvezou na jinou adresu v tom samém městě, až budou mít cestu kolem. A ČP mi už měsíc doručuje balík ze zahraničí, který měl přijít za 8-10 dní, navíc se záhadně ztratily všechny obyčejné zásilky, které mi od ledna měly přijít.
@kobylkalucni To
robí aj Česká pošta, ale netelefonuje 2 krát a nedoručuje tiež 2 krát.
A PPL telefonuje toľko, že človek vyhodí telefon oknom, sme u vás za
10 minut, ta 5 minut, nestiháme, takže to bude o 10 minut neskor, tak nie,
20 minut, jak to, že tam nie ste… veď platí ta prvá dohoda… a tak viete
čo, vyzdvihnite si to u nás, 15 kilometrov za mestom, v centrálnom sklade
na samote u lesa.
Ja napríklad práve to, že Česká pošta zavolá raz a šmitec oceňujem.
Fakt netúžim dajaký priblblý balík riešiť 48 telefonátmi.
@kobylkalucni píše:
A ČP mi už měsíc doručuje balík ze zahraničí, který měl přijít za 8-10 dní, navíc se záhadně ztratily všechny obyčejné zásilky, které mi od ledna měly přijít.
No vzhľadom na to, že ČP doručuje teraz všetky dochodky, a že je koronavir, si myslím, že by ste tie obyčajné zásielky mala aj oželiet, nič by sa vám nestalo.
@kobylkalucni A reakciu kuriera PPL, na doručovanie balíčkov, teraz v koronavirovom období, tu radšej nedám, lebo by ma zablokovali. Čo si myslí o objednávaní parfémov, oblečenia a tak, to fakt stojí za to. Rada kam si máme tie baličky strčit, je univerzálna.
Já si tedy na Českou poštu nemůžu vůbec stěžovat. Co se týče balíčků, vždycky rychle a bez problémů. V téhle době je mi pošťáků taky dost líto- já sama pro ně můžu udělat akorát to, že neobjednávám nic zbytného, to znamená kategorie kosmetika, móda- ani knihy (a to jsem vášnivá čtenářka, která už teď loví staré knihy z knihovny). Prostě se v tomto bodě krotím maximálně.
@Ivana32 Nie je to
reklama, ale digitálnu knihovnu Kramerius poznáte? Je tam toho naozaj dosť a
človek si vyberie.
http://kramerius5.nkp.cz/browse?…
@giuliettka
Znám, díky. Já čtu převážně před spaním v posteli a tam mi počítač
nesmí- a taky mě z koukání do monitoru bolí oči. Ale vezmu něco
z knihovny, co jsem zapomněla, o čem je. Chvíli to přežiju.:-)
@giuliettka píše:
@kobylkalucni To robí aj Česká pošta, ale netelefonuje 2 krát a nedoručuje tiež 2 krát. A PPL telefonuje toľko, že človek vyhodí telefon oknom, sme u vás za 10 minut, ta 5 minut, nestiháme, takže to bude o 10 minut neskor, tak nie, 20 minut, jak to, že tam nie ste… veď platí ta prvá dohoda… a tak viete čo, vyzdvihnite si to u nás, 15 kilometrov za mestom, v centrálnom sklade na samote u lesa.
Ja napríklad práve to, že Česká pošta zavolá raz a šmitec oceňujem. Fakt netúžim dajaký priblblý balík riešiť 48 telefonátmi.No vzhľadom na to, že ČP doručuje teraz všetky dochodky, a že je koronavir, si myslím, že by ste tie obyčajné zásielky mala aj oželiet, nič by sa vám nestalo.
Asi záleží řidič od řidiče, mě jezdívá taková šikovná mladá
slečna a ta volává jen jednou. Plus v den rozvozu dostanu ráno sms a den
předem e-mail. Což mě teda neobtěžuje, někoho by mohlo, to uznávám.
V obyčejné zásilce mi mimo jiné máma poslala jednu pro mě důležitou
věc, v dobré víře, že ji jen strčí do schránky a nebudu muset pro to na
poštu. Pozdravy z dovolených si fakt jen tak ze srandy nezasílám.
@Ivana32 píše:
Já si tedy na Českou poštu nemůžu vůbec stěžovat. Co se týče balíčků, vždycky rychle a bez problémů. V téhle době je mi pošťáků taky dost líto- já sama pro ně můžu udělat akorát to, že neobjednávám nic zbytného, to znamená kategorie kosmetika, móda- ani knihy (a to jsem vášnivá čtenářka, která už teď loví staré knihy z knihovny). Prostě se v tomto bodě krotím maximálně.
Na druhou stranu tím pomáháte položit malé firmy, které teď mají třeba desetinové tržby oproti stejnému období v minulém roce a koronavirus navíc zrovna tak blbě navazuje na hluché období po Vánocích, kdy většina počítala s rostoucími tržbami. Neříkám, že děláte špatně, to určitě nemá být kritika, jen to není tak jednoznačné.
