{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“?
Vyrážíte na nákupy do Primarku nebo si z každé dovolené přivezete nové kousky? Máme pro vás tipy, jak si nepřivézt textilní hadry.
Pánské tříčtvrťáky jsou jako neviditelná ramínka podprsenek na ženských zádech. Zahlédnete je všude.
Mohou nosit páni tvorstva zvířecí vzory? Proč ne, hlavně když se jim to líbí.
Oblečení je jako fotbal. Všichni mu rozumí. Stejně jako jsme alespoň jednou v životě kopli do míče, na nějaký nákup svršků jsme taky vyrazili.
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Poměrně dost. Mokasíny dokážou mluvit hlasitěji než jiné boty.
Jak to, že čeští muži nemají úctu ke společenskému oblečení a k obleku se chovají, jako by to byly plesové montérky?
Jak si užít k Vánocům ponožky a další dárky, které nikdo nechce?
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Před Bohem a v zimní bundě jsme si všichni rovni.
...protože sundat si svetr z alpaky připomíná vyhnání z ráje.
Dřív si lidi nadávali do emařů, pak přišli na přetřes hipsteři. Kde je jim konec? A jakou nálepku máme teď?
Patří k maloměstu teplákovka a k metropoli blejzr? Možná. Vkus totiž určuje i naše adresa.
Když si Justin Bieber oblékl tričko s Nirvanou, působilo to směšně. Jenže neukázal jen současný trend?
Ještě občas vytáhneme do města pohorky a říkáme tomu osobní svoboda. Italové takové protestní akce nedělají. Nechme se inspirovat.