@kobylkalucni píše:
Na druhou stranu tím pomáháte položit malé firmy, které teď mají třeba desetinové tržby oproti stejnému období v minulém roce a koronavirus navíc zrovna tak blbě navazuje na hluché období po Vánocích, kdy většina počítala s rostoucími tržbami. Neříkám, že děláte špatně, to určitě nemá být kritika, jen to není tak jednoznačné.
No ak tento koronavir položí eshopy, tak žiadná škoda sa nestane.
I e-shopy přispívají k fungující ekonomice, odvádí nemalé peníze do státní kasy, zaměstnávají zaměstnance. Na nich jsou závislé další odvětví, třeba ty kurýrní služby, marketing, výrobci obalových materiálů a další. To nejsou bezejmenné firmy, za nimi stojí skuteční lidé, kterých by se to dotklo, spousta lidí by byla bez práce, hlavně u začínajících společností tam majitel mnohdy nacpal veškeré své osobní jmění, aby firmu rozjel. A mají být špatní jen proto, že někde nemají svůj krámek, nebo ho mnohdy mají, ale nabízí své zboží i na internetu? Vedle ve vlákně jsem si stěžovala, že lidi vidí podnikatele jako boháče v bavoráku, neříkejte mi, že i vy?
@kobylkalucni
Nie, ja len nemám ráda eshopy.
Asi tak. Toto mi pripadá ako nechutný email a hnusná reklama. Prišlo mi
predvčerom.
I mnohé hospody v mém městě se snaží udržet nad vodou (=
nepropouštět zaměstnance) pomocí internetového objednávání a rozvozu.
O trhu třeba s knihami ani nemluvě.
@kobylkalucni
No, to já si zase později u našich firem nakoupím. Ale předně beru
v téhle době ohledy na pošťáky, kteří jsou teď také v první linii a
nezávidím jim, s kolika lidmi se musí denně setkat.
@giuliettka tak
IDIOT jste vy… Prece jsou za to placeni… To je jako byste sla do obchodu a
u pokladny by na vas koukala pokladni, jak si tam pipate nakup… Nebo byste
nekam letela a musela byste pilotovat.
zkusenost z min tydne - pan postak konecne zavolal, ze ma balik do ruky…ale
ze si mam skocit na postu, ze mi ho nepriveze.
a ano, pokud to jde, volim jakoukoli jinou dopravu
@venca.krej píše:
@giuliettka tak IDIOT jste vy… Prece jsou za to placeni… To je jako byste sla do obchodu a u pokladny by na vas koukala pokladni, jak si tam pipate nakup…u
No tomu sa vraví samoobslužná pokladňa a áno platím tam radšej ako u ženy čo sedí za kasou.
@venca.krej píše:
Nebo byste nekam letela a musela byste pilotovat.
Aj to už funguje, ale uznávam že zatiaľ len pre horných 10 tisíc a ľudí typu Travolta a až na to budem mať, tak si lietadlo kúpim. Preto sa mhd vraví socka a tí čo si sami vezú prdel v Mercedese, nepovažujeme za chudáčikov, čo ti to sami museli odšoferovať a nezviezli sa busom.
@venca.krej píše:
a ano, pokud to jde, volim jakoukoli jinou dopravu
Ak nie je možnosť doručenie ČP, tak volím iný eshop, kde ČP doručenie je. Chcem si ten balik vybrať na pošte ktorú som si určila, vtedy keď chcem ja a nie vtedy keď sa to hodí nejakému chlapíkovi čo ide okolo a zrovna zavolal. A nechcem kvoli balíku viac jako jeden email, po telefonáte netúžim.
@giuliettka Dost dobré jsou Alzaboxy a Zásilkovna. Zajdeš si pro to, kdy chceš a pošťák i ty jste v klidu.
@Paris1789 Ja mám
poštu 100m od baráku, maličku, ako keby som mala svoju vlastnú pobočku.
Nikam do alzaboxu sa netrepem.
Ja som ešte na pošte viac jak 10 minut nebola. Cestou z práce musím okolo tej pošty aj kde
na nej nič nemám.
@giuliettka píše:
Ak nie je možnosť doručenie ČP, tak volím iný eshop, kde ČP doručenie je. Chcem si ten balik vybrať na pošte ktorú som si určila, vtedy keď chcem ja a nie vtedy keď sa to hodí nejakému chlapíkovi čo ide okolo a zrovna zavolal. A nechcem kvoli balíku viac jako jeden email, po telefonáte netúžim.
tak tedy nyní již vidím, kde má ČP své zákazníky. V pořádku, pokud jste spokojená..
@venca.krej
No tak pochopte, že zatímco vy máte třeba špatné zkušenosti, spousta
ostatních lidí má zase dobré a ČP volí jako první volbu. Já taky- nechci
žádné PLP či DPD, s poštou mám nejlepší zkušenosti. Nikomu to necpu,
nikomu nevymlouvám. Na základě našich osobních zkušeností přece nebudeme
zobecňovat, že áno. Všechno je v lidech.